Το εκκλησιαστικό ραδιόφωνο
φορέας πολιτισμικών αξιών
* Διάλεξη στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας για τις εκπαιδευτικές
εφαρμογές στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
Το ρόλο που καλείται να διαδραματίσει το εκκλησιαστικό ραδιόφωνο ως «άμβωνας» της θεολογίας και φορέας πολιτισμικών αξιών, ανέλυσε ο δημοσιογράφος - συνεργάτης του Ρ/Σ της Ι. Μητρόπολης Λάρισας και θεολόγος - καθηγητής, M.Sc. και υπ. διδάκτορας του ΑΠΘ, κ. Χάρης Ανδρεόπουλος, μιλώντας σε φοιτητές του Παιδαγωγικού τμήματος Προσχολικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.
Η διάλεξη οργανώθηκε στο πλαίσιο μαθήματος «Mέσα Mαζικής Ενημέρωσης, Επικοινωνιακές Θεωρίες και Εκπαιδευτικές Εφαρμογές» από την διδάσκουσα το εν λόγω μάθημα διδάκτορα (Dr.) Κοινωνιογλωσσολογίας - και ήδη εκλεγμένη Λέκτορα του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων - κ. Νικολέτα Τσιτσανούδη, με στόχο την ενημέρωση των φοιτητών για τον διαφορετικό - σε σχέση με τα λοιπά κρατικά και ιδιωτικά ραδιόφωνα - χαρακτήρα του ραδιοφώνου της Εκκλησίας της Ελλάδος, το οποίο ιδρύθηκε από το 1989 και λειτουργεί με απόλυτη επιτυχία σήμερα, ως νέο επικοινωνιακό εργαλείο, σαν προέκταση του άμβωνα για τη διάδοση του ευαγγελικού μηνύματος, αλλά και για παρεμβάσεις θεολογικού προβληματισμού σε ευρύτερη της ενορίας κλίμακα.
Στη διάλεξη που έδωσε ο κ. Ανδρεόπουλος υπογράμμισε ότι μέσα από το εκκλησιαστικό ραδιόφωνο η θεολογία, ως φωνή της Εκκλησίας και μήνυμα του Ευαγγελίου, ως ιστορικοφιλολογική επιστήμη, αλλά και φορέας των πολιτισμικών αξιών που κομίζει η Ορθοδοξία, προσπαθεί να κρατήσει ζωντανό και δυναμικό το λόγο της διαλεγόμενη με την κοινωνία, εκφράζοντας λόγο υπεύθυνο για τα μεγάλα προβλήματα που απασχολούν τον σύγχρονο άνθρωπο, προβλήματα κοινωνικά, οικονομικά, πολιτισμικά, ειδικά (οικολογία – περιβάλλον, γενετική, ευθανασία, κλπ) και υπαρξιακά. Το εκκλησιαστικό ραδιόφωνο, τόνισε, λειτουργεί ως η όντως «άλλη», η πράγματι διαφορετική φωνή των ερτζιανών, με διαρκή, έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση, εκπομπές θεολογικού και εκπαιδευτικού περιεχομένου, πολιτιστικές και φιλολογικές παρεμβάσεις, βυζαντινή και παραδοσιακή μουσική.
* Η διάλεξη ολοκληρώθηκε με συζήτηση στη διάρκεια της οποίας απαντήθηκαν ερωτήματα των φοιτητών για τη δομή και τη διάρθρωση του προγράμματος στο εκκλησιαστικό ραδιόφωνο.
H επέλαση των οικουμενιστών - απ' τα Γυμνάσια, τώρα και τα πανεπιστήμια...
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Ορθοδοξία δεν πρέπει να διαλέγεται, πρέπει μόνο να γ.... και να δέρνει, γιατί αλλιώς θίγονται οι αντιοικουμενιστές, βυζαντινιστές, που ιδέα δεν έχουν από Βυζάντιο και συνύπαρξη πολιτισμών. Ο ανώνυμος 11:42 μ.μ. φοβισμένος ημιορθόδοξος, κομπλεξικός και ανιστόρητος έχει πολύ ευάλωτο θεό! Έτσι που απορώ γιατί αφορίστηκε ο Νίκος Καζαντζάκης κι όχι τόσοι άλλοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Καζαντζάκης ΔΕΝ αφορίστηκε ποτέ, παρά τις έντονες αντιδράσεις που προκλήθηκαν εξαιτίας κάποιων έργων του. Δυστυχώς, ανιστόρητος δεν είναι μόνο ο ανώνυμος των 11:42...
ΑπάντησηΔιαγραφήΤην καλημέρα μου.
Περί Καζαντζάκη...
ΑπάντησηΔιαγραφήO Kαζαντζάκης είχε "αφορισθεί" από ένα Λαρισαίο "αντιοικουμενιστή" θεολόγο (και μάλιστα Σύμβουλο Θεολόγων Ν. Λάρισας...), το 1996...
Είχε ζητήσει τότε ο αντιοικουμενιστής θεολόγος να βγεί ο "οικουμενιστής και αιρετικός" Καζαντζάκης από τη διδακτέα ύλη, ακόμη και από τις βιβλιοθήκες (!) των σχολείων!.. Ευτυχώς είχαν αντιδράσει μάχιμοι θεολόγοι και φιλόλογοι και ο Καζαντζάκης έμεινε στη θέση του...
Αν δεν απατώμαι - που δεν... - ο εν λόγω θεολόγος είχε διατελέσει και σημαίνον στέλεχος των "αγωνιστών λαρισαίων χριστιανών" και πρόεδρος του εκεί θεολογικού συλλόγου.
Ελπίζω ο σημερινός σύλλογος των θεολόγων της Λάρισας να μην έχει σχέση μ' εκείνες τις γραφικότητες που μας είχαν εκθέσει παγκοσμίως...
Οι πληροφορίες λένε ότι ο σημερινός σύλλογος είναι πολύ διαφορετικός, με αντιλήψεις που αρμόζουν στο ήθος της Ορθοδοξίας,
διαπιστώνει δε κανείς αν περιηγηθεί στην ιστοσελίδα του(http://theologylar.blogspot.com) ότι πράγματι έχει πλούσια και ενδιαφέρουσα επισημονική και εκπαιδευτική δραστηριότητα.
(Δείτε και κρίνετε μόνοι σας).
Ο Καζαντζάκης δεν αφορίστηκε ποτέ από την Ορθόδοξη Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόδειξη τούτου είναι το γεγονός ότι ο Αρχιεπίσκοπος Κρήτης Ευγένιος τέλεσε τη νεκρώσιμη ακολουθία του. Πώς επομένως ήταν αφορισμένος;
Το βιβλίο του Καζαντζάκη "Ο τελευταίος πειρασμός" μπήκε στον κατάλογο των "Απαγορευμένων βιβλίων" των Παπικών.
Κανείς δεν αρνείται το λογοτεχνικό τάλαντο του Καζαντζάκη αλλά και κανείς δεν μπορεί να διαμφισβητήσει ότι είπε πολλά άτοπα για το πρόσωπο του Κυρίου, της Θεοτόκου και των Αγίων.
Δυστυχως ο υβριστης της θεανδρικης φυσης του Χριστου μας δεν αφοριστηκε απο την ορθοδοξη Εκκλησια οπως διατεινεται καποιος ανιστορητος προλαλησας νεοορθοδοξος!Και οχι μονο δεν αφοριστηκε αλλα στην κηδεια του προεξηρχε ο τοτε αρχιεπισκοπος Κρητης Ευγενιος με πλειαδα αρχιερεων και ιερεων!Βλεπετε ο ανθρωπαρεσκος επισκοπος εδωσε εξετασεις προοδευτισμου στο κατεστημενο της εποχης και προτιμησε τη δοξα των ανθρωπων παρα την καλη ομολογια!Τιμησε εναν απ τους μεγαλυτερους υβριστες του Χριστου μας,μια ρυπαρη,βορβορωδη και δαιμονοκινητη υπαρξη που εντυσε τον αναμαρτητο με τον χιτωνα των χειροτερων αμαρτιων!Με λυπη μου ομως βλεπω και καποιους δηθεν χριστιανους να συντασσονται με τον εχθρο του Χριστου και να μετατρεπονται ετσι σε Ιουδες!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ απόλυτα με τον αγαπητό 6:45μμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα στον Τελεβάντο που ονομάζει απλώς "άτοπα" τα όσα μεγαλοβλάσφημα είπε ο βλάσφημος Καζαντζακης για τον Θεό!
Κρίμα Τελεβάντο!
Γιώργος Χ.
Γιώργο Χ
ΑπάντησηΔιαγραφήαναρωτήθηκες ποτέ αν ο Θεός εθίγη απ' αυτά που έγραψε ο Καζαντζάκης;
Με τι κριτήριο ερμηνεύεις τη στάση του Θεού απένεντι στους ανθρώπους; Μήπως βάζοντας τον εαυτό σου, έστω υποσυνήδητα, στη θέση του Θεού; Εσύ σίγουρα θα θιγόσουν αν ήσουν Θεός. Ευτυχώς όμως που δεν είσαι. Που ξέρεις ο Θεός μπορεί να εκτιμά περισσότερο αυτούς που Τον αμφισβητούν, παρά αυτούς που Τον λιβανίζουν και δήθεν Τον τιμούν, τρέφοντας μίσος γι αυτούς που κατά την γνώμη τους δεν Τον σέβονται. Γιατί και ο αφορισμός εμπεριέχει την έννοια του μίσους.
Δηλαδη ο αποστολος Παυλος που αφορισε τον αιμομικτη της Κορινθου τον μισουσε συμφωνα με τη συλλογιστικη του προηγουμενου σχολιογραφου!Και η Εκκλησια(οχι η εμπαθης φαναριωτικη κλικα)που αφοριζει τους αντιχριστους και τους σκανδαλοποιους διεπεται απο μισος οταν το κανει!Τι ωραια εκκλησιαστικη λογικη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλέ μου άνθρωπε "9:48 μ.μ." καταλαβαίνεις τώρα τί γράφεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί θές να μάς πείς τώρα, ότι ο Θεός αγαπάει αυτούς πού εν γνώσει τους καί πεισματικά τον εξευτελίζουν καί τόν βρίζουν;
Πού τήν βρήκες αυτή την θεολογία αδελφέ καί από πού την ψώνισες;
Καλά είμαστε πού είμαστε άσχετοι από Αγία Γραφή, τουλάχιστον μη πετάμε καί τέτοιες περισπούδαστες κοτσάνες...
a
Συμφωνώ απολύτα αγαπητέ μου 10:12μμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε χαίρομαι πραγματικά.
Γιώργος Χ.
Αφήστε τις περιστροφές και τα τυπικά. Ασχέτως αν κάποιοι δεν τολμησαν να αφορίσουν ευθέως το Νίκο Καζαντζάκη κατά τους τύπους, οι διώξεις εναντίον του από εκκλησιαστικούς παραγοντες της εποχής του ήταν συνεχείς και μανιώδεις. Δεν είναι τυχαίο πως έμεινε στη συνείδηση των ελλήνων, ως αφορισμένος. Κι είναι άδικο. Βρέθηκε ένας άνθρωπος να καταγράψει αυτό που νιώθουμε όλοι μας και βρέθηκαν κι οι άλλοι οι ζωρισμένοι salvatores dei, να τον μουτζώνουν. Όσο γι' αυτούς που θεωρούν το εαυτό τους θεοσεβή και όχι βλάσφημο, είναι νομίζω οι χειρότεροι απ' όλους, εκτός ίσως από μένα, το Σταύρο, που είμαι πολύ βλάσφημος, με άλλη σημασία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ έχει τις πληροφορίες: http://oistros-reportaz1.blogspot.com/2006/08/blog-post_115608959230201405.html
Αγαπητε Σταυρο δεν εξανισταται η συνειδηση σου οταν ο αρχιβλασφημος παρουσιαζει το Χριστο μας να σκεπτεται τη σεξουαλικη συνευρεση με τη Μαρια τη Μαγδαληνη πανω στο Σταυρο?(Χριστε μου συγχωρεσε με που αναπαραγω τις βρωμιες του Καζαντζακη)Μονο ενας διεστραμμενος και σκοτισμενος απ τα παθη του εγκεφαλος θα μπορουσε να διαννοηθει τετοιο πραγμα!Και να ταν μονο αυτο?Κομβολογιο αισχροτητων ειναι τα βιβλια του!
ΑπάντησηΔιαγραφήStavro, μπορούμε να συμφωνήσουμε ότι ο Χριστός έτσι όπως τον παρουσιάζει ο Ν. Καζαντζάκης σε κάποια από τα έργα του, δεν είναι ο Χριστός όπως τον γνωρίζει η παράδοση της Ορθόδοξης Εκκλησίας; Αν αυτό ισχύει, τότε η ποιμαίνουσα Εκκλησία όφειλε να το κάνει σαφές στο ποίμνιό της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο πώς έγινε αυτό, είναι μια άλλη, οδυνηρή δυστυχώς, ιστορία. Και λέω οδυνηρή, διότι όπως φαίνεται, μεγάλο μέρος των Ελλήνων οδηγήθηκε σε διαφορετικά συμπεράσματα εξαιτίας πιθανότατα του τρόπου αντίδρασης που επελέγη τότε.
Το επιτίμιο του αφορισμού δεν είναι τυπικότητα αλλά η επίσημη διαπίστωση ότι ένα μέλος της Εκκλησίας δεν ανήκει πλέον σε αυτήν. Αυτή η επίσημη και κατηγορηματική διαπίστωση για το Ν. Καζαντζάκη δεν έγινε ποτέ, καλώς ή κακώς.
Και μια εντελώς προσωπική κρίση: αν ο Ν. Καζαντζάκης πίστευε το Χριστό έτσι όπως τον εμφανίζει στα έργα του, πολύ φοβάμαι ότι η χειρότερη τιμωρία που του επιβλήθηκε από την ποιμαίνουσα Εκκλησία, ήταν η ίδια η εκκλησιαστική κήδευσή του: επίσκοποι και ιερείς μιας Εκκλησίας να τον ψάλλουν ¨με το ζόρι¨, κατ' απαίτηση και των οικείων του, τη στιγμή που ο ίδιος μάλλον δεν είχε σχέση με αυτή την Εκκλησία. Τα υπόλοιπα είναι πλέον στα χέρια του Χριστού, οπωσδήποτε γνωρίζει καλύτερα την καρδιά του Ν. Καζαντζάκη από όλους μας, θαυμαστές του έργου του και μη.
Αυτά και συγγνώμη για το μακροσκελές του μηνύματος και για το πάθος που διακρίνεται, Κρητικός γαρ...
ΧΑΡΗΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟΣ!ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ!ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΔΕΙΞΕ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΩΝΥΜΟΙ ΠΡΟΣ ΑΝΩΝΥΜΟΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε τη διάθεση να υποστηρίξουμε τον σεμνό συνάδελφό μας θεολόγο και έγκριτο δημοσιογράφο κ. Χάρη Ανδρεόπουλο - γιατί ο άνθρωπος δεν έχει ανάγκη υποστηρίξεως και οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ γνωρίζουν ότι η επίκριση του ανωνυμογράφου "1.46 μ.μ." πως τυγχάνει «κολλητός του Ιγνατίου Λάππα» αποτελεί ένα πελώριο ψέμα - θα πρέπει όμως να αποκαταστήσουμε την αλήθεια, σχετικώς με το ποιοί, τω όντι, είναι «κολλητοί του Ιγνατίου Λάππα» (όπως αποκαλεί ασεβώς τον μητροπολίτη Λαρίσης ο ανώνυμος σχολιογράφος):
Οποιοι θέλουν να διαπιστώσουν, λοιπόν, ποιοι είναι, πράγματι, «κολλητοί του Ιγνατίου Λάππα» δεν έχουν παρά να ανοίξουν τα τεύχη του ΕΠΙΣΗΜΟΥ περιοδικού της Μητροπόλεως Λαρίσης των τελευταίων 4 - 5 ετών για να ιδούν ποιοί μεγαλοσχήμονες τέως …αγωνιζόμενοι θεολόγοι (και κατά πάσα πιθανότητα – εμείς είμαστε σχεδόν βεβαιοι - κολλητοί του ανωνυμογράφου…) ως υποτακτικοί αρθρογράφοι τώρα, εαυτολιβανίζονται αλλά και λιβανίζουν (οι πρώην υβρισταί…) τον Μητροπολίτη με τα γραπτά τους στο "Τάλαντο", ενώ κι' άλλοι - παλαιοφιλαράκια πιθανώς του ανωνυμογράφου, του κατά πάσα πιθανότητα κολλητού των ως άνω - επίσης, πρώην "Λαρισαίοι Αγωνιστές Χριστιανοί" λιβανίζουν, τώρα, τον Μητροπολίτη, με τις εκπομπές τους στο ραδιόφωνο, άλλοι (μεγαλοσχήμονες κι’ αυτοί…) με τις λίαν αγαπητικές (τώρα…) για τον Μητροπολίτη προσφωνήσεις τους, σε χριστιανικούς συλλόγους, εστίες και πάσης φύσεως θρησκευτικά σωματεία της θεσσαλικής πρωτευούσης….
ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΛΑΡΙΣΗΣ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΣ ΧΘΕΣΙΝΟ ΣΧΟΛΙΟ; ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΜΗΝ ΣΟΥ ΞΑΝΑΓΡΑΨΩ ΤΙΠΟΤΑ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΥΠΟΦΑΙΝΟΜΕΝΟΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΩ ΜΕ ΤΑ ΛΙΒΑΝΙΣΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΙΓΝΑΤΙΟΥ ΛΑΠΠΑ ΠΡΩΗΝ ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ ΛΑΡΙΣΑΙΟΥΣ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ!ΟΥΤΕ ΚΑΤ ΑΚΟΛΟΥΘΙΑΝ ΛΙΒΑΝΙΖΩ ΤΟΝ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΩ ΤΩ ΤΡΟΠΩ ΚΑΙ ΖΩΝΤΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΕΠΙΚΑΘΗΣΑΝΤΑ ΕΠΙ ΤΟΝ ΤΡΑΧΗΛΟΝ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ ΛΑΠΠΑ!ΤΟ ΠΩΣ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΣΑ ΣΑΣ ΠΕΙΡΑΞΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΚΟΜΒΟΛΟΓΙΟ ΤΩΝ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ ΘΕΟΛΟΓΟΙ-ΘΟΛΟΛΟΓΟΙ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΚΛΕΚΤΟ ΣΑΣ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΕΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΤΟ ΜΟΙΧΕΠΙΒΑΤΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιλικρινα απορω με την επιθεση των Λαρισαιων θεολογων στον ανωνυμο των 10.24μ.μ.Και οι λιθοι κεκραξονται για το γεγονος οτι ο κος Ανδρεοπουλος τυγχανει συνεργατης του μητροπολιτη Ιγνατιου!Αληθεια δεν ειναι οτι ο εν λογω θεολογος ειναι συνεργατης του ραδιοφωνικου σταθμου της εν λογω μητροπολεως?Αν δεν ηταν εκλεκτος του μητροπολιτη θα κατειχε αυτη τη θεση?Και επειδη ο συγκεκριμενος μητροπολιτης αποδοκιμαζεται ακομη απο τμημα του λαου της Λαρισας επιλεγει σαν συνεργατες τους πλεον προσκειμενους σ αυτον!Επιπλεον ο Χαρης Ανδρεοπουλος τυγχανει προοδευτικος-θολοκουλτουριαρης-νεοορθοδοξος θεολογος,στυλοβατης των αναξιων ποιμενων!Επομενως δικαιως εξανισταται ο φιλος των 10.24 και μαλλον ευσημα πρεπει να του δωσουμε παρα να του επιτιθεμεθα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιοί είναι οι "πρώην Λαρισαίοι αγωνιστές" και νυν λιβανιστήρια του Ιγνατίου Λάππα;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΡΜΟΔΙΟΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΛΑΡΙΣΗΣ!ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΤΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ <>!Ο ΥΠΟΦΑΙΝΟΜΕΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΟΛΛΗΤΟΣ ΚΑΝΕΝΟΣ!ΕΑΝ ΤΩ ΟΝΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΩΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΥΜΝΟΥΝ ΤΟΝ ΙΓΝΑΤΙΟ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΟΥΝ ΤΣΙΠΑ!ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΕΠ ΟΥΔΕΝΙ ΑΠΑΛΑΣΣΕΙ ΤΟ ΧΑΡΗ ΑΝΔΡΕΟΠΟΥΛΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΤΟΝ ΑΞΙΟ ΚΑΘΑΙΡΕΣΕΩΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΣΩΡΕΙΑΣ ΙΕΡΩΝ ΚΑΝΟΝΩΝ ΛΥΚΟΠΟΙΜΕΝΑ ΙΓΝΑΤΙΟ ΛΑΠΠΑ!ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΤΕΟΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΝΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΛΑΡΙΣΑ ΚΥΡΙΟΙ ΘΟΛΟΛΟΓΟΙ ΛΑΡΙΣΗΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΝΟΩ ΤΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΤΥΠΟΥ ΕΑΥΤΟΛΙΒΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝΤΙ ΑΥΤΟΛΙΒΑΝΙΖΟΝΤΑΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήAγαπητοί φίλοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήπληροφορήθηκα για τις κριτικές που αφορούν στο πρόσωπό μου, τις παρ’ ανωνύμων. Θα τις προτιμούσα, φυσικά, επώνυμες, γιατί όπως λέγει ο πεπαρρησιασμένος αγαπητός και σεβαστός συνάδελφος κ. Παναγιώτης Τελεβάντος «ομολογία με ανωνυμία δεν συμβιβάζονται» - αλλά ας είναι…
Δεν προτίθεμαι να έλθω εις αντιπαράθεση με κανέναν, όχι λόγω της ανωνυμίας των, αλλά επειδή θεωρώ ότι σ’ ότι αφορά το δημόσιο βίο μου - τον του θεολόγου το μεν και δημοσιογράφου, το δε – οφείλω να δέχομαι τη κριτική (φθάνει να’ να καλόπιστη) για το έργο μου. Προσωπικά ουδεπόπτε διεξεδίκησα το «αλάθητον» - μακράν εμού τοιούτου είδους συμπεριφορές.
Συνεπώς, ευχαριστώ τον ανώνυμο και τους ομοφρόνους του, τους ασχοληθέντες με την ταπεινότητά μου. Ειλικρινώς με παρηγορεί το γεγονός ότι υπάρχουν ακόμη αδελφοί που ενδιαφέρονται και ασχολούνται με εκκλησιαστικά και θεολογικά θέματα, θα τους παρακαλούσα απλώς να το κάνουν απαθώς (με τη θεολογική έννοια) Μπορούμε να διαφωνούμε, φθάνει να εκκλησιαζόμαστε, να μετέχουμε στο εκκλησιαστικό γεγονός. Θυμάμαι μάλιστα τον αείμνηστο δάσκαλό μας στη Τμήμα Θεολογίας, τον Νίκο Ματσούκα, που μας έλεγε «να αντιλαμβανόμαστε χριστιανικά της έννοιας της αντιπαραθέσεως, τουτέστιν ως σύγκριση ιδεών και όχι σύγκρουση απόψεων». Ευχαριστώ, επίσης, τους, (επίσης ανωνύμους – γιατί; - «ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ (της) ΛΑΡΙΣΗΣ», οι οποίοι έσπευσαν, αυτοκλήτως, να «αποκαταστήσουν την αλήθεια» υπερασπιζόμενοι εμέ, τον συνάδελφό τους.
Εύχομαι σε όλους Καλά Χριστούγεννα και Ευλογημένη τη Νέα Χρονιά που ζυγώνει!
Χάρης Ανδρεόπουλος
Aγαπητοί φίλοι,
ΑπάντησηΔιαγραφήπληροφορήθηκα για τις κριτικές που αφορούν στο πρόσωπό μου, τις παρ’ ανωνύμων. Θα τις προτιμούσα, φυσικά, επώνυμες, γιατί όπως λέγει ο πεπαρρησιασμένος αγαπητός και σεβαστός συνάδελφος κ. Παναγιώτης Τελεβάντος «ομολογία με ανωνυμία δεν συμβιβάζονται» - αλλά ας είναι…
Δεν προτίθεμαι να έλθω εις αντιπαράθεση με κανέναν, όχι λόγω της ανωνυμίας των, αλλά επειδή θεωρώ ότι σ’ ότι αφορά το δημόσιο βίο μου - τον του θεολόγου το μεν και δημοσιογράφου, το δε – οφείλω να δέχομαι τη κριτική (φθάνει να’ να καλόπιστη) για το έργο μου. Προσωπικά ουδεπόπτε διεξεδίκησα το «αλάθητον» - μακράν εμού τοιούτου είδους συμπεριφορές.
Συνεπώς, ευχαριστώ τον ανώνυμο και τους ομοφρόνους του, τους ασχοληθέντες με την ταπεινότητά μου. Ειλικρινώς με παρηγορεί το γεγονός ότι υπάρχουν ακόμη αδελφοί που ενδιαφέρονται και ασχολούνται με εκκλησιαστικά και θεολογικά θέματα, θα τους παρακαλούσα απλώς να το κάνουν απαθώς (με τη θεολογική έννοια) Μπορούμε να διαφωνούμε, φθάνει να εκκλησιαζόμαστε, να μετέχουμε στο εκκλησιαστικό γεγονός. Θυμάμαι μάλιστα τον αείμνηστο δάσκαλό μας στo Τμήμα Θεολογίας, τον Νίκο Ματσούκα, που μας έλεγε «να αντιλαμβανόμαστε χριστιανικά της έννοιας της αντιπαραθέσεως, τουτέστιν ως σύγκριση ιδεών και όχι σύγκρουση απόψεων». Ευχαριστώ, επίσης, τους, (επίσης ανωνύμους – γιατί; - «ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ (της) ΛΑΡΙΣΗΣ», οι οποίοι έσπευσαν, αυτοκλήτως, να «αποκαταστήσουν την αλήθεια» υπερασπιζόμενοι εμέ, τον συνάδελφό τους.
Εύχομαι σε όλους Καλά Χριστούγεννα και Ευλογημένη τη Νέα Χρονιά που ζυγώνει!
Χάρης Ανδρεόπουλος
ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ,ΓΝΩΜΕΣ ΤΟΥ ΘΟΛΟΛΟΓΟΥ ΜΑΤΣΟΥΚΑ!Ο ΕΛΕΕΙΝΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΙΣΜΟΣ Σ ΟΛΟ ΤΟΥ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΕΝΑ ΜΟΝΟ ΛΕΩ!ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΟΥΔΕΙΣ ΘΑ ΥΠΕΓΡΑΦΕ ΑΝΩΝΥΜΑ!ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΑΡΧΕΙ ΣΤΥΓΝΗ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΣΤΟΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΠΩΣ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΤΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΑΣ ΟΙ ΓΙΑΝΝΑΡΙΚΟΙ!ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΝ ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΝΤΕΜΟΝΤΕ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΑΡΕΣΚΟΙ ΔΗΘΕΝ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΙ ΘΟΛΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΕΟΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατάντια! Τελεβάντος-Ανδριόπουλος-Ανδρεόπουλος πιασμένοι χέρι-χέρι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί άλλο θα δούμε σ' αυτόν τον τόπο;
Τον Γιανναρισμό τον πρεσβεύουν και οι Τελεβάντος και Ανδριόπουλος παρακαλώ.
ΑπάντησηΔιαγραφή...τους οικουμενιστές από τα γυμνάσια και τα λύκεια, τώρα και στα ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ... (βλ. διάλεξη του Χάρη Ανδρεόπουλου στο πανεπιστήμιο της Λάρισας)
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπέλαση...