Τετάρτη 17 Ιουλίου 2013

Ο ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ, Ο ΣΙΣΑΝΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΣ Ν. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ


Για την “κριτική θεώρηση των απόψεων αριστερόστροφου ιεράρχου”, ήτοι του Σισανίου και Σιατίστης Παύλου, ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος επιστρατεύει τον αφορισμένο υπό Μείζονος και Υπερτελούς Συνόδου Νικόλαο Σωτηρόπουλο! 
Αναπαράγει, δηλαδή, στο προσωπικό του ιστολόγιο κριτικό κείμενο του Ν. Σωτηρόπουλου για τις θέσεις του Μητροπολίτη Σισανίου Παύλου σχετικά με την Χρυσή Αυγή, ως προς την οποία Καλαβρύτων και Σωτηρόπουλος ταυτίζονται απόλυτα! Κατ’ αυτούς, αν η Χρυσή Αυγή διορθώσει (sic) ορισμένα σφαλματάκια, μπορεί να αποβεί «μία ελπίδα για το Έθνος μας»! Κατά την προσφιλή, φασιστική τακτική του ο αφορισμένος Ν. Σωτηρόπουλος αραδιάζει στον Μητροπολίτη Σισανίου διάφορα τάχα και ερωτήματα – άσχετα με το θέμα – του στυλ «γιατί δεν μίλησες για κείνον και για τον άλλον και μιλάς για την Χρυσή Αυγή». 
Και για να μη ...ξεχνιόμαστε, σύμφωνα με τον Ν. Σωτηρόπουλο Kαί ένα ακόμη ερώτημα: Γιατί δεν ήλεγξε και τον αρχιοικουμενιστή Πατριάρχη Kωνσταντινουπόλεως Bαρθολομαίο και δεν έπαυσε το μνημόσυνό του, αφού μάλιστα υπερέβη όλους τους αιρετικούς όλων των αιώνων με το να θεωρή και τις αιρετικές κοινότητες Εκκλησίες, και τις άλλες Θρησκείες σεβαστές και σεβάσμιες και δρόμους σωτηρίας, και το Kοράνιο άγιο, και άλλα και άλλα;... 
Αυτό το ερώτημα είναι φυσικά αποκαλυπτικό των πραγματικών προθέσεων όλων των «αντι-οικουμενιστών». Το θέμα τους είναι πώς θα πεισθούν αρχιερείς και κληρικοί να παύσουν να μνημονεύουν τον Πατριάρχη, και όλους όσοι δεν συμφωνούν μαζί τους στο ακέραιο. Γιατί στην πίστη δεν χωράνε ...εκπτώσεις, όπως διατείνονται. 
Η απορία μου, όμως, είναι εύλογη. Όταν η Εκκλησία της Ελλάδος συνυπέγραφε, δια χειρών του μακαριστού Αρχιεπισκόπου Σεραφείμ, τον αφορισμό του Ν. Σωτηρόπουλου, ο Καλαβρύτων Αμβρόσιος γιατί δεν μίλησε για «αδικία», όπως το κάνει τώρα, 20 χρόνια μετά; Και όταν ετέθη το ζήτημα άρσεως του αφορισμού του επί μακαριστού Χριστοδούλου, γιατί ο Άγιος Καλαβρύτων δεν πρόταξε τα στήθη του ώστε να λυθεί η «κατάφωρη αδικία»; Τώρα θυμήθηκε τον Ν. Σωτηρόπουλο; Ως «επιχείρημα» στον Σισανίου; 
Ίσως ο Σεβασμιώτατος θα πρέπει να ορίσει ομιλητή τον αφορισμένο θεολόγο, τον Δεκαπενταύγουστο στο Μ. Σπήλαιο, όπου έχει προσκαλέσει – όπως ήδη ανακοινώθηκε – τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο, ώστε να καταδείξει την αδικία, με τον αμίμητο τρόπο του παπά Παντελή Ζερβού στη Μανταλένα: «Μήπως το αδικήσαμε το ορφανό;» 
Με την ευκαιρία: Σεβασμιώτατε Άγιε Καλαβρύτων, ευχόμαστε τα καλύτερα  για  το υπερατλαντικό – πολυτελές ελπίζω – ταξίδι σας, που αρχίζει από μεθαύριο, και καλή επιστροφή στις 8 Αυγούστου. 

4 σχόλια:

  1. Διαβάζοντας το κείμενο του Σωτηρόπουλου καταλαβαίνει κανείς το πώς μπορεί να γράφεις με θεολογική εμβρίθεια σατανικά πράγματα. Βέβαια βρίσκει ευκαιρία από συνεντευξιακές δηλώσεις του Σισανίου να τον βγάλει αθεολόγητο. Λ.χ. περί αμαρτίας έχει δίκιο, δεν είναι μόνο μια απλή αστοχία, τα περί ΧΑ σε αφήνουν άναυδο. Μα δεν μιλάμε για τα άλλα κόμματα με τόσο μένος διότι απλώς δεν είναι ρατσιστικά-φονικά. Επίσης η ΧΑ μιλάει για φυλετική ανωτερότητα την οποία αποδέχεται (για την Ελλάδα βεβαίως) ο Σωτηρόπουλος επειδή την μπερδεύει με την πολιτισμική ανωτερότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σα να 'χει δίκιο τελικά ο ιστολόγος. Ο Καλαβρύτων μας αποχαιρετά για το καλοκαίρι με σημερινή ανάρτηση στο μπλογκ του. Στα Καλάβρυτα δεν είναι, που λεει ότι είναι.
    Μήπως έβαλε πλώρη για το υπερατλαντικό ταξίδι;
    Κάτι θα ξέρει ο Ανδριόπουλος..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπορούμε πολλά και διάφορα να καταλογίσουμε στον Ανδριόπουλο: εμπάθεια, μεροληψία, υπεροψία κ.α., αλλά πρέπει να του αναγνωρίσουμε ότι όταν παράγει ειδήσεις είναι σωστός και δεν γράφει ανακρίβειες.
    Τα όσα έγραψε για τους παπάδες του Πειραιώς είναι αλήθεια, το ταξίδι του Καλαβρύτων που βγάζει εδώ στον αέρα είναι επίσης αλήθεια.
    Άλλωστε είναι γνωστή η αδυναμία του Καλαβρύτων στα μεγάλα ταξίδια. Αρκεί μετά να μην κόπτεται για τον λαουτζίκο που πεινάει. Δεν ταιριάζει, πως να το κάνουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή