Παρασκευή 2 Οκτωβρίου 2009

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ - Με αφορμή ένα πίνακα του Π. Σάμιου


ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ...«ΚΑΤΑΛΛΑΓΗΣ»

Τον συνάντησα στο γραφείο του. Δεν το επεδίωξα φυσικά. Η συγκυρία ήταν τέτοια.
Με δέχθηκε με «πατρική αγάπη» και «ανοιχτές αγκάλες»! Μετά τα τυπικά μπαίνω στην ουσία:
- “Γιατί προκαλέσατε Ιερά Εξέταση σε βάρος μου; Επιδιώκετε την εξόντωσή μου;»
Τότε «ήρξατο καταναθεματίζειν και ομνύειν ότι ουκ οίδα τι λέγεις»!
- “Μα μου είπαν ότι σεις διαμαρτύρεσθε και χαλάτε τον κόσμο!».
- “Εγώ;» μου απάντησε θιγόμενος! «Εγώ σε αγαπώ! Δεν έχω κάνει κακό σε άνθρωπο! Δεν έχω ιδέα!».
- “Αν όχι εσείς, τότε ποιός;», ανταπάντησα.
- «Δεν ξέρω, πάντως όχι εγώ».
Ας το δεχτούμε.
- “Και με τον εξάδελφο δεν είστε αυγοτάραχο; Γιατί διαμαρτύρεσθε που το επισημαίνω;»
- “Δεν έχω κάτι ιδιαίτερο με τον εξάδελφό σου. Όπως με όλους τους άλλους. Καμιά ειδική μεταχείριση!»
Ουσιαστικά «ήρξατο καταναθεματίζειν και ομνύειν ότι ουκ οίδα τον άνθρωπον»!
- “Νομίζω όμως πως πρέπει να τα βρείτε. Κρίμα είναι, αφού είστε συγγενείς», είπε.
Και με αποφασιστικότητα τού το ‘κοψα:
- «Αυτό δεν γίνεται. Για μένα είναι νεκρός!».
Και η απάντησή του: «Ε, καλά τότε ας το αφήσουμε στον Θεό».
Εν συνεχεία καλοπιάσματα, ωραία λόγια, περιαυτολογίες - για να μην ξεχνιόμαστε - και ασπασμούς με δηλώσεις του τύπου: «Η πόρτα μου είναι ανοιχτή για σένα και ό,τι θες» και λοιπές ψευτιές!
Έφυγα γρήγορα από το πεδίο της υποκρισίας γιατί είχα αηδιάσει. Και θυμήθηκα τους λόγους του Κυρίου: «Άφες τους νεκρούς θάψαι τους εαυτών νεκρούς».


Σημ.: Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, πράγματα ή καταστάσεις είναι ...απολύτως σκόπιμη!

Πίνακας: Παύλος Σάμιος, Συνάντηση


16 σχόλια:

  1. Όπως θα έλεγε και ο αείμνηστος Χρήστος Ευθυμίου(ηθοποιός) στην αξέχαστη εκείνη ταινία "Ένας βλάκας και μισός":"Αγία, Κύριε Πρόεδρε, η Αγία Ουρανία"!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλόοοοο! σύντομη, συμπυκνωμένη, και με προσεγμένο λεξιλόγιο αφήγηση. αλλά σε ποιόν αναφέρεσαι;;; όποιος και να είναι φαίνεται η κακομοιριά του

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Kαι μόνη αυτή η παράγραφος :“Νομίζω όμως πως πρέπει να τα βρείτε. Κρίμα είναι, αφού είστε συγγενείς», είπε.
    Και με αποφασιστικότητα τού το ‘κοψα:
    - «Αυτό δεν γίνεται. Για μένα είναι νεκρός!». ",
    αρκεί για να καταδειχθεί το σκότος του μίσους το εμφωλεύον εν τη διανοία του «ιδιωτικώς οδεύοντος».

    Μετά πώς να έχει καθαρή κρίση περί πνευματικών ζητημάτων;Με ποιο φωτισμό Θεού;

    Καλός για μουσικές βραδιές και για δημόσιες σχέσεις με κοσμοπολίτες θρησκευάμενους αλλά μέχρις εκεί.

    Στα υπόλοιπα, τα χρήζοντα θείας επινεύσεως, πλανάται και πλανά, κλυδωνιζόμενος υπό της ποικιλομόρφου εμπαθείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. "Ο κληρικαλισμός είναι ορατός σ' εκείνα τα μέλη του κλήρου που συμπεριφέρονται με τρόπο απροκάλυπτα εξουσιαστικό(π.χ. φέρουν με επιτήδευση τα διακριτικά της ιερατικής τους ιδιότητας, ακόμα και σε τετριμμένες ενασχολήσεις της καθημερινής ζωής), επιζητούν επιπρόσθετη προσοχή ενώπιον άλλων ανθρώπων( χειροφίλημα, απιδεικτική επευλόγηση κ.ο.κ.), και επιδιώκουν να καταλαμβάνουν ξεχωριστά καθίσματα, ή να παρακάθονται σε ξεχωριστά τραπέζια στα εκκλησιαστικά δείπνα.Οι λαικοί κάποιες φορές συμβάλλουν και ενισχύουν μια τέτοια κληρικαλική κουλτούρα, βάζοντας οι ίδιοι τους ιερείς να παρακαθήσουν σε ξχωριστά τραπέζια στα εκκλησιαστικά δείπνα , ή ζητώντας απο τον εφημέριο της ενορίας τους συμβουλή για ζητήματα της καθημερινής ζωης τους, παραχωρώντας του έτσι περισσότερη εξουσία απ' όση χρειάζεται ή πρέπει να έχει. Εδω, έχω κατα νου τους λαικούς εκείνους που εκχωρούν εκούσια στον πνευματικό τους το προνόμιο της λήψεως αποφάσεων για ζητήματα προσωπικά, οικογενειακά και εργασιακά, αναζητώντας συνεχώς μια κακώς νοούμενη "πνευματική καθοδήγηση" για την πιθανή νέα θέση εργσίας τους, ή την ενδεχόμενη μετακόμισή τους, ή την απόκτηση ή όχι επιπλέον τέκνων".
    (Περ.Σύναξη,τ.χ.111,σελ.24).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. τι εγινε βρε Παναγιωτη; ποιον συναντησες; πες μας κι εμας να ξερουμε; εγινε τιποτα και το χασαμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θαύμα! Θαύμα! μόλις έμαθα ότι όλοι οι ασθενείς του νοσοκομείου του Ρίου έγιναν καλά και πανηγυρίζουν με τους συγγενείς τους. οι ιατροί υποστηρίζουν ότι αυτό το φαινόμενο οφείλεται στην αλλαγή του ονόματος του νοσοκομείου! και ο Θεός βοηθός μόνο μυαλό λείπει και... σοβαρότητα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ Παναγιώτη, είναι δικαίωμα σου
    να βάζεις όποιο σχόλιο θέλεις. Έστει- λα ένα σχόλιο, που δε νομίζω να ήταν επιλήψιμο, απορώ γιατί δε μπήκε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ αδελφέ Παναγιώτη. Πρόσεχε διότι χωρίς να το θες φωτογραφίζεις συνάντηση και όπως αναφέρεις «Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα, πράγματα ή καταστάσεις είναι ...απολύτως σκόπιμη!»
    Αφού είναι σκόπιμη πες τα ονόματα της συνάντησης διαφορετικά θα αφήσω να διαχυθούν……

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. O Misha σε έκανε ολόκληρη ανάρτηση!!!
    Μα ποιος είσαι τέλος πάντων!

    http://misha.pblogs.gr/2009/10/to-aytoxebrakwma-twn-agapologwn-oikoymenistwn.html

    το αυτοξεβράκωμα των αγαπολόγων οικουμενιστών


    Μερικές φορές είναι καλύτερο , λένε, να τρώς παρά να μιλάς.

    Γιατί με το φαγητό ίσως βλάψεις τον εαυτό σου, άντε και αυτόν που σού κάνει το τραπέζι, αν τυχόν είσαι καλοφαγάς, ενώ με τον λόγο μπορεί να πληγώσεις συνειδήσεις με πληγές βαθιές ...και ίσως να αποκαλύψεις το άρρωστο περιεχόμενο της ψυχής σου....

    Τα τελευταία χρόνια βομβαρδιζόμαστε από ορυμαγδούς αγαπολογίας εκ μέρους των κοσμοπολιτών οικουμενιστών, ήγουν «τών πορισμόν είναι την ευσέβειαν νομιζόντων», οι οποίοι με χρήματα του πιστού λαού περιάγουν γήν και θάλασσαν , φερόμενοι από Χίλτον εις Ιντερκοντινένταλ και από δεξιώσεων εις δεξιώσεις μετά των πλουσίων και ισχυρών του κόσμου τούτου.

    Κοντά σε αυτούς, υπάρχει και μία συνομοταξία βαστάζων και κομπάρσων οι οποίοι εκτρέφονται εκ των ψιχίων των πιπτόντων εκ των πολυτελών τραπεζών τών αυθεντών των

    Aυτοί οι ισοκράτες της οικουμενιστικής παραλογίας αναπαράγουν την περί αγάπης κενολογία, την ίδια στιγμή κατά την οποία εκδηλώνουν σημεία εσχάτου μίσους, ακόμη και προς κατά σάρκα οικείους τους και μάλιστα επαίρονται περί αυτού δημοσίως !!!


    Έτσι σήμερα, είς εξ αυτών των πατριαρχολατρών κεναγαπολόγων έγραψε,αναφερόμενος σε μια προσπάθεια συμβιβασμού μιάς χρόνιας διαμάχης με συγγενή του : "Νομίζω όμως πως πρέπει να τα βρείτε. Κρίμα είναι, αφού είστε συγγενείς», είπε.(ο μεσολαβητής)

    (αγαπολόγοςSmile Και με αποφασιστικότητα τού το 'κοψα:

    - «Αυτό δεν γίνεται. Για μένα είναι νεκρός!». "


    Μετά, αυτός ο άνθρωπος παριστάνει τον διδάσκαλο και τον κήρυκα της αγάπης !!! Πώς μπορεί ένας άνθρωπος με τέτοια έκδηλη εμπάθεια να έχει καθαρή κρίση περί πνευματικών ζητημάτων; Με ποιο φωτισμό Θεού;

    Μπορεί να είναι καλός επαγγελματίας σε χίλιους δυό άλλους τομείς,καλός ψάλτης και μουσικός, ακόμα και καλός scholar, δηλαδή διανοητικός αναλυτής, σε θεολογικά ζητήματα αλλά ορθόδοξος θεολόγος δεν μπορεί να είναι.

    «εί τις των ιδίων και μάλιστα των οικείων ου προνοεί, την πίστιν ήρνηται και εστίν απίστου χείρων» (Α' Τιμ. ε' 8 )


    Στο αυτό κλίμα , δυστυχώς, κινείται και η συντριπτική πλειονοψηφία των οικουμενιζόντων, οι οποίοι φαινομενικώς γέμουν στοργής και τρυφερότητος προς τους ετεροδόξους και αλλοθρήσκους, ενώ εμφανίζονται σκληροί και άτεγκτοι, αυθέντες και ρομφαιοκράτες τιμωροί , κατά των οικείων της πίστεως !!!

    Όλοι έχουμε δυσκολίες να συγχωρήσουμε-εαυτούς και αλλήλους- όμως δεν βγαίνουμε να καυχηθούμε για τη μνησικακία μας , μάλιστα δε επωνύμως και παριστάνοντας τους θεολόγους, επιδεικνύοντας δε την στενή μας σχέση μέ τα ανώτατα κλιμάκια του πρώτου τη τάξει θρόνου της Ορθόδοξης Εκκλησίας!

    Ώ τής υποκρισίας !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Kαι ένας ανώνυμος σε λυπάται!!!
    Στην ανάρτηση misha

    M'ΑΡΕΣΣΣΣΕΕΕΙΙΙΙΙΙΙ

    από ανώνυμος Παρασκευή, 2 Οκτωβρίου 2009 11:29 μμ

    Αν κατάλαβα καλά σε ποιον αναφέρεσθε, σας παρακαλώ, μη δυσανασχετείτε μαζί του. Μέχρι πριν λίγο καιρό πίστευα ότι ήταν έτσι λόγω του άρρωστου φιλαυτισμού του, του εωσφορικού εγωισμού του, της δοκησισοφίας του. Εσχάτως, με μεγάλη μου λύπη, διαπίστωσα πως ο άνθρωπος υποφέρει, είναι ψυχικά άρρωστος, όχι από την "μανία μεγαλείου" από την οποία διακατέχεται αλλά από πιο σοβαρή ψυχική ασθένεια. Οφείλουμε να τον συμπαθήσουμε και να είμαστε μαζί του συγκαταβατικοί. Έχει την εντύπωση πως είναι ο υπερθεολόγος, ο υπερψάλτης, ο απόλυτος διανοούμενος, ο τέλειος δάσκαλος. Πιστεύει πως οι άλλοι είναι ανύπαρκτοι διότι αυτός είναι "επώνυμος". Ο δυστυχής... πολύ τον λυπάμαι... αφήστε τον στην μιζέρια του. Είναι άρρωστος: ας προσπαθήσουμε να τον συμπαθήσουμε, να τον αγαπήσουμε μέσα στην απόγνωσή του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να προσθέσω κ' εγώ, αγαπητοί φίλοι, ότι όντως πρέπει να βρήτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εάν τα έχετε απωλέσει ολωσδιόλου, ΝΑ ΜΗΝ ΤΑ ΒΡΕΙΤΕ!!!!!!!!!!!!!!
    Μακριά και μισημένοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. O Μίσα κάνει λάθος τεράστιο!
    Το θέμα της συνάντησης δεν ήταν αν θα τα βρουν τα ξαδέρφια αλλά η μισανθρωπία και η υποκρισία του... μεσολαβητή!
    Δεν το βλέπεις Μίσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δηλαδή Μίσα ο Ανδριόπουλος εκπροσωπεί τους οικουμενιστές;
    Καλά είσαι άρρωστος που ασχολείσαι μαζί του από φυλακής πρωίας μέχρι νυκτός;
    Μπράβο στον Ανδριόπουλο που σε αγνοεί. Δεν έχω δει να σου απαντάει ποτέ.
    ΠΑΠΑ ΜΕ ΑΛΑΘΗΤΟ! Και μας το παίζεις αντιπαπικός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. A,ΡΕ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΕ!!! ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΑΡ!
    ΟΛΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΚΙ ΟΛΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ!
    ΣΕ ΖΗΛΕΥΩΩΩΩΩΩΩΩ

    http://misha.pblogs.gr/2009/10/to-aytoxebrakwma-twn-agapologwn-oikoymenistwn.html#comments


    από Ο \"επώνυμος\" Κυριακή, 4 Οκτωβρίου 2009 5:33 μμ

    Για τον περί ου ο λόγος:
    Εμπάθεια, δοκησισοφία, μισαλλοδοξία, δυσανεξία στην αντικειμενική κριτική, φιλαυτία, εγωισμός, μηδενική ανοχή στις περισσότερο ή λιγότερο εμπεριστατωμένες απόψεις των άλλων, φανατισμός, αθυροστομία, αμετροέπεια, αναίδεια, άκρατη αυτοπροβολή, φιλοδικία. Τα χειρότερα όμως είναι αφενός μεν η ημιμάθεια που πασχίζει να κρύψει με τις διάφορες συνεντεύξεις αξιόλογων ανθρώπων αφετέρου δε το ετερόφωτον του ανδρός. Και τούτο γιατί ο ίδιος δεν έχει να παρουσιάσει τίποτε το θετικό ούτε στην επιστήμη της θεολογίας (στην οποία εισήλθε χάριν στην στήριξη του τότε διευθυντού-ιερέως του λυκείου του και τον οποίον αργότερα απεκήρυξε αναιδέστατα) ούτε στην τέχνη του, αφού κατά τα τελευταία έτη, εκδιωχθείς πάλι δια την σκαιάν συμπεριφορά του προς ιερωμένους και λαϊκούς, δεν κατέχει θέσιν ψάλτου αλλά περιάγεται κατά τας πόλεις επαινών πάντα, α πωλεί.
    Όλον αυτόν τον απαίσιο χαρακτήρα που βγάζει μπροστά σε όλους σφυρηλάτησε η απροβλημάτιστη ζωή του. Γιατί πέρασε τη ζωή του χωρίς αγώνα: σπούδασε θεολογία αφού εισήχθηκε με χαμηλό βαθμό εισαγωγής, υπηρέτησε την πατρίδα λίγα χιλιόμετρα από το σπίτι του, διορίστηκε χάρι στις γνωριμίες του. Δεν έχει ιδρώσει ούτε στον ύπνο του. Γι’ αυτό παριστάνει τον επώνυμο και των αλάνθαστο κριτή των πάντων.
    Το Πατριαρχείο δε, που τόσο πασχίζει να στηρίξει, αν δεν το κάνει όντας ο ίδιος σε εντεταλμένη υπηρεσία, το κάνει για να αυτοπροβληθεί ως φωτογράφος-ρεπόρτερ (άλλο ένα απωθημένο του) του και ψάλτης. Αν για κάποιο λόγο δει φως πουθενά αλλού, δεν θα διστάσει να πυροβολήσει και το Φανάρι... Το έχει κάνει ήδη σε πολλές, αμέτρητες μάλλον, περιπτώσεις. Αδίστακτος κωλοτούμπας που έχει φθάσει και ξεπεράσει τα όρια του γραφικού. Καλά, δεν καταλαβαίνουν στο Πατριαρχείο ότι τους κάνει μεγάλη ζημιά;
    Μην ασχολείστε μαζί του άλλο και θα πεθάνει. Αυτός τρέφεται με την ενασχόληση των άλλων μαζί του (ας είναι και η πιο αρνητική ενασχόληση): με το που ξυπνάει ψάχνει τη φωτό του στις στήλες των τοπικών εφημερίδων. Αξιολύπητος. Μηδαμινής αξίας για να ασχοληθεί οποιοσδήποτε μαζί του. Από την πλευρά μου αυτό το σχόλιο θα είναι το πρώτο και το τελευταίο.
    Misha και λοιποί, σας καλώ να πράξετε το ίδιο. Μην ασχολείστε μαζί του ούτε στα αστεία (στα σοβαρά δεν υπάρχει άνθρωπος να το κάνει). Αυτή θα είναι η μεγαλύτερη τιμωρία του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αυτή η ανάρτηση ξεπέρασε καθε οριο στα σχόλια. διαβάζοντας τα ξέχασα το αρχικό κείμενο!!! τετοιο μίσος και μένος όμως μεταξύ ανθρώπων της εκκλησίας (;;) δεν το φανταζόμουν! γιατι σκυλοτρώγεστε έτσι; δεν ειμαι στο κύκλωμα των θεολόγων κ.λ.π.και δεν καταλαβαίνω τα υπονοούμενα. όμως η μπόχα απο τον εσμό των κατηγοριών μεταξυ σας ειναι παραπάνω απο αντιληπτή. σας λυπάμαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή