Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου
dete.gr
Στα Πατρινά διαδικτυακά Μέσα σχολιάστηκε το γεγονός ότι ο μητροπολίτης Πατρών Χρυσόστομος εμφανίστηκε την περασμένη Τρίτη, 3 Νοεμβρίου 2020, χωρίς να φορά μάσκα στην Ι. Μονή Κοιμήσεως της Θεοτόκου Νοτενών, στο Σκιαδά, όπου ο περιφερειάρχης Δυτικής Ελλάδας Νεκτάριος Φαρμάκης προχώρησε στην υπογραφή Προγραμματικής Σύμβασης με τον Δήμαρχο Ερυμάνθου, Θεόδωρο Μπαρή.
Ο Μητροπολίτης Πατρών βρέθηκε δίχως να τηρεί αυτό το στοιχειώδες μέτρο προστασίας δίπλα από τον περιφερειάρχη ο οποίος, ως γνωστόν, πρόσφατα μπήκε οικειοθελώς σε καραντίνα για προληπτικούς λόγους, καθώς είχε έρθει σε επαφή με επιβεβαιωμένο κρούσμα.
Ο συντάκτης του σχολίου επισημαίνει ότι ο Πατρών Χρυσόστομος «φαίνεται ότι δεν κατανοεί τον κίνδυνο που ελλοχεύει από την εξάπλωση του κορωνοϊού, πολύ περισσότερο δεν συμμερίζεται την αναγκαιότητα της εφαρμογής των απαιτούμενων μέτρων για την αντιμετώπιση του, όπως αυτό της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας». Και προσθέτει: «Αν και ο κ. Χρυσόστομος δεν συγκαταλέγεται στους «σκληροπυρηνικούς» ιεράρχες που έχουν προκαλέσει δημοσίως με τη στάση τους τη δύσκολη αυτή περίοδο που διανύουμε, προτρέποντας τους πιστούς να αγνοούν τον κορωνοϊό και να κοινωνούν κανονικά, εν τούτοις με την εικόνα που βγάζει προς τα έξω στέλνει ένα «σιωπηρό» αλλά ταυτόχρονα και ηχηρό μήνυμα κατά της χρήσης μάσκας».
Το παραπάνω σχόλιο δεν το ...άντεξε ο διάκονος Θεόδωρος Μπουλιέρης, που υπηρετεί στον Ι. Ναό Παναγίας Αλεξιώτισσας, και απάντησε «σκληρά» στον προσωπικό του λογαριασμό στο fb. Χωρίς να κατονομάζει συγκεκριμένα sites ή δημοσιογράφους ο νεαρός διάκος θεωρεί πως «τα παραπροϊόντα της τοπικής ψευτο - δημοσιογραφίας επιτέλους αναδύθηκαν». Κάνει λόγο για «προβοκατόρικες ενέργειες ορισμένων παραεξουσιαστικών - δήθεν - δημοσιογραφικών κέντρων, που εξασκούνται επαγγελματικά στην χρησιμοποίηση της πένας ως όπλο ολοκληρωτικής εξόντωσης προσωπικοτήτων, τώρα στράφηκαν ή καλύτερα έστρεψαν τις κάννες τους, εναντίον του μητροπολίτου μας και απασφάλισαν, εξαπολύοντας τις αδικαιολόγητες, πλην όμως αναμενόμενες, επιθέσεις τους».
Όλο το κείμενό του είναι γενικό και αόριστο και αρκούντως παραληρηματικό. Γράφει πως «η τοπική κοινωνία παράλληλα, είναι σε θέση να γνωρίζει ικανοποιητικά την ξεδιαντροπιά των συγκεκριμένων εμπόρων υπο-ειδήσεων (και όχι δημοσιογράφων, διότι η δημοσιογραφία ως λειτούργημα ευτελίζεται ολότελα όταν την επικαλούνται ως επαγγελματική ιδιότητα οι κύκλοι αυτοί), παρ' όλο που τα όρια των αδίστακτων αυτών υπογείων είναι σκοτεινά και επομένως ασαφή».
Αφού, λοιπόν, ο διάκος θεωρεί πως η τοπική κοινωνία «γνωρίζει ικανοποιητικά την ξεδιαντροπιά των συγκεκριμένων εμπόρων υπο-ειδήσεων», γιατί δεν κατονομάζει ούτε έναν τέτοιο; Τόσο γνωστοί είναι;
Και συνεχίζει ...ακάθεκτος, με μια «δραματική» αποστροφή προς τους «εμπόρους υπο-ειδήσεων»: «Στην περίπτωση δε, που δεν σας γνώριζαν ορισμένοι, τώρα που σας έπεσαν οι μάσκες, σας έμαθαν, επομένως φορέστε τες πάλι, γιατί πέρα απ' την υγεία μας, ζημιώνετε και την αισθητική μας, διότι τα πρόσωπα σας, μόνο κακία και ασχήμια μπορούν να εκπέμψουν».
Ο διάκος της Μητροπόλεως Πατρών σκιαμαχεί για την εικόνα του μητροπολίτου του. Ξεσπαθώνει με αοριστολογίες και μεγαλοστομίες, χωρίς να λέει καν σε ποιο περιστατικό αναφέρεται, δηλ. δεν παραθέτει αυτό που συνέβη στην Μονή Νοτενών, ούτε τον σχετικό σχολιασμό των Πατρινών ΜΜΕ.
Αντιθέτως, κάνει λόγο για αγράμματους και πληρωμένους δημοσιογράφους:
«Αν και η δημοσιογραφική δεοντολογία προτάσσει επιτακτικά το λεπτομερειακό ρεπορτάζ, δηλαδή την έρευνα και την διασταύρωση των πληροφοριών πριν βγουν στην δημοσιότητα, (θεωρία που διδάσκεται και στο τελευταίο εργαστήρι δημοσιογραφίας), παρά ταύτα εκείνοι, επειδή είτε δεν έχουν σπουδάσει αυτό που κάνουν, είτε το έχουν σπουδάσει, αλλά έχουν αμειφθεί ώστε να το αγνοήσουν, έσπευσαν χρησιμοποιώντας μία φωτογραφία, να κρεμάσουν τις ταμπέλες τους και να βγάλουν τα αυθαίρετα συμπεράσματα τους, για ακόμα μια φορά».
Θα είχε ενδιαφέρον να γνωρίζαμε αν όλο αυτό το παραλήρημα του διάκου έχει την «ευλογία» του μητροπολίτου Χρυσοστόμου.
Πάντως, προσωπικά νομίζω ότι τα Πατρινά ΜΜΕ αντιμετωπίζουν με σεβασμό τον μητροπολίτη, προβάλλουν το έργο του, δεν του ασκούν κριτική και άρα δεν του δημιουργούν προβλήματα.
Αν ...ξεφύγει και κανένα κριτικό σχόλιο, ειδικά σε συνθήκες πανδημίας, πρέπει να βγαίνει ο κάθε διάκος και να κατακεραυνώνει με αοριστίες τον δημοσιογραφικό κόσμο της πόλης;
Ο εν λόγω διάκος θυμίζουμε ότι πρωτοστάτησε πρόσφτα στην «αυθόρμητη» μηχανοκίνητη παρέλαση για την 28η Οκτωβρίου, που στήθηκε στην Πάτρα παρά τα ισχύοντα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού περιοριστικά μέτρα.
Το μακρύ ξύλο στην πρώτη φωτογραφία τι είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒακτηρία, ράβδος ή δείκτης; Μήπως είναι προτύπωση αρχιερατικού μπαστουνιού, πατερίτσας ή μήπως χαζρανίου; Πάντως μια αίγλη στον διδάσκοντα τη δίνει!!!
Η θεολογία που διδάχτηκε τέτοιο ύφος τον έμαθε,ο γέροντας του δεν τον εκπαίδευσε στο πώς "δεί φέρεσθαι"?Δείχνει δημοσιο-υπαλληλίκι...
ΑπάντησηΔιαγραφή