Πρόβα ήχου νωρίτερα το απόγευμα στον χώρο της αποψινής συναυλίας στις Πρέσπες, μπροστά ακριβώς από την Βασιλική του Αγίου Αχιλλείου.
Οι αδελφές Βουγιουκλή, υπό το άγρυπνο όμμα του Σπύρου Σακκά, η ηθοποιός Αγλαϊα Παπά και οι Τραγουδιστάδες της Ζάκυθος.
Σε επόμενες αναρτήσεις περισσότερο φωτορεπορτάζ, από τη σύναξη πολλών καλλιτεχνών εδώ στις Πρέσπες, για ν' ακουστεί η φωνή των Βαλκανίων.
Τι δουλειά έχουν αυτοί οι καραγκιόζηδες και οι ξεβράκοτες καρα........μέσα στο ναό του αγίου Αχιλείου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά το κακό παράδειγμα το έδωσε ο Ουνίτης ο Βαρθολομαίος στην θρυλική αγία Ειρήνη Κωνσταντινουπόλεως.
Τι φταίνε οι κοσμικοί;
ναι βρε παιδί μου, αίσχος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τις φωτογραφιές αυτές αγαπητέ ιστολόγε δείχνεις την εσωτερική πνευματική σου γύμνια. Αλλωστε γι΄ αυτό δεν σε χωρά και η πόλη που μεγάλωσες και γεννήθηκες.
ΑπάντησηΔιαγραφήαγαπητέ Γιωργάκη από το Τρίγυρο,
ΑπάντησηΔιαγραφήδεν πας να δεις ένα ψυχολόγο και ένα οφθαλμίατρο; ο πρώτος για τα πολλά κόπμλεξ που διατυπώνεις στα διάφορα σχόλια, και ο δεύτερος για να μπορέσεις να διακρίνεις ότι η συναυλία είναι εκτός ναού!
με αγάπη πολλή.. ξέρεις!
Τι να κανω Αντωνακι, ασχετε με τον παληο Αντωνιο της Αιγυπτου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειμαι ανοιχτο μυαλο σαν εσας την παρεα των ΕυρωποΛατινοφρονουντων.
Οι φωτογραφιες δειχνουν οτι εγιναν μεσα στο ναο.
Φωτογραφιες ειναι αποτυπωνουν την αληθεια γι αυτο και φοβαστε τις καμερες στους δρομους.
Καταλαβες;
Ο Γιωργαρας του Πολυγυρου.
ΜΑΛΛΟΝ Η ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΚΑΤΑ ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΠΟΥ Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΕΣΤΕΚΕ ΓΥΜΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟΝ ΞΕΓΕΛΑΣΑΝ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΡΑΦΤΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΝΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΙ, ΑΦΟΥ ΟΛΟΙ ΘΑΥΜΑΖΑΝ ΤΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΑ ΡΟΥΧΑ....
ΑπάντησηΔιαγραφήκ.Ανδριόπουλε, οι εκδηλώσεις στις Πρέσπες έχουν εξαιρετικό ενδιαφέρον αφ΄εαυτών αλλά το γεγονός ότι πραγματοποιούνται εντός του χώρου της βασιλικής του αγ.Αχιλλείου (αυτό είναι καταφανέστατο από τις φωτογραφίες που παραθέσατε) εγείρει προβληματισμούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκτός αν είστε υπέρ της απόψεως ότι η τέχνη δεν έχει όρια, οπότε και μπορεί ένας ναός να μετατραπεί σε μπουζουξίδικο (κατά την παράδοση της ΑΘΠ στον ναό της Αγ.Ειρήνης Κωνσταντινουπόλεως) δίχως πρόβλημα.
Περί προηγουμένης δημοσιεύσεως :
Είναι εμφανές ότι διατηρείτε ιδαίτερες σχέσεις με το Φανάρι.Κάποια από τα ταξίδια της ΕΛΒΥΧ χρηματοδοτούνται από το Πατριαρχείο και έτσι και εσείς απολαμβάνετε τα προνόμια που σας παρέχονται.
Ίσως και να ήσασταν παρών στην Ραβέννα το 2002 όταν δόθηκαν τα μυστήρια σε παπικούς.
Κάποιοι άλλοι, (δημοσιογράφοι,φωτογράφοι κλπ) αμοίβονται κανονικώς για τις υπηρεσίες τους.
Επειδή,ως φάνηκε, ενοχληθήκατε από τις ευχές για την ονομαστική σας εορτή,ζητώ συγγνώμη για το «ατόπημα». Δεν θα επαναληφθεί.
Τι ενδιαφερον εχουν ΜΙΣΑ τα ερωτικα τραγουδια του χυδην ερωτα της Αλεξιου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι ειναι αυτα που μας λες;
Κύριε «Γιώργο από τον Πολύγυρο» έχετε κάποιο πρόβλημα με τα ερωτικά τραγούδια γενικά ή μόνο με την Χ. Αλεξίου, ή με τον έρωτα γενικότερα; (είμαι περίεργος, τι ηλικία έχετε για εκφράζεστε έτσι)
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΛ
Γιώργο
ΑπάντησηΔιαγραφήτην τελευταία φορά που άκουσα την Αλεξίου τραγούδησε με την απίστευτη φωνή της το «πλάθω κουλουράκια» και φορούσε μια κελεμπία.
Μέχρι και σε κατασκήνωση με ομαδάρχη τον Ευσταθίου θα την δέχονταν
:Ρ
Αγαπητέ γιωργάκι από το Πολύ-γύρο ζαλίστηκες μου φαίνεται και δεν βλέπεις καλά. η τύφλα είναι ψυχοσωματική κάποιες φορές, κοιτάξε καλά την πρώτη φωτογραφία για να δείς ότι μέσα στην εκκλησία δεν υπάρχει σκηνή ούτε τραγουδιστές. επίσης η δεύτερη φωτογραφία δείχνει ότι η σκηνή είναι έξω από το νάρθηκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ "ΚΟΣΜΙΚΑ" ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΥΜΝΟΥΝ ΤΟ ΕΡΩΤΑ ΚΥΡΙΩΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΥΟ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΓΩΙΣΜΟΥ, ΑΝΑΓΟΝΤΑΣ ΜΑΣ "ΕΝ ΕΣΟΠΤΡΩ ΚΑΙ ΕΝ ΑΙΝΙΓΜΑΤΙ" ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΥΜΝΟΥΝ ΟΙ ΨΑΛΜΟΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΜΑΣ, ΔΗΛ ΣΤΟΝ "ΘΕΙΟ ΕΡΩΤΑ" ΠΟΥ Ο ΝΥΜΦΙΟΣ (ΧΡΙΣΤΟΣ) ΚΗΝΥΓΑ ΤΗΝ ΝΥΜΦΗ ΤΟΥ (ΕΚΚΛΗΣΙΑ) ΚΑΙ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο "ΜΑΝΙΚΟΣ ΕΡΑΣΤΗΣ ΤΩΝ ΨΥΧΩΝ ΜΑΣ" ΕΩΣ "ΘΑΝΑΤΟΥ".
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΡΚ
Δεν αφήνετε αυτές τις βλακείες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά σιγα θα εκχυδαϊσετε και την Παναγία Τριάδα...
Δεν τάχω με τον έρωτα, το ανθρώπινμο συναίσθημα που διακατέχει όλους τους ανθρώπους και πρέπει να λειτουργεί μέσα στα περιοριστικά πλαίσια που έθεσε ο θεός.
Τα έχω με τον χυδαιο έρωτα των τραγουδιστων που εκμεταλλευόμενοι την πνευματική ανέχεια και πτωχεία των ανθρώπων, εκμεταλλευόμενοι τον γνήσιο και καθαρό έρωτα, αυτοί τραγουδούν τον χυδαίο έρωτα και τον ανεβάζουν μέχρι του εβδόμου ουρανού, για να θησαυρίσουν.
Δεν υπάρχει μόνον ο έρωτας στη ζωή των ανθρώπων, αλλά υπάρχουν και πολλά αλλα συναισθήματα που αξίζει να ασχολούμαστε.
Γιατι αυτά αποφεύγουν να τα τραγουδήσουν οι εκμεταλλευτές;
Μπορεί να μας απαντήση ο μουσικολόγος Ανδριοπουλος;
ΟΡΚ αναρωτιέμαι τι δουλειά κάνεις και μπλέκεις με τέτοιο τρόπο τα πράγματα. τουτο το σχόλιο ειναι αχαρακτήριστο....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔ.Γ.
@ΓΙΩΡΓΟ ΑΠΟΠΟΛΥΓΥΡΟ
ΑπάντησηΔιαγραφή"που εκμεταλλευόμενοι την πνευματική ανέχεια και πτωχεία των ανθρώπων....για να θησαυρίσουν." ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΠΑΔΕΣ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ ΗΓΟΥΜΕΝΟΙ ΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ ΚΛΠ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΣ ΕΣΜΟΣ.
@Δ.Γ.
ΤΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ΣΤΙΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΜΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΟΤΙ ΟΙ ΟΡΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ. ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ (ΑΣΜΑ ΑΣΜΑΤΩΝ), ΘΑ ΤΟΥΣ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟΥΣ ΚΑΠΑΔΟΚΕΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟΛΟΓΟ. ΜΑΣ ΤΑ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΑΓΙΟΙ ΟΠΩΣ ΠΧ Ο ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ. ΤΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟΙ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΟΠΩΣ Ο ΠΟΛΥΣ ΚΑΙΗΓΗΤΗΣ Κ. ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΑΝΝΑΡΑΣ. ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΤΕ ΡΥΠΑΡΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΚΑΙ ΑΓΙΟΠΑΤΕΡΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
ΟΡΚ
Να αφήσεις ήσυχο τον Ευσταθίου misha 25 Αύγουστος 2009 7:39 μμ, αν εσύ και η σελίδα σου αγαπάτε τα χυδαία και τις χυδαιότητες, μην μπλέκεις σ' αυτό και άλλους. Έτσι; Συννενοηθήκαμε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΡΙΑ ΑΥΤΗ ΒΕΒΗΛΩΣΗ, ΟΠΩΣ ΟΡΘΩΣ ΓΡΑΦΘΗΚΕ, ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΝΑΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΑΧΙΛΛΕΙΟΥ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΕΤΟΙΕΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΚΥΛΑΔΙΚΑ ΣΑΣ, ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΝΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ!!!
Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΤΕ ΣΚΥΛΟΙ ΑΛΕΣΤΕ ΚΑΙ ΑΛΕΣΤΙΚΑ ΜΗΝ ΔΩΣΤΕ!!!!
ΟΡΚ μου φαίνεται πάσχεις σημαντικά απο την αίρεση του νεονικολαϊτισμού με αρχηγό τον Γιανναρά.
ΑπάντησηΔιαγραφή