- Η πανήγυρις στο μοναστήρι ετελέσθη. Προεξήρχε ο οικείος επίσκοπος. Οι γνωστοί άγνωστοι Αλέκοι φρόντισαν να απαθανατίσουν τις στιγμές. Ακολούθησε η ανάρτηση των φωτογραφιών στην ιστοσελίδα της Μητρόπολης και σε ιστολόγιο που καλύπτει “λαμπρές” πανηγύρεις.
Τώρα αρχίζει το απίθανο! Σαν πληροφορήθηκε ο ηγούμενος της Μονής ότι έχουν αναρτηθεί στο διαδίκτυο φωτογραφίες από την πανήγυρι της Μονής του, έσπευσε να καταστείλει το γεγονός! Και οι φωτογραφίες – κατά πάντα αθώες και ...ανυποψίαστες – κατέβηκαν πανηγυρικά!
Ο ηγούμενος δεν θέλει ντόρο γύρω από το μοναστήρι και την αδελφότητά του, έστω και με τον πλέον κοινό τρόπο που είναι κάποια φωτογραφικά στιγμιότυπα. Και τα έκανε όλα αθόρυβα...
Την ίδια στιγμή μεγαλοσχήμονες ηγούμενοι “Μεγίστων” Μονών, ακόμα και αγιορειτικών αποτυπώνουν ακόμα και το νεύμα τους στο διαδίκτυο παντί τρόπω (φωτογραφίες, βίντεο, περιοδικά, τόμοι κι ό,τι άλλο βάλει ο νούς τ΄ ανθρώπου).
Μνήσθητι Κύριε Ελευθερίου ηγουμένου, του εν τω κρυπτώ...
- Ακούμε τον ένα επίσκοπο να λέει ότι θα τα κάνει γυαλιά – καρφιά (έναν υπό ίδρυση ραδιοφωνικό σταθμό Σκοπιανών συμφερόντων), τον άλλο να αναφωνεί “ζήτω οι ντομάτες και τα γιαούρτια” για τους πολιτικούς, τον τρίτο να προτρέπει τους πιστούς να πάρουν το μπαστούνι και να εκδιώξουν τους “αιρετικούς” από τα χωριά τους, κ.ο.κ. και αναρωτιέμαι “πού ζω;”. Μάλλον σε άλλη Ορθοδοξία πιστεύω. Ως ...κακόδοξος δεν τα κάνω λίμπα, δεν “γιαουρτώνω” τους πολιτικούς και δεν παίρνω στο κατόπι τους “αιρετικούς” ούτε καίω το υλικό που θα μου έδιναν. Συγγνώμη κιόλας...
Ψηφιδωτό του Κωνσταντίνου Μουντζούρη
Τι να κάνουμε κε Ανδριόπουλε!Έχουμε και δεσποτάδες που αφουγκράζονται το αγωνιστικό αισθητήριο του λαού που σιχάθηκε τον καιροσκοπισμό και την ένοχη σιωπή του ηττοπαθούς αρχιεπισκόπου!Πάτρε το χαμπάρι!Ο κος Ιερώνυμος και οι συνεργάτες του αποτελούν μια θλιβερή μειοψηφία,υποταγμένη στη νέα Τάξη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα να συγχαρώ τον συγγγραφέα του κειμένου, που θα μπορούσε κάλλιστα να χαρακτηρισθεί σαν ένα ποίημα καβαφικής τεχνοτροπίας. Για το περιεχόμενο δε, ουδέ λόγος!
ΑπάντησηΔιαγραφήένας φίλος
Υ.Γ. συνέχισε, φίλε, να γραφεις ποιηση.
Για ποιο λόγο αφού ήσαν «αθώες» ζήτησε να αποσυρθούν;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι φοβάται ο «Λευτεράκης»;
Πολλές υποψίες μπήκαν στο μυαλό μου….
Η προτροπή του Μητροπολίτη να γιαουρτώσουν αυτούς που θέλουν την ελεύθερη διακίνηση των ναρκωτικών είναι σε σωστή βάση.
Αν πολλοί πολιτικοί, δεσποτάδες, ηγούμενοι, νεαροί Αρχιμανδριτάδες της γκαρσονιέρας, παπαδαριό και θεολογίσκοι τρώγανε τις γιαουρτιές τους τότε θα το βούλωναν.
Ξύπνα κόσμε και γιαούρτωσέ τους όλους!!!!
Ευτυχώς που αγρυπνούν ακόμα κάποιοι... γιατί αν περιμέναμε από τον Αρχιεπίσκοπο
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως, στην ιστοσελίδα της Μητρόπολης, τουλάχιστον, οι εν λόγω φώτος εξακολουθούν ανηρτημένες ώστε ο επισκέπτης ημπορεί να βλέπει την πανήγυρι και τον ηγούμενο να ηγουμενεύει κατ' αυτή και τον επίσκοπο να επισκοπεί κλπ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσο για τον άλλο ηγούμενο, τον Ελευθέριο "τον εν τω κρυπτώ", παρότι και η δική του πανήγυρι διαδικτυώθηκε αρμοδίως.., από καιρού ικανού ήδη διεσαφήνισε πως προτιμά να παραμένει στις ένδοξες ημέρες των πανηγύρεων ως ετελούντο το πάλαι στην αίθουσα του "χρυσού τρικλινίου" του πάλαι ποτέ δηλαδή ανακτόρου, το γε νυν εν αδρανεία..; της Καθέδρας, ήτοι, ενός Ηγεμόνος....
Δε θα μπορούσαν να γραφούν παρά αυτές οι ΑΘΛΙΟΤΗΤΕΣ,ως σχόλια από μερικούς!Τότε κύριοι κι εμένα,που δε μου αρέσουν ούτε ο Τ(ρ)εμπέλας ούτε ο Λενής ούτε κυρίως ο Ρούσσας να βγω όχι μόνο να τους γιαρουρτώ-
ΑπάντησηΔιαγραφήσω,αλλά,αν μπορώ να τους ξυλοφορτώ-
σω,να τους ξυρίσω και να μην τους επιτρέψω να πλησιάσουν ξανά όχι τη
ν αγία τράπεζα,αλλά ούτε τους να-
ούς!ΤΙ λέτε ρε κουμάσια θα σας άρε
σε τότε;!ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ!!Είδαμε και την κατάντια της εκκλησίας επί Παρα
σκευαίδη το 2005 και πού οδηγήθη-
καν οι λυσσαλέες καρυγές του!Όσο δε για τους επισκόπους,που ανέδει-
ξε, ας μη μιλάμε,γιατί"κρα
ζουν" και οι λίθοι!!!!
τι εγινε ρε παιδιά; γιατι θυμώσατε που δεν θέλουν το σκοπιανό ραδιόφωνο; παλι με την πολυφωνία μπλέξατε; δεν βλέπετε τι γίνεται και που μας πάει να λέει ο καθένας τον πόνο του (γράφε την βλακεία του);
ΑπάντησηΔιαγραφή