Παρασκευή 14 Αυγούστου 2020

Η ΜΑΣΚΑ ΤΗΣ ΥΠΟΚΡΙΣΙΑΣ ΤΟΥ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΥ ΚΑΙ Η ΜΑΣΚΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ

Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου 
O πρώην – και νυν, λέω εγώ – μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος, με ανάρτησή του στο προσωπικό του ιστολόγιο μας λέει ότι η χρήση μάσκας μέσα στο ναό, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, «είναι άρνηση του Χριστού στην πράξη» (sic). 
Και στο πλαίσιο αυτής της «λογικής» επιτίθεται για άλλη μια φορά στον Οικουμενικό Πατριάρχη Βαρθολομαίο, αυτή τη φορά επειδή φόρεσε μάσκα εντός του ναού. 
Γράφει, λοιπόν, ο πρώην – και νυν – Καλαβρύτων: 
«Δυστυχώς η προδοτική και αιρετική αυτή νοοτροπία έχει διαδοθή πολύ στις ημέρες μας! Την έχουν αποδεχθεί και την εφαρμόζουν (δηλ. φορούν τη μάσκα μέσα στο Ναό) πολλοί Αρχιερείς, πολλοί Κληρικοί, και πάμπολλοι πιστοί! Προσφάτως μεταξύ αυτών Κορυφαίος, δυστυχώς, συγκαταλέγεται ο Παναγ. Οικουμενικός Πατριάρχης κ.κ. Βαρθολομαίος, ο Οποίος ενεφανίσθη φορώντας μάσκα μέσα στο Ναό!! Ο Παναγιώτατος, ο Οποίος παρά ταύτα με δηλώσεις Του εδήλωσε, ότι με την Θεία Κοινωνία ΔΕΝ ΜΕΤΑΔΙΔΕΤΑΙ ο ιός! Δυστυχώς η κατάσταση είναι πολύ σοβαρή! Η ΣΥΓΧΥΣΗ, ή ΜΑΛΛΟΝ Η ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΥΨΗΛΑ! ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΙΕΡΑΡΧΙΑ ΤΗΣ ΕΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΦΘΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ!» 

Βέβαια, ο πρώην – και νυν – Καλαβρύτων επιτίθεται κατά πάντων, δηλ. και στην Εκκλησία της Ελλάδος και στους ιεράρχες της Αμερικής και στο Φανάρι. 
Τι να του απαντήσει κανείς; Δεν έχει νόημα, αφού η Εκκλησία (φιλανθρώπως) και η κοινωνία (ακατανοήτως) τον ανέχονται μια ολόκληρη ζωή. Θα έπρεπε να έχει απομονωθεί προ πολλού από όλους. Και θα έπρεπε να έχει τιμωρηθεί – γιατί όχι; - για την αντιεκκλησιαστική συμπεριφορά του. 
Μια απάντηση θα ήταν ότι ο πρώην – και νυν – Καλαβρύτων φοράει μια ζωή την μάσκα της υποκρισίας, οπότε αδυνατεί να διακρίνει ότι ο Πατριάρχης φοράει την μάσκα από αγάπη! Άλλωστε για εκείνον όποιος μιλάει για αγάπη είναι – φευ! - «αγαπούλης»! Πώς να κατανοήσει ο ...πολεμοχαρής Καλαβρύτων τον λόγο του Πατριάρχη: «η δοκιμασία του κορωνοϊού είναι μία ευκαιρία να αλλάξει η ζωή μας προς το καλύτερο. Προς την κατεύθυνση της εδραίωσης της αγάπης και της αλληλεγγύης». 
Νομίζω ότι τώρα ο Αμβρόσιος πρέπει να στοχεύσει το παλαίφατο Πατριαρχείο Αντιοχείας, διότι οι αρχιερείς και οι ιερείς που τέλεσαν την εξόδιο ακολουθία του αρχιμανδρίτη Αλεξίου Chehadeh, ο οποίος έχασε την μάχη με τον κορωνοϊό, φορούσαν όλοι μάσκες! 
Κι αν τολμά, ας μας πει πόσοι κληρικοί στην «Αγία Ρωσία», στην Σερβία και σε άλλες ορθόδοξες χώρες, έχασαν την ζωή τους από τον κορωνοϊό. 
Δεν θα το κάνει γιατί φοράει μονίμως την μάσκα της υποκρισίας...

Ο Πατριάρχης Ρουμανίας Δανιήλ φορώντας μάσκα 

2 σχόλια:

  1. Μια χαρά τα λέτε για τον τέως και "νυν" Καλαβρύτων, δεν χρειάζεται να πω τίποτε. Θέλω να σας πω ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για τη γιορτή σας μόνο, μιας και συνεχώς σας διαβάζω, ΥΓΕΙΑ , ΔΥΝΑΜΗ και κάθε καλό να σας χαρίζει η Μεγαλόχαρη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλησπέρα κ. Ανδριόπουλε και χρόνια σας πολλά.

    Για την ανάρτηση του πρώην Καλαβρύτων δεν αξίζει να σχολιάσω κάτι, αλλά θα παραθέσω ένα απόσπασμα από κήρυγμα επισκόπου σήμερα σε εκκλησία των Αθηνών (δεν θα αναφέρω που, ούτε ποιος, γιατί θα σκανδαλιστούν πολλοί):

    "Ο Χριστός ετίμησε τη μητέρα του παίρνοντας όχι μόνο την ψυχή αλλά και το σώμα της στον παράδεισο μαζί Του. Αυτό που για όλους εμάς θα συμβεί στη μέλλουσα κρίση, στην Αειπάρθενο Μαρία συνέβη αμέσως μετά την κοίμησή της, και μας υπενθυμίζει ότι ο Θεός Πατέρας μας, μας έπλασε όχι μόνο ως πνεύματα, όπως τους Αγγέλους, ούτε μόνο ως σώματα, όπως τα ζώα, αλλά σώμα και πνεύμα άρρηκτα συνδεμένα σε μία ολότητα. Αν λοιπόν το σώμα μας ο Θεός το θεωρεί πολύτιμο και το τιμά - όπως ήδη έκανε με το σώμα της Παναγίας - πόσο μάλλον πρέπει να το τιμούμε και να το προσέχουμε εμείς. Κι όχι μόνο το δικό μας σώμα, αλλά και τα σώματα των αδερφών μας. Γι' αυτό ακολουθούμε τις οδηγίες των γιατρών και των ειδικών, για να προστατεύσουμε και τη δική μας υγεία και σώμα, αλλά και των αδελφών μας. Το να ακολουθούμε αυτές τις οδηγίες δεν αποτελεί ένδειξη απιστίας, αλλά αντιθέτως ένδειξη πίστης και σεβασμού στο δώρο του Θεού."

    ΑπάντησηΔιαγραφή