Δευτέρα 23 Μαΐου 2016

Ο «ΚΑΤΑΣΚΟΠΟΣ» ΠΑΤΡΙΝΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΚΡΗΤΗΣ


Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου 
Ο κληρικός της Μητροπόλεως Πατρών Αναστάσιος Γκοτσόπουλος, στο πλαίσιο του πολυμέτωπου αγώνα του εναντίον της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου της Ορθοδοξίας, ανέλαβε και χρέη …κατασκόπου! 
Πήγε στην Ορθόδοξο Ακαδημία Κρήτης, στο Κολυμπάρι Χανίων – όπου θα συνέλθει σε λιγότερο από ένα μήνα η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος – και παρακολούθησε τις εργασίες του Συνεδρίου με θέμα «Σχέσεις Εκκλησίας και Πολιτείας στην ελληνική επικράτεια» που πραγματοποιήθηκε στην ΟΑΚ από 1-4 Απριλίου 2016. 
Εκεί – μεταξύ άλλων, υποθέτω – έκανε και μια …σπουδαία ανακάλυψη! Εντόπισε ένα «αποκρυφιστικό - οικουμενιστικό βιτρό», το οποίο φωτογράφισε και κατασκανδαλισμένος – ως ο Καϊάφας – διέρρηξε τα ιμάτιά του και εξαπέλυσε επιστολή – πανταχούσα προς την Γραμματεία της Πανορθοδόξου Συνόδου και προς πάντας τους Προκαθημένους των Ορθοδόξων Εκκλησιών, καταγγέλλοντας το …βλάσφημο έργο. 
Το κείμενό του (και στα αγγλικά, παρακαλώ), έχει κάνει τον γύρο του διαδικτύου και όλοι οι ομόφρονες του Πατρινού κληρικού σκίζουν τα ρούχα τους ατενίζοντας το «αποκρυφιστικό - οικουμενιστικό βιτρό»! 
Ο κληρικός Αναστάσιος Γκοτσόπουλος πήγε, λοιπόν, στην ΟΑΚ, φιλοξενήθηκε, άφησε τα βιβλία του – που είναι φυσικά για προσάναμμα – και αφού κατασκόπευσε, ανταποδίδει την φιλοξενία με αυτό το κείμενο που έχει σκοπό να πλήξει τον τόπο όπου θα συνέλθει η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος. 
Ας δούμε, όμως, περί τίνος πρόκειται. 
Και φυσικά τώρα απευθύνομαι στους φιλότεχνους και φιλαλήθεις. Το εν λόγω βιτρό ανήκει στο περίφημο Πρόγραμμα Λόγου και Τέχνης της ΟΑΚ «Πρόσωπο προς Πρόσωπο». Το πρόγραμμα αυτό της Ορθοδόξου Ακαδημίας Κρήτης άρχισε το 1983, μετά από πρόσκληση προς καλλιτέχνες από την Ελλάδα και αργότερα από όλο τον κόσμο, να μελετήσουν ένα πνευματικό κείμενο και να εκφρασθούν καλλιτεχνικά, εμπνεόμενοι από αυτό το θέμα. Το κείμενο αναφέρεται στον Αββά Μακάριο της Αιγύπτου, 4ος αιώνας, τον μεγάλο ασκητή της ερήμου και στη συνάντησή του στην έρημο με ένα κρανίο. Διαβάστε περισσότερα στην ιστοσελίδα της ΟΑΚ. 
Κόλαση είναι η ακοινωνησία των προσώπων. Αυτό μας λέει η ιστορία. Κόλαση είναι και η συμπεριφορά όλων αυτών των Γκοτσόπουλων, με τις ευλογίες, μάλιστα, του Μητροπολίτη τους. 
Ο «αποκρυφιστής» Γερμανός καλλιτέχνης R. Bleninger, λοιπόν, αφού διάβασε την ιστορία από το «Γεροντικόν» και βασιζόμενος εκεί, δημιούργησε αυτό το έργο. 230 καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο δημιούργησαν 350 έργα τέχνης, εμπνευσμένα από αυτό το θέμα. Ο νεαρός Γερμανός στρατιώτης, ο οποίος αποδέχτηκε να εκφράσει τον σημαντικό διάλογο του Αββά Μακαρίου, με το δικό του τρόπο - που αμφιβάλλω αν ο κληρικός Γκοτσόπουλος μελέτησε ποτέ - μιλά για το έργο του που είναι η καταλλαγή που προσφέρουν οι τρεις μονοθεϊστικές θρησκείες – οι αβρααμικές, όπως τις αποκαλεί – δημιουργώντας ένα ειρηνικό περιβάλλον, όπως αυτό εκφράζεται στην Παλαιά Διαθήκη (Γέν. 9,13).
Τώρα για τον "Τιτυό" του Τιτσιάνο «ουδέν σχόλιο!» …. Αγνοεί πλήρως την σημασία του, μαζί με τα υπόλοιπα έργα του Δομήνικου Θεοτοκόπουλου, για τα εκπαιδευτικά Προγράμματα του Ιδρύματος. Μόνο που ως κακός «κατάσκοπος», ο Πατρινός κληρικός αγνόησε την ύπαρξη των παρεκκλησίων, την τεράστια εικόνα του Χριστού στην αίθουσα της ΟΑΚ, το Εργαστήρι Αγιογραφίας και πολλά άλλα «σύμβολα», όπως η φιλοξενία του Αβραάμ που τυφλώνουν τον κάθε επισκέπτη στην κεντρική αίθουσα. 
Ο διάλογος του Αββά Μακαρίου και του κρανίου, όπως και όλο το πρόγραμμα, αποτελούν έκφραση του ίδιου του έργου της Ορθοδόξου Ακαδημίας Κρήτης, η οποία είναι ένας χώρος διαπροσωπικής κοινωνίας και συζήτησης, που ιδρύθηκε και λειτουργεί με βάση την πεποίθηση ότι ο διάλογος είναι το πλέον κατάλληλο μέσο για την επίλυση προβλημάτων. 
Μετά από 33 χρόνια από την εκπόνηση του προγράμματος ήλθε ο κληρικός Αναστάσιος Γκοτσόπουλος να ρίξει τον λίθο του αναθέματος. 
Αλλά φείσαι Κύριε, τοιαύτης απανθρωπίας τας ψυχάς ημών, ο μόνος εν μακροθυμία ανείκαστος.

17 σχόλια:

  1. ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΥΤΗ, Ο π. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΤΗΝ ΕΣΤΕΙΛΕ ΔΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΤΟΥ. Η ΜΗΠΩΣ ΟΧΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΒΕΒΑΙΑ ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΣΚΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΚΑΙ Η ΟΛΗ ΤΟΥ ΣΚΕΨΗ

      Διαγραφή
  2. Eγώ βρε παιδιά δεν ξέρω αλλά πολύ γουστάρω αυτόν τον συνδιασμό:παπάς και κατάσκοπος μαζί! Το πακέτο είναι άπαιχτο!

    ΔΙΟΓΕΝΗΣ -Ε.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΘΕ ΓΚΟΛΦΟ/ΠΟΥΛΟΣ ΕΜΦΑΝΙΖΕΤΑΙ ΞΕΡΟΛΑΣ.ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΦΘΑΝΕΙ Η ΣΚΕΨΗ ΤΟΥ...ΤΟ ΚΑΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΦΑΝΑΤΙΚΟΙ ΟΠΑΔΟΙ ΠΡΟΣΩΠΟΛΗΠΤΕς ΤΡΕΧΟΥΝ ΠΙΣΩ ΤΟΥ...ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΑΡΕΣΕΙ.ΤΟΥΣ ΔΙΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ. ΣΤΟ ΚΑΛΟ...ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΙΕΡΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΔΩ Ο Π ΖΗΣΗΣ ΣΥΝΗΝΤΗΣΕ ΤΟΝ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ ΝΕΟΦΥΤΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΕΦΕΡΕΝ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΔΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΟΥ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟ
    ΤΟΝ ΣΥΝΟΔΕΥΑΝ ΤΟΝ Π ΘΕΟΔΩΡΟΝ ΚΑΙ Π ΠΑΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΙΠΟΥΛΟΣ ΕΚ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μην εκπλήττεσθε με τις κατασκοπευτικές επιδόσεις του π. Γκοτσόπουλου. Στην περίπτωσή του ισχύει το γνωστό "παλιά μου τέχνη κόσκινο"! Πριν κάμποσα χρόνια προσπάθησε να εκμαιεύσει πληροφορἰες από συμμαθητή του κληρικό, έχοντας κρυμμένο μινι-κασετόφωνο στην τσέπη του αντεριού του! Κατά τα άλλα, ενεργεί και πολιτεύεται... "ορθοδόξως"!!
    Θ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Απ΄ό,τι γνωρίζω, ο π. Ζήσης είναι κληρικός της Ι. Μητροποόλεως Θεσσαλονίκης. Πήρε την άδεια του Ποιμενάρχη του Σεβ.κ. Ανθίμου για να ηγηθεί της Πειραϊκής αντιπροσωπείας στην Βουλγαρία; Ή μήπως στην Ελλαδική Εκκλησία ισχύει πλέον το "μπάτε σκύλοι αλέστε κι΄αλεστικά μη δώστε";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπομονή, υπομονή... Στη βασιλεία του Θεού δε θα υπάρχουν Γκοτσόπουλοι, Ζήσηδες και Σεραφειμ-ήδες...

    Α.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν ξέρω τι επιστολή έστειλε ο π.αναστάσιος αλλά απότι γνωρίζω είναι ένας εξαιρετικός κληρικός που οι ενορίτες του τον αγαπάνε πάρα πολύ.
    Εχει πλούσιο φιλανθρωπικό έργο και ποιμαντικό!
    Τώρα στα δογματικά και σε τέτοια ζητήματα που γράψατε δεν ξέρω δεν έχω τόσες γνώσεις όσο εσείς αλλά νομίζω εμάς τους ενορίτες που είμαστε απλοί όι περισσότεροι άνθρωποι δηλαδή δεν μας απασχολούν πολύ αυτά.
    τι να πω, δεν ξέρω κιόλας.
    Ο Θεός ας μας ελεήσει όλους
    Χριστός Ανέστη αγαπητέ ιστολόγε και καλή δύναμη στο έργο σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Που είναι για προσάναμμα! Τι έρριξες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΑΛΛΑ ΛΕΙ Ο π. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ (ΣΕΒΑΣΤΟΣ ΚΑΙ ΑΞΙΟΣ ΚΛΗΡΙΚΟΣ), ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ Ο π. ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ (ΑΞΙΟΣ ΕΠΙΣΗΣ), ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ Ο ΘΕΟΦΙΛΕΣΤΑΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΛΕΕΙ ΕΠ'ΑΥΤΩΝ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟΣ. ΤΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ο Γκοτσόπουλος και ο συν αυτώ είναι "τυχεροί.." καθότι δεν ζεί ο Χριστόδουλος....ως γνωστόν ήτο soyperFun της Αγ.Μεγ.Συνόδου! Επίσης ο Γκοτσόπουλος, μόνον αυτός, είναι επίσης "τυχερός" ότι ζει και κινείται μεταξύ αομμάτων οπότε ως μονόφθαλμος.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Παναγιώτη, το βιτρό υπάρχει ακόμα στην Ακαδημία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. τελικα θα απομονωθουν τα ακραια στοιχεια
    ηδη ο πειραιως περειφρονωντας την κανονικην ταξιν απεστειλε στους
    Σερβιας και μολδαβιας επιστολες εναντιον της αγιας και μεγαλης συνοδου
    τελικα θα α π μ ο ν ωθ ει και απο την ιεραρχια
    και ολες οι ενεργειες του και της ολιγαριθ,ης παρεας ......
    θα πεσουν στο κενο
    εις ματην εκοπιασαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΙΝ ΤΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΠΑΛΑΙΑΣ
    ΡΩΜΗΣ ΦΡΟΝΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑΜΕΤΑΤΕΘΗ ΣΤΗΝ ΩΣ ΑΝΩ ΘΕΣΙΝ
    ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΟ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΝ ΗΤΟ ΔΙ ΑΥΤΟΝ ΚΛΙΜΑΞ ΚΑΙ ΛΙΜΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή