Μυθωδία
Ο Γιωργάκης ήταν κυριολεκτικά ένα παιδί του Θεού! Γόνος ευσεβούς οικογενείας, από μικρός μες στην Εκκλησία. Ιερόπαις, ψάλτης, κατηχητόπουλο, κατηχητής, ομαδάρχης στις κατασκηνώσεις, θεολόγος, οικογενειάρχης, πάντα πιστό τέκνο της Εκκλησίας εν υπακοή και ταπεινώσει. Σεβόταν τις αρχές και εξουσίες, δεν τολμούσε να εκφράσει την παραμικρή αντίρρηση από τον πολύ σεβασμό του, παρ' ότι έβλεπε κι άκουγε ενίοτε πράγματα που δεν του άρεσαν, δηλαδή θεωρούσε πως δεν ήταν εκκλησιαστικά, μα κοσμικά.
Οι αμφιβολίες του για την ποιότητα και τις πρακτικές των εκκλησιαστικών ταγών, τους οποίους πάντα υπηρετούσε με αυταπάρνηση, εντάθηκαν μόλις τα δυο μικρά παιδιά του μεγαλώνοντας άρχισαν να αμφισβητούν, σαν από ένστικτο, τις επιλογές και τις συμπεριφορές του πατέρα τους. Του έκαναν ...ανυπάκουες ερωτήσεις και κείνος δεν ήξερε τι να τους απαντήσει πολλές φορές. Κι έτσι κάποιες αμφιβολίες εντάθηκαν μέσα του, για το τι και ποιους υπηρετούσε σ' όλη του τη ζωή. Και τα παιδιά του; Θα γίνουν σαν κι αυτόν; Που δεν τολμά να πει ούτε ένα “ίσως”, “μήπως”...;
Έτσι σε μια συζήτηση στην χριστιανική κατασκήνωση, μια λαμπρή καλοκαιρινή μέρα, τόλμησε να ψελλίσει κάτι για τον ρόλο της Εκκλησίας στη σημερινή εποχή, δηλαδή για την ευθύνη της για την αποστασία των πολλών, παρόντος του Επισκόπου. Ο Επίσκοπος τα έβλεπε όλα τέλεια καμωμένα από πλευράς της ηγεσίας της Εκκλησίας, και μόλις άκουσε και τον Γιωργάκη να εκφράζει δισταγμό, εξεμάνη! Δεν το περίμενε απ' αυτόν. Δεν μπορούσε να το χωνέψει πως κι ο πιο υπάκουος πιστός του μέχρι σήμερα, σήκωσε κεφάλι!...
Με άγριο ύφος πήρε το Γιωργάκη παράμερα και το τι δεν του 'πε! “Εγώ είμαι ο Επίσκοπός σου! Είσαι υποχρεωμένος να με σέβεσαι! Να μην αντιμιλάς ποτέ! Δεν έχεις καταλάβει ότι εγώ διοικώ την Μητρόπολη; Και θα τολμήσεις εσύ να αμφισβητήσεις τα λόγια μου; Σκουπίδι!”.
Ο Γιωργάκης συνετρίβη! Τα λόγια του Επισκόπου του ήταν σφαίρες! Δεν μπόρεσε ν' αντέξει αυτή τη συμπεριφορά. Δεν είπε τίποτα. Σκέφτηκε τον αρχηγό του: “Ο δε Ιησούς εσιώπα...”.
Φίλησε το χέρι του Δεσπότη και εξαφανίστηκε. Τον έχασαν, έκτοτε, οι εκκλησιαστικοί κύκλοι, αποσύρθηκε τελείως από την ενεργό χριστιανική δράση, κοίταζε μόνο την οικογένειά του και εκκλησιαζόταν όσο πιο διακριτικά γινόταν για να μη τον βλέπουν.
Πέθανε ο Γιωργάκης, πέθανε κι ο Επίσκοπος. Και στην άλλη ζωή επαναλήφθηκε η παραβολή του πλουσίου και του Λαζάρου. Ο πλούσιος εν εξουσία Επίσκοπος εν μέσω των δαιμόνων και ο πτωχός τω πνεύματι (ήτοι πραγματικά ταπεινός) Γιωργάκης εν κόλποις Αβραάμ.
Και βοούσε καθ' εκάστην ο Επίσκοπος προς τον Πατριάρχη Αβράαμ: “Στείλε έναν άγγελο στους συνεπισκόπους μου να τους συνετίσει, ίνα μη και αυτοί έλθωσιν εις τον τόπον τούτον της βασάνου”.
Και ο Πατριάρχης απάντησε και πάλι: “έχουσι Μωϋσέα και τους προφήτας, ακουσάτωσαν αυτών”.
Για την αντιγραφή
Π.Α.
Την Μυθωδία αναδημοσίευσε ο Τρελο-γιάννης
Παναγιωτάκη, που τα 'μαθες αυτά τα απόρρητα γεγονότα; Η πληροφόρησή σου δεν παίζεται... Ασφαλώς ξέρεις ότι ειπώθηκαν πολύ περισσότερα από την μία πλευρά... Εύγε πάντως...σε όλα μέσα. Η μεταφορά δε των πραγματικών γεγονότων σε παραμύθι εξόχως καλλιτεχνική
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστέ μου και Παναγία μου τι γράφει
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή ήμουν εκεί, είσαι Θεός...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑιωνία η μνήμη των ηρώων της μυθωδίας ως και των ιδρυτών της Διακιδείου Σχολής Λαού......!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ΑΥΤΑ ΕΓΙΝΑΝ;;; ΜΗΠΩΣ ΕΙΧΕ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Η ΜΥΘΩΔΙΑ;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΑΙ ΘΕΟΟΟΟΟΟΟΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα σοβαρολογούμε;;; τον αποκάλεσε "Σκουπίδι!";;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΒρε παιδιά βοηθήστε και εμάς που δεν καταλάβαμε; πότε περίπου έγιναν αυτά; πράγματι πέθαναν ή όταν πεθάνουν θα συμβούν τα περι Αβραάμ,οπότε έχουν καιρό να διορθωθούν τα πράγματα και να πάνε και οι δύο στους κόλπους του Πατριάρχου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλή η παραβολή,αλλά χωρίς ΕΠΕΞΗΓΗ-
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΗ δεν είναι και τόσο εποικοδομητι-
κή!!
Δια τους παροικούντες την Ιερουσαλήμ, όλα αυτά αγαπητέ παναγιώτη είναι γνωστά. Το οξύθυμον και το εξοργιστικον και αλλαζονικόν δυτσυχώς είναι αληθινά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ ρε Γιωργάκη, και ήρωας κόμικ ;
Ας όψονται.
H ανωμαλία στο μεγαλειο της.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχουμε παρά να ευχηθούμε :να εξαφανισθώσι πάραυτα άπαντες οι αντιφρουνούντες, οι σχεδιάζοντες πονηρά κατά του , οι σκεπτόμενοι, έστω και εσωτερικώς, πονηρά κατά του προαναφερθέντος και όστις δεν συμορφούται προς τα κελεύσματα και τας εδαφιαίας μετανοίας , να εκτελείται δημοσίως εις την Πλατεία Βασιλέως Γεωργίου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ παρούσα διαταγή να αναρτηθεί και να τοιχοκολληθεί είς απάσαν την πόλιν και να παραμείνη εις τον πίνακα ανακοινώσεων προς παραδειγματισμόν!!!
Παιδιά, να ευχαριστείτε που ήρθε! Τι θα κάναμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε πάμε καλά. Δε πάμε καθόλου καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠεραστικά μας και στην υγειά μας.
Έτσι είναι Γιωργάκη...άλλοις πταίομεν, άλλοις απολαμβάνομεν...Απορώ πώς κρατήθηκες και δεν τον "έβρισες" έπειτα απ' αυτά που σου είπε και μάλιστα με τέτοιο ύφος...Σε άλλες περιπτώσεις τους βάζεις στη θέση τους, όποιους κι αν έχεις απέναντί σου...Εδώ γιατί κόλωσες;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕδώ όλοι αναφέρονται σε πραγματικά περιστατικά! Τι "μυθωδία" λέτε;;; Πραγματικότητα και μάλιστα σκληρή!!! Άρα..."τραγωδία"!(από το "τράγων ωδή" κατά τους Αρχαίους ημών..).
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι υπάρχουν μερικοί οι οποίοι τώρα λένε: "Μα καλά δεν ρώταγες βρε παιδί μου και εσύ; Τι είναι αυτά που είπες; Έπρεπε να ρωτήσεις πρώτα..."
ΑπάντησηΔιαγραφήΤραγικέ άνθρωπε. Μέχρι που θα ξεπέσεις επιτέλους; Δεν έχει πάτο ο κατήφορος που έχεις πάρει; Έλεος πια...
Σύνελθε, ήσουν και σοβαρός άνθρωπος κάποτε...
Παναγιώτη στον Τρελο-γιάννη είδα το ακόλουθο σχόλιο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμος είπε...
Σόρυ! Επειδή είμαι γκάου που λέει και η Στέλα και δεν καταλαβαίνω, ΤΙ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΙ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ;
Σ.
8 Δεκεμβρίου 2010 10:59 π.μ.
Αυτό που λες τέλεια στην ανάρτησή σου Παναγιώτη είναι ο πλούτος της εξουσίας!!! Πιο δαιμονικός κι από τον υλικό!!! Μπράβο!!
Αγαπητέ Παναγιώτη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Γιωργάκης συνετρίβη; Πόσους δεν είχε συντρίψει με τις ειρωνίες του όλα αυτά τα χρόνια;
Δανεικά είναι αυτά Παναγιώτη μου...
Λοίδοροι Βασιλεία Θεού κληρονομήσουσιν;
Ρωτάω...
Εσένα προσωπικά ανώνυμε των 8/12/2010 11:32 σε είχε συντρίψει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜάλλον ναι και μάλλον αποθυμένο το είχες. Του τη φύλαγες καιρό. Και επειδή δεν μπορούσες να του το πεις στα ίσια, τώρα που βρέθηκε κάποιος ταλαίπωρος οργίλος, το ευχαριστήθηκες. Αυτή είναι η κατάντια σου, και δεν κοιτάς που ο αρχηγός της μάντρας πάει στραβά, σε πειράζει που δικαίως στενοχωρήθηκε το πρόβατο. Βρε τι είστε εσείς όλοι οι αυλοκόλακες...
Ο Θεός να μας φυλάει από παρατρεχάμενους της εξουσίας, σαν και εσάς...
μ' αρέσει που γράφετε "ανωνύμως"!... εσείς ξέρετε και τα κουταλοπήρουνα σας οχι μονο τα ονόματα σας..ολα τα ξέρετε εκτός απο γραμματική και ορθογραφία τι απίθανο "αποθυμενο" ειναι αυτό !..πραγματικό στολίδι....συνεχίστε την καλή δουλειά.....
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν το περιμενα αυτο κ.Π.Α
ΑπάντησηΔιαγραφήφαινεται οτι εσεις εχετε μεγαλυτερο προβλημα απο οτι εχει ο γιωργακης και ο επισκοπος!!!!!
αντι να το σταματησετε εσεις το προβαλετε και μαλιστα με αυτον τον τροπο!!!!
αισθανομαι λυπη....
μπορει ο επισκοπος να εχει λαθος αλλα εσεις κανετε μεγαλυτερο κατηγοροντας τον επισκοπο!!!!!
κ Π.Α δεν σκεφτεστε οτι θα σκανδαλιστουν πολλοι οι οποιοι ειναι εξω απο την εκκλησια;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήτι θα πουν αν εμεις μονοι μας βγαζουμε τα ματια μας;;;;
ελεος.....
Και σένα γραμματικέ ανώνυμε των 12:08 πως είπαμε ότι σε λένε; Τι και συ ανώνυμα; Δεν το πιστεύω. Εσύ ο θιασώτης της επωνυμίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΑΧΑΧΑΧΑ
Αστα μεγάλε, φαίνεται ότι τσίμπησε το ψαράκι, χιχιχιχιχιχι
Δεν πειράζει. Ίσως κάποια άλλη φορά...
Τρέχα να πάρεις τον μισθό σου...
Κανένα νεύμα, ένα χαμόγελο, ποιός ξέρει τι τέλος πάντων....
Παναγιώτη συνέχισε έτσι, στην ανάδειξη των κακώς κειμένων έστω και με αυτόν τον τρόπο. Αν κατάλαβα καλά τον "Γιωργάκη" τότε ο καθένας μας θα έπρεπε να έχει τη δύναμη έκφρασης του λόγου του, την ανάληψη της ευθύνης των πράξεων του και εν τέλει όλοι κάποια στιγμή θα πρέπει να σταματήσουμε να ενεργούμε σαν οσφυοκάμπτες και υποχείρια του οποιοδήποτε εξουσιάζει. Ο Δεσπότης δεν έχει το αλάθητο,μόνο ο Πάπας το 'χει, και σίγουρα δεν υπάρχουν ερωτήματα και προβληματισμοί που δεν πρέπει να ειπωθούν μπροστά στον οποιοδήποτε Δεσπότη! Το πρόβλημα είναι να μην στεκόμαστε στις διαφωνίες μας και αποκοπτόμαστε απο το σώμα της κοινότητας, της ενορίας, της Μητρόπολης και εν τέλει της Ορθόδοξης Εκκλησίας μας. Εξάλλου ο διάλογος και όχι η άκριτη υποταγή προάγει τον άνθρωπο! Ας συνέλθουμε όλοι μας έγκαιρα και ας εκφράζουμε ελεύθερα τη γνώμη μας παντού!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ 9 Δεκεμβρίου 2010 1:31 π.μ.,
ΑπάντησηΔιαγραφήτου Γιωργάκη όσες φορές στο παρελθόν χρειάστηκε να του τα πω στα ίσια, το έκανα και μπήκε στη θέση του και έκοψε τις ειρωνίες. Εκτός και αν εννοείς άλλον Γιωργάκη από αυτόν που εννοεί ο Παναγιώτης.
Αλλά δεν κατάλαβες καλά. Σήμερα ο Γιωργάκης, αύριο ο Επίσκοπος.
Επιμένω ότι όλα είναι δανεικά, μήπως και βάλουμε μυαλό και κατεβάσουμε λίγο τη μύτη μας και αναλογιστούμε όσους έχουμε πληγώσει και κλάψουμε και μετανιώσουμε.
Όλα τα άλλα είναι...
Πατρεύς
Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον Πατρέα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα στη ζωή αυτή είναι δανεικά...
Ακούτε συνάνθρωποι και επίσκοποι;
αυτά δεν είναι τίποτα.... στις 9-12-2010 στην Ιερά Σύνοδο συνέλαβαν και έκλεισαν κληρικό του επισκόπου που μιλάτε, για να μην παραστεί στην δικάσιμο, η ιερή αλητεία του κωλονακίου.... θα γίνει το έλα να δεις.... αυτά που λέτε δεν είναι τίποτα.... έχει πολλά βράδια να κοιμηθεί ο επίσκοπος που εξύβρισε τον γιωργάκη....
ΑπάντησηΔιαγραφήnai to kserw, xtes brady egine... 20 mitropolites itan ekei. o patrinow papas poy apigagan me dolo tha toys ekseytelisei...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Ιωάννης ο Χρυσόστομος πληροφορεί: "τίποτα δε φοβήθηκα στη ζωή μου όσο τους επισκόπους" (PG 52, 685).
ΑπάντησηΔιαγραφήΧάλασε ο κόσμος. Περισσότερο χάλασαν οι δεσποτάδες που νομίζουν ότι είναι πρίγκιπες και επίκεντρο του κόσμου. Μήπως πρέπει και όταν οι δεσποτάδες λένε τις βλακείες τους οι πιστοί να αντιδρούν με γιουχάρισμα στην εκκλησία ή στην αίθουσα. Τότε μπορεί να βάλουν μυαλό.
ΑπάντησηΔιαγραφήεχει να πέσει γιουχάρισμα στην επόμενη συνεδρία για τον πατρινό παπά, θα πάει σύνεφο. έχουν κληθεί όλες οι συναρμόδιες αρχές και οι φορείς για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τον πολίτη.. να είστε όλοι εκει. στις 11-1-11 9 ώρα το πρωί.. έχουν δικαιώματα οι μειονότητες, τα αδέσποτα, οι προσφυγες, οι χελώνες και δεν έχουν οι άμοιροι παπάδες, έρμαιοι στα νύχια των αθλίων του κωλονακίου...
ΑπάντησηΔιαγραφήντροπη σας λεω εγω....κατα τα αλλα χριστιανοι!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήπολυ σας λυπαμαι..κυριοι....
κατα τα αλλα για να οικοδομησετε τον κοσμο φτιαχνεται τις σελιδες αυτες τις και καλα "θρησκευτικες"..αλλα καθε αλλο παρα αυτο γινετε....
ειναι ανεντιμο να κρυβεστε πισω απο την ανωνυμια σας και να βγαζετε ο,τι κακια και απωθημενο εχετε....
δεν θα επρεπε κΠ.Α να τα γραφετε καν ...θεολογος ειπατε οτι εισαστε;;;;
β.
Αγαπητέ 2.35 μ.μ., δε συμβάλλει στην εκκλησιαστική ευταξία το γιουχάρισμα επισκόπων στους Ι. Ναούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΒεβαίως, όσο δε θα τηρούνται με σεβασμό, οι Ιεροί Κανόνες και η Πατερική Παράδοση, από ΟΛΟΥΣ, επισκόπους, κληρικούς και λαϊκούς, θα κυριαρχούν τα ανθρώπινα πάθη και τότε αυτά και τρισχειρότερα θα συμβαίνουν.
Και η τήρηση αυτή νοείται ότι θα γίνεται όχι επιλεκτικά κατά το συμφέρον και το δοκούν, αλλά συνολικά.
Το τίμημα της ανυπακοής στους Ι. Κανόνες και στη διδασκαλία των Αγίων Πατέρων (που κάποιοι ρεβιζιονιστές με επιπόλαιη ευκολία αναθεωρούν) είναι αναπόφευκτα η αταξία, η ακοινωνησία, ο πόνος και η ταλαιπωρία όλης της Εκκλησίας.
Γιατί όταν περιφρονούνται οι Ιεροί Κανόνες, η Εκκλησία αντιμετωπίζεται στην πράξη όχι ως θεανθρώπινος, αλλά ως ανθρώπινος οργανισμός και τα αποτελέσματα - δυστυχώς - δε μπορεί παρά να είναι διαλυτικά.
Δυστυχώς όταν κάνουν κάποια βλαμμένα "δεσποτάδες", επόμενο είναι να γίνονται όλα αυτά. Εντύπωση μου κάνει άν όλοι αυτοί είναι σύμφωνοι με τους Ι.Κανόνες ή είναι καθαιρετέοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως αν είναι αλήθεια αυτό που λέει ο σχολίαστής 10-12-10 11:46 τότε τα πράγματα είναι πάρα πολύ σοβαρά. Πρέπει να ζητηθούν ευθύνες από τον ίδιο τον Αρχιεπίσκοπο.
Πρέπει να διωχθούν όχι μόνον στα πολιτικά αλλά και τα Εκκλησιαστικά δικαστήρια ειδ' αλλοιώς δεν υπάρχει Εκκλησία.
Ανώνυμος Ο/Η Ανώνυμος είπε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ 2.35 μ.μ., δε θα συμβάλει στην εκκλησιαστική ευταξία το γιουχάρισμα επισκόπων στους Ι. Ναούς.
Βεβαίως, όσο δε θα τηρούνται με σεβασμό, οι Ιεροί Κανόνες και η Πατερική Παράδοση, από ΟΛΟΥΣ, επισκόπους, κληρικούς και λαϊκούς, θα κυριαρχούν τα ανθρώπινα πάθη και τότε αυτά και τρισχειρότερα θα συμβαίνουν.
Και η τήρηση αυτή των Κανόνων νοείται ότι θα πρέπει να γίνεται όχι επιλεκτικά κατά το συμφέρον και κατά το δοκούν, αλλά συνολικά.
Το τίμημα της ανυπακοής στους Ι. Κανόνες και στη διδασκαλία των Αγίων Πατέρων (που κάποιοι ρεβιζιονιστές με επιπόλαιη ευκολία αναθεωρούν) είναι αναπόφευκτα η αταξία, η ακοινωνησία, ο πόνος και η ταλαιπωρία όλης της Εκκλησίας.
Γιατί όταν περιφρονούνται οι Ιεροί Κανόνες, η Εκκλησία αντιμετωπίζεται στην πράξη όχι ως θεανθρώπινος, αλλά ως ανθρώπινος οργανισμός και τα αποτελέσματα - δυστυχώς - δε μπορεί παρά να είναι διαλυτικά.
skeptomenos
είναι ολα αλήθεια... τον έκλεισαν τα αστυνομικά όργανα τάξης στο γραφείο των φωτοτυπικών μηχανημάτων χωρίς φως... και τους οικείους του σε άλλον χώρο.... με δόλο και παλιανθρωπιά... αν δεν έβαζε τις φωνές και δεν απωθούσε τους αστυνομικούς εκει θα ήταν ακόμα.. έκαν κρατητήρια στην ιερά σύνοδο το γραφείο με τα μηχανήματα των φωτοτυπικών... οι αλήτες του κωλονακίου... τα ξέρεις μακαριώτατε??? σε ξεφτιλίζουν αυτοί που έχεις εκεί!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήηδη ενημερώνονται τα συναρμόδια υπουργεία, εσωτερικών, δικαιοσύνης, προστασίας του πολίτη και οι εισαγγελίες αρείου πάγου και πλημμελειοδικών Αθήνας.... ακόμα όλες οι οργανώσεις για τα ανθρώπινα δικαιώματα και τα δικαιώματα του πολίτη... στις 11-1-11 9π.μ. θα γίνει μεγάλος χαμός!!! η υπόθεση του πρώην αττικής δεν ήταν τίποτα.... τρέμουν πολλές μίτρες σε πολλα κεφάλια....
ΑπάντησηΔιαγραφή..... πρώτο το κεφάλι του επισκόπου του γιωργάκη... να μάθει να λέει σκουπίδια και μπάχαλα τους ανθρώπους.....
ΑπάντησηΔιαγραφή!!!!τι έγινε βρε παιδιά;;; πείτε και σε μας...
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέσα στην ωραία αυτή ατμόσφαιρα έχουν ενδιαφέρον τα λόγια του Χρυσοστόμου για τα πνευματικά προσόντα που οφείλει να έχει ο ιερέας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά το Χρυσόστομο λοιπόν ο ιερέας οφείλει να είναι: «σεμνός, ταπεινόφρονας, αυστηρός, προσηνής, ηγετικός, κοινωνικός, αδέκαστος, παρηγορητικός, σκληρός, ήπιος, μη υποτασσόμενος, αντιστασιακός έναντι της εχθρικής εξουσίας ή των αντιεκκλησιαστικών ενεργειών»
(PG 48,657 ή σε Παπαδόπουλου Στυλιανού «Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος », Τ. β΄, σ. 206).
Τα σχόλια δικά σας.
πολυ καλά τα λέει ο φίλος των 10.52 της 12-12-2010.... λέγει που... όταν φάς τη σφαλιάρα στο ένα μάγουλο να γυρίσεις και το άλλο,,,, Ο Κύριος όμως όταν εραπίσθη είπε, εάν κακώς ελάλησα ομίλησον περί του κακού, εάν καλώς ελάλησα, γιατί με δέρεις!!! ε, τους πάει πολύ να τα καταπίνουμε όλα!!! Άσε φίλε να αγιάσουν οι δεσποτάδες, εμείς δεν χρειάζεται.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς δούμε λοιπόν με ποιό τρόπο ο Απόστολος Παύλος περιγράφει πώς πρέπει να είναι ο επίσκοπος:
ΑπάντησηΔιαγραφή«O επίσκοπος ως υπηρέτης του Θεού δεν πρέπει να έχει καμμία κατηγορία, να μην είναι αυθάδης, ούτε οργίλος, ούτε μέθυσος, ούτε βίαιος, ούτε αισχροκερδής, αλλά φιλόξενος, φιλάγαθος,σώφρων, δίκαιος, ευσεβής, εγκρατής, να κρατά σταθερό τον αξιόπιστο λόγο όπως εδιδάχθηκε, για να είναι σε θέση και να στηρίζει εις την υγιή διδασκαλία και να ελέγχει εκείνους που αντιλέγουν- να είναι κόσμιος, αφιλάργυρος,επιεικής,ειρηνικός, όχι βίαιος» (Προς Τίτον 1, 7-9 / Προς Τιμόθεον Α΄,3, 2-4).
o episkopos tou giorgaki sigoura!!! kai to apolitikio aytou... skoypidiwn to kleos kai mpaxalwn to kauxima!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή@12 Δεκεμβρίου 2010 11:59 μ.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπό το Προς Τιμόθεον Α΄,3,2-4 παραλείψατε το "σύζυγος μιάς γυναικός"!
13 Δεκεμβρίου 2010 12:59 μ.μ., παρέλειψα την αναφορά αυτή γιατί είναι νομίζω γνωστό ότι από τους πρώτους αιώνες η εκκλησία για να δώσει χρόνο και δυνατότητα για μεγαλύτερη και καλύτερη επισκοπική διακονία θέσπισε το άγαμο των επισκόπων για να τους απαλλάξει από τις βιοτικές οικογενειακές μέριμνες που ως έγγαμοι είχαν. Το θέμα αυτό κρίθηκε τότε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Επίσκοπος ως το σημείο αναφοράς και ως το κέντρο της ευχαριστιακής σύναξης κάθε τοπικής εκκλησίας εις τύπον και τόπον Χριστού ούτως ή άλλως πρέπει να απολαμβάνει της εις επίσκοπον τιμής.
"Χωρίς τον επίσκοπο δεν μπορεί να υπάρξει Εκκλησία".(Ανδρέα Θεοδώρου, Απαντήσεις σε ερωτήματα δογματικά , εκδ. Αποστολικής Διακονίας, 1997, σελ. 172-178).
Άλλο το ένα, άλλο το άλλο.
Πολύ σωστά, φίλτατε 13 Δεκεμβρίου 2010 4:18 μ.μ., πάρα πολύ σωστά! Το θέμα είναι κατά πόσον σήμερα οι λόγοι αυτοί, που η Εκκλησία τότε επεκαλέσθη γιά να θεσπίσει την αγαμία, ισχύουν κατά τη λήψη απόφασης να επισκοποποιηθεί κάποιος... Εξάλλου είναι παγκοίνως γνωστό σήμερα το ότι η επισκοποποίηση καθίσταται αυτοσκοπός γιά κάποιους που έχοντάς την ως θέλγητρο αποφασίζουν να γίνουν άγαμοι κληρικοί βεβιασμένα πολλάκις και έχουμε διάφορα, στη συνέχεια-είτε γίνουν επίσκοποι είτε μη- ψυχοπαθολογικά συμπτώματα.. νομίζω είμαι σαφέστατος.... Σε ό,τι αφορά τη θεολογία του επισκοπικού αξιώματος που παραθέτεις, εύχομαι ορισμένοι να την κατανοήσουν κάποτε, προσωπικά είμαι λάτρης του Ζηζιούλα, οπότε την έμαθα πολύ καλά και την εφαρμόζω-θαρρώ ακριβέστατα- στη σχέση μου με συν-αδελφά κληρικά και λαϊκά μέλη της Εκκλησίας! Να είσαι πάντα καλά!
ΑπάντησηΔιαγραφή