Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου
Ο καθαιρεθείς Μητροπολίτης Ράσκας και Πριζρένης Αρτέμιος, ο συστήσας την “Εκκλησία των κατακομβών” - κατά τους υποστηρικτές του – ο σχισματικός, δυστυχώς, αυτός κληρικός, ο οποίος επιμένει να θεωρεί εαυτόν ως τον “νόμιμο” Μητροπολίτη, ενώ έχει εκλεγεί άλλος – ο και κανονικός – από την Σύνοδο της Εκκλησίας της Σερβίας, ο Ράσκας και Πριζρένης Θεοδόσιος, ο μοναχός Αρτέμιος, λοιπόν, εξήλθε των “κατακομβών”.
Στο διαδίκτυο διαβάζουμε ότι επισκέφθηκε την Θεσσαλονίκη και την Πάτρα. Στην Πάτρα έτυχε φιλοξενίας, όπως μαθαίνουμε, από τον κληρικό της Μητροπόλεως Αναστάσιο Γκοτσόπουλο. Εκκλησιάστηκε την περασμένη Κυριακή στον Ι. Ναό Αγίου Νικολάου, προσκύνησε την Κάρα του Πρωτοκλήτου στον Ναό του Αγίου Ανδρέου και συναντήθηκε με πιστούς στο Πνευματικό Κέντρο του Ι. Ναού Αγίου Νικολάου. Ο δε εφημέριος του Ναού Αναστάσιος Γκοτσόπουλος φωτογραφήθηκε πανηγυρικά με τον μοναχό Αρτέμιο, δηλώνοντας προφανώς την αφοσίωσή του σ' αυτόν που αποτελεί πλέον πληγή στο σώμα της Σερβικής Εκκλησίας.
Ποια χρεία, λοιπόν, έφερε τον Αρτέμιο στην Πάτρα; Γιατί κληρικοί της Μητροπόλεως Πατρών αισθάνονται την ανάγκη να τον προβάλλουν, όταν η αδελφή Εκκλησία της Σερβίας αντιμετωπίζει τη σχισματική του κατάσταση; Αυτοί οι κληρικοί και τινες συν αυτοίς λαϊκοί δεν θεωρούν τον Αρτέμιο μοναχό αλλά Επίσκοπο. Τον αποκαλούν “Σεβασμιώτατο” και του συμπεριφέρονται αναλόγως. Τι θέλουν να διατρανώσουν με αυτή τους τη στάση; Ότι δεν αναγνωρίζουν τις αποφάσεις της Σερβικής Εκκλησίας και τις ...γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους; Ή πρόκειται απλώς για συνασπισμό “αντι-οικουμενιστών” ανεξαρτήτως εκκλησιολογικών κριτηρίων;
Όπως και να 'χει αυτή η κατάσταση πάσχει σοβαρά.
Κληρικοί της Εκκλησίας της Ελλάδος συνεχίζουν να προκαλούν ανερυθρίαστα την Εκκλησία της Σερβίας. Και στηρίζουν ένα σχισματικό μόρφωμα.
Δεν περιμένω καμία λήψη μέτρων. Δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο, αν και θα έπρεπε. Απλώς επισημαίνω την εκτροπή, η οποία περιέχει απύθμενο θράσος και εωσφορικό εγωϊσμό.
Αναδημοσίευση The Best
Συγνώμη οι αρμόδιοι μητροπολίτες τί κάνουν;;; Μήπως και εκείνοι θεωρούν το μοναχό Αρτέμιο κανονικό επίσκοπο;; Και αν συμβαίνει αυτό η Σύνοδος τί κάνει;; Μήπως και η Σύνοδος έχει την ίδια γνώμη;; Αν είναι έτσι να μας το πουν για να αναζητήσουμε εκεί που πρέπει την ορθόδοξη εκκλησιολογική τάξη. Είναι αυτονόητο, πως ο καθένας λατρεύει ό,τι θεό θέλει αλλά έξω από το χώρο της ορθόδοξης εκκλησιολογίας. Ας πάνε εκεί αντιοικουμενιστές, κατακομβιστές, πατεριστές και λοιποί ....
ΑπάντησηΔιαγραφήΤί είναι η εκκλησία επιτέλους;;; Έλεος πια, το Θεό δεν τον φοβάται κανένας;;; Ο αφορισμός και η καθαίρεση έχουν γίνει στύλος ορθοδοξίας εδώ!! Κανένας επίσκοπος δεν αγχώνεται για το τις ποιμαντικές του ευθύνες;;
Τώρα καταλαβαίνω γιατί οι τελώνες και οι πόρνες είναι εκείνοι που ανοίγουν το δρόμο για τη βασιλεία του Θεού.
Ρε παιδια να ρωτησω κατι?
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτοι οι αντι οικουμενιστες γιατι δε κανουν ενα κομμα να κατεβουνε και στις εκλογες?
και η συνοδος ας πουμε τι θεση παιρνει?
Υπό τοιαύτας συνθήκας αντικανονικότητος και διε-ορθοδοξο-εκκλησιαστικής επικοινωνίας... δεν θα εκπλαγεί κανείς εάν, κατά την προσεχή πανήγυρι του Απ.Ανδρέου στην Πάτρα, εάν ίδει τον μοναχό Ειρηναίο Ιεροσολυμίτη, πρώην Πατριάρχη Ιεροσολύμων..., να λειτουργεί ως κανονικός Πατριάρχης...!!! Συμπέρασμα: η από εχθές, ήδη, άρση πάσης αυτο-κακο-κεφαλίας και Ελλάδος και απασών των Σλαβικών Εκκλησιών και η επανυπαγωγή τους άνευ ουδενός όρου υπο τον Πρώτο της Ορθοδοξίας ανάγκη αδίρρητος και μόνη λύσις του τραγελάφου της αντικανονικότητος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι το κακό έκανε αυτός ο Γκοτσόπουλος βρε Ανδριόπουλε. Φιλοξένησε όπως γράφεις τον Αρτέμιο. Επειδή τον καθαίρεσε η Σερβία θα πρέπει να τα βάψει μαύρα, να κλαίει, και να μην πηγαίνει πουθενά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορεί ό ο άνθρωπος να έχει κοινωνικές σχέσεις;
Δεν είναι χριστιανός ώστε να παρεξηγείς και το ότι εκκλησιάστηκε; Στο Φανάρι εκκλησιάζονται η Σάρα και η Μάρα αλλά εκεί το κάνεις τουμπεκί ψιλογαργαλιστό.
Ο Βαρθολομαίος τρώει πίνει και γελάει με κάθε καρυδιάς καρύδι. Μουσουλμάνους, παπικούς, βουδιστές, αθεϊστές γούστο του και καπέλο του. Το ίδιο μπορεί να κάνει και ο Αρτέμιος. Ελεύθερος άνθρωπος είναι. Δηλαδή για σένα δεν έχει το δικαίωμα του εκκλησιασμού ο Αρτέμιος και το έχει ο Πάπας στον Άγιο Γεώργιο να απαγγέλει το Πιστεύω και την Κυριακή Προσευχή με επιδόρπιο τον πολυχρονισμό στο τέλος.
Σε ρώτησε εσένα κανένας ποιους βάζεις στο σπίτι σου; Γιατί ελέγχεις τον Γκοτσόπουλο;
Αν και ψάλτης κόψε λιγουλάκι τους αμανέδες γιατί δεν σου πάνε.
Άσε την κριτική στον Πάπα και Πατριάρχη Αλεξανδρείας που ως λέγει και η Φήμη του είναι «κριτής της οικουμένης» για σένα κράτα τον τίτλο του κριτή του Ανδριόπουλου.
Σε ασπάζομαι με αγάπη ανυπόκριτο.
Τώρα είναι αργά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈπρεπε να το γράψεις προτού πάει.
Θα πήγαινα να πάρω την ευχή από έναν καθηρημένο Επίσκοπο.
Έτσι τον θεωρούσαν στην εποχή του και τον Ιερό Χρυσόστομο αποσυνάγωγο.
Για κάτσε ρε Παναγιώτη και ο Σωτηρ'οπουλος δεν είναι αφορισμένος;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι δεν πάει παντου και λειτουργείται και κινείτα σε εκκλησίες κανονικά;
Οπότε τι τα θες;
Για εντυπωσιασμό γίνονται οι αφορισμοί κλπ.Ετσι κατι να εχουμε να λεμε.
Δεν πιστευψω κανεις σοβαρος ανθρωπος να ασχολειται με τετοια;
Γνωστή η εμμονή σου με τον π. Αναστάσιο. Ιδιωτική επίσκεψη ήταν πού το κακό; Ο άνθρωπος διώκεται, δεν πρέπει να μιλάει κανείς; μήπως κινδυνεύει η ορθοδοξία από τον Αρτέμιο;
ΑπάντησηΔιαγραφήNo comments .......
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως καταντήσαμε, στην Εκκλησία μας, ισχύει το "μπάτε σκύλοι αλέστε κα΄αλεστικά μη δώσετε"! Κατά τα άλλα, η Εκκλησία της Ελλάδος αποτελεί, λένε μερικοί, υπόδειγμα για τον λοιπό Ορθόδοξο κόσμο. Τρομάρα μας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιώτη ….
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρχίζω να πιστεύω ότι ο Αλεκολόγος τα γράφει καλύτερα. Μην πέφτεις τόσο χαμηλά μόνο για να ανεβάσεις νούμερα στα σχόλια. Κράτα το επίπεδό σου. Ότι και να κάνεις τον αντίπαλο δεν τον φτάνεις έχει φτάσει σε ρεκόρ μπροστά σε σένα.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγνώμη αδελφοί, ήταν ιδιωτική επίσκεψη στο αρχονταρίκι του ενοριακού Ναού; Ο Άγιος Πατρών τι κάνει; το Ποίμνιό του συνομιλεί με σχισματικό καθηρημένο στο σπίτι του Ναού του;;; Οι Ναοί δεν ανήκουν στους Ιερείς αλλά στον Επίσκοπο, αλλά πρέπει να μπορείς να τα βάλεις με τους Γκοτσόπουλους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑμέσως και πάραυτα και παραυτίκα να συγκληθεί Πανορθόδοξος ή καλύτερα Οικουμενική Σύνοδος για να αφορίσει, καθαιρέσει και αποσχηματίσει τον αναιδέστατο κληρικό διότι τόλμησε - ώ της θρασύτητος - να δεχθεί στο σπίτι του τινά άνευ της αδείας του Παναγιωτάκη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος ειναι ο Αλεκολογος?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαναγιώτη μου έχεις λυσσάξει με τον παπαΤάσο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι στον ύπνο σου τον βλέπεις.
Πάντως τέτοιο φτύσιμο που έχεις φάει απ΄αυτόν! Την παραμικρή σημασία δε σου δίνει.
Κάποτε τον ενημέρωσα ότι τον έβριζες και μου απάντησε: "ωχ καϋμένε. Από καρακάξα κελάηδισμα περιμένεις;"
Παναγιώτη οι πληροφορίες μου λένε ότι τον Αρτέμιο τον υποδέχθηκε μετά τιμής και Μητροπολίτης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨάξε να βρεις αν είναι αλήθεια και ποιος είναι.
Για το κυριως μενου της αναρτησης δηλαδη πιος ειναι κανονικος εππισκοπος στη Σερβια δεν εχω γνωμη . Βασικα στα παλαιοτερα των υποδηματων μου πιος ειναικανονικος και πιος ειναι ακανονιστος επισκοπος σε οποιαδηποτε εκκλησιαστικη δικαιοδοσια . Αλλα αλλο ηθελα να θιξω . Σε ενα σχολιο γραφει καποιος οτι οι ναοι δεν ανηκουν στους ιερεις αλλα στον επισκοπο. Λαθος . Ο επισκοπος ασκει μονο διοικηση και ποτε εξουσια . Οι ναοι ανηκουν στην εκκλησια δηλαδη στο συνορο κληρου και λαου . Ο ναος ας πουμε της Αχειροποιητου στην Θεσσαλονικη ανηκει διαχρονικα σε ολους τους εδω και αιωνες εφημεριους και ενοριτες . Και εν γενει σε ολο το πληρωμα της εκκλησιας . Στον εκαστοτε δεσποτη ανηκει πραγματικα οπως σε ολους μας στο τελος 2 μετρα γη . Α.Μ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι και να γράφεις ο π. Αναστάσιος και ο κ. Αναστάσιος σε γράφουν. Είδα την αποστομωτική τους απάντηση. Σου τα λένε χύμα. Όχι με λόγια αλλά με προσθήκη νέων φωτογραφιών. Παναγιώτη κάνε κάτι σε αψηφούν. Δεν σε υπολογίζουν καθόλου. Μην τους αφήσεις σε χλωρό κλαρί. Πάτησέ τους …….
ΑπάντησηΔιαγραφήΠατε να ξεφύγετε αλλά το ερώτημα του Ανδριόπουλου είναι αμείλικτο: ΤΙ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΕΝΑΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΘΑΙΡΕΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΣΕΡΒΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ; ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΠΕΡΙΑΓΕΙ Ο ΠΑΠΑΣ ΣΑΣ Ο ΓΚΟΤΣΟΠΟΥΛΟΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ερώτημα δεν είναι αμείλικτο αλλά βλακώδες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος είναι κληρικός άριστος με μεγάλη προσφορά στην τοπική Εκκλησία της Πάτρας. Η ανακαίνιση ή μάλλον η σωτηρία του Ιερού Ναού του Αγίου Νικολάου έγινε επί των ημερών του. για να κτισθεί το Πνευματικό Κέντρο ίδρωσε και έφτυσε αίμα. Η κάθε γωνιά έχει κάτι να πει για τον π. Αναστάσιο. Σύρθηκε στα δικαστήρια από εργολάβους και παπάδες και όμως πρόσφερε τον Ναό του Αγίου Νικολάου στους ενορίτες. Όταν ο Μητροπολίτης του πείρε την προεδρία του Εκκλησιαστικού Συμβουλίου ο π. Αναστάσιος έγινε πολύτιμος βοηθός και συμπαραστάτης του νέου προϊσταμένου. Και μόνο αυτό κ. Ανδριόπουλε δείχνει το ήθος το ιερατικό του π. Αναστασίου. Σε πειράζει γιατί ο π. Αναστάσιος είναι ηγέτης με έργο. Περιμένω να ακούσω κάτι τι για το έργο του κατ’ επάγγελμα επικριτή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝ. Σ.
Ποιος μπορει να μας δώσει πειστικές απαντήσεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί κάλεσε ο παπα-Τάσος τον Αρτέμιο στην Πάτρα; Γιατί φωτογραφήθηκε μαζί του και ανέβασε τις φωτογραφίες στο ιντερνετ; Τι θελει να μας δείξει; Υπάρχει κανείς;
''Τι θελει να μας δείξει;'' (22 Νοεμβρίου 2012 5:08 μ.μ.).
ΑπάντησηΔιαγραφήΌτι γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους τις κανονικές αποφάσεις της Εκκλησίας της Σερβίας. Αυτό. Θέλει πολύ μυαλό να το καταλάβεις;
Από Μακεδονία μεριά.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠελεκάνε δεν σου έχει πει κανένας ότι η ιεροσύνη και η αρχιεροσύνη είναι ενεργεί όσες καταδίκες και αν υπάρξουν. Πάνω σε αυτό στηρίζουν οι οικουμενιστές την ιεροσύνη του πάπα. Για τον Ρώμης την αναγνωρίζουν για τον Αρτέμιο όχι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποκριτές
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί κύριοι και εν Κυρίω αδελφοί. Ξεκινώντας από το άρθρο και φτάνοντας μέχρι και το τελευταίο σχόλιο όλα είναι διαποτισμένα από τη δημοσιογραφία της εποχής. Ασχολούμαστε με την παραφιλολογία και όχι με την ουσία. Το αμείλικτο ερώτημα που τίθεται είναι τι δουλειά έχει ο Αρτέμιος στην Πάτρα. Το πραγματικό ερώτημα που κρύβεται (δε λέω σκόπιμα) είναι γιατί αφορίστηκε και τι ακριβώς συμβαίνει στην Εκκλησία της Σερβίας. Γιατί διώκεται και γιατί κατηγορείται για οικονιμικά σκάνδαλα. Είναι αλήθεια; Είναι ψέμματα; Υπάρχουν πολιτικοί λόγοι; Υπάρχουν εμπάθειες; Προσωπικά επ' αυτών θα ήθελα να είναι η συζήτηση και όχι επί του κουτσομπολιού. Ευχαριστώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Πειραιώς Σεραφείμ σας απάντησε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αιδεσιμιλογιότατος π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος δεν σας υπολογίζει και δεν σας απαντά.
Καλά βρε 1:19 πού ζεις ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεριμένεις από το και στο ιστολόγιο του Ανδριόπουλου σοβαρή συζήτηση και όχι κοτσομπολιό;
Είσαι σοβαρός ;
Πότε έγινε έστω απλή συζήτηση από τον Ανδριόπουλο και την παρέα του;
Κοτσομπολιό, κακεντρέχεια, βρίσιμο, γλύψιμο και τα συν αυτοίς.
Επίπεδο ιστολογίου αντάξιο του ιστολόγου.
Είτε σας αρέσει είτε όχι ο παπα-Αναστάσης είναι μάγκας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈνα κιχ κάνει και χορεύει ο Ανδριόπουλος και χτυπιέται η παρέα του.
Όσο για επίπεδο ιστολογίου για σοβαρή συζήτηση που θέλει ο άλλος, τι να πω!