Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2018

ΤΑ ΑΣΥΣΤΟΛΑ ΨΕΥΔΗ ΤΩΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΤΩΝ ΤΟΥ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ


Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου 
Όπως η «παναίρεση του Οικουμενισμού» είναι ένα νοσηρό κατασκεύασμα, έτσι και ο θόρυβος για τα νέα προγράμματα σπουδών στα Θρησκευτικά είναι ένα ανύπαρκτο θέμα, το οποίο συντηρούν ανοήτως, αλλ’ επιμελώς, διάφοροι «ευσεβείς». 
Μέχρι και συλλαλητήριο θα κάνουν την Κυριακή 4 Μαρτίου 2018 στα Προπύλαια του Πανεπιστημίου Αθηνών! 
Στο τηλεοπτικό σποτ που διαφημίζει το συλλαλητήριο, αναπαράγονται ασύστολα ψεύδη, τα οποία επισημαίνω στο συνέχεια, υπογραμμίζοντας την ευθύνη των διοργανωτών γι’ αυτά, ήτοι της Π.Ε.Θ. και των «Ορθόδοξων Χριστιανικών Σωματείων Αθηνών». 


Ας δούμε την «λογική» του σποτ και τις απαντήσεις μας: 
«Ήξερες ότι σύμφωνα με το νέο βιβλίο θρησκευτικών της Δ΄ Δημοτικού ο Μωάμεθ παρέλαβε το Κοράνιο από τον αρχάγγελο Γαβριήλ;» 
- Βεβαίως και το ήξερα! Αφού το έγραφε το επί σειρά ετών βιβλίο των Θρησκευτικών της Β’ Λυκείου, στο κεφάλαιο για το Ισλάμ (σ. 243). 
«Ήξερες ότι στα νέα βιβλία Θρησκευτικών Γυμνασίου ή Λυκείου δεν γίνεται λόγος για την ενανθρώπηση του Υιού του Θεού, την Ανάσταση και την Ανάληψή Του;» 
- Όχι, δεν το ήξερα, διότι αυτό που ξέρω είναι ότι οι αναφορές στο σχέδιο της Θείας Οικονομίας είναι άπειρες σ’ αυτά! Ενδεικτικά: Β΄ γυμνασίου ΘΕ 2 Ποιος είναι ο θεός των χριστιανών, σελ. 39-55 [Γέννηση, σταύρωση, ανάσταση] από βιβλικά αποσπάσματα και ύμνους της εκκλησίας. Στην Α’ Λυκείου, στην ενότητα για την Ευχαριστία, ολόκληρο το κείμενο της Αγίας Αναφοράς! 
«Ήξερες ότι στα νέα Προγράμματα Θρησκευτικών πουθενά δεν αναλύεται το Σύμβολο της Πίστεως – Σε καμία τάξη Δημοτικού, Γυμνασίου ή Λυκείου τα παιδιά δεν μαθαίνουν τι σημαίνει το «Πιστεύω». 
- Το αγνοώ τελείως, διότι η πραγματικότητα είναι εντελώς διαφορετική. Εντελώς ενδεικτικά: Α΄ γυμνασίου: Θ.Ε. 4: Πώς παίρνονται οι αποφάσεις, σελ. 95-107 [12 ολόκληρες σελ. και με το Σύμβολο μέσα (σελ. 105)] για τις συνόδους κλπ. 
Δεν χρειάζεται κάτι άλλο. Οι διοργανωτές του συλλαλητηρίου ζουν σε ένα δικό τους κόσμο. Δικαίωμά τους. Αλλά δεν θα τον επιβάλλουν και σε μας.

14 σχόλια:

  1. Κρίμα και άδικο, περί ισλάμ μάλιστα, ότι πολλοί εκ των συν-αδελφών της π-ε-θ είχαν Καθηγητή τον επιφανή Αναστάσιο Γιαννουλάτο, νυν Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας αν το έχουν μάθει... ο οποίος στο κλασσικό του έργο "Ισλάμ" π.χ. σελ.150 -έκδοση του 1985- γράφει για "την ευλάβεια του Κορανίου προς την Παρθένον Μαριάμ.. ... και δίδει εξόχως τιμητικήν θέσιν εις την Παναγίαν και ομιλεί πολλάκις περί αυτής με μεγαλυτέραν ευλάβειαν από όσην δεικνύουν ωρισμένοι προτεσταντικοί κύκλοι.." κλπ.. αλλά θα μου πείτε εδώ στα συλλαλητήρια και τις κατευθυνόμενες εκδηλώσεις η επιστήμη και η Αλήθεια έχουν θέση μόνον ως πτώση δοτική του μέσου ή του οργάνου στις σκοπιμότητες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οι άνθρωποι είναι ανεκδιήγητοι! Πιστεύουν οτι μονοπωλούν την Ορθοδοξία!!!
    Και εν ονόματι αυτής -κάλπικης στην πραγματικότητα, γιατί μόνο κατ' όνομα είναι "ορθόδοξοι"- δεν διστάζουν να ψευδολογούν, να διασύρουν ανθρώπους, να ξεσηκώνουν τους αγνοούντες (πολλοί εκ των οποίων παραμένουν αδικαιολογήτως έτσι) και όλα αυτά, δύστυχώς, δίχως να έχουν ίχνος ντροπής.
    Ίσως και γι' αυτούς ελέχθη ο Κυριακός λόγος: "...πας ο αποκτείνας ημάς, δόξη λατρείαν προσφέρειν τω Θεώ". Σκοτώνοντας τους "αντιπάλους", ίσως θεωρούν -οι δύστυχοι- ότι ευ αρεστούς τον Θεό.
    Κρίμα! Κατάντια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τελικά είχε δίκιο όποιος έλεγε ότι Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΗΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η αυτοδικαιωτική εσωστρέφεια στο μεγαλείο της! Δυστυχώς για ακόμη μια φορά. Καθόσον με επιτυχία τα ΝΠΣ στο μτΘ προχωρούν στην πράξη, με κάποια βέβαια προβλήματα στη διδακτική μεθοδολογία, προσωπικά πιστεύω ότι οιαδήποτε πια άρνησή τους συνιστά μια θεολογία ξεψυχισμένη, που με διαχειριστικό και επιθετικό τρόπο με αμελητέα κατεβατά κειμένων, video εκδηλώσεων και κυρίως με άκρως παραπλανητικό τρόπο ασκείται στον έντυπο και διαδικτυακό Τύπο, από μικρή μερίδα συναδέλφων θεολόγων, η οποία όπως σωστά επισημαίνετε κ. Ανδριόπουλε "ζει στον κόσμο της". Ρύπανση το ονομάζουν πολλοί το γεγονός αυτό. Τυχαίο; Μάλλον όχι. Αξίζει, νομίζω, εδώ να θυμίσω την τόσο σημαντική ρήση του Α. Αϊνστάιν: «δύο πράγματα είναι άπειρα, το Σύμπαν και η ανθρώπινη βλακεία. Και για το Σύμπαν διατηρώ κάποιες αμφιβολίες».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Στο νέο ΠΣ Δημοτικού Γυμνασίου προβλέπεται η διδασκαλία του Συμβόλου της πίστεως δύο φορές:
    Η πρώτη στην ΣΤ΄ Δημοτικού, στη ΘΕ 4 «Η Θεία Ευχαριστία: Πηγή και κορύφωση της ζωής της Εκκλησίας» (βλ. υπόθεμα “Ο ασπασμός της αγάπης και το Σύμβολο της Πίστεως) στη συνάφεια της εκφώνησής του στη Θεία Λειτουργία.
    Η δεύτερη στην Α΄ Γυμνασίου, στη ΘΕ 4 «Πώς παίρνονται οι αποφάσεις;» (βλ. στο θέμα ΙΙ «Η Χριστιανική Εκκλησία αποφασίζει και ορίζει την πίστη» το υπόθεμα v «Το Σύμβολο της Πίστεως») στη συνάφεια της διερεύνησης των οικουμενικών συνόδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Από τη λάσπη που έχει πέσει εναντίον των νέων ΠΣ τα παραπάνω είναι πταίσματα. Ο κεντρικός ομιλητής της διαφημιζόμενης εκδήλωσης για τα Θρησκευτικά, ο οποίος διεκδικεί ρόλο πρωταγωνιστή μεταξύ των επικριτών των νέων ΠΣ, δεν ήταν εκείνος ο οποίος σε δημόσια εκδήλωση στο Αγρίνιο το 2012 μιλούσε για υπέρογκα οικονομικά κίνητρα των συγγραφέων; Πόσες φορές δεν ισχυρίστηκε δημόσια ότι οι συγγραφείς έχουν αλλότρια κίνητρα και συμφέροντα, κατασυκοφαντώντας ασύστολα θεολόγους που απλώς είχαν μια διαφορετική άποψη;
    Δείτε στο https://www.youtube.com/watch?v=ONltUpmzBgU (μετά το 36:13) και θαυμάστε.
    Στην ίδια εκδήλωση ανέφερε ότι ο ίδιος ενημέρωνε τους μητροπολίτες σχετικά (ακούστε στο 36:47), για να μην αμφιβάλει κανείς πώς στήνεται μια καλή προπαγάνδα!
    Τελικά, ίσως έτσι εξηγείται η μεγάλη μεταστροφή της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος το 2016. Μάλλον, κάποια στιγμή μπούχτισαν από τα ψέματα που τους είχαν αραδιάσει μέχρι τότε διάφοροι «νεο-προγραμματολόγοι»! Πάντως, μια και το σήριαλ δεν έχει ακόμη τελειώσει, μακάρι να μην πληρώσει το λογαριασμό εν τέλει το μάθημα των Θρησκευτικών!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Όταν σε συκοφαντούν οφείλεις ως θιγόμενος να κάνεις τα προβλεπόμενα για να συνεχίσουν να σε παίρνουν στα σοβαρά όσοι σε πίστεψαν και εργάστηκαν για τις ιδέες σου. Και αυτοί οφείλουν να σταθούν σε κάθε στιγμή ανοιχτά και ξεκάθαρα δίπλα σου.
    Ας εκλείψει η ανεκτικότητα με εκτός εποχής και εκτός πραγματικότητας παράγοντες, που έτσι και αλλιώς σακατεύουν τόσο το παρόν όσο και το μέλλον και της ίδιας της Εκκλησίας, από τον ηγετικό χώρο της οποίας στήριξη πολύ δύσκολα θα βρεθεί. Τέτοιας ποιότητας είναι. Δώστε τους κανένα συλλαλητήριο και "εθνικά" για να φαντασιωθούν πως συγκινούν πλήθη.
    Και για είμαστε σοβαροί το ΝΠΣ είναι μέχρι στιγμής συντηρητικό, διστακτικό και δυστυχώς ακόμα μακριά από αυτό που χρειάζονται σε τελική ανάλυση τα Θρησκευτικά. Αν τα Θρησκευτικά δεν ανοιχτούν απόλυτα στην κατεύθυνση της επιστήμης της θρησκείας και στην ερμηνεία του πολιτισμού, χωρίς οποιασδήποτε μορφής ιδεολογικές εξαρτήσεις θα έχουν τη μοίρα των κατηχητικών … Είναι όμως προς τη σωστή κατεύθυνση οι αλλαγές και ως τέτοιες τις στηρίζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Οι κατήγοροι του Νέου Προγράμματος Σπουδών του μαθήματος των Θρησκευτικών (μτΘ) έχουν επιδοθεί σ’ ένα ανορθόδοξο πόλεμο εναντίον του «εχθρού», εχθρού που κατ’ αυτούς προσπαθεί να αλώσει τον Ελληνισμό και την Ορθοδοξία. Βιάζουν και πανικοβάλλουν συνειδήσεις όχι μόνο εκπαιδευτικών, μαθητών και γονιών, αλλά και κάθε ανυποψίαστου Έλληνα πολίτη που με ενδιαφέρον παρακολουθεί όσα συμβαίνουν γύρω από το μτΘ. Βιάζονται οι κατήγοροι να κρίνουν το ΝΠΣ χωρίς καλά – καλά αυτό στεριώσει και ζυμωθεί στην καθημερινή εκπαιδευτική πράξη. «Να μη βιαζόμεθα· είν’ επικίνδυνον πράγμα η βία», βλέπω να κουνάει το δάχτυλό του από μακριά ο Αλεξανδρινός ποιητής Κ. Π. Καβάφης.

    Απόψεις όπως όλων των παραπάνω σχολίων, οφείλουμε κυρίες και κύριοι να τις λαμβάνουμε σοβαρά υπόψη. Να πληθύνουν στο Διαδίκτυο, σε αξιόλογα ιστολόγια - όπως αυτό του κ. Ανδριόπουλου - να ακούγεται η ΑΛΗΘΕΙΑ. Είναι άδικο για το μτΘ να το αφήσουμε στα χέρια "ζητορθόδοξων", οι οποίοι κρατώντας το "ορθοδοξόμετρο", συνεχώς κραυγάζουν τα ιδεολογήματα: "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών" και "Πατρίς - Θρησκεία - Οικογένεια". Κι αυτό γιατί καθώς γράφει ο πολύς κι αξέχαστος Ζήσιμος Λορεντζάτος: "περνάμε χρόνια αδιανόητου φανατισμού" (στα: Collectanea).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι η φανατική τους μυωπία σε τέτοιο βαθμό ενισχυμένη, που κάθε διάλογος μεταξύ τους, αγαπητοί μου, είναι καταδικασμένος σε απόλυτη αποτυχία!

    Όταν κάποια στιγμή το τόλμησα νικήθηκα κατά κράτος!

    Δεν αντέχονται με τίποτα...

    Και τότε επαληθεύεται η ρήση του Καστοριάδη που λέει ότι ο Βλάκας είναι αήττητος...
    και συμπληρώνουμε εμείς για την περίπτωση: Ο ΖΗΛΩΤΗΣ ΚΑΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΣ...ΧΡΗΖΕΙ ΑΜΕΣΗΣ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑΣ...

    Βεβαια, δεν πρέπει να ξεχνούμε ότι ο ζηλωτισμός τους αυτός τις περισσότερες φορές έχει
    ως πηγή του ιδιωτικά και εκ του πονηρού συμφέροντα, το γράφει κάπου και ο Μεσογαίας...
    Και μάλλον αυτός ο παράγοντας κυριαρχεί στον χώρο της ΠΕΘ και οι υπόλοιποι αφελείς τους ακολουθούν σαν τα προβατάκια!

    Όχι, δηλαδή, πως στους θεολόγους του Καιρού κυριαρχεί η αγιότητα -πολλά τα λάθη κι εκεί-,
    αλλά τουλάχιστον οι του Καιρού είναι περισσότερο ρεαλιστές και το προχωρούν κάπως το πράγμα, στα περί της θρησκευτικής αγωγής θέματα. Και σε κάθε περίπτωση δεν είναι γραφικοί!
    Γιατί οι άλλοι είναι για γέλια...αφού θέλουν με το στανιό στο δημόσιο σχολείο να γίνεται ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΌ!

    Και οι βλάβες, φυσικά, για το μάθημα των θρησκευτικών και την Εκκλησία είναι ανεπανόρθωτες.
    Δηλαδή, οι ανυποψίαστοι και οι άθεοι γελούν με τις ζηλωτικές και αντιαισθητικές κατηχητικές γραφικότητες!

    Διογένης-ε.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ούτε η κατήχηση, ούτε το μάθημα, ούτε οι μαθητές τους ενδιαφέρουν! Το μόνο που αποτελεί κέντρο του ενδιαφέροντος των πρωταγωνιστών της αντιδράσεως είναι η διατήρηση της θέσης τους, ως "ομολογητών" και γνησίων "ορθοδόξων"!!! Όλα τα υπόλοιπα είναι για κατανάλωση. Που ακούστηκε οι καθηγητές να προτρέπουν τους μαθητές και τους γονείς να επιστρέψουν στο Υπουργείο το υλικό του μαθήματος (γιατί αυτό ειναι οι Φάκελοι κι ας μην το λένε), επειδή δεν τους αρέσει. Κι αλήθεια! Τί δεν αρεσει; τα Πατερικά Κείμενα; τα κείμενα της Αγίας Γραφής; τα κείμενα θεολόγων και εκκλησιαστικών συγγραφέων, που όλα αυτά καταλαμβάνουν το 90% της ύλης των Φακέλων;
    Ένα δεν τους αρέσει. Ένα φοβούνται. Να μη βρεθούν στο περιθώριο. Να μην τους ξεπεράσει η ιστορία. Έλα μου, όμως, που τους ξεπέρασε η ίδια η ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξαιρετικά σχόλια. Έτσι μπράβο!

    Κι εγώ όταν τόλμησα να συζητήσω μαζί τους, ΠΕΘ και δυό - τρια ιστολόγια της απόλυτης "ζητοροθοδοξίας" - δεν είναι δύσκολο κανείς να τα βρει· του ενός μάλιστα ο διαχειριστής, σχολικός σύμβουλος, που ήταν στην επιμόρφωση των συναδέλφων (περσινός Μάιος) στο ΠΕΚ Φιλοθέης, τον έβλεπες και τον λυπόσουν για τη στάση του έναντι των επιμορφωτών και των επιμορφούμενων - νικήθηκα κατά κράτος. Έλεγα μέσα μου "Θεέ μου τι είναι ετούτοι εδώ;"

    Πέραν, όμως, της βλακείας ένα άλλο βασικό χαρακτηριστικό τους είναι και η κουτοπονηριά.

    Όσο για τις επιστροφές των Φακέλων Μαθήματος, εκείνο που έχω να πω είναι ότι όλοι αυτοί θέλουν τους θεολόγους στην τάξη σαν τις κομμώτριες, που όταν πας να κουρευτείς, τους λες πως θέλεις να σε κουρέψουν. Μια τέτοια εικόνα για το μτΘ περιτέχνως έχουν πλασάρει στον Διαδικτυακό και έντυπο Τύπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αντιγράφω από τις με αριθμό 177291/20-10-2017 ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΣ ΤΟΥ ΜτΘ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018, τις οποίες έστειλε το ΥΠΠΕΘ σε όλα τα Σχολεία της χώρας:
    «Μετά την εφαρμογή των ΠΣ το 2016-17 κρίθηκε απαραίτητο τα προτεινόμενα διδακτικά υλικά να συγκεντρωθούν μετά από επιλογή και επεξεργασία σε Φακέλους Μαθήματος, για τους μαθητές/τις μαθήτριες. Έτσι, προέκυψαν ένδεκα (11) Φάκελοι Μαθήματος για όλες τις τάξεις Δημοτικού, Γυμνασίου και Λυκείου, για τους οποίους συνεργάσθηκαν αμισθί εμπειρογνώμονες των νέων ΠΣ και άλλοι/ες εκπαιδευτικοί πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αντίστοιχα.
    Οι Φάκελοι Μαθήματος στηρίζονται στο προτεινόμενο εκπαιδευτικό υλικό, το οποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. ή αναγράφεται στους Οδηγούς Εκπαιδευτικού, που υποστηρίζουν τα νέα ΠΣ, και αποτελούν έντυπο προσωρινό υλικό για τον μαθητή/την μαθήτρια. Σε κάθε περίπτωση, δεν πρόκειται για εγχειρίδια δοκιμιακού τύπου, τα οποία προσφέρουν στους μαθητές/στις μαθήτριες έτοιμη τη θρησκευτική γνώση για απομνημόνευση, αλλά συλλογές διδακτικών υλικών συμβάντων τη μεθοδολογία των νέων ΠΣ. Δηλαδή, περιέχουν προτεινόμενες πηγές, στις οποίες μπορούν να στηρίζουν οι εκπαιδευτικοί τις διδακτικές δραστηριότητες του μαθήματος.
    Οι Φάκελοι Μαθήματος περιέχουν προτεινόμενα υλικά, η αξιοποίηση των οποίων εναπόκειται στη διδακτική ευχέρεια του εκπαιδευτικού, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΠΣ και του Οδηγού Εκπαιδευτικού. Μάλιστα, είναι δυνατό να επιλέγονται ως προς τη σειρά ή την ποσότητά τους αλλά και να εμπλουτίζονται από τους/τις εκπαιδευτικούς και από τους μαθητές/τις μαθήτριες, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες και τις ανάγκες κάθε τάξης και στο παιδαγωγικό πλαίσιο των νέων ΠΣ.
    Οι Φάκελοι Μαθήματος υποστηρίζουν την εφαρμογή των νέων ΠΣ. Προσφέρουν πηγές, απαραίτητες στον σύγχρονο, δημιουργικό, συνεργατικό και αποτελεσματικό τρόπο διδασκαλίας, που είναι όμως προτεινόμενες, απελευθερώνοντας, έτσι, τον/την εκπαιδευτικό, και τον μαθητή/την μαθήτρια από τις δεσμεύσεις του γνωσιοκεντρικού διδακτισμού. Επιτρέπουν αλλά και ενθαρρύνουν την ανάληψη πρωτοβουλιών από τους/τις εκπαιδευτικούς για τον σχεδιασμό της πορείας διδασκαλίας - μάθησης, καθώς επίσης την επιλογή των κατάλληλων διδακτικών μέσων και υλικών, αναδεικνύοντας και αξιοποιώντας τις ικανότητες και δεξιότητες όλων των μαθητών/τριών.
    Οι Φάκελοι Μαθήματος στα Θρησκευτικά είναι αναρτημένοι στην ιστοσελίδα του Ψηφιακού Σχολείου (Διαδραστικά βιβλία) και στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π., καθώς επίσης έχουν ήδη εκδοθεί και διανεμηθεί από το Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών και Εκδόσεων ΔΙΟΦΑΝΤΟΣ στα σχολεία και στους μαθητές με την έναρξη του σχολικού έτους 2017-18».
    ΟΙ ΦΑΚΕΛΟΙ ΑΠΟΤΕΛΕΟΥΝ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΥΛΙΚΟ! ΔΕΝ ΟΡΙΖΟΥΝ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ, ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, ΟΙ ΑΝΤΙΔΡΩΝΤΕΣ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΣ, ΝΑ ΜΗΝ ΚΟΡΟΪΔΕΥΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου που συμμετείχε στο διάλογο για τα Θρησκευτικα σαν εκπρόσωπος της Εκκλησίας της Κρήτης, γιατί δεν ενημερώνει τη Σύνοδό του και τον Αρχιεπίσκοπο για τα αποτελέσματα και τον αφήνει να εκτίθεται από την ΠΕΘ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σε άλλο blog πανηγυρίζουν επειδη, όπως λένε, το 90% των μαθητών της Βερδικούσας Λαρίσας επέστρεψαν τους φακέλους του ΜτΘ, αποκρύπτοντας οτι το 90% των κατοίκων του χωριού αυτού ειναι παλαιοημερολογίτες, ανήκοντες στην παράταξη του Καλλινίκου! Με τους σχισματικούς παλαιοημερολογίτες συνεργάζονται;;; Άπαγε του Οικουμενισμού!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή