Δευτέρα 17 Αυγούστου 2009

ΕΓΩ, ΤΟ ΜΙΣΘΑΡΝΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ!


Φίλος του ιστολογίου με πληροφόρησε για την απάντηση του συνιστολόγου misha στο κείμενό μου Η Ρωσική Εκκλησία στο δρόμο προς το Βατικανό.

Επί του θέματος δεν έχω να πω κάτι στον misha, ο οποίος είναι ορκισμένος "αντι - οικουμενιστής".

Θέλω να παραθέσω, όμως, τους χαρακτηρισμούς του δι' εμέ, που έχουν ένα ενδιαφέρον:

Με αποκαλεί, φυσικά, "οικουμενιστή θεολόγο".

Θεωρεί ότι ανήκω σε "κύκλους" οι οποίοι "προσκείμενοι ή/και επιδοτούμενοι από την αρχιεπισκοπή Κωνσταντινουπόλεως, άρχισαν τις επιθέσεις κατά του Πατριαρχείου Μόσχας".

Δηλαδή, είμαι και πληρωμένος οικουμενιστής και "αντι - ρώσος", όχι από το Οικουμενικό Πατριαρχείο - γιατί αυτό δεν το αναγνωρίζει ο misha - αλλά από την αρχιεπισκοπή Κωνσταντινουπόλεως!

Τέλειο όμως είναι το υστερόγραφο του misha:

ΥΓ. Ευχόμεθα ειλικρινώς στον προαναφερθέντα θεολογούντα μουσικό «χρόνια πολλά» για την ονομαστική του εορτή.Οι όποιες θεολογικές διαφορές ,«ουδ' όλως δέον εστί να μειώσι το της αγάπης συναίσθημα», κατά τον άγιο Νεκτάριο.

Δηλ. μου λέει: "Είσαι όργανο πληρωμένο, μουσικός που θεολογεί (!) και σου εύχομαι για τη γιορτή σου, επειδή ο Άγιος Νεκτάριος λέει να σε αγαπώ, παρ' ότι έχεις αυτά τα χάλια".

Όλα αυτά είναι αφάνταστα διασκεδαστικά, αγαπητοί συνοδίτες.

Αν μάθετε ποιος είναι επιτέλους ο misha, να μου το πείτε να του στείλω λουλούδια. Όχι πλαστικά. Οικουμενιστικά!

Χα,χα!


21 σχόλια:

  1. Αγαπητέ Παναγιώτη, δεν έχεις ακούσει το «άστους να λένε». Γιατί χάνεις τον χρόνο σου; Προσωπικά δεν μου αρέσουν τέτοιου είδους αντιπαραθέσεις. Άφησέ τον στην πνευματική του φτώχεια τον misha. Θα τολμούσα να σου πω και εγώ με "αγάπη" μην πέφτεις τόσο χαμηλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο ΑΓΑΠΗΤΟΣ MISHA ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΘΟΡΥΒΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ Π.ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΤΣΕΤΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΘΡΥΛΛΟΥΜΕΝΗ ΠΛΕΟΝ "ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΤΑΞΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΣΤΑ ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΤΙΜΗΣ ΤΩΝ ΘΡΟΝΩΝ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ" ΜΕ ΑΝΤΙΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΚΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΚΚΟΣΜΙΚΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΙΣΧΥΟΣ ΣΤΗΡΙΓΜΕΝΗΣ ΣΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΑΡΙΘΜΩΝ ΟΠΩΣ ΣΩΣΤΑ ΕΠΕΣΗΜΑΝΕ ΗΔΗ Ο ΕΔΩ ΙΣΤΟΛΟΓΟΣ! ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΩΣ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΜΙΑΣ ΤΟΙΑΥΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΤΕΘΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΑΝΑΛΟΓΩΣ ΚΑΙ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΩΣ! Η ΔΕ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΤΩΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ ΜΑΛΛΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΖΕΙ ΤΟΥΣ ΦΑΝΕΡΟΥΣ Ή ΚΑΙ ΑΦΑΝΕΙΣ ΕΧΘΡΟΥΣ ΤΟΥ ΦΑΝΑΡΙΟΥ ΟΠΟΤΕ ΣΠΕΥΔΟΥΝ ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΝ ΜΕ ΦΑΙΔΡΑ ΗΤΟΙ ΓΕΛΟΙΑ ΚΗΡΥΓΜΑΤΑ ΠΕΡΙ ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΩΝ ΑΡΘΡΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ.....ΤΟ ΠΑΡΗΓΟΡΟ ΕΙΝΑΙ ΠΩΣ ΚΥΡΙΩΣ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΟΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙΡΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΝΟΝΤΑΙ. ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΔΕ ΠΑΡΑΤΗΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΠΛΕΥΡΑΣ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΟΧΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΠΟΛΛΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΟΠΟΤΕ ΜΕΙΖΩ ΤΩΝ ΠΑΡΟΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΤΟΥ MISHA ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩ ΜΕΛΛΟΜΕΝ ΙΔΕΙΝ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. φίλτατε Παναγιώτη σε ζήλευα αρχικώς γιατί είσαι Στάρ (ρίζα της λέξης Στάρετς). τώρα όμως που αποκάλυψε ο Μίσα ότι πληρώνεσαι σε ζηλεύω ακόμα πιο πολύ! μπορείς να με τακτοποιήσεις και εμένα; θα βρίσω και εγώ τον μόσχας... χαχαχαχαααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Στέφανος Καστρινός17 Αυγούστου 2009 στις 10:49 μ.μ.

    Υπάρχουν τόσο ακραίοι τύποι λοιπόν; Χύνουν ολοένα δηλητήριο και ηδονίζονται ως υπερορθόδοξοι...
    Τι κατάπτωση νοός... Τι δυσωδία πνευματικού επαρχιωτισμού... Τι ενδοτικό ξεβράκωμα υπέρ των Ρώσων... Τι προδοτικά φιλιά στον Προεστώτα της καθ' ημάς Ανατολής...
    Αν είναι δυνατόν... Στο Ελλαδιστάν η εκκλησιαστικότητά μας ήδη όζει...
    Και ο κόσμος κυκλοφορεί τριγύρω μας ερήμην των Αρίων της Ορθοδοξίας. Γελά, εργάζεται, ερωτεύεται, κοιμάται, ξυπνάει, σκέφτεται, αγωνίζεται, σκοντάφτει, ανασταίνεται, ενώ έχει ασφαλώς γραμμένες τις έριδες των υπεράγαν πιστών στ' απαυτά του...

    Ευτυχώς, επτωχεύσαμεν! Ώστε να ησυχάσει ο κόσμος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ευχές ολίγον καθυστερημένες αλλά ειλικρινείς: Πολλά και καλά χρόνια, ταξίδια και κυρίως χιούμορ και φωτεινό βλέμμα στη ζωή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. κ. Ανδριόπουλε, αν θες να στηρίξεις τις οικουμενιστικές απόψεις καλύτερα άφησε τον σχολιασμό του Μίσα, που αποτελεί και "εύκολο στόχο", και σχολίασε τις δηλώσεις του Πειραιώς Σεραφείμ και μάλιστα την τελευταία του επιστολή που δημοσιεύθηκε στον ορθόδοξο τύπο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. καλα στα λεει ο misha αλλά που να καταλάβεις εσύ. δυστυχώς εσεις οι θεολόγοι και ορισμένοι παπάδες ειστε απτόητοι και εξαιρετικά πείσμονες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. «Οι ονομασίες πού τους αποδίδει ο άγιος Μάρκος και τα κοσμητικά επίθετα που χρησιμοποιεί εναντίον τους είναι πολύ χαρακτηριστικά. Οι Ουνίτες λέγοντες «Γραικολατίνοι» και «Λατινόφρονες». Καλούνται ακόμη και «μιξόθηρες άνθρωποι κατά τους εν μύθοις ιπποκενταύρους». Επίσης, ο αγιος Μάρκος τους ονομάζει όφεις και μάλιστα χειροτέρους από αυτούς, επειδή θανατώνουν και δηλητηριάζουν τις ψυχές των Ορθοδόξων, καθώς επίσης τους ονομάζει χριστοκαπήλους και χριστέμπορους . Προτρέπει τους Ορθοδόξους να αποφεύγουν την κοινωνία μαζί τους.

    Είναι χαρακτηριστικό ότι ο αγιος Μάρκος δεν έχει υπόψη του όσους προέρχονταν από τους Λατίνους και τηρούσαν εξωτερικά τα ήθη, τα έθιμα και τις Παραδόσεις των Ορθοδόξων, αλλά εκείνους που, ενώ ήταν γεννημένοι και βαπτισμένοι Ορθόδοξοι, ανεγνώριζαν τον Πάπα και είχαν κοινωνία μαζί του. Προτρέπει, λοιπόν τα πιστά τέκνα της Εκκλησίας να τους αποφεύγουν.
    «Φεύγετε ούν αυτούς, αδελφοί, και την προς αυτούς κοινωνίαν». Και αυτό, γιατί είναι «ψευδαπόστολοι, εργάται δόλιοι, μετασχηματιζόμενοι είς αποστόλους Χριστού». Τους ονομάζει διακόνους και δούλους του Σατανά .

    Και αφού «αυτός ο Σατανάς μετασχηματίζεται εις άγγελον φωτός», δεν είναι παράδοξο «εί και οι διάκονοι αυτού μετασχηματίζονται ως διάκονοι δικαιοσύνης, ων το τέλος έσται κατά τα έργα αυτών». Χρησιμοποιεί διάφορα αγιογραφικά χωρία για να τους χαρακτηρίσει και να καθορίσει την στάση των Χριστιανών απέναντί τους, όπως το χωρίο του Αποστόλου Παύλου προς τους Φιλιππησίους «βλέπετε τους κύνας, βλέπετε τους κακούς εργάτες, βλέπετε την κατατομήν», και το χωρίο του ιδίου Αποστόλου προς τους Γαλάτες: «ει τις υμάς ευαγγελίζεται παρ’ό παρελάβετε, καν άγγελος εξ ουρανού ανάθεμα έστω».

    Οι Ουνίτες, δηλαδή οι «Ορθόδοξοι», οι οποίοι συνδέονται με τους Λατίνους, στην πραγματικότητα είναι Γραικολατίνοι. Οι Ουνίτες αυτοί, αφ’ενός μεν εγκατέλειψαν την «βεβαίαν πίστιν και άσειστον», δηλαδή εγκατέλειψαν την Ιερουσαλήμ και το όρος Σιών, αλλά ούτε και θέλουν να κληθούν και να γίνουν Βαβυλώνιοι, γι’αυτό και κάνουν αυτόν τον συνδυασμό. Διατηρούν τις ορθόδοξες παραδόσεις, αλλά δέχονται και τα παπικά δόγματα. Όλα όμως είναι διαφορετικά μεταξύ Λατίνων και Ορθοδόξων (Βάπτισμα, Θεία Ευχαριστία κλπ). Έτσι, δεν υπάρχει κοινό σημείο ή μεσότης.

    Κατά τον αγιο Μάρκο και όλους τους Ορθοδόξους Πατέρες υπάρχει μεγάλη διαφορά μεταξύ Λατίνων και Ορθοδόξων, γι’αυτό και δεν υπάρχει καμιά δογματική σύγχυση, ούτε μπορεί να υπάρξει μίξη μεταξύ των δύο.»

    Επιστολή του Αγίου Μάρκου του Ευγενικού για τους Ουνίτες (Απόσπασμα εκ του βιβλίου του Σεβ. Ναυπάκτου και Αγίου Βλασίου κ. κ. Ιεροθέου «Γέννημα – θρέμμα Ρωμηοί» ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμε,18 Αύγουστος 2009 1:26 πμ, αν θες να στηρίξεις τις αντι-οικουμενιστικές απόψεις, καθώς και τις δηλώσεις του Πειραιώς Σεραφείμ και μάλιστα την τελευταία του επιστολή που δημοσιεύθηκε στον ορθόδοξο τύπο, σε προκαλώ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ να επισκεφθείς(πάρε και τον misha μαζί σου....) τον Σεβ. Μητροπολίτη Πατρών κ. Χρυσόστομο μαζί με την διαβόητη "ομολογία" και να του ζητήσεις να την υπογράψει ενώπιόν σου, λέγοντάς του πως την έχουν υπογράψει ήδη κληρικοί της Μητροπόλεώς του και ο όμορός του συναδελφός Αιτωλοακαρνανίας Κοσμάς! Και να μεταφέρεις εδώ σε αυτή την ανάρτηση το αποτέλεσμα της προσπάθειάς σου ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ! Ή την υπογραφή του Πατρών στην ομολογία ή την όποια άλλη απάντηση λάβεις...... αναμένουμε...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Δέστε εσωτερικό περιεχόμενο θεολόγου και ιεροψάλτου :
    Γράφει ο Ανδριόπουλος ένα κείμενο για τις σχέσεις Εκκλησίας Ρωσίας και Βατικανού.
    Του απαντά επί των λεγομένων του με κάποια στοιχεία ο misha.
    Κάθε λογικός και σοβαρός άνθρωπος περιμένει να διαβάσει τον αντίλογο του Ανδριόπουλου. Έτσι προχωρά ο διάλογος ! Σιγά όμως !
    Ο Ανδριόπουλος πλέον δεν έχει περιθώρια να αρθρώσει θεολογικό αντίλογο.
    Απόλυτη Ανδριοπουλική μούγκα επί της ουσίας της συζητήσεως …
    Γράφει ανερυθρίαστα αυτός που τάχα “επιζητεί” – σιγά τα ωά – το διάλογο επί των γραφομένων του : «επί του θέματος δεν έχω να πω κάτι στον misha” !!!

    Δεν έχει να πει τίποτα επί της ουσίας, διότι απλούστατα αδυνατεί να αρθρώσει θεολογική επιχειρηματολογία !

    Μπορεί όμως να λέει για τον ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ !
    Και έτσι η ανάρτηση-απάντηση στο misha περιστρέφεται περί της προσωπικότητος του Παναγιωτάκη μας !!!

    Ω ! τι υπέροχος διάλογος σε αυτό το ιστολόγιο, από τον μέγα θεολόγο ιστολόγο !

    Το ωραίο είναι ότι κάποιοι σχολιαστές τον ζηλεύουν τον Παναγιωτάκη μας …

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ 5:09 μμ
    Γιατί απορείς ;
    Δεν το έχεις ξαναδεί αυτό το έργο ;
    Καλά περιμένεις από τον Ανδριόπουλο θεολογικό αντίλογο !
    Το ίδιο δεν συνέβη και με τον παπα-Τάσο ;
    Και τότε πλήρης αδυναμία αντιπαράθεσης, γι’ αυτό και σταμάτησε ο διάλογος μεταξύ τους.
    Τουλάχιστον από πλευράς παπα-Τάσου, γιατί ο Ανδριόπουλος όλο και τρώγεται και προκαλεί, αλλά ο παπα-Τάσος περιφρονεί…
    Δεν έχει και πολύ άδικο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Οι όποιες θεολογικές διαφορές ,«ουδ' όλως δέον εστί να μειώσι το της αγάπης συναίσθημα», κατά τον άγιο Νεκτάριο.

    @ αγαπητοί συσχολιαστές.
    Το τραγικό για τον MISHA και τους ομοίους του, ότι η παραπάνω φράση του Αγίου Νεκταρίου αναφαιρεται στον διάλογο των Ορθοδόξων με τους ετερόδοξους, διοτι ο Αγιος Νεκταριον επικροτούσε και ενίσχυε τους θεολογικούς αυτούς διαλόγους.
    ΟΡΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΟΡΚ,
    σε λίγο θα μας πεις ότι οι ύμνοι που εψάλησαν επί της αφίξει του Ποντίφηκος στο Φανάρι τους συνέταξε ο Αγ. Νεκτάριος !

    Εύκολα βάζεις στα λόγια του άλλου ότι θα ήθελες να λένε για να τα αντικρούεις ευκολότερα !
    Πότε ο MISHA έγραψε εναντίον των διαλόγων ; Για δες καλύτερα την ανάρτηση στην οποία παραπέμπει ο Ανδριόπουλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ 8.43
    Με τον Misha έχουμε αντιπαράθεση εδώ και μήνες για τους διαλόγους. Εγώ απλώς επεσήμανα πως ο Αγιος Νεκτάριος ήταν οπαδός του διαλόγου με τους ετεροδόξους.
    ΟΡΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Τα ΟΡΚ είναι όντα της φαντασίας του Τόλκιν, γέμοντα πονηρίας και μοχθηρία, δίχως ωστόσο να διακρίνονται για την ευφυία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν σας έλεγα εγω για τον MISHA δεν με ακούγατε....
    Κάτι απο Καντιώτη μου θυμίζει αυτός ο άνθρωπος...
    Διάλογο κανεις με όλους ακόμη και με τον διάβολο, όχι όμως και με τους επαγγελματίες υβριστές, όχι για κανένα άλλο λόγο , αλλά γιατί οι ίδιοι δεν μπορούν....
    Όταν ο παπα-Τάσος κατανοήσει τα κείμενα στα οποία απαντάει και αποκτήσει ορθόδοξη εκκλησιολογική συνείδηση και δεν βάζει τους κανόνες πάνω απο την Εκκλησία-να υπενθυμίσω ότι η Εκκλησία υπαρχει και σήμερα και δεν ζεί απλώς και μόνο με το ένδοξο παρελθόν της ως μουσειακό αντικείμενο-, τότε θα μπορέσουμε να κάνουμε διάλογο.
    Ο Σάλος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καμμία απολύτως σχέση δεν έχει ο misha με τον π.Αυγουστίνο. ΜΗΝ ΡΙΧΝΕΙΣ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜISHA ΤΟΝ ΕΠΙΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ.

    Σε λίγο θα μας πεις ότι υποστήριζε ο π.Καντιώτης την ομοιοπαθητική που υποστηρίζει ο θλιβερός misha!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τι έγινε, αγαπητέ 18 Αύγουστος 2009 1:26 πμ, ακόμα τίποτα; δεν επικοινώνησες με τον Πατρών γιά να σου αρνηθεί ή να υπογράψει ευθαρσώς, όπως ο Πειραιώς και ο Αιτωλοακαρνανίας, την κατάπτυστη ομολογία;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμε 4:47
    Δεν έχω καμία σχέση με τον Πατρών, ούτε έχω επικοινωνήσει ποτέ μαζί του καθότι δεν είμαι Πατρινός !
    Είναι κακό ;
    Τι επιχειρηματολόγια είναι αυτή ;
    Ο Ανώνυμος 18 Αύγουστος 2009 1:26 πμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Να επικοινωνήσεις και να γνωριστείς με τον Σεβ. Πατρών, αγαπητέ 18 Αύγουστος 2009 1:26 πμ. Πρόκειται για γνήσιο άνθρωπο και καλό Ιεράρχη. Ούτε εγώ έχω ιδιαίτερες σχέσεις μαζί του, απλά τον επέλεξα στα εδώ σχόλιά μου λόγω της σχέσης του ιστολόγου μας με την Πάτρα και την ευσεβιστική ακόμα θεώρηση των εκκλησιαστικών πραγμάτων εκεί που σαν αποτέλεσμα έχει κάποιοι Πατρινοί ιερείς και λαικοί να έχουν υπογράψει αυτό το κατάπτυστο κείμενο που πάσχει εκκλησιασμού! Δεν το υπέγραψε όμως, ως τώρα τουλάχιστον, ο Σεβ. Πατρών και αυτό λέει πολλά......... κάποιοι τον παρουσιάζουν ως δήθεν σφόδρα συντηρητικό και οργανωσιακό - άρα μάλλον σίγουρη η υπογραφή του...- αλλά τελικά φαίνεται ότι μάλλον ανέχεται απλώς καταστάσεις που από πάρα πολλά χρόνια διαφημίζουν την Πάτρα ως πηγή του ευσεβισμού και του αρρωστημένου σωματειακού συντηρητισμού περί τα εκκλησιαστικά και τα εθνικιστικά ενίοτε..... Ούτε είδαμε ποτέ κάποιο άρθρο του Πατρών στον "ορθόδοξο Ρύπο"! Οπότε ο Πειραιώς μάλλον βιώνει μιά κάποια "μοναξιά" στις απόψεις του για τις διεκκλησιαστικές σχέσεις και το μέλλον τους........
    Ανώνυμος 4:47

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @4:47
    Να διαβάσεις τα της Φεράρας-Φλωρεντίας και εκεί να δεις "μοναξιά" ...
    Και ύβρεις από αδελφούς
    και πιέσεις από ομοδόξους τε και ετεροδόξους
    και... και ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή