Κυριακή 8 Δεκεμβρίου 2013

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΣΤΟΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ


Ένα μικρό σχόλιο αναγνώστη της Ιδιωτικής Οδού για την απάντηση του Ευάγγελου Βενιζέλου στον Μητροπολίτη Πειραιώς Σεραφείμ 
Αν πριν λίγες μέρες κάποιος μου ζητούσε να γράψω επαινετικό πολιτικό σχόλιο για τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ κ. Ευάγγελο Βενιζέλο θα του απαντούσα μάλλον περιπαικτικά καθώς θα θεωρούσα ότι κάνει χιούμορ. Άλλωστε στο παρελθόν έχω εκφραστεί αρκετές φορές κριτικά, κάποιες και δημόσια, για το πολιτικό βίο και πολιτεία του αρχηγού του ΠΑΣΟΚ. Ωστόσο αν κάποιος θέλει να είναι αξιόπιστος εν γένει στην κριτική του οφείλει να αποφεύγει την εμπάθεια και να προσπαθεί να είναι δίκαιος.
Οφείλω λοιπόν και εγώ στο σημείο αυτό να πω ότι το κείμενο-απάντηση του κ. Βενιζέλου στην απρεπή επιστολή του Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ για το σύμφωνο συμβίωσης των ομόφυλων ζευγαριών, όπου ανάμεσα στα άλλα απειλεί τον αρχηγό του ΠΑΣΟΚ και όσους ψηφίσουν το νόμο με εκκλησιαστικές ποινές, γράφοντας του ότι "θα αποστερηθείτε de facto ως πρόσωπα την χάρη και την ευλογία του Δικαιοκρίτου Κυρίου", είναι ένα κείμενο άψογο.
Η επιστολή Βενιζέλου εξετάζει το θέμα από κάθε πλευρά, νομική, πολιτική και θεολογική, κοινωνική και κατά τη άποψη μου το εξαντλεί. Θεωρώ προφανές ότι για να το γράψει συμβουλεύτηκε και άλλους ειδικούς, ειδικά θεολόγους, και φυσικά ορθώς έπραξε. Ωστόσο τελικά η απάντηση Βενιζέλου είναι ενιαία, πλήρης και «κολλάει στον τοίχο» τον Πειραιώς, χωρίς να τον προσβάλει καθόλου. Αφενός λοιπόν του αναιρεί μια προς μια τις αιτιάσεις και τα επιχειρήματά του με επιστημονική και λογική επάρκεια, αφετέρου τον φέρνει σε αμηχανία καθώς στις προσβολές του απαντά με φιλοφρονήσεις και ευχές. 
Η επιστολή είναι επιπλέον είναι ένα κείμενο γραμμένο με σαφήνεια, απολύτως κατανοητό, με ύφος απλό αλλά προσαρμοσμένο στις ανάγκες της περίστασης, ορθότατα λογικά δομημένο και βεβαίως σε άψογα ελληνικά. Είναι ένα τόσο προσεγμένο κείμενο που θα μπορούσε κάλλιστα να μπει στην Έκθεση κατά τις επόμενες Πανελλήνιες εξετάσεις, θα έλεγα μεταξύ σοβαρού και αστείου. 
Ο κ. Βενιζέλος είναι ένας άνθρωπος με πολλά προσωπικά ταλέντα και σημαντικές πολιτικές ικανότητες. Θα μπορούσε να γίνει ένας μεγάλος πολιτικός και να προσφέρει πολλά στην χώρα, φρονώ, αν δεν σπαταλούσε, στο όνομα της άκρατης φιλοδοξίας του, ταλέντα και ικανότητες σε κινήσεις πολιτικού καιροσκοπισμού και ενέργειες πολιτικής ιδιοτέλειας. 
Οι πρωτοβουλίες του στο συγκεκριμένο πολιτικό ζήτημα καθώς και το εξαιρετικό αυτό κείμενο - απάντηση στον Σεραφείμ ασφαλώς του πιστώνονται θετικά και καταδεικνύουν ακόμα καλύτερα, κατά την γνώμη μου, την άποψη που διατυπώνεται λίγο πιο πάνω για το πρόσωπό του. Αντιλαμβάνομαι πως μάλλον είναι αργά για τον κύριο Βενιζέλο αλλάξει τον τρόπο που πολιτεύεται. Είναι ωστόσο θετικό να ξέρουμε ότι αν θέλει μπορεί. 
Μ.Σ.Τ.
Ακολουθούν κάποια αποσπάσματα από την επιστολή Βενιζέλου προς τον Μητροπολίτη Πειραιώς:
«Όπως ξέρετε ως νομικός, η ΕΣΔΑ ισχύει στην εσωτερική έννομη τάξη ως κανόνας σχετικά αυξημένης τυπικής ισχύος […] ο εθνικός νομοθέτης και ο εθνικός δικαστής έχουν υποχρέωση σύμφωνης προς την Ευρωπαϊκή Σύμβαση ερμηνείας των ρυθμίσεων των εθνικών συνταγμάτων των κρατών μελών. 
Από την άποψη αυτή καμία χώρα - μέλος της ΕΣΔΑ δεν μπορεί να αγνοήσει τη νομολογία του ΕΔΔΑ χωρίς επιπτώσεις πολιτικές ή ακόμη και νομικές στο επίπεδο του Συμβουλίου της Ευρώπης.» […] 
«η συνταγματική ηθική και η ηθική της έννομης τάξης (ποινικής και αστικής) είναι διαχωρισμένη θεσμικά από την χριστιανική και πιο συγκεκριμένα την Ορθόδοξη ηθική αντίληψη, όσο και αν έχει επηρεαστεί από αυτήν.» […] 
«ο Χριστιανισμός δεν είναι ηθική, αλλά Μήνυμα και Ελπίδα Σωτηρίας μέσα από την προσδοκία της Ανάστασης. Η Ορθοδοξία δε - επιτρέψτε μου να πω - απέχει πλήρως από αντιλήψεις κανονιστικές, ηθικοπλαστικές, τιμωρητικές.» 
«Η αντιμετώπιση της πίστης, της δογματικής καθαρότητας, της αμαρτίας, της μετάνοιας, της κατ´ οικονομία μεταχείρισης, της άφεσης, της καταλαγής δεν αφορά το νομοθέτη και την πολιτεία, αλλά την Εκκλησία. Από την άλλη πλευρά, η ρύθμιση των κοινωνικών σχέσεων μεταξύ πολιτών ή ατόμων που υπάγονται στην ελληνική και κατ´ επέκταση την ευρωπαϊκή έννομη τάξη είναι ζήτημα πού ανήκει στη σφαίρα της πολιτείας και των διεθνών υποχρεώσεων της και όχι της Εκκλησίας.» […] 
«Η θρησκευτική πίστη και κοινωνία μπορεί να κριθεί στους κόλπους της Εκκλησίας ή της θρησκευτικής κοινότητας. Η πολιτειακή μας στάση κρίνεται θεσμικά, δημοκρατικά, δικαιοκρατικά.» […] 
«Οι βουλευτές, τα κόμματα, οι κυβερνήσεις, τα κοινοβούλια λειτουργούν ως όργανα του κράτους και όχι ως πιστοί υπό τον πνευματικό έλεγχο της θρησκευτικής τους κοινότητας. Το αντίθετο οδήγησε ιστορικά και δυστυχώς εξακολουθεί να οδηγεί, σε πολλά σημεία του κόσμου, σε τραγικές και απάνθρωπες καταστάσεις. Σε ανεξέλεγκτη βία. Σε ακύρωση της αξίας του ανθρώπινου προσώπου.»
«Λόγω των αμοιβαίων αισθημάτων αγάπης και εκτίμησης που μας συνδέουν, δεν εισέρχομαι σε θέματα κανονικής τάξης. Απευθυνθήκατε στον Αντιπρόεδρο της Κυβέρνησης και στον Πρόεδρο του ΠΑΣΟΚ για ζήτημα νομοθετικής πολιτικής εθνικής και όχι τοπικής σημασίας. Θα είχε συνεπώς ενδιαφέρον να διατυπωθεί αρμοδίως και συνοδικώς η άποψη της Εκκλησίας της Ελλάδος» 
«η σχέση μας με το Θεό είναι προσωπική, αδιαμεσολάβητη, διαρκής και αδιάκοπη από την ώρα που γεννιόμαστε ως εικόνες της αρρήτου δόξης Του παρά τα πολλά στίγματα των πταισμάτων μας, έως την ώρα της κρίσης μέσα από την οποία προσδοκούμε και ελπίζουμε στην ετέρα μορφή μας.»
Ολόκληρη την επιστολή διαβάστε εδώ

47 σχόλια:

  1. μεγαλος δικολαβος ο Βενιζελος. τα γυρισε με θεολογικο γαρνιρισμα. ε οχι δα και θεολογικη η απαντηση του... μην τα ισοποεδωσουμε και ολα πια. ο χριστιανισμος ειναι μηνυμα, οποτε ναι σε ολα. η αηδια πρεπει καποια στιγμη να παψει να επαινειται και να θαυμαζεται σε αυτον τον τοπο.
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το καραγκιοζιλικι δεν πρεπει ποσως να επικροτειται, διοτι περι αυτου ακριβως προκειται. λεει π.χ ο μεγας στρεψοδικης Βενιζελος: "Θα είχε συνεπώς ενδιαφέρον να διατυπωθεί αρμοδίως και συνοδικώς η άποψη της Εκκλησίας της Ελλάδος». δλδ τι θα περιμενε να πει η Συνοδος; ναι σε ολα, διοτι ετσι το επιτασσει η εποχη και η Ε.Ε.;; ελεος πια.
    για οσους δε θαυμαζουν την ψευτοθεολογια του κειμενου εκεινου, ας αναλογιστουν πως και ο διαβολος μεσα απο τη Γραφη απαντουσε και "πειραζε" τον Κυριο.
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπα!!! Ευθείες βολές Νούση κατά Ανδριόπουλου! Σε συνδυασμό με την δημοσίευση άρθρου Νούση στο amen και όχι στην Ιδιωτική Οδό τι συμπέρασμα βγάζουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΘΥΣΙΑ ΣΤΟΝ ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΜΟΝΤΕΡΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ"

    Ένα είναι το βέβαιον της υπόθεσης:το τρένο της μετανεωτερικότητας, εις το οποίον επιβαίνουμε όλοι μας τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα στον κατήφορο του πεφωτισμένου μας εκσυγχρονισμού, έως ότου η ξέφρενη πορεία του λάβει κάποια στιγμή τέλος, μ' ένα κόστος για τους ανυποψίαστους επιβάτες βαρύ και ανυπολόγιστο!

    Έχουμε βυθιστεί όλοι οι λαοί μέσα στη δίνη των ''αναγκαίων'' κοινωνικο- πολιτικών μεταρρυθμίσεων για να "διασώσουμε",δήθεν, το ανθρώπινο πρόσωπο από την καταπίεση και τον εκβαρβαρισμό και πετυχαίνουμε το ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.Την εξαφάνιση και τον εκμηδενισμό του ανθρώπινου υποκειμένου!
    Πάντως, σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να μιλάμε για διάσωση και προστασία των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όταν βασική συστατική ανθρωπολογική αρχή -πάντα με προεκτάσεις εκκλησιολογικές -σωτηριολογικές- είναι ο καθοριστικός επαναπροσδιορισμός της ανθρώπινης φύσης, από το παραφύσιν στο καταφύσιν, για να μην μιλήσουμε για το υπερφύσιν(αγιότητα), γιατί αυτά είναι ουτοπικές αναζητήσεις στον χώρο του υπερβατικού, δηλαδή του μη πραγματικού!

    Και ο χορός της ορθολογιστικής μας σχιζοφρένειας καλά κρατεί, καθόσον δεν θέλουμε να καταλάβουμε -εξαιτίας, βέβαια, των ξέφρενων παθών μας- ότι η ανθρώπινη φύση μας δεν έχει ανάγκη πολιτικο-κοινωνικής και νομικής προστασίας, αλλά συστηματικής θεραπείας από το πλήθος των άλογων δυνάμεων που φωλιάζουν μέσα μας και ανά πάσα στιγμή είναι έτοιμες να μάς εκμηδενίσουν υπαρξιακά.

    Τελικά, σε μια μεταμοντέρνα εποχή η υπόθεση της μετάνοιας είναι ένα όνειρο μακρινό, αφού η αστοχία ή καλύτερα η απόλυτη διαστροφή βαπτίζεται ως πρόοδος και προστασία του ανθρώπινου υποκειμένου, αυτού, δηλαδή, που δεν υφίσταται καν, αφού ουσιαστικά -εάν στηριχτούμε και στα λόγια του Κυρίου - μπορεί να ζει και να υπάρχει, αλλά στην πραγματικότητα είναι νεκρό. Η διαστροφή είναι πλέον ένας θεσμός, που προωθείται, σε όλα τα επίπεδα, με τον πιο προκλητικό και κραυγαλέο τρόπο!(τηλεόραση, διαδίκτυο, κινηματογράφος,τύπος, κ.α.)Και ο κρατικός μηχανισμός προστάτης και προαγωγός, γιατί στο φινάλε κάτι θα κερδίσει και από αυτήν την ιστορία! Για να διαφυλάξει, όμως, το ανθρώπινο πρόσωπο, την αξιοπρέπεια, αλλά και τις ηθικές ευαισθησίες της πλειοψηφίας, ούτε λόγος να γίνεται!!!

    Πάντα προτεραιότητα έχουν οι "νόμιμες" διαστροφές μιας θλιβερής μειοψηφίας! Για ολόκληρο το υπόλοιπο κοινωνικό - εκκλησιαστικό σώμα ούτε λόγος να γίνεται! Αυτό, άλλωστε, έχει να χαρεί έναν τεράστιο πλούτο δικαιωμάτων, όπως αυτόν της ανεκτικότητας, της ελευθερίας, της προστασίας, του πλουραλισμού, της ανεξιθρησκίας... και να μην ξεχάσω...της αμετροέπειας, του αχαλίνωτου αμοραλισμού και φυσικά του συστηματικού εκμαυλισμού των συνειδήσεων!!!

    Μήπως, τελικά, ο σεβαστός ιεράρχης έχει δίκιο που φωνάζει?
    Μήπως, μάς έφαγε η ανεκτικότητα, ο πλουραλισμός και η αποδοχή του Άλλου... και στο τέλος θα ψάχνουμε τους φυσιολογικούς - τους κατά φύσιν- με το φανάρι?(του Διογένη, φυσικά!)

    ΔΙΟΓΕΝΗΣ(Ε.Μ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Βενιζέλος πολύ καλά τα λέει. Γιατί πρέπει - σε τελική ανάλυση - η Εκκλησία να έχει άποψη σε όλα;;; Συμφωνώ με τον Κ.Ν.: "το καραγκιοζιλικι δεν πρεπει ποσως να επικροτειται". Κυρίως αυτό του Πειραιώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @ 1.02
    καταρχας εχουμε εδω οχι ενα αρθρο του Ανδριοπουλου, αλλα ενα σχολιο ενος αναγνωστη. οποτε δεν τιθεται ζητημα προσωπικης κοντρας με τον ιστολογο, σε περιπτωση που καποιος το υπεθεσε. περα απο αυτο ομως, εαν και ο ιστολογος "εκτραπει" σε ενα θεμα, κατα την κριση μου παντοτε, δεν θα διστασω να διαφωνησω, διοτι δεν ειμαι φερεφωνο κανενος, ειδικα γραφων επι θεολογικων ζητηματων. και εξαπαντος υπαρχει διασταση με αποψεις Ανδριοπουλου, αν θελει ετσι να αναπαυθει η περιεργεια ορισμενων.
    @2.11
    ειναι γνωστη η προγενεστερη αντιπαραθεση μου με τον Πειραιως. οποτε εδω διαφαινεται και παλι οτι δεν υφισταται ζητημα προσωπικο. οταν ο ανθρωπος λεει κατι ορθο, ως εδω, θα το πουμε. χρειαζεται συνεσις εν πασι. ο μητροπολιτης οφειλει να εκφερει τον λογο της αληθειας, μη υπεικων στις επιταγες της ανομης σιωπης και της εκκοσμικευσης. απο κει και περα αυτοι θα καμουν ο,τι θελουν. ο καθενας τη δουλεια του λοιπον.
    σε τελικη αναλυση, ενας αφορισμος ειναι μια επικυρωση υπαρχοντος αυτοαφορισμου. μηπως ειναι ορθοδοξοι οι περισοοτεροι που μας κυβερνανε;; μαλλον μασονοι. οποτε δεν θα τους πειραξει μια επισημη αφοριστικη ανακοινωση της Εκκλησιας. εδω θα συμφωνησω με τον Βενιζελο. δεν θα πρεπει να γινει μονο απο τον Πειραιως αλλα απο ολη τη Συνοδο. οπως εγινε στη Μολδαβια, αν θυμαμαι καλα, για το ιδιο ζητημα.
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Λυπάμαι αλλά ο ιστολόγος έχει δίκαιο! Ο Βενιζέλος έβαλε τα πράγματα στη θέση τους! με δύο μόνο λέξεις: μας υπενθυμίζει, με την επιστολή του, ότι η Εκκλησία δεν νομοθετεί, αλλά ΠΟΙΜΑΙΝΕΙ..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Oι θλιβερές μειοψηφίες, αγαπητοί, είναι ανθρώπινες ψυχές, ίσης (οντολογικής)αξίας με τη μούρη μας. Παρα φύση , κατα φύση υπερ φυση , και άνθρωποι να δίνουν μάχες με μια φύση που τους κληρονόμησε ορμόνες σε τρομερη ανισορροπία. Αλλά γι αυτό αυτοί φταίνε κι όχι η φύση τους. Ενώ από την άλλη η επιθυμία για έλεγχο της ζωής των άλλων είναι φυσιολογικότατη (για το καλό τους βεβαίως)
    Ευτυχώς που οι πόρνες τελικά οδηγούν στη Βασιλεία του Θεού και όχι οι τάφοι οι πανέμορφοι απ έξω και αφήστε τα από μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ας σταματήσει, τέλος πάντων, η Εκκλησία να ανακατεύεται σε θέματα που δεν την αφορούν. Ποιος είναι ο Πειραιώς που απειλεί με 'αποστέρηση της χάρης και της ευλογίας του Κυρίου'; Ας βγάλει έναν λόγο ενώπιον του ποιμνίου του για το τι είναι ηθικό και τι ανήθικο και ας αφήσει τους υπόλοιπους στην ησυχία τους. Τον ρώτησε κανείς για την άποψη της Εκκλησίας; Σιγά μην ζητήσει ο νομοθέτης την ευχή του Πειραιώς για να κάνει τη δουλειά του...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αλληλουια!Συμφιλίωση Οικουμενιστών-Αντιοικουμενιστών στις πλάτες των αστικών δικαιωμάτων μιας "θλιβερής μειοψηφίας"!Απορώ γιατί δεν έχουν βαρέσει ακόμα οι χαρμόσυνες καμπάνες..

    Χ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. κ. Ανδριόπουλε,
    πολύ αργήσατε να αξιοποιήσετε το γλοιώδες κείμενο Βενιζέλου εναντίον του Πειραιώς. Είναι γραμμένο έτσι ώστε να μην μπορεί να του πει κανείς ότι δεν τον σέβεται. Ειδικά η αναφορά στον παππού του ιερέα και σε όσα του έμαθε είναι εξαίσια. Θα περίμενα βέβαια να μας πει τί θα του έλεγε ο παππούς του για το σύμφωνο συμβίωσης. Θα ήταν ειλικρινέστερο.
    Το ίδιο θα περίμενα και από σας κ. Ανδριόπουλε. Απλές ερωτήσεις: α) Συμφωνείτε με την θέσπιση συμφώνου συμβίωσης για ομόφυλα πρόσωπα; β) Συμφωνείτε με την δυνατότητα υιοθεσίας από ομόφυλα ζευγάρια; (παράκληση: μην ισχυρισθείτε ότι ο τελικός στόχος δεν είναι αυτός. Διαβάστε ακτιβιστικά κείμενα ομοφύλων και θα δείτε ότι σε αυτό ακριβώς προσβλέπουν.) Τα παραπάνω ερωτήματα δεν απευθύνονται στον χριστιανό. Απευθύνονται στον Έλληνα πολίτη. Τα παρακάτω απευθύνονται στον χριστιανό: Είναι η ομοφυλοφιλία αμαρτωλό πάθος; Οφείλει η Εκκλησία να παίρνει θέση;
    ΥΓ. Σας διαβάζω με μεγάλο ενδιαφέρον για πολλά χρόνια. Οφείλω να πω ότι δεν καταλαβαίνω το μένος σας με τον Πειραιώς. Που οφείλεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Προς Δημήτριο: τα περί ορμονών άστα καλύτερα στην άκρη γιατί κακοποιείς την αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ σωστά γράφει ο 9 Δεκεμβρίου 2013 - 3:31 μ.μ.! Το ίδιο, πρότριτα, και ο ποιητής +Κώστας Ε. Ρέκκος...: Πρόλαβαν οι πόρνες κι' έβγαλαν λόγο, κι' ύστερα ήρθαν οι τίμιες και δέν είχαν τί να πούνε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Εξακολουθούν μερικοί να μην καταλαβαίνουν ότι σε ένα δημοκρατικό πολίτευμα οι νόμοι θεσπίζονται και εφαρμόζονται ανεξάρτητα από το αν τους γουστάρουμε ή όχι. Στην Ελλάδα, βέβαια, που κυριαρχεί το "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών Ορθοδόξων (μέχρι θανάτου), Αναμάρτητων (σε αντίθεση με κάποιες διεστραμμένες θλιβερές μειοψηφίες) και Ετεροφυλόφιλων (ή μήπως καλύτερα Αμφιφυλόφιλων;;)", υπάρχει μάλλον ταλιμπανικό πολίτευμα, όπως προδίδουν οι δεσποτικές μπαρούφες, συγγνώμη σοφίες ήθελα να πω. Ανώνυμε 9 Δεκεμβρίου 2013 - 5:22 μ.μ., όταν ο νομοθέτης σε ρωτήσει αν η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτωλό πάθος, να απαντήσεις "ναι". Δεν σε ρώτησε όμως... Γιατί ουρλιάζεις;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρέπει να αντιληφθούμε ότι άλλος ο λόγος του Επισκόπου, άλλος ο λόγος του Υπουργού.
    Ο Επίσκοπος μιλάει με βάση το Ευαγγέλιο, ο Υπουργός με βάση την Ευρωπαική Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου.
    Ο Επίσκοπος θέλει να στείλει ανθρώπους στη Βασιλεία των Ουρανών, ο Υπουργός θέλει να ικανοποιήσει τα αιτήματα των ψηφοφόρων (όσο λίγοι και αν είναι αυτοί).
    Ο Επίσκοπος ομιλεί με οπτική την Αιωνιότητα, ο Υπουργός με οπτική τις επόμενες εκλογές.
    Ο Επίσκοπος βασίζεται στην διδασκαλία του Χριστού, ο Υπουργός στον Ευρωπαικό Διαφωτισμό του 18ου αιώνος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ρωτάνε ξανά και ξανά αν είναι η ομοφυλοφιλία αμαρτία, Είναι, ωραία και τι σημαίνει αυτό; ότι παύουν να ισχύουν τα δικαιώματα (εντελώς νομικά και κοινωνικά) στη χώρα μας για τους αμαρτωλούς;.Η Βουλή είναι υπεύθυνη για την τήρηση του Ευαγγελίου ή του Συντάγματος; Ισχύει η ισότητα των πολιτών στη χώρα μας ή όχι; ανεξαρτήτως θρησκευτικών ή άλλων πιστεύω ή όχι;.Μόνο η ομοφυλοφιλία είναι αμαρτία;Η υπερηφάνεια π.χ δεν είναι; η φιλαργυρία; Γιατί να μην αφοριστούν και όσοι ωθούν τον άνθρωπο και σ αυτά;Μήπως είναι δύσκολο να ξεχωρίσουμε ποιοι είμαστε απ τη μια πλευρά και ποιοι όχι μ αυτά τα δύο; ενώ με το άλλο πανεύκολα μπορούμε να πετάξουμε την κοτρώνα στον άλλον; Που είσαι παπά Φιλόθεε Φάρε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Υπαρχει μια διαφορα απεναντι σε ενα συμφωνο συμβιωσης που διασφαλιζει σε ατομα ετεροτητας καποια αστικα δικαιωματα και σε ενα συμφωνο συμβιωσης που χρησιμοποειται για να προαγει την ομοφυλοφιλια ως κατι φυσιολογικο(και μαλιστα απο straight αθεους κ εχθρους της εκκλησιας). Ολες οι θεσεις εδω μεσα εχουν και δικιο και αδικο ταυτοχρονα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. 3¨09

    Διογενη εχεις κουρασει αγορι μου κι εχεις γινεις μαιντανος πλεον πηγαινε στην ερημο να αποκαθαρθεις απο τις "αλογες επιθυμιες" και παρατα μας μας εχεις κουρασει εδω μεσα εσυ κι ο Νουσης με τις καθαρσεις και τους ησυχασμους πηγαινετε στο Σινα να ησυχασουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Να το ξανασκεφτεί ο Πειραιώς! Ας υπάρχει ο νόμος κι ας είναι αχρείαστος! μάθε τέχνη κι άστηνε... είσαι π.χ. Βουλευτής, ας ειπούμε, σουπερορθόδοξος εννοείται, και ήδη έχεις κάμει τρείς γάμους, τέταρτο ο νόμος στην Ελλάς δεν επιτρέπει κλπ... λοιπόν, εάν αποτύχει και ο τρίτος γάμος τι θα κάμεις? θα τρέχεις στα Βέλγια και στις Ολλανδίες;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. "MHΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΟΣ ΚΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ???"

    Αφού, λοιπόν, αγαπητέ ανώνυμε (10 Δεκεμβρίου 2013 - 12:23 μ.μ.), γίνομαι κουραστικός θα αφήσω να μιλήσει μοναχά ο λόγος του Ευαγγελίου και πιο συγκεκριμένα ο λόγος του Αποστόλου Παύλου και μετά μπορείς να βγάλεις τα δικά σου συμπεράσματα και να διαπιστώσεις και μόνος σου πόσο μακριά βρισκόμαστε από την αλήθεια του θεανθρώπου Χριστού!

    "...Διο και παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εν ταις επιθυμίαις των καρδιών αυτών εις ακαθαρσίαν του ατιμάζεσθαι τα σώματα αυτών εν αυτοίς, ΟΙΤΙΝΕΣ ΜΕΤΗΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΕΝ ΤΩ ΨΕΥΔΕΙ, και εσεβάσθησαν και ελάτρευσαν τη κτίσει παρά τον κτίσαντα, ος εστίν ευλογητός εις τους αιώνας• αμήν.
    Δια τούτο παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις πάθη ατιμίας.
    ΑΙ ΤΕ ΓΑΡ ΘΗΛΕΙΑΙ ΑΥΤΩΝ ΜΕΤΗΛΛΑΞΑΝ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗΝ ΧΡΗΣΙΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ, ΟΜΟΙΩΣ ΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΣΕΝΕΣ ΑΦΕΝΤΕΣ ΤΗΝ ΦΥΣΙΚΗΝ ΧΡΗΣΙΝ ΤΗΣ ΘΗΛΕΙΑΣ ΕΞΕΚΑΥΘΗΣΑΝ ΕΝ ΤΗ ΟΡΕΞΕΙ ΑΥΤΩΝ ΕΙΣ ΑΛΛΗΛΟΥΣ, ΑΡΣΕΝΕΣ ΕΝ ΑΡΣΕΣΙ ΤΗΝ ΑΣΧΗΜΟΣΥΝΗΝ ΚΑΤΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΙΣΘΙΑΝ ΗΝ ΕΔΕΙ ΤΗΣ ΠΛΑΝΗΣ ΑΥΤΩΝ ΕΝ ΕΑΥΤΟΙΣ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΝΤΕΣ.
    Και καθώς ουκ εδοκίμασαν τον Θεόν έχει εν επιγνώσει, παρέδωκεν αυτούς ο Θεός εις ΑΔΟΚΙΜΟΝ ΝΟΥΝ, ΠΟΙΕΙΝ ΤΑ ΜΗ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ...(Ρωμ.1,24-29)

    Τώρα, εάν αγαπητέ μου, και τα παραπάνω σε κουράζουν και σε προκαλούν δυσφορία, τότε, μάλλον, είναι ανάγκη να προβληματιστείς,
    πολύ περισσότερο, πάνω σ' αυτά τα θεμελιώδη υπαρκτικά ζητήματα!

    Πάντως, ο ευαγγελικός λόγος είναι πάντα εδώ... για να μάς ταρακουνάει και να μάς αφυπνίζει! Είναι άλλο θέμα, βέβαια, εάν εμείς δεν βρισκόμαστε ακόμη στην πρέπουσα πνευματική κατάσταση για να αποδεχτούμε αυτές τις ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ, που είναι δομικής σημασίας για την απολύτρωση του ανθρώπου από τα αφόρητα δεσμά της φθοράς και του θανάτου!

    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΔΑΙΜΟΝΙΚΟ ΝΑ ΠΑΡΑΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

    ΔΙΟΓΕΝΗΣ Ο ΜΑΪΝΤΑΝΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. 2:02 ρε διογενη ασε μας να σε πειραξουμε και λιγο δεν εχεις καταλαβει οτι ειμαι πειραχτηρι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Διογενη ο Παυλος θεωρει οτι η ειδωλολατρια οδηγει στην ομοφυλοφυλια και μαλιστα τιμωρητικα(!) εκ Θεου.(νομικιστικα δηλαδη)
    Σου εχει γραψει και αλλου τι σημαινει παυλιανισμος δεν εννοεις να καταλαβεις. Η ομοφυλοφυλια θεωρειται απο την ευρωπαικη ψυχιατρικη εταιρια ψυχικη διαταραχη(στυλιανος καρπαθιου απο τηλεοραση) Ο Παυλος λεει οτι ειναι αποτοκο της λατρειας της κτισης δηλ της ειδωλολατριας. Στον ειδωλολατρικο κοσμο προφανως δεν ησαν ολοι ομοφυλοφιλοι αρα δεν ισχυει ο Παυλος και η θρησκοληπτικες θεωριες του και εκ του αποτελεσματος. Αρα η επικληση ειναι ατοπη.
    Δευτερον Ο Παυλος εμμεσως δια της αγαπολογιας εδωσε τροφη σε πολλους(πχ πρωην αγγλικανικος αρχιεπισκοπος , νομιζω ο προπροηγουμενος) να πει περιπου οτι σαν ταση (οχι ως πραξη ) κατα καποιο τροπο η ομοφυλοφιλια εκφραζει ενα ειδος αγαπης μεταξυ ατομων του ιδιου φυλου.(!) Φανταζομαι να γνωριζεις οτι ο παυλος με τις γνωστες αγαπολογικες κλαψες ΥΠΟΤΑΣΣΕΙ ΝΕΟΠΛΑΤΩΝΙΚΟΤΑΤΑ την ψυχικη και ερωτικη ελξη στην αγαπολογια(σε ενα ξερο αγαπατε αλληλους δηλαδη )("ως ο Χριστος ηγαπησε τηνεκκλησια κλπ")(
    κατα τα αλλα ωρυετε "προπαντων απεχετε της φιλοσοφιας") Σου εχω πει και αλλου οτι ολα αυτα πληρωνονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΠΡΟΣ ΠΕΙΡΑΧΤΗΡΙ!

    Μα φυσικά και δέχομαι, αγαπητέ μου φίλε(11 Δεκεμβρίου 2013 - 8:03 π.μ.), το πείραγμα, - η υπογραφή μου, νομίζω, πως φανερώνει και την αποδοχή του(!) - ακόμη κι όταν αυτό γίνεται με κακή πρόθεση -αν και δεν το πιστεύω σε καμία περίπτωση! Άλλωστε ο καθείς ασπάζεται τη δική του κοσμοθεωρία, η οποία και είναι καθόλα σεβαστή! Όχι, όμως, με τρόπο επιθετικό, ίσως και πλάγιο, να θέλουμε να περάσουμε τις δικές μας ερμηνευτικές στρεβλώσεις στα λόγια του Ευαγγελίου!

    Τώρα, για σένα, καλέ μου φίλε"ΗΔΟΝΙΣΤΉ", ΑΓΙΟΜΑΧΕ, ΧΡΙΣΤΟΜΑΧΕ και δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο πρεσβεύεις, θα σου πρότεινα να διαβάσεις το βιβλίο της Λιλής Ζωγράφου 'ΑΝΤΙΓΝΩΣΗ' και του γάλλου διανοητή Μισέλ Ονφρέ 'Πραγματεία περί αθεολογίας', που απαξιώνουν και υβρίζουν τον Άγιο Παύλο,να τα έχεις και τα δύο κάτω από το προσκέφαλό σου καθημερινό ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΟ ΑΝΑΓΝΩΣΜΑ, μήπως και αναπαυτεί η ψυχούλα σου και ησυχάσουμε κι εμείς, επιτέλους, από τον ΩΚΕΑΝΟ ΤΗΣ ΑΤΕΡΜΟΝΗΣ ΑΚΑΤΑΝΟΗΣΊΑΣ ΣΟΥ!!!

    Υ.Γ. Α,.. και όταν τελειώσεις με αυτά, συνεχίζεις με τον τίτλο , του ιδίου συγγραφέα, 'Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΗΔΟΝΩΝ'!
    Εάν τα δύο πρώτα δε σε καλύψουν,... τότε είμαι σίγουρος πως το τελευταίο που σού προτείνω, θα σε ικανοποιήσει κατά ΑΠΟΛΥΤΟ ΤΡΟΠΟ!!!
    Εγώ, βέβαια, το τελευταίο δεν το διάβασα, τόριξα μια ματιά, όμως, στις προθήκες των βιβλιοπωλείων! Εχει βλέπεις πιασάρικο τίτλο και μπαίνεις αμέσως στον πειρασμό να το ανακαλύψεις!!!!

    ΚΑΛΗ ΜΕΛΕΤΗ, ΛΟΙΠΟΝ!

    ...ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΑΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    ΔΙΟΓΕΝΗΣ__Ε.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητε Μαιντανε!

    δεν τα εχω υποψη μου παντως δεν μαχομαι την αγιοτητα του Παυλου αλλα θεσεις και νοοτροπιες του
    Προφανως νομιζω εχεις καταλαβει την θεση μου θεωρω οτι η νεοπλατωνικη φιλοσοφια στο προσωπο του παυλου και των πατερων προσελαβε τον χριστιανισμο και οχι το αντιθετο οπως παρουσιαζεται(εδω μπορεις να διαφωνησεις βεβαιως γιατι ουτε και γω ξερω την ακριβη ποσοτικη επιδραση του μεν στο δε)-δεν αμφισβητω ομως την αγιοτητα καποιου που μαρτυρησε για τον Χριστο ακομα και αν υπαρχουν στρεβλωσεις στην θεολογια του

    ο γνωστος και λιαν συμπαθων το προσωπος σου
    ΗΔΟΝΟΘΗΡΑΣ ΑΝΤΙΝΗΠΤΙΚΟΣ ΠΑΥΛΙΑΝΟΜΑΧΟΣ ΑΡΧΙΝΙΚΟΛΑΙΤΗΣ ΥΠΕΡΓΙΑΝΝΑΡΙΚΟΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΣΤΗΣ ΑΝΤΙΠΑΤΕΡΙΣΤΗΣ και ΥΠΕΡΠΕΙΡΑΖΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ρε Διογενη επ ευκαιρια ο ΑΜ τι γινεται? ξερεις κατι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. "...ΚΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!"

    Αυτό είναι μια καλή αρχή, αγαπητέ μου ΗΔΟΝΟΘΗΡΑ, το να ομολογείς πως δεν γνωρίζεις κάποια πράγματα, σχετικά με τις επιδράσεις του πλατωνισμού στο σώμα του χριστιανισμού!
    Μπορώ, λοιπόν να σου πω με βεβαιότητα, πολύ επιγραμματικά, ότι σ' αυτό ακριβώς το σημείο βρίκεται και η ουσία της ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΤΗΣ ΟΡΘΌΔΟΞΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ!
    Να σου πω, λοιπόν, πως η σύνθεση φιλοσοφίας και ελληνισμού έγινε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, χωρίς να βλαφτεί η ορθόδοξη πίστη μας! Δηλαδή, δεν είχαμε έναν εξελληνισμό του χριστιανισμού, όπως βιαστικά αποφάνθηκε ο πολύς Harnack! Kαι τη σύνθεση αυτή την κατόρθωσαν οι Καππαδόκες Πατέρες με ένα τρόπο, που μονάχα εάν καθίσεις και μελετήσεις σοβαρά και συστηματικά τα έργα τους θα καταλάβεις!
    Διαφορετικά δεν γίνεται και θα αμφιταλαντεύεσαι, πάντα, μεταξύ σφύρας και άκμονος!

    Είναι ανάγκη να καθίσεις και να μελετήσεις κάποια πράγματα σοβαρά, χωρίς φανατισμούς και προκαταλήψεις! Τότε,ίσως, καταλάβεις - ίσως, λέω,τίποτα δεν είναι σίγουρο - τι ακριβώς έχει συντελεστεί στο Πρόσωπο του σαρκωθέντος Χριστού και των Φίλων Του, που είναι οι Άγιοι!

    ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ!

    Πάντα φιλικά !

    ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!

    Υ.Γ. Δεν είναι δυνατόν να γνωρίζω, αγαπητέ(11 Δεκεμβρίου 2013 - 10:34 μ.μ.), τη δραστηριότητα(παρουσία -απουσία) των ανωνύμων σχολιαστών!
    Τη δική μου, ναι, όχι όμως και των άλλων εκλεκτών φίλων!!!

    ΔΙΟΓΕΝΗΣ - Ε.Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. "Αυτό είναι μια καλή αρχή, αγαπητέ μου ΗΔΟΝΟΘΗΡΑ, το να ομολογείς πως δεν γνωρίζεις κάποια πράγματα, σχετικά με τις επιδράσεις του πλατωνισμού στο σώμα του χριστιανισμού!"

    Προφανως Διογενη δε λεω οτι δε γνωριζω τελειως λεω οτι δεν ξερω την ακριβη επιδραση σε ποσοτικο επιπεδο αν ειναι πχ 40% 60% η 90%.Υπ αυτη την εννοια εχεις δικιο.
    Στο ξαναλεω ομως οτι υπηρξαν ακροτητες : ενα εγκρατευτικο συστημα που προυπαρχει του χριστιανισμου(εσσαιοι , αυγυπτιακος ασκητισμος και πιο πισω ινδια) που εφαρμοζει την νεοπλατωνικη φιλοσοφια (που και αυτη ως φιλοσοφια ειναι ανατολικης προελευσης)(αντισωματικοτητα κλπ) και το οποιο στην πρωτοχριστιανικη εποχη ενδυεται χριστιανικο μανδυα οδηγει αγιες οπως πχ Αγ Βαρβαρα(βλεπεις δεν αμφισβητω την αγιοτητα μαρτυρων) να λενε καποια στιγμηστη ζωη τους (δεν λεω ΠΑΝΤΑ λεωκαποια στιγμη)"αν παντρευτω θα πεθανω" δηλ μεταξυ γαμου και αυτοκτονιας(κολασης) προτιμω την κολαση(παντα για να γινω "νυμφη Χριστου"). Η αντιστοιχα τον Χρυσοστομο να λεει Καποια στιγμη περι "κτηνωδες ενστικτου"(αργοτερα ανασκευαζει και τονιζει τη διαφορα της απολαυσης του οινου καιτης μεθης κατ αναλογια προς το σεξ κλπ) Εδω λυπαμαι δεν εχω προκαταληψη δυστυχως ετσι ειναι, ετσι συνεβη(αν βεβαιως τα συναξαρια ειναι 100% ακριβη). Και βλεπεις πλεον και στα συνεδρια (πχ στο περι Ι.αυγουστινου με το ΑΠΘ στη Ρωμη) τονιστηκε οτι η υποβαθμιση του γαμου απο τον Αυγουστινο(και ακομα χειροτερα απο τον Ιερωνυμο) γινεται στα πλαισια του εγκρατευτικου συστηματος της εποχης του. Αυτο το συστημα αναχωρητισμου (ακριβως επειδη ειναι "συστημα") δεν μπορει εκ συστηματος να παραγει αγιους. Αυτη ειναι η θεση μου.Τωρα αυτο που λες για τους καπαδδοκες σημαινει οτι η προσληψη του πλατωνισμου στα γραπτα τους γινεται κατα τελειο τροπο, κι αυτο τωρα συζητιεται(δες τα λογια του Χρυσοστομου) δεν υπαρχει κατι που να ειναι τελειο σ αυτο τον κοσμο.
    Και εις οτι αφορα το εγκρατευτικο ασκητικο συστημα αργα η γρηγορα μετετραπη σε ησυχαστικο και "θεολογιζον" με αποτελεσμα το 50% των επιστημονων στο βυζαντιο να ηταν ..θεολογοι κατα τα πλεον φιλοβυζαντινα sites. Αρα οταν λεω οτι με αυτη τη θρησκεια ο ελληνισμος κατεσχισθη δεν εννοω με τον Ιησου Χριστο που μονον οντως αυτος παραμενει η ελπιδα αναστασης, ουτε βεβαια με τα μυστηρια αλλα με τη εν δυναμει θεωρητικη θεμελιωση του ασκητισμου με την χρηση της νεοπλατωνικης και στωικης φιλοσοφιας δια του παυλου(κεκαλυμμενα) και των πατερων ανοιχτα.Ετσι κατα μια αλλη μορφη συνεχιστηκε δια της "υψηλης θεολογησης" στο βυζαντιο η πλατωνικη "ιδεοκρατια" υπο μια αλλη μορφη-επιπλεον προφανως για τους ΙΔΙΟΥΣ λογους ουτε ο αρχαιος κοσμος ανεπτυξε τεχνολογια και τις συγχρονες επιστημες παρα μονον φυσικη φιλοσοφια που κι αυτη μενει σε επιπεδο ιδεομετατροπης του φυσικου κοσμου.
    Νομιζω αρχιζεις να καταλαβαινεις το πνευμα μου-τωρα για την ακριβη επιδραση κι εγω σου λεω δεν μπορω να την ποσοτικοποιησω υπαρχει ομως και ειναι ΚΑΚΗ επιδραση Διογενη και δυστυχως την εχουν οι πατερες οι οποιοι εν τελει δεν σωζουν οι ιδιοι ουτε ειναι αλανθαστοιη τελειοι. Δεν τιθεται θεμα προκαταληψης πχ για την θεση μου περι μετατροπης του καθ ομοιωσιν σε θεομανια δηλ αναχωρητικη διαρκη ενασχοληση με το Θεο μεσω της αποστροφης ειτε της μεταπτωτικοποιησης των απολαυσεων ηδονικης μορφης και η ελξις προς το ατελειωτον κακοπαθειν- δεν ειναι δικη μου εφευρεση και προφανως υπαρχει και στον παυλο και στους πατερες. Το οτι η ιεροκρατια δεν το λεει ανοιχτα ειναι αλλο θεμα-το λενε πλεον οι θεολογικες σχολες επομενως δε τρελαθηκαμε ολοι ξαφνικα. Εξαλλου κατι στραβο πρεπει να υπαρχει στο παυλιανικο/πατερικο πλαισιο εκ του αποτελεσματος-διοτι αυτος ο χριστιανισμος εχει αποτυχει παγκοσμιως
    καλα Χριστουγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. 2,28
    Tαπεινώς φρονώ, ότι εδώ ανθρωπίνως, με διάλογο και ανταλλαγή ΛΟΓΙΚΩΝ επιχειρημάτων, δεν γίνεται τίποτα.
    Μόνον με τον άνωθεν Φωτισμό ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. πραγματικα δεν κατανοω τα αυτονοητα. πρεπει η Εκκλησια εν Συνοδω ή ένας Επισκοπος σημερα να απολογειται για τη δεδομενη διαχρονικη ορθοδοξη παραδοση; απορω μαλιστα πού βρισκουν την τολμη πολλοι περιξ ημων να αμφισβητουν εν προκειμενω τις του Σεραφειμ ενεργειες. η απαντηση - προκληση (γκαφα) του Βενιζελου απηντηθη σχεδον αμεσως με επισημο ανακοινωθεν της Δ.Ι.Σ. (11-12-2013). περισσοτερα για το θεμα εγραψα στο
    http://www.pentapostagma.gr/2013/12/%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CE%BD%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%BA-%CE%B2%CE%B5%CE%BD%CE%B9%CE%B6.html
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Όσο και να πρσπαθείς να το πνίξεις με ρητορικές φιοριτούρες,άμα το'χεις μέσα σου το άτιμο το "Ελλάς,Ελλήνων,Χριστιανών",θα σου βγει την κρίσιμη στιγμή.Με το καλό και στήλη στο "Στόχο" κ.Νούση...

    Χ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. προς Χ.Κ.
    δεν ξερω τι ακριβως εννοεις και πώς συνδεεις την αποφυγη της θεσμοθετησης ηθων που ενυπαρχει ακομα και σε μη ορθοδοξες ή αθρησκες χωρες με το "Ελλας Ελληνων Χριστιανων". αν ομως υπονοεις οτι ειμαι συντηρητικος σε καποιες αποψεις, κατα τη δικη σου παντοτε αντιληψη, ναι, δεν καμεις λαθος. μην ξεχνας οτι ειμαι Χ.Ο. με ο,τι αυτο συνεπαγεται.
    αλλα να μη μιλαμε μοναχα για μενα. εσυ, φιλε Χ.Κ., αποδεχεσαι τη θεσμοθετηση του πολιτικου γαμου των ομοφυλοφιλων; και αν ναι, γιατι; επισης, εισαι χριστιανος ορθοδοξος ή οχι;
    περιμενω αληθινα τις απαντησεις σου
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Η νοοτροπία του "Ελλάς-Ελλήνων-Χριστιανών" είναι κάτι που έχω διακρίνει σε πολλά γραπτά σας,όχι μόνο στο συγκεκριμένο.Σας το έχω επισημάνει και άλλοτε.Δεδομένου όμως οτι σας θεωρώ,παρά τις διαφωνίες μας,ως άτομο κάποιας σοβαρότητας και μόρφωσης,δεν περίμενα οτι θα φτάσετε και στο σημείο να αρθρογραφείτε σε περιθωριακούς φιλοφασιστικούς ιστοτόπους με θεματολογία όπως"ο Πάπας με τα κέρατα" ή "ισλαμοφασίστες μπουκάρουν" κι άλλα τέτοια χαριτωμένα.Όσον αφορά τις "ανακριτικές" ερωτήσεις σας προς το πρόσωπο μου,θα περιοριστώ απλά σε ό,τι έχει σχέση με το θέμα.Θεωρώ λοιπόν πως είμαι ένας άνθρωπος που δεν πιστεύει στη Θεοκρατία ως τρόπο διακυβέρνησης και αρνείται την καταπάτηση ανθρώπινων δικαιωμάτων υπό οποιοδήποτε πρόσχημα.Επιπλέον,σε αντίθεση με τον Πειραιώς,εσάς και όσους άλλους πλέουν στην ίδια γραμμή,είμαι σε θέση να κατανοήσω οτι δεν ασπάζεται όλος ο κόσμος τις αντιλήψεις μου και οτι η Πολιτεία είναι υποχρεωμένη να νομοθετεί ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,κατανέμοντας κατά το δυνατόν ισοβαρώς δικαιώματα και υποχρεώσεις.Πιστεύω να σας κάλυψα,αν όχι λυπάμαι, αλλά τα ελληνικά μου δεν επαρκούν για να εκφράσουν καλύτερα αυτά που εννοώ.

    Χ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. 7:33

    και μετα δυο αγαπητε
    λογικη με ανωθεν φωτισμο
    ουτε ορθολογισμος ουτε ακτιστο φωτολογια
    και συ εχεις δικιο κι εγω

    καποιος ελεγε καποτε για τον Θωμα τον μεγα (Ακινατη επικαλουμενον) που τον διαβαζαμε και μεις και οι δικοι του: και συ Θωμα και συ ταδε και συ ταδε ολοι στην υπηρεσια του Θεου εισαστε , εκεινος βεβαια ξερει καλυτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. προς Χ.Κ.
    λετε οτι και αλλου εχετε εντοπισει τη χουντικη μου νοοτροπια και χρηση επί του όρου του εν λόγω συνθήματος της επταετίας. αν μπορειτε φερτε μου ενα μοναχα παραδειγμα, διοτι δε θυμαμαι κατι σχετικο.
    λετε ακομα οτι αρθρογραφω σε φασιστικους ιστοχωρους. εδω επιβαλλεται να κατονομασετε συγκεκριμενα πού αναφερεστε, διοτι εγω δεν εχω κποιον τετοιο υποψη μου. επειτα, μια φραση "ισλαμοφασιστες" μπορει να διατυπωθει απο καποιον χωρις να ειναι φασιστας κατα την καταγγελια σας, ειδικα μαλιστα αν περιγραφει μια πραγματικοτητα. πεστε λοιπον τοι ειδατε και πού και μετα ξανασυζηταμε. διοτι μπορει καποιος να πηρε απο αλλου καποιο αρθρο και να το ανηρτησε, χωρις να το γνωριζω και, πολυ περισσοτερο, να πταιω εγω.
    λετε: "Θεωρώ λοιπόν πως είμαι ένας άνθρωπος που δεν πιστεύει στη Θεοκρατία ως τρόπο διακυβέρνησης και αρνείται την καταπάτηση ανθρώπινων δικαιωμάτων υπό οποιοδήποτε πρόσχημα": ουτε εγω φιλε, πιστευω στη θεοκρατια και μαζεψε γρηγορα τα κακεντρεχη και αφεη σου αυτα καταγγελτικα υπονοούμενα. επισης μην μπερδευεις τον σεβασμο στις θρησκευτικες και αλλες παραδοσεις με τα "δικαιωματα" της οιασδηποτε μειοψηφιας. αφου ξεμπερδέψεις μέσα σου την γραβάτα από το εσώρουχο, ξαναμιλαμε. ζουμε και σε μια χωρα συγκεκριμενη. τη λεμε Ελλαδα και εχει μεσα πολλους χριστιανους και δη ορθοδοξους. τα αλλα που λετε ειναι απλα εξωιστορικοι αγγελισμοι και δεν πειθετε, οχι εξαιτιας των ελληνικων σας, οπως λετε, αλλα εκ της συγχυσεως εννοιων και "πιστευω" μεσα σας.
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Για χατήρι όσων "ηρωικών" περίεργων έχουν απομείνει να μας διαβάζουν(είμαι σίγουρος οτι εσείς καταλάβατε πολύ καλά τι εννοούσα κι ας "ντριμπλάρετε"),οφείλω να διευκρινίσω οτι οι φράσεις που παρέθεσα πριν εντός εισαγωγικών("ισλαμοφασίστες","Πάπας με κέρατα")δεν απαντώνται σε κάποιο δικό σας κείμενο,αλλά αποτελούν την εκλεκτή θεματολογία του ιστοτόπου στον οποίο επιλέξατε να δημοσιεύσετε την ανταπάντηση σας στην απάντηση Βενιζέλου.Κατά τα λοιπά,δε σκοπεύω να αναλωθώ περισσότερο σ'ενα ατέρμονο πινγκ-πονγκ.Όσο θα παθαίνετε αναφυλαξία στο άκουσμα της λέξης "μειοψηφία"(εγώ δε χρησιμοποίησα καν αυτή τη λέξη στο σχόλιο μου,αλλά η αποστροφή σας και μόνο στην υποψία της δικαιώνει απόλυτα αυτό που έγραψα περί νοοτροπίας),όσο θα βαφτίζετε "εξωιστορικούς αγγελισμούς" τις αυτονόητες δημοκρατικές αρχές αιώνων,που διέπουν τη λειτουργία κάθε φυσιολογικού κράτους εν έτει 2013 και όσο τα επιχειρήματα σας θα κινούνται στο πνεύμα"εδώ είναι Ελλαδάρα,είμαστε Χ.Ο κι αμα λάχει όποιος δε γουστάρει να μας αδειάσει τη γωνιά",δεν υπάρχει κανένα έδαφος συνεννόησης.Σε τελική ανάλυση,το σκεπτικό του καθενός έγινε σαφές,ας μας κρίνουν οι αναγνώστες.
    Να είστε καλά και Καλά Χριστούγεννα!

    Χ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. προς Χ.Κ.
    μάλλον εσύ "ντριπλάρεις", φίλε, και αποχωρείς, προσποιούμενος τον υπεράνω, από τον διάλογο, διότι δεν έχεις να πεις κάτι περισσότερο που να αντέχει σε σοβαρή διαλεκτική. και εξηγουμαι. λες: "όσο θα βαφτίζετε "εξωιστορικούς αγγελισμούς" τις αυτονόητες δημοκρατικές αρχές αιώνων,που διέπουν τη λειτουργία κάθε φυσιολογικού κράτους εν έτει 2013". για να μην ειμαι, το λοιπον, εγω ο περιεργος και χουντοπληκτος, μπορεις να μας πεις σε ποιες χωρες και για ποσους αιωνες η συμβιωση ομοφυλων ζευγων ητο αυτονοητη και ανεκτη και υπαρκτη;; σημερα, μπορεις να μας κατονομασεις μερικα τετοια κρατη και τα λοιπα "μη δημοκρατικα και φυσιολογικα" που δεν δεχονται αυτον τον νομο;
    φιλε, το να λες μπαρουφες ειναι ευκολα, αλλα δυσκολο να τις υποστηριζεις. επισης δεν μας απαντησες τελικα αν εισαι Χ.Ο. ενεργος, τουτεστιν με πνευματικο και μυστηριακη ζωη. διοτι αν ισχυε τουτο, θα γνωριζες τουλαχιστον πως για την ορθοδοξη παραδοση η ομοφυλοφιλια είναι απο τις χειριστες των αμαρτιων. αλλο το ζητημα της ανοχης, της συγχωρησης, της κατανοησης. απο κει μεχρι της ευλογιας της απο την Εκκλησια στην προωθηση κρατικων σχεδιασμων, μεγα χασμα εστι.
    χαρακτηρισες τον εν λογω ιστοχωρο φασιστικο. εγω δεν ηξερα ουτε γνωριζω κατι τετοιο. το μονο που ξερω ειναι οτι το κειμενο αυτο το εστειλα πριν απο κεινον σε κανα δυο "φιλελευθερα" ιστολογια, αλλα εκεινα το αγνοησαν, ισως απο φοβο διοτι τα "εβαλα" με την κυβερνηση. το ιστολογιο ομως που εσυ κατηγορεις για φαισιστικο, δεν με λογοκρινε. βγαλε συμπερασματα μονος σου.
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Εγώ ο κακομοίρης ανενεργός θέλω να "αγιάσω",αλλά εσείς ο "ενεργός" ορθόδοξος δε με αφήνετε κ.Νούση.Ελπίζω να λάβετε τα εύσημα από τον πνευματικό σας για τον εξαίρετο ζήλο σας.Σε κάθε περίπτωση,παρότι δε σας πάει να παριστάνετε τον ανόητο,θα λύσω και τούτες τις ειλικρινείς το δίχως άλλο"απορίες" σας.Αυτονήτες δημοκρατικές αρχές αιώνων λοιπόν,είναι αυτό που επισήμανα στο σχόλιο μου στις 13 Δεκεμβρίου 1:30 μ.μ. Ήτοι το "η Πολιτεία είναι υποχρεωμένη να νομοθετεί ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,κατανέμοντας κατά το δυνατόν ισοβαρώς δικαιώματα και υποχρεώσεις".Εσείς βέβαια έχετε την άποψη οτι η πλειοψηφία(θα είχε ενδιαφέρον να αναλύσουμε αυτή την έννοια στην Ελλάδα του 2013 εν αναφορά προς την χριστιανική πίστη,αλλά το αντιπαρέρχομαι λόγω έλλειψης χώρου) πρέπει να κάθεται στο σβέρκο της μειοψηφίας ετσιθελικά και να της επιβάλλει και τον τρόπο ζωής της,οι θεμελιωτές του δημοκρατικού πολιτεύματος ωστόσο,άλλα είχαν κατά νουν.Όσο κι αν πασχίζετε με υπερορθόδοξες κορώνες,δε θα με πείσετε ποτέ οτι τα στοιχειώδη αστικά δικαιώματα,όπως εκείνο της κληρονομιάς,της κοινής υγειονομικής περίθαλψης,της κοινής περιουσίας και ούτω καθ'εξής,τα οποία ρυθμίζονται με τον εν λόγω νομοθέτημα,πρέπει να θυσιαστούν εν ονόματι οιασδήποτε "ομολογίας πίστεως" εκ του ασφαλούς.Κανείς δεν είχε την απαίτηση από τον Σεραφείμ και τον Κλήρο εν γένει να ευλογήσει την ούτως ή άλλως υφιστάμενη ομοφυλοφιλική συμβίωση.Όμως από την ευλογία,μέχρι τα κηρύγματα μίσους και την απαίτηση να νομοθετεί η Πολιτεία κατά το πρότυπο των εκκλησιαστικών κανόνων,χάσμα μέγα εστί.Όσο για τον ιστότοπο που επιλέξατε να δημοσιεύσετε το άρθρο σας,δικαίωμα σας είναι να δημοσιεύετε όπου θέλετε.Εξίσου δικαίωμα δικό μου και του καθενός είναι να κρίνουμε την ποιότητα κάθε site από το περιεχόμενο των αναρτήσεων του.Δε μπορώ να μη διερωτηθώ εντούτοις,αν ο συγκεκριμένος ιστότοπος του οποίου την δημοκρατικότητα εξήρατε,υπήρχε περίπτωση π.χ να δημοσιεύσει κάποιο απαντητικό κείμενο του Βαλλιανάτου.

    Έχοντας καταθέσει τα επιχειρήματα μου και ξεπεράσει λοιπόν,παρά τις όποιες παλινωδίες, το παιδοεφηβικό σύνδρομο του "θέλω να λέω πάντα την τελευταία κούβεντα",μη σας χαιρετώ οριστικά και αμετάκλητα..

    Υ.Γ Προς απάντηση προηγούμενης απορίας σας ρίξτε μια ματιά εδώ:http://en.wikipedia.org/wiki/Gay_marriage#Other_legally_recognized_same-sex_unions

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. προς Χ.Κ.
    ευχαριστω για την αναρτηση που μας πληροφορει για την προοδο του κακου και στεψη του ανα τον κοσμο, ωστοσο βλεπουμε πως δεν εχει παρει τοση εκταση, οση θα χρειαζοντουσαν ενιοι προς απαιτηση επιβολης των επιθυμιων τους και σε νομικο επιπεδο.
    ειναι αξιοθαυμαστη η αισθηση και αντιληψη σας περι δημοκρατικοτητας: "Εσείς βέβαια έχετε την άποψη οτι η πλειοψηφία(θα είχε ενδιαφέρον να αναλύσουμε αυτή την έννοια στην Ελλάδα του 2013 εν αναφορά προς την χριστιανική πίστη,αλλά το αντιπαρέρχομαι λόγω έλλειψης χώρου) πρέπει να κάθεται στο σβέρκο της μειοψηφίας ετσιθελικά και να της επιβάλλει και τον τρόπο ζωής της". αναφορικα με την πελιοψηφια, θα πρεπει να παραδεχθουμε οτι ακομη η συντριπτικη πλειοψηφια του λαου τουτου, ει και τυποις απλως, θρησκευει χριστιανικως ορθοδοξως. περα απο τουτο, δεν θα πρεπει να βλεπεται σαν καθισμα στο σβερκο την αδυναμια και απροθυμια της πλειονοψηφιας να αποδεχεται θεσμικως και να νομιμοποιει τις ορεξεις και ιδιαιτεροτητες της καθε μιας μεινοψηφιας. επισης, καλο θα ητο να βλεπουμε τον σεβασμο εξισου οφειλομενο και απο την πλευρα των ολιγων, των εκ των πραγματων προστατευομενων και οντων εντος της δημοκρατιας των πολλων.
    βλεπετε με προκαταληψη, απο την αλλη, σαν ισλαμοχροη την αντιδραση ενιων Ιεραρχων, αγνοωντας εσκεμμενα την προκληση που εν προκειμενω δεχτηκαν εκ μερους των πολιτικων.
    για τον ιστοτοπο που απορριπτετε, χωρις να θελω να τον υπερασπιστω, απορω για ποιον λογο χρησιμοποιειται τοσο ακραιο παραδειγμα (Βαλλιανατος) προς επιστηριγμο της ουτως ή αλλως ασθενους σας τοποθετησης.
    φιλε, εγω δεν συζηταω για μαγκια ουτε για εντυπωσιασμο. απλα διαλεγομαι προς αναζητηση της αληθειας και προωθησης της. εκεινο που δεν κατανοω ειναι υμεις πού ακριβώςθελετε να μας οδηγησετε; πραματικα, σε τι θα ωφελεουνταν μια κοινωνια εκ της νομιμοποιησης της ομοφυλης διαβιωσης; πραγματικα, αν μπορειτε να πειτε ακτι επ' αυτου, καντε το. αν οχι, σιωπηστε, ως ορθως αποφασισατε ηδη, αν και και λαθεμενων κινητρων και προϋποθεσεων.
    χαιρων που - ισως - κλεινω αυτην την αντιπαραθεση τελευταιος ως εχων ακομη το παιδοεφηβικο συνδρομο που αναφερατε ανωτερω
    και φιλικως διακειμενος
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ζηταω συγγνωμη που ξαναστελνω το πιο πανω σχολιο διορθωμενο εκ των πολλων του σαρδαμ λογω βιασυνης:

    προς Χ.Κ.
    ευχαριστω για την αναρτηση που μας πληροφορει για την προοδο του κακου και τη στεψη του ανα τον κοσμο, ωστοσο βλεπουμε πως δεν εχει παρει τοση εκταση, οση θα χρειαζοντουσαν ενιοι προς απαιτηση επιβολης των επιθυμιων τους και σε νομικο επιπεδο.
    ειναι, εξαλλου, αξιοθαυμαστη η αισθηση και αντιληψη σας περι δημοκρατικοτητας: "Εσείς βέβαια έχετε την άποψη οτι η πλειοψηφία(θα είχε ενδιαφέρον να αναλύσουμε αυτή την έννοια στην Ελλάδα του 2013 εν αναφορά προς την χριστιανική πίστη,αλλά το αντιπαρέρχομαι λόγω έλλειψης χώρου) πρέπει να κάθεται στο σβέρκο της μειοψηφίας ετσιθελικά και να της επιβάλλει και τον τρόπο ζωής της". αναφορικα με την πλειοψηφια, θα πρεπει να παραδεχθουμε οτι ακομη η συντριπτικη πλειοψηφια του λαου τουτου, ει και τυποις απλως, θρησκευει χριστιανικως και δη ορθοδοξως. περα απο τουτο, δεν θα πρεπει να βλεπετε σαν καθισμα στο σβερκο την αδυναμια και απροθυμια της πλειονοψηφιας να αποδεχεται θεσμικως και να νομιμοποιει τις ορεξεις και ιδιαιτεροτητες της καθε μιας μειονοψηφιας. επισης, καλο θα ητο να βλεπουμε τον σεβασμο εξισου οφειλομενο και απο την πλευρα των ολιγων, των εκ των πραγματων προστατευομενων και οντων εντος της δημοκρατιας των πολλων.
    βλεπετε με προκαταληψη, απο την αλλη, σαν ισλαμοχροη την αντιδραση ενιων Ιεραρχων, αγνοωντας εσκεμμενα την προκληση που εν προκειμενω δεχτηκαν εκ μερους των πολιτικων.
    για τον ιστοτοπο που απορριπτετε, χωρις να θελω να τον υπερασπιστω, απορω για ποιον λογο χρησιμοποιειτε τοσο ακραιο παραδειγμα (Βαλλιανατος) προς επιστηριγμο της ουτως ή αλλως ασθενους σας τοποθετησης.
    φιλε, εγω δεν συζηταω για μαγκια ουτε για εντυπωσιασμο. απλα διαλεγομαι προς αναζητηση της αληθειας και προωθηση της. εκεινο που δεν κατανοω ειναι υμεις πού ακριβώς θελετε να μας οδηγησετε; πραγματικα, σε τι θα ωφελουνταν μια κοινωνια εκ της νομιμοποιησης της ομοφυλης διαβιωσης; ειλικρινα, αν μπορειτε να πειτε κατι επ' αυτου, καντε το. αν οχι, σιωπηστε, ως ορθως αποφασισατε ηδη, αν και και δια λαθεμενων κινητρων και προϋποθεσεων.
    χαιρων που - ισως - κλεινω αυτην την αντιπαραθεση τελευταιος, ως εχων ακομη το παιδοεφηβικο συνδρομο που αναφερατε ανωτερω,
    και φιλικως διακειμενος
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. επιλογικα προς Χ.Κ.
    επειδη δεν βλεπω να εχεις κατι να πεις επι της ουσιας - αν και διατεινεσαι οτι δεν θελεις, δυστυχως δεν γινεσαι σε ολους πιστευτος - θα σε παρακαλουσα, οταν ξανανοιξεις διαλογο, να μην το κανεις μονο και μονο για τη διαδικασια, αλλα εχοντας να πεις κατι που να στεκεται ουσιωδως και με τη θεληση να βρεις την αληθεια, να την προσεγγισεις εστω.
    φιλικα
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αγαπητέ κ.Νούση,τι νομίζετε πως πετυχαίνετε με το αδιάκοπο κλωθογύρισμα στα ίδια και το "τσίγκλισμα" του συνομιλητή;Αποσκοπείτε μήπως να τον "μπουρδουκλώσετε" μέσω αδιάκοπων και ανούσιων επαναλήψεων και να τον σύρετε σε ενδεχόμενες αντιφάσεις δια της πρόκλησης εκνευρισμού;Φτηνιάρικα τεχνάσματα,στα οποία θέλω να πιστεύω οτι ένας σοβαρός επιστήμων δε θα κατέφευγε ποτέ.Το επίπεδο κατανόησης των επισκεπτών του ιστολογίου είναι αρκετά υψηλό και πιστεύω οτι έβγαλαν αρκετά τεκμηριωμένα συμπεράσματα από τον διάλογο μας.Πραγματικά δεν αισθάνομαι την ανάγκη να συμπληρώσω τίποτα στα όσα έχω ήδη εκθέσει δια των προηγούμενων σχολίων μου.Αν εσείς επιθυμείτε κάποια συμπλήρωση των γραφομένων σας,είστε ελεύθερος να προβείτε σ'αυτήν και αν συμπεράνω οτι προστίθεται κάποιο καινούργιο στοιχείο,θα επανέλθω.Το αναμάσημα των προαναφερθέντων δεν κρίνω οτι προσφέρει κάτι ουσιώδες,ούτε βρισκόμαστε σε τηλεπαράθυρο για να επιδιώκουμε ν'ανέβει η τηλεθέαση με τσακωμούς του πάνελ.Ως φιλόλογος τέλος,θα γνωρίζετε πολύ καλύτερα από μένα οτι "το λακωνίζειν εστί φιλοσοφείν".

    Να είστε καλά
    Χ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. προς Χ.Κ.
    σε ευχαριστω που με βοηθας με το τελευταιο σου σχολιο να ολοκληρωσω τον διαλογο μεσα απο δικα σου λόγια, τα οποια ειναι λιαν διαφωτιστικα θεσεων, προθεσεων και προϋποθεσεων.
    λετε: "Αποσκοπείτε μήπως να τον "μπουρδουκλώσετε" μέσω αδιάκοπων και ανούσιων επαναλήψεων και να τον σύρετε σε ενδεχόμενες αντιφάσεις δια της πρόκλησης εκνευρισμού;" οι αντιφασεις των οποιων αισθανεστε την υπαρξη, ακομα και την ασυνειδη, την υποφωσκουσα, δεν βρισκεται στο επιπεδο της διαλογικης μας αντιπαραθεσης, μα πολυ φοβουμαι σε αυτο της βαθυτερης ουσιαστικης σας τοποθετησης εναντι του εν λογω ζητηματος και, προφανως, πολλω μαλλον σε αυτο της αντιστοιχης εναντι της χριστιανικης σας συνειδησης. απο κει, θεωρω, εκπηγαζει και ο αμεσως επειτα ομολογηθεις υφ' υμων εκνευρισμος.
    λιγο ως πολυ λετε οτι αναμασαω τα ιδια, αλλα δεν εχουν ετσι τα πραγματα. και τουτο διοτι στο προτελευταιο μου σχολιο σε σας σάς εκαμα μιαν ερωτηση επι της ουσιας, η οποια και μας ενδιαφερει ολους: "εκεινο που δεν κατανοω ειναι υμεις πού ακριβώς θελετε να μας οδηγησετε; πραγματικα, σε τι θα ωφελουνταν μια κοινωνια εκ της νομιμοποιησης της ομοφυλης διαβιωσης; ειλικρινα, αν μπορειτε να πειτε κατι επ' αυτου, καντε το". αυτη η ερωτηση και η πιθανη σας απαντηση επ' αυτης δεν νομιζω οτι συνιστα παιχνιδι εντυπωσιαμού και τηλεθεασης, οπως εσφαλμενα ορατε εν κατακλειδι σχολιαζοντας τον διαλογο μας.
    και παλι ευχαριστω
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χ.Κ. 11-41
    Αν ο κ. Νούσης κάνει κλωθογύρισμα, τσίγκλισμα, κλπ, κι εσείς όμως δεν είστε αθώα περιστερά, όταν του κολλάτε ταμπέλλα με το "Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών", επειδή έγραψε μία γνώμη που δεν σας αρέσει.
    Να λέμε το σωστό, έτσι ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ο άνθρωπος αγαπητέ κ.Νούση είναι από μόνος του η μεγαλύτερη αντίφαση του Σύμπαντος.Οπωσδήποτε δε θα ξέφευγα εγώ ο ασήμαντος από τον κανόνα.Γι'αυτό ακριβώς προσπαθώ,κατά το δυνατόν, να συμφιλιωθώ με τις αντιφάσεις μου και να δίνω λίγο χώρο για την έκφραση και των αντιφάσεων των συνανθρώπων μου,αντί να τις αγνοώ,να τις ειρωνεύομαι,να τις φτιασιδώνω ή να τις εξορκίζω στο πυρ το εξώτερον.Κατά τα λοιπά επιτρέψτε μου να παρατηρήσω,σε συσχετισμό του τελευταίου με τα δυο πρώτα σας σχόλια στην ανάρτηση,οτι τελικά αποδεικνύεστε απείρως μεγαλύτερος θαυμαστής και μιμητής του κ.Βενιζέλου από εμένα,ο οποίος στο μόναδικό που συμφωνώ μαζί του είναι η ανθρωπιστική ανάγκη κατοχύρωσης των αστικών δικαιωμάτων μιας σημαντικής μερίδας συμπολιτών μας.Δε θα μπω στη διαδικασία σχολιασμού και άλλων χτυπητών ομοιοτήτων σας με την ψυχοσύνθεση του συγκεκριμένο πολιτικού ανδρός,για λόγους σεβασμού των ημερών και του ιστολογίου που μας φιλοξενεί.

    Υ.Γ Ποτέ δεν ισχυρίστηκα οτι είμαι αθώα περιστερά φίλε των 10:33.Αλλά σε παρακαλώ να διαβάσεις καλύτερα τα σχόλια και θα καταλάβεις οτι αναφέρομαι καθαρά σε νοοτροπία κι όχι σε πολιτικά φρονήματα."Ελλάς-Ελλήνων-Χριστιανών" στο μυαλό μπορεί να είσαι ακόμα κι αν ψηφίζεις ΚΚΕ ή ΣΥΡΙΖΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. προς Χ.Κ.
    αλλο συμφιλιωνομαι με τις αντιφασεις μου και αλλο να τις ευλογει η Εκκλησια αντι να τις θεραπευει. επισης δεν κατανοω τις ομοιοτητες μου με την ψυχοσυνθεση και αλλα στοιχεια του Βενιζελου. αυτο και αν θελει διευκρινιση!
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Η πρώτη πρόταση του τελευταίου σχολίου σας δικαιώνει απόλυτα το προανεφερθέν περί ομοιοτήτων.Άλλωστε,δικηγόρος εκείνος,φιλόλογος εσείς,ομολογουμένως αμφότεροι γνωρίζετε άριστα τα ρητορικά σοφίσματα.Εμείς οι κοινοί θνητοί,αρκούμεθα απλώς στην ουσία των πραγμάτων,η οποία δε συσκοτίζεται πάντοτε από τα κολπάκια παγίδευσης του αντιπάλου.Τον εντοπισμό των άλλων ομοιοτήτων τις οποίες εξυπονόησα,τον αφήνω στην ευχέρεια όσων τυγχάνουν τακτικοί αναγνώστες της αρθρογραφίας σας και ταυτόχρονα έχουν παρακολουθήσει έστω και μια φορά στη ζωή τους ομιλία του Βενιζέλου.

    Χ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. προς Χ.Κ.
    λες: "Εμείς οι κοινοί θνητοί,αρκούμεθα απλώς στην ουσία των πραγμάτων", αμ δεν το βλεπω, αγαπητε!!! ηδη σε παρεκαλεσα παλιν και πολλακις να τοποθετηθεις επι της ουσιας, αλλα εσυ τυρβαζεις περι τα "ρητορικα μου σοφισματα". οταν λοιπον αντιληφθεις τη λουμπα στην οποια εχεις πεσει - της περιφορας σου περιξ της ουσιας, δορυφορος των επουσιωδων - τοτε βγες, απαντησε και εδω ειμαι εγω. μεχρι τοτε μπορεις να θυμηθεις μια υποσχεση που αφησες να αιωρειται για μετεφηβικα συνδρομα του τελευταιου λογου...δε σε βλεπω ομως να τα τηρεις!!!
    Κ.Ν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή