Τετάρτη 3 Ιουνίου 2009

O π. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΤΣΕΤΣΗΣ ΑΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ "ΟΜΟΛΟΓΙΑ ΠΙΣΤΕΩΣ"



Mε άρθρο του στην Πύλη Εκκλησιαστικών Ειδήσεων amen.gr ο Μέγας Πρωτοπρεσβύτερος του Οικουμενικού Θρόνου π. Γεώργιος Τσέτσης, αναφέρεται στην "Ομολογία Πίστεως" που περιφέρει "νεοφανής ομάδα «ενισταμένων» κληρικών και μοναχών κανονικών Ορθοδόξων Εκκλησιών (Κωνσταντινουπόλεως και Ελλάδος), οι οποίοι, βαδίζοντες σε παλαιοημερολογιτικές ατραπούς, ανέλαβαν πρόσφατα μια δυναμική εκστρατεία κατά του διεκκλησιαστικού και διαθρησκειακού διαλόγου που διεξάγει η Ορθοδοξία στο σύνολό της, ειδικώτερα δε κατά της «παναιρέσεως του Οικουμενισμού» η οποία, καθώς δηλώνουν, αναπτύσσεται και προωθείται μέσα στα πλαίσια της Οικουμενικής Κινήσεως".

Ο π. Γεώργιος Τσέτσης θεωρεί πώς οι εν λόγω "αντι-οικουμενιστές" ελέγχουν και ψέγουν τους πάντες και τα πάντα με πρωτοφανή αλαζονικό τρόπο "έχοντες προφανώς την εντύπωση ότι το Αγιον Πνεύμα επιφοιτά αποκλειστικά μόνο μέσα στο καθηγητικό γραφείο τους, το καλογηρικό τους κελλί, ή την αρχισυνταξία κάποιου θεολογικού περιοδικού!"

Και αφού αναπτύσσει την δική του νηφάλια σκέψη ο π. Γεώργιος συμπεραίνει: "Οι καιροί ου μενετοί για να εμφιλοχωρεί η αμφιβολία στις καρδιές των πιστών. Ούτε δε να διαιρείται το ποίμνιο σε πρόβατα και ερίφια, σε «αμόλυντους» και «μεμιασμένους», σε «γνήσιους Ορθοδόξους» και σε «προδότες της Ορθοδοξίας». Και, κυρίως, να μετατρέπεται η Εκκλησία του Χριστού σε «σέκτα καθαρών»! Δυστυχώς, η περι ης ο λόγος «Ομολογία» αυτό ακριβώς κάμει. Δεν καθησυχάζει τον Ορθόδοξο πιστό. Ούτε τον οδηγεί στο «δρόμο του Θεού». Απλώς, τον ερεθίζει. Του εμπνέει έχθρα, ξενοφοβία και μισαλλοδοξία, μεταβάλλοντάς τον σε «θιασώτη» και «οπαδό», έτοιμο, οσάκις δεήσει, να προπηλακίσει την Ιεραρχία του, να διαταράξει την κατάνυξη και ησυχία μιας Θείας Λειτουργίας, ή να βιάσει, δίκην κουκουλοφόρου, το Πανεπιστημιακό άσυλο".

Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο εδώ.

17 σχόλια:

  1. Πάντως για να πούμε του στραβού το δίκιο, μπορεί να υπάρχουν ουκ ολίγοι φανατικοί στον χώρο της ορθοδοξίας, που κάνουν σαν υστερικοί σε διάφορα θέματα , του διαθρησκευτικού διαλόγου συμπεριλαμβανομένου, αλλά από την άλλη πλευρά και ο Παπισμός δεν ξέρω κατά πόσο έχει κάνει την αυτοκριτική του και να καταδικάσει δικές του ακραίες επιλογές όπως το κάψιμο των αιρετικών στην πυρά πριν κάποιους αιώνες, ή τις λίστες απαγορευμένων βιβλίων που δεν ξέρω και αν υπάρχουν ακόμα και στις μέρες μας.
    Ή θυμηθείτε ότι πριν λίγους μήνες, βγήκαν υπουργοί υγείας, υπουργοί εξωτερικών, επιστήμονες, και άλλοι φορείς από διάφορες χώρες και εξέφρασαν το σοκ τους για τις θέσεις του Πάπα για τα προφυλακτικά, ότι δεν προσφέρουν αληθινή προφύλαξη στο AIDS , ως θέσεις επικίνδυνες για τη δημόσια υγεία. Εδώ κάνουν οι επιστήμονες ολόκληρες εκστρατείες για τον περιορισμό όχι μόνο του συνδρόμου ανοσοανεπάρκειας αλλά και των αφροδισίων νοσημάτων, της ηπατίτιδας Β, μέσω της υποχρεωτικής χρήσης προφυλάξεων στις σεξουαλικές επαφές. Το να βγαίνει ο Ποντίφικας και να υποβαθμίζει τη σημασία των προφυλάξεων αυτων ήταν μεγάλο σοκ.
    Εντωμεταξύ ενδιαφέρον παράδειγμα είναι το τι γίνεται στην Ισπανία: μια χώρα με παράδοση μακραίωνη στον Καθολικισμό, απτα προπύργια του ουσιαστικά, έχει πλέον εξελιχθεί στο μοντέλο πχ της Σουηδίας: οι πολίτες μέσω των εκλεγμένων κυβερνήσεων έχουν επιλέξει νομιμοποίηση του γάμου των ομοφυλοφίλων, αυτόματα διαζύγια, είπαν ναι στην τεχνητή γονιμοποίηση, περιορισμό στη διδασκαλία των θρησκευτικών στα σχολεία, ενώ στο προσκήνιο είναι και νόμοι που αφορούν τη διακοπή της εγκυμοσύνης και την ευθανασία.
    Αλλά και στην Ελλάδα, μια χώρα όπου θεωρητικά η Ορθοδοξία έχει μεγάλη παράδοση και δύναμη, πλέον ο σύγχρονος Έλληνας ζει εντελώς εκκοσμικευμένα.
    Δηλαδή όσους διαλόγους και να κάνουν οι ορθόδοξοι με τους καθολικούς, δεν είναι καθόλου δεδομένο ότι θα έχουν την απήχηση που κάποτε είχαν στον κόσμο και στην κοινωνία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η περίφημη πλατωνική αλληγορία, οι δεσμώτες των σπηλαίων, αποκτά νόημα στο πρόσωπο των αντι-οικουμενιστών. Από τη μακρά εγκάθειρξή τους στη σκοτεινή φυλακή τους, έχουν χάσει όχι μόνο την όραση τους αλλά και τη θέληση τους να βγουν από το σκότος που τους τυλίγει. Είναί μάλλον τόσο καλά βολεμένοι και μακάριοι στον ίσκιο των ειδώλων τους ώστε αν κάποιος τους τολμήσει να τους τραβήξει έξω, διαμαρτύρονται, εξοργίζονται και διαμελίζουν απερίσκεπτα τον ελευθερωτή τους. Αυτοί οι ''πιστοί'' θα μείνουν για πάντα έτσι. Στον αντίποδα της Ορθοδοξίας.

    Η Εκκλησία του Χριστού δεν έχει κάστες. Και επομένως οι κάστες/σέκτες αυτές δεν ανήκουν στην Εκκλησία. Μην αναλώνεστε. Αντιμετωπίστε τους με οίκτο και συμπόνοια.

    Αγάπη ου παροξύνεται...πάντα στέγει.

    Απλά ας τους αντιμετωπίσουμε με αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλό θα ήταν ο π. Γεώργιος Τσέτσης να απαντήσει στο εξής ερώτημα: Υπογράφηκε πράγματι η Ένωση των Εκκλησιών από τους πατριάρχη Αθηναγόρα και τον Πάπα Παύλο Στ' στις 7-12-1965 , όπως κατήγγειλε και έγραψε και βιβλίο ο θεολόγος Αθ. Σακαρέλλος? Είναι αλήθεια ή όχι? Ας απαντήσει ο π. Γεώργιος Τσέτσης..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο κ. Σακαρέλος στο βιβλίο του γράφει πολλά μυθεύματα. Τι ίδιο κάνουν και οι ΓΟΧ εις τους οποίους ανήκει ο κ. Σακαρέλος. Ο π. Τσέτσης είναι γνώστης και της Ορθοδόξου Δογματικής Θεολογίας καθώς και με όσα σχετίζονται με τον διάλογο της Εκκλησίας με την Ρώμη. Καλώς έκανε ο π. Γεώργιος Τσέτσης και ασχολήθηκε με αυτό το θέμα για να σταματήσει μετά την παρέμβαση του αυτή κάθε αναφορά σε αυτούς τους μυθομανείς πλανεμένους πιστούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί παθαίνετε σοκ από την διακήρυξη του Πάπα κατά της χρήσης προφυλακτικού. Αφού και η ορθόδοξη εκκλησία τα ίδια διακηρύττει. Οχι βέβαια δια στόματος του επικεφαλή της, αλλά για κάνετε μια βόλτα στα εξομολογητήρια των ορθοδόξων. θα ακούσετε πράγματα που θα σας σηκωθούν οι τρίχες της κεφαλής σας. Ο σκοταδισμός και ο Μεσσαίωνας δεν είναι χαρακτηριστικό μόνο των καθολικών αλλά και των ορθοδόξων. Οπότε δεν χρειάζετε διάλογος τα ίδια χάλια είναι και οι δύο. Μακράν πολύ μακράν του νοήματος και του πνεύματος του ευαγγελίου του Χριστού όλες οι εκκλησίες. Μόνο να βαραίνουν τους ανθρώπους ξέρουν με τους ηθικισμούς τους και τα μη τους. Αλλά ο κόσμος τους βαρέθηκε και τους έχει γυρίσει την πλάτη. γιαυτό και είναι αδειες οι εκκλησίες-μαγαζιά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ο π. Τσετσης, οσο μορφωμένος καινα ειναι δεν νομιμοποιείται να μετατρέπεται σε υπέρμαχο του οικουμενισμού οταν υπάρχουν απειρες διαφορές αναμεσα στα δόγματα. Ενωση των εκκλησιων δεν μπορεί να γίνει όσα επιχειρήματα και αν προβάλλουν οι υπερασπιστές της ιδέας. Γιαυτό καλύτερα να αφήσετε οι θεολόγοι τους ανθρώπους να πιστεύουν εκείνο που νομίζουν οτι τους εκφράζει. Οσον αφορά τους αλλόθρησκου και για εκείνους πρέπει να ισχύει το ίδιο(μιλάω για τις χριστιανικές χώρες) χωρίς όμως αυτές τις εξάρσεις που διαβάζω τόσο συχνά στο ιστολόγιο αυτό., ούτε και τις παράλογες απαιτήσεις δημιουργίας τζαμιών κ.λ.π. πλήν ενός τόπου λατρείας. Αν συνεχίσετε έτσι θα γεμίσει ο τόπος τζαμιά....
    Κατι ακόμα απάντηση στο πρώτο σχόλιο ο index του Βατικανού εχει πάψει να υπάρχει απο τοτε που έγινε πάπας ο Βοιτίλα.

    Δ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O Π.ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΠΑΨΕ ΝΑ ΣΤΕΡΕΙΤΑΙ ΠΟΙΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΩΝ.ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΙΚΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ, ΟΙ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΑΠΛΑΝΕΙΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΙ[Π.ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ,Π.ΠΑΙΣΙΟΣ,Π.ΣΟΦΡΩΝΙΟΣ,Π.ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΑΙ ΤΟΣΟΙ ΑΛΛΟΙ ΖΩΝΤΕΣ ΚΑΙ ΚΕΚΟΙΜΗΜΕΝΟΙ]ΟΥΔΟΛΩΣ ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑΝ ΜΕ ΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ.ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΙΧΑΝ ΜΙΛΗΣΕΙ ΑΠΕΡΙΦΡΑΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΤΑΙΟ ΤΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ,ΠΑΡΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΔΕΧΟΤΑΝ ΦΙΛΟΦΡΟΝΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥΣ ΕΒΛΕΠΑΝ ΟΤΙ ΔΙΨΑ Η ΨΥΧΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΑ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ.

    @ΚΑ ΝΙΚΟΛΑΙΔΟΥ
    ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΑΝ ΕΝΑΣ ΤΡΙΤΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΗ ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΔΙΑΜΑΧΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΩΝ 2 ΠΛΕΥΡΩΝ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΥΣ ΣΑΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ,ΘΑ ΚΑΤΕΛΗΓΕ ΣΕ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΝΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ?
    ΛΙΓΗ ΑΥΤΟΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΘΕ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αποτελέσματα Έρευνας

    Πιστεύετε ότι ο διάλογος ανάμεσα στην Ορθόδοξη και τη Ρωμαιοκαθολική Εκκλησία μπορεί να οδηγήσει στην ένωση του διαιρεμένου Χριστιανισμου;

    Ναι: 105 Ψήφοι - 42.7%

    Οχι: 138 Ψήφοι - 56.1%

    Δεν με ενδιαφέρει: 1 Ψήφοι - 0.4%

    Δεν ξέρω / Δεν απαντώ: 2 Ψήφοι - 0.8%

    Σύνολο Ψήφων: 246

    Από: May 26, 2009 Έως: Jun 4, 2009

    Πηγή: www.amen.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πρώτα μάς ενημέρωσε από τηλοψίας ότι «οι Ιεροί Κανόνες περί συμπροσευχής με τους αλλοδόξους πρέπει να αλλάξουν και καλώς δεν τηρούνται.
    Κατόπιν μάς πληροφόρησε εγγράφως ότι το Άγιο Φως είναι απάτη των αγιοταφιτών ,οι οποίοι αφού αφήσουν ένα καντήλι αναμμένο από όπου ανάβει τα κεριά του ο Πατριάρχης, κατόπιν μιλούν για θαύμα.
    Τώρα λύσσαξε κυριολεκτικώς με την «Ομολογία κατά του Οικουμενισμού» (τον οποίο άγιοι της Εκκλησίας, όπως οι όσιοι Ιωάννης Μαξίμοβιτς και Ιουστίνος Ποποβιτς, αλλά και σύνοδοι έχουν καταδικάσει ως παναίρεση).

    Δεν πειράζει ,θα τού περάσει.


    Απλώς να σημειώσω ότι μεταξύ των υπογραψάντων την «Ομολογία Πίστεως» περιλαμβάνονται και οι μητροπολιτες Πειραιώς π.Σεραφείμ,Αιτωλίας π.Κοσμάς και Κυθήρων π.Σεραφείμ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμε 9:57 4/6, μην βιάζεσαι να χαρακτηρίζεις κάποιους ως απλανείς. Ναι είναι απλανείς για κάποιους πιστούς (ή μάλλον εύπιστους) αλλά δεν πρέπει να δίνουμε το αλάθητο σε κανέναν...Ο θεός να μας φυλάει από ανθρώπους με ''τέλειες'' απόψεις. Όπως λέει και ο λαός δεν πρέπει να βάζουμε το χέρι μας στην φωτιά για κανέναν και για τίποτα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ, ΑΓΑΠΗΤΕ 4 Ιούνιος 2009 12:36 πμ! ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΔΙΔΑΧΕΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑΝΤΑ ΣΧΕΔΟΝ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗ ΧΡΥΣΑΝΘΟ ΣΤΕΛΛΑΤΟ(ΟΡΘΟΔΟΞΟ, ΚΑΤΑ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ, ΚΛΗΡΙΚΟ)! ΟΙ ΠΕΡΙΦΗΜΕΣ ΔΙΔΑΧΕΣ ΠΕΡΙ "ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΤΙΚΩΝ"!!! ΕΤΣΙ ΤΙΘΕΤΑΙ ΖΗΤΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΤΟΥ ΠΑΠΑ Ή ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΚΛΗΡΙΚΟΥ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ Όλγα Νικολαΐδου, συμφωνώ απολύτως με όσα λες. η παρομοίωση που κάνεις περιγράφει ακριβώς την κατάσταση των καθαρόαιμων ορθοδόξων που ζουν στο σκοτάδι του Σπηλαίου τους, συμπτωματικά το λένε Εκκλησία, ένα όνομα που για μας σημαίνει Αγκαλιά του Θεού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_8669.html

    Για διαβάστε και εδώ μία απάντηση στον π. Γεώργιο Τσέτση
    .....
    Η συμμετοχή κατά το παρελθόν του π. Θεοδώρου Ζήση στους διαλόγους καθιστά αυτόν γνώστη των όσων εκεί συμβαίνουν. Η πείρα του από τη συμμετοχή αυτή είναι βασικός λόγος για τον οποίο πλήθος άλλων πιστών έχουμε εμπιστοσύνη σε όσα λέει.
    Οι δε αρχές του διαλόγου που τέθηκαν στην Γ΄ Προσυνοδική Πανορθόδοξο Διάσκεψη του 1986 έχουν δυστυχώς καταπατηθεί πολλάκις μέχρι σήμερα. Πως για παράδειγμα « η Ορθόδοξος Εκκλησία… ουδόλως παραδέχεται την ιδέαν της ”ισότητος των ομολογιών”»(σύμφωνα με το κείμενο της Διάσκεψης του 1986) αλλά την ίδια στιγμή ονομάζει «αδελφές Εκκλησίες» την παπική και τις προτεσταντικές κακοδοξίες και τους προκαθημένους τους προσφωνεί με τίτλους που αρμόζουν μόνο στους επισκόπους ή κληρικούς της Ορθοδόξου Μίας Εκκλησίας;
    Επίσης το λεγόμενον ότι η χειροτονία, κατά το παρελθόν, κάποιων κληρικών (και του π. Θεοδώρου υπονοουμένου εδώ) από επισκόπους που σήμερα συμπεριφέρονται οικουμενιστικά θέτει θέμα κανονικότητος των ιερέων αυτών, είναι λανθασμένη και μάλλον ηθελημένα υπερβολική ερμηνεία. Πολλοί κληρικοί της Εκκλησίας μας μπορεί να είχαν χειροτονηθεί από επισκόπους που αργότερα δίδαξαν αιρετικά και διώχθηκαν από την Εκκλησία. Αυτό δε σημαίνει πως η χειροτονία αυτών των κληρικών θεωρήθηκε αντικανονική. Η εκτροπή ενός επισκόπου στην αίρεση δεν αποτελεί λόγο αντικανονικότητας των χειροτονιών που είχε κάνει πριν ο ίδιος εκπέσει της αληθούς Πίστεως. Αλλά και κάτι ακόμη. Η χειροτονία κληρικού από κάποιον επίσκοπο δεν τον καθιστά (ή ορθοδόξως δεν πρέπει να τον καθιστά) δέσμιο των απόψεων του χειροτονήσαντος αυτόν. Αν ο επίσκοπος που χειροτόνησε κάποιον κληρικό εκτρέπεται στα της Πίστεως, εκείνος με θάρρος οφείλει να ελέγξει την εκτροπή και όχι να συνταχθεί με αυτήν χάριν «υπακοής».
    Πέρα από όλα τα παραπάνω, η «Ομολογία Πίστεως» είναι φανερό πως τάραξε τα λιμνάζοντα ύδατα στους οικουμενιστικούς κύκλους. Το άρθρο του π. Γεωργίου αποτελεί μια προσπάθεια επιβολής των οικουμενιστών πάνω στους αγωνιστές κληρικούς. Δεν αποκλείουμε δε (κρίνοντας από το παρελθόν) να δούμε και άλλα αυστηρότερα «μέτρα» εναντίον των αγωνιστών που υπογράφουν την Ομολογία από τους κατέχοντες τις θέσεις της εκκλησιαστικής διοίκησης. Οι οικουμενιστές πάντοτε προσπαθούν να φιμώσουν ή να υποβαθμίσουν τις φωνές των αγωνιστών κληρικών και λαϊκών, προκειμένου να προχωρήσουν με ταχύτερα βήματα τα σχέδιά τους. Ας μην ξεγελιούνται όμως. Ο αγωνιζόμενος κλήρος και λαός αγρυπνεί. Δεν έχει «έχθρα, ξενοφοβία και μισαλλοδοξία» όπως γράφει ο π. Γεώργιος, ούτε έχει μεταβληθεί σε «θιασώτη» και «οπαδό», «έτοιμο, να προπηλακίσει την Ιεραρχία του».
    Απλώς με όσα βλέπει έχει χάσει την εμπιστοσύνη του σε πολλούς επισκόπους (και Αρχιεπισκόπους και Πατριάρχες) και εμπιστεύεται πλέον αγωνιστές κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς από τους οποίους αναμένει με θάρρος να ορθώσουν το ανάστημά τους ενάντια στην παναίρεση του Οικουμενισμού.
    Και κάτι τελευταίο. Μπορεί να μην αρέσει στους φαναριώτες που η Σύναξη των κληρικών και λαϊκών που υπέγραψαν την Ομολογία Πίστεως αποτελείται από επισκόπους, κληρικούς, μοναχούς και λαϊκούς της κανονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας αλλά πρέπει να μάθουν επιτέλους ότι ενάντιοι στα οικουμενιστικά τους ανοίγματα δεν είναι μόνο οι Παλαιοημερολογίτες αλλά και πλήθος αγωνιούντων πιστών της Ορθόδοξης Εκκλησίας.

    (Τα υπόλοιπα στο σύνδεσμο που προαναφέρω)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΑΝΩΝΥΜΕ 4.19
    ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ ΥΠΗΡΧΕ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΟΥΣΕ ΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΤΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΑΠΛΑΝΕΙΣ.ΜΕΤΑ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙ ΤΟΥΣ ΟΣΙΟΥΣ.ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΜΑΡΤΥΡΕΣ,ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ,ΜΕΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΥΣ,ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ.
    ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΝ ΒΡΗΚΑΝ ΠΝΙΓΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΣΤΑ ΚΑΡΟΥΛΙΑ.
    ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΛΑΝΗ.
    1]ΘΕΩΡΕΙΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ.
    ΞΕΧΝΑΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟ ΟΤΙ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΚΑ ΓΚΡΟΥΠΟΥΣΚΟΥΛΑ.
    2]ΘΕΩΡΕΙΣ ΤΑ ΠΛΗΘΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΕΤΡΕΧΑΝ ΣΤΟΥΣ ΓΕΡΟΝΤΑΔΕΣ ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΟΡΙΑ ΩΣ ΑΠΛΩΣ ΕΥΠΙΣΤΟΥΣ.ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΥΚ ΕΙ ΩΣΠΕΡ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
    ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ,ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΛΕΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ,ΤΟΤΕ Η ΠΛΑΝΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ.
    ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΜΥΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλό θα ήταν ο π. Γεώργιος αυτά που γράφει για "σέκτες" και παρεούλες να τα απευθύνει στους δικούς του. Να δει μήπως έτσι συμπεριφέρονται οι του Πατριαρχείου του !
    Επιτέλους αρκετά.
    Ντροπή με τις ύβρεις σας !
    Ντροπή με τους χαρακτηρισμούς σας !
    Δεν είστε μόνο εσείς η Εκκλησία !
    Είμαστε και άλλοι, πολλοί άλλοι, που μπορεί να μην έχουμε θέσεις και οφίκια αλλά δεν συμφωνούμε με τις μεθοδεύσεις σας !
    Ναι ! δεν είμαστε, ούτε και θα γίνουμε ποτέ παλαιοημερολογήτες, όσο και αν το θέλετε !
    Αλλά και σε θέσεις : Είναι πολλοί και Επίσκοποι, περισσότεροι κληρικοί που δεν συμφωνούν με τις μεθοεδεύσεις των οικουμενιστών.
    Πάρτε το απόφαση ! Θα υπάρξει αντίδραση στις μεθοδεύσεις σας.
    Μην θυμώνετε !
    Μην οργίζεσθε !
    RELAX, σεβαστέ π. Γεώργιε !
    RELAX, αγαπητοί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Όταν κάποιος έχει πιστέψει ακράδαντα ότι κατέχει τη μία και μοναδική αλήθεια, μοιραίο είναι να θεωρεί αιρετικό όποιον διαφωνεί μαζί του για οποιοδήποτε θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. έχω υπογράψει την ομολογία πίστεως. πιστεύω ότι ο Χριστός χάρηκε γι αυτό που έκανα, γι αυτό και θα το ξανάκανα. με ενδιαφέρει μόνο η γνώμη του Κυρίου μου, κάποιοι αδελφοί όπως ο π.Γεώργιος (αλήθεια τι διαφορά έχει ο πρωτοπρεσβύτερος από τον μεγάλο πρωτοπρεσβύτερο; είναι πιο μεγάλος ο μισθός;) μπορεί να μην συμφωνεί, αλλά γιατί δεν σέβεται την αποψή μου; ο Θεός δεν μας έπλασε ελεύθερους; δεν σέβεται ο Θεός την ελευθερία μας; ο π.Γεώργιος γιατί δεν μας σέβεται και θέλει να κάνουμε το δικό του (τα κεφάλια μέσα); μήπως δεν πιστεύει και λέει αυτά τα πράγματα; (και για το άγιο φως, έλεος, ούτε οι εβραίοι δεν αμφισβητούν το θαύμα που γίνεται μπροστά στα μάτια τους κάθε χρόνο και ψάχνουν τα πάντα χωρίς να αφήνουν τίποτα στην τύχη. αν είχαν βρει κάτι τόσα χρόνια θα μας είχαν διώξει όλους από τους Αγίους Τόπους). τελικά δεν μας εμπιστεύεται! τόσο λαό δεν μας υπολογίζει και του φαίνεται πιο λογικό να κάνουν λάθος τόσοι χριστιανοί, παρά αυτός ο ένας! τι εωσφορικός εγωισμός, τι πλάνη, τι διαστροφή της πραγματικότητας! ιδού τα σημάδια της παναιρέσεως του οικουμενισμού στον άνθρωπο! αν πραγματικά θέλει να κάνει κάτι καλό, ας φροντίσει να σώσει την ψυχή του με την μετάνοια, και να μην πλανάται ότι αυτός θα σώσει τον κόσμο! αν πιστεύει ότι αυτός θα σώσει την ορθοδοξία ή ότι αυτός εκφράζει την ορθοδοξία, ότι είναι μέγας πατέρας, που ούτε ο άγιος Βασίλειος δεν τον φτάνει, μάλλον δεν συνειδητοποιεί ότι μπαίνει σε ξένα χωράφια, γιατί η εκκλησία είναι του Χριστού και Αυτός την έχει διαφυλάξει τόσους αιώνες από κινδύνους και αφανισμό, χωρίς να χρειάστηκε τη βοήθεια του π.Γεώργιου, ο οποίος κουράστηκε και μας κούρασε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή