Για το πρόσφατο σχόλιό μας Νεο-παραδοσιακό κυνήγι μαγισσών, με αφορμή την σημερινή ημερίδα της Μητροπόλεως Πειραιώς για την "μεταπατερική αίρεση", κατηγορηθήκαμε για "εμπάθεια", "αυθαιρεσία" και τα όμοια.
Όμως, δεν είπαμε κάτι το καινούργιο αλλά το αυτονόητο, ότι δηλ. στόχος είναι η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών της Μητροπόλεως Δημητριάδος. Το διαλαλεί, άλλωστε, και ο Ορθόδοξος Τύπος στο φύλλο (10-2-2012) που κυκλοφορεί: Εἶναι προφανές ὅτι ἡ ἡμερίδα ὀργανώνεται διά νά δοθῆ ἀπάντησις εἰς τήν θεολογικήν Ἀκαδημίαν τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Δημητριάδος, ἡ ὁποία οὐσιαστικῶς προπαγανδίζει τήν ξένην πρός τήν Ὀρθόδοξον θεολογίαν, Μεταπατερικήν θεολογίαν. Προσευχόμεθα τό παράδειγμα τῆς Ἱ. Μητροπόλεως Πειραιῶς νά ἀκολουθήσουν καί ἄλλαι Ἱ. Μητροπόλεις εἴτε εὐθέως εἴτε ἐμμέσως.
Οπότε η Ιδιωτική Οδός απλώς επεσήμανε το γεγονός. Για όσους παραμένουν τάχα και ανυποψίαστοι έχουμε προνοήσει: Ας διαβάσουν το κείμενό μας Πειραιώς εναντίον Δημητριάδος; Το γράψαμε 16 Ιουνίου 2010!
Ευχόμαστε καλή επιτυχία στην ημερίδα, ήτοι να αναδειχθούν οι αιρετικοί και να παραδοθούν πάραυτα στην πυρά!
DISTIXOS O KOSMOS PENETAI KAI DIORGANONTAI HMERIDES ANTIPERISPASMOY KAI OXI PROBOLI TOY ORTODOXOY HTHOYS TRIA 3 POYLMAN SYNODEYOYN TON ZHSH TON ASTERA TON SKOTEINON
ΑπάντησηΔιαγραφήη εννοια μεταπατερικη για ποιο λογο ακριβως οριζεται ως αιρεση, πριν καν συζητηθει θεολογικα ή σε διορθοδοξο επιπεδο; αναρωτιεται τωρα ενας νηφαλιος αναγνωστης...
ΑπάντησηΔιαγραφήτί λες βρε άσχετε; παραπλανάς τόσο κόσμο; μωρολόγος είσαι παρά θεολόγος!
ΑπάντησηΔιαγραφήοταν δεν υπαρχουν μαγισσες και αιρετικοι, η ψυχαναγκαστικη μας θεολογικη νοοτροπια μας ωθει να τους κατασκευασουμε. ας μου ορισει καποιος σαφως: τι εστι μεταπατερικη θεολογια; και ποιος ειναι ο "πατερικα σχετικος" που την κατακρημνιζει;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ Θεέ μου!Φαρισαίος σκέτος,"ταφος ανεωγμένος ο λάρυγξ
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτού!"!!!!
Γενικά, στο ιστολόγιο του κ. Ανδριόπουλου, αυτό που μου κάνει μεγαλύτερη εντύπωση είναι η μεγαλομανία και δοκησισοφία του ιδιοκτήτη του. Κάτι μεταξύ παρακμιακού Φαναριώτη και wannabe Βάγκνερ. Ενδιαφέρουσα ψυχοπαθολογία. Θυμίζει κάτι "περίεργους" φαντασμένους κοσμικούς αρχιμανδρίτες...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιάννης
Αγαπητοί μου, είτε το θέλουμε είτε όχι ο ιστολόγος δικαιώθηκε πανηγυρικά!!!! Η ημερίδα στράφηκε εναντίον του Ιγνατίου και της Ακαδημίας, αλλά όχι μόνο. Με μια κουβεντα όλοι οι εισηγητές έβγαλαν αιρετικούς τους πάντες εκτός από τους εαυτούς τους!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟταν ο μακαριστός αρχιεπίσκοπος κυρός Χριστόδουλος είχε τιμωρήσει με προσωρινή ακοινωνησία τον π. Θεόδωρο Ζήση για αντιεκκλησιαστική συμπεριφορά, ο π. Θεόδωρος από πόρτα σε πόρτα ζητούσε την υποστήριξη πανεπιστημιακών της Θεολογίας και εκκλησιαστικών παραγόντων για την άρση της ακοινωνησίας - την οποία και επέτυχε. Τώρα (ξανα-)κάνει τα ίδια, υβρίζοντας από απλούς θεολόγους, μητροπολίτες μέχρι και τον Πατριάρχη - προς δόξαν του συνοδικού πνεύματος της Ορθοδοξίας άρα γε; Και οι συν αυτώ προς τι και κυρίως ως τι (το άθροισμα των ατομικοτήτων τους -νομίζουν ότι - συνιστά εκκλησιαστικό θεσμό;..) εξαπολύουν μύρδους κατά θεολόγων και μητροπολιτών της Εκκλησίας μας με τους οποίους διαφωνούν; Προς δόξαν του συνοδικού πολιτεύματος;... Kαλά τα έλεγε ο χριστιανός εκείνος ότι στη Ρώμη έχουν έναν Πάπα, ενώ στην Ελλάδα (παρα-) γεμίσαμε απο παπίσκους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΟΛΟΓΟΙ ΑΠΘ
Η ημερίδα αυτή λειτουργεί ήδη διχαστικά. Κηρύχθηκε ανοιχτός πόλεμος εναντίον του Δημητριάδος, αν δεν το καταλάβατε. Ειπώθηκαν πολύ σκληρά πράγματα εναντίον του και κανείς από τους παριστάμενους αρχιερείς ή θεολόγους δεν ψέλλισε εναν αντίλογο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΙΠΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΕΥΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ Ο "ΚΑΙΡΟΣ" ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΘΑ ΞΑΝΑΕΠΑΙΡΝΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΑ ΣΟΒΑΡΑ ΤΟΥΣ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεσούσης της κρίσεως που βασανίζει το λαό, κάποιους τους πιάνει άλλου είδους κρίση. Αλλά που καιρός να ασχοληθούν με το λαό. Σε καιρούς πείνας και δυστυχίας τους ενδιαφέρει η πνευματική "υπερτροφία". Και το διατυμπανίζουν τις απόκριες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔοξάστε τους!
π.Γ.
Ο Θεός να ευλογεί και να στηρίζει τον άξιο επίσκοπο Πειραιώς διότι έχει πολύ βαρύ έργο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι προσευχές μας να τον ενδυναμώνουν.
π.Νεόφυτος Π.
Πεῖτε τα πεῖτε τα κ. Ἀνδριόπουλε. Ἐδῶ ὁ κόσμος καίγεται και ὁρισμένοι προσπαθοῦν νὰ κυνηγοῦν φαντάσματα μπὰς καὶ κρύψουν τὴν πνευματική τους γύμνεια καὶ τὴν φαρισαϊκὰ ἐπιφανειακή τους ἐνασχόληση μὲ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ, ἀκόμη κι ἄν εἶναι ἐπίσκοποι.
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ Δημητριάδος δὲν ἔχει νὰ φοβηθεῖ τίποτε ἀπὸ φαιδροὺς τὸ λιγότερο «ἀδελφούς» του. Ὑπάρχει κόσμος ποὺ ἔχει πλέον κουραστεῖ ἀπὸ τὸ κυνήγι μαγισσῶν. Αὐτοὶ ποὺ θέλουν νὰ ἀσχοληθοῦν μὲ τὸ σπόρ ἄς πᾶνε στοὺς ΓΟΧ καὶ νὰ μᾶς ἀφήσουν ἤσυχους, ἀπεκδυόμενοι φυσικὰ τὴν κοσμικὴ ἐξουσία ἑκάστου μητροπολίτη καὶ τὸν παχυλὸ μισθὸ ποὺ τὸν συνοδεύει μαζὶ μὲ τὴν ἀπομύζηση ἑκάστης ἑνορίας.
Ο ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ!! ΠΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙΣ κ. ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΕ ΚΑΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΕΞΑΡΤΗΣΗ;
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://panayiotistelevantos.blogspot.com/2012/02/blog-post_3311.html
Η ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΣΤΟ ΣΤΟΧΑΣΤΡΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ “ΣΤΟΕΣ” ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ
___________
Δεν ξέρω, κ. Ανδριόπουλε, τι λένε ορισμένοι πάντως προσωπικά καθόλου δεν διαφωνώ ότι η Ημερίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς στόχευε πρωτίστως την Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών του Βόλου.
Το σωστό να λέγεται.!
Μόνο που σας παρακαλώ να λάβετε υπόψη σας είναι ότι “εν ταύτη τη Ακαδημία κατάκειται πλήθος πολύ των ασθενούντων, τυφλών, χωλών, ξηρών, εκδεχομένων την της αιρέσεως του ύδατος του πονηρού κίνησιν”.
Εννοώ, κ. Ανδριόπολε, ότι οι “Συναξιακοί”, οι Αγουριδικοί, οι Γιαγκαζουγλικοί ΚΑΙΡΟΣκόποι και οι Νεορθόδοξοι δίνουν μονίμως τον παρόν τους στην Ακαδημία.
Γι’ αυτό έχετε μεν δίκαιο να λέτε ότι στο στόχαστρο της Ημερίδας ήταν η Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών του Βόλου, πλην όμως, σας παρακαλώ, να μην παραγνωρίζετε ότι και οι “Συναξιακοί”, οι “Κατσιαρικοί”, οι “Αγουριδικοί” της Θεσσαλονίκης, οι “Γιαγκαζουγλικοί” και οι “Νησιωτικοί” της Αθήνας βρίσκονται επίσης στο στόχαστρό της.
ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ Ο ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ;
_________
Και κάτι άλλο! Είχατε γράψει σε παλαιότερον άρθρο σας ότι:
Ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος πήγε στην Ακαδημία Θεολογικών Σπουδών του Βόλου, με την οποία συγγενεύει, νομίζουμε, θεολογικά. Δεν δίστασε, όμως, να πάει και στην πρόσφατη αντιπαπική ημερίδα της Μητροπόλεως Πειραιώς, εκπλήσσοντας πολλούς, αν και φαίνεται πως ήταν απλώς μια “ευγενική χειρονομία”.
Μήπως, κ Ανδριόπουλε, μιας και ανήκετε στα ενδότερα του Ιερωνυμικού καταπετάσματος, μπορείτε να μας πληροφορήσετε για ποιο λόγο δεν ευαρεστήθηκε ο Μακαριότατος να προσφωνήσει την Ημερίδα της Ιεράς Μητροπόλεως Πειραιώς, όπως έκανε την προηγούμενη φορά;
Μήπως διερωτόμαστε - εμείς οι παροικούντες στις παρυφές του όρους της ιερωνυμικής κρυπτοφάνειας - δεν πήγε επειδή αν πήγαινε θα σήμαινε ότι συναινεί με την επίθεση εναντίον των στενών συνεργατών του (Γιαγκάζογλου, Πέτρου Βασιλειάδη κτλ.);
Στην πρόσφατη Ημερίδα για την Παλαιά Διαθήκη που διοργάνωσε η Ενορία της Αγίας Παρασκευής Αττικής βρήκε το χρόνο ο Μακαριότατος να παραστεί προσωπικά.
Γιατί άραγε δεν πήγε να παρουσιαστεί και στην Ημερίδα εναντίον των “μεταπατερικών” θεολόγων;
ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Ο ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΣ. ΤΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΨΥΧΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΕΛΙΚΑ!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΣΤΗΝ ΠΥΡΑ! ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΜΑ!
__________________
Και κάτι τελευταίο.!
Αναφέρετε ότι στο “κυνήγι μαγισσών” - όπως το αποκαλείτε - της Ημερίδας θα ζητηθεί το κάψιμο στην πυρά των αιρετικών.
Μήπως σας διαφεύγει, κ. Ανδριόπουλε, ότι το κάψιμο των αιρετικών στη πυρά είναι πρακτική των φίλων σας των Παπικών με την οποία οι Ορθόδοξοι δεν είχαν και ούτε επιθυμούν να αποκτήσουν σχέση;
Αυτό που ζητάμε όμως και για τους “μεταπατερικούς” και για όσους άλλους διατυπώνουν αιρέσεις είναι η Σύνοδος να τους καλέσει σε απολογία και αν τυχόν διαπιστωθεί ότι δεν έχουν διάθεση μετανοίας και πρόθεση αναίρεσης των κακοδοξιών τους, τους μεν κληρικούς εξ αυτών να καθαιρέσει και τους λαικούς να αναθεματίσει.
Αυτή είναι η ορθόδοξη πρακτική και όχι το κάψιμο επί της πυράς.
Μήπως διαφωνείτε;
Πολλά σχίσματα προκλήθηκαν από "γνήσιους". Εδώ που αφέθηκαν και φτάσαν τα πράγματα πρέπει οπωσδήποτε να αποφανθεί συνοδικά η Εκκλησία -εννοώ συνοδικά η Εκκλησία και όχι φαιδρά τεχνάσματα που αφθονούν στην ελλαδίτικη Εκκλησία- και μετά ο καθένας ας πάρει το δρόμο το δρόμο που θέλει. Αν και τώρα οι επίσκοποι της εθνικής μας μιζέριας προσποιούνται, πως δεν υπάρχει θέμα ας αναλάβουν το φορτίο της κατάντιας στην οποία σέρνεται η ορθόδοξη Εκκλησία στην Ελλάδα από σημερινούς σωτήρες της ορθοδοξίας. Δεν επιτρέπεται πλέον σε καμιά περίπτωση να αγνοούνται όσα λέγονται για το Οικουμενικό Πατριαρχείο, τον Δημητριάδος ή ένα σωρό άλλους, επειδή κάποιοι αποφάσισαν να σώσουν την πίστη και στο τέλος θα διαλύσουν την Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος από μας είναι λάθος ας το ακούσει συνοδικά και ως ορθόδοξος ας το δεχτεί..
O Tελεβάντος ΔΕΝ ανήκει στην Εκκλησία της Ελλάδος. Μακριά από την Εκκλησία της Ελλάδος η αντορθόδοξη "τελεβαντίαση"...μακριά... Mακριά από την Εκκλησία μας ο ακοινώνητος της Κύπρου...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜετά την πρόταση του Ζήση για προσθήκη στο Σύμβολο της Πίστεως της λέξης "Πατερικη" μπορούμε πλέον να ομιλούμε για το Σύμβολο Νικαίας- Κωνσταντινουπόλεως- Φαλήρου ή ποιο σωστά για να μπει και η Γλυφάδας Σύμβολο Νικαίας- Κωνσταντινουτπόλεως- Νοτίων Προαστείων....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφήστε, βρε παιδιά, τους διαφόρους και πολλούς... να κάμουν ό,τι θένε! Στο τέλος, και το ξέρουν αυτό...., του Βαρθολομαίου -της Εκκλησίας δηλαδή- το θέλημα θα γένει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΠΕΙΡΑΙΩΤΙΚΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΙΚΙΣΤΑΝ ΟΜΩΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία της Ελλάδος λειτουργεί με φανταστική αδιαφορία ή ανέχεται ή υποθάλπει ή και υποστηρίζει τα τεκταινόμενα. Αν η ελλαδική Εκκλησία έχει πεισθεί ότι η ορθοδοξία κινδυνεύει από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, τον Περγάμου, το Δημητριάδος, το Μεσσηνίας κτλ κτλ για να μη βάλλω και ένα σωρό λαϊκών καθηγητών θεολογίας, που δεν έχουν θεσμική εκκλησιαστική θέση, να μας το πει και ας φροντίσει να μας απαλλάξει σε εκκλησιαστικό επίπεδο από τους εχθρούς της πίστης. Έτσι θα ξέρουμε που και πως να στραφούμε και να λειτουργήσουμε ως ορθόδοξοι. Αν όμως έχει άλλη θεώρηση ας φροντίσει το Σώμα της αλλιώς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝα αναλάβει κάποτε τις ευθύνες της και απέναντι και στη λοιπή ορθόδοξη οικουμένη. Τα όσα συμβαίνουν δεν αποτελούν απλά μια άσκηση κριτικής, που και λάθος να ήταν θα ήταν ευπρόσδεκτη αλλά επιχειρείται η χάραξη γραμμών ορθοδοξίας. Το θέμα είναι αρκετά σοβαρό εκκλησιολογικά.
Η αφασία που υπάρχει ως τώρα δεν οικοδομεί και δεν θα οικοδομήσει σε καμιά περίπτωση Εκκλησία.
Θρ.
@17 Φεβρουαρίου 2012 12:57 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣωστά το λέτε! Πλέον δεν θα έχουμε Σύμβολο, αλλά υπερόριο δρομολόγιο του ΚΤΕΛ!
Προς Γιάννη, 16 Φεβρουαρίου 2012 12:49 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑτυχές το παράδειγμά σας, ο κ.Ανδριόπουλος δεν δύναται να λάβει χειροθεσία Αρχιμανδρίτου διότι δεν είναι κληρικός και, κυρίως, δεν είναι, πλέον, Εύζωνας!
"όπως μερικοί σύγχρονοι κυνηγοί «αιρετικών» που Θεομαχούν (Πράξ. β΄, 29) και ταράζουν συνειδήσεις σπέρνοντας διχόνοιες με «ομολογίες» και «ημερίδες»! Μάλιστα μερικοί απ' αυτούς υποκρίθηκαν και τον σοβαρό και ευπειθή κληρικό και «ηλεήθηκαν» απο τη Μητέρα Εκκλησία με την αρχιεροσύνη, ενώ άλλοι πάλι προσποιούμενοι τους ομόφρονες δέχθηκαν καθηγεσίες από τεκνία του Πατριάρχη Αθηναγόρα! Τώρα, αυτοί επιλήσμονες των ευεργεσιών λοιδορούν το Οικουμενικό Πατριαρχείο, ακόμη και χλευάζουν αοίδιμους Πατριάρχες για την προσήλωσή τους στην διαχρονική εκκλησιαστική τακτική του Διαλόγου, που αψευδώς επιμαρτυρεί η Εκκλησιαστική Ιστορία. Αλλοίμονον, γιατί, όπως μου έλεγε ο πατριάρχης Αθηναγόρας, «τον «αγνώμονα» τον πληρώνει ο Ιδιος ο Θεός με παραδειγματικό τρόπο και χωρίς μεγάλη καθυστέρηση»!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα ας έλθουμε σε κάποιο γεγονός που δείχνει πολλά για τον Ετεοκλή σε χρόνια που δεν είχαν εξαφθεί οι ανακυκλώσεις των «αντιπαπικών παθών». Μερικές φορές θέλαμε να παραδειγματιστούμε από το επίπεδο των συγχρόνων μας αρχιερέων. Ὁμως το πρότυπο του γνήσιου ιεράρχη δεν υπήρχε μεταξύ των ενταύθα παροικούντων αρχιερέων. Ο Ετεοκλής μιά ημέρα μου είπε ότι το βρήκε στους «Αθλίους» του Βίκτωρος Ουγκώ στο πρόσωπο του λατίνου επισκόπου Μυριήλ, που με αγία απλότητα προστάτευσε τον δυστυχή τύπο του Γιάννη Αγιάνη! Μέσα στις σελίδες των «Αθλίων» περιγράφεται η όλη αγία βιωτή, η φιλανθρωπία, η ταπείνωση, η πραότητα, η μέριμνα για το πλησίον. Ο Επίσκοπος Μυριήλ ήταν ανεπιτήδευτο και σοβαρό πρόσωπο και σ' αυτόν αναγνώρισε τις αποστολικές αρετές ενός απεσταλμένου τοῦ Θεού που πρόσφερε ακόμη και τα κηροπήγια που στήριζαν τα κεριά του φωτισμού του για να ανακουφίσει τον καταδιωγμένο πεινόντα αδελφό. Ο Μυριήλ δεν επένδυε τα χρήματά του σε πολυτελή αρχιερατικά άμφια για να εντυπωσιάζει τους αδαείς ως βαρβάρους, ούτε αποθησαύριζε ποσά για την «ασφάλεια των γερατειών» του ή μάλλον των κληρονόμων του, ούτε προκαλούσε το δημόσιο αίσθημα με τον πλούτο της κατοικίας και της τραπέζης του, ούτε μάζευε γύρω του συνεορταστές εκλέκτορες για την προαγωγή του σε αρχιεπίσκοπο -καρδινάλιο των Παρισίων, γιατί παρέμενε ανάργυρος χορηγός της χάριτος και έμπρακτος διδάχος του ευαγγελίου σε κοινωνία με τους ελάχιστους αδελφούς του. Αποστολή του η ανάσταση και η σωτηρία των συνειδήσεων. Αυτόν τον αξιομνημόνευτο επίσκοπο επισήμανε μεταξύ των Λατίνων επισκόπων ο φίλος μου ο Ετεοκλής για να τον προβάλει ως το πρότυπο του επισκόπου και μου έλεγε: «Μόλις μπορέσω Αριστείδη να βρω τα χρήματα θα ανατυπώσω τις σελίδες για τον Μυριήλ και θα τις στείλω σε όλους τους αρχιερείς μας για να παραδειγματιστούν από ένα ετερόδοξο πραγματικό επίσκοπο»!
Ευτυχώς που τα έλεγε αυτά σε μια εποχή που δεν είχαν προκύψει ακόμη στη ζωή της Εκκλησίας μας οι μανιακοί κορύβαντες των ημερών μας, ίσως γιατί τότε ακούγετο η σώφρονούσα φωνή των συντηρητικών διδασκάλων μας Παναγιώτη Μπρατσιώτη και Παναγιώτη Τρεμπέλα - που τώρα εκτοπίστηκε ακόμη και από όσους θεωρούνται επίγονοί τους, οι οποίοι όταν μιλούσαν περί της Δυτικής Εκκλησίας έβαζαν μπροστά το επίθετο η «σεβασμία» Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία. Τότε ήταν αγέννητοι οι έξαλλοι φανφαρόνοι του αδιάβαστου ψευτοζηλωτισμού που μας διασύρουν στην Οικουμένη με τους «δικολαβίστικους» ακροβατισμούς τους. Επειδή δεν αντιλαμβάνονται την έκταση της εγκαταλείψεως, από την γενεά που έρχεται, του εκκλησιασμού και οι ναοί μοιάζουν με Κ.Α.Π.Η., ας ανοίξουν την δορυφορική τηλεόραση για να δούν τα πολλά εκκλησιαστικά κανάλια των Κοπτών, των Μαρωνιτών και των Συροαραμαίων, όπου πλεονάζει η νεότητα και τέλος ας παρακολουθήσουν και το κανάλι του Πατριαρχείου Μόσχας μήπως καταλάβουν πολλά. Εν Ελλάδι, δυστυχώς, ευδοκιμεί μόνο η φθηνή αλαζονεία του αβδηριτισμού.
Κύριε ελέησον και μή χειρότερα!"
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΗ, Α.Μ.ΙΕΡΟΜΝΗΜΟΝΟΣ, Κ.Α.ΠΑΝΩΤΗ ΣΤΟ ΑΜΕΝ.GR ΣΤΙΣ 23-2-2012
ΟΙ ΕΧΟΝΤΕΣ ΩΤΑ.....