Ο αφορισμός του θεολόγου Νικολάου Σωτηροπούλου από Μείζονα και Υπερτελή Σύνοδο είναι ένα γεγονός. Λυπηρό για τον άνδρα, αλλά γεγονός που ισχύει έτσι κι αλλιώς.
Ο κ. Σωτηρόπουλος πέρα από τις επιθέσεις του στον Οικουμενικό Πατριάρχη και τον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας Στυλιανό, που τους θεωρεί υπεύθυνους για τον αφορισμό του, επιτίθεται και έναντι οιουδήποτε του θυμίζει την κατάστασή του εν τη Εκκλησία (όπως σε μένα, που πέρα από την φραστική του επίθεση στην Μονή Γηροκομείου ζητούσε και την παντοειδή δίωξη μου) ή αρνείται να τον κοινωνήσει, όπως συμβαίνει με τον αρχιμ. της Μητροπόλεως Πατρών Βασίλειο Μπακογιάννη (βλ. την υβριστική επιστολή Σωτηρόπουλου εδώ).
Οι υποστηρικτές του κ. Σωτηρόπουλου τον κοινωνούν, λένε μεταξύ τους ότι είναι άδικος ο αφορισμός του, αλλά δημόσια ούτε λέξη! Παράδειγμα, που το ξέρω από πρώτο χέρι, ο ηγούμενος της Μονής Γηροκομείου Συμεών Χατζής. «Είναι πολύ μακρυά το Φανάρι», μου είπε τότε που συνέβη το «επεισόδιο» στο Γηροκομειό. «Ο Σωτηρόπουλος είναι κοντά μας», προσέθεσε, εισάγοντας την «λογική» της απόστασης (!!) για να αιτιολογήσει την υπέρ Σωτηρόπουλου στάση του.
Ο αφορισθείς μετάλαβε των αχράντων μυστηρίων επανειλημμένως στην Μητρόπολη Πατρών (Ναός του πολιούχου Αγ. Ανδρέου, Ναός Αγ. Ανδρέου Εγλυκάδας κ.α.). Ουδείς ήγειρε θέμα, παρ’ ότι αντιεκκλησιαστικώς έπραξαν οι συγκεκριμένοι ιερείς.
Ο ίδιος όμως, όλως αμετανόητος, επιτίθεται στον π. Βασίλειο Μπακογιάννη γιατί πέρα από το ότι δεν τον κοινωνεί ο ίδιος, κάνει «πλύσι εγκεφάλου» σε ιερείς με πνευματική εξάρτηση από αυτόν να μην κοινωνούν τον Ν.Σ.
Άρα, ουδείς δημοσίως (εγώ δεν λογίζομαι) ήλεγξε όσους εκ των κληρικών της Μητροπόλεως Πατρών, αλλά και άλλων Μητροπόλεων της Ελλάδος, κοινώνησαν, παρά την απόφαση της Μείζονος και Υπερτελούς Συνόδου, τον αφορισθέντα Ν.Σ.
Και ουδείς, προβλέπω (πάλι δεν λογίζομαι εγώ), θα υποστηρίξει δημοσίως τον π. Βασίλειο Μπακογιάννη, φοβούμενος, φυσικά, την επίθεση του Ν.Σ. και το απύλωτο στόμα του.
Θλίβομαι για την ανανδρία των εκκλησιαστικών ανδρών.
Τα σχόλια δικά σας, αγαπητοί συνοδίτες.
Πίνακας, Καταπίεση του Απόστολου Γεωργίου
Καλό ήταν η άγνωστη ιστορικώς καί εκκλησιολογικώς "Μείζων καί Υπερτελής" να μη είχε κάνει τον αφορισμό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί έστω καί άδικος, ουδείς γνωρίζει πώς σκέπτεται ο Χριστός, καί "πού ξέρεις καμιά φορά..." τί μπορεί να συμβεί όταν κλείσουμε τα μάτια μας...
Εμείς σάν άνθρωποι λέμε τώρα το μακρύ καί το κοντό μας, κι΄ άλλοι κάνουν Άγιο τον κ. Σωτηρόπουλο, κι΄ άλλοι τόν έχουν ώς αφωρισμένο γιά κόλαση...
Αγαπητοί φίλοι καί αδελφοί, επειδή μέχρι σήμερα δεν υπάρχει παρόμοιο ιστορικό προηγούμενο συσωρευμένων προβληματικών καταστάσεων, τόσο από απόψεως συγκρότησης Συνόδου με τίτλο "Μείζων καί Υπερτελής" , όσο καί από απόψεως κατηγορίας αλλά καί άνευ κλήσεως καί απολογίας απόφασης,νομίζουμε ότι χρήσιμο θα ήταν να είμαστε συγκρατημένοι στίς όποιες σκέψεις μας...
Εάν ιστορικά υπάρχει έστω καί ένα παρόμοιο περιστατικό άδικου αφορισμού από Αρχιερέα καί μία εμφάνιση, τής ψυχής τού αποθανόντος αφωρισμένου σε κάποιον Άγιο γέροντα πού να μάς πληροφορεί εάν μεταθανατίως εδικαιώθη ή εκολάσθη, καλό είναι να τήν ξέρουμε...
Φιλικά
http://patrablog.blogspot.com
Patrablog-- άς διορθώσουμε αυτή την πολιτεία….
@ όσοι ενδιαφέρονται να μάθουν τι λένε οι άγιοι για τέτοια ζητήματα παρακαλώ να ....
ΑπάντησηΔιαγραφήπεριμένετε όταν ξυπνήσω αύριο να σας πώ τι θα μου πούνε απόψε! αν είναι δυνατόν
δεν ειδαμε και την μετανοια και την συγνωμη τοθ κ Σωτηροπουλου. λιγη ντροπη επιτελους
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι αυτόπτης μάρτυρας μετάδοσης της θ. ευχαριστίας στον κ. Σωτηρόπουλο σε θεία λειτουργία που τελούσε ο Σεβ. Μητρ. Μεσογαίας & Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος στην Κερατέα Αττικής πριν 3 χρόνια και πραγματικά "εξεπλάγην" από το γεγονός. Δεν ενθυμούμε αν ο ίδιος ο κ. Νικόλαος μετέδωσε ή κάποιος άλλος. Πάντως απ'ότι θυμάμαι υπήρξε συνομιλία των δύο ανδρών!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα το αν είναι άδικη η εκκλησιαστική ποινή που του επεβλήθη δεν το γνωρίζω, αυτό που ξέρω είναι πως ο κ. Σωτηρόπουλος όπου σταθεί και κάτσει το "απύλωτο" στόμα του "στολίζει" τον Πατριάρχη μας με "τα καλύτερα λόγια" !!!
Δεν θυμάμαι να ζήτησε συγγνώμη ποτέ... αποδεικνύοντας τελικά πως μάλλον δίκαιο είχε η Σύνοδος να τον αποκόψει από το σώμα της Καθολικής Εκκλησίας.
Κρίμα! Ο Θεός να τον ελεήσει και να του δώσει μετάνοια και επιστροφή στην Εκκλησία.
Στην Ι.Μ.Γηροκομείου ο πολύς κ.Σ. έστειλε στο διάολο (κυριολεκτώ), τον Ανδριόπουλο εντός του ναού!
ΑπάντησηΔιαγραφή-Ερώτημα: ο Σωτ. αφορίσθηκε επειδή απεκάλεσε τον Αυστραλίας αιρετικό ή επειδή χωρίς άδεια του οικείου επισκόπου κήρυττε παρακούοντας τον επίσκοπο-έστω κι άν δεχθούμε ότι κακώς ο επίσκοπος το απαγόρευσε.Ο λαικός θεολόγος δεν υπόκειται στον επίσκοπο;
Ο Χριστός είπε στους μαθητές του πως αν σε κάποιο τόπο δεν τους δέχονται να τινάζουν και την σκόνη απο τα πόδια τους και να φεύγουν...
Αν ένας κληρικός αυθαιρετήσει και φύγει απο την μητρόπολή του χωρίς άδεια του επισκόπου του και πάει σε άλλη μητρόπολη και κηρύτει πάλι χωρίς άδεια του επιχωρίου επισκόπου τότε δεν πρέπει να υποστεί τις απο τους ι.κανόνες προβλεπόμενες κυρώσεις; Τί χρειάζεται η απολογία σε τέτοιες περιπτώσεις, να δικαιολογλησει τί; Αυτό δεν ισχύει για τους λαικούς θεολόγους; Άν δεν ισχύει τότε έχουμε προτεσταντισμό στην πράξη.
-Ο Σωτ.στην Αυστραλία καλούσε τους πιστούς σε ανταρσία κατα του αρχ/που,έκανε παρασυναγωγές με Καντιωτικές παραφυάδες,συγχρωτίστηκε με του παλαιοημερολογίτες...κι όλα αυτά στο όνομα του Χριστού!!!!
-Εξ άλλου είναι γνωστή η τακτική του και απο την πόλη των Πατρών: όσο ο προηγούμενος μητ/της του επέτρεπε να κηρύττει είχε καλώς, όταν του το απαγόρευσε εξ αιτίας της ακοινωνησίας που του επεβλήθη(ακοινωνησία και όχι αφορισμός), τότε ανακάλυψε ότι ήταν φιλοχρήματοςκ.λ.π.Ο ανιδιοτελής κ.Σωτηρόπουλος!!!!!
Ο σημερινός μητ/της δεν έχει επιτρέψει στον Σωτ. να κηρύττει,να περιμένουμε μια αντίστοιχη συμπεριφορά; διόλου απίθανο!
Το Ζουμπούλι.
Αληθώς σας λέγω, Όσα εάν δέσητε επί της γης, θέλουσιν είσθαι δεδεμένα εν τω ουρανώ, και όσα εάν λύσητε επί της γης, θέλουσιν είσθαι λελυμένα εν τω ουρανώ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚρίμα είναι πράγματι πολυ κρίμα άνθρωπος ετοιμοθάνατος να δημοσιευει τετοιες επιστολές.
Μπορεί κάποιος να μου ειπεί αν ο κ. Σωτηρόπουλος είναιορθόδοξος ή αιρετικός; Ερωτώ αυτό γιατί στα βιβλία του "Ερμηννεία δυσκόλων χωρίων" είναι γεμάτα από αιρέσεις, που απορρίπτουν οι Πατέρες, εκτός αν συμμερισθούμε την άποψή του, που γράφει στο βιβλίο του "Ιησούς Γιαχβέ", ότι τις ερμηνείες του δεν μπόρεσαν να τις κάνουν οι Πατέρες, με άλλα λόγια, ότι είναι ανώτερος των Πατέρων!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι σχολιαστές στο μπλογκ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ σ' έχουν κάνει σταρ Παναγιώτη!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλο για σένα γράφουν!!!
ΛΥΣΣΑΝΕ!!!
Είσαι ο εφιάλτης τους!!!!!!!
Εστειλα στον κ. Οδυσσέα Τσολογιάννη, "ιδιοκτήτη" του blog "Αποτείχιση", που ασχολείται με το επίμαχο θέμα, και την επισυνάπτω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Οδυσσέα,
Διάβασα τα σχετικά. Τον κ. Νικόλαο Σωτηρόπουλο τον γνωρίζω χρόνια, τον εκτιμώ,τον αγαπώ, αναγνωρίζω τη μεγάλη του προσφορά που έκανε στην Εκκλησία μας. Δεν σας αποκρύβω, όταν νοσηλεύθηκε στο νοσοκομείο, τον επισκέφθηκα δυό φορές, κάνοντας μάλιστα μαζί του μια εποικοδομητική συζήτηση. Σημειώνω μάλιστα, όταν σηκώθηκα να φύγω, με παρακαλούσε εκ καρδίας και με αγάπη να παραμείνω κι άλλο. Δεν σημαίνει πως επειδή διαφωνούμε, είμαστε και εχθροί! Αλίμονο! Ο Χριστός είπε: « Θα καταλάβουν όλοι ότι είσθε δικοί μου μαθηταί, εάν έχετε αγάπη μεταξύ σας» (Ιω.13:35), (ανεξαρτήτως διαφορών).
Όμως η Θεία Κοινωνία δεν είναι «ιδιοκτησία» μου, για να μπορώ να τη διαχειρίζομαι σύμφωνα με τα συναισθήματά μου και τις επιθυμίες μου. Ρίξτε μια ματιά στον ΙΔ Ι. Κανόνα της Σαρδικής. Πάτε και στο λήμμα «αφορισμός» στο: Γ. Ράλλη-Μ. Ποτλή, Σύνταγμα Θείων και ιερών Κανόνων, τόμος Στ, σελ. 107-112),και θα δείτε, πως οι θέσεις σας δεν συμφωνούν με την Ορθόδοξη διδασκαλία. Επί πλέον:
Ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος που ήταν σοφός, άγιος, και άριστος ερμηνευτής των Γραφών, σεβάσθηκε την άδικη καθαίρεση, που του επέβαλε η παράνομη εν Δρυ Σύνοδο!Έλεγε: «Επίσκοπος καθηρημένος (από την παράνομη εν Δρυ Σύνοδο!),δεν μπορώ να επιστρέψω στην Εκκλησία μου, πριν αποκατασταθώ νόμιμα από μια Σύνοδο!». Στο θέμα αυτό ήταν ο μεγάλος άγιος ήταν ανυποχώρητος! ( D. Amede Thiery, Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, μεγαλομάρτυρας μετά τους διωγμούς, έκδοση Β βελτιωμένη, «Χριστιανική ελπίς», Θεσσαλονίκη 2003, σελ.191-192, όπου και οι σχετικές παραπομπές). Πέθανε μεν καθηρημένος, αλλά μετά, αυτοί οι ίδιοι οι Αρχιερείς, (όχι οι ιερείς!), που τον αφόρισαν, τον αποκατέστησαν με το να τον εγγράψουν στα δίπτυχα. Δηλαδή αυτή η ίδια εξουσία που τον καταδίκασε, αυτή η ίδια εξουσία τον αποκατέστησε
Έκανε (ο άγιος Ιωάννης) και κάτι άλλο: Δεν καταφρόνησε άδικο αφορισμό! Συγκεκριμένα: Ο Πατριάρχης Θεόφιλος συνεκάλεσε Σύνοδο, και αφόρισε μια μεγάλη ομάδα μοναχών, που τους θεωρούσε ωριγενιστές, (κι ήταν Ορθόδοξοι!), χωρίς να τους καλέσει σε απολογία! Κατέφυγαν στον άγιο Ιωάννη το Χρυσόστομο, για να βρουν το δίκιο τους. Αντιγράφω: «Δεν επισήμανε τίποτε στην πίστη τους, που θα μπορούσε να δικαιολογήσει συνοδική καταδίκη και επισκοπικό ανάθεμα. «Αναλαμβάνω την υπόθεση αυτή» τους είπε, «και θα φροντίσω μια άλλη Σύνοδος να σας αθωώσει η ο επίσκοπός σας με τη θέλησή του να άρει τον αφορισμό σας. Δείξτε μου εμπιστοσύνη». Και πρόσθεσε: «Αδελφοί μου, δεν θα μείνετε εδώ. Δεν μπορώ να δεχθώ στο τραπέζι μου και κάτω από τη στέγη μου ανθρώπους καταδικασμένους και αφορισμένους ,που η καταδίκη τους δεν έχει ανακληθεί κανονικά και ο αφορισμός τους δεν έχει αποσυρθεί. (Στο ίδιο βιβλίο, σελ. σελ. 122-123, όπου και οι σχετικές παραπομπές).
Φίλε, Οδυσσέα, γιατί ο άγιος Ιωάννης, (που ήταν ασυμβίβαστος!) δεν μακάρισε τους μοναχούς για τον άδικο αφορισμό που υπέστησαν χάρη της Πίστεως; Γιατί;
Με θερμές ευχές
π. Βασίλειος Μπακογιάννης
ειμαι ενας απλός αναγνώστης..περαστικός απο το ιστολογιο σου. μου εκανε εντύπωση η εμπάθεια που βγάζεις. τι προσωπικα προβληματα εχεις με αυτους ολους τους ανθρωπους που βρίζεις; και τι σε νοιάζει εσένα ο αφορισμός(;) κάποιου. ουτε που καταλαβαίνω τι σημασία εχει αυτη η ενέργεια στον 21ο αιώνα...τι δουλειά κάνεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήO κ. Κυπριανός Χριστοδουλίδης σε στολίζει!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://apotixisi.blogspot.com/2009/09/normal-0-false-false-false_23.html#comments
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
Αν δεν κάνω λάθος,το ελεύθερο(sic) blog του κ.Ανδριόπουλου ονομάζεται "Ιδιωτική Οδός". Εν τη αφελεία του ομολογεί ότι τα ζητήματα που αφορούν στην πίστη,μάλλον, πρέπει κι αυτά τα είναι ιδιωτικά.Πολύ ωραία! "Ιδιωτική οδός",ιδιωτική πίστη,ιδιωτική θρησκευτικότητα (πνευματικότητα,εκκλησιαστικότητα κλπ.κλπ "-οτητα"),ιδιωτικές καλλιτεχνικές μεταφυσικές αναζητήσεις και Ένας Χριστός που τον
κατακερμάτισε η ιδιωτεία των καλλιτεχνών - με τη στενή και την ευρεία έννοια της "καλλιτεχνολογίας" περί καλλιτεχνικότητας.
Όποιος θέλει να διδαχθεί τη Θρησκεία μας και την Πίστη μας δια της καλλιτεχνικής (ιδιωτικής) οδού,να σπεύσει στον ελεύθερο χώρο της Αισθητικής : των ιδιωτών ποιητών,λογοτεχνών,
ζωγράφων,συνθετών,τραγουδιστών κλπ.κλπ.Θα μάθει πολλά εκτός από τα Θρησκευτικά.Θα εικάζει τα του Θεού αλλά τον Θεό ποτέ δεν θα Τον γνωρίσει.Ούτε και πρόκειται να Τον μάθει.
24 Σεπτέμβριος 2009 10:24 πμ
Ωραιότατο ανθολόγιο σχολίων εναντίον σου από το http://apotixisi.blogspot.com/2009/09/normal-0-false-false-false_23.html#comments
ΑπάντησηΔιαγραφή- Θαυμάστε ένα κείμενό του (π.Β.Μπακογιάννη), που δημοσιεύθηκε στο blog του υβριστή των αγωνιζομένων ορθοδόξων panagiotisandriopoulos
Δημοσιεύτηκε εκεί κείμενο του π. Β. Μπακογιάννη που δικαιολογούσε με αστεία επιχειρήματα τις συμπροσευχές του Πατριάρχη.
- Ντροπή σου αίσχιστε Σαλέ! Ντροπή σου συκοφάντη του Σωτηρόπουλου και υπερασπιστή του βλάσφημου Αυστραλίας!
Αντε να γραψεις στο ιστολόγιο-βοθρολυματοπηγή του αναξιου "θεολογου" Ανδριοπουλου και ασε το blog αυτό ήσυχο!!
- Γνωρίζουμε τον Σαλό που το μυαλό του είναι μυαλό στριμένου σαν του φίλου του Ανδριόπουλου.
Παρακαλούμε τον κ. Οδυσσέα να εξωπετάξη τις βρωμιές του Σαλού.
Ολοι οι τρελλοί στο φρενοκομείο του Ανδιόπουλου.
- Τί θα γίνει το ιστολόγιο αυτό τρελλοκομείο σαν του Ανδριόπουλου;
Του τελευταίου του συνιστούμε και εμείς να ασχοληθεί με κάτι άλλο.
- Καλά και σεις τον Ανδριόπουλο βλέπετε στον ύπνο σας και τον ξύπνιο σας;
Ο Σωτηρόπουλος δεν είναι το θέμα;
Α, ΡΕ ΣΤΑΡ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΕ!!!!
- Τα οικουμενιστικά καθίκια να ασχοληθούν με τις αισχρότητές τους (χορούς, πανηγύρια, αισχρούς πίνακες ζωγραφικής, αισχρά αγάλματα κτλ) και να αφήσουν ήσυχο τον Ομολογητή Θεολόγο Νικόλαο Σωτηρόπουλο.
Θα πρέπει να πλένουν με χλωρίνη στόμα, χέρια και πόδια πριν μιλήσουν για τον Μεγαλύτερο Θεολόγο που ζει στην Ελλάδα.
- Ο διαχειριστής τί κάνει κοιμάται;
Να αφαιρέσει γρήγορα όλους τους οχετούς που γραφουν εδω τα καθίκια οι οικουμενιστες και προσπαθούν να το μετατρέψουν σε τρελλαδικο σαν του ανδριοπουλου το blog
ΕΙΣΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΣΤΑΡ ΡΕ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΕ!!!
@ΑΓΑΠΗΤΕ "Το Ζουμπούλι"
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι σε θέση να γνωρίζω ότι από της ενθρονίσεως του νυν Πατρών και εντεύθεν ουδεμιά εγκύκλιος έχει εξαπολυθεί υπ΄αυτού προς κλήρον ή και λαόν περί της ισχύος του εν Μειζόνω και Υπερτελή Συνόδω αφορισθέντος πρότριτα (και άρα εν αδρανεία εκκκλησιαστική βιούντος) γνωστού τάχα και θεολόγου.... αφορισμού. Εννοείται ότι ισχύει η προγενεστέρα τοιαύτη (επί ποινή αργίας τους κληρικούς της Μητροπόλεως Πατρών καθιστώσα υπευθύνους εν πιθανή μετ' αυτών και του εν λόγω διακοινωνία και μεταδόσει των Αχράντων Μυστηρίων)του μακαρίτου πρώην Πατρών. Επίσης γνωρίζω την ύπαρξη Σεπτών Γραμμάτων του Οικουμενικού Πατριαρχείου(2006) υπό του Αρχιγραμματέως Αρχιμ.Ελπιδοφόρου, Σεπτή Εντολή, υπογραφέντα και προς τον νυν Πατρών, και δια της Ελλαδικής Συνόδου αποσταλέντα, δια των οποίων γνωστοποιείται τω αποδέκτη και η συνεχιζομένη ισχύς των αποφάσεων της Μείζονος και Υπερτελούς Συνόδου και (υπενθυμίζεται αυτώ....!!!!!!) η υπό του προκατόχου του έκδοσις της ως άνω εγκυκλίου δια τον κλήρον της Μητροπόλεως Πατρών. Αυτά προς ενημέρωσίν σας!
Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ!!! Συνεχίζουν να Παραληρούν με σένα Ανδριόπουλε!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΑΙ ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ!
http://apotixisi.blogspot.com/2009/09/normal-0-false-false-false_23.html#comments
Ανώνυμος είπε...
Η λέξη "ιδιωτική" (οδός, προέρχεται από τη λέξη "ιδιώτης", που η σημασία της λέξης αυτής είναι "βλάκας"! 'Αρα, η πραγματική σημασία της φράσεως "ιδιωτική οδός" πρέπει να είναι "οδός ηλιθίων"!
24 Σεπτέμβριος 2009 4:29 μμ
Κυπριανός Χριστοδουλίδης είπε...
Θα το έγραφα,αλλά προτίμησα να το παραλείψω.Στη γραφή μας οφείλουμε να είμαστε καυστικοί,ενίοτε και δριμείς,αλλά όχι βίαιοι.Η λεπτότητα και η ευγένεια των συναισθημάτων μας,δεν πρέπει να σκιάζεται,για να βρίσκουν κάποιοι,δήθεν,ευγενείς
την αφορμή να μας κατηγορούν σαν φανατικούς,εμπαθείς και γενικά ανθρώπους που στερούνται ελέους.
Το ζήτημα είναι πολύ λεπτό και χρειάζεται προσευχή και υπομονή.Αυτά που γράφουμε,να τα διαβάζουμε πολλές φορές,πριν αποφασίσουμε να τα δημοσιεύσουμε.Να τα αφήνουμε "να σιτεύουν" όπως μου είχε πει ένας Γέροντας στην Καψάλα.
24 Σεπτέμβριος 2009 4:42 μμ
Μη του λετε τετοια βρε παιδιά (οτι ειναι τρισμέγιστος κ.λ.π.) εχει που εχει προβλημα θα την ψωνίσει περισσότερο.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΧαίρω ιδιαιτέρως που το ερώτημά μου για τον κ.Σ. απεκάλυψε το ήθος και το ύφος των οπαδων του Ολυμπιακού, συγγώμη του κ. Σ.ήθελα να πώ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο Ζουμπούλι.
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΓΡΑΦΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΠΟΙΕΙΤΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΠΛΟΓΚ, ΤΟΝ ΦΙΛΟΞΕΝΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ, ΟΣΟΙ ΣΧΟΛΙΑΖΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ, ΤΟ ΟΤΙ ΣΥΝ-ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΜΑΣ ΤΥΓΧΑΝΕΙ Ο Π. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ-ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΠΩΝΥΜΟΤΑΤΑ! ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ, ΑΣΠΑΖΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΑΙΤΟΥΜΕΘΑ ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι που ξέρουμε ότι τα γράφει αυτά ο π.Μπακογιάννης και όχι κάποιος που πλαστογραφεί το όνομά του;
ΑπάντησηΔιαγραφήAσχολείσαι και με το τσίρκο Παναγιώτη; Γιατί κάτι τέτοιο λέει ο ανώνυμος σχολιαστής στην ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://apotixisi.blogspot.com/2009/09/normal-0-false-false-false_23.html#comments
Το blog του Οδυσσέα κοντεύει να γίνει σαν του ελεεϊνού συκοφάντη του οσίου Σωτηρόπουλου που διαμένει στην Πάτρα και ασχολείται με χορούς και τσίρκο.
Δηλαδή "μπάτε σκύλοι αλέστε, και
αλεστικά μη δώστε"...
25 Σεπτέμβριος 2009 4:29 μμ
Ας λυσσάνε όσο θέλουν ή όπως λέει ο λαός "να φάνε τα λυσσιακά τους". Αποδεικνύουν θριαμβευτικά ότι έχουν όντως αποτειχιστεί από την... ΕΚΚΛΗΣΙΑ. Είτε αυτό το φανερώνουν συνοδικές αποφάσεις είτε οι ίδιες τους οι πράξεις το αποτέλεσμα είναι ένα και το αυτό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως λέει και ο απόστολος Παύλος η Εκκλησία τους παρέδωσε "τῷ σατανᾷ, ἵνα παιδευθῶσι μὴ βλασφημεῖν" (Α' Τιμ. 1:20).
Οι άνθρωποι αυτοί είναι δαιμονόπληκτοι, χτυπιούνται σαν δαίμονες, βρίζουν, καταριώνται και πραγματικά οι ίδιες τους οι μορφές φανερώνουν το ΕΡΕΒΟΣ και τη μαυρίλα της ψυχής τους. Είναι για λύπηση. Ο Θεός να τους δώσει μετάνοια, υπακοή και επιστροφή στην Καθολική του Χριστού Εκκλησία.
Μπράβο ρε Παναγιώτη γιατί τους τα λες χύμα και τσουβαλάτα!!!!
Ν.Σ.
Ο Νικόλαος Σωτηρόπουλος ασχολήθηκε με την θεολογία. Τα άφησε όλα για τον Χριστό. Δεν γεύθηκε ούτε καν τις ανθρώπινες ηδονές και απολαύσεις τον γάμο την συζυγία την ανατροφή παιδιών. Ασχολήθηκε μόνο με την θεολογία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Απόστολος Παύλος αναφέρει τον Ύμνο της Αγάπης. Ο Σωτηρόπουλος έχει όντως πιστη ωστε όρη μεθιστανείν. Έχει όμως αγάπη; Και σας ρωτώ δείχνει το κείμενο του κ. Σωτηρόπουλου Αγάπη. Δείχνει Αγάπη στον π. Βασιλειο Μπακογιάννη, στον Μητροπολιτη Μελέτιο στον Πατριαρχη. Οι ύβρεις είναι Αγάπη; Και ολοι ξερουμε οτι το Κριτήριο του Θεου είναι η Αγάπη.
Κρίμα πραγματικα κρίμα να στερήσε όλα τα ανθρώπινα και στο τέλος της ζωή σου να μην έχεις αγάπη.
Και απορώ που βρίσκει το κουράγιο ετοιμοθάνατος που είναι και τα γράφει όλα αυτά.
ανωνυμε Ν.Σ. 5.40 ποιος ειναι η εκκλησία; ο Ανδριόπουλος; Κυριε ελέησον! γιατι κανετε ετσι με τον Σωτηρόπουλοποιος ειναι αυτός; γιατι δεν δίνετε περισσότερες πληροφορίες για να καταλάβουν και οι αδαείς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εκκλησία δεν είναι κανενός, ούτε δική μου, ούτε δική σου,ούτε των κληρικών, ούτε του κ. Ανδριόπουλου, ούτε του Πατριάρχη... Η Εκκλησία είμαστε όλοι μας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς ο Νίκος Σωτηρόπουλος με τις ενέργειες του αποκόπηκε μόνος τους από την Εκκλησία, καθιστώντας τον εαυτό του ως άλλον Πάπα υπεράνω των επισκοπικών συνόδων και αυτοανακηρύχθηκε σε θεολογική αυθεντία, κηρύσσωντας ex cathedra ανταρσία των πιστών κατά του αρχ/που Αυστραλίας Στυλιανού,έκανε παρασυναγωγές, δημιούργησε σχίσματα, συγχρωτίστηκε με παλαιοημερολογίτες...κι όλα αυτά στο όνομα του Χριστού!!! (αντιγράφω από άλλο συνομιλιτή παραπάνω.
Δημιούργησε τέτοιο πρόβλημα στην εκκλησία της Αυστραλίας έτσι ώστε η Μείζων και Υπερτελής Ιερά Σύνοδος, η οποία συνήλθε στην Κωνσταντινούπόλη και στην οποία συμμετέσχον όλες οι ελληνοορθόδοξες εκκλησίες, πρωτοστατούσης μάλιστα της ελλαδικής εκκλησίας, με αρχιεπίσκοπο τον μακαριστό Σεραφείμ, απόντος του Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας, τον Δεκέμβριο του 1993, προέβη στον Αφορισμό του Νικολάου Σωτηρόπούλου.
Ο Παναγιώτατος Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος ζήτησε αν έχει ο κ. Σωτηρόπουλος στοιχεία και ντοκουμέντα σε βάρος του σεβ. Αρχιεπισκόπου Αυστραλίας κ. Στυλιανού να του τα καταθέσει, ιδιαίτερα μάλιστα στοιχεία πάνω στη σοβαρότατη κατηγορία που εκτόξευσε (ο Σωτηρόπουλος) δημοσία και γραπτώς ότι ο κ. Στυλιανός διεκήρυξε την κακοδοξία ότι η Αγία Γραφή είναι ένα μεγάλο παραμύθι!
Ουδέποτε όμως ο κ. Σωτηρόπουλος έδωσε τέτοια στοιχεία και αποδείξεις του πιο πάνω ισχυρισμού του. Αντίθετα, συνέχιζε δημόσια, προφορικώς και γραπτώς, στην αίθουσα ομιλιών της οδού Ζ. Πηγής 44, σε διάφορες εκπομπές της Τηλεόρασης και σε ιστοσελίδες του internet να διαδίδει ότι ο Στυλιανός είναι «αιρεσιάρχης» και «σατανάς», και να σκανδαλίζει, αλοίμονο, ψυχές!
Για περισσότερα:
http://www.eleftheriadis.edu.gr/site/content/view/157/66/
Ν.Σ.
ΑΝΩΝΥΜΕ 12.40 ΘΑ ΉΘΕΛΕς ΝΑ ΜΑς ΠΕΙς ΤΙ ΠΡΕΣΒΕΎΕΙς ΣΧΕΤΙΚΆ ΜΕ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΆΛΟΓΟ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ; Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΊΝΕΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΓΡΆΦΕΙς"Ο σΩΤΗΡΌΠΟΥΛΟς.....Ως ΑΛΛΟΝ πΆΠΑ...." αρα ο παππας δεν βρίσκεται σε σωστό δρόμο που θεωρεί τον εαυτό του αλάθητο. τοτε γιατι συνδιαλεγόμεθα μαζύ του και πρέπει να βρίσκουμε σωστές τις απόψεις του Βαρθολομαίου περι ενώσεως (υπο τον πάπα οπως πάει) των εκκλησιών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά είναι σκέτη λάσπη κατα του Ν.Σωτηρόπουλου, ανώνυμε 12:40 πμ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ.Σωτηρόπουλος πάντα είχε στοιχεία και αυτόπτες μάρτυρες των όσων αιρετικών έλεγε ο Αυστραλίας, και αυτά κατήγγειλε.
Απόδειξη αυτού είναι ότι ουδέποτε ο Αυστραλίας τόλμησε να του κάνει μήνυση για συκοφαντία!
Αυτά προέρχονται απο κύκλους φθονερούς και αχρείους που ρίχνουν λάσπη συνεχώς στον αγνό αυτόν εργάτη του Ευαγγελίου!
Tελικά χωρίς εσένα δεν μπορούν στην ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αποκαλούν "υβριστή των ορθοδόξων αγωνιζομένων" και παραπέμπουν στο κείμενο του π. Β. ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ για τις συμπροσευχές που δημοσίευσες.
Μάλλον σε βλέπουν στον ύπνο τους. Πρωί πρωί;!!!!
του πατριαρχείου ειναι και ο πατήρ(;) Μπακογιάννης και τον αναφέρετε συνεχώς; πλακα εχετε. πρέπει να βρίσκεστε σε αλλο πλανητη μ' αυτά που γράφετε. μπήκα τυχαία στο ιστολόγιο σας και κανω πλάκα με τα γραφόμενα σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήστο apotixisi blog υπάρχει απάντηση στον πΜπακογιαννη
ΑπάντησηΔιαγραφήTo apotixisi ειναι παλαιοημερολογητικο blog?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι σχισματικοι?
Αριστα πραττουν οι ιερεις που μεταδιδουν τη Θεια Κοινωνια στον εξοχο θεολογο και αγωνιστη Νικο Σωτηροπουλο!Ο αφορισμος επιβληθηκε χωρις να τηρηθει καμια κανονικη διαδικασια πρακτικη που για το Φαναρι ειναι καθεστως(θημηθειτε τις αποπομπες του Αμερικης Σπυριδωνος και Θυατειρων Μεθοδιου)!Αλλοι επρεπε ν αφοριστουν κι αλλοι αφοριστηκαν!Εκει που μας χρωστουσαν μας πηραν και το βοδι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ. Σωτηρόπουλος ήταν/είναι θεολόγος σε κάποιο γυμνάσιο ή λύκειο;
ΑπάντησηΔιαγραφή