Πέμπτη 10 Δεκεμβρίου 2009

"ΟΙ ΣΩΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ"!




Ήταν ένα ανοιξιάτικο πρωινό, όταν δυο κληρικοί της Λάρισας με κάλεσαν, κατά βάσιν ανυποψίαστο περί του τι έμελλε συμβήναι, να τους μεταφέρω με το αυτοκίνητό μου σε μια παρασυναγωγή ενισταμένων κληρικολαϊκών κατά του «οικουμενισμού». Απεδέχθην εκ καλής μάλλον περιεργείας προς αυτοψίαν των εργασιών τους, ώστε να μην αδικώ εξ αγνοίας κανένα στις κρίσεις μου -μακράν απ’ εμού και η παραμικρή υποψία εμπαθείας και προκατάληψης – και ειδικότερα για να ακούσω από κοντά τον παπα Γιώργη το Μεταλληνό, τον οποίο θεωρώ δεινό θεολόγο. Στο τέλος των εργασιών της σύναξης και για λόγους ευγενείας έγραψα το όνομά μου σε δοθέν χαρτί καταγραφής στοιχείων ταυτότητος εκάστου, όπως όλοι οι παριστάμενοι, πράγμα που θεωρήθηκε ως υπογραφή συμφωνίας με το κείμενο της ομολογίας. Δεν εκτίμησα το συνταχθέν κείμενο δογματικώς ελλιπές ή λανθασμένο αλλά καταδικάζω εκ των υστέρων το πνεύμα των συνταξάντων αυτό να επιδιορθώσουν την εκκλησιαστική κατ’ αυτούς κατεδάφιση ακαίρως και ακόμψως. Πάνω από όλους φυσικά καταδικάζω εμαυτόν για την «ευγενική μου διάθεση» που δε με άφησε να σηκωθώ εκείνη τη στιγμή και να διαμαρτυρηθώ κατά δοκητών σωτήρων της εκκλησίας μας… Τουλάχιστον έζησα από κοντά τα γεγονότα, ώστε να κρίνω πιο αντικειμενικώς.
Η διολίσθηση σε εκκλησιολογικώς επικίνδυνες ατραπούς είναι τόσο εύκολη και συχνή, όπως διαπιστώνει κανείς με μια γρήγορη αναδρομή στην εκκλησιαστική ιστορία. Αντιθέτως η επίτευξη της εν Χριστώ ενότητος είναι το ποθούμενο και το επιδιωκόμενον τέλος και κατά τη ρητή αναφορά στις λειτουργικές αιτήσεις. Μάλιστα η ευκολία με την οποία διαπράττεται κάθε διολίσθηση, άρα και αυτή, μαρτυρεί το δαιμονικό της χαρακτήρα, σε αντίθεση με την κοπιώδη και μετά πειρασμών πραγμάτωση των αρετών και των πνευματικών έργων.
Η πλειοδοσία της ορθοδοξίας από κατά δόκησιν μεσσίες είναι συνάμα τόσο αστήρικτη επί των πραγμάτων όσο και προκλητική και προσβλητική για τη συνείδηση των υπολοίπων πιστών, που αυτομάτως επέχουν θέση μειοδοτών. Οι αποσχιστικές τάσεις που είναι η άμεση συνέπεια αυτών των κοσμοθεωριών προσκρούουν στην εντολή της κατά Χριστόν κενωτικής αγάπης και τις εκκλήσεις των Αγίων (βλέπε Χρυσόστομο προς υποστηρικτές του: «ίνα μη σχισθή η εκκλησία»).
Η ταπεινή οδός της υπακοής συνιστά τον ασφαλέστερο δρόμο για τον Θεό. Τον δρόμο άλλωστε που ο ίδιος υπέδειξε «γενόμενος υπήκοος μέχρι θανάτου». Υπακοή πού όμως; Στην ορθώς νοουμένη ορθόδοξη παράδοση και όχι στην αυθαίρετη ερμηνεία και ιδιοχρησία της. Έλεος πια με την καπήλευση του όρου “παραδοσιακοί” από ενίους ορθοδοξολογούντες! Υπακοή πρωτίστως στην εντολή της αγάπης και της αγιότητας που εγκατελείφθησαν χάριν φανταστικών και μη «βαρβάρων». Το καλώς κεκρυμμένο πνεύμα πλάνης ελλοχεύει πίσω από τα προαναφερθέντα κινήματα εξόδου από το εκκλησιαστικό σώμα. Οι σωματοφύλακες του Θεού, οι «ζορό» των αδυνάτων και πενήτων πιστών και οι νεοφανέντες σούπερ ορθόδοξοι ήρωες, ρασοφόροι και μη, διέπονται από εγκαλούμενη εκκλησιολογική τοποθέτηση και προφανώς δεν έχουν θέση ανάμεσα σε μας τους κοινούς θνητούς. Αλλά δε χρειάζεται υποστυλώματα η εκκλησία μας, διότι ερείδεται επί της αρραγούς πέτρας, «η δε πέτρα ην ο Χριστός» (Α’ Κορ. ι’ 4).
«Είναι προτιμότερο να είσαι αμαρτωλός εντός εκκλησίας παρά άγιος εκτός αυτής». Φοβερός λόγος που δεν ακούγεται εύηχα στα αυτιά των θερμόαιμων. Όμως τον είπε αρχαίος άγιος εκφράζοντας το Πνεύμα του Θεού. Ερωτώ όσους προβαίνουν σε ενέργειες που θέτουν σε κίνδυνο την ενότητα της πίστεως αν άκουσαν ποτέ για την αρνητική στάση του γέροντος Πορφυρίου κατά κάθε κίνησης διασάλευσής της, όπως για παράδειγμα κατά των ταραχών που συνέβησαν με το πρόσφατο εκκλησιαστικό της Λάρισας. Προφανώς πολλοί αυταπατώνται ότι η πνευματική τους διάκριση υπερβαίνει εκείνη του μεγάλου αυτού αγίου της εποχής μας. Αλλιώς δεν εξηγείται η στάση τους. Οι άγιοι μάχονταν για θέματα ζωής και όχι για ιδεολογική υποκειμενική «ορθοτόμηση» του λόγου της αληθείας. Προσωπικά πλέον ανήκω στους μετανοούντες για την εν γένει στάση μου στο εκκλησιαστικό της Λάρισας. Επεκτείνοντας κατ’ αντιστοιχίαν στο νεόκοπο «ομολογιακό» εκκλησιαστικό, θεωρώ την εμμονή στην αμαρτία και το λάθος ως ένδειξη εγωισμού και όχι σταθερότητας και καλώ στο τολμηρό βήμα της μετανοίας και της επιστροφής στην εν συνέσει ομόνοια τους ειλικρινώς ενώπιον Θεού ισταμένους. Προτιμώ να χαρακτηρισθώ ρίψασπις ανανήφων από πεπλανημένες πνευματικές οδούς παρά να εμμένω εωσφορικώς σε εξ ιδεολογημάτων εκκλησιολογικώς σαθρές θέσεις με σκοπό να μην αμαυρώσω το κίβδηλο πνευματικό προφίλ μιας διάτρητης αξιοπιστίας και αγωνιστικότητας.
Επανερχόμενος στους εν λόγω νεοομολογητές πρέπει να σημειωθεί πως ανάμεσα τους είναι και πολλά θύματα που παρεσύρθησαν από τις πουριτανικές αυτές εκστρατείες των «καθαρών» στον κυκεώνα ενός αγώνα δίχως διαφαινόμενο αίσιο τέλος. Και φυσικά η ουσία είναι πως πολιτεύονται πλανώντες και πλανώμενοι… Άπαντες όμως, θύτες και θύματα, δανείζονται κατά βούλησιν μεμονωμένα παραδείγματα από τους βίους των αγίων (π.χ. του Θεόδωρου Στουδίτη) και τα προσαρμόζουν στη σύγχρονη πραγματικότητα. Βέβαια πρόκειται για παρερμηνείες και εκλεκτικές ερμηνείες. Γιατί, ας πούμε, αγνοούν την φιλειρηνική εκκλησιολογική στάση του αγίου Γρηγορίου του Θεολόγου και εμμένουν στον άγιο Μάρκο τον Ευγενικό; - η αναφορά είναι απλώς ενδεικτική.
Oι ερωτοτροπούντες με το σχίσμα νεοανθενωτικοί ομολογητές, διαπρύσιοι ιεροκήρυκες και συντάκτες νέων συμβόλων πίστεως ας αναλογισθούν τις ιστορικές τους ευθύνες απέναντι στο πολύπαθο εκκλησιαστικό σώμα που αντιμετωπίζει κατά τους εσχάτους χρόνους μας το φοβερότερο (και μάλλον τελευταίο) πειρασμό της μεταχριστιανικής μας εποχής, ενός δηλαδή κόσμου που έχει πλέον απομακρυνθεί σχεδόν εν συνόλω από το Χριστό και την πίστη στο Θεό. Δε μας αρκεί αυτός ο υπαρκτός εχθρός; Πρέπει από πάνω να περιορίσουμε το μήνυμα του περιφρονημένου και απαξιωμένου από τους πάντες ευαγγελίου και να αυτοαπομονωθούμε περιχαρακωμένοι σε κλειστά σχήματα και ολιγάριθμες σέκτες αναξιοπίστου προελεύσεως αυτοπροσδιοριζομένων ως νεοομολογητών πίστεως, αντικείμενοι στην ίδια τη φύση της εκκλησίας που είναι το ζων σώμα του Χριστού, τουτέστιν ουδόλως έχον σχέση με στατικές αντιλήψεις και εσωστρεφείς πρακτικές (το στάσιμο και στατικό άλλωστε ίσον οσονούπω νεκρό και δυσώδες);
Η μόνη πνευματικά ενδεδειγμένη λύση για όλους μας παραμένει η μετάνοια εν ταπεινώσει. Οι επαναστάτες δίχως αιτία ή με εντέχνως κατασκευασμένες αυτοεξαιρούνται από την ασφάλεια της εκκλησιαστικής ζωής περιπλανώμενοι στην οδύσσεια των αυτονομιστικών ταξιδιών τους. Θα μου πείτε, δεν είναι προτιμότερος ο επαινετός πόλεμος από την ειρήνη που χωρίζει από το Θεό; Θα απαντήσω ότι το μόνο που μας χωρίζει από το Θεό είναι η αμαρτία. Αυτήν ποιος πολυγνοιάζεται να την υπερβεί; Μόνο φαρισαϊκές φανφάρες για εχθρούς κατά της ορθοδοξίας- και την αμαρτία, τον όντως όντα εχθρό μας, ούτε που ασχολούμαστε σοβαρά να την καθάρουμε. Εγκαταλείψαμε το «υποκάτω πάσης κτίσεως» πνεύμα της κατά Χριστόν ταπεινώσεως υψώνοντες το λάβαρο της εξέγερσης μαρτυρώντας το εν ημίν ελλοχεύον πνεύμα της αρχομανικής και διδασκαλικής έπαρσης.
Το πιο παράδοξο: οι την κάθαρσιν επαγγελλόμενοι ενίοτε ελέγχονται για τη δική τους ορθοδοξία. Στη σύναξη των ομοφρόνων «αντιοικουμενιστών» που έτυχε να παραστώ, έκπληκτος άκουσα να αμφισβητείται ο γέροντας Σωφρόνιος Σαχάρωφ! Αδελφοί, «πρώτον καθαρθήναι και είτα καθάραι» κατά Θεολόγον Γρηγόριον.
Αγαπητοί μου πατέρες και αδερφοί που καταχράσθε αυτοβούλως τη θέση και το όνομα παλαιότερων γνησίων ομολογητών της πίστης μας, σας απευθύνω μια καυτή ερώτηση την οποία καλό είναι να μεταφέρετε στο ταμιείον της καρδιάς σας, εκεί που δε χωρούν παίγνια: αν ο κατά σάρκα αδερφός σας πήγαινε στην κόλαση, δεν θα κάνατε το παν να τον σώσετε; Πώς λοιπόν τώρα μιλάτε με τόση ελαφρότητα κατά των ενεργειών της εκκλησίας να επαναγάγει στη μάντρα της τα απολωλότα πρόβατα; Αφήστε το Χριστό να τρέξει και για το ένα χαμένο πρόβατο, όπως ο ίδιος αποκάλυψε εν παραβολή ότι είναι θέλημά Του. Εσείς αρέσκεσθε στην πνευματική σας αυτάρκεια, αισθάνεσθε προφανώς υπεράριθμοι μη έχοντας τον πόθο να 'ρθουν και άλλοι κοντά σας, όμως μην υπεξαιρείτε τη δεσποτική βούληση που κατά κυριολεξίαν ορέγεται την των πάντων ένωσιν και περί Αυτόν σύναξιν. Εσείς δηλαδή πώς αιτιολογείτε την άρνησή σας στις ενέργειες του Πατριάρχη και των επισκόπων μας; Και τι εν τέλει εστίν η ομολογία σας; Δεν αρκεί το σύμβολο της πίστης μας; Δια τι επομένως και εν ονόματι τίνος θέτετε εαυτόν υπεράνω της εκκλησίας μας και των ποιμένων της; Ποιος σας διόρισε να την υποκαθιστάτε και αντιπροσωπεύετε; Αν γνωρίζατε την ευαισθησία της εκκλησιολογικής συνείδησης των μεγάλων μας αγίων, μάλλον δεν θα τολμούσατε τοιούτου είδους αυθαιρεσίες και ανταρσίες… Εκείνοι οι άγιοι είχαν ως μόνο κίνητρο τη σωτηρία των πεπλανημένων αδερφών μας και ξεκινούσαν κάθε τους πράξη κατόπιν εμπόνου προσευχής και μετά παρέλευσιν πολλών ετών στις ασκητικές κονίστρες. Το δε πιο σημαντικό: κατόπιν θείας πληροφορίας. Υμείς άραγε; Έκαστος ας κρίνει εαυτόν ενώπιον Θεού αν τηρεί τις ως άνω προϋποθέσεις ορθοπραξίας. Αν όχι, ας επιστρέψει στο δρόμο της κατά Θεόν σιωπής. Ο άλλος δρόμος είναι λίαν κρημνώδης προς τον πνευματικό θάνατο, για την αποφυγή του οποίου υποτίθεται ότι κόπτονται όλοι με τις εν λόγω ενέργειές τους. Φοβάμαι όμως ότι πολλοί εξ αυτών αν βλέπανε τον πάπα Ρώμης στον παράδεισο, θα στενοχωριόντουσαν όπως ο μεγάλος αδερφός της παραβολής του ασώτου. Είναι αυτό άραγε το ορθόδοξο ήθος;;;
Εγγίζετε τον Θεόν λόγοις αλλά η καρδιά σας πόρρω απέχει απ΄Αυτού. Δέρετε αέρα, ισχυριζόμενοι ότι δέρετε το διάβολο, πράγμα που έκαναν οι άγιοι, αλλά όχι εσείς…Το «ορθοδοξείν εστίν αεί σχοινοβατείν». Πόσο εύκολο είναι άραγε να χάσεις την ισορροπία σου…

Λάρισα, 9/12/2009

30 σχόλια:

  1. "...ὑποκριταί! καλῶς προεφήτευσε περὶ ὑμῶν ῾Ησαΐας λέγων· ἐγγίζει μοι ὁ λαὸς οὗτος τῷ στόματι αὐτῶν καὶ τοῖς χείλεσί με τιμᾷ, ἡ δὲ καρδία αὐτῶν πόρρω ἀπέχει ἀπ᾿ ἐμοῦ· μάτην δὲ σέβονταί με, διδάσκοντες διδασκαλίας ἐντάλματα ἀνθρώπων".

    ΜΙΣΟΣ, ΔΗΛΗΤΗΡΙΟ, ΧΟΛΗ!!!
    Το διαβολικό τρίο των ορθοδοξιστών.

    Τελικά είναι εντελώς τραγικά πρόσωπα... άκουσον, άκουσον προσπαθούν με τα μέσα του Αντιδίκου να σώσουν την Εκκλησία!

    «Πονηροί άνθρωποι και γόητες προκόψουσιν επί τό χείρον, πλανώντες καί πλανώμενοι»

    Καλημέρα

    Ν.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @K.Nούση

    Ο μακαριστός π.Επιφάνιος Θεοδωρόπουλος έλεγε χαρακτηριστικά πως θα αισθανόταν άπειρη ευγνωμοσύνη προς τον Θεό αν τον δεχόταν στην Βασιλεία Του ακόμα και αν εκεί είχε διακόνημα να πλένει τα πόδια του Χίτλερ και του Στάλιν.
    Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι τα έργα του Στάλιν ή του Χίτλερ υπήρξαν θεοφιλή.
    Στον θρησκευτικό τομέα το αντίστοιχο του Χίτλερ και του Στάλιν είναι το Βατικανό.

    Διαβάστε τι λέει (απομαγνητοφωνημένο κείμενο) ο γέρων Παϊσιος και ας κρίνουν οι καλόπιστοι ποιος ακολουθεί την χρυσή ισορροπία και ποιος κάνει τα θελήματα του εξαποδώ:


    «Μαζεύονται και συνεδριάζουν και κάνουν συζητήσεις ατέλειωτες για πράγματα πού δεν χωράει συζήτηση, που ούτε οι Άγιοι Πατέρες συζήτησαν εδώ και τόσα χρόνια. Όλες αυτές οι ενέργειες είναι του πονηρού, για να ζαλίζουν και να σκανδαλίζουν τους πιστούς και να τους σπρώχνουν άλλους στην αίρεση και άλλους σε σχίσματα, και να κερδίζει έδαφος ο διάβολος. Πα, πα... βασανίζουν και μπερδεύουν τον κόσμο αυτοί οι άνθρωποι!...

    ...Μερικοί από τους Ορθοδόξους πού έχουν ελαφρότητα και θέλουν να κάνουν προβολή, «Ιεραποστολή», συγκαλούν συνέδρια με ετεροδόξους, για να γίνεται ντόρος και νομίζουν ότι θα προβάλουν έτσι την Ορθοδοξία, με το να γίνουν δηλαδή ταραμοσαλάτα με τους κακοδόξους.

    Αρχίζουν μετά οι υπέρ-ζηλωτές και πιάνουν το άλλο άκρο· λένε και βλασφημίες για τα Μυστήρια των Νεο-ημερολογιτών κλπ, και κατασκανδαλίζουν ψυχές πού έχουν ευλάβεια και ορθόδοξη ευαισθησία. Οι ετερόδοξοι από την άλλη έρχονται στα συνέδρια, κάνουν τον δάσκαλο, παίρνουν ότι καλό υλικό πνευματικό βρίσκουν στους Ορθοδόξους, το περνάνε από το δικό τους εργαστήρι, βάζουν δικό τους χρώμα και φίρμα και το παρουσιάζουν σαν πρωτότυπο. Και ο παράξενος σημερινός κόσμος από κάτι τέτοια παράξενα συγκινείται, και καταστρέφεται μετά πνευματικά.

    Ο Κύριος όμως, όταν θα πρέπει, θα παρουσίασει τους Μάρκους τους Ευγενικούς και τους Γρηγορίους Παλαμάδες, που θα συγκεντρώσουν όλα τα κατασκανδαλισμένα αδέλφια μας, για να ομολογήσουν την Ορθόδοξη πίστη και να στερεώσουν την Παράδοση, και να δώσουν χαρά μεγάλη στην Μητέρα μας Εκκλησία.

    Εάν ζούσαμε πατερικά, θα είχαμε όλοι πνευματική υγεία, την οποία θα ζήλευαν και όλοι οι ετερόδοξοι, και θα άφηναν τις αρρωστημένες τους πλάνες και θα σώζονταν δίχως κήρυγμα. Τώρα δεν συγκινούνται από την αγία μας πατερική παράδοση, γιατί θέλουν να δουν και την πατερική μας συνέχεια, την πραγματική μας συγγένεια με τους Αγίους μας.

    Αυτό που επιβάλλεται σε κάθε Ορθόδοξο είναι να βάζει την καλή ανησυχία και στους ετεροδόξους, να καταλάβουν δηλαδή ότι βρίσκονται σε πλάνη, για να μην αναπαύουν ψεύτικα τον λογισμό τους, και στερηθούν και σ' αυτήν τη ζωή τις πλούσιες ευλογίες της Ορθοδοξίας και στην άλλη ζωή τις περισσότερες και αιώνιες ευλογίες του Θεού»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. απορία: ειναι σίγουρα πτυχιουχος και μάλιστα δύο σχολών ο κύριος που εγραψε αυτό το κατεβατό (ασχέτως περιεχομένου); το κείμενο ειναι γεμάτο λάθη γλωσσικα, συντακτικά και ορθογραφικά. Οταν λέω οτι τα παιδιά μας εχουν ακαταλληλους δασκάλους το εννοω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mα δεν ντρέπεσαι μωρέ, τι θεολόγος είσαι εσύ, ποιός σε έμαθε να έχης τέτοια απαίσια γλώσσα;
    Και είσαι και νέος την ηλικία;
    Τι να περιμένουμε από σένα αθυρόστομε;
    Είναι δυνατόν εσύ να μαθήτευσες στη ΓΕΧΑ;
    Εκείνοι είναι ανθρωποι ευγενικοί.
    Εσύ από πού μας βγήκες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ τον δάσκαλο μας κάνεις νεαρέ.
    Οι οπαδοί του αγιου Μάρκου που τον σήκωσαν στα χέρια και αποδοκίμαζαν τους προδότας είναι από σένα αποδοκιμαστέοι, φωστήρα;
    Ο Χρυσόστομος τί έλεγε για τον αντικαταστάτη του άν θα έπρεπε να τον δεχθούν;
    Τί όρους έθεσε;
    Πέσμας φωστήρακα;
    Πώς χαρακτήριζε τους Ιωαννίτας επαναστάτας κατ' εσε;
    Τους σημερινούς Θεολογικούς δηλαδή;
    Γιά πές μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. προς τον προηγούμενο ανώνυμο "φιλόλογο" : το ότι καλέ μου άνθρωπε δεν κατάλαβες το κείμενο δε σημαίνει και ότι έχει λάθη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. επειδή συνεχώς αναφέρετε κείμενα από το γερο Παΐσιο, σας θυμίζω ότιέβγαλε εσκεμμένα μια φωτογραφία με τον πατριάρχη, λίγο πριν πεθάνει. Γιατί άραγε, κύριοι φανατικοί; μήπως για να σας δώσει ένα μήνυμα;; Αφήστε λοιπόν τις αυθαίρετες ερμηνείες των λόγων του γέροντα και δέστε τις πράξεις του. Μια εικόνα χίλιες (και μια) λέξεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η έπαρση σε όλο της το μεγαλείο...

    ...μωρέ έχετε εσείς μούτρα να μιλάτε για Ορθοδοξία;;;

    ...βάζετε τα μούτρα σας ίσα με του αγίου Μάρκου του Ευγενικού;;;

    ... δε θυμάμαι να πέταγε αβγά, πέτρες και μπουκάλια, ποτέ ο άγιος Μάρκος...

    ...άκουσον, άκουσον να αυτοχαρακτηρίζονται οπαδοί του αγίου Ιωάννου του Χρυσοστόμου...

    ...ποιοί; κάτι άπλυτοι, δυσώδεις και βεβορβορωμένοι... πλήρεις εξωτερικής αλλά κυρίως εσωτερικής βρωμιάς!!!!!

    Πραγματικά είστε για λύπηση!!!!

    Βρε ξυπνάτε ρεεεεε....

    Αυτή είναι η Εκκλησία - Βασιλεια του Θεού;;;

    ...αυτή η καρικατούρα που βρωμάει σκόρδο και ιδρώτα,
    που πετάει πέτρες και αυγά,
    που καταριέται τους πάντες και τα πάντα,
    που νηστεύει το κρέας και κατατρώγει τις σάρκες των αδελφών του...που...που...

    Δόξα τω Θεώ! η Εκκλησία που βρίσκομαι δεν είναι το τσαντιράκι της μιζέριας και της κακότητας στο οποίο εσείς μένετε...

    "...ἔξω οἱ κύνες καὶ οἱ φαρμακοὶ καὶ οἱ πόρνοι καὶ οἱ φονεῖς καὶ οἱ εἰδωλολάτραι καὶ πᾶς ὁ φιλῶν καὶ ποιῶν ψεῦδος".


    Ν.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Aν υπήρχαν κάμερες στην σύνοδο Φερράρας -Φλωρεντίας θα βλέπατε φωτογραφίες του Αγ.Μάρκου με τον Πάπα και τον εξωμότη επίσκοπο Νικαίας.
    Τι σημαίνει μια φωτογραφία με τον πατριάρχη;
    Αυτά που λέει ο π.Παϊσιος έχουν καμμία σχέση με τα πανθρησκειακά κηρύγματα του κ.Βαρθολομαίου;
    Και ο π.Εφραίμ στην Αμερική έβαλε εδαφιαία μετάνοια τιμώντας την αρχιερωσύνη του Πατριάρχη.
    Τι σημαίνει αυτό; Ότι ασπάζεται την αίρεση του οικουμενισμού που κηρύττει ο κ.Βαρθολομαίος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ανωνυμε 12.57 κατ'αρχήν ειμαι φιλόλογος. επειτα δεν με ενδιαφέρει το περιεχόμενο του γιατι ειναι ανουσιο,οχι και δεν το κατάλαβα, σιγά την σοφία.
    λάθη εχει και εσύ που κάνεις τον δικηγόρο φαίνεται οτι δεν εισαι σε θέση να τα καταλάβεις. αν εισαι και συ πτυχιουχος "πολλων σχολών" δεν θα εκπλαγώ. δυστυχώς εχω μεγάλη επαγγελματική πειρα απο τους νεους φιλολόγους και την κατάρτηση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι είναι ΓΕΧΑ; δεν γνωρίζω..... άλλο και αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. αντε ρε φίλε, πες μας κανενα λάθος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. α ρε Μισα...μονος σου έβγαλες τα μάτια σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ...Mόνο που δεν ξέρεις κάν πως γράφεται η λέξη "κατάρτιση" (κατάρτΗση;..)

    Θεολόγοι Λαρίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μαχώμενος θεολόγος
    Συνάδελφε Νούση τι ήθελες μέσα στην σφηκοφωλιά - παρασυναγωγή ;
    Αντε και πήγες , γιατί υπέγραψες ; καλά να πάθεις .
    Ο λαός μας λέει :
    Την υπογραφή τους , .....δεν την βάζουν όπου και όπου .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. παλαίμαχε "φιλόλογε κατηρτΗσμένε ελεγκτά" των νεοτέρων φιλολόγων σταμάτα πριν γελοιποιηθείς άλλο...εγκαλείσαι για φελολογία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. O Aνώνυμος 2:16 μ.μ, φιλόλογος, αντιοικουμενιστής και ζηλωτής της πίστεως και των πατρώων, κατηρτΗσμένος τα μάλα περί της ορθοδοξούσης αληθείας,
    θα μας εξηγήσει αρα γε πως γράφεται η λέξις "κατάρτΗση";...

    Θεολόγοι Λαρίσης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πω πω ρε Ν.Σ.κι εσυ ολο αγαπη και ευγενεια εισαι... σταζει μελι το στοματακι σου...συμβουλη μου... καλυτερα να το πλενεις πριν ασπαστεις τους δικους σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Προς όλους τους υποστηρικτές των ακραίων "ψευδοαγωνιστών" της πίστεως!
    Πως κρίνετε το γεγονός ότι στο ιστολόγιο ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ πριν από καιρό είχε αναρτηθεί παραποιημένη η εικόνα του Χριστού κατά τρόπο υβριστικό βέβαια.
    Τι έχετε να πείτε για το "κόσμιο" ύφος και τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί το συγκεκριμένο ιτολόγιο όπως π.χ. αναφερόμενο στον Οικουμενικό Πατριάρχη τον αποκαλεί "τουρκόπσπορο";
    Και πως αποδέχεσθε να σας κατευθύνουν και να σας διδάσκουν περί την πίστη οι αφορισμένοι και ξεκομμένοι από το Σώμα της Αγίας μας Εκκλησίας, όπως ο κ. ΣωτηρόπουλοςΔεν είναι βέβαια μόνο αυτά. Θα μπορούσα να γάψω και άλλα πολλά.
    Έστω όμως και σε αυτά τα ολίγα, θα βρεθεί κάποιος να απαντήσει σοβαρά, χωρίς ύβρεις;
    ΤΥΧΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ολοι εσεις που κολλήσατε στην κατάρτΙση δεν διαβάζετε και το κειμενάκι για να δείτε τα πολλά λάθη του φιλου σας γλωσσικα, και συντακτικά. εκτός αυτου ποιος σας ειπε οτι ειμαι αντιοικουμενιστής και "ζηλωτής της πίστεως των πατρωων"; μονοι σας βγάζετε συμπεράσματα γιατι νομίζετε ότι ετσι θα εξοντώσετε όλους αυτους που σας κανουν κριτική. γνωστό το κόλπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @Tυχικό

    Εσείς αποδέχεστε ασμένως να σας ευλογεί εν μέση Εκκλησία ο αιρετικός Πάπας Ρώμης, πάτε και φιλάτε το χέρι του, και σάς ενοχλεί ο αδίκως διωχθείς Σωτηρόπουλος;

    Οι βαριές εκφράσεις δεν προέρχονται μόνο από την μία πλευρά.Ψάξτε τα κείμενα του Ανδριόπουλου, δείτε και το τελευταίο κείμενο Νούση και θα βρείτε πολλές ανάλογες συμπεριφορές.Αν κοιτάξετε τον καθρέφτη σας θα δείτε κι έναν ακόμη, πολύ γνωστό σας, υβριστή.
    (τούτο αποδεικνύετε από το περιεχόμενο πολλών εκ των σχολίων σας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητοί μου αντιοικουμενιστές,
    τα ερωτήματά μου είναι συγκεκριμένα. Τα έχω θέσει πολλές φορές, αλλά απάντηση καμμία. Προσφυλής σε σας τακτική το "από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλα". Είμαι σχεδόν βέβαιος ότι θα απαντήσετε άλλα αντί άλλων.
    Όσον δε αφορά τον Πάπα Ρώμης, ούτε το χέρι του ασπάζομαι, ούτε την ευλογία του αποδέχομαι έως ότου επιστρέψει στην Μίαν, Αγίαν, Καθολικήν και Αποστολικήν Εκκλησία, την οποία εσείς καθόλου δεν υπολογίζετε και συστρατεύεσθε με ανθρώπους που είναι ξεκομμένοι από αυτήν και μόνο ζημιά της κάνουν εσκεμμένα. Λυπούμαι που θα το γράψω, αλλά πολλοί εξ υμών είσαστεστε μητραλίες! Προοσέξτε πολύ, σωτηρία εκτός Εκκλησίας δεν υπάρχει. Είσαστε εκτός αυτής, εκτός και αν αυτό είναι συνειδητή επιλογή σας και ο,τι κάνετε το κάνετε σκοπίμως οπότε αλλάζει το θέμα. Μη θέλετε όμως να θεωρούμε αυτό που κάνετε αγώνα υπέρ της πίστεως. Φθηνή, επαναστατική γυμναστική είναι!
    Εν αναμονή απαντήσεων εύχομαι ο Θεός ο Άγιος, να σας χαρίσει φώτιση, προκειμένου να απαλλαγείται από αυτήν την ψυχοφθόρο κατάσταση που βρίσκεστε!
    Με πραγματικό πόνο και αγάπη Χριστού!
    ΤΥΧΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Aν δεν αποδέχεσαι, Τυχικέ, την ευλογία του Πάπα τότε μάς δουλεύεις.

    http://gallery.ecupatriarchate.org/main.php?g2_itemId=116

    Γιατί η «Σεπτή Κορυφή» τον φέρνει στις επισημότερες στιγμές και τον βάζει να σας ευλογήσει.

    Πρόσεξε από τον πολύ πόνο μη πάθεις καμμιά κήλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. τελικά θα μας δείξει κάποιος ένα (1 !!!!) καιμόνο λάθος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Προς τον αγαπητό Ανώνυμο 10:43 μ.μ.

    Όλα μου τα σχόλια είναι διαπιστωτικά κυρίως...
    Το μίσος, χολή και δηλητήριο είναι μία σύνοψη όλων αυτών των κοσμιτικών επιθέτων που διάφοροι θέτουν στον Πατριάρχη, στους κληρικούς και λαϊκούς που δεν συμφωνούν με τα φρονήματους...
    Ρίξε μιά ματιά στα έντυπα τους και στο ίντερνετ και θα κάνεις και σύ την αυτή διαπίστωση...μέχρι αντι-υμνους έχουν συνθέσει κατά του Πατριάρχου!!!

    Όπως επίσης θα έχεις δεί χρησιμοποιώ συχνότατα ευαγγελικά χωρία με τα οποία ο Χριστός κατακεραύνωνε τους "υπερασπιστές(!) των πατρώων παραδοσέων της εποχής του δηλ. τους Φαρισαίους...
    Και αυτό πειράζει;;;

    Καλά Χριστούγεννα λοιπόν!!!!

    Ν.Σ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ερωτώ συγκεκριμένα, δεν απαντούν, αναφέρονται αόριστα.
    Αυτό δεν κάνουν οι πάσης φύσεως απατεώνες προκειμένου να ξεγλυστρίσουν και να ξεγελάσουν;
    Την ίδια μέθοδο ακολουθούν και οι μεγαλοαπατεώνες του πνεύματος,οι ΑΠΟΤΕΙ(Υ)ΧΙΜΕΝΟΙ που το πιο αγαπημένο γλυκό τους είναι η χολή!
    Δήθεν πιστεύουν στο Χριστό! Σε ποιον Χριστό; Σ' αυτόν που γελειοποιούν με πρώτο και καλύτερο τον "μεγάλο" θεολόγο, τον πανούργο διαχειριστή του βοθροϊστολογίου τους;
    Αφήστε τα τρελλά και απαντήστε! Συμφωνείτε με τέτοιου είδους αναρτήσεις, όπως αυτήν που παρουσίαζε το Χριστό με την μορφή του μακαριστού Χριστόδουλου και μετά από κάποιο διάστημα την απόσυρε χωρίς να γράψει έστω μία συγγνώμη για την αστοχία του αυτή; Βρέθηκε κάποιος απ' όλους αυτούς που τον ακολουθούν να του τραβήξει το αυτί;
    Ο δήθεν "αδικοκινηγημένος" αφορισμένος θεολόγος δεν βρήκε μια λέξη να γράψει;
    Όχι βέβαια! γιατί αν και το παραμικρό του είχαν πει δεν θα επαναλάμβανε παρόμοια λάθη. Να αναρτά δηλ. ασχήμιες και να τις αποκαθηλώνει μετά από λίγο.
    Όσο για τη χλεύη του ανωνύμου των 12:20 έχω μόνο τούτο να του πω. Πραγματικά λυπούμαι και πονώ με την κατάντια τους και προσεύχομαι ο Θεός να τους ελεήσει!
    ΤΥΧΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο Μisha εμφορείται απο αισχρές αντιλήψεις και απόψεις. "Εξαγιάζει" και αθωώνει τις αισχρότητες. ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΤΟΝ.
    Ας παριστάνει τον αντιοικουμενιστή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Επιτρέψατέ μου να προσθέσω εις αντίλογον των "ορθοδόξων" ορθοδοξιστών την εξής φράση του συγγραφέα και ιστορικού Jaroslav Pelikan: "Tradition is the living faith of the dead,
    traditionalism is the dead faith of the living."

    "Παράδοση είναι η ζωντανή πίστη των νεκρών (των προγόνων μας), "παραδοσιακότητα" είναι η νεκρή πίστη των ζωντανών".

    Σ' αυτή την κατηγορία οι εν λόγω "κύριοι" κατατάσουν τους εαυτούς τους: των ζωντανών σωματικά, αλλά νεκρών πνευματικά! Καλή ανάσταση σε όλους μας!

    Η.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Λογικο ηταν ο κος Νουσης να μετανοιωσει για το εκκλησιαστικο της Λαρισας!Αφου τωρα κολυμπα στα νερα της ορθοδοξης εκκλησιολογιας του Βαρθολομαιου Αρχοντωνη,του Δημητριου Μπεκιαρη και τις οιδεν ποιων αλλων ακτινοβολων προσωπικοτητων!Για τον κο Νουση ο αγωνας για καθαρση και διαφανεια στην Εκκλησια της Λαρισας και για την αποκατασταση της κανονικης ταξης σ αυτη προσκρουει προφανως στις επιταγες της νεοαποκτηθεισας νεο-εκκλησιολογικης του συνειδησης!Βρηκε καταφυγιο και στο φιλιγιανναρικο μπλογκ και μπλοκ κι ετσι ολοκληρωθηκε εκκλησιολογικα ο κος Νουσης!Συγχαρητηρια κε Νουση!Τωρα ομως σιγουρα θα χεις καποιο διλημμα!Θα προτιμησεις τον Ιγνατιο Λαππα με τις φανταχτερες στολες η' τον Δημητριο Μπεκιαρη με τις οραματιστριες και τις φωτισμενες?Ε κε Νουση?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Φίλε μου, μια και γνωρίζεις τα πράγματα εκ των ένδον, όπως και εγώ άλλωστε, σου θυμίζω ότι από τους πρωτοστάτες στον αγώνα κάθαρσης της εκκλησίας ήταν ο γέρων Αθανάσιος της μονής Στομίου, οι μοναχοί της μονής αλλά και πολλά πνευματικά του τέκνα. Τώρα τι λες, πλανήθηκαν και αυτοί που προτίμησαν ενότητα με την εκκλησία και μνημόνευση Ιγνατίου; Πλανήθηκε και ο νυν ηγούμενός της που χειροτονήθηκε από τις "μιασμένες" χείρες Ιγνατίου;
    Και μόνο εσύ παρέμεινες απλανής οδηγός μας, ε;;

    Πάντως αν είσαι Λ(Φ)αρισαίος δε χρειάζεται να κρύβεσαι. Ρίξε το ονοματάκι σου. Αν δεν είσαι από Λάρισα, άσε να κρίνουμε καλύτερα εμείς από μέσα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή