Στις 9 Ιανουαρίου 2013 αναρτήθηκε στο διαδίκτυο (http://www.amen.gr/article11916) έκκληση 26 πιστών χριστιανών προς όλα τα εμπλεκόμενα στην υπόθεση της Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως Ναυπάκτου μέρη, στην οποία με σεβασμό παρακαλούσαν να καταβληθή κάθε προσπάθεια για να θεραπευθή το πρόβλημα και να μην οδηγηθούμε σε σχίσμα.
Ένας εκ των υπογραψάντων ήταν και ο πρωτοπρεσβύτερος της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς π. Γεώργιος Δορμπαράκης, φιλόλογος και θεολόγος, κληρικός έγκριτος και αξιοσέβαστος, με πλούσια ποιμαντική και συγγραφική δραστηριότητα.
Στις 11 του μηνός αναγράφηκε στο διαδίκτυο (http://panagiotisandriopoulos.blogspot.gr/2013/01/blog-post_11.html) ότι ο Σεβ. Μητροπολίτης Πειραιώς κ. Σεραφείμ απαίτησε (δι’ άλλου προσώπου) από τον π. Γεώργιο, την επόμενη κιόλας μέρα της ανάρτησης, να αναζητήσει άλλη Μητρόπολη διότι ετόλμησε να συνυπογράψει την έκκληση. Κάποιοι εξ ημών επικοινωνήσαμε με τον π. Γεώργιο και μας επιβεβαίωσε την είδηση. Παρά το γεγονός ότι τυπικά εμφαίνεται σαν αίτημά του να λάβει απολυτήριο, η αλήθεια είναι ότι εξαναγκάστηκε να το κάνει επειδή του ζητήθηκε και για να μην παραμείνει υπό την σοβαρή δυσμένεια του μητροπολίτη.
Το μυαλό μας αδυνατεί να συλλάβει το νόημα μιάς τέτοιας απόφασης. Διώκεται στην Εκκλησία μας η ελευθερία της γνώμης; Μήπως έχει ποινικοποιηθή η ειρηνευτική πρωτοβουλία και έκκληση; Με ποιά λογική τιμωρείται ένας ανεπίληπτος και υποδειγματικός κληρικός επειδή συμμετείχε σε μια ευγενική δημόσια έκκληση για ένα χρόνιο πρόβλημα που πληγώνει την Εκκλησία; Πώς είναι δυνατόν να στερούνται τόσοι χριστιανοί τον ποιμένα τους με μια αιφνίδια απόφαση του μητροπολίτη, χωρίς έστω μια προσωπική ακρόαση προηγουμένως;
Ο γνωστός ανά το πανελλήνιο για το εκκλησιαστικό του φρόνημα π. Γεώργιος Δορμπαράκης προφανώς μοιράστηκε στην έκκληση μαζί με άλλους την κοινή αγωνία εξ αιτίας της ποιμαντικής του συνειδήσεως. Πολύ συχνά Έλληνες Ορθόδοξοι κληρικοί παρεμβαίνουν στα δημόσια πράγματα, ακόμη και στα εκκλησιαστικά, με γραπτό λόγο ή στα ηλεκτρονικά μέσα, ενίοτε με τρόπο λιγώτερο συγκρατημένο και ευγενικό από την συγκεκριμένη έκκληση, χωρίς όμως να εκφράσουν κάποια ενόχληση οι Ιεράρχες μας- και πολύ ορθά.
Η δημόσια αυτή διαμαρτυρία μας δεν στοχεύει στην αποκατάσταση του π. Γεωργίου Δορμπαράκη στην ενορία του, κάτι που ο ίδιος άλλωστε μάς απέκλεισε υπό τις κρατούσες σήμερα συνθήκες. Αποσκοπεί όμως στη ευαισθητοποίηση του πληρώματος της Εκκλησίας, του ιερού κλήρου, αλλά και των Σεβασμιωτάτων Μητροπολιτών απέναντι σε φαινόμενα αυθαιρεσίας και εξουσιαστικής βίας, τα οποία (περιττό να το τονίσουμε) δεν γίνονται πλέον ανεκτά από τους πιστούς όπως στο παρελθόν. Ιδίως μεσω της θεολογικής ανανέωσης των τελευταίων δεκαετιών έγινε φανερό πλέον πως τέτοιες πρακτικές υποσκάπτουν αυτή καθ’ εαυτή την φύση της Εκκλησίας και του σωστικού μηνύματός της.
Η ευχή και η προσευχή μας είναι να χρειάζονται στο εξής όλο και λιγώτερες παρεμβάσεις οι οποίες θα στοχεύουν στο να εμποδίσουν και να αναιρέσουν ενέργειες που διαταράσσουν την Εκκλησία και παραχαράσσουν το ορθόδοξο φρόνημα.
Σημείωση: Η συλλογή υπογραφών άρχισε την Δευτέρα 21 Ιανουαρίου και παρά τον αθρόο ρυθμό της τερματίσθηκε, όπως είχε προαναγγελθή, τα μεσάνυχτα της Πέμπτης 24.
1. Αηδόνης Αριστοτέλης, καθηγητής φυσικός (Μιλάνο)
2.Αναγνωστόπουλος Δημήτριος, παιδοψυχίατρος, αναπληρωτής καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών (Ν. Σμύρνη)
3. Ανδριόπουλος Παναγιώτης, καθηγητής θεολόγος (Αθήνα)
4. Αντωνόπουλος Βασίλειος, καθηγητής θεολόγος (Χαλάνδρι)
5. Αποστολίδης Απόστολος, μηχανικός (Μαρούσι)
6. Αργυρόπουλος Ανδρέας, θεολόγος, σχολικός σύμβουλος (Κοζάνη)
7. Αργυρόπουλος Χρήστος, ιδιωτικός υπάλληλος (Αθήνα)
8. Αρμενάκης Ιωάννης, καθηγητής ηλεκτρολόγος μηχανικός (Σαλαμίνα)
9. Βαβούρης Δημήτριος, δημόσιος υπάλληλος (Περιστέρι)
10. Βαρβατσούλιας Γεώργιος, διδάκτωρ θεολογίας, ψυχολόγος, συνεργάτης Πανεπιστημίου Glyndwr (Λονδίνο)
11. πρωτ. Βασιλάκος Σπυρίδων, θεολόγος (Θήβα)
12. Βασιλόπουλος Κοσμάς, υπάλληλος υπουργείου Οικονομικών (Μαρούσι)
13. Βλαχάκος Ευάγγελος, ψυχολόγος (Γλυφάδα)
14. Βλάχος Ιωάννης, συνταξιούχος (Ιωάννινα)
15. Βουλγαράκη Ευαγγελία, διδάκτωρ θεολογίας (Ν. Πεντέλη)
16. Γαζέτας Ιωάννης, συνταξιούχος (Πεύκη)
17. Γαζέτας Νικόλαος, ελεύθερος επαγγελματίας (Αθήνα)
18. Γαλάνης Βασίλειος, φυσικός (Πάτρα)
19. Γεωργαλής Ηλίας, οδοντίατρος (Αστακός Αιτωλοακαρνανίας)
20. Γιαμαλής Δημήτριος, οδοντίατρος (Αίγινα)
21. Γιαννόπουλος Ανδρέας, εκπαιδευτικός (Πάτρα)
22. Γιουβάνογλου Δέσποινα, καθηγήτρια χημικός (Σαλαμίνα)
23. Γκαμαράζη Νερατζούλα, χημικός μηχανικός (Χαλάνδρι)
24. Γκούστης Μάνος, ιδιωτικός υπάλληλος (Βριλήσια)
25. Γούλας Απόστολος, καθηγητής Πολυτεχνικής Σχολής ΑΠΘ (Θεσσαλονίκη)
26. Δασκαρόλη Αναστασία, επίκουρη καθηγήτρια γερμανικής φιλολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών (Κηφισιά)
27. Δεσύλλας Μάριος, γεωπόνος, συγγραφέας (Άλιμος)
28. Δημητρακάκη Μαρία, ιδιωτικός υπάλληλος (Ζωγράφου)
29. Ερρίπης Κωνσταντίνος, θεολόγος, ιατρός (Σταμάτα Αττικής)
30. Ζαχαριάδης Θεόδωρος, φυσικός, επίκουρος καθηγητής Πανεπιστημίου Κύπρου (Λευκωσία)
31. Ζουμπουλάκης Σταύρος, φιλόλογος, πρόεδρος Δ.Σ. Ιδρύματος ‘Αρτος Ζωής’ (Ζωγράφου)
32. Ηλιόπουλος Χρήστος, φυσικομαθηματικός, υποψήφιος διδάκτωρ πολιτικής φιλοσοφίας (Ν. Σμύρνη)
33. Θεοτοκάτου Σοφία, φιλόλογος (Μαρούσι)
34. πρωτ. Θεοφίλου Δημήτριος, υποψήφιος διδάκτωρ θεολογίας (Ιτέα)
35. πρωτ. Θερμός Βασίλειος, παιδοψυχίατρος, διδάκτωρ θεολογίας (Παλλήνη)
36. Θωμοπούλου Αγγελική, συνταξιούχος δημοσίου (Ναύπακτος)
37. Ισόπουλος Αναστάσιος, ιδιωτικός υπάλληλος (Ηράκλειο Αττικής)
38. Ιωαννίδου Ευρυδίκη, ιδιωτικός υπάλληλος (Αθήνα)
39. Καλογεράκη Χρύσα, φυσίατρος (Χανιά)
40. Καλουπτσή Αντωνία, ψυχολόγος (Βύρωνας)
41. Καλουπτσή Ελένη, οικιακά (Βύρωνας)
42. Καλουπτσή Ευαγγελία, τραπεζικός υπάλληλος (Αθήνα)
43. Καλουπτσής Πολυχρόνης, αξιωματικός ε.α. (Βύρωνας)
44. Κανελλόπουλος Μιχαήλ, υπεύθυνος αθλητισμού (Ντόχα, Κατάρ)
45. Κανελλοπούλου Πανωραία, καθηγήτρια θεολόγος, σύμβουλος ψυχικής υγείας (Κόρινθος)
46. Καπογιάννη Δέσποινα, φιλόλογος, διευθύντρια Αρσακείου Γυμνασίου (Ντράφι)
47. Καπογιάννης Δημήτριος, νομικός, καθηγητής ΤΕΙ Μεσολογγίου (Πάτρα)
48. Καραϊβάζογλου Ευστράτιος, δημόσιος υπάλληλος (Υμηττός)
49. Καραϊβάζογλου Κυριακή, οικιακά (Υμηττός)
50. Καρακασίδης Ιωάννης, ιατρός (Λάρισα)
51. Καραταράκης Εμμανουήλ, καθηγητής φυσικός (Χανιά)
52. Καρκανιάς Αθανάσιος, ψυχίατρος, διδάκτωρ Πανεπιστημίου Αθηνών, διευθυντής νοσοκομείου ‘Σωτηρία’ (Καρέας)
53. Καρπούζης Νικόλαος, λιθογράφος (Αθήνα)
54. Κατούφα Ευγενία, δημοσιογράφος ΕΡΑ (Χαλάνδρι)
55. Κεσμέτη Αναστασία, πεζογράφος (Υμηττός)
56. Κίσσας Γεώργιος, θεολόγος, διδάκτωρ ψυχολογίας (Χολαργός)
57. Κόκκινος Δημήτριος, εκδότης (Ν. Ερυθραία)
58. Κοκκότης Βασίλειος, φυσικός (Ν. Ψυχικό)
59. Κόλλιας Σταύρος, καθηγητής μαθηματικός (Κόρινθος)
60. Κοντογεωργίου Ασημίνα, φυσικός, σχολική σύμβουλος (Βόλος)
61. Κοντονάσιος Ζαννής, φιλόλογος (Μαρούσι)
62. Κοντονάσιου Παναγιώτα, καθηγήτρια γαλλικών (Μαρούσι)
63. Κοσματόπουλος Αλέξανδρος, συγγραφέας (Θεσσαλονίκη)
64. Κουμάρογλου Ευθυμία, συνταξιούχος τραπεζικός (Αθήνα)
65. Κουμπαρέλης Εμμανουήλ, διδάκτωρ βιολογίας (Αθήνα)
66. Κουτσόπουλος Ιωάννης, φοιτητής γεωπονίας (Αθήνα)
67. Κουτσούρη Μαρία, γεωπόνος (Χανιά)
67. Κουτσούρη Μαρία, γεωπόνος (Χανιά)
68. πρωτ. Κουτσούρης Δημήτριος, επίκουρος καθηγητής Ανωτάτης Εκκλησιαστικής Ακαδημίας Αθηνών (Ηλιούπολη)
69. Κουφογιάννη Πανωραία, επίκουρη καθηγήτρια Θεολογικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών (Καρέας)
70. Κρητικού Μαρία, φιλόλογος (Αίγινα)
71. Κρουσταλάκης Σπυρίδων, μηχανικός πληροφορικής (Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης)
72. Κτιστάκη Μαριάνθη, αρχιτέκτων (Αθήνα)
73. Κωτούλα Κωνσταντίνα, συνταξιούχος (Π. Φάληρο)
74. Λαζάρου Σπυρίδων, πλαστικός χειρουργός (Καπανδρίτι)
75. Λέκκας Γεώργιος, εκπαιδευτικός, διδάκτωρ Πανεπιστημίου Παρισίων (Θρακομακεδόνες)
76. Λόλης Χαράλαμπος, γυμναστής (Πεύκη)
77. Λουβουλίνα Λίντα, συνταξιούχος (Ν. Σμύρνη)
77. Λουβουλίνα Λίντα, συνταξιούχος (Ν. Σμύρνη)
78. Λουβουλίνας Δημήτριος, φαρμακοποιός (Ν. Σμύρνη)
79. Λουκοπούλου Σοφία, συνταξιούχος δημοσίου (Ναύπακτος)
80. Λυτροκάπη Μαρία, οικιακά (Λάρισα)
81. Μάϊνας Χαράλαμπος, καθηγητής μαθηματικός (Παπάγου)
82. Μαλεβίτης Ηλίας, καθηγητής θεολόγος, υποψήφιος διδάκτωρ ιστορίας, (Πάτρα)
83. Μάλφας Γεώργιος, καθηγητής θεολόγος (Πάτρα)
84. Μανωλάτου Στέλλα (Άλιμος)
85. Μανωλόπουλος Ιωάννης, ιδιωτικός υπάλληλος (Ν. Χαλκηδόνα)
86. Μανωλόπουλος Μιχαήλ, καθηγητής φυσικός (Βρυξέλλες)
87. Μαργαρίτης Σταύρος, καθηγητής φυσικός, τ. αναπληρωτής επόπτης Αρσακείων σχολείων (Ντράφι)
88. Μασάλας Δημήτριος, μηχανολόγος μηχανικός (Μαρούσι)
88. Μασάλας Δημήτριος, μηχανολόγος μηχανικός (Μαρούσι)
89. πρωτ. Μαριάτος Πέτρος, ιατρός παθολόγος (Κύθηρα)
90. Μάρκος Νικόλαος, φυσικός-μετεωρολόγος (Ναύπακτος)
91. Μάρκου Παρασκευή, φιλόλογος (Ναύπακτος)
92. Μαφρέδας Γεράσιμος, δικηγόρος (Αθήνα)
93. Μελισουργού Ειρήνη, έμπορος (Χανιά)
94. Μιχαλακόπουλος Σωτήριος, καθηγητής (Χανιά)
95. Μόσχος Δημήτριος, επίκουρος καθηγητής Θεολογικής Σχολής Αθηνών (Βύρωνας)
96. Μουρούλης Δημήτριος, καθηγητής φυσικός (Ν. Ψυχικό)
97. Μουστάκης Δημήτριος, δημοτικός υπάλληλος (Νάξος)
98. Μπαζάντες Απόλλων, δικηγόρος (Μαρούσι)
99. Μπακάλη Ελένη, φαρμακοποιός (Μαρούσι)
100. Μπολέτη Χαραλαμπία, βιοχημικός, κυτταρικός βιολόγος (Αθήνα)
101. Μπούρδαλας Παναγιώτης, φυσικός, θεολόγος (Πάτρα)
102. Μπουρσινός Δημήτριος, ψυχολόγος (Μελίσσια)
103. Μπύρου Αναστασία, προϊσταμένη τμήματος Πανεπιστημίου Μακεδονίας, (Θεσσαλονίκη)
104. Μωραϊτάκη Αναστασία, ψυχολόγος (Μαρκόπουλο)
105. Νάκος Σπυρίδων, επιχειρηματίας (Αγρίνιο)
106. Ναούμη Ελένη, φοιτήτρια φιλοσοφικής (Αθήνα)
106. Ναούμη Ελένη, φοιτήτρια φιλοσοφικής (Αθήνα)
107. Ναούμης Βασίλειος, διοικητικός νοσοκομειακός υπάλληλος, (Αθήνα)
108. Ναούμης Ευθύμιος, δικηγόρος, (Αθήνα)
109. Νάρη Άννα, οικιακά (Λάρισα)
110. Ντάλτας Περικλής, ε.τ. μόνιμος πάρεδρος Παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Σκριπερό Κέρκυρας)
111. Ξανθοπούλου Ασημίνα, καθηγήτρια γαλλικών (Άμφισσα)
112. Παγώνη Αικατερίνη, εκπαιδευτικός (Γλυφάδα)
113. Παναγιώτου Θωμάς, καθηγητής μαθηματικός (Χανιά)
114. Παναγόπουλος Στυλιανός, δικαστικός επιμελητής (Γλυφάδα)
115. Παναγόπουλος Τριαντάφυλλος, οικονομολόγος (Κηφισιά)
116. Παναγοπούλου Άννα, εκπαιδευτικός (Κηφισιά)
117. Παναγοπούλου Θεοδώρα, μουσικός (Κηφισιά)
118. Παντούλας Θεόδωρος, εκδότης (Χαλκίδα)
119. Παπά Αγγελική, δικηγόρος (Βριλήσια)
120. Παπαγεωργίου Αριστοτέλης, διδάκτωρ χημείας (Καπανδρίτι)
121. Παπαγεωργίου Γεώργιος, ιατρός χειρουργός (Κηφισιά)
122. Παπαγεωργίου Σοφία, πολιτικός μηχανικός (Κηφισιά)
123. Παπαδόπουλος Κ. Ιωάννης, θεολόγος (Μαρούσι)
124. Παπαδοπούλου Ειρήνη, ψυχολόγος (Μαρούσι)
125. Παπαθανασίου Ν. Αθανάσιος, διδάκτωρ θεολογίας (Βύρωνας)
126. Παπακωνσταντίνου Ελένη, εκπαιδευτικός (Ν. Σμύρνη)
126. Παπακωνσταντίνου Ελένη, εκπαιδευτικός (Ν. Σμύρνη)
127. Παπαμιχαλόπουλος Αντώνιος, ιατρός πνευμονολόγος, (Παλλήνη)
128. Παπανικολάου Μιχαήλ, φοιτητής Πολυτεχνείου (Αθήνα)
129.Παπανικολάου Νικόλαος, φυσικός, αναπληρωτής καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων (Ιωάννινα)
130. αρχιμ. Παραβάντσος Αθανάσιος, ιεροκήρυξ Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος, ψυχοθεραπευτής (Θεσσαλονίκη)
130. αρχιμ. Παραβάντσος Αθανάσιος, ιεροκήρυξ Ιεράς Μητροπόλεως Δημητριάδος, ψυχοθεραπευτής (Θεσσαλονίκη)
131. Πατσαντζοπούλου Αθηνά, συνταξιούχος δημοσίου (Ναύπακτος)
132. Παυλάκη Μαρία, ιατρός παθολογοανατόμος (Ν. Σμύρνη)
133. Παυλάκης Μάρκος, μαθηματικός, τραπεζικός (Ν. Σμύρνη)
134. Παυλόπουλος Νικόλαος, διδάκτωρ γεωφυσικής (Υμηττός)
135. Πιτσιλή Ελένη, συνταξιούχος (Αθήνα)
136. Πιτσιλή Μαρία, δασκάλα (Αθήνα)
137. Πιτσιλής Γεώργιος, συνταξιούχος (Αθήνα)
138. Πολυκρέτη Μαρία, θεολόγος, καθηγήτρια μουσικής (Αθήνα)
139. Πούλιου Ελένη, ιατρός πνευμονολόγος (Παλλήνη)
140. Πούλος Γεώργιος, στρατηγός ε.α. (Π. Φάληρο)
141. Πούλου Ειρήνη, δικηγόρος (Βριλήσια)
142. Πούλου Κυριακή, δικηγόρος (Αθήνα)
143. Πραντάλου Ελένη, δικηγόρος (Αθήνα)
144. Πρινέα Μαρία, καθηγήτρια μουσικής (Ηράκλειο Αττικής)
145. Προδρόμου Μαρία, έμπορος (Λυκόβρυση)
146. Πυρουνάκης Κλήμης, καθηγητής θεολόγος (Καπαρέλι Θήβας)
147. Πυρπύλης Βασίλειος, καθηγητής φυσικός (Παλλήνη)
147. Πυρπύλης Βασίλειος, καθηγητής φυσικός (Παλλήνη)
148. Ράπτης Αθανάσιος, συνταξιούχος θεολόγος (Ιωάννινα)
149. Ρουμελιώτης Χρήστος, καθηγητής θεολόγος (Κόρινθος)
150. Σακκάς Μιχαήλ, χημικός μηχανικός (Λυκόβρυση)
151. Σαμοθράκη Κωνσταντίνα, φιλόλογος (Αθήνα)
152. Σαχάς Δανιήλ, θεολόγος, ομότιμος καθηγητής Πανεπιστημίου Waterloo Καναδά (Μαρούσι)
153. Σεφεριάδης Δημήτριος, υπεύθυνος εκδόσεων ‘Γρηγόρη’ (Αγία Παρασκευή)
154. Σιακωτού Αναστασία-Αγάπη, επίτιμη σχολική σύμβουλος γαλλικών (Μελίσσια)
155. Σκιαδά Αμαλία, καθηγήτρια γαλλικών (Βρυξέλλες)
156. Σούκερα Μαριλένα, δικηγόρος (Κέρκυρα)
157. Σούκερας Ανδρέας, τραπεζικός (Κέρκυρα)
158. Σούκερας Κωνσταντίνος, συνταξιούχος τραπεζικός (Κέρκυρα)
159. Σουλιμιώτης Γεώργιος, ελεύθερος επαγγελματίας (Άγιος Δημήτριος)
159. Σουλιμιώτης Γεώργιος, ελεύθερος επαγγελματίας (Άγιος Δημήτριος)
160. Σπαθαράκης Μιχαήλ, καθηγητής φυσικός (Ν. Πεντέλη)
161. οικον. Σπηλιόπουλος Αθανάσιος, γεωπόνος (Γλυφάδα)
162. Στάθης Γεώργιος, θεολόγος, επίτιμος πάρεδρος παιδαγωγικού Ινστιτούτου (Μελίσσια)
163. Στεφανίδου Αθανασία, δικηγόρος (Βούλα)
164. Τζόλα Θεοδώρα, φιλόλογος (Αθήνα)
165. Τριανταφυλλόπουλος Νικόλαος, φιλόλογος (Χαλκίδα)
166. Τσέκερη Αφεντούλα, συνταξιούχος φιλόλογος (Ιωάννινα)
167. Τσέκερης Περικλής, φυσικός, συνταξιούχος αναπληρωτής καθηγητής Πανεπιστημίου (Ιωάννινα)
168. Τσώχου Αθηνά, καθηγήτρια θεολόγος (Ηλιούπολη)
169. Φαμέλη Παναγιώτα, δασκάλα (Άνω Λιόσια)
170. Φαμέλης Γεώργιος, ηλεκτρολόγος μηχανικός (Άνω Λιόσια)
171. Φαμέλης Παναγιώτης, φοιτητής Πολυτεχνείου (Άνω Λιόσια)
171. Φαμέλης Παναγιώτης, φοιτητής Πολυτεχνείου (Άνω Λιόσια)
172. Φαράντου Πανωραία, ιδιωτικός υπάλληλος (Αγία Παρασκευή)
173. Φύσκιλη Μαγδαληνή, καθηγήτρια αγγλικών (Πάτρα)
174. Χατζηαναστασίου Σταύρος, συνταξιούχος (Χανιά)
174. Χατζηαναστασίου Σταύρος, συνταξιούχος (Χανιά)
175. Χιωτέλλη Αικατερίνη, φιλόλογος (Αθήνα)
176. Ψαράκη Γεωργία, κοινωνική λειτουργός, ψυχοθεραπεύτρια (Ηράκλειο Κρήτης)
177. Ψύλλης Βασίλειος, θεολόγος, μηχανικός (Ναύπακτος)
Εκ Πειραιώς
178. Αγγουρά Ευαγγελία, συνταξιούχος εκπαιδευτικός
179. Αγγουρά Ευθυμία, εκπαιδευτικός
180. Αγγουρά Ευθυμία, ιδιωτική υπάλληλος
181. Αγγουρά Κωνσταντίνα, οικιακά
182. Αγγουράς Ιωάννης, συνταξιούχος ναυτικός
183. Αγγουράς Νικόλαος, συνταξιούχος πλοίαρχος Ε.Ν.
184. Αθανασόπουλος Σωτήριος, συνταξιούχος
185. Αθανασοπούλου Βασιλική, καθηγήτρια φυσικός
185. Αθανασοπούλου Βασιλική, καθηγήτρια φυσικός
186. Αλεξανδράκη Κωνσταντίνα, νηπιαγωγός
187. Αντωνάκου Σταυρούλα, δασκάλα
187. Αντωνάκου Σταυρούλα, δασκάλα
188. Αποστόλου Γεωργία, ιδιωτικός υπάλληλος
189. Αποστόλου Ιλιάδα, ιδιωτικός υπάλληλος
190. Αποστόλου Χρήστος, ιδιωτικός υπάλληλος
191. Αρβανίτη Σταυρούλα, ιδιωτικός υπάλληλος
192. Ατζουλάτου Γιασεμή, οικιακά
193. Βάλβη Ευαγγελία, οικιακά
194. Βάλβης Ιωάννης, ιδιωτικός υπάλληλος
195. Βαμβακίδης Στέφανος, ιδιωτικός υπάλληλος
196. Βαρουδάκη Καλλιόπη, συνταξιούχος οικονομολόγος
197. Βαρουδάκης Αλέξανδρος, συνταξιούχος οικονομολόγος
198. Βελισαρίου Καλλιόπη, ιδιωτικός υπάλληλος (Πειραιάς)
199. Βενετσανάκη Α. Ερμιόνη, συνταξιούχος
200. Βενετσανάκη Ι. Ερμιόνη, δικηγόρος
201. Βενετσανάκη Ευαγγελία, νοσηλεύτρια
202. Βενετσανάκη Μαρία, οικιακά
203. Βενετσανάκης Αναστάσιος, πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ
204. Βενετσανάκης Αντώνιος, συνταξιούχος
205. Βενετσανάκης Ιάκωβος, εφέτης διοικητικών δικαστηρίων
206. Βενιέρη Ευαγγελία, βιβλιοπώλης
207. Βεντούρη Αθηνά, οικονομολόγος
208. Βεντούρης Ευάγγελος, εκπαιδευτικός
209. Βλαβιανού Καλλιόπη, ιδιωτικός υπάλληλος
210. Βλαχάκης Νικόλαος, εκπαιδευτικός
211. Βλάχου Ευτυχία, οικιακά
212. Γαρεφαλάκη Ευαγγελία, συνταξιούχος
213. Γκαλιμανά Φοίβη, θεολόγος
214. Γρίβα Ζωγραφιά, εκπαιδευτικός
215. Γρίβας Αντώνιος, Α΄ μηχανικός Ε.Ν.
216. Γρίβας Πέτρος, μηχανολόγος-ηλεκτρολόγος
217. Δέδε Χαρίκλεια, οικιακά
218. Δέδες Δημήτριος, μηχανικός αυτοματισμών
219. Διαμαντή Ιωάννα, ελεύθερος επαγγελματίας
220. Διαμαντής Κωνσταντίνος, ελεύθερος επαγγελματίας
221. Εγγλέζος Εμμανουήλ, δικηγόρος
222. Ευγενίου Ευαγγελία, οικιακά
223. Ευθυμιόπουλος Νικόλαος, ιδιωτικός υπάλληλος
224. Ζουβελέκη Τερψιχόρη, γυμνάστρια
225. Hλιάκης Γεώργιος, ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας
226. Θεοφίλου Σταύρος, φοιτητής Κοινωνικής Εργασίας
227. Θεοφίλου Φανή, φοιτήτρια Νομικής
228. Θεοχάρη Σταυρούλα, φοιτήτρια
229. Θεοχάρης Γεώργιος, φοιτητής
230. Θεοχάρης Ιωάννης, εκπαιδευτικός
231. Ιωαννίδη Αγγελική, διαιτολόγος
232. Ιωαννίδη Χρυσούλα, καθηγήτρια
233. Ιωαννίδης Δημήτριος, συνταξιούχος Α' μηχανικός Ε.Ν.
234. Ιωαννίδης Κωνσταντίνος, υποψήφιος διδάκτωρ μοριακής βιολογίας
235. Καλκανδή Αριάνθη, συνταξιούχος
236. Καλκανδή Άννα, δασκάλα
237. Καναλέ Ελευθερία, ιδιωτικός υπάλληλος
238. Καναλέ Μαρία, οικιακά
239. Καναλές Νικόλαος, ιδιωτικός υπάλληλος
240. Καναλές Παντελής, επιχειρηματίας
241. Καναλές Φανούριος, ιδιωτικός υπάλληλος
242. Καπά Μαρίκα, συνταξιούχος
243. Καπάτσου Ζωή, συνταξιούχος
244. Καπετανάκη Ζωή, οικιακά
245. Καπετανάκης Επαμεινώνδας, συνταξιούχος Π.Α.
246. Καπίρη Αναστασία, συνταξιούχος
247. Καραμολέγκος Γεώργιος, φοιτητής Πανεπιστημίου Πειραιά
248. Καραμολέγκος Ευάγγελος, έμπορος
249. Καραμολέγκος Στυλιανός, ιδιωτικός υπάλληλος
250. Καραμολέγκου Σοφία, οικιακά
251. Καραφίλη Μαρουλία, οικιακά
252. Καραφίλη Σταυρούλα, οικιακά
253. Κατσαρά Ειρήνη, δασκάλα
254. Κατσαρά Ελευθερία, δημοτική υπάλληλος
255. Καφούρου Μαρούσα, καταστηματάρχης
256. Κιουρκτσόγλου Αριστέα, εκπαιδευτικός, μουσικός
257. Κλάδος Ζαχαρίας, ηλεκτρονικός μηχανικός
258. Κλάδου Αδαμαντία, οικονομολόγος, τραπεζικό στέλεχος
259. Κομνηνού Πολυξένη, οικιακά
260. Κομνηνού Σουλτάνα, πολιτικός μηχανικός
260. Κομνηνού Σουλτάνα, πολιτικός μηχανικός
261. Κοτσολάκου Παρασκευή, οικιακά
262. Κουρκουλή Πηνελόπη, οικιακά
263. Κουτσιρίμπα Αγγελική, συνταξιούχος
264. Κουτσόπουλος Αθανάσιος, μηχανικός υπολογιστών
265. Κουτσόπουλος Γεώργιος, συνταξιούχος
266. Κουτσούρη Αργυρώ, συνταξιούχος λογίστρια
267. Κουτσούρη Ειρήνη, δασκάλα
268. Κουτσούρης Γεώργιος, συνταξιούχος βιοτέχνης
269. Κυπραίου Ευθυμία, οικιακά
270. Κωνστανταράκη Ευαγγελία, συνταξιούχος τραπεζικός
271. Λέκκα Βασιλική, οικιακά
272. Λέκκα Πηνελόπη, φοιτήτρια
273. Λιβάνης Γεράσιμος, επιχειρηματίας
274. Λιβάνης Ιωάννης, ιδιωτικός υπάλληλος
275. Λιβάνης Σπυρίδων, επιχειρηματίας
276. Λιβανός Αντώνιος, καθηγητής φυσικός
277. Λιβανού Ανδριάνα, μαθητρια
278. Λιβανού Ζωή, φιλόλογος
279. Λιβανού Μαρία, πολιτικός μηχανικός
280. Λιόλιου Αγγελική, ιδιωτικός υπάλληλος
281. Λιόλιου Αικατερίνη, εκπαιδευτικός
282. Λιόλιου Σοφία, συνταξιούχος
283. Λυκοπάντη Ταξιαρχούλα, οδοντοτεχνίτης
284. Μαδιάς Κωνσταντίνος, καθηγητής ισπανικής
285. Μέξη Διαμάντω, βοηθός λογιστή
286. Μεϊμάρη Ευαγγελία, συνταξιούχος
287. Μεϊμάρη Ιφιγένεια, αρχιτέκτων
288. Μεϊμάρης Δημητριος, άνεργος
289. Μιχαλακάκου Μαρία, οικιακά
290. Μιχόπουλος Χρήστος, ελεύθερος επαγγελματίας
291. Μπαϊράμογλου Αθηνά, έμπορος
292. Μπαϊράμογλου Ελισάβετ, έμπορος
292. Μπαϊράμογλου Ελισάβετ, έμπορος
293. Μπαϊράμογλου Σοφία, επιχειρηματίας
294. Μπακοδήμα Ευγενία, συνταξιούχος
295. Μπινίκος Ιωάννης, μηχανολόγος μηχανικός
296. Μπούη Αικατερίνη, οικιακά
297. Μπουχλιέρη Χαρίκλεια, ιδιωτικός υπάλληλος
298. Μυλωνάς Αλέξανδρος, συνταξιούχος
299. Μυλωνάς Μενέλαος, πτυχιούχος ΤΕΙ
299. Μυλωνάς Μενέλαος, πτυχιούχος ΤΕΙ
300. Μωραϊτης Ευάγγελος, συνταξιούχος μηχανικός
301. Νάννος Ιωάννης, Α΄ μηχανικός Ε.Ν.
302. Νάννου Ορσία, νομικός
303. Νάννου Παρασκευή, συνταξιούχος
304. Νικητοπούλου Ειρήνη, ιατρός
305. Νικολαϊδου Αγγελική, συνταξιούχος
306. Νικολαϊδου Σταματίνα, συνταξιούχος
307. Ντε Σιμόνε Μαρία, φοιτήτρια
308. Παϊβανάς Σπυρίδων, τραπεζικός υπάλληλος
309. Πάλλη Μαρία, φοιτήτρια ισπανικής
310. Παπαδάκη Αρτεμισία, συνταξιούχος
311. Παπαδημητρίου Γεώργιος, φοιτητής ΤΕΙ Πειραιά
312. Παπαδημητρίου Νικόλαος, επιχειρηματίας
313. Παπαδημητρίου Κλημεντίνη, φοιτήτρια ΤΕΙ Λάρισας
314. Παπαδόπουλος Αλέξανδρος, τραπεζικός υπάλληλος
315. Παπαδοπούλου Μαρία, τραπεζικός υπάλληλος
316. Παπαστάθης Χρήστος, συνταξιούχος Π.Ν.
317. Παπαγιάννη Παναγιώτα, οικιακά
318. Παπαδόπουλος Αλέξανδρος,
319. Παππά Κωνσταντίνα, οικιακά
320. Παππάς Παύλος, συνταξιούχος
321. Παχούλη Αγνή, καθηγήτρια
322. Παχούλης Νικόλαος, συνταξιούχος
323. Πετράκας Θεοφάνης, στρατιωτικός
324. Πλαφαδέλλης Δημήτριος, οδηγός
324. Πλαφαδέλλης Δημήτριος, οδηγός
325. Πλαφαδέλλης Σάββας, μαθητής λυκείου
326. Πριμικύρη Σταματίνα, δασκάλα
327. Ραδόπουλος Δημήτριος, ιδιωτικός υπάλληλος
328. Ραδόπουλος Πασχάλης, ιδιωτικός υπάλληλος
329. Ραδοπούλου Ευαγγελία, νηπιαγωγός
330. Ραϊση Δήμητρα, συνταξιούχος
331. Ρηγόπουλος Βασίλειος, εργολάβος
331. Ρηγόπουλος Βασίλειος, εργολάβος
332. Ρηγόπουλος Μιχαήλ, σπουδαστής
333. Ρηγοπούλου Ευαγγελία, παρασκευάστρια φαρμακείου
334. Ριζοπούλου Άννα, συνταξιούχος
335. Σγούρα Ελένη, οικιακά
336. Σγούρας Κωνσταντίνος, εκπαιδευτικός
337. Σκλάβαινα Δήμητρα, ιδιωτικός υπάλληλος
338. Σκουρτσίδης Γεώργιος, μαθητής Λυκείου
338. Σκουρτσίδης Γεώργιος, μαθητής Λυκείου
339. Σκουρτσίδης Νικόλαος, καθηγητής καλλιτεχνικών
340. Σκουρτσίδης Παναγιώτης, φοιτητής Ανωτάτης Σχολής Καλών Τεχνών
341. Σκριβάνου Κυριακή, συνταξιούχος
342. Σούκερα Αγάθη, οικιακά
343. Σούσος Γεώργιος, ελεύθερος επαγγελματίας
344. Σούσος Ιωσήφ, ελεύθερος επαγγελματίας
345. Σούσου Βασιλική, οικιακά
346. Σούσου Ρένα, οικιακά
347. Στάμου Εριθέλγη, οικιακά
348. Στάμου Ευαγγελία, συνταξιούχος
349. Σταυρακοπούλου Γεωργία, οικιακά
350. Στρατάκος Παναγιώτης, Απόφοιτος Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού
351. Στυλιάρη Παναγιώτα, συνταξιούχος καθηγήτρια
352. Τζέκος Δημήτριος, επιχειρηματίας
353. Τζέκου Μαρία, ιδιωτικός υπάλληλος
354. Τζιράκη Φωτεινή, εκπαιδευτικός
355. Τζιράκης Εμμανουήλ, Α΄ μηχανικός Ε.Ν.
356. Τσάκωνα Ξένη, φοιτήτρια
357. Τσάκωνα Στυλιανή, δικηγόρος
358. Τσάμπουρα Ευγενία, οικιακά
359. Τσιλπιρίδου Δέσποινα, εκπαιδευτικός
360. Τσιπιρίδου Ευαγγελία, συνταξιούχος
361. Τσουβαλάς Εμμανουήλ, ιδιωτικός υπάλληλος
362. Τσώλος Γεώργιος, ασφαλιστής
363. Φάρου Φωτεινή, συνταξιούχος λογίστρια
364. Φράγκος Αναστάσιος, λογιστής
365. Φουστέρη Φωτεινή, οικιακά
366. Χαρισιάδου Θεοδώρα, συνταξιούχος
367. Χριστοδουλάκη Βασιλική, ιδιωτικός υπάλληλος
368. Χριστοδουλάκης Χρήστος, ταξιδιωτικός πράκτορας
το αθλιο στην υποθεση ειναι η χρηση δυο μετρων και δυο σταθμων σε ομολογες περιπτωσεις. φαινεται οτι πολυ γρηγορα καποιοι ξεχασαν οτι υπεγραψαν αυθαιρετα σε κειμενα χωρις τη συμφωνη γνωμη της ανωτατης εκκλησιαστικης αρχης και ομως ουτε αναιρεσαν την υπογραφη τους ουτε εκδιωχθηκαν.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαταστασεις τραγελαφικες, διοτι η Εκκλησια εχει μεσα της μια εξουσιολαγνα δημοσιοϋπαλληλικη δεσποτοκρατια και μετηλλαγη απο χωρος αγαπης σε κατι αλλο, ας πουμε εταιρεια, επιχειρηση κλπ.
ο δε συγκεκριμενος ιερευς δεν ειναι τυχαιος. ειναι αξιολογος. και ποιο ηταν το εγκλημα του;; η ειρηνη στην Εκκλησια.
μια απλη αναγνωση των παραπανω οδηγει αφευκτα σε πληθος θλιβερων συμπερασματων.
Κ.Ν.
Αν κρίνω από τοπικά ονόματα εντόπισα 3-4 Αριστερούς, μάλλον Συριζαίους...
Άραγε, είναι καί οί υπόλοιποι τό ίδιο, ή απλώς τυχαίοι συνοδοιπόροι αυτής τής διαμαρτυρίας;
a
Μπράβο Άγιε Πειραιώς!!! Ώστε αυτή τν Ορθοδοξία κηρύττεις. Φαίνεται είχε δίκηο ο Αυστραλίας ότι υπεκλεψες την Αρχιερωσύνη. Αλλά με το ίδιο σκεπτικό η σύνοδος θα έπρεπε να εκδιώξει και σένα. Ότι ήσουνα τέτοιο ψώνιο δεν το περίμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήπ. Ματθαίος
Όταν ο πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως ζήτησε ουσιαστικά την κεφαλήν επί πίνακι του Πειραιώς και άλλων αντιοικουμενιστών κ.Ανδριόπουλε διά της γνωστής επιστολής του γιατί δε διαμαρτυρηθήκατε για την "ποινικοποίηση" του φρονήματος, του αντιοικουμενιστικού στην περίπτωση εκείνη; Κάτι τέτοιο δε συνιστά δύο μέτρα και δύο σταθμά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ, Ο π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΟΡΜΠΑΡΑΚΗΣ ΚΑΙ Ο ΣΕΒ. ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2013/01/blog-post_7907.html
Του Παναγιώτη Τελεβάντου
Διαβάσαμε στο ιστολόγιο “Ιδιωτική οδός” του κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλου το ακόλουθο κείμενο:
ΠΑΡΑΘΕΤΕΙ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ
Δεν θα σταθούμε στην ασυνέπεια του κ. Ανδριόπουλου, ο οποίος μαζί με τον κ. Πανώτη και άλλους Οικουμενιστές, δεν έχουν καμιά δυσκολία να ζητούν την κεφαλή των παραδοσιακών πιστών επί πίνακι μόνον και μόνον επειδή υπέγραψαν την "Ομολογία πίστεως για τον Οικουμενισμό", ενώ τώρα διαμαρτύρονται για τη δίωξη του φρονήματος του π. Γεώργιου Δορμπαράκη.
Την ασυνέπεια του κ. Ανδριόπουλου και των άλλων Οικουμενιστών μπορούμε να την επισημαίνουμε, αλλά το ερώτημα που έθεσε ο συντάκτης του κειμένου - εξ όσων τουλάχιστον γνωρίζουμε - παραμένει μέχρι στιγμής αναπάντητο.
Είναι δυνατόν ο Σεβασμιότατος Πειραιώς να απέλυσε ιερέα της Μητροπόλεως του επειδή ζήτησε με ένα ευγενέστατο κείμενο προς τα εμπλεκόμενα μέρη (δηλαδή τον Σεβ. Ναυπάκτου και την αδελφότητα της Ιεράς Μονής Μεταμορφώσεως Ναυπάκτου) να λύσουν το πρόβλημα μακριά από τα δικαστήρια και να αποσοβήσουν τη διενέργεια σχίσματος;
Και τι το ανάρμοστο ζήτησε ο π. Γεώργιος ώστε κατέστη άξιος τόσο σοβαρής τιμωρίας;
Μήπως ο π. Γεώργιος θεωρήθηκε ανεπιθύμητος για άλλους άγνωστους σε μας σοβαρούς λόγους;
Αυτός ο λόγος πάντως αν (επαναλαμβάνουμε αν) ευσταθεί δεν είναι λόγος για να απολυθεί ένας κληρικός.
Οι αρχιερείς οφείλουν να απομακρύνουν κληρικούς, οι οποίοι κηρύσσουν αιρέσεις, σκανδαλίζουν με τον αντιχριστιανικό τους βίο ή υιοθετούν νεωτερισμούς απαράδεκτους για ορθόδοξο κληρικό.
Οχι όμως επειδή ζήτησαν να υπάρξει λύση ενός εκκλησιαστικού προβλήματος για να μην προκύψει μεγαλύτερο κακό στην Εκκλησία.
Παρακαλούμε θερμά και υικά τον Σεβασμιότατο Πειραιώς να διευκρινίσει το θέμα για να καθησυχάσει τη συνείδηση όλων μας.
Τα λίγα που γνωρίζουμε για τον Αγιο Πειραιώς δεν μας επιτρέπουν να πιστέψουμε ότι θα ενεργούσε με τον τρόπο που τον κατηγορεί ο κ. Ανδριόπουλος.
Η μεθόδευση είναι άξια συγχαρητηρίων. Ειδικά η απειλή μεγαλόσχημου κληρικού της Μητροπόλεως ότι όποιος αμφισβητεί την ειλικρίνεια των ισχυρισμών τους θα οδηγηθεί στο δικαστήριο... Δάκρυσα από συγκίνηση... Από επιστημονικό ενδιαφέρον και μόνον, μπορεί κάποιος να μας πληροφορήσει πόσα ονόματα κληρικών περιλαμβάνει η λίστα όσων έφυγαν από τον Πειραιά μετά την ενθρόνιση του Μητροπολίτου Σεραφείμ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣκοπευσατε επι του δεικνυωντος το αιρετικον του Περγαμου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠυρ κατα βουλησιν.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@1015μ.μ. Και σε αυτή την περίπτωση ο ΣΥΡΙΖΑ είναι μπλεγμένος; Πηγαίνετε να τα πείτε αυτά σε καμιά γιαγιούλα ή σε κανένα ανεγκέφαλο χρυσαυγίτη... Μην κυνηγάτε φαντάσματα, αφού τα έχετε μπροστά σας στον Πειραιά και τα ανέχεστε να λυμαίνονται την Πειραϊκή Εκκλησία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα βγει ο Σεραφείμ και να πει την αλήθεια: ότι δηλαδή έσφαλε. Ολοι θα εκτιμήσουν αυτή του την κίνηση και θα κλείσει τα στόματα πολλών παπαγάλων... Μόνο έτσι θα μπορούσε να γυρίσει στην ενορία του, στη μητρόπολή του και στην πνευματική αγκαλιά του Πειραιώς ο π. Γεώργιος...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλιώς ας διώξει ο Σερ όλους τους αξιόλογους κληρικούς του επειδή ήταν χειροτονημένοι από τον πρώην Πειραιώς ή δεν τον "υπακούουν" κι ας κρατήσει τα παπαγαλάκια του και τα παιδάκια που χειροτονεί -δίνοντάς τους και οφίκια- για να κομπάζει ότι κάνει δήθεν πνευματικό έργο...
@10.54μ.μ. Το ίδιο είναι το εκκλησιαστικό θράσος και μένος του Πειραιώς και των κολλητών του κατά του Πατριάρχη με τη διαφορετική άποψη που εξέφρασε ο π. Δορμπαράκης και τις συνέπειές που είχε; Είναι δυνατό να συγκριθούν οι δύο περιπτώσεις; Χαίρομαι πάντως επειδή εμμέσως αναγνωρίζετε ότι ο Σεραφείμ ξήλωσε τον ιερέα του και ότι δεν παραιτήθηκε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνδριόπουλε, θέλουμε όλη τη λίστα Σεραφείμ... Ποιοι έφυγαν, ποιοι ήρθαν, ποιοι μετακινήθηκαν σε καλύτερα ή χειρότερα μητροπολιτικά πόστα, ποιοι ετοιμάζονται για φευγάλα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΤΕ...ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΜΟΝΟ Ο Κ.ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΣ ΑΛΛΑ 350 ΑΝΘΡΩΠΟΙ..ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΩΝ ΙΕΡΕΩΝ,ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ,ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ,ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ!ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ,ΚΑΤΙ ΒΛΕΠΟΥΝ...ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΑΠ ΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΝ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ,ΜΑΡΤΥΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΩΡΑ,ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ...Σ.Κ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμη δεν πήρατε είδηση οτι κι εδώ θα 'σκοντάψετε';
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν συνετιστήκατε καθόλου από τότε που τα βάλατε και πάλι με τον Μητροπολίτη Πειραιώς όταν είδατε την αγάπη του προς τον Επίσκοπο Αρτέμιο;
Δεν πήρατε είδηση ότι ο νυν πατριάρχης Σερβίας και ο επίσκοπος Μπούλοβιτς που στέκονται απέναντι από τον επίσκοπο Αρτέμιο σύμφωνα με κανόνα των Αγίων Αποστόλων «Ει τις χριστιανός έλαιον απενέγκοι εις ιερόν εθνών ή εις συναγωγήν Ιουδαίων εν ταις εορταίς αυτών, ή ΛΥΧΝΟΥΣ άπτοι, αφοριζέσθω»! Αφοριζέσθω! Πρέπει να αφορισθούν όποιοι άναψαν λύχνο της επτάφωτης λυχνίας σε συναγωγή εβραίων!! Και μόνο το γεγονός αυτό θα έπρεπε να σας κάνει να σταθείτε δίπλα στον άγιο Πειραιώς και όχι απέναντί του!
Τι άλλο πρέπει να δείτε για να ανοίξουν οι οφθαλμοί σας;
Ή για εσάς δεν έχουν αξία οι Κανόνες της Εκκλησίας μας; Αν είναι αυτό πείτε το κι αν θέλετε αφού δεν τα αντέχετε αυτά μπορείτε να κάνετε την δική σας συναγωγή! Δεν είναι πρέπον να μένετε στην Εκκλησία και να μη μπορείτε να τηρείτε τους κανόνες της!
Έ_Λ_Ε_Ο_Σ
Γεωργίου Κάρπος
Απλές απορίες: 1) Γιατί ο Θηβών δεν έκανε το ίδιο στους δικούς του ιερείς που είχαν υπογράψει το αρχικό κείμενο; 2) Πού είναι ο Ναυπάκτου; Δεν θα έπρεπε να παρέμβει; Ή φοβάται την εισπήδηση; Ή πράγματι εμπλέκεται; 3) Οι άλλοι αρχιερείς -πλην του Δημητριάδος που δέχτηκε τον π. Γεώργιο- γιατί δεν αντιδρούν; Όταν προσκαλούσαν τον π. Δορμπαράκη στις μητροπόλεις τους για ομιλίες ήταν καλός; Γιατί τώρα δεν τον στηρίζουν; Φοβούνται τον αφορισμό; 4) Νοιάζεται κανείς μεγαλοσχήμων για τους ταλαίπωρους ενορίτες της Αγ. Παρασκευής ή είναι τελικά όλοι και όλα αναλώσιμα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ φοβάμαι ότι για μια ακόμη φορά όλα θα μείνουν αναπάντητα για το "καλό" της Εκκλησίας!
ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΝΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΑΝ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΤΡΙΑΝΤΑ ΧΡΟΝΙΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΒΑΘΥΤΕΡΟ. ΠΟΤΕ ΟΣΟΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΤΗΝ ΙΕΡΑ ΣΥΝΟΔΟ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ ΔΕΝ ΣΕΒΑΣΤΗΚΑΝ ΤΗΝ ΘΕΛΗΣΗ ΤΩΝ ΝΑΥΠΑΚΤΪΩΝ ΝΑ ΕΚΛΕΓΕΙ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΑΥΤΗ ΝΑΥΠΑΚΤΙΟΣ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΑΛΛΑ ΣΤΕΛΝΕΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΣΥΝΑΛΛΑΓΕΣ ΨΗΦΩΝ> ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΠΡΟΕΚΥΨΕ ΣΚΛΗΡΟ ΚΑΡΥΔΙ ΜΗΤΡΟΠΟΛΪΤΗΣ. ΕΠΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙ ΑΝ ΕΙΧΕ ΕΚΛΕΓΕΙ π.χ. Ο π. ΣΠΥΡΪΔΩΝ Η ΑΛΛΟΣ ΝΑΥΠΑΚΤΙΟΣ Η ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΑΣΗ ΕΝΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗΣ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣ ΑΡΧΙΕΡΑΤΕΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΠΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΝΕ ΤΗΝ ΑΣΤΥΦΙΛΙΑ ΤΩΝ ΔΕΣΠΟΤΟΜΑΝΩΝ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΕΠΤΥΣΣΕ ΤΗΝ ΑΜΙΛΛΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΔΡΑΣΕΩΣ ΣΤΙΣ ΕΠΑΡΧΙΕΣ. ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΜΙΑΛΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΤΕΧΝΙΑ ΤΩΝ ΑΡΧΙΕΡΕΩΝ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΔΕΝ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΠΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΦΟΒΕΡΟΥ ΒΗΜΑΤΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικά σχόλια είναι το λιγότερο αστεία... Εμπλέκουμε οικουμενισμό, παπικούς και ΣΥΡΙΖΑ σε μια υπόθεση που δεν έχει ουδεμιά σχέση με όλα αυτά. Το μόνο που δε διάβασα είναι οτι ο παπα γιώργης έχει έναν αριστερό πυρήνα που αντιπολιτεύεται τον Σεραφείμ... Θα τρελεαθούμε εντελώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν εγώ δεν είμαι αριστερός (όχι ότι έχει σχέση, αλλά στα μυαλιά μερικών τα πράγματα είναι μπλεγμένα δυστυχώς) και έχω να πω τα εξής:
Όσοι πιστεύετε ότι πρόκειται για μια υπόθεση μεταξύ ορθοδόξων και οικουμενιστών απλώς διαβάστε τα κείμενα του παπα γιώργη. Υπάρχουν άπειρα στο διαδίκτυο.. Αυτά μιλάνε από μόνα τους.
Όσοι πάλι έχετε αγιοποιήσει τον Σεραφείμ επειδή το παίζει αντιπαπικός θα σας πω ένα πράγμα μόνο. Ο καθένας μας κρίνεται από αυτά που κάνει και όχι από αυτά που λέει. Και το γεγονός είναι ένα και αναμφισβήτητο. Ο παπα-γιώργης εκδιώχθηκε από την ενορία του για λόγους που δεν ανακοινώθηκαν ΠΟΤΕ επίσημα στους ενορίτες από τη μητρόπολη Πειραιά.
Πόσοι από εσάς πιστεύετε ότι ένας ιερέας παραιτήθηκε από την ενορία την οποία υπηρέτησε επί δεκαετίες (και η οποία βρίσκεται δίπλα στο σπίτι του) επειδή του έγινε μια ευγενική παρατήρηση όπως υποστηρίζουν οι "παράγοντες" της μητρόπολης; Προφανώς απευθύνονται σε ηλίθιους.
Αν είστε πειραιώτες ελάτε από την ενορία της Αγ. Παρασκευής και ρωτήστε τον κόσμο να σας πει για τον παπα-γιώργη.
Υ.Γ. Σήμερα στο κυριακάτικο τραπέζι η μητέρα μου (75 χρονών τώρα πια) μου είπε συγκινημένη ότι της έχει λείψει ο παπα γιώργης και το κύρηγμά του από τον εκκλησιασμό. Με ρώτησε με την επαρχιώτικη αφέλειά της άλλη μια φορά γιατί εκδιώχθηκε ένας τόσο καλός άνθρωπος. Δεν ήξερα τι να τις πω... Κόμπιασα και άλλαξα κουβέντα γιατί απλά δάκρυσα...
Παντελής
αν ισχυει οντως η πληροφορια για διωξη λογω υπογραφης, πραγματικα μενει μια απορια: γιατι δε διωχτηκαν και οι δυο ετεροι ιερεις που τα εβαλαν με τον Πατριαρχη;
ΑπάντησηΔιαγραφήμετα, οι αιτιασεις ενιων περι ανακολουθιας δεν ισχυουν, διοτι εδω ειχαμε μια εκκληση για ειρηνευση, κατι δλδ που ειναι καλο, ενω στην Ομολογια Πιστεως και στην περιπτωση των δυο ιερεων, ειχαμε προβλημα, εφοσον ενεκαλειτο η κορυφη της Ορθοδοξιας. τουλαχιστον επρεπε να κληθουν σε απολογια, κατι που ουτε καν συνεβη, ενω εδω εχουμε διωξη.
και αν δεν ισχυει τιποτε απο οσα γραφει ο Ανδριοπουλος, παλι εχουμε προβλημα: διωκεται ενας αξιολογος κληρικος, μονο και μονο διοτι δε συναδει προς το πνευμα του δεσποτη του. που λοιπον η αγαπη; πού η ανοχη;που η πατρικη μεριμνα του επισκοπου για τον κληρικο του και τους ενοριτες του που τον αγαπουσαν;;
σε καθε περιπτωση ο μητροπολιτης πρεπει να αιτιολογησει την αποφαση του. αλλα και ο ιερεας να λυσει τη σιωπη του. μερικα πραγματα πια δεν μπορουν να κουκουλωνονται και να ριχνονται κατω απο το χαλι. η πληροφορηση τρεχει.
και αν υπαρχει προβλημα με την επισκοπικη αυθαιρεσια, τοτε να μιλησει ο λαος και να επιληφθει η συνοδος.
εν ω μετρω μετρειτε, μετρηθησεται υμιν. ο νοων νοειτω.
Κ.Ν.
ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ.......ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΓΙΓΑΝΤΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ Κ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΣΙΓΟΥΡΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΧΙΑΣ ΘΑ ΣΕ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΗ ΣΤΟ ΝΑΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ ΠΑΡΟΝΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΤΕΡΟΥ ΑΕΡΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΘΑ ΛΥΠΗΘΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΩΜΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΩ ΜΕΓΑΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΑΘΕΜΑ......ΜΕΤΑΝΟΗΣΕ ΑΜΑΡΤΩΛΕ....
Νομίζω θα πρέπει να γίνει αντιληπτό το κλίμα τρομοκρατίας που επικρατεί και στη Ναύπακτο σε όσους συμπαραστέκονται στο δράμα της Ιερά Μονής Μεταμορφώσεως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν ο π.Γε'ωργιος εξεδιώχθη λόγω της υπογραφής στο κείμενο των "26" - κάτι που το υποστηρίζουν οι "26" στη δευτερολογία τους- φανταστείτε τι περνάνε οι πατέρες της Μονής από τον κατ'εξοχήν διώκτη τους.
Τα ίδια περνάμε και μεις οι λαικοί που βρισκόμαστε αντιμέτωποι με την εμπάθεια του μητροπολίτη ( δεν ειναι λίγες οι φορές που αρνείται να δώσει και "ευλογία" στο χειροφίλημα του αντίδωρου...), απειλούμαστε με αφορισμό, ακοινωνησίες κλπ...
Το θέμα είναι ότι εμείς σε αντίθεση με τον π.Γεώργιο ΔΕΝ ΦΕΥΓΟΥΜΕ από τη Ναύπακτο, από τα σπίτια μας, από την πατρίδα μας. Το ίδιο δύσκολο είναι να φύγουν οι κτίτορες από το μοναστήρι τους.
Και άντε βρες μου εσύ λύση στην τραγική κατάσταση της Ναυπάκτου...
Άγγελος
Κε Βουβουλη, θα μου επιτρεψεται να σημειωσω οτι τουλαχιστον, εθελοτυφλειται καλοπιστα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι διωξεις εναντιον οσων επιλεγουν να παραμεινουν Ορθοδοξοι, δεν ειναι ενα απλο τυχαιο συμβαν ή μεμονομενο συνεπακολουθο καποιων επιμερους γεγονοντων , αλλα αποτελεσματα επιμελως σχεδιασμενης αντιδρασεως.
Το επιζητουμενο, ειναι η προσβολη του προσωπικου κυρους του αντιδρωντος στον λεγομενο "Οικουμενισμο".
Χωρις Ορθοδοξο θεολογικο ερεισμα, υποστηριξεως των θεολογικων εκτροπων, τους απομενει μονο το ρεζιλεμα του θελωντος να παρεμεινει εντος της πιστεως των πατερων του.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜερικές φορές έχουμε πλάκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνουμε όλοι εδώ ότι δεν ξέρουμε τίποτα.Καλά δεν υιοθέτησε η Εκκλησία μας εδώ και τόσους αιώνες το δεσποτικό θεσμό;Δεν έγιναν οι επίσκοποι από το 1453 και έπειτα Δεσπότες; Δεν ιεροποίησαν μάλιστα και το νέο ρόλο ντύνοντας και το Χριστό στις αγιογραφίες με τα σύμβολα του νέου τους ρόλου; Και μας εκπλήσσει η αυθαιρεσία κάποιου εξ αυτών.Και φυσικά μας φταίνε οι οικουμενιστές, ο πάπας, οι δημοσιογράφοι οι.....
Και η Σύνοδος τι να κάνει; Να διατάξει σε έναν απ αυτούς να μην φέρεται ως Δεσπότης; Μήπως υπάρχει καμία μητρόπολη που να μην διοικείται δεσποτικά αλλά έχει συγκροτηθεί κάποιο δημοκρατικό όργανο;
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνώ μαζί σου Πελεκάνε αλλά ακόμη και αυτοί είναι εγκλωβισμένοι στο δεσποτικό τους ρόλο. Κάθε μητρόπολη είναι δεσποτάτο και η Σύνοδος δεν μπορεί να παρέμβει.Είναι όμως δυνατόν να εξαρτώνται οι ιερείς μιας μητρόπολης μόνο από την ποιότητα της προσωπικότητας του επισκόπου και να μην υπάρχουν και στοιχειώδης θεσμικές δυνατότητες προστασίας τους;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠόσο μάλλον όταν αυτός πιστεύει ότι ο ρόλος του είναι ισάξιος με αυτόν της Οικουμενικής Συνόδου (!!!!)
Δυστυχώς αυτή είναι η εκκλησία μας.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΞΙΑ ΘΑΥΜΑΣΜΟΥ..... Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΑΙΣΘΗΣΙΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΤΟΥΣ ΥΒΡΙΣΤΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΟΥ( ιερεις παυλον και αγγελον) τους συγχωρει.... οπ.ΔΟΡΜΠΑΡΑΚΗΣ ΠΟΥ ΕΒΑΛΕ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΕΥΠΡΕΠΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΝ ΗΝΑΓΚΑΣΘΗ ΝΑ ΜΕΤΑΚΙΝΗΘΕΙ ΟΝΤΩΣ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΕ ΕΠ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΚΛΗΘΗΜΕΝ ΔΙΑΦΩΝΕΙΤΕ..... ΤΙ ΛΕΤΕ
Πελεκάνε, μια διόρθωση στο εκτενές σχόλιό σου. Τον Σωτηρόπουλο δεν αφόρισε η Εκκλησία, όπως γράφεις, αλλά κακοί εκπρόσωποι της Εκκλησίας, εμπαθείς και οξύχολοι δεσποτάδες. Είναι αίρεση να ταυτίζεις τους δεσποτάδες με την Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμαρώστε το γίγαντα της Ορθοδοξίας!!! Η μπάλα τους παίρνει όλους (Περγάμου, Θηβών, Θερμό, Δορμπαράκη) κι η κατάσταση του Πειραιώς δεν έχει μάλλον προηγούμενο... Καμαρώστε τον όσοι τον ψηφίσατε που έχετε κουρνιάσει σαν τα κοτόπουλα!!! Αργά ή γρήγορα έρχεται η σειρά σας!!! Ψήφος στον Κουράκη!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://panayiotistelevantos.blogspot.gr/2013/01/blog-post_29.html
Ας ξεκαθαρίσουν επιτέλους τα πράγματα!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚι όποιοι αποδειχθεί οτι δεν δίνουν την πρέπουσα σημασία στους Κανόνες της Εκκλησίας να αναγκαστούν, εκ των πραγμάτων, ή να μετανοήσουν ή να αποκοπούν από το Σώμα της Εκκλησίας!
Ιδού τα πράγματα είναι τόσο απλά!!!
Ή μες την Εκκλησία ή εκτός Αυτής! Τα μισόλογα δεν περνούν πια! Τόσοι Άγιοι έδωσαν το αίμα τους για την Εκκλησία μας και είναι απαράδεκτο να δειλιάζουμε μπροστά σε όποιους είναι αυθάδεις και γράφουν στα παλαιά τους υποδήματα τους Κανόνες της Μίας Εκκλησίας μας!
Έτη πολλά για τον Άγιο Πειραιώς Σεραφείμ! Έτη πολλά!
Γεωργίου Κάρπος
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφή@8.59μ.μ. Ο Πειραιάς βοά για τις απρέπειες και τα ψέματα του Πειραιώς κι εσείς, οι τυφλωμένοι οπαδοί του, οι ακραίοι κι επικίνδυνοι, τον ενισχύετε!!! Καλά να μας κάνει! Αν νομίζεις ότι εσύ μόνο πρεσβεύεις την αλήθεια, αγαπητέ, να τα μαζεύεις και να αποκοπείς! Ποιος Κανόνας υπαγορεύει την εξύβριση του Περγάμου ως κακοδόξου άρα και του ίδιου του Πατριάρχου; Ποιος Κανόνας επιτρέπει τη βίαιη και με χυδαίο τρόπο αποπομπή ιερέα από την ενορία του επειδή είπε τη γνώμη του για ένα εκκλησιαστικό θέμα; Ποιος Κανόνας επιτρέπει την επίθεση ενός Δεσπότη σε έναν ιερέα άλλης Μητρόπολης (π. Θερμό) επειδή συνέταξε ένα κείμενο καταλλαγής; Ουαί, υμίν, υποκριταί!!! Είστε τυφλοί στο νου, στα αυτιά και στα μάτια!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά δεν έχετε ακόμη καταλάβει πως οι Ιεροί Κανόνες έχουν γίνει στα χέρια διαφόρων σοφιστών που σπούδασαν και νομικά ο Φούρνος του Χότζα που τον γυρνούσε από τον αέρα που φυσούσε. Δόγμα πολλών επιβατών της αρχιερωσήνης που εκλέκτηκαν με κόλπα είναι πως οι Κανόνες πάντα υποστηρίζουν τις δικές τους παλαβωμάρες. Δεν ντρέπονται που κατήντησαν δικομανείς δικολάβοι φθηνής επικλήσεως των Ιερών Κανόνων, όταν οι ίδιοι είναι επίορκοι για να προαχθούν, αλλα και ευτελείς συμμέτοχοι συναλλαγής για να κερδίσουν μιά προσφατα διασυρμένη επαρχία στο πανελλήνιο;
ΑπάντησηΔιαγραφή