Του Παναγιώτη Αντ. Ανδριόπουλου
amen.grΟ Μητροπολίτης Πειραιώς Σεραφείμ εφαρμόζει με επιτυχία – είναι αλήθεια – την ιδιωτική του “θεολογία”, αυτή των αποκλεισμών. Οι παπικοί, οι ομοφυλόφιλοι, οι μουσουλμάνοι, ο Καντάφι και ο Έλτον Τζον, οι παραπληγικοί... Όλοι χωρούν στον Καιάδα του.
Το νέο του “χτύπημα” παρουσιάζει ξεχωριστό ενδιαφέρον. Ο παγκοσμίου φήμης επιστήμονας Στήβεν Χόκινγκ στο τελευταίο του βιβλίο εξέφρασε την γνωστή και μη εξαιρετέα σε μερίδα επιστημόνων άποψη ότι ο Θεός δεν είναι δημιουργός του σύμπαντος και άρα “η επίκληση του Θείου δεν είναι αναγκαία για την κατανόηση του κόσμου μας”.
Η “απάντηση” του Πειραιώς Σεραφείμ καταπέλτης!
“Με αφορμή τον συνεχιζόμενο θόρυβο που έχει προκαλέσει διεθνώς η κυκλοφόρησις του τελευταίου βιβλίου του παραπληγικού Βρετανού αστροφυσικού Stephen Hawking με τίτλο The Grand Desing... Ο συγκεκριμένος παραπληγικός Βρετανός επιστήμων είναι απολύτως συμπαθής ιδιαιτέρως διότι ευρίσκεται εις μίαν δραματικήν κατάστασιν υγείας απεικονιζομένην εις δημοσιευθέντα φωτογραφικά στιγμιότυπα, απολύτως καθηλωμένος και επικοινωνών με ηλεκτρονικήν φωνήν, που επιφέρει την κατανόησιν δια την συμπλεγματικότητα και τραγικότητα των απόψεών του που αδίκως βεβαίως ενοχοποιούν ουσία τον Τρισάγιον Θεόν δια την δυσχερεστάτην θέσιν της υγείας του διότι η ασθένεια, η φθορά και ο θάνατος δεν προέρχονται από τον Θεόν αλλά είναι αποτέλεσμα της σχάσεως των ανθρώπων και του κόσμου από Αυτόν... Και όμως την άπειρη αυτή δύναμη, σοφία και πρόνοια αποδίδουν κατά καιρούς οι άφρονες υλιστές και σήμερον ο κ. Χόκινγκ που έχει το ελαφρυντικό της συγχύσεως του νοός του, από την αφόρητο σωματική δυστυχία του...”.
Ο Σεβασμιώτατος δεν έχει κανένα ενδοιασμό, ήδη από την αρχή του κειμένου του, να χαρακτηρίσει δις τον Χόκινγκ “παραπληγικό”, δηλ. να μας βροντοφωνάξει πόσο ανάπηρος είναι ο επιστήμονας κι αυτό τον κάνει να έχει σύγχυση φρενών, ο “απολύτως συμπαθής” και δυστυχής!...
Άραγε αν ο Σεβ. είχε στην Μητρόπολή του ίδρυμα παραπληγικών θα τους επισκεπτόταν για να τους τονίσει πόσο παραπληγικοί είναι, πόσο δεν φταίει ο Θεός για την κατάστασή τους και, εν πάση περιπτώσει, είναι – κατά τα άλλα – συμπαθείς, οι δυστυχείς... Μια νέα ποιμαντική ανατέλλει!
Σε ταλιμπανικό ιστολόγιο, που δυστυχώς εγκωμιάζει τον Πειραιώς για τις “αντι-οικουμενιστικές” θέσεις του, διάβασα επανειλημμένως για τον βδελυρό “οικουμενιστή” Μητροπολίτη Νόβισαντ Ειρηναίο Μπούλοβιτς, τον και “αλλήθωρο”! Προφανώς ο υπερτονισμός φυσικών αδυναμιών των “αντιπάλων” ενισχύει τις “πατερικές και παραδοσιακές” θέσεις των εργολαβικώς “ορθοδοξούντων”.
Άρα, δε μένει παρά κάθε φορά να επισημαίνουμε τι σωματικό ή άλλο κουσούρι έχει ο “αντίπαλος” για να το κραδαίνουμε αναλόγως. Είναι μια νέα “αντιρρητική” θεολογία, βασισμένη στα φυσικά ελαττώματα.
Πάντως παρέβλεψε (;) ο Άγιος Πειραιώς να απαντήσει στον προσφάτως θανόντα νομπελίστα Ζοζέ Σαραμάγκο, ο οποίος δήλωνε ευθαρσώς ότι “χωρίς την Βίβλο θα ήμασταν καλύτεροι” και γενικώς διεκήρυττε την αθεϊα του. Ίσως να το κάνει τώρα, μετά θάνατον... Αναλογίζομαι τι κουσούρι θα του προσήπτε.
Πάντως ο Κύριος καταδέχθηκε και έσωσε και αυτούς που είχαν κάποιο σωματικό κουσούρι, χωρίς φυσικά να το ξεστομίσει. Ο Ζακχαίος ήταν κοντός. Ο Μωϋσής στην Π.Δ. ήταν βραδύλγωσσος.
Ο Χόκινγκ, ας μη το ξεχνάμε, πάσχοντας από τη νευροεκφυλιστική νόσο των κινητικών νευρώνων και εργαζόμενος ως επιστήμονας σκληρά και ακαταπαύστως, αποτελεί την καλύτερη δυνατή απόδειξη της ψυχικής δύναμης του ανθρώπινου όντος και ζωντανό παράδειγμα για άλλους ασθενείς. Ο άνθρωπος αυτός απολαμβάνει την οικογενειακή ζωή, έχει τρία παιδιά και ένα εγγόνι και είχε δηλώσει στο παρελθόν «υπήρξα τυχερός που η κατάστασή μου δεν χειροτέρεψε με μεγαλύτερη ταχύτητα. Αυτό δείχνει ότι δεν πρέπει κανείς να χάνει το θάρρος του».
Πώς άραγε ερμηνεύει ο Άγιος Πειραιώς αυτή την καλή εξέλιξη του Χόκινγκ (τυχερού μέσα στην ατυχία του); Ως επίσκεψη του Θεού, ακόμα και στον αρνητή του, ή ως δαιμονική επιρροή;
Η "Απολογητική" της θρησκείας έναντι της επιστήμης που επιχειρεί ο Πειραιώς είναι ήδη ξεπερασμένη! Κρίμα που δεν ζεί ο αείμνηστος Καθηγητής της Απολογητικής Κωνσταντίνος Παπαπέτρου γιά να του υπενθυμίσει τα του διαλόγου "θεολογίας - μη θεολογίας - φαινομενικής μη θεολογίας - και φύσεως του διαλόγου". Φυσικά και αυτή η κίνηση του Μητροπολίτου μάλλον κάπου αποσκοπεί....εάν η τακτική αυτή αποδειχθεί λανθασμένη το μέλλον θα το δείξει! Σε ό,τι αφορά την "θεολογία του κουσουριού" καλύτερα να μην υπενθυμίσουμε από ποία χείλη εξεφωνήθη...
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάντως μ' αυτό του το χριστιανικό ήθος που διδάσκει ο Πειραιώς δεν πρέπει να παραξενευτεί αν μάθει ότι ο κόσμος απομακρύνεται από την Εκκλησία.
ΑπάντησηΔιαγραφήTo κείμενο καταπληκτικό!
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΥΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ "ΑΡΚΕΙ ΣΟΙ Η ΧΑΡΙΣ ΜΟΥ, Η ΓΑΡ ΔΥΝΑΜΙΣ ΜΟΥ ΕΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΤΕΛΕΙΟΥΤΑΙ" ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΩΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΘΕΝΕΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Ο ΑΓΙΟΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΗΣΟΠΩΣ ΤΗΝ ΔΙΔΑΞΕ Ο ΑΕΙΜΝΕΙΣΤΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΑΠΑΠΕΤΡΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ Η ΠΑΡΟΙΜΙΑ "ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΚΡΕΜΟΥΣΑΝ ΟΙ ΚΑΠΕΤΑΝΑΙΟΙ Τ ΑΡΜΑΤΑ ΚΡΕΜΑΝΕ ΟΙ ΓΥΦΤΟΙ ΤΑ ΝΤΑΟΥΛΙΑ"
Επί της ουσίας και των επιχειρημάτων των δύο πλευρών 'εχει κάποιος να σχολειάσει κάτι; τα άλλα ασφαλως και είναι καταδικαστέα.
ΑπάντησηΔιαγραφή@24 Σεπτεμβρίου 2010 11:35 π.μ.
ΑπάντησηΔιαγραφήνα διαβάσετε τα βιβλία του ως άνω μνημονευθέντος αειμνήστου Καθηγητού για να διαπιστώσετε που κάνει το λάθος ο Πειραιώς....
Εάν δυσκολεύεστε με τα βιβλία του αειμνήστου Παπαπέτρου διαβάστε Μέγα Φαράντο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνημερώνουμε τον Πειραιώς κ. Σεραφείμ (δυστυχώς φαίνεται πως είναι απαραίτητο) και του έχουμε νέα: και δημοκρατία έχουμε, και ελευθερία έχουμε, και ένθεοι δεν είναι υποχρεωτικό από το νόμο να είμαστε, και άθεοι έχουμε το δικαίωμα από το νόμο να είμαστε. Αυτά σαν πρώτη δόση (μην πούμε περισσότερα και του πέσουν και πολλά και βαριά τα νέα του κυρίου Σεραφείμ, και τού 'ρθει και κανένας ντουβρουτζάς στο δικό του κόσμο που ζει. Πόσες νέες πληροφορίες να διαχειριστεί μέσα του ο άνθρωπος;...) Αν ο Χώκινγκ έχει "δικαιολογία" για τις αθεϊστικές του αντιλήψεις την "παραπληγικότητά" του, αναρρωτιέμαι, ποια δικαιολογία έχει ο Πειραιώς για την εμπάθεια και την επιθετικότητά του; Συν τοις άλλοις το συγκεκριμένο κείμενό του διαπνέεται εν τέλει κι από μία υπεροπτική συγκατάβαση (δηλαδή συγκατάβαση-μαϊμού) στον "καημένο τον ανάπηρο", που ο σταυρός του τού έχει δημιουργήσει τρικυμία εν κρανίω. Δυστυχώς, θα πρέπει να υπενθυμίσουμε στον κύριο Σεραφείμ, πως είναι πολύ επικίνδυνο να συγχίζεται κάθε τόσο (μια με τον Χώκινγκ, μια με τον Έλτον Τζων και λοιπούς), γιατί μπορεί να πάθει κανένα εγκεφαλικό, και τότε ενδεχομένως να καταντήσει παραπληγικός σαν τον Χώκιγνκ, μόνο με πολύ ασθενέστερη προσωπικότητα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή@Ανώνυμε 3:41 από μικρούς και από τρελλούς μαθαίνεις την αλήθεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεχάσατε και την περίπτωση "του αββα Μωυσεως του μεταμοσχευθεντος ηπατος απο τους απιστους Αμερικανους ιατρους" σύμφωνα με το γλοιώδες ιστολόγιο "Αποχέτευση", ε συγγνώμη "Αποτείχιση"
ΑπάντησηΔιαγραφή