Δευτέρα 20 Απριλίου 2009

Ο ΕΣΠΕΡΙΝΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ ΣΤΟ ΝΙΧΩΡΙ




Στην Παναγία την Κουμαριώτισσα στο Νιχώρι του Βοσπόρου ο Εσπερινός της Αγάπης χθες Κυριακή του Πάσχα στις 12 το μεσημέρι.
Προεξάρχοντος του Σεβ. Μητροπολίτου Μυριοφύτου και Περιστάσεως κ. Ειρηναίου, Επόπτου της περιφερείας Βοσπόρου.
Στον Εσπερινό συμμετείχαν ο εφημέριος της Κοινότητος του Μεγάλου Ρεύματος π. Παναγιώτης, ο εφημέριος του Νεοχωρίου π. Αντώνιος, ο εφημέριος του Μεσοχωρίου π. Δημήτριος και ο διάκονος π. Γρηγόριος, που διακονεί στο Φανάρι.
Κατά την τάξιν ενδύθηκε ο Αρχιερεύς στην Κοινοτική αίθουσα και ακολούθως εν πομπή εισήλθε στο Ναό, όπου έγινε ο Εσπερινός. Ψάλαμε με τον επίσης εκ Πατρών κ. Παναγιώτη Μαγκαφά, ο οποίος διηκόνησε ψαλτικώς τη Μεγαλοβδομάδα στο Ορτάκιοϊ (Μεσάχωρο).


Το Ευαγγέλιο της Αγάπης σε δέκα γλώσσες: Ελληνικά και ομηρικά (το περίφημον ηρωϊκόν εξάμετρον ψάλαμε), λατινικά, αρμενικά, αραβικά (σε μια εκπληκτική απόδοση από τον π. Παναγιώτη του Μεγάλου Ρεύματος), ρωσικά, αγγλικά, γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά και τουρκικά.



Ρωμιοί και Πολίτες από την Ελλάδα συμμετείχαν στην ακολουθία του Εσπερινού της Αγάπης και στη συνέχεια όλοι μαζί αντήλλαξαν πασχάλιες ευχές στην Κοινοτική αίθουσα, κατά την δεξίωση που ακολούθησε.
Μίλησαν καταλλήλως ο Μητροπολίτης κ. Ειρηναίος και ο Πρόεδρος της Κοινότητας και δραστήριο μέλος της Ομογένειας Λάκης Βίγκας, ο οποίος έστειλε μήνυμα αισιοδοξίας για την ανάπτυξη και την αύξηση του κύρους της Ρωμιοσύνης στην Πόλη.
Μια ακόμα εμπειρία της Ρωμιοσύνης εδώ στην Βασιλεύουσα τούτος ο Εσπερινός, που ήταν όντως της Αγάπης!



Χριστός Ανέστη, αγαπητοί συνοδίτες!

Στο φιλικὀ ιστολόγιο του παμφίλτατου π. Παναγιώτη Καποδίστρια δείτε την ανάρτηση Ανάσταση στο Φανάρι και στο Νιχώρι του Βοσπόρου, που η πολλή αγάπη του προκάλεσε.



30 σχόλια:

  1. κ.Ανδριόπουλε ο ενδεδυμένος τα λατινικά άμφια ιερωμένος ποιος είναι;
    Των ημετέρων ή των υπεναντίων ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο πληθυντικός, εκτός από σένα... ανώνυμε, συμπεριλαμβάνει κάποιον άλλον;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΠΝΕΥΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. KYΡΙΟΙ ΑΝΩΝΥΜΟΙ 2,3
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟΙ ΚΑΡΔΙΝΑΛΙΟΙ
    [ΕΠΩΝΥΜΟΣ]ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΚΚΑΛΙΔΗΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. που τολμουμε να εκφράσουμε επώνυμες απόψεις. ζούμε στην δικτατορία των ορθοδόξων ταλιμπάν. αλλά αφού το θέλετε και επειδή η αλήθεια έξω βάλει τον φόβο, ο προτελευταίος είμαι ο πατήρ Γρηγόριος. οσον αφορά δε το συγκεκριμένο θέμα (του εσπερινού της αγάπης) πως να το καταλάβετε εσείς που έχετε ζήσει τους αλλοδόξους και αλλοφύλλους μόνο μέσα από τα βιβλία; ζήστε έστω και μια μέρα ως μειονότητα σε πολυπολιτισμικές και πολυθρησκευτικές κοινωνίες και μετά τα λέμε. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ. Υ.Γ. Ούτε στην γιορτή της Αγάπης δεν μπορείτε να κρύψετε έστω, το μίσος σας για τους αδελφούς Ρωμαιοκαθολικούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κάποιοι γράφουν ότι η ψευδένωση με τον παναιρετικό Παπισμό είναι ήδη μια πραγματικότητα από το 1965 ,όταν ο, κατά δήλωση του, ραββίνος Αθηναγόρας κατήργησε ετσιθελικά αποφάσεις τών Η΄ και Θ΄ οικουμενικών συνόδων.

    Ο χρόνος επιβεβαιώνει αυτή την παρατήρηση.

    2009 , Κωνσταντινούπολη.

    Ο αυτόπτης μάρτυς, θεολόγος, ιεροψάλτης και θερμός υποστηρικτής τού φαναριώτικου οικουμενισμού, κ.Παν.Ανδριόπουλος μεταφέρει, με εικόνες, στο προσεγμένο ιστολόγιο του την συμμετοχή ενός παπικού ιερέως με πλήρη λατινική ιερατική αμφίεση στον Εσπερινό της Αγάπης στον ναό του Νιχωρίου.




    Οι ενωτικοί, αγαπητοί, αποθρασύνθηκαν πλέον στο έπακροΜας φέρνουν προ τετελεσμένων,κουβαλώντας τα «παπάκια» μες στις εκκλησιές μας,που οι προκάτοχοι τους σταυροφόροι δήωσαν, και δυστυχώς εμείς δεν αντιδρούμε.

    Αύριο γιορτάζεται η μνήμη του μεγαλομάρτυρος ιερέως και ιατρού, θαυματουργού αγίου Ραφαήλ και της συνοδείας του.

    Ο άγιος Ραφαήλ απεχώρησε λίγο πρίν την άλωση από την Βασιλεύουσα,διαμαρτυρόμενος για την ουνιτίζουσα στάση των πολιτικών και θρησκευτικών αρχόντων και κατέφυγε σε ησυχαστική μονή της Λέσβου όπου και μαρτύρησε με φρικτά βασανιστήρια.


    «Εξελεξάμην παραριπτείσθαι εν τω οίκω τού Θεού μου μάλλον ή οικείν με εν σκηνώμασιν αμαρτωλών»

    Τις συγκρίσεις τις αφήνω να τις κάνετε εσείς,προσθέτοντας μία μόνο πικρόχολη παρατήρηση:

    «Αν το αλάτι σκαρτέψει με τι να το αλατίσεις?»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΤΑ "ΠΑΠΑΚΙΑ" ΣΤΗΝ ΣΕΙΡΑ, ΤΡΑ ΛΑ ΛΙ ΛΑ ΛΙ ΛΑΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ "ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ":
    ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ:
    ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟΣ ΛΟΓΟΣ ΣΤΟ ΠΑΣΧΑ:
    "...Οὐκοῦν εἰσέλθετε πάντες εἰς τὴν χαρὰν τοῦ Κυρίου ἡμῶν· καὶ πρῶτοι καὶ δεύτεροι τὸν μισθὸν ἀπολαύετε· Πλούσιοι καὶ πένητες μετ’ ἀλλήλων χορεύσατε· Ἐγκρατεῖς καὶ ῥάθυμοι τὴν ἡμέραν τιμήσατε· νηστεύσαντες καὶ μὴ νηστεύσαντες, εὐφράνθητε σήμερον. Ἡ τράπεζα γέμει, τρυφήσατε πάντες. Ὁ μόσχος πολὺς, μηδεὶς ἐξέλθη πεινῶν. Πάντες ἀπολαύετε τοῦ συμποσίου τῆς πίστεως· πάντες ἀπολαύετε τοῦ πλούτου τῆς χρηστότητος. Μηδεὶς θρηνείτω πενίαν· ἐφάνη γὰρ ἡ κοινὴ βασιλεία. Μηδεὶς ὀδυρέσθω πταίσματα· συγγνώμη γὰρ ἐκ τοῦ τάφου ἀνέτειλε. Μηδεὶς φοβείσθω θάνατον· ἠλευθέρωσε γὰρ ἡμᾶς τοῦ Σωτῆρος ὁ θάνατος..."
    ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΑΥΣΤΗΡΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΘΕΤΕΤΕ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΙΜΕΝΟ? ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ? ΔΥΟ ΤΙΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ: 'Η ΒΙΑΣΤΗΚΑΤΕ ΜΗ ΚΡΥΩΣΕΙ Η ΜΑΓΕΙΡΙΤΣΑ ΚΑΙ ΦΥΓΑΤΕ ΝΩΡΙΣ, Ή ΕΙΧΑΤΕ ΕΚΣΤΑΣΙΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΣΧΑΛΙΟΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΟΠΟΤΕ ΠΟΥ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΟΥ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ.
    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ "ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ" ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ "ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ" ΚΑΙ "ΠΑΝΤΑ ΠΕΠΛΗΡΩΤΑΙ ΦΩΤΟΣ"
    Ο.Ρ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. O.R.K

    Σύμφωνα με την αντίληψη σου περί του κατηχητικού λόγου του αγίου Ιωάννου,το «πάντες» σημαίνει Ορθόδοξοι,Αρειανοί,Ιαχωβίτες,Πεντηκοστιανοί,ανεξομολόγητοι
    κ.ο.κ. ;

    Kαί είναι δυνατόν να το λέγει αυτό ένας ιεράρχηςο οποίος καθήρεσε,άμα τη αναλήψει του θρόνου της Κωνσταντινουπόλεως, 17 επισκόπους ως σιμωνιακούς;

    Δυστυχώς είναι τέτοια και τόση η τύφλωση των χλιδάτων οικουμενιστών που δεν καταλαβαίνουν ούτε τι λέγουν,ούτε τι αναγινώσκουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "O Ιούδας φιλούσε υπέροχα" ...και πολύ "αγαπητικά"!

    Την προηγούμενη φορά που έγιναν τα ίδια καραγκιοζιλίκια, έπεσε η Πόλη.
    Φαίνεται ήρθε η ώρα να ξαναπέσει. Ώρα της καλή. Κανένα πρόβλημα.
    Εμείς οι ξεβράκωτοι, ταλιμπάν, παλαιοελλαδίτες θα σας παρακολουθούμε απο απόσταση ασφαλείας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εξήγησέ μας, ανώνυμε 21 Απρίλιος 2009 1:09 μμ, και το εξής λεχθέν υπό του ΣΦΟΔΡΑ ΑΝΘΕΝΩΤΙΚΟΥ Πατριάρχου Κωνσταντινουπόλεως Γενναδίου Β' του Σχολαρίου(α' πατριαρχεία του έαρ 1454-1456, β' πατριαρχεία του ίσως θέρος 1462-πιθανώς ετήσια πατριαρχεία-, γ' πατριαρχεία του Αύγουστος 1464 και επί ολίγους μήνες-5 μάλλον):"Έλλην ων την φωνήν ουκ ποτέ φαίην Έλλην είναι. Ει έροιτό με τις, τις ειμί, αποκρινούμαι, Χριστιανός.
    2009, Ελλάς: Η Ορθόδοξος ιδιότης, το πλήρωμα ήτοι της Αληθείας της Αναστάσεως και της σκυλεύσεως "θανάτω" του θανάτου και της επέκεινα του τάφου Ζωής παρά τη Τριαδική Αυτοζωία, φιλτράρεται υπό του φίλτρου της "κρατικής και εθνικής εκκλησίας" και όχι μόνον....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "ΝΥΝ Π Α Ν Τ Α ΠΕΠΛΗΡΩΤΑΙ ΦΩΤΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΤΕ ΚΑΙ ΓΗ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΑ, Ε Ο Ρ Τ Α Ζ Ε Τ Ω ΓΟΥΝ Π Α Σ Α Κ Τ Ι Σ Ι Σ ΤΗΝ ΕΓΕΡΣΙΝ ΧΡΙΣΤΟΥ..."
    ΜΗΠΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟ? ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΚΛΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑΧΘΟΝΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΤΡΑΓΙΚΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΕΚΕΙΝΗ, ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ" ΠΟΥ ΕΠΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΓΥΑΛΙΑ ΗΛΙΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΕΤΡΙΑΖΟΥΝ ΤΗΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΙΑ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΙΝΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΑΝ ΕΧΕΤΕ ΜΙΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΚΡΑΙΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΣΑΣ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΕΩΣ ΝΑ ΕΟΡΤΑΣΕΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΚΤΙΣΗ? ΤΟΣΟ ΠΟΡΩΜΕΝΟΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ ΣΑΣ? ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑΣ ΣΑΣ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΟΡΤΑΣΕΤΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ? ΓΙΑΤΙ? "ΙΝΑ ΜΗ ΜΙΑΝΘΕΙΤΕ ΑΛΛ ΙΝΑ ΦΑΓΕΤΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ"? ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΦΑΓΕΤΕ? ΤΗΝ ΣΑΡΚΑ ΤΩΝ ΑΔΕΛΦΩΝ ΣΑΣ?
    ΣΑΣ ΤΟ ΛΕΩ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ "Χ Ρ Ι Σ Τ Ο Σ Α Ν Ε Σ Τ Η" "ΚΑΙ ΕΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΥΜΠΑΝΤΑ ΕΥΛΟΓΙΑ ΧΑΙΡΕΤΕ Λ Α Ο Ι ΚΑΙ ΑΓΑΛΙΑΣΘΕ".
    Χ Α Ι Ρ Ε Τ Ε!!!
    Ο.Ρ.Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ο Ιωάννης ο Δαμασκηνός συνεόρταζε την Ανάσταση μαζί με τους εικονομάχους που τού απέκοψαν την χείρα αγαπητέ Ο.Ρ.Κ.;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. μήπως είναι ανεδαφική όλη η συζήτηση για τους καθολικούς εδώ; γιατί τέτοια μέρα βάζουν στις ενορίες τους λαϊκούς να διαβάζουν το ευαγγέλιο σε ξένες γλώσσες, οπότε πάρτε τον καθολικό ως άνθρωπο και ησυχάστε. και πού στε όσοι λέτε ότι είναι αιρετικός, να πάτε να του τα πείτε στα μούτρα επωνύμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. «Εάν συγκαταβήτε Λατίνοις, Χριστός ημάς ουδέν ωφελήσει»
    Ιωσήφ, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαχώμενος Θεολόγος.

    Ο κόσμος έξω , έχει πλείστα όσα προβλήματα & σείς ασχολείσθε με βλακείες .
    Βγείτε να δείτε & να ακούσετε τι λένε τα νέα παιδιά στα Λύκεια & μετά ξεχωρείστε τους χριστιανούς σε Ορθοδόξους & μαγαρισμένους Καθολικούς , χρονιάρες μέρες , αναστάσιμες μέρες , μέρες ΑΓΑΠΗΣ .
    Ξυπνήστε αδέρφια όσο είναι καιρός .
    Μπήκαμε στον 21ο αιώνα & κάποιοι Ορθόδοξοι , σαν τους ανωνύμους των σχολίων 6 , 12 & 14 έχουν μείνει στο γράμμα του νόμου .
    Αλίμονό τους , το σώμα της Εκκλησίας θα τους εμμέσει.
    Συγχαρητήρια π. Γρηγόριε & ας μην σε γνωρίζω , όλοι αυτοί οι τσάμπα Μάγκες , δεν έχουν κάνει στο Εξωτερικό & που όταν δεν υπάρχει Ορθόδοξος Ναός ούτε για δείγμα , τότε οι μαγαρισμένοι Καθολικοί προσφέρουν έναν Ναό δικό τους ναό .
    (Οταν έκανε κάτι αντίστοιχο , ο παληός συμφοιτητής μου , ο Χρυσόστομος ο Σαββάτος , ο φωτισμένος Μητροπολίτης Καλαμάτας , κάποιοι αν μπορούσαν να τον ξυρίσουν , θα τον ξύριζαν .
    Οι Καλαματιανοί όμως τον λατρεύουν )
    ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χριστός Ανέστη.
    Διαβάζοντας ολα τα προηγούμενα μηνύματα μου δημιουργήθηκε μία απορία: γιατί ερίζετε περί των ορθοδόξων και καθολικών με αναφορές στον καιρό της ...Αλωσης;
    Δεν ειμαι μεν θεολόγος αλλά εχω την δυνατότητα να κρίνω μερικά πράγματα. Καθε δόγμα ειναι παγιωμένο εδώ και αιώνες. ο καθένας πιστεύει αυτό που πιστεύει και καλά κάνει. Εχω σπουδάσει χρόνια στην Ιταλία και ποτέ δεν αντιμετώπισα προβλημα προσηλυτισμού. Γιατί δημιουργείτε αυτό τον κακό χαμό; ειναι λίγο αστείο να αναφέρετε κείμενα των πρώτων αιώνων του χριστιανισμού και κείμενα της εποχής της αλώσεως. Καλύτερα -απευθύνομαι στους θεολόγους- να εξηγήσετε τις διαφορές και να καταδείξετε ότι πρέπει καθένας μας να ειναι σταθερός στα πιστεύω του. Και φυσικά ολοι θα συνυπάρξουμε. οσον αφορά τις άλλες θρησκείες μην τα μπλέκουμε. Καθε θρησκεία ειναι διαφορετική. εκείνοι που την πιστεύουν καλά κάνουν αλλά δεν μπορεί να μπει στο καντάρι ποιά ειναι καλύτερη βρε παιδιά και μάλιστα απο ορθόδοξους θεολόγους που ξημεροβραδυάζονται στο πατριαρχείο.....

    Δ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Π.ΓΡΗΓΟΡΙΕ ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ ΑΦΟΥ ΜΙΛΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΡΡΗΣΙΑΣ.
    ΟΣΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΑΣ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΗΤΕ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ Η ΔΥΤΙΚΟΦΡΟΝΕΣ,ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΘΟΥΜΕ ΤΑΛΙΜΠΑΝ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΣ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ.
    ΕΧΩ ΖΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΓΑΛΛΙΚΗ ΕΠΑΡΧΙΑ,ΜΕ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΣΕ ΑΠΟΣΤΑΣΗ 150 ΧΙΛΙΟΜ.ΜΕ ΣΥΖΥΓΟ ΓΑΛΛΙΔΑ,ΧΩΡΙΣ ΙΧΝΟΣ ΕΛΛΗΝΑ ΚΟΝΤΑ ΜΟΥ,ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΘΡΑΚΗ ΜΕ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΟ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΑΝΩ ΤΟΥ 60%.ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΤΟΙΚΩ ΣΕ ΓΕΙΤΟΝΙΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΜΕ ΑΝΩ ΤΟΥ 5Ο% ΠΑΝΣΕΡΜΙΑ ΕΘΝΩΝ.ΑΡΑ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΝΟΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΟ,ΟΠΩΣ ΑΥΘΑΙΡΕΤΗ ΚΑΙ Η ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΣΟΣ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ.
    ΕΓΩ ΣΑΣ ΘΕΤΩ ΜΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΡΩΤΗΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΙΑ ΕΥΘΕΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΟΙ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ,ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ,Η ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ?ΚΑΙ ΤΙ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ?
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΑΝΩΝΥΜΩΝ,ΣΤΕΚΟΜΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΛΑΤΙΝΟ ΩΣ ΑΠΛΟ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ,ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΚΕΦΘΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΟΥΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ.ΠΑΝΤΩΣ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ,ΤΗΝ ΑΓΑΠΗΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ,ΝΑ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΠΡΩΤΙΣΤΩΣ ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥΣ,ΑΝΑΛΟΓΙΖΟΜΕΝΟΙ ΟΤΙ ΕΙ ΚΑΙ ΤΥΧΟΝ ΣΦΑΛΛΟΝΤΕΣ ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟΙ ΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ.ΑΛΛΟΙΩΣ ΟΙ ΤΖΑΜΠΑ ΑΓΑΠΕΣ ΚΑΤΑΝΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΖΑΜΠΑ ΜΑΓΚΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΕΝΟΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ.
    ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΚΟΚΚΑΛΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητέ κ.Κοκκαλίδη συγχαρητήρια για την παρρησία σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. κ. Παναγιώτη,

    Διάβασα τους γνωστούς αγνώστους ημιανώνυμους και μούρθε το τραγούδι:

    "Άστους να λένε, άστους να πουν
    αυτοί δεν ξέρουν ν' αγαπούν"...

    Δυστυχώς, επτωχεύσαμεν από αγάπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΟ ΚΟΚΚΑΛΙΔΗ: ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΙ, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ! ΠΡΟ ΟΛΙΓΟΥ ΚΑΙΡΟΥ ΣΕ ΑΛΛΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟΥ BLOG ΟΠΟΥ ΕΙΧΕ ΤΕΘΕΙ ΤΟ ΑΝΑΛΟΓΟ ΘΕΜΑ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ ΕΙΧΑ ΠΕΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΑ ΕΞΗΣ: ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΓΝΟΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΟ ΠΟΤΗΡΙΟ. ΟΥΤΕ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ, ΟΥΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΣΟΦΡΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΟΛΜΑ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ. ΟΜΩΣ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΕ ΕΠΟΧΗ ΕΝΤΟΝΗΣ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ. ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΝΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΛΑΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ, ΛΑΔΙ ΣΤΗ ΦΩΤΙΑ, ΣΥΝΤΗΡΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΦΟΒΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ. ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ Η ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΙΣΧΥΡΑ ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΑ ΑΝΤΑΝΑΚΛΑΣΤΙΚΑ (ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟ ΟΛΙΓΩΝ ΗΜΕΡΩΝ Ο ΠΑΠΑΣ ΕΙΠΕ ΣΤΟΥΣ ΑΦΡΙΚΑΝΟΥΣ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΠΡΟΦΥΛΑΚΤΙΚΑ ΑΛΛΑ ΝΑ ΕΓΚΡΑΤΕΥΟΝΤΑΙ!). ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕ ΣΙΔΗΡΑ ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ (ΠΟΥ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΙΕΡΕΑΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΕ BLOG- ΕΧΕΙ ΠΑΕΙ ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΠΟΛΥΝΗΣΙΑ!), ΠΕΙΘΑΡΧΙΑ ΠΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΜΥΝΗΜΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΠΕΡΙ ΑΙΡΕΣΕΩΣ, ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΠΛΕΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΗΡΤΙΣΜΕΝΟΣ, ΠΛΗΝ ΓΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ ΑΠΟΨΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΙΠΑΡΑ ΓΝΩΣΗ ΤΟΣΟΝ ΜΕΝ ΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ, ΟΣΟΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ. Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΥΟΥΜΕ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ Η ΔΕΥΤΕΡΗ ΤΙΣ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΟΥ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΜΦΑΝΙΣΤΙΚΑΝ. π.χ. ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑ ΟΤΙ ΟΙ ΚΟΠΤΕΣ ΤΗΣ ΑΙΓΥΠΤΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑΝ ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗ ΟΔΟ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΤΩΝ ΛΕΠΤΩΝ ΔΟΓΜΑΤΙΚΩΝ ΟΡΩΝ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ (ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΠΤΩΧΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΓΛΩΣΣΑΣ) ΟΠΩς ΕΧΕΙ ΕΠΙΣΗΜΑΝΕΙ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ Ο ΕΓΚΡΑΤΗΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΟΣ ΙΕΡΑΡΧΗΣ ΠΡΕΒΕΖΗΣ ΜΕΛΕΤΙΟΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΚΡΑΤΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ; ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟ ΦΙΛΙΟΚΒΕ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ. ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΕΜΑ ΣΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΕΙΟΥ ΕΞΟΥΣΙΑΣ (ΟΧΙ ΤΙΜΗΣ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ). ΟΛΟΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΛΠΙΔΟΦΟΡΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΤΟΝΙΖΟΥΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΟΛΙΚΟΙ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΝΑ ΑΠΕΜΠΟΛΙΣΟΥΝ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΤΟΥΣ ΠΛΗΝ ΑΥΤΟΥ. ΚΑΙ ΟΠΩς ΕΙΠΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΠΑΠΑΣ ΠΑΥΛΟΣ Ο ΣΤ΄(ΑΙΩΝΙΑ ΑΥΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΑΘΗΝΑΓΟΡΟΥ Η ΜΝΗΜΗ) ΥΠΟΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΙΕΡΑΡΧΗ ΧΑΛΚΙΔΩΝΟΣ ΜΕΛΙΤΩΝΑ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗ (ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΝΗΜΗ!): ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΥΟ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΩ- ΕΝΝΟΟΝΤΑΣ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΕ. ΑΚΟΜΗ ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΤΕ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΣΥΝΟΔΟΣ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΕ ΕΠΙΣΗΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ; ΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟ ΑΙΡΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ. ΜΕ ΠΑΝΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΔΕΚΤΟΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΧΡΙΣΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΟΣΟΙ ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΑΠΤΙΣΘΕΙ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ. ΔΙΟΤΙ ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΡΑΦΥΑΔΕΣ ΠΟΥ ΑΡΝΟΥΝΤΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ. Υ.Γ.ΕΧΩ ΔΕΙ ΠΑΜΠΟΛΛΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΘΕΟΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΟΥΝ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΝΑ ΠΕΦΤΟΥΝ ΘΥΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΕΝΟΥΣ ΤΩΝ "ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ". ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΜΟΥ...Π. ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Στα θέματα της πίστεως ο γέρων Παΐσιος ήταν ακριβής και ασυγκατάβατος. Είχε μεγάλη ορθόδοξη ευαισθησία, γι' αυτό δεν δεχόταν συμπροσευχές και κοινωνία με πρόσωπα μη ορθόδοξα. Τόνιζε: «Για να συμπροσευχηθούμε με κάποιον, πρέπει να συμφωνούμε στην πίστη». Διέκοπτε τις σχέσεις του ή απέφευγε να δη κληρικούς που συμμετείχαν σε κοινές προσευχές με ετεροδόξους. Τα «μυστήρια» των ετεροδόξων δεν τα αναγνώριζε και συμβούλευε οι προσερχόμενοι στην Ορθόδοξη Εκκλησία, να κατηχούνται καλά πριν βαπτισθούν. Καταπολέμησε τον οικουμενισμό και μιλούσε για το μεγαλείο και την μοναδικότητα της Ορθοδοξίας, την πληροφορία του αρυόμενος από την εν καρδία του θεία χάρι. († Ιερομονάχου Ισαάκ, Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου, Άγιον Όρος 2004, σ.690-691)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. π. Γρηγόριε(αν βεβαίως ειστε ιερέας)
    1. αντιφάσκετε στο σημείωμα σας. γράφετε οτι αν ενας καθολικός ιερωμένος εκφράσει ελευθερα απόψεις θα πάει στην Πολυνησία και στο τέλος ασχολείσθε με το μένος των φανατικών ορθοδοξων.
    2. γιατι δεν ασχολείσθε και σεις με τον καταρτισμό της νεολαίας χωρίς σχολια και αφορισμούς
    και κάτι για τον None. και συ φίλε δεν εχεις ονομα, ανωνυμος εισαι γιατι χλευαζεις τους άλλους ομοίους σου;

    Δ.Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Π.ΓΡΗΓΟΡΙΕ
    ΚΑΤ'ΑΡΧΑΣ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΡΙΧΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΤΟΝΟΥΣ,ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΝΗΦΑΛΙΑ.
    Η ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΜΑΙΟΚΑΘΟΛΙΚΟΥΣ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΔΥΤΙΚΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ,ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΚΑ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΜΟΥ,ΟΤΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ ΜΑΣ ΒΙΩΤΗΣ.ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΟ ΕΙΔΟΣ ΤΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΘΕΟ,ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ,ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΑΣ,ΤΙΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΞΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΜΑΣ ΚΡΙΣΕΙΣ,ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΜΑΣ,ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΜΑΣ ,ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ.ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ ΤΟΝ ΑΤΟΜΙΚΟ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟ ΜΑΣ ΒΙΟ ΕΘΝΙΚΟ,ΠΟΛΙΤΙΚΟ,ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ Κ.Ο.Κ.
    Λ.Χ.ΕΙΝΑΙ ΚΟΙΝΩΣ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟ ΑΝΘΡΩΠΟ[ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΗ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΤΟΝ ΜΑΞ ΒΕΜΠΕΡ]ΟΤΙ Ο ΠΡΟΤΕΣΤΑΝΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ ΤΟΥ ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΥ.
    ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ,ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΙΩΣΗ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ ΑΛΛΟΙΩΝΕΙ ΤΟΝ ΒΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΑΦΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΤΩΝ ΡΩΜ/ΚΩΝ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ,ΚΑΙ ΩΣ ΙΕΡΕΥΣ ΘΑ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΘΕΙΕΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ.ΕΤΣΙ ΑΝ Λ.Χ.ΑΥΡΙΟ Ο ΠΑΠΑΣ ΔΕΧΟΤΑΝ ΝΑ ΑΠΟΚΗΡΥΞΗ ΤΟ ΠΡΩΤΕΙΟΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΟΥ,ΡΩΜ/ΚΟΙ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΘΑ ΕΟΡΤΑΖΑΜΕ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ?
    ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΤΙ?ΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ Η ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΙ Η Ο ΑΛΛΟΣ ΠΝΕΥΜΟΝΑΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΠΟΣΩΣ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ.ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΗΞΩ ΝΑ ΖΟΥΝ ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ Π.ΓΡΗΓΟΡΙΕ ΟΤΙ ΑΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΓΙΝΕ ΣΤΟ ΝΗΧΩΡΙ,ΑΡΓΑ Η ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΞΕΧΑΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ.ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΞΕΣΑΜΑΡΩΤΟΙ[ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ Ο Π.ΠΑΙΣΙΟΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ]ΘΑ ΖΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΠΛΑΝΗΜΕΝΗ ΕΝΟΧΗ ΟΤΙ Η ΟΠΟΙΑ ΑΜΑΡΤΙΑ ΜΑΣ ΠΛΗΓΩΝΕΙ ΤΟΝ ΘΕΟ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΚΑΛΙΑ ΤΟΥ.
    ΚΟΙΤΑΞΤΕ ΓΥΡΩ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΑΣΧΑΛΙΑ ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΩΝ ΠΡΩΗΝ ΡΩΜ/ΚΩΝ ΠΟΥ ΕΓΙΝΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΔΙΑ ΤΟΥ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΒΑΠΤΙΣΜΑΤΟΣ,ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΕΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΙΕΡΕΙΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΒΑΠΤΙΣΑΝ ΕΠΕΣΑΝ ΣΤΟ ΚΡΙΜΑ ΤΟΥ ΑΝΑΒΑΠΤΙΣΜΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ.
    ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ Π.ΓΡΗΓΟΡΙΕ.ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΕΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ,ΚΑΙ Η ΕΝΤΟΝΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΝΟΣ.ΑΝ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ,ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΣΤΡΩΝΕΤΑΙ ΔΡΟΜΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΣ.ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗΝ ΑΠΟ ΤΟΝ Κ.ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΚΤΕΝΕΣ ΣΧΟΛΙΟ ΜΟΥ.
    ΠΑΝΑΓ.ΚΟΚΚΑΛΙΔΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Φίλε της 24/4/09,1:09, δεν σου χρειάζεται αλάτι γιατί σου ανεβάζει την ήδη ανεβασμένη πίεσή σου.
    Πάντως αισθάνομαι ότι ευτυχώς που υπάρχουν και αναρτώνται απο τον Ανδριόπουλο αυτές οι "συμπροσευχές" και επιβεβαιώνουν την Ορθοδοξία τους
    οι ορθοδοξο-αμύντορες, αλλιώς πως θα έκαναν Πάσχα!
    Το Ζουμπούλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΠΩ..ΠΩ..ΓΕΜΙΣΕ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΒΛΑΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΟΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΡΘΕ ΝΑ ΦΤΙΑΣΕΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΤΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑΣ. ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ SUPERΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ? ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΛΕΝΕ ΝΙΣΑΦΙ Η ΨΥΧΟΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ. ΑΡΚΕΤΑ ΒΑΣΑΝΙΣΑΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΗΨΙΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Aυτός που μίλησε πρώτος και μονώτατος για την αρρώστια της θρησκείας ήταν ο π.Ιωάννης Ρωμανίδης,αυτός που ο κ.Βαρθολομαίος απείλησε με καθαίρεση λόγω της αντίθεσης του στα οικουμενιστικά καραγκιοζιλίκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Αγαπητέ Παναγιώτη, Χριστός Ανέστη! Ευχαριστώ που περιέλαβες και την ταπεινότητά μου εις το κείμενον σου. Προς τι τόσος σχολιασμός για έναν άνθρωπο (έστω αιρετικό) αδελφό μας της Παπικής Εκκλησίας. Εγώ είχα την χαρά να συνομιλήσω μαζί του και διείδα έναν ευπρεπέστατο και αξιαγάπητον άνθρωπο. Έλεος πια με την εμπάθεια ορισμένων. Ας κοιτάξουμε πρωτίστως αν εμείς είμεθα αληθώς Ορθόδοξοι και έπειτα γινόμεθα τιμηταί... Συγχωρήσατε με.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
    Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΒΑΛΗ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ. ΟΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑΚΡΥΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΗΝ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή