Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

Ο ΘΕΟΤΟΚΟΜΠΑΙΧΤΗΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ

Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων κ. Αμβρόσιος
σε τοιχογραφία στον πρόναο της Μονής του Μ. Σπηλαίου

Ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος καταδικάστηκε σε μια ποινή με αναστολή, επειδή προσέβαλε τους ομοφυλόφιλους με λόγια άλογα που εκσφενδόνισε. 
Ποιος όμως θα τον καταδικάσει που εμπλέκει την Παναγία στο απίθανο σήριαλ της παραίτησής του και με αυτόν τον τρόπο - όπως ο ίδιος τον δημοσιοποίησε - εμπαίζει την Παναγία; 
π.α.α.

4 σχόλια:

  1. ΑΦΟΥ ΘΑ ΑΚΟΥΓΕ ΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΤΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΡΩΤΗΣΕ ΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Προσπάθησε ο καυμενος να μιμηθεί τον Ζακυνθου, αλλά Ζακύνθου ηταν μόνο ΕΝΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΙΤΗΣ... (Α΄)

    Τὸ παρὸν σχόλιο ἐγράφη, κατὰ ἕνα μέρος, παλαιότερα ἀλλὰ δὲν ἐδημοσιεύθη ποτέ. Ἡ πρόσφατη ὅμως «θεοσημία» τοῦ Καλαβρύτων τὸ ἐπανέφερε στὴν μνήμη μου καὶ φρονῶ ὅτι ἀξίζει νὰ θυμηθοῦμε ἐκείνη τὴν φιέστα ποὺ εἶχε ὀργανώσει στὶς 23 Νοεμβρίου 2017 ὁ Δεσπότης γιὰ νὰ ἀνακοινώσει (πάλι) ὅτι θὰ παραιτηθεῖ καὶ νὰ ζητήσει (δήθεν) συγγνώμη ἀπὸ ὅσους ἐπίκρανε (https://www.youtube.com/watch?v=r_UzxxCzUbw).

    Ἡ κάκιστη θεατρικὴ παράσταση ποὺ ἔστησε τότε μοιράζοντας κρασιὰ καὶ «μπάμπουσκες» στοὺς συνεργάτες του καὶ ἀνακοινώνοντας, γιὰ ἀκόμη μία φορά, τὴν παραίτησή του δὲν εἶχε πείσει ἀπολύτως κανέναν. Ὅποιος παρακολουθήσει τὸ μικρὸ αὐτὸ θεατρικὸ μονόπρακτο ἕως τὸ τέλος, μὲ τὴν περίφημη σκηνὴ τῆς γονυκλινοῦς «μετανοίας», θὰ διαπιστώσει τὴν «παγωμάρα» καὶ τὴν ἀμηχανία τῶν παρισταμένων κληρικῶν καὶ λαϊκῶν. Οὐδεὶς ἀντέδρασε θετικὰ (ἢ ἀρνητικά), οὐδεὶς ἐπεδοκίμασε (ἢ ἀποδοκίμασε) τὴν κίνηση, οὐδεὶς ἔσπευσε νὰ βοηθήσει τὸν γηραιὸ Ἱεράρχη νὰ ἀνασηκωθεῖ… Πλήρης ἀπάθεια καὶ ἀδιαφορία θὰ ἔλεγα. Γιατί ἆρά γε; Γιατὶ πολὺ ἁπλὰ βαρέθηκαν οἱ ἄνθρωποι νὰ ἀκοῦνε κάθε φορὰ τὰ ἴδια καὶ τὰ ἴδια, «τὰ ψεύτικα τὰ λόγια τὰ μεγάλα», κατὰ τὸ λαϊκὸ ἆσμα, τὶς ὑποκριτικὲς κορῶνες καὶ τὶς κούφιες ἐξαγγελίες. Ὁπότε κανεὶς δὲν ἔδωσε σημασία στὸ γεγονός, ἀφοῦ ὅλοι ἤξεραν ὅτι τίποτα ἀπὸ ὅσα λέει ὁ Μητρ. Ἀμβρόσιος δὲν τὸ πιστεύει καὶ εἶναι ἁπλῶς ἕνας κακίστου εἴδους γελοῖος θεατρινισμός.

    Βεβαίως, θὰ μποροῦσε νὰ ἀντιτείνει κάποιος ὅτι ὅλα τὰ παραπάνω εἶναι ὑποκειμενικὲς κρίσεις καὶ ἀδικοῦν τὸν Μητρ. Ἀμβρόσιο ὁ ὁποῖος πράγματι μπορεῖ νὰ ἦλθε σὲ συναίσθηση καὶ νὰ μετενόησε. Θὰ μποροῦσε… Ἀλλὰ ἡ πραγματικότητα εἶναι πολὺ διαφορετική. Ἡ «μετάνοια» δὲν κράτησε οὔτε δεκαπέντε ἡμέρες… Καθὼς λίγο μετὰ ἔβγαλε «φετφὰ» (http://mkka.blogspot.com/2017/12/blog-post.html) κατὰ τοῦ Δημάρχου τῆς Πάτρας κ. Κ. Πελετίδη σὲ ἀπαράδεκτο τόνο καὶ μὲ ὑβριστικές, ὅπως συνηθίζει, ἐκφράσεις κατηγορώντάς τον ὅτι περιφρόνησε τὴν ἑορτὴ τοῦ πολιούχου ἁγ. Ἀνδρέα καὶ προτίμησε νὰ παραστεῖ σὲ κομματικὴ ἐκδήλωση τοῦ ΚΚΕ στὰ Ἰωάννινα.

    Δὲν εἶμαι σὲ θέση νὰ γνωρίζω ποῦ ἦταν ὁ κος Πελετίδης καὶ γιατὶ δὲν παρέστη, ἐκεῖνο ὅμως ποὺ γνωρίζουν οἱ πάντες εἶναι ὅτι τὸ ἦθος του δὲν θὰ τοῦ ἐπέτρεπε ποτὲ νὰ περιφρονήσει τὸν πατραϊκὸ λαὸ καὶ νὰ κάνει τὴν ὅποια διάκριση σὲ θρησκευομένους καὶ μή, περιφρονώντας τοὺς πρώτους· ἄρα ἀς μὴν βγάζει κανεὶς εὔκολα καὶ ἀβασάνιστα συμπεράσματα. Ἑὰν τῶρα κάποιος θὰ ἔπρεπε, ὑποθετικῶς, νὰ διαμαρτυρηθεῖ αὐτὸς θὰ ἦταν ὁ Μητροπολίτης Πατρῶν, ὁ ὁποῖος ὅμως, ἀπ’ ὅσα τοὐλάχιστον δημοσιεύονται στὸν τύπο καὶ στὸ διαδίκτυο, στηρίζει τὸν Δήμαρχο. Ἐνδεικτικῶς ἀναφέρω τὴν συμμετοχὴ τοῦ Μητρ. Πατρῶν στὴν πορεία ποὺ διοργάνωσε ὁ Δῆμος κατὰ τῆς ἀνεργίας τὸν προπερασμένο Μάρτιο ἢ τὴν στήριξη τοῦ Μητροπολίτου πρὸς τὸ πρόσωπο τοῦ Δημάρχου γιὰ τὸ θέμα τῆς δίκης μὲ τὴν Χρυσὴ Αὐγή. Ἄρα τὰ ὅσα διατείνεται ὁ Μητρ. Καλαβρύτων εἶναι μᾶλλον ἀποκυήματα τῆς νοσηρᾶς του φαντασίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΜΟΡΦΙΤΗΣ... (B’)

    Καὶ γιὰ νὰ γίνω προκλητικὸς θὰ ἔλεγα ὅτι ἡ παρουσία καὶ μόνον τοῦ Μητρ. Καλαβρύτων καὶ ἡ πρωτοστασία του στὶς ἐκδηλώσεις γιὰ τὸν ἅγιο Ἀνδρέα, τοὐλάχιστον, γιὰ τὸν γράφοντα θὰ ἦταν ἀπόλυτος λόγος νὰ μὴν συμμετάσχει στὴν λειτουργία στὸν Πολιοῦχο καὶ νὰ ἐκκλησιαστεῖ σὲ ἄλλον ναό. Ὁ λόγος ποὺ ἀρθρώνει ὁ Μητρ. Ἀμβρόσιος, ἕνας λόγος ἀκραία μισαλλόδοξος καὶ ρατσιστικός, συνιστᾶ ἀναίρεση τοῦ εὐαγγελίου, διατρέβλωση τοῦ πνεύματος καὶ τοῦ γράμματος τῆς χριστιανικῆς διδασκαλίας καὶ φρικτὴ βλασφημία κατὰ τοῦ Σεσαρκωμένου Υἱοῦ καὶ Λόγου τοῦ Θεοῦ, ὁ Ὁποῖος δὲν ἦλθε νὰ κρίνει τὸν κόσμο, ἀλλὰ νὰ τὸν σώσει ὅπως μᾶς διαβεβαιώνει ὁ Ἴδιος, «οὐ γὰρ ἦλθον ἵνα κρίνω τὸν κόσμον, ἀλλ' ἵνα σώσω τὸν κόσμον» (Ἰω, ιβ, 47).
    Ἕνα χρόνο καὶ περισσότερο, λοιπόν, μετὰ ἀπ’ αὐτὴν τὴν παράσταση ὁ Καλαβρύτων δὲν παραιτεῖται ἐπικαλούμενος ἀποκαλύψη τῆς Παναγίας… Φυσικὰ ποτὲ δὲν πίστεψα ὅτι θὰ παραιτηθεῖ γιατὶ εἶναι γλυκιὰ ἡ καρέκλα καὶ ἡ ἐξούσια, ἀλλὰ καὶ δὲν μοῦ κάνει καμία ἐντύπωση τὸ ὅτι εἶναι τόσο ἀπροκάλυπτα θεομπαίχτης (καὶ θεοτοκομπαίχτης) γιατὶ δὲν πιστεύει σὲ τίποτα… Ἢ μᾶλλον πιστεύει στὸν δικό του θεὸ ποὺ εἶναι ἀποκλειστικὰ λευκός, μιλάει ἑλληνικά, ρίχνει φωτιὰ στοὺς μετανάστες, τοὺς ἀριστεροὺς, τοὺς ὁμοφυλόφιλους καὶ στὰ λοιπὰ ἀποβράσματα καί… εὐλογεῖ τὴν Χρυσὴ Αὐγή!!! Ὁ ἐκδικητικὸς θεὸς τοῦ Ἀμβροσίου εἶναι φαντασιακὸ εἴδωλο τοῦ ἑαυτοῦ του, ἕνας θεὸς δέσμιος τοῦ ἀνθρωπομορφισμοῦ, περίκλειστος στὴν μικρότητα καὶ τὴν στενοκαρδία ἑνὸς μνησίκακου καὶ μισάνθρωπου γέροντα. Ἡ νοσηρὴ αὐτὴ πνευματικὴ κατάσταση περιγράφεται ἐπαρκῶς στὴν Ἀσκητικὴ Γραμματεία τῆς Ἐκκλησίας μας. Χαρακτηριστικὸ εἶναι τὸ παράδειγμα τοῦ ἀββᾶ Σεραπίωνος τῆς Σκήτης* ὁ ὁποῖος εἶχε πέσει στὴν αἵρεση τῶν ἀνθρωπομορφιτῶν ὅπως ἀκριβῶς καὶ ὁ Ἀμβρόσιος.
    Μὲ λίγα λόγια, ὁ Μητροπολίτης Ἀμβρόσιος στ’ ἀλήθεια οὔτε συγγνώμη μπορεῖ νὰ ζητήσει, οὔτε ν’ ἀγαπήσει τοὺς ἐχθρούς του, οὔτε νὰ εὐλογεῖ καὶ νὰ μὴν καταριέται ὅπως κηρύττει ὁ Χριστὸς στὸ Εὐαγγέλιο γιατὶ πολὺ ἁπλὰ δὲν πιστεύει στὸ Εὐαγγέλιο, τοὐλάχιστον, ἔτσι ὅπως τὸ γνωρίζει ἡ Ἐκκλησία.

    Ἂν πίστευε πραγματικὰ θὰ ἦταν καὶ καλύτερος ἄνθρωπος…

    ----------------
    *Βλέπε περισσότερα: «Κ. Κορναράκη, “HEU ME MISERUM! TULERUNT A ME DEUM MEUM” (Abba Cassianus, Collat. X, 3), Θεολογικές παρατηρήσεις ἐπάνω στὸ ζήτημα τῆς θρησκειοποίησης τῆς πνευματικῆς ζωῆς μὲ ἀφορμὴ μιὰ ἱστορία ἀπὸ τὰ κοινόβια τῆς αἰγυπτιακῆς ἐρήμου», (http://www.parathemata.com/2009/11/heu-me-miserum-tulerunt-me-deum-meum.html).

    ΑπάντησηΔιαγραφή