Παρασκευή 18 Σεπτεμβρίου 2015

Η ΗΔΟΝΗ ΤΗΣ "ΠΑΝΑΙΡΕΣΗΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ"

Ο Μητροπολίτης Βολοκολάμσκ Ιλαρίων με τον Καρδινάλιο του Μιλάνου 

Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου
Διαβάζοντας κανείς τα πρόσφατα κείμενα του Μητροπολίτου Πειραιώς Σεραφείμ και του Διευθυντού του Γραφείου Αιρέσεων της Μητροπόλεως Πειραιώς Αρχιμ. Παύλου Δημητρακόπουλου, διαπιστώνει πώς ηδονίζονται οι «αντι-οικουμενιστές» γράφοντας για την «παναίρεση του Οικουμενισμού», η για το ότι η μέλλουσα να συνέλθει Αγία και Μεγάλη Σύνοδος της Ορθοδοξίας θα αποδειχθεί «ληστρική» και «ψευδοσύνοδος», αν δε καταδικάσει «την παναίρεση του Οικουμενισμού» ή για το ότι οι Πατριάρχες Μελέτιος Μεταξάκης και Αθηναγόρας ήσαν οπωσδήποτε «μασώνοι»!!! 
Άφατη η ηδονή για τον Αρχιμ. Παύλο να γράφει ότι η Αγία και Μεγάλη Σύνοδος είναι «πιστή διάκονος του παναιρετικού Οικουμενισμού»! Ευτυχώς που υπάρχει ο «Οικουμενισμός» γιατί αλλιώς ο Αρχιμ. Παύλος Δημητρακόπουλος, οι κληρικοί Άγγελος Αγγελακόπουλος, Τάσος Γκοτσόπουλος κ.α. ομόφρονές τους, θα είχαν αυτοκτονήσει! Τι νόημα θα είχε η ζωή τους χωρίς την «παναίρεση του Οικουμενισμού»; Πόσο αβίωτος θα ήταν ο βίος τους αν δεν «αγωνίζονταν» να «αποδείξουν» Μασόνους τους Πατριάρχες; Τι πενιχρά θα ήταν η υπόστασή τους αν δεν πίστευαν ότι αυτοί είναι «επόμενοι τοις αγίοις πατράσι» ενώ «οι άλλοι» είναι οπωσδήποτε «αιρετικοί, συγκρητιστές, πανθρησκειαστές , νεοεποχίτες» κ.ο.κ.; 
Αλλά για να πούμε και κάτι εδώ τώρα. Ας το συνειδητοποιήσουν: Τον αέρα δέρουν, γιατί το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Αυτό που λένε «η παναίρεση του Οικουμενισμού» δεν υπάρχει, παρά μόνο στην φαντασία τους. Καμία Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία δεν μιλάει γι’ αυτό. Καμία Ορθόδοξη Εκκλησία δεν θέτει το θέμα αυτό στην ατζέντα της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. Καμία Ορθόδοξη Εκκλησία δεν συμμερίζεται τις εξαλλοσσύνες όλων αυτών που φλερτάρουν στενά με τον παλαιοημερολογητισμό. 
Και επειδή οι ταλαίπωροι «αντι-οικουμενιστές» …προσβλέπουν στην Εκκλησία της Ρωσίας για την καταπολέμηση του «Οικουμενιστικού» Φαναρίου, καλό θα ήταν να το πάρουν απόφαση: φρούδες οι ελπίδες τους. Μια απλή περιδιάβαση στις ιστοσελίδες της Ρωσικής Εκκλησίας θα τους πείσει (;) για τις καθημερινές διαχριστιανικές και διαθρησκειακές δράσεις της Μόσχας. 
Το γεγονός δε ότι το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω, το καταλαβαίνει και ο εύστροφος Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ, όταν στην αρχή του κειμένου του για την Σύναξη των Ιεραρχών του Θρόνου στο Φανάρι, καταγράφει τα πρόσφατα «οικουμενιστικά» συνέδρια και γεγονότα πάση τη κτίσει, για να επισημάνει με λέξεις – «βόμβες»: Ὁ σατανοκίνητος καί δαιμονικός Οἰκουμενισμός, ὄργανο στά χέρια τῆς Μασονίας καί τοῦ διεθνοῦς φρικώδους Σιωνισμοῦ, πού ἀποσκοπεῖ στήν ἐγκαθίδρυση τοῦ Ἀντιχρίστου, ὡς μοναδικοῦ παγκοσμίου βασιλέως, ἀλλοιώνει τίς συνειδήσεις καί ἔχει διαβρώσει σχεδόν τούς πάντες καί τά πάντα. 
Αφού κι εγώ αισθάνομαι ηδονή διαβάζοντας αυτήν την ..cult πρόταση του Σεβασμιωτάτου. 
Σας προτείνω, αγαπητοί συνοδίτες, να την επαναλαμβάνετε εν είδει προσευχής. Θα αισθανθείτε μεγάλη …ανάπαυση. Οι ηθοποιοί σίγουρα θα βρουν σ’ αυτήν μιαν ανεκλάλητη ηδονή, που θα τους δώσει άλλη προοπτική στην εκφορά του λόγου και την υποκριτική τους τέχνη. 
Την κάνω πρόβα!.. 
Ὁ σατανοκίνητος καί δαιμονικός Οἰκουμενισμός ….ὄργανο στά χέρια τῆς Μασονίας καί τοῦ διεθνοῦς φρικώδους Σιωνισμοῦ, πού ἀποσκοπεῖ στήν ἐγκαθίδρυση τοῦ … Ἀντιχρίστου, ὡς μοναδικοῦ παγκοσμίου βασιλέως, …ἀλλοιώνει τίς συνειδήσεις καί ἔχει …διαβρώσει σχεδόν τούς πάντες καί τά πάντα.

15 σχόλια:

  1. "Ας το συνειδητοποιήσουν: Τον αέρα δέρουν, γιατί το ποτάμι δεν γυρίζει πίσω. Αυτό που λένε «η παναίρεση του Οικουμενισμού» δεν υπάρχει, παρά μόνο στην φαντασία τους. Καμία Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία δεν μιλάει γι’ αυτό. Καμία Ορθόδοξη Εκκλησία δεν θέτει το θέμα αυτό στην ατζέντα της Αγίας και Μεγάλης Συνόδου. Καμία Ορθόδοξη Εκκλησία δεν συμμερίζεται τις εξαλλοσσύνες όλων αυτών που φλερτάρουν στενά με τον παλαιοημερολογητισμό."

    Έχετε απόλυτο δίκαιο κύριε Ανδριόπουλε. Όμως παραλείψατε να αναφερθείτε στο ότι ο Πειραιώς γράφει πως θα υπάρξει νέο Σχίσμα αν στην Πανορθόδοξη μεταξύ άλλων τεθεί το θέμα του κοινού εορτασμού του Πάσχα. Πάνω σε αυτό το θέμα θα κάνω δύο σχόλια:
    α) Ο Σεβασμιώτατος θεωρεί πως μοναδικός τρόπος κοινού εορτασμού του Πάσχα είναι το να υιοθετήσει η Ορθόδοξη Εκκλησία την νεοημερολογητική μέθοδο καθορισμού της ημερομηνίας της Κυριακής του Πάσχα. Το ενδεχόμενο η Καθολική Εκκλησία να υιοθετήσει το Πασχάλιο, όπως έχει ήδη γίνει με τους Καθολικούς της Ελλάδος, δεν του περνά από το μυαλό.
    β) Αν μετά την Πανορθόδοξη υπάρξει Σχίσμα ηθικοί αυτουργοί θα είναι οι αντιπατριαρχικοί "αντιοικουμενιστές" με την προπαγάνδα τους και όχι οι πατριαρχικοί "οικουμενιστές" που συμμετείχαν στην Σύνοδο.

    Νίκος Γκούνας
    Φοιτητής Τμήματος Θεολογίας Θεολογικής Σχολής Α.Π.Θ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εκείνοι που ονειρεύονται σχίσματα για να "δικαιώσουν εαυτόν" δεν αγαπούν την εκκλησία αλλά την εγωισμό τους και ποιούν ακριβώς το έργο του Διαβόλου, που σκοπό του έχει την διαίρεση και την διάλυση. Όσοι δεν επιθυμούν την ενότητα των χριστιανών και αρνούνται το διάλογο είναι οι ίδιοι διάβολοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μην βιάζεσαι να κρίνης ποιοί είναι "ηθικοί αυτουργοί" και ποιοί δεν είναι.
    Διάβασε τα μαθήματα σου, πάρε το πτυχίο σου, και αφού αποκτήσης εμπειρία στη Θεολογία, μας τα ξαναλές !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δεν γνωρίζω εάν ο πρόδρομος του Αντιχρίστου είναι η "Παναίρεση του Οικουμενισμού"!
    Αυτό είναι εργασία του φωτισμένων Πατέρων(...και δόξα τω Θεώ έχουμε αρκετούς!)και του συνοδικού πνεύματος που τις δύσκολες στιγμές της εκκλησιαστικής ιστορίας μας δεν λαθεύει, εκτός και αν ορισμένοι πιστοί φρονούν πως το Άγιο Πνεύμα δεν "πνέει" όπου "θέλει".

    Αυτό που έχει, όμως, ιδιαίτερη σημασία είναι να επισημανθεί και πρωτίστως να θεραπευθεί στη μέλλουσα Αγία και Μεγάλη Σύνοδο η ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟΥ ΤΑΛΙΜΠΑΝΙΣΜΟΥ, που στις μέρες μας καθηλώνει και τρομοκρατεί την πιστεύουσα κοινότητα - λαϊκούς και θεολόγους -, αποτελώντας πραγματική απειλή για τη συνοχή του Κυριακού Σώματος.

    Βέβαια θα μου πείτε εάν συμβεί κάτι τέτοιο(να παρθούν, δηλαδή, συγκεκριμένες συνοδικές αποφάσεις) τα ΤΑΓΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ της Ορθόδοξης Χριστιανικής ΗΘΙΚΗΣ δεν θα αφήσουν τίποτα όρθιο και στις Εκκλησίες που θα λειτουργούν οι "Οικουμενιστές "ιεράρχες, μάλλον, θα ζήσουμε στιγμές απείρου κάλλους!

    ...Ο ΜΗ ΓΕΝΟΙΤΟ!

    Διογένης - Ε.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Συνανώνυμε 12.38 ο φοιτητής Γκούνας έχει κάνει ένα μεγάλο βήμα που εμείς δεν το τολμούμε. Είναι ΕΠΩΝΥΜΟΣ. Ας έχουμε κι εμείς το θάρρος της γνώμης μας με την υπογραφή μας και τότε τα ξαναλέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αν κάνουμε μια αναδρομή στην ιστορία του Πειραιώς θα διαπιστώοσυμε τα εξής:
    1. Μέχρι να γίνει Μητροπολίτης Πειραιώς δεν μιλούσε καθόλου για τον "δαιμονοκίνητο Οικουμενισμό".
    2. Το γεγονός ότι χειροτονήθηκε επίσκοπος στο κλίμα του Οικουμενικού Πατριαρχείου και μάλιστα από τον Αυστραλίας, τον εκθέτει αενάως απέναντι στον εαυτό του. Ο Αυστραλίας προϊστατο του Διαλόγου με τους Καθολικούς, το Φανάρι είχε από χρόνια αυτή τη γραμμή, ο Σωτηρόπουλος (που αργότερα τον υμνούσε ο Πειραιώς) ήταν αφορισμένος. Όλα τα ήξερε ο Σεραφείμ, αλλά φαίνεται πως ...καιροσκοπισμού ένεκεν...
    3. Έγινε Αρχιγραμματέας της Ι.Σ. της Εκκλησίας της Ελλάδος. Όλα περνούσαν απ' τα χέρια του. Κιχ δεν έβγαλε.
    Μήπως δεν τον χωράει ο Πειραιάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ συνοδοιπόρε των 6.27 μ.μ.
    Εξαιρετικὀ το σκιαγράφημα που έκαμες για τον Μητροπολίτη Πειραιώς. Κλασσικό παράδειμα καιροσκόπου κληρικού ο Ιεράρχης αυτός. Το σημείο 3 της περέμβασής σου τα λέγει ξεκάθαρα.
    Δυστυχώς στον Ελλαδικό Εκκλησιοαστικό χώρο δεν είναι μόνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπορεί κάποιος να μας υποδείξει ενα κείμενο του Πειραιώς για τον Οικουμενισμό πριν γίνει Πειραιώς; Υπάρχει;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι προηγούμενοι σχολιαστές ξεχνούν φαίνεται, ότι τώρα ο Οικουμενισμός έχει χτυπήσει "κόκκινο", και το Πατριαρχείο δεν φαίνεται να οπισσθοχωρή, εκτός βέβαια αν υπάρξη παρέμβαση Ανωθεν .....
    Φυσικό είναι λοιπόν, οι ευαίσθητοι Κληρικοί να πονούν, και να εκδηλώνουν την ανησυχία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. 11:13 μ.μ., στην Ελλάδα ζεις; Που τον βλέπεις μωρέ τον Οικουμενισμό; Οι "ευαίσθητοι" κληρικοί ας ποιμάνουν πρώτα τους ενορίτες τους και ας αφήσουν τις "ανησυχίες" τους για τους υπεύθυνους του διαλόγου.
    Αλλιώς τους περιμένει "παρέμβαση Άνωθεν..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑΣΗ ΤΟΥΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΤΟΝ ΚΑΡΔΙΟΓΝΩΣΤΗΝ ΘΕΟΝ
    Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ ΤΟΝ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΕΛΑΒΕ ΤΗΝ ΑΡΧΙΕΡΩΣΥΝΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΕΠΕΣΡΕΨΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
    ΑΛΛΩΣΤΕ Ο ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΓΡΑΨΕΙ ΣΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΒΗΜΑ ΤΗΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΗΣ
    ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΠΛΕΟΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΜΗΤΗΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΗΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οποιος αγαπά την Ορθοδοξία και την υπερασπίζεται, κάνει πολύ καλό έργο, είτε εκ του ασφαλούς είτε εκ του επισφαλούς .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Φίλε 4:02μμ καλύτερα να τα αφήσεις αυτά. Όποιος αγαπά την Ορθοδοξία είναι άνθρωπος αγάπης κι όχι μίσους. Γιατί μη μου πεις ότι όλοι αυτοί που υπερασπίζονται την Ορθοδοξία ξεχειλίζουν από αγάπη. Κάνε μια στατιστική στις λέξεις των κειμένων τους και κάτι θα καταλάβεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Η έλλειψη αγάπης είναι κοινό χαρακτηριστικό στην εποχή μας. Αγαπούμε υπερβολικά τον εαυτό μας και ελάχιστα έως καθόλου τους άλλους.
    Η στατιστική που λές, μπορεί να γίνη και πρός άλλη κατεύθυνση.
    Για παράδειγμα, πόσο αγαπά το Πατριαρχείο τους Εσφιγμενίτες ή τον Σωτηρόπουλο ή τον Πειραιώς ή τους Παλαιοημερολογίτες, κλπ.
    Δυστυχώς τις περισσότερες φορές ταυτίζουμε την Αποψη με το Πρόσωπο, και αντί να μισούμε την Αποψη, μισούμε το Πρόσωπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κοίταξε 11:20μ.μ. αυτοί που αναφέρεις είναι η έκφραση του μίσους, γι΄αυτό μιλούν πάντα για "αγώνα" και τα παρόμοια και ΠΟΤΕ για αγάπη. Τέτοια Ορθοδοξία δεν την θέλουμε.
    Τώρα ειδικότερα:
    Για τους Εσφιγμενίτες το Πατριαρχείο τους ανέχεται δεκαετίες. Θες να πεις ότι και οι υπόλοιποι Αγιορείτες που δεν έχουν κοινωνία με τους σχισματικούς Εσφιγμενίτες δεν έχουν αγάπη;
    Για τον Σωτηρόπουλο, έγιναν προσπάθειες άρσης του αφορισμού και τις τορπίλιζε κάθε φορά ο ίδιος.
    Όσο για τον Πειραιώς; Αν το Πατριαρχείο δεν τον χειροτονούσε και στη συνέχεια δεν του έδινε απολυτήριο δεν θα ήταν σήμερα Πειραιώς. Με πολλή φιλανθρωπία του φέρθηκε. Τόση πολλή που σήμερα τον λούζεται. Ας πρόσεχε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή