Και ενώ ο ΣΚΑΙ έχει αποδυθεί, εδώ και κάμποσες μέρες, να μας αποδείξει πανηγυρικά ότι δεν υπάρχει σκάνδαλο Βατοπαιδίου και ότι όλο το πράγμα ήταν "στημένο", έρχοναται σήμερα δύο εφημερίδες, ΤΟ ΒΗΜΑ και η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ, να μας πουν ακριβώς το αντίθετο.
Το ιδιαίτερο που ακούστηκε από πλευράς ΣΚΑΙ, και χρήζει πολλής προσοχής, είναι ότι το Βατοπαίδι προετόιμαζε (;) το έδαφος για μια πιθανή μεταφορά (!) του Οικουμενικού Πατριαρχείου στην περιοχή της Βιστωνίδας, όπου η Μονή θα έφτιαχνε ένα βυζαντινό χωριό και κάτι άλλα παρόμοια σενάρια. Ένας νέος ρόλος αποδίδεται στη Μονή, που το 'χε βάλει σκοπό να ...αλώσει την Ορθοδοξία. Ανεξάρτητα από το πολιτικό και οικονομικό σκάνδαλο, του οποίου τις διαστάσεις θα δούμε εν τέλει, το ηθικό σκάνδαλο βαρύνει απολύτως την Μονή, η οποία έσπευσε να υποδείξει "κέντρα, που επιδιώκουν να πλήξουν το Άγιον Όρος και την Ορθοδοξία", για να αποτινάξει από πάνω της κάθε ευθύνη.
Ας μη λησμονούμε ότι πριν ένα χρόνο καταδικάστηκαν σε 15 μήνες φυλάκιση με αναστολή οι Βατοπαιδινοί Εφραίμ και Αρσένιος για ηθική αυτουργία στην υπόθεση της δικαστίνας Μαρίας Ψάλτη, η οποία κρίθηκε ένοχη για παράβαση καθήκοντος, καθώς καθυστέρησε υπερβολικά ως πρόεδρος του Πρωτοδικείου Ροδόπης να δημοσιεύσει την απόφαση για την κυριότητα της λίμνης Βιστωνίδας από το Δημόσιο. Αποτέλεσμα αυτής της καθυστέρησης ήταν το Δημόσιο να προχωρήσει στις περίφημες ανταλλαγές με άλλες εκτάσεις στην υπόλοιπη χώρα.
Εκεί, λοιπόν, εντοπίζω το θέμα: στην ηθική αυτουργία και την αλαζονεία, η οποία υπερπερίσσευσε. Κι αυτήν ίσως κανένα δικαστήριο δεν μπορεί να καταδικάσει, αλλά είναι τόσο έντονη που από μόνη της αρκεί για να καταδικάσει τελεσιδίκως όσους την χρησιμοποίησαν.
Ας μη λησμονούμε ότι πριν ένα χρόνο καταδικάστηκαν σε 15 μήνες φυλάκιση με αναστολή οι Βατοπαιδινοί Εφραίμ και Αρσένιος για ηθική αυτουργία στην υπόθεση της δικαστίνας Μαρίας Ψάλτη, η οποία κρίθηκε ένοχη για παράβαση καθήκοντος, καθώς καθυστέρησε υπερβολικά ως πρόεδρος του Πρωτοδικείου Ροδόπης να δημοσιεύσει την απόφαση για την κυριότητα της λίμνης Βιστωνίδας από το Δημόσιο. Αποτέλεσμα αυτής της καθυστέρησης ήταν το Δημόσιο να προχωρήσει στις περίφημες ανταλλαγές με άλλες εκτάσεις στην υπόλοιπη χώρα.
Εκεί, λοιπόν, εντοπίζω το θέμα: στην ηθική αυτουργία και την αλαζονεία, η οποία υπερπερίσσευσε. Κι αυτήν ίσως κανένα δικαστήριο δεν μπορεί να καταδικάσει, αλλά είναι τόσο έντονη που από μόνη της αρκεί για να καταδικάσει τελεσιδίκως όσους την χρησιμοποίησαν.
ποιους νομίζεις οτι ξεγελας κ. Ανδριόπουλε; ειναι δυνατόν να μην υπάρχουν σχόλια σ'αυτό το θέμα; ξέρω οτι υπάρχουν. γιατι δεν τολμας να τα δημοσιεύσεις; δεν καταλαβαίνεις οτι φανερώνεις τον πραγματικό χαρακτήρα σου με αυτές τις ενέργειες;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατά τη γνώμη μου, σκάνδαλο από μόνο του και επαρκέστατο είναι το γεγονός, ότι μία Μονή κάνει μπίζνες και είναι "μές στη χλίδα"! Αν έρχεται να προστεθεί κι ένα πλέγμα από παρασκηνιακές ενέργειες, παράνομες πράξεις και συναλλαγές, τόσο το χειρότερο. Αλλά στη δική μου αντίληψη, το πρόβλημα βρίσκεται εκεί που γεννιέται η σκέψη και πραγματώνεται. Τα υπόλοιπα είναι θλιβερές συνέπειες: αν πας να κάνεις τέτοιες τρίπλες, θα χάσεις τη μπάλα. Κι αν χάσεις τη μπάλα, θα φας το γκολ. Κι αν φας ένα γκολ, θα φας και άλλα γκολ. Και τότε, τό 'χασες το ματς... (πνευματικώς ειπείν)
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα με ενδιέφερε να διαβάσω και ΕΠΩΝΥΜΑ σχόλια. Πού πήγε το στοιχειώδες θάρρος της γνώμης;! Αφήνουμε την "κουτσουλιά" και την κάνουμε μ' ελαφρά πηδηματάκια; ΕΠΩΝΥΜΑ ρε παιδιά! ΕΠΩΝΥΜΑ! Γιατί όχι άλλωστε; Δημοκρατία έχουμε...
ΑπάντησηΔιαγραφήενα ονομα στο διαδίκτυο δεν λέει τίποτα μπορεί να ειναι φανταστικό . αρα δεν τιθεται θέμα επωνυμίας κατα τη γνώμη μου
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν το όνομα είναι φανταστικό, σίγουρα δεν λέει τίποτα. Συμφωνώ απολύτως. Αν όμως είναι πραγματικό, θα είχε ίσως κάποιο ενδιαφέρον, σε περίπτωση που πρόκειται για πρόσωπο γνωστό στον κάτοχο ή τους επισκέπτες του ιστολογίου. Σαφώς και κάποιος πολύ άνετα μπορεί, όπως κρύβεται πίσω από την ανωνυμία, να κρυφτεί και πίσω από την "ψευδωνυμία". Καμία απολύτως αντίρρηση. Το θέμα είναι, όταν εκφράζεις μια άποψη, να έχεις την "καθαρότητα" (εννοώ να είσαι ξεκάθαρος), την εντιμότητα και το θάρρος να δηλώνεις την ταυτότητά σου και μάλιστα την πραγματική. Αυτά όμως επαφίενται στον καθένα προσωπικά. Άλλος τά 'χει, άλλος δεν τά 'χει...
ΑπάντησηΔιαγραφήεπιμενω οτι δεν εχει σημασια στο διαδίκτυο η επωνυμια . μπορει το προσωπο να ειναι γνωστο (αν ειναι) στον κατοχο του ιστολογιου ή σε καποιον απο τους επισκέπτες του αλλα οχι σε ολους. "εντιμοτητα και θαρρος να δηλωνεις την ταυτότητα σου" θα τα δεχομουν αν υπηρχε δυνατότητα να μη κοινοποιούνται, αν δεν θέλεις. υπαρχουν φορές που λογοι σκοπιμότητος σου απαγορεύουν να εκτεθεις αλλα θελεις να πεις τη γνώμη σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαμία αντίρρηση. Αλλά ειλικρινά δεν καταλαβαίνω, σε όσα σχολιάζονται σε τούτο το συγκεκριμένο θέμα, ποιος απ' όλους μας (από τον Ανώνυμο 5 Οκτωβρίου ώρα 10:19 μέχρι εμένα που αυτή τη στιγμή σχολιάζω) και γιατί θα είχε "λόγους σκοπιμότητας για να μην εκτεθεί" όπως λέτε, να επιθυμεί να παραμένει ανώνυμος, δεδομένων των συγκεκριμένων σχολίων που γράφουμε. Δεν είμαστε ανίσχυροι Διάκονοι εκτεθημένοι σε κάποιου Μητροπολίτη τον ολοκληρωτισμό και την σκληρότητα, έχοντας κάνει δυσμενή σχόλια σε βάρος του ή κάτι τέτοιο, για να τίθεται θέμα συνεπειών των λεγομένων μας. Εδώ τουλάχιστον δεν διακρίνω κανένα λόγο απόκρυψης της πραγματικής μας ταυτότητος. Τελικά, δεν ξέρω: να τη φοβηθώ τη σκιά μου;
ΑπάντησηΔιαγραφή