Στιγμιότυπα από την Δοξολογία στο ναό του Πολιούχου Αγίου Ανδρέου. Ο Οικουμενικός Πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος τόνισε ιδιαιτέρως τον στενό δεσμό Κωνσταντινουπόλεως και Πατρών, λόγω του κοινού ιδρυτού και προστάτη των δύο Εκκλησιών Αποστόλου Ανδρέου του Πρωτοκλήτου.
Στην δοξολογία ήσαν όλοι παρόντες ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ μόνον ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ που δεν ανεχόταν αυτό το κοσμικό φρόνιμα των πολλών μπλά-μπλά στον αγιασμένο χώρο Του.
Η χουντική συμπεριφορά του Πατρών να απειλεί με τιμωρίες όσους κληρικούς δεν παραστούν δε σας ενοχλεί κύριε Ανδριόπουλε; Δε γράψατε τίποτε; Η δημόσια - Δημοκρατική ενέργεια-πολιτιστική εκδήλωση της παρουσιάσεως ενός βιβλίου, λαμβάνοντας την αρχή της επικαιρότητος, σας ενόχλησε περισσότερο ; Τι έχει να φοβηθεί ο Πατριάρχης από ελάχιστους ανθρώπους;
ανώνυμε 10:30, αλλ΄αντ' άλλων λες!!! και φυσικά πρέπει να τους μαζέψει τους ιερείς με τη ράβδο του ο Πατρών άλλωστε γι' αυτό την έχει για να παιδεύσει και να επιβάλλει την τάξη. οι ιερείς ας φάνε και ξύλο καλό τους κάνει οι λαϊκοί όμως όχι κύριε ανώνυμε
Συνανωνυμε 10:30 μμ , το ξαναλεμε μηπως το εμπεδωσουμε : Δεν ειμαστε στα ενδοξα χρονια του ΒΑΛΛΗΝΔΡΑ ! Ειμαστε στα χρονια του ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΗ .
Ήθελα να επισημάνω την άρτια οργάνωση από πλευράς μητροπόλεως όσον αδφορά τα του πρωτοκόλλου, ομιλιών, δώρων κ,λ.π., αλλά η συμμετοχή του κόσμου ήταν απογοητευτική τόσο κατά την πομπή όσο και μέσα στον Ι. Ναό. Εκεί βέβαια συνέβη και το εξής ευτράπελο. Γνωστός και συμπαθής ιεροκήρυκας-αρχιμανδρίτης, στενός συνεργάτης του Μητροπολίτη, με ιδιαίτερη αγάπη σε cafe, παρακινούσε τον κόσμο να φωνάζει "άξιος" και να χειροκροτεί τον Παναγιώτατο, λες και ήταν από αυτούς τους πληρωμένους χειροκροτητές-κλακαδόρους που εκτελούν τις εντολές των αφεντικών τους. Δεν έχει ανάγκη από στημένα χειροκροτήματα η σεπτή κορυφή της Ορθοδοξίας. Το άλλο που ήθελα να επισημάνω ήταν η παρουσία τόσο πολλών μητροπολιτών που πέρασαν εντελώς απαρατήρητοι λές και τους κάλεσαν να συμπληρώσουν το όλο ντεκόρ... Κρίμα. Πάντως και το χλιαρό χειροκρότημα άμα τη εμφανίσει του Ιερώνυμου στην πλατεία Τριών Συμμάχων, μας θύμισε εποχές από Χριστόδουλο, τότε που γινόταν χαμός! Αυτά.
Ταπεινή και αθόρυβη η παρουσία και προσφορά των Πατρινών τη καταγωγή διακόνων του Πατριάρχη, Μαξίμου και Ανδρέου, οι οποίοι ως άλλοι σύγχρονοι κυρηναίοι είναι οι πολύτιμοι συνεργάτες και συνοδοιπόροι της σταυρικής πορείας του Παναγιωτάτου. Χθες ήταν προσιτοί και ιδιαίτερα χαρούμενοι για την παρουσία τους στην Πάτρα. Εύγε τους και ας μην κρατάνε κακία σε ορισμένους τοπικούς εκκλησιαστικούς κύκλους, οι οποίοι τους αντιμετώμιζαν ως "τα μωρά του κόσμου", τα οποία, όμως, εξέλεξε ο Θεός να τον υπηρετήσουν.
Φυσικά θα ηταν "απογοητευτική "η συμμετοχή του κόσμου. Ειναι εποχή για επίδειξη αυτη που περνάμε; Οσον αφορά την αρια οργάνωση της μητροπόλεως για τα δώρα και τις ομιλίες, μήπως θα επρεπε να ασχοληθεί με πιο σημαντικά θέματα και να μας το πει αν δεν το ξέρουμε οτι ασχολείται. Γιατί πάλι να φωνάξει ο κόσμος αξιος στον πατριάρχη; τον χειροτονησαν και δεν το καταλάβαμε; Μη συνεχίζετε κυριε Ανδριόπουλε να αναρτάτε φωτογραφίες από τα διάφορα συμβαίνοντα για την επισκεψη του πατριαρχη. Φτάνουν οι δοξολογίες. Δημιουργουν αρνητικές αντιδράσεις.....
@ Ανώνυμε 9:22 Θα πρέπει να ξέρεις καλά τον Απόστολο Ανδρέα. Ο ίδιος σου είπε ότι απουσίαζε; Έχεις το στυλάκι του ξερόλα και την απόλυτη βεβαιότητα ότι κατέχεις μόνο εσύ την αλήθεια. Αυτό εμφαίνει η δήλωσή σου για την απουσία του Αποστόλου στον ναό του. Όταν τον ξαναδεἰς το Άγιο, ρώτα τον και για τον Άγιο Σημάτη. Να του ιστορήσω μιαν εικόνα από τώρα;
Τούτο μόνο: Θερμά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στον συνανώνυμο των 2.49΄ για το σχόλιό του. Πράγματι δεν πρόκειται να ζήσουμε ξανά Βαληνδρά! Όσο για τον συνανώνυμο των 12.24΄ πράγματι να φάνε ξύλο οι ιερείς, αλλά, όταν φταίνε! Ο δεσπότης μας όμως μερι- μνά και τυρβάζει περί πολλά κι όχι για την τάξη! Ήτοι με το τι θα κάνει η κάθε εκκλησία με τις ανά- γκες της, ποιος θα είναι δωρητής, τι εικόνες θα γίνουν κ.ά. Μέχρι και το τί λένε οι επίτροποι τον ενδιαφέρει, άσε για το χαράτσι των 600€, που έχει επιβάλλει στα χωρι- ά. Δε σηκώνεται ένα Κυριακάτικο πρωινό και χωρίς προειδοποίηση να πάει σε οποιοδήποτε χωριό να δει το εκκλησίασμα;; Να δει τι "πιάνει" το παγκάρι και τότε να ζητάει!! Πολ λά θα είχε να πει κανείς για την υπερτριετή θητεία του, αλλά...!
Που 'σαι Χριστόδουλε, να 'βλεπες τα χάλια τα σημερινά! Τότε που όποιος ήθελε σε πλησίαζε, του μιλούσες και του έδινες την ευχή σου. Ενώ τώρα... Πήγα να πλησιάσω τρεις φορές τον Πατριάρχη για να ζητήσω την ευχή του και απωθήθηκα βίαια από τους φουσκωτούς, τα golden boys του Πατριαρχείου, λες και εδώ είμαστε οι γκρίζοι λύκοι... Φτάνει πια μ΄ αυτές τις κοσμικότητες που μόνο κακό κάνουν στην εικόνα του Παναγιωτάτου. Είμαστε παιδιά του και ποθούμε την ευλογία του. Κακό είναι;
κ. Ανδριόπουλε, έχω την εντύπωση ότι οι φωτογραφίες από τον Ναό του Αγ. Ανδρέου είναι δανεικές από συνάδελφο ιστολόγο. Δεν σε είδα εντός του Ναού. Γιατί; Μήπως δεν είσαι ευπρόσδεκτος μέσα στον οίκο του Θεού; Σου απαγορεύουν την είσοδο; Εκεί έχει φτάσει η "μπότα" του Χρυσόστομου;
ΔΡΑΜΑ Ο ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΧΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ.
Δυστυχώς, οι "Βυζαντινοί Χοροί" που έψαλλαν κατά την Θεία Λειτουργία της Τρίτης στον Άγιο Ανδρέα ήσαν απαράδεκτοι. Τέτοια κατάντια είναι άνω ποταμών. Ήσαν Δράμα. Αντιθέτως: οι αντίστοιχοι Χοροί στην Λειτουργία της Δράμας κατά την εκεί επίσκεψη του Πατριάρχη ήσαν καταπληκτικοί. Η Δράμα αποδείχτηκε πόλη με ψάλτες ικανούς, καλλίφωνους και πάνω από όλα ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ, η Πάτρα αποδείχθηκε ΔΡΑΜΑ: κακοφωνίες, αδιάβαστοι ψάλτες, συγκερασμένα διαστήματα και, και ... χάλια μαύρα. Μα δεν ντρέπεστε εκεί στην Πάτρα, μισό εκατομμύρια άνθρωποι να μην έχετε 10-15 ψάλτες για μια σοβαρή περίπτωση; ντροπή για την Πάτρα.
Ο Πατρών μαθήτευσε επι 10ετία στον μακαριστό Χριστόδουλο και αποδεικνύεται άριστος μαθητής του(χρυσοπηγιώτης κρυφός).Ποιος άλλος θα μπορούσε να οργανώσει τέτοια φιέστα με κλείσιμο σχολείων; Τέτοια προβολή του εαυτου του; Μηπως ετοιμάζεται για αρχιεπίσκοπος; Μήπως;
Απορώ με την καλωσύνη των ιερέων της Πάτρας.Από που να πρωτοφυλαχτούν ? Από έναν αυταρχικό Δεσπότη ή από τους γλείφτες Του παπάδες και δημοσιογράφους. Αλλά θα έρθει η ώρα και αλλοίμονό τους όλων αυτών των σούργελων. Είναι πολύ γνωστοί και οι παπάδες τους ξέρουν πολύ καλά γι'αυτό και θα διαπομπευτούν κατάλληλα.
Ανώνυμε των 11:50...Δεν υπερασπίζομαι τον Ανδριόπουλο αλλα μην είσαι ψεύτης...Ηταν μέσα στην εκκλησία... Και άσε τις συκοφαντίες...Τι εχει να φοβηθει ρε Ηλίθιε ο Ανδριόπουλος από τον Δεσπότη? Ισα ισα το αντίθετο γίνεται...Με την συμπεριφορά του Δεσπότη δείχνει ό,τι τρέμει τον Ανδριόπουλο (και καλά θα κάνει)!!!! Γεια σου ρε Παναγιώτη...
Ανωνυμε των 11:46νθα συμφωνήσω μαζί σου γιατι και εγω ημουν εκει και αποθηθηκα βιαια απο τους φουσκωτους... Και οταν φώναξα "άξιος" στον Πατριάρχη ένας μπράβος με αγριοκοίταξε λες και του έβρισα την μάνα!!! ειδικά όταν απο την εκκλησία του Αγ. Ανδρέα πηγαίναμε στο μητροπολιτικό μέγαρο εκεί φαγαμε πολύ ξύλο...Λες και είχαμε μουστακια και τσεμπέρια στο κεφάλι?Λες και είμασταν ΓΟΧ (Γραφικοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί)και θέλαμε το κακό του? Για σιγά ρε παιδιά...Και ο Χριστόδουλος είχε έλθει στην Πάτρα(αιωνία η μνήμη) Αλλά γελαστός άφηνμε τον κόσμο να τον πλησιάσει να του μιλήσει μέχρι και να τον ασπαστεί....Ενώ εδώ....Αστα...Πολύ κοσμικά πράγματα...Βλάπτουν την εικόαν του Παριάρχη...Λάθος όλα αυτά... ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ......που είσαι μεγάλε εθνάρχα...Μεγάλε ηγέτη...Μεγάλε πατριώτη...Μας λείπεις...Αθάνατος στις καρδιές μας ... Ν.
Ευτυχώς που καποιοι κατάλαβαν τη σημασία του Χριστόδουλου. Αλλά φαίνεται οτι πρώτα επρεπε να αντιμετωπίσουν τους μπράβους για να καταλάβουν. Γιατι τοση πολλή προστασία στον πατριάρχη στην Πάτρα ήρθε, στην Ελλάδα.Δεν ήταν στην Τουρκία....
Νομίζω ότι γίνεσαι αναιδής και αι- σχρή! Εγώ το έγραψα χάριν αστειό- τητος, για να γελάσεις! Σέβομαι τον ιστολόγο, που μας φιλοξενεί και δε σου απαντώ,όπως θα σου άξι- ζε!! Όσο για τη λέξη, που χρησιμο- ποίησες την πατρότητσα τη διεκδι- κεί ο μεγαλύτερος αυτής της ιδιότη-τας, που νομίζει όλους τους άλλους εκτός από τον εαυτό του. Αυτά και μη το συνεχίσεις, για να κρατηθεί το ιστολόγιο σε κάποιο επίπεδο!!
Όποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται!!! Χαχα πλάκα έχεις!!! Αν πιστεύεις λατρευτέ ανώνυμε ότι η μη έκφραση της άποψης μας κρατάει το επίπεδο του ιστολογίου τότε πρέπει να μπεις στη μηχανή του χρόνου και να γυρίσεις πίσω στη γνωστή επταετία! Θα σου έρθει κουτί!!
Υ.Γ 1 Λατρεύω την αναίδεια!!! Υ.Γ 2 Δε θα μου πει εσύ να μην το συνεχίσω! Ποιος πιστεύεις ότι είσαι?? (το ερώτημα στο βάζω σαν σπαζοκεφαλιά μπας και λύσεις τα υπαρξιακά σου)
Ρε παιδιά αυτή η τσούπα, πολύ αέρα έχει πάρει...σιγά - σιγά βρε κοπελίτσα μου. Θα πάθεις τίποτα...θα σε βρει κανα κακό βραδυάτικα...!!!! Για ηρέμησε λίγο λέω γω...
Τί να πρωτοσχολιάσει κανείς; 1.Γιατί το κείμενο αυτό εστάλη στο συγκεκριμένο ιστολόγιο σήμερα; 2.Τί και ποιοί είσθε εσείς που αυτοαποκαλείσθε και αυτοκαθορίζεσθε ως φύλακες της Ορθοδοξίας; Όλοι εμείς που δεν σας ακολουθούμε είμαστε προδότες της πίστεως ή μίσθαρνα όργανα της όποιας εξουσίας; 3.Γιατί υποτιμάτε τόσο τους καταστηματάρχες της πόλης μας,θεωρώντας ότι διακατέχονται απο φόβο έναντι του επισκόπου,τον οποίο στο κείμενό σας απο την μιά τον παρουσιάζετε ως κέρβερο και απο την άλλη τον "γλείφετε".Να χαρώ εγώ ορθόδοξον ήθος! 4.Καταλαβαίνω ότι θέλετε να δικαιολογήσετε την πασιφανή αποτυχία της εκδήλωσής σας,γι' αυτό και στείλατε μεθεόρτως την διαμαρτυρία σας,αλλά βλάκες δεν είμαστε... 5.Ήρθατε απο μιά άλλη πόλη να μας κάνετε το δάσκαλο....ολίγη αιδώς φίλτατοι. 6.Και κάτι τελευταίο:Δεν σας επιτρέπουμε να υποτιμάτε τον Πατριάρχη μας καιτην νοημοσύνη μας.ΈΧΟΥΜΕ ΚΡΙΤΉΡΙΑ και γνωση, να πάτε να πουλήσετε αλλού την προτεσταντίζουσα ορθοδοξία σας.
Το κακό είναι "κυρία' ή δις ό,τι κι αν είσαι ότι το επιπεδό σου είναι τέτοιο, που το μόνο, που χρειάζεσαι είναι ΕΜΠΤΥΣΜΟΣ και περι φρόνηση μια και λατρεύεις την αναίδεια και την αισχρότητα! Όσο για την επταετία ποτέ δεν υπήρξα λάτρης της και για ό,τι σμβαίνει σήμερα -και για την αναίδειά σου- αυτή είναι υπεύθυνη! Όσο για τα υπαρξιακά μου τα έχω λύσει προ πολ- λού μια και είμαι μιας κάποιας ηλικίας. Μήπως έχεις εσύ και ψά- χνεις μέσα από την αναίδειά σου να τα λύσεις;; Η άποψη σεβαστή, αλλά όταν είναι σωστά διατυπωμένη! Υ.Γ Δεν ήταν δικά μου τα επακολουθήσα- ντα σχόλια και ούτε προτίθεμαι να δώσω συνέχεια σε μια αμόρφωτη!
Είπαμε ρε παιδιά ότι ο Χρυσόστομος μπορεί να έχει πολλά τρωτά, αλλά να τον ανγάγουμε και σε παντοδύναμο δικτάτορα ή τρομοκράτη μιας ολόκλη-ρης πόλης σαν τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ Πάτρα πάει πολύ. Αδικούμε την ίδια την ύπαρξη της πόλης, που παραδοσιακά είναι και ΨΗΦΙΖΕΙ δημοκρατικά!Ότι ή ταν και είναι πολύ λίγος για τη μητρόπολη, που του δόθηκε ΜΑΛΙΣΤΑ! Δε δέχομαι όμως με τίποτα ότι είναι και τρομοκράτης!!
Κυρία Όλγα Νικολαϊδου, παρ' όλο που είμαι κι εγώ κάπως προχωρημένης ηλικίας, διασκεδάζω πολύ με τις μπούρδες που γραφονται στα σχόλια αυτού του blog. Προ καιρού κόπηκε και δικό μου σχόλιο επειδή χρησιμοποίησα ατόφια τη δημοφιλέστερη λέξη της ελληνικής γλώσσας, επειδή θα εμολύνοντο ενδεχομένως τα βλέμματα των ευσεβών χριστιανών, που θα τη διάβαζαν και οι οποίοι τσακώνονται και βρίζονται για ανύπαρκτα θέματα κρατώντας έτσι υψηλό το επίπεδο του blog. Ανώνυμος με το Μ κεφαλαίο.
Bλέπω πολλούς Χριστοδουλικούς εδώ μέσα γι' αυτό και τους αφιερώνω αυτό που κυκλοφορεί ήδη στο διαδίκτυο.
ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ Ξεσφράγισαν το σφραγισμένο ιδιαίτερο δωμάτιο του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου στο Παλαιό Ψυχικό και βρήκαν πάρα πολλά αντικείμενα μεγάλης χρηματικής αξίας. Τα κατέγραψε επιτροπή την οποία αποτελούσαν δικαστικές αρχές, ο διευθυντής της αστυνομίας, ο εκπρόσωπος της εφορίας, ένας συμβολαιογράφος, ο αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Χρυσικός, ο πρώην αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Συνοδινός, ο γνωστός Βρεσθένης Θεόκλητος Κουμαριανός, και δύο διάκονοι του Χριστόδουλου.
Τα πράγματα που καταγράφηκαν βρίσκονταν τόσο στο ιδιαίτερο δωμάτιο του Χριστόδουλου όσο και στα βεστιάριά του(= ιματιοθήκες) και στο υπόλοιπο ανάκτορό του. Μόνο τα μικροαντικείμενα τρεχούσης χρήσεως του δωματίου του ξεπερνούν σε αξία το ένα εκατομμύριο ευρώ. Αραδιάζουμε μερικά χαρακτηριστικά από τα καταγραμμένα.
600 ζεύγη χρυσά ή αργυρά μανικετόκουμπα.. Απ' αυτά τα 140 ζευγάρια έχουν διαμάντια και μερικά έχουν ζαφείρια. Πάνω από 100 πολύτιμα χρυσά και αργυρά στυλό και πέννες ανεκτίμητης αξίας. Πάρα πολλοί χρυσοί και αργυροί σταυροί ευλογίας με πολύτιμα πετράδια. Πολλές αρχαίες εικόνες. 30.000 ευρώ και 9 χρυσές λίρες σε φάκελο για τον π. Θωμά Συνοδινό. Ένας μεγάλος πολυτιμότατος πολυέλαιος Baccarat αξίας 50.000.ευρώ η ανώτερη φίρμα στον κόσμο. Καναπέδες και πολυθρόνες του σαλονιού, των γραφείων και των δωματίων από τις δυό ακριβότερες φίρμες του κόσμου Versace και Armani. Μεταξωτές κουρτίνες πολυτιμότατες από τις καλλίτερες φίρμες στον κόσμο σε όλο το ανάκτορο. Εκατοντάδες λευκά πουκάμισα, τα περισσότερα μεταξωτά. Εκατοντάδες μαύρα παντελόνια πανάκριβα. Εκατοντάδες ζεύγη παπουτσιών όλα από τις δυό ακριβώτερες φίρμες του κόσμου Sebago και Church' s, απ' αυτά που φορούν μόνο οι Άγγλοι πρίγκηπες, λόρδοι και άλλοι αριστοκράτες.. Ο Χριστόδουλος φορούσε μόνο τέτοια παπούτσια, που το κάθε ζεύγος τιμάται πάνω από 1.000 χίλια ευρώ. ( Όταν ανατράπηκε ο δικτάτωρ των Φιλιππίνων Μάρκος, βρέθηκε ότι η γυναίκα του είχε 80 ζεύγη παπουτσιών, ακριβά βέβαια αλλά συνηθισμένα). Τρείς δεκάδες σέτ με καθημερινά δεσποτικά άμφια. 50 επίσημες και μεγαλοπρεπείς αρχιερατικές στολές αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ η κάθε μία. 12 στέμματα ( μίτρες ) από χρυσό και πολυτίμους λίθους αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ το καθένα. Κυρίως έχουν διαμάντια. 100 εγκόλπια χρυσά και γεμάτα πολυτίμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ζαφείρια, αξίας 100.000 ευρώ το καθένα. 200 εγκόλπιοι σταυροί ίσης αξίας και παρόμοιας διακοσμήσεως ο καθένας. 25 ποιμαντορικές ράβδοι (πατερίτσες) χρυσές και αργυρές και ελεφάντινες (φιλντισένιες) γεμάτες πολυτίμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ρουμπίνια, αξίας κατά μέσον όρο 100.000 ευρώ η κάθε μία. 40 απλές αργυρές ράβδοι (βακτηρίες, μπαστούνια) με ημιπολυτίμους λίθους, αξίας 20.000 ευρώ η κάθε μία. Δύο υπερπολύτιμα δισκοπότηρα χρυσά, σκαλιστά έργα τέχνης, με πολυτίμους λίθους, δώρα το ένα του Βαρθολομαίου και το άλλο του πάπα Ρώμης Βενεδίκτου. Δεκάδες χρυσά και αργυρά κηροπήγια (δικηροτρίκηρα). Δεκάδες χρυσά και αργυρά επιτραπέζια κηροπήγια με πολυτίμους λίθους. Πολλές δεκάδες αργυροί δίσκοι σερβιρίσματος και κεράσματος. Δεκάδες αργυρές φρουτιέρες. Εκατοντάδες δωδεκάδων ποτήρια αργυρά και κρυστάλλινα υψηλής αξίας. Εκατοντάδες πανάκριβα αργυρά κρυστάλλινα και πορσελάνινα σερβίτσια ανυπολόγιστης αξίας. Εκατοντάδες δωδεκάδες πανάκριβα χρυσά και αργυρά κουταλομαχαιροπήρουνα φίρμας Christofie, που είναι η ακριβώτερη στον κόσμο. Εκατοντάδες πορσελάνινες δωδεκάδες πιάτων. Εκατοντάδες πορσελάνινες και αργυρές πιατέλλες. Βαρύτιμες μεταξωτές κουρτίνες σε όλο το ανάκτορο. Εκατοντάδες ζεύγη μεταξωτές μπιζάμες. Δεκάδες μεταξωτές κλινοστρωμνές και μαξιλάρια. Τέσσερες ζωγραφικοί πίνακες αμύθητης αξίας που ανήκουν στο Μουσείο Μπενάκη και τους νοίκιαζε με μηνιαίο μίσθωμα που του καθενός η αξία είναι όσο τα μηνιαία μισθώματα τριών μεγάλων και πολυτελών ρετιρέ. Έξι γκραβούρες με πανάκριβο μηνιαίο μίσθωμα από το ίδιο Μουσείο. Πάρα πολλά και πανάκριβα έπιπλα από πολύτιμα ξύλα υφάσματα μέταλλα και γυαλιά, φτιαγμένα από τις 4 μεγαλύτερες και ακριβώτερες φίρμες στον κόσμο. Τα αρχιτεκτονικά σχέδια για δύο βίλλες-ανάκτορα του Χριστοδούλου, για να ξεκουράζεται, που θα κτίζονταν σε τεράστια οικόπεδά του πανύψηλης αξίας, ένα στην Ερμιονίδα και ένα στον Άγιο Ιωάννη Θεολόγο σε πανέμορφες τοποθεσίες. Ένα τεράστιο ποσό (πολλά εκατομμύρια ευρώ ), για να κτιστή ειδικό μουσείο με την επωνυμία «Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος», για να φυλάγωνται και να εκτίθενται εκεί σε κοινή θέα οι στολές, οι μίτρες, οι πατερίτσες, και όλα τα λειτουργικά και μη λειτουργικά κοσμήματα και σκεύη του Χριστόδουλου στους αιώνες των αιώνων, μαζί και με τα έξοδα συντηρήσεως τόσο του μουσείου όσο και των εκθεμάτων, και με τους μισθούς των υπαλλήλων του μουσείου.
...Και μια ξεραμένη πορτοκαλάδα στο ποτήρι, πάνω στο γραφείο του, την οποία δεν πρόλαβε να πιή, γιατί πέθανε. Είχε μέσα και το καλαμάκι.
Στην Ελλάδα δεν υπάρχει πρόεδρος δημοκρατίας ή πρωθυπουργός, πρώην και τωρινός, ή βιομήχανος ή εφοπλιστής που να έχη σπίτι με τέτοια οικοσκευή και τέτοια ρούχα, παπούτσια και κοσμήματα.
Δεν έρχεται όμως πρώτος στον κόσμο ο Χριστόδουλος, αλλά μόλις τρίτος. Οι δυό πλουσιώτεροί του είναι η βασίλισσα της Αγγλίας και ο σουλτάνος του Βόρνεο. Υπολογίζεται, ότι τον περνούσε και ο δικτάτωρ της Ρουμανίας Τσαουσέσκου.
Άνθρωποι του Χριστόδουλου λένε ότι στο χρηματοκιβώτιο του σπιτιού του υπήρχαν κατά τις τελευταίες ώρες του και 7 εκατομμύρια ευρώ για τις τρέχουσες ανάγκες (καθημερινά ψώνια κ.λ.π), τα οποία όμως παρ' όλες τις έρευνες δεν βρέθηκαν.
Και όλα αυτά ήταν μόνο το πρόχειρο πορτοφόλι του Χριστόδουλου για τα καθημερινά έξοδά του. Αγνοείται, τελείως πού βρίσκονται οι κύριες καταθέσεις του στο εξωτερικό ή εσωτερικό, μετοχές, επενδύσεις, ακίνητα, κ.λ.π. Θα πούν μερικοί κακοπροαίρετοι. «Και τι τα ήθελε όλ' αυτά ο αρχιεπίσκοπος ;». Δεν σκέφτονται οι αδιάκριτοι και απερίσκεπτοι ότι ο Χριστόδουλος όλ' αυτά τα εξοικονόμησε, επειδή του χρειάζονταν για το εισιτήριο του στον παράδεισο;
Οι ευσεβείς χριστιανοί πρέπει να ζουν με λιτότητα και συνετή οικονομία, ώστε να ρίχνουν στο δίσκο της Εκκλησίας όσο μπορούν μεγαλύτερο οβολό, διότι είναι κρίμα ένας αρχιεπίσκοπος να μην μπορέση να συγκεντρώση το ποσό που του χρειάζεται για να κόψη ένα εισιτήριο για τον παράδεισο, σαν αυτό του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Αυτός είναι « Ο Χριστόδουλός σας», όπως είπε κάποτε κι ο ίδιος.
Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνός Σεπτεμβρίου 2008
Ντροπή σας! Αίσχος και όνειδος! Τυμβωρύχοι! Ιερόσυλοι! Ντροπή και σε σας κ. Ανδριόπουλε που αναρτήσατε τέτοιο κατάπτυστο "σχόλιο". Να το βγάλετε αμέσως! Είναι ό,τι χειρότερο και πλέον βλάσφημο υπάρχει στο ιστολόγιό σας. Δεν έχετε το δικαίωμα να προσβάλλετε τον Μακαριστό Χριστόδουλο και μαζί Του εκατομμύρια ανθρώπων που Τον πίστευσαν. Βάλτε τέρμα σε αυτόν τον κατήφορο...
ΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 6 ΚΑΙ 50 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΗΛΙΘΙΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΘΝΑΡΧΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ....ΠΟΙΟΣ ΝΟΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΣ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ/ ΓΙΑ ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ ΛΙΓΟ... ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΑ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ... ΤΙΜΗ ΔΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ... ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ......ΠΑΙΔΙΑ ΗΡΕΜΗΣΤΕ....ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.....ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΜΑΚΑΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΘΝΑΡΧΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ...
Ανώνυμε των 6:50 είσαι τόσο άρρωστος κακόμοιρο; Τόσο πολύ φοβάσαι τον Χριστόδουλο, ακόμα και απ' τον τάφο; γιατί τόσο μίσος; Επειδή ήταν ο αγαπητός, ο χαρισματούχος ηγέτης; Επειδή δεν χαριζόταν σε κανένα; Επειδή ο λαός μας θα τον θυμάται για πάντα; Δεν ντρέπεσαι; Τόσο χαμηλό IQ διαθέτεις; Αίσχος! Χριστοδούλου του μακαριωτάτου και θεοπροβλήτου αρχιεπισκόπου Αθηνών και ΠΑΣΗΣ Ελλάδος, ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ! ΑΘΑΝΑΤΟΣ!
ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΦΗΣΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. ΑΜΑ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΛΙΠΟΝΤΟΣ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΥ-ΚΟΝΦΕΡΑΝΣΙΕ-ΨΕΥΔΟΕΘΝΑΡΧΗ ΝΑ ΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΝΗΣΣΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
Για ποια λογοκρισία μιλάς κυρά μου; Αγνοείς την σημασία των όρων. Μιλάμε για ένα κατάπτυστο ρυπαρογράφημα που κυκλοφορείται στο διαδίκτυο, όπως χιλιάδες άλλες αηδίες. Τι θέση έχει όμως εδώ σε ένα σοβαρό(;;;) ιστολόγιο; Αγαπητέ, για να απαλείψω τα ερωτηματικά, να το βγάλεις αμέσως! Αλλιώς να το κλείσεις το μπλογκ! Να παρέμβει αυτεπαγγέλτως ο εισαγγελεύς. Ντροπή!
Λυπάμαι, γιατί δε θα συμφωνήσω καθό λου με τον κ. του μακρού σχολίου. 1. Εγώ δεν τον "πήγαινα" καθόλου το Χ. Εκείνος όμως, όταν βάδιζα στην παραλία της Αμοργού μου απηυ- θυνε το λόγο κι ας ήμουν με ένδυμα μπάνιου!Ως εκ τούτου ντράπηκα να τον πλησιάσω! Αυτό για τον μακαρι στό λέει πολλά. Μπορεί να είχε "αμύ θητο" πλούτο, αλλά είχε και περίσ- σευμα καρδίας και το διέθετε ανά πάσαν στιγμή! 2. Πολύ υπερβολικά μου φαίνονται όλα αυτά να τα είχε, διότι που-θενά δε φάνηκαν! Εν τάξει αρχιεπί- σκοπος ήταν και θα είχε κάτι καλό, αλλά μέχρι αυτά, που γράφονται πάει ΠΟΛΥ!! 3. Θα συμφωνήσω- παραδόξως- με την Ο.Ν σχετικά με τη λογοκρισία. Ο καθένας ας γράφει ό,τι θέλει και κρίνεται!! Υ.Γ. Δε θα ανοίξω κουβέντα με την Ο.Ν. θα της πω όμως το γνωστόν :"πυρ, ΓΥΝΗ και θάλασσα!!' Κι όταν η γυνή έχει την κεφαλή της Άπαγε!!
Ακομα και να ηταν αληθεια ολα αυτα τα γελοια , ο Μακαριστος δεν ειπε ποτε γι τους αιμοδιψεις αμερικανους , οτι το ΦΑΝΑΡΙ και οι ΗΠΑ διαπνεονται απο τα ιδια "ιδανικα" . ΑΙΣΧΟΣ .
NOULIS. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Ο,ΤΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ; ΚΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΥΣ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ; ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΚΥΡΙΕ NOULIS. ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ. ΤΟΣΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΥΓΕ ΟΣΟ ΖΟΥΣΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ... ΦΟΒΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ. ΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.
Έστω ότι είναι ρυπαρογράφημα το κείμενο με τον Χριστόδουλο, αφού εσύ ξέρεις την αλήθεια γιατί ασχολείσαι? Ο καθένας έχει την άποψη του. Κατά τη διάρκεια της ανθρώπινης ιστορίας έχουν περάσει χιλιάδες προσωπικοτήτων με "πιστούς" και πολεμίους.
Όσον αφορά τον εισαγγελέα είναι busy αυτήν την περίοδο γιατί ασχολείται με τον Αδερφό Χριστιανό Εφραίμ!
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΑΠΟ "ΚΑΤΙΝΕΣ" ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΕΘΝΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΠΑΠΑΦΛΕΣΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΜΑΣ ΟΛΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ... ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΙΛΩΘΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ....ΤΙ ΒΟΒΕΙΣΘΑΙ ΑΝΟΗΤΟΙ? ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΔΩ...ΜΑ ΖΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΨΕ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ...ΜΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΚΟΛΑΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΘΑ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ:ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ.... ΜΗΝ ΦΟΒΕΙΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ...ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ "ΟΤΙ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ".... ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ....ΖΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ...ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ...ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ...ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΨΕΥΔΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΑΞΕΣΤΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΝΕΨΑΝ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ....ΔΕΝ ΧΩΝΕΨΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ....ΤΟΥΣ ΜΠΗΚΕ ΣΑΝ ΚΑΡΦΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ... ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΩΝΕΨΑΝ ΟΤΙ ΜΙΛΑΓΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΛΟΙ ΓΙΝΗΚΑΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΛΑ....ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΥΨΩΣΕ ΦΩΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΗΡΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΔΥΝΑΜΕΙΣ..... ΜΑ ΒΡΗΚΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ...ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΣΚΟΥΡΑ....ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΥΓΧΩΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΑΠΟ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ.....ΤΟΥΣ ΖΑΛΙΣΕ ΑΥΤΟ.....ΤΑ ΕΒΑΨΑΝ ΜΑΥΡΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΣΚΟΤΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΟΙ ΔΙΑΒΟΛΟΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΟΤΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΑΟΣ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΝ ΤΟ ΣΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΛΕΙΨΑΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ.......ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΠΕΝΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΣΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΛΑΨΕΙ..... ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Κ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ....Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΤΟΝ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ ΚΑΘΕ ΑΝΟΗΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΣΠΙΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΣΥΡΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ....ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ......ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΕΙ......ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΑΣ ΦΩΝΑΖΕ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ : ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!! ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ ... Ν.
Σχετικά με το αν είναι αλήθεια ή όχι το ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ με τον μακαριστό,μιά γεύση του(της χλιδής που ζούσε) ήταν η διαμονή του στο ξενοδοχείο FOUR SEASONS με 8000 ευρώ την βραδιά, που το είχε παραδεχτεί κι ο ίδιος. Άλλωστε δεν το έχει διαψεύσει η Αρχιεπισκοπή ή η Χρυσοπηγή και τα στοιχεία τα δημοσίευσε η Άντζυ Σταθάτου ως "το μυστικό του σφραγισμένου δωματίου" στις εφημερίδες.
Χριστόδουλε σε πάμε πολύ σε αγαπάμε.. Χριστόδουλε γερά και εμείς από κοντά. Χριστόδουλε θυμήσου οι νέοι ειναι μαζί σου... Στο μάτι σας έχει μπει ο Χριστόδουλος ε???? αχαχαχαχαχαχα....ρεεεεεε Ορνια εχει πεθάνει....ρεεεεεεε,....Βγήτε τώρα να λέτε τις ανοησίες σας....Απύλωτα στόματα που ξερνούν δηλητήριο....
παιδιά ο χριστόδουλος επισκίασε τον "ΠΡΩΗΝ ΠΑΠΙΚΟ" και νυν προστάτη της ορθοδοξίας τον πολύ Λαυρέντιο, τον μέγα εκδότη και τα παρόμοια. πείτε καμιά λέξη γι' αυτόν μη στενοχωρηθεί.
Υ.Γ. το "πρωην" σας λέγει κάτι; ο άνθρωπος είναι κολλημένος στο παρελθόν του ως σημείο διαφοροποίησης γιατί το "νυν" του είναι συνηθεισμένο. κρίμα
Περαστικά σε σένα ανώνυμε των 6/11 8:03. Αν και στην περίπτωσή σου μόνο περαστικά δεν θα είναι, γιατί πρόκειται για ανήκεστο βλάβη του εγκεφάλου σου, αν πιστεύεις τα ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ λιβελογραφήματα εναντίον του ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΘΝΑΡΧΟΥ κυρού Χριστοδούλου. Δεν πειράζει. Εκείνος σας συγχωρεί,΄όπως συγχωρούσε εν ζωή όλους τους συκοφάντες του. Εκείνο όμως που δεν πρόκειται να καταφέρετε είναι να τον βγάλετε από τις καρδιές μας, να σβήσετε την αγάπη του λαού προς τον πρόσωπό του. Ήταν και θα είναι ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΜΑΣ!
Νομίζω ότι το πρώην παπικός ,σημαίνει ότι δεν ήμουν στην αλήθεια της Ορθοδοξίας,την ανακάλυψα και την ασπάστηκα. Τώρα κάποιοι θέλουν να με ξαναφέρουν πίσω; Ήμουν εκεί,και σου λεω να μην πας και εσύ. Μείνε στων πατέρων σου τη θρησκεία που είναι χρυσάφι .
ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΑΠΗΤΕ 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1:57...ΠΕΣΤΑ....ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΜΑΣ...ΝΑ ΖΕΘΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΟΣ....ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ...
Σε αυτον που μιλαει για τα πανακριβα ξενοδοχεία του Χριστόδουλου, απλά του υπενθυμιζουμε οτι ο Πατριάρχης κ Βαρθολομαιος μαζι με τον Αρχ/πο Αμερικης το καλοκαιρι παρεθεσε δειπνο στην αντιπροσωπεία απο την Πατρα στο Ξενοδοχεις FOUR SEASONS της Κων/πολης. Αυτο πως το κρίνετε; απαντηστε μας κι εσεις κ Ιστολογε. Επίσης ο νεος Αρχ/πος χρησιμοποιει και αυτος συνοδευτικα και φρουρά και το περιφημο ΦΑΕΤΟΝ! Mη ξεχνατε οτι στην αρχή ο νυν Μακαριωτατος ειπε οτι δεν θελει τιποτα απο την πολυτέλεια του Μακαριστού! ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ!
idioi pateres den exoume; ti allakse; mipws i8eles kati kai den sou to edwsan kai pas pantou legontas oti isoun kai den eisai pia! siga to prama me geia sou kai xara sou, poulise mas biblia kai bgale xrimata, ekei se petaksan emeis se pirame me tin prika!!
Την εποχή που έγινε Αρχιεπίσκοπος ο Χριστόδουλος, λόγω της πολιτικής Σιμήτη, που δεν διέφερε σε τίποτα σχεδόν από αυτή της Ν.Δ., οι Έλληνες, ίσως από τις ελάχιστες εποχές της ιστορίας μας δεν είχαμε πολιτικά πάθη και διχόνιες. Παράλληλα μέχρις εκείνη την εποχή ξέραμε ότι το 99% των Ελλήνων είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι. Μόλις ήρθε ο Χριστόδουλος, μας είπε ότι πραγματικοί Χ.Ο. είναι μόνο 3.000.000, όσοι δηλαδή ψήφισαν για τις ταυτότητες, ενώ στις δημοτικές εκλογές του 2002 μας είπε ότι πραγματικοί χριστιανοί είναι οι ψηφοφόροι του Καρατζαφέρη. Παράλληλα οι Έλληνες χωρίστηκαν σε Χριστοδουλικούς και αντιχριστοδουλικούς. Παράδειγμα τα πιο πάνω φανατικά σχόλια. Για τέτοιο Εθνάρχη μιλάμε.
Αγαπητέ ανώνυμε των 1.31΄συμφωνώ α- πόλυτα μαζί σου. Ενώ στην πραγματι-κότητα και ΜΕΓΑΛΟΣ και αγαθών προ- θέσεων ήταν έκανε σφάλματα σχετικά με την ανάμειξή του στα πολιτικά πράγματα με αποτέλεσμα ν' αγαπηθεί στα τελευταία χρόνια από τη μια πα-ράταξη "της δεξιάς του Κυρίου" και να μισιθεί και περιφρονηθεί απ' ό- λους τους άλλους.. Όσον αφορά το θέμα των ταυτοτήτων, όταν έγινε πρωθυπουργός ο Καραμνλής, που είχε υπογράψει, "ανέκρουσε πρύμνναν"!! Δυστυχώς αυτή είναι η κακή του πλευρά καθώς και τα 2 πρώτα χρόνια της αρχιεπισκπίας του με τις ατέ- λειωτες περιοδείες, τα ανέκδοτα κ.λπ. Αλλά έχω ξαναπεί ας τον ΑΦΗ- ΣΟΥΜΕ-επί τέλους να αναπαυθεί και ας τον κρίνει ο ΘΕΟΣ και η ιστο- ρία. Ούτε φανατισμός ούτε και αναθεματισμός πρέπει για το πρόσω- πό του και πάλι ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ!!
Πολύ μίσος βλέπω ρε λεβέντες μέσα στην Εκκλησία (υποτίθεται) της ΑΓΆΠΗΣ. Δεν νομίζετε ότι πρέπει να σταματήσει το πράγμα ως εδώ. Ας αρχίσει πρώτος ο Δεσπότης. Ας σταματήσει να κυνηγάει τους Ιερείς με τόσο μίσος λες και ο ίδιος είναι ο τέλειος. Ταπείνωση ρε.ε.ε.ε.ε και Αγάπη θέλει ο Χριστός. Αφήστε τις μπούρδες και τις ειδωλοκατασκευές.
ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΧΩΝΕΨΕΙ ΡΕ ΣΕΙΣ???? ΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΑΠΑΦΛΕΣΑΣ ΠΕΘΑΝΕ ΡΕ ΟΡΝΙΑ...ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ!!!!ΜΗ ΦΟΒΕΙΣΘΑΙ.... ΓΙΑΤΙ ΤΩΝ ΛΑΣΠΩΝΕΤΕ... ΡΕ ΣΥ ΑΝΟΗΤΕ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΧΕΙΡΙΤΟΝΙΑ ΕΙΤΕ ΔΙΑΚΟΝΟΥ ΕΙΤΕ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΕΙΤΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ? ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΑΣΧΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΕΙ ΘΑ ΑΚΟΥΓΕΣ ΕΚΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ. Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΤΑΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ...Ή ΜΗΠΩΣ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΤΑΝ ΔΕΞΙΟΣ?] ΑΜΑΝ ΑΥΤΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ....ΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ...ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΚΑΜΠΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΙ ΤΟ ΠΑΛΕΥΕΙΣ? ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΕΙ...ΑΣΤΟ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ!!! ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΚΟΥΣ, ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥς ΜΠΗΚΕ ΣΦΙΝΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ...ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΝΙΘΗΣΕΙ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ-ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ ΑΠΙ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ-ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΙΔΕΟΙ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΚΟΥΣ...ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΣΟΥ... ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ nik ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ...ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΕΣΥ... ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ ΡΕ ΣΥ ΑΣΧΕΤΗ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΟΤΑΝ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΤΗΣ? ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ ΡΕ ΑΣΧΕΤΗ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΝΕΟΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑΠΟΘΕΤΟΥΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΙΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ? ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ? ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ?\ ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ? ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΠΑΝΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ?ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΕΡΕΤΩΣ?ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑΝ ΨΩΜΙ(ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ 8000 ΜΕΡΙΔΕΣ ΦΑΓΗΤΟ!!! ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ ΠΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΛΟΓΙΖΕΣΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΥΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΒΡΙΖΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ.... ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΥΤΗ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ... ΧΑΙΡΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ... Ψ.
O παπα - Σάββας με τον Πατριάρχη! Η σχετική φωτο στο σάιτ της Μητρόπολης Πατρών! Μπράβο στον Πατριάρχη μας που έδωσε σημασία στον σεβαστό γέροντα, όταν άλλοι του δίνουν πίκρες τωρα στα γεράματα
Σε μια άλλη φωτογραφία στο σάιτ της Μητρόπολης βλέπουμε καθαρά τον "αγωνιστή" της πίστεως παπα Τάσο Γκοτσόπουλο να προσκυνά τον Άγιο Μύρων του Οικουμενικού Πατριαρχείου. Δεν είναι κι αυτός της παναιρέσεως του Οικουμενισμού παπα Τάσο μου; Πώς τον πλησιάζεις;
Ο ΠΑΠΑ-ΤΑΣΟΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΥΡΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ! Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΥΡΩΝ ΧΡΥΧΟΣΤΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΜΥΡΩΝ ΤΗΣ ΛΥΚΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑ-ΤΑΣΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΚΑΛΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ(ΩΣ ΤΩΝ ΤΩΡΙΝΟ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΜΥΡΩΝ) ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΝΑΟΥ.
Ψ Η λέξη δημαγωγία σου λέει τίποτε;Στην Εκκλησία δε θελουμε επισκέπτες αλλά συνειδητούς Χριστιανούς.Ξέρεις έστω και ένα που να γινε από τα ανέκτοτα;Επισκέπτες είναι και θαυμαστές του δημαγωγικού του προφίλ,τίποτε άλλο. Ο Θεός ας τον αναπαύσει!
Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ "ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ"
Κύριε Μιχαλόπουλε, Επειδή αμφισβήτησαν μερικοί (π.χ. Τροκτικό, Ρεσάλτο κ.λ.π. ) την αξιοπιστία του άρθρου "ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ" με μόνα τους επιχειρήματα κατηγόριες για δήθεν προβοκάτσια και συκοφαντία ( λες και απειλείται η Εκκλησία, αλίμονο μας αν η Εκκλησία εξαρτιόταν από την ηθική υπόσταση των αντιπροσώπων της ) σας θέτω υπ’ όψιν την άποψη του Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβροσίου που έγραψε στο blog του σε σχετική ερώτηση. Είναι η μόνη επίσημη εκκλησιαστική άποψη για την ώρα κι έχει σημασία διότι ο κ. Αμβρόσιος ήταν αυτάδελφος του μακαριστού Χριστοδούλου ,γνώστης της προσωπικής του ζωής και κομιστής της Διαθήκης του στον Αρχιεπίσκοπο.
Ο/Η A.Z. είπε... Σεβασμιότατε Θα ήθελα τη γνώμη σας για το άρθρο ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ του περιοδικού ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ. Έγινε γνωστό σε όλα τα blogs. Τα στοιχεία τα είχε δημοσιεύσει η Άντζυ Σταθάτου ως "το μυστικό του σφραγισμένου δωματίου" στις εφημερίδες κι από εκεί μάλλον πάρθηκαν. Η Αρχιεπισκοπή και η Χρυσοπηγή, επισήμως, δεν έχουν διαψεύσει ούτε αποδεχτεί τίποτε. Είστε νομίζω ο πλέον αρμόδιος, να αναφέρετε με επιχειρήματα κι όχι εξορκίζοντας, όπως κάνουν ορισμένα blogs, για την όλη υπόθεση στοιχεία. Ίσως σας βάζω δύσκολα, αλλά πρέπει να δοθεί μια απάντηση από κάποια επίσημα χείλη. Ευχαριστώ. 7/11/2008 3:03 μμ
Ο/Η ΣΤΟΧΑΖΟΜΑΙ και ΓΡΑΦΩ...... είπε... " Ο/Η A.Z. είπε... Σεβασμιότατε Θα ήθελα τη γνώμη σας για το άρθρο ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ του περιοδικού ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ....."
Απαντώ: Αγαπητέ/ή μοι, 1. Και εγώ ανέγνωσα το περιεχόμενο του συγκεκριμένου άρθρου. Αισθάνθηκα λύπη και αγανάκτηση. 2. Δεν είμαι εις θέσιν να απαντήσω, διότι δεν γνωρίζω τίποτε περισσότερο από τα αναγραφόμενα, ψευδή ή αληθινά, στο δημοσίευμα. Ουδείς εκ των προσώπων του στενού περιβάλλοντος του μακαριστού Αρχιεπισκόπου μπόρεσε να μου επιβεβαιώσει τα αναγραφέντα. 3. Μοναδική εξαίρεση υπήρξεν ο άλλοτε Αρχιδιάκονος του κυρού Χριστοδούλου π. Άνθιμος, ό οποίος μόνον άπαξ μου ωμίλησε με πόνο ψυχής, για να μου περιγράψει την αχαρακτήριστη συμπεριφορά των προσώπων, τα οποία ενήργησαν την καταγραφήν. Καταγράφοντας τα αντικείμενα προέβαινον σε ανίερα και ασεβή σχόλια εις βάρος του νεκρού, ένεκα των οποίων ο π. Άνθιμος διαμαρτυρόμενος απεχώρησε από την Επιτροπήν, απεσύρθη εις τι δωμάτιον της κατοικίας και ανελύθη εις δάκρυα γιά την κακοποίηση που υφίστατο ο Γέροντάς του, νεκρός πλέον, ο εν ζωή πολυδοξασμένος Αρχιεπίσκοπος. 4. Επίσης η ευγενεστάτη Κυρία Σ., ανήκουσα στην την Αθηναϊκήν κοινωνίαν των προσώπων με υψηλό εισόδημα, μου ωμίλησε με παράπονο για την κακοποίηση του μακαριστού Χριστοδούλου, λέγουσα: 'γιατί δεν βγαίνει κάποιος από σας να υπερασπισθή την μνήμην του αειμνήστου Χριστοδούλου; Εμείς από την εταιρείαν μας και από την οικογένειάν μας εδωρήσαμε στον Μακαριστό Χριστόδουλο τις κουρτίνες, τα φωτιστικά, τα επιπλα, τον Καναπέ Versasse κ.α. μόνο και μόνο από αγάπη και σεβασμό προς την Εκκλησία. Δεν μπορεί το σπίτι του Αρχιεπισκόπου να είναι μίζερο"! Αυτά μου είπε. 5. Μετέφερα το παράπονο της Κυρίας Σ. στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο, η οποία όμως δεν έδειξε παραπέρα ενδιαφέρον. Αγνόησε παντελώς το ζήτημα. 6. Μετέφερα επίσης το παράπονο αυτό και σε πρόσωπα, που ανήκαν έως χθες στην αυλή του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου. Ουδείς όμως προέβη σε κάποια ανακοίνωση. 7. Δεν γνωρίζω λοιπόν τίποτε επί της ουσίας. Επαναλαμβάνω, ότι ουδείς μπόρεσε να μου επιβεβαιώσει το δημοσίευμα. Αλλά και ουδείς υποβλήθηκε στον κόπο να το διαψεύσει. Άρα "δρυός πεσούσης, πας ανήρ ξυλεύεται". 8. Μετά την άνοδό του στον Αρχιεπισκοπικό θρόνο δεν υπήρξα ουδ΄ επί στιγμήν ένα μέλος του στενού κύκλου του Χριστοδούλου. Όταν με εδέχετο σε συνεργασία, τότε που ήμουνα Πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Σχέσεων, με δεχόταν στο Γραφείο του, στην οδό Αγ. Φιλοθέης! Στον πρώτο όροφο της κατοικίας του, στο Ψυχικό, για πρώτη φορά ανέβηκα μετά την εκδήλωση της ασθενείας του, κυρίως μετά το ΜΙΑΜΙ! 9. Ούτε και οι της Αδελφότητος "ΧΡΥΣΟΠΗΓΗ" γνωρίζουν κάτι περισσότερο. Ο Χριστόδουλος είχε κόψει τα νήματα της επικοινωνίας μαζί τους. Κρατούσε μια τυπική μόνο σχέση με την Χρυσοπηγή! Έτσι τον είχαν κατηχήσει (καταντήσει, θα έλεγα) κάποιοι εκ του κύκλου του. 10. Προσωπικά έμεινα πιστός στη φιλία μας. Αλλά και επικριτικός, οσάκις τούτο ήτο αναγκαίον. Εκείνος όμως δεν ετίμησε τη φιλία μας. Μοναδική εξαίρεση ήταν στα τέλη της ζωής του, όταν εις εμέ, και όχι σε κάποιον άλλον εκ των συνεργατών του, ενεπιστεύθη την Διαθήκην του. Ήτο αυτή μια κορυφαία πράξη αγάπης και εμπιστοσύνης, αλλά αυτή ήλθε πολύ αργά.... Ας είναι αιωνία η μνήμη του. +Ο Κ & Αι. Α 7/11/2008 11:41 μμ
Κύριε Ψ. μάλλον άσχετος και ανόητος , για να μην πω κάτι χειρότερο εί- σαι ΕΣΥ! Το διάβασες όλο το σχόλιό μου;; Τόσο ΚΑΦΡΙΛΑ πιά! Απομόνωσες ένα τμήμα, για να χύσεις το δηλητή- ριό σου;; Μήπως αυτά, που έγραψα είναι ΨΈΜΑΤΑ;;Όσο για το άν έχω παραστεί σε χειροτονίες σε πάμπολ- λες!! Τούτο μόνο σου λέω ΛΥΠΑΜΑΙ το Μακαριστό, που ειχε τέτοιους οπα- δούς σαν και του λόγου σου και σαν όλους τους λοιπούς, που κάνουν σαν μαινόμενοι ταύροι! Φαντάσου να ζού- σαμε σε άλλες εποχές, ό,τι αντίθε- το θα το είχατε ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΕΙ. Μω- ρε χριστιανοί να σου πετύχουν. Ταύ- τα και μένω! Ω. τα
Στην δοξολογία ήσαν όλοι παρόντες ΑΠΟΥΣΙΑΖΕ μόνον ο ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ που δεν ανεχόταν αυτό το κοσμικό φρόνιμα των πολλών μπλά-μπλά στον αγιασμένο χώρο Του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ χουντική συμπεριφορά του Πατρών να απειλεί με τιμωρίες όσους κληρικούς δεν παραστούν δε σας ενοχλεί κύριε Ανδριόπουλε;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε γράψατε τίποτε;
Η δημόσια - Δημοκρατική ενέργεια-πολιτιστική εκδήλωση της παρουσιάσεως ενός βιβλίου, λαμβάνοντας την αρχή της επικαιρότητος, σας ενόχλησε περισσότερο ;
Τι έχει να φοβηθεί ο Πατριάρχης από ελάχιστους ανθρώπους;
ανώνυμε 10:30, αλλ΄αντ' άλλων λες!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι φυσικά πρέπει να τους μαζέψει τους ιερείς με τη ράβδο του ο Πατρών άλλωστε γι' αυτό την έχει για να παιδεύσει και να επιβάλλει την τάξη. οι ιερείς ας φάνε και ξύλο καλό τους κάνει οι λαϊκοί όμως όχι κύριε ανώνυμε
Συνανωνυμε 10:30 μμ , το ξαναλεμε μηπως το εμπεδωσουμε : Δεν ειμαστε στα ενδοξα χρονια του ΒΑΛΛΗΝΔΡΑ ! Ειμαστε στα χρονια του ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΟΥ ΑΛΕΞΙΠΤΩΤΙΣΤΗ .
ΑπάντησηΔιαγραφήΉθελα να επισημάνω την άρτια οργάνωση από πλευράς μητροπόλεως όσον αδφορά τα του πρωτοκόλλου, ομιλιών, δώρων κ,λ.π., αλλά η συμμετοχή του κόσμου ήταν απογοητευτική τόσο κατά την πομπή όσο και μέσα στον Ι. Ναό.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί βέβαια συνέβη και το εξής ευτράπελο. Γνωστός και συμπαθής ιεροκήρυκας-αρχιμανδρίτης, στενός συνεργάτης του Μητροπολίτη, με ιδιαίτερη αγάπη σε cafe, παρακινούσε τον κόσμο να φωνάζει "άξιος" και να χειροκροτεί τον Παναγιώτατο, λες και ήταν από αυτούς τους πληρωμένους χειροκροτητές-κλακαδόρους που εκτελούν τις εντολές των αφεντικών τους. Δεν έχει ανάγκη από στημένα χειροκροτήματα η σεπτή κορυφή της Ορθοδοξίας.
Το άλλο που ήθελα να επισημάνω ήταν η παρουσία τόσο πολλών μητροπολιτών που πέρασαν εντελώς απαρατήρητοι λές και τους κάλεσαν να συμπληρώσουν το όλο ντεκόρ... Κρίμα. Πάντως και το χλιαρό χειροκρότημα άμα τη εμφανίσει του Ιερώνυμου στην πλατεία Τριών Συμμάχων, μας θύμισε εποχές από Χριστόδουλο, τότε που γινόταν χαμός! Αυτά.
Ταπεινή και αθόρυβη η παρουσία και προσφορά των Πατρινών τη καταγωγή διακόνων του Πατριάρχη, Μαξίμου και Ανδρέου, οι οποίοι ως άλλοι σύγχρονοι κυρηναίοι είναι οι πολύτιμοι συνεργάτες και συνοδοιπόροι της σταυρικής πορείας του Παναγιωτάτου. Χθες ήταν προσιτοί και ιδιαίτερα χαρούμενοι για την παρουσία τους στην Πάτρα. Εύγε τους και ας μην κρατάνε κακία σε ορισμένους τοπικούς εκκλησιαστικούς κύκλους, οι οποίοι τους αντιμετώμιζαν ως "τα μωρά του κόσμου", τα οποία, όμως, εξέλεξε ο Θεός να τον υπηρετήσουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά θα ηταν "απογοητευτική "η συμμετοχή του κόσμου. Ειναι εποχή για επίδειξη αυτη που περνάμε; Οσον αφορά την αρια οργάνωση της μητροπόλεως για τα δώρα και τις ομιλίες, μήπως θα επρεπε να ασχοληθεί με πιο σημαντικά θέματα και να μας το πει αν δεν το ξέρουμε οτι ασχολείται. Γιατί πάλι να φωνάξει ο κόσμος αξιος στον πατριάρχη; τον χειροτονησαν και δεν το καταλάβαμε; Μη συνεχίζετε κυριε Ανδριόπουλε να αναρτάτε φωτογραφίες από τα διάφορα συμβαίνοντα για την επισκεψη του πατριαρχη. Φτάνουν οι δοξολογίες. Δημιουργουν αρνητικές αντιδράσεις.....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔ.Γ.
@ Ανώνυμε 9:22
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα πρέπει να ξέρεις καλά τον Απόστολο Ανδρέα. Ο ίδιος σου είπε ότι απουσίαζε; Έχεις το στυλάκι του ξερόλα και την απόλυτη βεβαιότητα ότι κατέχεις μόνο εσύ την αλήθεια. Αυτό εμφαίνει η δήλωσή σου για την απουσία του Αποστόλου στον ναό του.
Όταν τον ξαναδεἰς το Άγιο, ρώτα τον και για τον Άγιο Σημάτη. Να του ιστορήσω μιαν εικόνα από τώρα;
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΟΑΔΙΚΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤούτο μόνο: Θερμά ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ στον συνανώνυμο των 2.49΄ για το
ΑπάντησηΔιαγραφήσχόλιό του. Πράγματι δεν πρόκειται
να ζήσουμε ξανά Βαληνδρά! Όσο για
τον συνανώνυμο των 12.24΄ πράγματι να φάνε ξύλο οι ιερείς, αλλά, όταν φταίνε! Ο δεσπότης μας όμως μερι-
μνά και τυρβάζει περί πολλά κι όχι για την τάξη! Ήτοι με το τι θα κάνει η κάθε εκκλησία με τις ανά- γκες της, ποιος θα είναι δωρητής, τι εικόνες θα γίνουν κ.ά. Μέχρι και το τί λένε οι επίτροποι τον ενδιαφέρει, άσε για το χαράτσι των 600€, που έχει επιβάλλει στα χωρι- ά. Δε σηκώνεται ένα Κυριακάτικο πρωινό και χωρίς προειδοποίηση να
πάει σε οποιοδήποτε χωριό να δει το εκκλησίασμα;; Να δει τι "πιάνει"
το παγκάρι και τότε να ζητάει!! Πολ
λά θα είχε να πει κανείς για την υπερτριετή θητεία του, αλλά...!
Που 'σαι Χριστόδουλε, να 'βλεπες τα χάλια τα σημερινά! Τότε που όποιος ήθελε σε πλησίαζε, του μιλούσες και του έδινες την ευχή σου. Ενώ τώρα... Πήγα να πλησιάσω τρεις φορές τον Πατριάρχη για να ζητήσω την ευχή του και απωθήθηκα βίαια από τους φουσκωτούς, τα golden boys του Πατριαρχείου, λες και εδώ είμαστε οι γκρίζοι λύκοι... Φτάνει πια μ΄ αυτές τις κοσμικότητες που μόνο κακό κάνουν στην εικόνα του Παναγιωτάτου. Είμαστε παιδιά του και ποθούμε την ευλογία του. Κακό είναι;
ΑπάντησηΔιαγραφήκ. Ανδριόπουλε, έχω την εντύπωση ότι οι φωτογραφίες από τον Ναό του Αγ. Ανδρέου είναι δανεικές από συνάδελφο ιστολόγο. Δεν σε είδα εντός του Ναού. Γιατί; Μήπως δεν είσαι ευπρόσδεκτος μέσα στον οίκο του Θεού; Σου απαγορεύουν την είσοδο; Εκεί έχει φτάσει η "μπότα" του Χρυσόστομου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΡΑΜΑ Ο ΒΥΖΑΝΤΙΝΟΣ ΧΟΡΟΣ ΣΤΗΝ ΘΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς, οι "Βυζαντινοί Χοροί" που έψαλλαν κατά την Θεία Λειτουργία της Τρίτης στον Άγιο Ανδρέα ήσαν απαράδεκτοι. Τέτοια κατάντια είναι άνω ποταμών. Ήσαν Δράμα. Αντιθέτως: οι αντίστοιχοι Χοροί στην Λειτουργία της Δράμας κατά την εκεί επίσκεψη του Πατριάρχη ήσαν καταπληκτικοί.
Η Δράμα αποδείχτηκε πόλη με ψάλτες ικανούς, καλλίφωνους και πάνω από όλα ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΟΥΣ, η Πάτρα αποδείχθηκε ΔΡΑΜΑ: κακοφωνίες, αδιάβαστοι ψάλτες, συγκερασμένα διαστήματα και, και ... χάλια μαύρα. Μα δεν ντρέπεστε εκεί στην Πάτρα, μισό εκατομμύρια άνθρωποι να μην έχετε 10-15 ψάλτες για μια σοβαρή περίπτωση; ντροπή για την Πάτρα.
Ο Πατρών μαθήτευσε επι 10ετία στον μακαριστό Χριστόδουλο και αποδεικνύεται άριστος μαθητής του(χρυσοπηγιώτης κρυφός).Ποιος άλλος θα μπορούσε να οργανώσει τέτοια φιέστα με κλείσιμο σχολείων;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέτοια προβολή του εαυτου του;
Μηπως ετοιμάζεται για αρχιεπίσκοπος;
Μήπως;
Απορώ με την καλωσύνη των ιερέων της Πάτρας.Από που να πρωτοφυλαχτούν ? Από έναν αυταρχικό Δεσπότη ή από τους γλείφτες Του παπάδες και δημοσιογράφους. Αλλά θα έρθει η ώρα και αλλοίμονό τους όλων αυτών των σούργελων. Είναι πολύ γνωστοί και οι παπάδες τους ξέρουν πολύ καλά γι'αυτό και θα διαπομπευτούν κατάλληλα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνώνυμε των 11:50...Δεν υπερασπίζομαι τον Ανδριόπουλο αλλα μην είσαι ψεύτης...Ηταν μέσα στην εκκλησία...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι άσε τις συκοφαντίες...Τι εχει να φοβηθει ρε Ηλίθιε ο Ανδριόπουλος από τον Δεσπότη?
Ισα ισα το αντίθετο γίνεται...Με την συμπεριφορά του Δεσπότη δείχνει ό,τι τρέμει τον Ανδριόπουλο (και καλά θα κάνει)!!!!
Γεια σου ρε Παναγιώτη...
Ανωνυμε των 11:46νθα συμφωνήσω μαζί σου γιατι και εγω ημουν εκει και αποθηθηκα βιαια απο τους φουσκωτους...
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι οταν φώναξα "άξιος" στον Πατριάρχη ένας μπράβος με αγριοκοίταξε λες και του έβρισα την μάνα!!!
ειδικά όταν απο την εκκλησία του Αγ. Ανδρέα πηγαίναμε στο μητροπολιτικό μέγαρο εκεί φαγαμε πολύ ξύλο...Λες και είχαμε μουστακια και τσεμπέρια στο κεφάλι?Λες και είμασταν ΓΟΧ (Γραφικοί Ορθόδοξοι Χριστιανοί)και θέλαμε το κακό του?
Για σιγά ρε παιδιά...Και ο Χριστόδουλος είχε έλθει στην Πάτρα(αιωνία η μνήμη) Αλλά γελαστός άφηνμε τον κόσμο να τον πλησιάσει να του μιλήσει μέχρι και να τον ασπαστεί....Ενώ εδώ....Αστα...Πολύ κοσμικά πράγματα...Βλάπτουν την εικόαν του Παριάρχη...Λάθος όλα αυτά...
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ......που είσαι μεγάλε εθνάρχα...Μεγάλε ηγέτη...Μεγάλε πατριώτη...Μας λείπεις...Αθάνατος στις καρδιές μας ...
Ν.
Πολύ ανωνυμία πέφτει! Αλήθεια ό Άγιος Ανώνυμος πότε γιορτάζει Ρωτάω διότι εσείς όλοι της ''Εκκλησίας'' θα ξέρετε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυτυχώς που καποιοι κατάλαβαν τη σημασία του Χριστόδουλου. Αλλά φαίνεται οτι πρώτα επρεπε να αντιμετωπίσουν τους μπράβους για να καταλάβουν. Γιατι τοση πολλή προστασία στον πατριάρχη στην Πάτρα ήρθε, στην Ελλάδα.Δεν ήταν στην Τουρκία....
ΑπάντησηΔιαγραφήΔ.Γ.
Αγαπητή Όλγα ο Άγιος Ανώνυμος γιορ-
ΑπάντησηΔιαγραφήτάζει των Αγίων Πάντων!!!
Αχ τι καλά αγαπητέ Ανώνυμε! Να το θυμηθώ να σου πω Χρόνια Πολλά! Και είναι τόσοι πολλοί οι ανώνυμοι! Σαν τους μακάκες της ελληνικής κοινωνίας!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι γίνεσαι αναιδής και αι- σχρή! Εγώ το έγραψα χάριν αστειό- τητος, για να γελάσεις! Σέβομαι τον ιστολόγο, που μας φιλοξενεί και δε σου απαντώ,όπως θα σου άξι- ζε!! Όσο για τη λέξη, που χρησιμο- ποίησες την πατρότητσα τη διεκδι- κεί ο μεγαλύτερος αυτής της ιδιότη-τας, που νομίζει όλους τους άλλους εκτός από τον εαυτό του. Αυτά και μη το συνεχίσεις, για να κρατηθεί το ιστολόγιο σε κάποιο επίπεδο!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΌποιος έχει τη μύγα μυγιάζεται!!! Χαχα πλάκα έχεις!!! Αν πιστεύεις λατρευτέ ανώνυμε ότι η μη έκφραση της άποψης μας κρατάει το επίπεδο του ιστολογίου τότε πρέπει να μπεις στη μηχανή του χρόνου και να γυρίσεις πίσω στη γνωστή επταετία! Θα σου έρθει κουτί!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ 1 Λατρεύω την αναίδεια!!!
Υ.Γ 2 Δε θα μου πει εσύ να μην το συνεχίσω! Ποιος πιστεύεις ότι είσαι?? (το ερώτημα στο βάζω σαν σπαζοκεφαλιά μπας και λύσεις τα υπαρξιακά σου)
Ρε παιδιά αυτή η τσούπα, πολύ αέρα έχει πάρει...σιγά - σιγά βρε κοπελίτσα μου. Θα πάθεις τίποτα...θα σε βρει κανα κακό βραδυάτικα...!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ηρέμησε λίγο λέω γω...
Αχ και έλεγα δεν θα αντιδράσει ο Ανώνυμος!! Που ήσουν βρε? Μπάλα έβλεπες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγάπη, μην σκας δε με βρίσκει κανένα κακό & πάνω από όλα είμαι ηρεμότατη. Άσε δε που απολαμβάνω να ταράττω τους κύκλους σας!!
Για όσους ενδιαφέρονται για κάτι περισσότερο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλορθοδοξος Ενωσις Κοσμας Φλαμιατος
ΑΝΟΙΚΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΠΑΤΡΩΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ κ. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
Ἐνθαρρύνοντας τὴ φίμωση τῆς φωνῆς μας, καταλύονται στὴν Πάτρα ἡ Δημοκρατία καὶ ἡ Ἐλευθερία.
Συμφωνοῦν καὶ συνεργοῦν σὲ ὅσα φημολογοῦνται ὁ κ. Νομάρχης καὶ ὁ κ. Δήμαρχος;
Κοινοποίηση: κ. Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, κ. Νομάρχη Ἀχαΐας, κ. Δήμαρχο Πατρῶν, κ. Ἀστυνομικὸ Διευθυντὴ Πατρῶν, κ. Πρόεδρο τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας, κ. Πρόεδρο τῆς Βουλῆς τῶν Ἑλλήνων, κ.κ. Ἀρχηγοὺς Πολιτικῶν Κομμάτων, κ. Ὑπουργὸ Δικαιοσύνης, κ. Ὑ-πουργὸ Δημοσίας Τάξεως, Οἰκουμενικὸ Πατριαρχεῖο Κωνσταντινουπόλεως, Πατριαρχεῖα Ἱεροσολύμων, Ἀλεξανδρείας, Ἀντιοχείας, Μόσχας, Ἱερὰ Σύνοδο τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, Ἱερὲς Μονές, Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση, κ.κ. Πρέσβεις τῶν Εὐρωπαϊκῶν Χωρῶν στὴν Ἀθήνα, Εὐρωπαϊκὴ Ἐπιτροπὴ γιὰ τὰ Δικαιώματα τοῦ Ἀνθρώπου, Διεθνῆ Ἀμνηστεία, ἑλληνικὰ καὶ διεθνῆ Μέσα Μαζικής Ἐνημερώσεως, κ.λπ.
Σεβασμιώτατε, εὐλογεῖτε
Ἐκ τῶν ἔνδον τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς σας καὶ ἀπὸ πλείστους ὅσους ἁπλοὺς πολίτες, blogs καὶ δημοσιογράφους τῶν Πατρὼν πληροφορούμεθα ὅτι διακαῶς ἐπιθυμεῖτε ―καὶ πρὸς τοῦτο μᾶς διαβεβαιώνουν ὅτι βρίσκετε συμφώνους καὶ συνεργοὺς τὸν κ. Νομάρχη Ἀχαΐας καὶ τὸν κ. Δήμαρχο Πατρέων, κάτι ποὺ δὲν θέλουμε νὰ πιστέψουμε― τὴν ματαίωση τῆς ἐκδηλώσεως ποὺ διοργάνωνει ἡ Φιλορθόδοξος Ἕνωσις Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος στὴν Πάτρα (Ξενοδοχεῖο Πάτρας Παλλάς, Σαββάτο 1 Νοεμβρίου 2008, ὥρα 7:00 μ.μ.) γιὰ τὴν παρουσίαση τοῦ ἄρτι ἐκδοθέντος βιβλίου τοῦ θεολόγου κ. Παναγιώτη Σημάτη, «Ἡ Πατερικὴ στάση στοὺς θεολογικοὺς διαλόγους καὶ ὁ Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης κ. Βαρθο-λομαῖος», γιὰ τὴν ὁποία ἐκδήλωση διατείνεσθε ὅτι «ἐπ' οὐδενὶ πρόκειται νὰ γίνει» μὲ τὸ αἰτιολογικὸ ὅτι ὑποδέχεσθε τὸν κ. Βαρθολομαῖο στὴν Πάτρα «μὲ τιμὲς ἀρχηγοῦ κράτους».
Ἀλλά, Σεβασμιώτατε, κανένα δικαίωμα δὲν ἔχετε ἐσεῖς ἡ ὁποιοσδήποτε ἄλλος οὔτε νὰ λογοκρίνετε τὸ περιεχόμενο οὔτε νὰ μᾶς ἀπαγορεύσετε τὴν πραγματοποίηση τῆς εἰρηνικῆς ―ἐν ἀγάπῃ Χριστοῦ καὶ γιὰ τὴν Ἁγία Ὀρθοδοξία μας― ἐκδηλώσεώς μας.
Γιατί:
(α) πληροῖ ὅλες τὶς νόμιμες προϋποθέσεις ὅπως αὐτὲς ὁ-ρίζονται ἀπὸ τὸ Σύνταγμα καὶ τοὺς νόμους τῆς Ἑλληνικῆς Πολιτείας, διεθνεῖς καὶ εὐρωπαϊκὲς συμβάσεις, καὶ
(β) ἀποτελεῖ ἀναφέρετο δικαίωμά μας ὡς πολι-τῶν αὐτῆς τῆς χώρας καὶ τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἑνώσεως καὶ ὡς ἐνεργῶν μελῶν τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ποὺ ἀνήκουν στὶς Ἱερὲς Μητροπόλεις της.
Ὁ πρόεδρος τῆς Ἑνώσεώς μας, μάλιστα, εἶναι ὁ Διευθυντὴς τοῦ περιοδικοῦ «Ἅγιος Βησσαρίων» τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Τρίκκης καὶ Σταγῶν, ἂν καὶ ὁ οἰκεῖος Μητροπολί-της Σεβασμιώτατος κ. Ἀλέξιος ἔχει σοβαρὲς ἐπιφυλάξεις γιὰ τὶς ἀπόψεις του καὶ δὲν συναινεῖ στὴν ἀντι-οἰκουμενιστικὴ δράση του.
Ἄλλωστε, οἱ κατ' ἔθος τιμὲς ἀρχηγοῦ κράτους ἐπιφυλάσσονται καὶ ἀπονέμονται στὸ Ἅγιον Φῶς, στὶς ἱερὲς καὶ θαυματουργὲς εἰκόνες ὅπως τῆς Παναγίας τῆς Ἱεροσολυμίτισσας κ.λπ., στὶς τίμιες Κάρες καὶ στὰ ἱερὰ λείψανα τῶν Ἁγίων καὶ Μαρτύρων τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας.
Ὁ κ. Βαρθολομαῖος εἶναι ἰσάξιος τῶν ἀνωτέρω Τιμωμένων; Τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ ἔχει ταχθεῖ νὰ διακονεῖ. Ὁ Κύριός μας καὶ Θεός μας Ἰησοῦς Χριστὸς καμμία κοσμικὴ τιμὴ δὲν ἐπεδίωξε καὶ στὸν σχετικὸ πειρασμό του ἀπὸ τὸν διάβολο εἶπε, «ὕπαγε ὀπίσω μου σατανᾶ». Καὶ σὲ ἄλλη περίπτωση εἶπε: «τὰ τοῦ καίσαρος τῷ καίσαρι, τὰ τοῦ Θεοῦ τῷ Θεῷ». Πῶς, λοιπόν, ὁ διάκονος τῆς Ἐκκλησίας τιμᾶται περισσότερο ἀπὸ τὸν Ἀρχηγὸ καὶ Μέγα Ἀρχιερέα τῆς Ἐκκλησίας καὶ μάλιστα συνεργούντων τῶν ἐκκλησιαστικῶν ἰθυνόντων μετὰ τῶν ἐκκλησιομάχων ποὺ καταφρονοῦν καὶ λοιδωροῦν τὸν Χριστό, τὴν Ἀλήθειά Του, τὴν Ἐκκλησία Του, τοὺς ἁγίους Του;
Βεβαίως, προσωπική σας ὑπόθεση εἶναι νὰ καλεῖτε καὶ νὰ τιμᾶτε ὅποιον καὶ ὅπως θέλετε, ἰδιαιτέρως ὅταν αὐτὸς ἐπιθυμεῖ νὰ ἀναγορευτεῖ Πάπας τῆς καθ' ἡμᾶς Ἀνατολῆς μετὰ τὴν αὐτομόλησή του στὸν παπισμὸ καὶ σὲ κάθε εἴδους οἰκουμενιστικὴ καὶ συγκρητιστικὴ ἐκτροπή.
Ἀλλὰ δὲν εἶναι δική σας ὑπόθεση, ὅταν ἐνεργεῖτε ὡς Ἐπίσκοπος τῆς Αὐτοκεφάλου Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος.
Ἀναφέρομαι στὶς «τιμὲς ἀρχηγοῦ κράτους», γιατὶ αὐτὲς ἐπικαλεῖσθε ―ὅπως πληροφορούμεθα― γιὰ νὰ δικαιολογηθεῖ ὁ ἀπηνὴς διωγμὸς φιμώσεως καὶ κατασυκοφαντήσεως, ποὺ ἐνθαρρύνετε ἐναντίον μας ἐν ὄψει μίας ἐκδηλώσεως πολιτιστικοῦ χαρακτῆρα καὶ περιεχομένου, ἡ ὁποία πραγματοποιεῖται τρεῖς ἡμέρες πρὸ τῆς ἐλεύσεως τοῦ κ. Βαρθολομαίου καὶ σὲ καμμία περίπτωση δὲν δημιουργεῖ πρόβλημα στὴν ἀσφάλειά του.
Στὶς ἐνημερωτικὲς ἐπαφές μας μὲ Πατρινοὺς ―κληρικοὺς καὶ λαϊκούς― γιὰ νὰ τοὺς ἐνημερώσουμε περὶ τῆς πολιτιστικῆς ἐκδηλώσεώς μας, διαπιστώσαμε ἕναν διάχυτο φόβο, σὰν νὰ μιλούσαμε σὲ τρομοκρατημένους ἀνθρώπους. Ὅπου ἀπευθυνθήκαμε, σὲ καταστηματάρχες κ.λπ., γιὰ νὰ ἀναρτήσουμε τὶς ἀφίσες τῆς ἐκδηλώσεώς μας, μὲ συμπάθεια ἀλλὰ καὶ μὲ δέος μας ἀπήντησαν ὅτι εἶναι ἐπιχειρηματίες καὶ δὲν θέλουν νὰ ἐκτεθοῦν, γιατί ἡ πόλη εἶναι μικρὴ καὶ ἂν κακοκαρδίσουν τὸν Μητροπολίτη θὰ ὑποστοῦν συνέπειες, χωρὶς καὶ οἱ ἴδιοι νὰ γνωρίζουν ποιές, ἀλλὰ αὐτὴ εἶναι ἡ περιρρέουσα ἀτμόσφαιρα ἐνὸς ἀπροσδιόριστου φόβου, ποὺ ὠθεῖ τὸν πολίτη νὰ στρέφει τὸ βλέμμα ἀλλοῦ μὲ μίαν ἐνδόμυχη ντροπή. Ὅπως ἔπραξαν στὸ παρελθὸν φοβισμένοι πολίτες καὶ μὲ τὴ δειλία τους ἐπέτρεψαν σὲ ὁλοκληρωτικὰ καὶ ἀπάνθρωπα καθεστῶτα νὰ ἐπιβάλουν τὸν τρόμο καὶ τὸ ἔρεβος στὶς χῶρες τους καὶ στὸν κόσμο.
Τολμοῦμε νὰ ποῦμε ὅτι ἴσως δὲν εἶναι σύμπτωση, ποὺ ὁ Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος τῆς Φιλορθοδόξου Ἑταιρείας μαρτύρησε τὸ 1851 στὴν Πάτρα γιὰ τοὺς ἀγῶνες του κατὰ τῆς τότε ἀντίχριστης Βαυαροκρατίας καὶ τῆς «ἐπιβουλῆς», καὶ ποὺ ἡ Πάτρα σήμερα ὑποδέχεται ―δυστυχῶς καθ' ὑπόδειξίν σας, Σεβασμιώτατε― μὲ αὐτὸν τὸν σκαιότατο τρόπο τὴν Φιλορθόδοξη Ἕνωση Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος, ποὺ ἀγωνίζεται κατὰ τῆς σύγχρονης «βαυαροκρατίας» καὶ ὑπὲρ τῆς Ἁγίας Ὀρθοδοξίας μας!...
Τὰ βιβλιοπωλεῖα, ὁ κατ' ἐξοχὴν χῶρος τοῦ βιβλίου, ἀρνοῦνται νὰ δεχθοῦν καὶ νὰ διανείμουν τὶς προσκλήσεις μας, νὰ ἀναρτήσουν τὴν ἀφίσα μας, ὅπως μὲ προθυμία καὶ χαρὰ κάνουν γιὰ κάθε ἄλλο βιβλίο. Ὁ Τύπος ὄχι μόνον δὲν ἀγκαλιάζει ἕνα πολιτιστικὸ δρώμενο καὶ μάλιστα γιὰ τὸ βιβλίο σὲ μίαν πολιτισμικὰ ἄνυδρη ἐποχή, ἀλλὰ οὔτε καὶ ὡς γεγονὸς δημοσιογραφικοῦ ἐνδιαφέροντος ―λόγω τῆς ἐπίκαιρης συγκυρίας― τὸ προσεγγίζει, παραθεωρώντας τὴ δημοσιογραφικὴ δεοντολογία νὰ ἐνημερώνει ἀντικειμενικὰ τὸ ἀναγνωστικὸ κοινό.
Ὅλη ἡ Πάτρα ὡστόσο ―χάρη σὲ σᾶς, Σεβασμιώτατε― μιλᾶ γιὰ τὴν ἐκδήλωσή μας, ἔστω καὶ ἀρνητικά, ἀλλὰ ὁ Τύπος οὐδὲν ἀναφέρει!...
Ποιὸς ἄλλος, Σεβασμιώτατε, φοβίζει τοὺς Πατρινοὺς ἐκτὸς ἀπὸ ἐσᾶς ποὺ καλέσατε τὸν κ. Βαρθολομαῖο καὶ φοβᾶστε μήπως χαρακτηρισθεῖ ἀποτυχημένη ἡ ὑποδοχὴ ποὺ τοῦ ἑτοιμάζετε, ἐπειδὴ κατὰ τὴν παρουσίαση τοῦ βιβλίου ἐνδεχομένως νὰ εἰπωθοῦν λόγοι ποὺ δὲν θὰ τοῦ εἶναι ἀρεστοί;
Ἂν δὲν εἶστε ἐσεῖς, Σεβασμιώτατε, ἢ ἄνθρωποι τοῦ περιβάλλοντός σας, πίσω ἀπὸ τὴ δημιουργία αὐτοῦ τοῦ κλίματος, ἐκδῶστε μίαν Ἀνακοίνωση, ὅτι οὐδόλως σᾶς ἐνοχλεῖ ἡ ἐπιστημονικὴ-θεολογικὴ παρουσίαση ἑνὸς βιβλίου καὶ μάλιστα τοῦ συγκεκριμένου βιβλίου. Ἀποδεῖξτε μὲ τὴν Ἀνακοίνωσή σας ὅτι σέβεσθε τὴ θεόσδοτη ἐλευθερία τοῦ προσώπου καὶ τὸ αὐτεξούσιό του, ὅπως τὸ σέβεται ὁ δωρεοδότης αὐτοῦ Τριαδικὸς Θεός μας. Ἀποδεῖξτε ὅτι σέβεσθε τὴν ἐλευθερία τοῦ λόγου, τὴν ἐλευθερία τῆς πίστεως καὶ τὴν ἐλευθερία τοῦ συνέρχεσθαι, ποὺ διασφαλίζουν τὸ Σύνταγμα καὶ οἱ νόμοι τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας, εὐρωπαϊκὲς καὶ διεθνεῖς συμβάσεις, ὁ Καταστατικὸς Χάρτης τοῦ ΟΗΕ κ.π.ἄ.
Σὲ ἀντίθετη περίπτωση ὁποιαδήποτε παρεμπόδιση αὐτῆς τῆς πολιτιστικῆς ἐκδηλώσεώς μας, γιὰ τὴν Ἁγία Ὀρθοδοξία μας, χρεώνεται σὲ σᾶς προσωπικὰ καὶ σὲ ὅσους σᾶς στηρίζουν, ἐφ' ὅσον ἐσεῖς ἔχετε τὸ διάφανο συμφέρον καὶ ἐνδιαφέρον νὰ ματαιωθεῖ.
Ἔτσι ἀποδεικνύετε ὅτι τὰ περὶ ἐλευθερίας τῆς Ἐκκλησίας διαλαλούμενα σὲ ἄλλες περιπτώσεις ἀπὸ χείλη Ἀρχιερέων εἶναι λόγια κενὰ περιεχομένου. Θὰ δικαιώσετε τὴν καταγγελία μας ὅτι μὲ τὴν ἐνθάρρυνσή σας, Σεβασμιώτατε, καταλύεται ἡ Δημοκρατία καὶ ἡ Ἐλευθερία στὴν Πάτρα, ὡς ἡ πόλη αὐτὴ νὰ μὴν ἀνήκει στὴν Ἑλληνικὴ Ἐπικράτεια, στὴν Εὐρωπαϊκὴ Ἕνωση, στὸν σύγχρονο κόσμο τοῦ 21ου αἰῶνα.
Ἡ στάση σας, Σεβασμιώτατε, ἀναβιώνει ἀλλίστου μνήμης ἐποχὲς καὶ καθεστῶτα, ὅπου τὰ βιβλία καίγονταν καὶ οἱ ἀντιφρονοῦντες ὁδηγοῦντο στὶς φυλακές, στὶς ἀρένες, στὴν πυρά, στὰ ἐκτελεστικὰ ἀποσπάσματα, στὴ δημόσια διαπόμπευση...
Οὐδεμία νόμιμη διαδικασία ἐπιτρέπει σὲ σᾶς, Σεβασμιώτατε, καὶ στὶς Ἀρχὲς νὰ ἀπαγορεύσετε τὴν καθ' ὅλα νόμιμη καὶ εὔλογη ἐκδήλωσή μας, γι' αὐτὸ ἐνθαρρύνετε αὐτὴ τὴν τρομοκρατία στὴν πόλη τῶν Πατρῶν καὶ αὐτὸν τὸν διωγμὸ φιμώσεως καὶ κατασυκοφαντήσεως ἐναντίον μας. Ἐξ' αὐτοῦ, μάλιστα, φοβόμαστε ὅτι εἶναι πιθανὸν ἐγκάθετοι, ἐμπνεόμενοι ἀπὸ τὸ κλίμα ποὺ ἡ στάση σας διαμόρφωσε, νὰ προκαλέσουν ἐπεισόδια κατὰ τὴ διάρκεια τῆς ἐκδηλώσεως.
Ὡς ἐκ τούτου σᾶς καθιστοῦμε προσωπικὰ ὑπεύθυνο γιὰ ὅ,τι ἔκτροπο ἤθελε συμβεῖ στὴν εἰρηνικὴ καὶ πολιτισμένη ἐκδήλωσή μας. Ἀποροῦμε, Σεβασμιώτατε• γιατί μὲ τόση ἐπιμονὴ προσπαθεῖτε στανικὰ νὰ μᾶς βγάλετε ἀπὸ τὴν αἴθουσα στὸ πεζοδρόμιο;
Παρ' ὅλα αὐτά, Σεβασμιώτατε, ἔστω καὶ ἂν αὐτὸ σᾶς φανεῖ παράξενο, σᾶς δηλώνουμε ὅτι ἀγαπᾶμε τὸ σεπτὸ πρόσωπό σας καὶ τιμοῦμε τὴν ἁγία ψυχή σας ὡς εἰκόνα Θεοῦ, καὶ προσευχόμεθα γιὰ τὴν καταλλαγὴ καὶ τὴν μετάνοια ὅλων μας. Ὅμως διαφωνοῦμε μὲ τὰ ἔργα σας καὶ μὲ παρρησία αὐτὰ καταγγέλουμε, σὲ αὐτὰ ἀντιστεκόμαστε, κατὰ τοὺς Πατέρες καὶ τὶς Συνόδους τῆς Ἐκκλησίας μας, στὰ πλαίσια τῶν νόμων τοῦ κράτους καὶ τῆς ἐννόμου τάξεως, μὲ δημοκρατικὸ καὶ ἐλεύθερο φρόνημα καὶ μὲ εὐπρέπεια.
Μὲ πολλὴ ἐν Χριστῷ ἀγάπη σᾶς προσκαλοῦμε, Σεβασμιώτατε, ὡς τὸν μόνο ἐπίσημο προσκεκλημένο μας, νὰ παραστεῖτε στὴν ἐκδήλωσή μας. Νὰ μᾶς ἀκούσετε νὰ ἀναφερόμαστε στὶς παρακαταθῆκες τῶν ἁγίων καὶ θεοφόρων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας, στοὺς ἱεροὺς κανόνες τῶν οἰκουμενικῶν καὶ τοπικῶν Συνόδων. Νὰ ἀντιληφθεῖτε τὴν προσήλωσή μας στὸ ἱερὸ Εὐαγγέλιο καὶ στὴν ἱερὰ Παράδοση. Νὰ γίνετε κοινωνὸς τῆς ἀγωνίας μας γιὰ τὰ τεκταινόμενα στὴν Ἁγία Ὀρθοδοξία μας. Νὰ μᾶς μιλήσετε. Καὶ ἂν σφάλουμε νὰ ἀνατρέψετε τὰ ἐπιχειρήματά μας, νὰ ἀνασκευάσετε τὶς ἀνησυχίες μας καὶ νὰ παρηγορήσετε τὶς ἀγωνίες μας. Λόγο ἀγάπης καὶ παραμυθίας ἐκζητοῦμε ἀπὸ ἐσᾶς, τὸν ἐν Χριστῷ ἀδελφό μας, Ἱεράρχη καὶ Ποιμενάρχη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας.
30 Ὀκτωβρίου 2008 Κλεόπα καὶ Ἀρτεμᾶ, ἀποστόλων
Μὲ υἱϊκὴ ἐν Χριστῷ ἀγάπη καὶ ἐν ὁμολογίᾳ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας,
ἀσπαζόμεθα τὴν δεξιά σας
Γιὰ τὴν Φιλορθόδοξο Ἕνωση Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος
ὁ Πρόεδρος, Λαυρέντιος Ντετζιόρτζιο
ἐκδότης, πρώην παπικὸς
Τί να πρωτοσχολιάσει κανείς;
ΑπάντησηΔιαγραφή1.Γιατί το κείμενο αυτό εστάλη στο συγκεκριμένο ιστολόγιο σήμερα;
2.Τί και ποιοί είσθε εσείς που αυτοαποκαλείσθε και αυτοκαθορίζεσθε ως φύλακες της Ορθοδοξίας; Όλοι εμείς που δεν σας ακολουθούμε είμαστε προδότες της πίστεως ή μίσθαρνα όργανα της όποιας εξουσίας;
3.Γιατί υποτιμάτε τόσο τους καταστηματάρχες της πόλης μας,θεωρώντας ότι διακατέχονται απο φόβο έναντι του επισκόπου,τον οποίο στο κείμενό σας απο την μιά τον παρουσιάζετε ως κέρβερο και απο την άλλη τον "γλείφετε".Να χαρώ εγώ ορθόδοξον ήθος!
4.Καταλαβαίνω ότι θέλετε να δικαιολογήσετε την πασιφανή αποτυχία της εκδήλωσής σας,γι' αυτό και στείλατε μεθεόρτως την διαμαρτυρία σας,αλλά βλάκες δεν είμαστε...
5.Ήρθατε απο μιά άλλη πόλη να μας κάνετε το δάσκαλο....ολίγη αιδώς φίλτατοι.
6.Και κάτι τελευταίο:Δεν σας επιτρέπουμε να υποτιμάτε τον Πατριάρχη μας καιτην νοημοσύνη μας.ΈΧΟΥΜΕ ΚΡΙΤΉΡΙΑ και γνωση, να πάτε να πουλήσετε αλλού την προτεσταντίζουσα ορθοδοξία σας.
Το κακό είναι "κυρία' ή δις ό,τι κι αν είσαι ότι το επιπεδό σου είναι τέτοιο, που το μόνο, που χρειάζεσαι είναι ΕΜΠΤΥΣΜΟΣ και περι
ΑπάντησηΔιαγραφήφρόνηση μια και λατρεύεις την αναίδεια και την αισχρότητα! Όσο για την επταετία ποτέ δεν υπήρξα λάτρης της και για ό,τι σμβαίνει σήμερα -και για την αναίδειά σου-
αυτή είναι υπεύθυνη! Όσο για τα υπαρξιακά μου τα έχω λύσει προ πολ- λού μια και είμαι μιας κάποιας
ηλικίας. Μήπως έχεις εσύ και ψά- χνεις μέσα από την αναίδειά σου να τα λύσεις;; Η άποψη σεβαστή, αλλά όταν είναι σωστά διατυπωμένη! Υ.Γ
Δεν ήταν δικά μου τα επακολουθήσα- ντα σχόλια και ούτε προτίθεμαι να δώσω συνέχεια σε μια αμόρφωτη!
Είπαμε ρε παιδιά ότι ο Χρυσόστομος
ΑπάντησηΔιαγραφήμπορεί να έχει πολλά τρωτά, αλλά να τον ανγάγουμε και σε παντοδύναμο
δικτάτορα ή τρομοκράτη μιας ολόκλη-ρης πόλης σαν τη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ Πάτρα
πάει πολύ. Αδικούμε την ίδια την ύπαρξη της πόλης, που παραδοσιακά είναι και ΨΗΦΙΖΕΙ δημοκρατικά!Ότι ή
ταν και είναι πολύ λίγος για τη μητρόπολη, που του δόθηκε ΜΑΛΙΣΤΑ!
Δε δέχομαι όμως με τίποτα ότι είναι και τρομοκράτης!!
Ανώνυμε, αναφορικά με τον ΕΜΠΤΥΣΜΟ για προσπάθησέ το στον καθρέφτη!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με την περιφρόνηση το πιθανότερο είναι ότι την έχεις νιώσει στο πετσί σου χρόνια τώρα!Έτσι εξηγούνται και πολλά!
Σχετικά με το αμόρφωτη, δώσε μου το email σου να σου στείλω το βιογραφικό μου.
Σχετικά με τα υπαρξιακά μου ακόμα τα λύνω γιατί αν πω ότι τα έλυσα θα γίνω σαν και εσένα!
Για περισσότερη επίθεση/άμυνα και για να μη σφετεριζόμαστε το χώρο του ιστολόγου, σου παραθέτω το email μου: ol_nikolaidou@yahoo.com.
Την καλημέρα μου!!
Κυρία Όλγα Νικολαϊδου,
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρ' όλο που είμαι κι εγώ κάπως προχωρημένης ηλικίας, διασκεδάζω πολύ με τις μπούρδες που γραφονται στα σχόλια αυτού του blog.
Προ καιρού κόπηκε και δικό μου σχόλιο επειδή χρησιμοποίησα ατόφια τη δημοφιλέστερη λέξη της ελληνικής γλώσσας, επειδή θα εμολύνοντο ενδεχομένως τα βλέμματα των ευσεβών χριστιανών, που θα τη διάβαζαν και οι οποίοι τσακώνονται και βρίζονται για ανύπαρκτα θέματα κρατώντας έτσι υψηλό το επίπεδο του blog.
Ανώνυμος με το Μ κεφαλαίο.
Bλέπω πολλούς Χριστοδουλικούς εδώ μέσα γι' αυτό και τους αφιερώνω αυτό που κυκλοφορεί ήδη στο διαδίκτυο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ
Ξεσφράγισαν το σφραγισμένο ιδιαίτερο δωμάτιο του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου στο Παλαιό Ψυχικό και βρήκαν πάρα πολλά αντικείμενα μεγάλης χρηματικής αξίας. Τα κατέγραψε επιτροπή την οποία αποτελούσαν δικαστικές αρχές, ο διευθυντής της αστυνομίας, ο εκπρόσωπος της εφορίας, ένας συμβολαιογράφος, ο αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Χρυσικός, ο πρώην αρχιερατικός επίτροπος Θωμάς Συνοδινός, ο γνωστός Βρεσθένης Θεόκλητος Κουμαριανός, και δύο διάκονοι του Χριστόδουλου.
Τα πράγματα που καταγράφηκαν βρίσκονταν τόσο στο ιδιαίτερο δωμάτιο του Χριστόδουλου όσο και στα βεστιάριά του(= ιματιοθήκες) και στο υπόλοιπο ανάκτορό του. Μόνο τα μικροαντικείμενα τρεχούσης χρήσεως του δωματίου του ξεπερνούν σε αξία το ένα εκατομμύριο ευρώ.
Αραδιάζουμε μερικά χαρακτηριστικά από τα καταγραμμένα.
600 ζεύγη χρυσά ή αργυρά μανικετόκουμπα.. Απ' αυτά τα 140 ζευγάρια έχουν διαμάντια και μερικά έχουν ζαφείρια.
Πάνω από 100 πολύτιμα χρυσά και αργυρά στυλό και πέννες ανεκτίμητης αξίας.
Πάρα πολλοί χρυσοί και αργυροί σταυροί ευλογίας με πολύτιμα πετράδια.
Πολλές αρχαίες εικόνες. 30.000 ευρώ και 9 χρυσές λίρες σε φάκελο για τον π. Θωμά Συνοδινό.
Ένας μεγάλος πολυτιμότατος πολυέλαιος Baccarat αξίας 50.000.ευρώ η ανώτερη φίρμα στον κόσμο.
Καναπέδες και πολυθρόνες του σαλονιού, των γραφείων και των δωματίων από τις δυό ακριβότερες φίρμες του κόσμου Versace και Armani.
Μεταξωτές κουρτίνες πολυτιμότατες από τις καλλίτερες φίρμες στον κόσμο σε όλο το ανάκτορο.
Εκατοντάδες λευκά πουκάμισα, τα περισσότερα μεταξωτά.
Εκατοντάδες μαύρα παντελόνια πανάκριβα.
Εκατοντάδες ζεύγη παπουτσιών όλα από τις δυό ακριβώτερες φίρμες του κόσμου Sebago και Church' s, απ' αυτά που φορούν μόνο οι Άγγλοι πρίγκηπες, λόρδοι και άλλοι αριστοκράτες.. Ο Χριστόδουλος φορούσε μόνο τέτοια παπούτσια, που το κάθε ζεύγος τιμάται πάνω από 1.000 χίλια ευρώ. ( Όταν ανατράπηκε ο δικτάτωρ των Φιλιππίνων Μάρκος, βρέθηκε ότι η γυναίκα του είχε 80 ζεύγη παπουτσιών, ακριβά βέβαια αλλά συνηθισμένα).
Τρείς δεκάδες σέτ με καθημερινά δεσποτικά άμφια.
50 επίσημες και μεγαλοπρεπείς αρχιερατικές στολές αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ η κάθε μία.
12 στέμματα ( μίτρες ) από χρυσό και πολυτίμους λίθους αξίας κατά μέσον όρο 300.000 ευρώ το καθένα. Κυρίως έχουν διαμάντια.
100 εγκόλπια χρυσά και γεμάτα πολυτίμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ζαφείρια, αξίας 100.000 ευρώ το καθένα.
200 εγκόλπιοι σταυροί ίσης αξίας και παρόμοιας διακοσμήσεως ο καθένας.
25 ποιμαντορικές ράβδοι (πατερίτσες) χρυσές και αργυρές και ελεφάντινες (φιλντισένιες) γεμάτες πολυτίμους λίθους, κυρίως διαμάντια και ρουμπίνια, αξίας κατά μέσον όρο 100.000 ευρώ η κάθε μία. 40 απλές αργυρές ράβδοι (βακτηρίες, μπαστούνια) με ημιπολυτίμους λίθους, αξίας 20.000 ευρώ η κάθε μία.
Δύο υπερπολύτιμα δισκοπότηρα χρυσά, σκαλιστά έργα τέχνης, με πολυτίμους λίθους, δώρα το ένα του Βαρθολομαίου και το άλλο του πάπα Ρώμης Βενεδίκτου.
Δεκάδες χρυσά και αργυρά κηροπήγια (δικηροτρίκηρα).
Δεκάδες χρυσά και αργυρά επιτραπέζια κηροπήγια με πολυτίμους λίθους.
Πολλές δεκάδες αργυροί δίσκοι σερβιρίσματος και κεράσματος.
Δεκάδες αργυρές φρουτιέρες.
Εκατοντάδες δωδεκάδων ποτήρια αργυρά και κρυστάλλινα υψηλής αξίας. Εκατοντάδες πανάκριβα αργυρά κρυστάλλινα και πορσελάνινα σερβίτσια ανυπολόγιστης αξίας.
Εκατοντάδες δωδεκάδες πανάκριβα χρυσά και αργυρά κουταλομαχαιροπήρουνα φίρμας Christofie, που είναι η ακριβώτερη στον κόσμο.
Εκατοντάδες πορσελάνινες δωδεκάδες πιάτων.
Εκατοντάδες πορσελάνινες και αργυρές πιατέλλες.
Βαρύτιμες μεταξωτές κουρτίνες σε όλο το ανάκτορο.
Εκατοντάδες ζεύγη μεταξωτές μπιζάμες.
Δεκάδες μεταξωτές κλινοστρωμνές και μαξιλάρια.
Τέσσερες ζωγραφικοί πίνακες αμύθητης αξίας που ανήκουν στο Μουσείο Μπενάκη και τους νοίκιαζε με μηνιαίο μίσθωμα που του καθενός η αξία είναι όσο τα μηνιαία μισθώματα τριών μεγάλων και πολυτελών ρετιρέ.
Έξι γκραβούρες με πανάκριβο μηνιαίο μίσθωμα από το ίδιο Μουσείο.
Πάρα πολλά και πανάκριβα έπιπλα από πολύτιμα ξύλα υφάσματα μέταλλα και γυαλιά, φτιαγμένα από τις 4 μεγαλύτερες και ακριβώτερες φίρμες στον κόσμο.
Τα αρχιτεκτονικά σχέδια για δύο βίλλες-ανάκτορα του Χριστοδούλου, για να ξεκουράζεται, που θα κτίζονταν σε τεράστια οικόπεδά του πανύψηλης αξίας, ένα στην Ερμιονίδα και ένα στον Άγιο Ιωάννη Θεολόγο σε πανέμορφες τοποθεσίες.
Ένα τεράστιο ποσό (πολλά εκατομμύρια ευρώ ), για να κτιστή ειδικό μουσείο με την επωνυμία «Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος», για να φυλάγωνται και να εκτίθενται εκεί σε κοινή θέα οι στολές, οι μίτρες, οι πατερίτσες, και όλα τα λειτουργικά και μη λειτουργικά κοσμήματα και σκεύη του Χριστόδουλου στους αιώνες των αιώνων, μαζί
και με τα έξοδα συντηρήσεως τόσο του μουσείου όσο και των εκθεμάτων, και με τους μισθούς των υπαλλήλων του μουσείου.
...Και μια ξεραμένη πορτοκαλάδα στο ποτήρι, πάνω στο γραφείο του, την οποία δεν πρόλαβε να πιή, γιατί πέθανε. Είχε μέσα και το καλαμάκι.
Στην Ελλάδα δεν υπάρχει πρόεδρος δημοκρατίας ή πρωθυπουργός, πρώην και τωρινός, ή βιομήχανος ή εφοπλιστής που να έχη σπίτι με τέτοια οικοσκευή και τέτοια ρούχα, παπούτσια και κοσμήματα.
Δεν έρχεται όμως πρώτος στον κόσμο ο Χριστόδουλος, αλλά μόλις τρίτος. Οι δυό πλουσιώτεροί του είναι η βασίλισσα της Αγγλίας και ο σουλτάνος του Βόρνεο.
Υπολογίζεται, ότι τον περνούσε και ο δικτάτωρ της Ρουμανίας Τσαουσέσκου.
Άνθρωποι του Χριστόδουλου λένε ότι στο χρηματοκιβώτιο του σπιτιού του υπήρχαν κατά τις τελευταίες ώρες του και 7 εκατομμύρια ευρώ για τις τρέχουσες ανάγκες (καθημερινά ψώνια κ.λ.π), τα οποία όμως παρ' όλες τις έρευνες δεν βρέθηκαν.
Και όλα αυτά ήταν μόνο το πρόχειρο πορτοφόλι του Χριστόδουλου για τα καθημερινά έξοδά του.
Αγνοείται, τελείως πού βρίσκονται οι κύριες καταθέσεις του στο εξωτερικό ή εσωτερικό, μετοχές, επενδύσεις, ακίνητα, κ.λ.π.
Θα πούν μερικοί κακοπροαίρετοι. «Και τι τα ήθελε όλ' αυτά ο αρχιεπίσκοπος ;».
Δεν σκέφτονται οι αδιάκριτοι και απερίσκεπτοι ότι ο Χριστόδουλος όλ' αυτά τα εξοικονόμησε, επειδή του χρειάζονταν για το εισιτήριο του στον παράδεισο;
Οι ευσεβείς χριστιανοί πρέπει να ζουν με λιτότητα και συνετή οικονομία, ώστε να ρίχνουν στο δίσκο της Εκκλησίας όσο μπορούν μεγαλύτερο οβολό, διότι είναι κρίμα ένας αρχιεπίσκοπος να μην μπορέση να συγκεντρώση το ποσό που του χρειάζεται για να κόψη ένα εισιτήριο για τον παράδεισο, σαν αυτό του αρχιεπισκόπου
Χριστόδουλου.
Αυτός είναι « Ο Χριστόδουλός σας», όπως είπε κάποτε κι ο ίδιος.
Από το περιοδικό ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ μηνός Σεπτεμβρίου 2008
Ντροπή σας! Αίσχος και όνειδος! Τυμβωρύχοι! Ιερόσυλοι! Ντροπή και σε σας κ. Ανδριόπουλε που αναρτήσατε τέτοιο κατάπτυστο "σχόλιο". Να το βγάλετε αμέσως! Είναι ό,τι χειρότερο και πλέον βλάσφημο υπάρχει στο ιστολόγιό σας. Δεν έχετε το δικαίωμα να προσβάλλετε τον Μακαριστό Χριστόδουλο και μαζί Του εκατομμύρια ανθρώπων που Τον πίστευσαν. Βάλτε τέρμα σε αυτόν τον κατήφορο...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΝΩΝΥΜΕ ΤΩΝ 6 ΚΑΙ 50 ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΟΛΥ ΗΛΙΘΙΟΣ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΘΝΑΡΧΗ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ....ΠΟΙΟΣ ΝΟΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΣ ΘΑ ΠΙΣΤΕΥΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΚΕΙΜΕΝΟ/
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑ ΣΟΒΑΡΕΨΟΥ ΛΙΓΟ...
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΤΕΤΟΙΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΝΑ ΚΟΠΤΟΝΤΑΙ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ...
ΤΙΜΗ ΔΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟ...
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ......ΠΑΙΔΙΑ ΗΡΕΜΗΣΤΕ....ΕΧΕΙ ΠΕΘΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ.....ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ ΜΑΚΑΡΙΣΤΕ ΚΑΙ ΕΘΝΑΡΧΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΕ...
Ανώνυμε των 6:50 είσαι τόσο άρρωστος κακόμοιρο; Τόσο πολύ φοβάσαι τον Χριστόδουλο, ακόμα και απ' τον τάφο; γιατί τόσο μίσος; Επειδή ήταν ο αγαπητός, ο χαρισματούχος ηγέτης; Επειδή δεν χαριζόταν σε κανένα; Επειδή ο λαός μας θα τον θυμάται για πάντα; Δεν ντρέπεσαι; Τόσο χαμηλό IQ διαθέτεις; Αίσχος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστοδούλου του μακαριωτάτου και θεοπροβλήτου αρχιεπισκόπου Αθηνών και ΠΑΣΗΣ Ελλάδος, ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ! ΑΘΑΝΑΤΟΣ!
Απαιτούμε λογοκρισία στη χώρα της Δημοκρατίας!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘεικό!!!
Χαχαχαχαχαχαχαχα!!!
ΤΑ ΟΣΑ ΕΓΡΑΦΗΣΑΝ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΠΙΔΕΧΟΝΤΑΙ ΚΑΜΙΑ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗΣ. ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΥΛΑ. ΑΜΑ ΔΕΝ ΑΡΕΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΘΙΑΣΩΤΕΣ ΤΟΥ ΕΚΛΙΠΟΝΤΟΣ ΠΡΟΚΑΘΗΜΕΝΟΥ-ΚΟΝΦΕΡΑΝΣΙΕ-ΨΕΥΔΟΕΘΝΑΡΧΗ ΝΑ ΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΝΗΣΣΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια ποια λογοκρισία μιλάς κυρά μου; Αγνοείς την σημασία των όρων. Μιλάμε για ένα κατάπτυστο ρυπαρογράφημα που κυκλοφορείται στο διαδίκτυο, όπως χιλιάδες άλλες αηδίες. Τι θέση έχει όμως εδώ σε ένα σοβαρό(;;;) ιστολόγιο; Αγαπητέ, για να απαλείψω τα ερωτηματικά, να το βγάλεις αμέσως! Αλλιώς να το κλείσεις το μπλογκ! Να παρέμβει αυτεπαγγέλτως ο εισαγγελεύς. Ντροπή!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛυπάμαι, γιατί δε θα συμφωνήσω καθό
ΑπάντησηΔιαγραφήλου με τον κ. του μακρού σχολίου.
1. Εγώ δεν τον "πήγαινα" καθόλου το Χ. Εκείνος όμως, όταν βάδιζα στην παραλία της Αμοργού μου απηυ-
θυνε το λόγο κι ας ήμουν με ένδυμα μπάνιου!Ως εκ τούτου ντράπηκα να τον πλησιάσω! Αυτό για τον μακαρι στό λέει πολλά. Μπορεί να είχε "αμύ
θητο" πλούτο, αλλά είχε και περίσ- σευμα καρδίας και το διέθετε ανά πάσαν στιγμή!
2. Πολύ υπερβολικά μου φαίνονται όλα αυτά να τα είχε, διότι που-θενά δε φάνηκαν! Εν τάξει αρχιεπί- σκοπος ήταν και θα είχε κάτι καλό,
αλλά μέχρι αυτά, που γράφονται πάει ΠΟΛΥ!!
3. Θα συμφωνήσω- παραδόξως- με την Ο.Ν σχετικά με τη λογοκρισία. Ο καθένας ας γράφει ό,τι θέλει και κρίνεται!!
Υ.Γ. Δε θα ανοίξω κουβέντα με την
Ο.Ν. θα της πω όμως το γνωστόν :"πυρ, ΓΥΝΗ και θάλασσα!!'
Κι όταν η γυνή έχει την κεφαλή της Άπαγε!!
Χριστόδουλε ακόμα σε φοβούνται....
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναπαύσο εν ιρήνη μακαριώτατε...
Αιωνία η μνήμη....
Αξιος...
Αγαπητός στις καρδιές μας...
Ζεις...
Ακομα και να ηταν αληθεια ολα αυτα τα γελοια , ο Μακαριστος δεν ειπε ποτε γι τους αιμοδιψεις αμερικανους , οτι το ΦΑΝΑΡΙ και οι ΗΠΑ διαπνεονται απο τα ιδια "ιδανικα" . ΑΙΣΧΟΣ .
ΑπάντησηΔιαγραφήNOULIS. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ Ο,ΤΙ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΗΣ; ΚΑΙ Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΥΣ ΠΟΥ ΚΟΛΛΑΕΙ; ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΧΗΣ ΣΤΗΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. ΗΡΕΜΗΣΤΕ ΚΥΡΙΕ NOULIS. ΕΔΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΚΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΩΣ ΣΤΑ ΝΙΑΤΑ ΤΟΥ. ΤΟΣΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΠΟΥ ΑΠΟΦΥΓΕ ΟΣΟ ΖΟΥΣΕ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ... ΦΟΒΕΡΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΩΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΓΕΓΟΝΟΤΑ. ΒΡΕΙΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΚΑΙ ΤΑ ΞΑΝΑΛΕΜΕ.
Iremiste agapitoi! akoyste kati wreo na xalarwsete: http://www.youtube.com/watch?v=_etU7jwAT4o&feature=related
ΑπάντησηΔιαγραφήMonsieur Noulis (στα πλαίσια του κυρά),
ΑπάντησηΔιαγραφήΈστω ότι είναι ρυπαρογράφημα το κείμενο με τον Χριστόδουλο, αφού εσύ ξέρεις την αλήθεια γιατί ασχολείσαι? Ο καθένας έχει την άποψη του. Κατά τη διάρκεια της ανθρώπινης ιστορίας έχουν περάσει χιλιάδες προσωπικοτήτων με "πιστούς" και πολεμίους.
Όσον αφορά τον εισαγγελέα είναι busy αυτήν την περίοδο γιατί ασχολείται με τον Αδερφό Χριστιανό Εφραίμ!
ΕΙΝΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ ΑΠΟ "ΚΑΤΙΝΕΣ" ΝΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΤΕΤΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ....ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΤΟΥ ΕΘΝΑΡΧΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΠΑΠΑΦΛΕΣΑ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΘΑ ΒΡΕΙΤΕ ΕΜΑΣ ΟΛΟΥΣ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΩΤΟΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ Ο ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΠΙΛΩΘΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΤΑΙ ΠΛΕΟΝ....ΤΙ ΒΟΒΕΙΣΘΑΙ ΑΝΟΗΤΟΙ?
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ ΕΔΩ...ΜΑ ΖΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΑΙΩΝΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΑ ΤΟΥ ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΠΟΥ ΛΑΤΡΕΨΕ ΚΑΙ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ...ΜΑ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΚΟΛΑΣΜΕΝΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΘΑ ΛΕΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΟ:ΘΕΕ ΜΟΥ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ....
ΜΗΝ ΦΟΒΕΙΣΤΕ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ...ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ "ΟΤΙ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΦΥΛΑΞΟΥΜΕ ΣΑΝ ΚΟΡΗ ΟΦΘΑΛΜΟΥ. ΜΕΙΝΕΤΕ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΜΑΣ"....
ΑΥΤΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ....ΖΕΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ...ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ...ΕΙΝΑΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΕΜΠΝΕΥΣΤΗΣ ΤΗΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ...ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΟΙ ΨΕΥΔΟΚΟΥΛΤΟΥΡΙΑΡΗΔΕΣ ΑΞΕΣΤΟΙ ΔΕΝ ΤΟ ΧΩΝΕΨΑΝ ΠΟΤΕ ΑΥΤΟ....ΔΕΝ ΧΩΝΕΨΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΕΡΧΕΤΑΙ Η ΝΕΟΛΑΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ....ΤΟΥΣ ΜΠΗΚΕ ΣΑΝ ΚΑΡΦΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ΤΟΥΣ...
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΩΝΕΨΑΝ ΟΤΙ ΜΙΛΑΓΕ ΓΙΑ ΤΑ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΛΟΙ ΓΙΝΗΚΑΝ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΝ ΟΛΑ....ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΥΨΩΣΕ ΦΩΝΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΘΗΚΕ ΣΤΟ ΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΟ ΣΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΠΟΥ ΗΘΕΛΑΝ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΥΝ ΟΙ ΠΟΝΗΡΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΔΥΝΑΜΕΙΣ.....
ΜΑ ΒΡΗΚΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ...ΤΑ ΒΡΗΚΑΝ ΣΚΟΥΡΑ....ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΥ ΣΥΓΧΩΡΗΣΑΝ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΓΑΠΗΤΟΣ ΑΠΟ ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ.....ΤΟΥΣ ΖΑΛΙΣΕ ΑΥΤΟ.....ΤΑ ΕΒΑΨΑΝ ΜΑΥΡΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑΝ ΟΙ ΣΚΟΤΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΟΙ ΔΙΑΒΟΛΟΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΟΤΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΛΑΟΣ ΠΗΓΕ ΚΑΙ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΑΝ ΤΟ ΣΕΠΤΟ ΚΑΙ ΑΓΙΟ ΛΕΙΨΑΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ.......ΚΑΚΟΜΟΙΡΟΙ ΜΕΤΑΝΟΗΣΤΕ ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΠΕΝΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΕΤΕ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΣΣΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΛΑΨΕΙ.....
ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ Κ. ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ....Ο ΘΕΟΣ ΑΣ ΤΟΝ ΑΝΑΠΑΥΣΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ ΚΑΘΕ ΑΝΟΗΤΟ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΜΕΤΑ ΘΑΝΑΤΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΣΠΙΛΩΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΙΑΣΥΡΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ....ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ......ΓΙΑΤΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΖΕΙ......ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΜΕ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΕΙΧΕ ΕΛΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ ΜΑΣ ΦΩΝΑΖΕ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ : ΝΑ ΖΕΙΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ!!!!!!!!
ΑΙΩΝΙΑ ΣΟΥ Η ΜΝΗΜΗ ...
Ν.
Ρε φίλε "Ν." Βάλε καλύτερα "Μ". Πίστεψέ μου, σου πάει πιο πολύ για "υπογραφή".
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε κάτι ορφανά που άφησε ο μακαριστός! Περαστικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετικά με το αν είναι αλήθεια ή όχι το ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ με τον μακαριστό,μιά γεύση του(της χλιδής που ζούσε) ήταν η διαμονή του στο ξενοδοχείο FOUR SEASONS με 8000 ευρώ την βραδιά, που το είχε παραδεχτεί κι ο ίδιος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆλλωστε δεν το έχει διαψεύσει η Αρχιεπισκοπή ή η Χρυσοπηγή και τα στοιχεία τα δημοσίευσε η Άντζυ Σταθάτου ως "το μυστικό του σφραγισμένου δωματίου" στις εφημερίδες.
Χριστόδουλε σε πάμε πολύ σε αγαπάμε..
ΑπάντησηΔιαγραφήΧριστόδουλε γερά και εμείς από κοντά.
Χριστόδουλε θυμήσου οι νέοι ειναι μαζί σου...
Στο μάτι σας έχει μπει ο Χριστόδουλος ε????
αχαχαχαχαχαχα....ρεεεεεε Ορνια εχει πεθάνει....ρεεεεεεε,....Βγήτε τώρα να λέτε τις ανοησίες σας....Απύλωτα στόματα που ξερνούν δηλητήριο....
Αλήθεια ο Jeronymo υπάρχει?
ΑπάντησηΔιαγραφήπαιδιά ο χριστόδουλος επισκίασε τον "ΠΡΩΗΝ ΠΑΠΙΚΟ" και νυν προστάτη της ορθοδοξίας τον πολύ Λαυρέντιο, τον μέγα εκδότη και τα παρόμοια. πείτε καμιά λέξη γι' αυτόν μη στενοχωρηθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥ.Γ. το "πρωην" σας λέγει κάτι; ο άνθρωπος είναι κολλημένος στο παρελθόν του ως σημείο διαφοροποίησης γιατί το "νυν" του είναι συνηθεισμένο. κρίμα
Περαστικά σε σένα ανώνυμε των 6/11 8:03.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και στην περίπτωσή σου μόνο περαστικά δεν θα είναι, γιατί πρόκειται για ανήκεστο βλάβη του εγκεφάλου σου, αν πιστεύεις τα ΚΑΤΑΠΤΥΣΤΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΚΑ λιβελογραφήματα εναντίον του ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΕΘΝΑΡΧΟΥ κυρού Χριστοδούλου. Δεν πειράζει. Εκείνος σας συγχωρεί,΄όπως συγχωρούσε εν ζωή όλους τους συκοφάντες του.
Εκείνο όμως που δεν πρόκειται να καταφέρετε είναι να τον βγάλετε από τις καρδιές μας, να σβήσετε την αγάπη του λαού προς τον πρόσωπό του. Ήταν και θα είναι ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΜΑΣ!
Νομίζω ότι το πρώην παπικός ,σημαίνει ότι δεν ήμουν στην αλήθεια της Ορθοδοξίας,την ανακάλυψα και την ασπάστηκα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤώρα κάποιοι θέλουν να με ξαναφέρουν πίσω; Ήμουν εκεί,και σου λεω να μην πας και εσύ. Μείνε στων πατέρων σου τη θρησκεία που είναι χρυσάφι .
ΜΠΡΑΒΟ ΑΓΑΠΗΤΕ 7 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 1:57...ΠΕΣΤΑ....ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΜΑΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΜΑΣ...ΝΑ ΖΕΘΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ ΕΛΕΓΕ ΣΥΓΚΙΝΗΜΕΝΟΣ....ΤΗΝ ΕΥΧΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε αυτον που μιλαει για τα πανακριβα ξενοδοχεία του Χριστόδουλου, απλά του υπενθυμιζουμε οτι ο Πατριάρχης κ Βαρθολομαιος μαζι με τον Αρχ/πο Αμερικης το καλοκαιρι παρεθεσε δειπνο στην αντιπροσωπεία απο την Πατρα στο Ξενοδοχεις FOUR SEASONS της Κων/πολης. Αυτο πως το κρίνετε; απαντηστε μας κι εσεις κ Ιστολογε. Επίσης ο νεος Αρχ/πος χρησιμοποιει και αυτος συνοδευτικα και φρουρά και το περιφημο ΦΑΕΤΟΝ! Mη ξεχνατε οτι στην αρχή ο νυν Μακαριωτατος ειπε οτι δεν θελει τιποτα απο την πολυτέλεια του Μακαριστού!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΙΩΝΙΑ Η ΜΝΗΜΗ!
idioi pateres den exoume; ti allakse; mipws i8eles kati kai den sou to edwsan kai pas pantou legontas oti isoun kai den eisai pia! siga to prama me geia sou kai xara sou, poulise mas biblia kai bgale xrimata, ekei se petaksan emeis se pirame me tin prika!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΗΤΩ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΠΕΘΑΜΕΝΟΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΩΝ ΖΩΝΑΤΑΝΟ ΙΕΡΩΝΥΜΟ...
ΣΕ ΠΛΗΡΗ ΑΦΑΣΙΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ....ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΜΗΠΩΣ?
Την εποχή που έγινε Αρχιεπίσκοπος ο Χριστόδουλος, λόγω της πολιτικής Σιμήτη, που δεν διέφερε σε τίποτα σχεδόν από αυτή της Ν.Δ., οι Έλληνες, ίσως από τις ελάχιστες εποχές της ιστορίας μας δεν είχαμε πολιτικά πάθη και διχόνιες. Παράλληλα μέχρις εκείνη την εποχή ξέραμε ότι το 99% των Ελλήνων είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόλις ήρθε ο Χριστόδουλος, μας είπε ότι πραγματικοί Χ.Ο. είναι μόνο 3.000.000, όσοι δηλαδή ψήφισαν για τις ταυτότητες, ενώ στις δημοτικές εκλογές του 2002 μας είπε ότι πραγματικοί χριστιανοί είναι οι ψηφοφόροι του Καρατζαφέρη. Παράλληλα οι Έλληνες χωρίστηκαν σε Χριστοδουλικούς και αντιχριστοδουλικούς. Παράδειγμα τα πιο πάνω φανατικά σχόλια.
Για τέτοιο Εθνάρχη μιλάμε.
Αγαπητέ ανώνυμε των 1.31΄συμφωνώ α-
ΑπάντησηΔιαγραφήπόλυτα μαζί σου. Ενώ στην πραγματι-κότητα και ΜΕΓΑΛΟΣ και αγαθών προ- θέσεων ήταν έκανε σφάλματα σχετικά με την ανάμειξή του στα πολιτικά πράγματα με αποτέλεσμα ν' αγαπηθεί στα τελευταία χρόνια από τη μια πα-ράταξη "της δεξιάς του Κυρίου" και να μισιθεί και περιφρονηθεί απ' ό- λους τους άλλους.. Όσον αφορά το θέμα των ταυτοτήτων, όταν έγινε πρωθυπουργός ο Καραμνλής, που είχε υπογράψει, "ανέκρουσε πρύμνναν"!! Δυστυχώς αυτή είναι η κακή του πλευρά καθώς και τα 2 πρώτα χρόνια της αρχιεπισκπίας του με τις ατέ- λειωτες περιοδείες, τα ανέκδοτα κ.λπ. Αλλά έχω ξαναπεί ας τον ΑΦΗ- ΣΟΥΜΕ-επί τέλους να αναπαυθεί και ας τον κρίνει ο ΘΕΟΣ και η ιστο- ρία. Ούτε φανατισμός ούτε και αναθεματισμός πρέπει για το πρόσω- πό του και πάλι ΑΙΩΝΙΑ ΤΟΥ Η ΜΝΗΜΗ!!
@ανώνυμε 7.29
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ήταν μόνο ο μακαριστός παράδειγμα προς αποφυγήν. Δυστυχώς είναι πολλοί,μα πάρα πολλοί.
Πολύ μίσος βλέπω ρε λεβέντες μέσα στην Εκκλησία (υποτίθεται) της ΑΓΆΠΗΣ. Δεν νομίζετε ότι πρέπει να σταματήσει το πράγμα ως εδώ. Ας αρχίσει πρώτος ο Δεσπότης. Ας σταματήσει να κυνηγάει τους Ιερείς με τόσο μίσος λες και ο ίδιος είναι ο τέλειος. Ταπείνωση ρε.ε.ε.ε.ε και Αγάπη θέλει ο Χριστός. Αφήστε τις μπούρδες και τις ειδωλοκατασκευές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΧΩΝΕΨΕΙ ΡΕ ΣΕΙΣ????
ΑπάντησηΔιαγραφήΡΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ Ο ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΠΑΠΑΦΛΕΣΑΣ ΠΕΘΑΝΕ ΡΕ ΟΡΝΙΑ...ΞΥΠΝΑΤΕ ΡΕ!!!!ΜΗ ΦΟΒΕΙΣΘΑΙ....
ΓΙΑΤΙ ΤΩΝ ΛΑΣΠΩΝΕΤΕ...
ΡΕ ΣΥ ΑΝΟΗΤΕ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ, ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΧΕΙΡΙΤΟΝΙΑ ΕΙΤΕ ΔΙΑΚΟΝΟΥ ΕΙΤΕ ΠΡΕΣΒΥΤΕΡΟΥ ΕΙΤΕ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ?
ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΕΙ ΑΣΧΕΤΕ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΧΕΣ ΠΑΕΙ ΘΑ ΑΚΟΥΓΕΣ ΕΚΕΙ ΝΑ ΛΕΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΚΦΡΑΣΗ. Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΟΤΑΝ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΤΟΥ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ...Ή ΜΗΠΩΣ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΗΤΑΝ ΔΕΞΙΟΣ?]
ΑΜΑΝ ΑΥΤΗ Η ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΟΡΙΑ....ΡΩΤΑ ΠΡΩΤΑ ΡΕ ΑΣΧΕΤΕ...ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΚΑΜΠΑΖΕΙΣ ΑΠΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΑ ΤΙ ΤΟ ΠΑΛΕΥΕΙΣ?
ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΣΕ ΠΑΕΙ...ΑΣΤΟ ΡΕ ΑΔΕΛΦΕ!!!
ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΚΟΥΣ, ΜΟΝΟ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥς ΜΠΗΚΕ ΣΦΙΝΑ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ...ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΧΑΜΕ ΣΥΝΙΘΗΣΕΙ ΜΙΑ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΝΤΑΤΙΚΗΣ-ΟΠΩΣ ΤΩΡΑ ΑΠΙ ΙΕΡΩΝΥΜΟΥ-ΜΟΛΙΣ ΒΓΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΕΦΕΡΕ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΣΧΕΤΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΚΑΙ ΑΝΙΔΕΟΙ ΧΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΙΚΟΥΣ...ΟΠΟΤΕ ΜΗΝ ΚΡΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΟΣΥΝΗ ΣΟΥ...
ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΗ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ nik ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΣΧΟΛΙΟ...ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΕΘΝΑΡΧΗΣ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΣΚΥΝΗΣΕ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΕΣΥ...
ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ ΡΕ ΣΥ ΑΣΧΕΤΗ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΟΤΑΝ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΤΙΜΗΣΕ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΤΗΣ?
ΠΩΣ ΤΟΛΜΑΣ ΡΕ ΑΣΧΕΤΗ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΟΤΑΝ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΝΕΟΙ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑΠΟΘΕΤΟΥΝ ΛΟΥΛΟΥΔΙΑ ΚΑΙ ΚΛΑΙΝΕ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ?
ΠΟΣΟ ΑΣΧΕΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ?
ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΤΑ ΕΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΑΝ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΥΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ?\
ΔΕΝ ΣΕΒΕΣΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΗΡΘΑΝ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΥ? ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΠΑΝΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ?ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΔΕΙΧΝΕ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΕΡΕΤΩΣ?ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΦΑΓΑΝ ΨΩΜΙ(ΣΤΗΝ ΟΜΟΝΟΙΑ ΚΑΘΕ ΗΜΕΡΑ 8000 ΜΕΡΙΔΕΣ ΦΑΓΗΤΟ!!!
ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΡΙΝ ΠΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑ ΣΟΥ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΣΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΛΟΓΙΖΕΣΑΙ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΥΒΡΙΖΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟ ΒΡΙΖΕΙΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥΣ....
ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ ΑΥΤΗ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ...
ΧΑΙΡΕ ΠΑΝΤΟΤΕ ΕΝ ΚΥΡΙΩ...
Ψ.
Σωστά τα λες "Ψ"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕιναι άσχετοι οι άνθρωποι...Είναι καλοί μόνο στο να λασπώνουν...Και πάλι μπράβο...
O παπα - Σάββας με τον Πατριάρχη! Η σχετική φωτο στο σάιτ της Μητρόπολης Πατρών!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπράβο στον Πατριάρχη μας που έδωσε σημασία στον σεβαστό γέροντα, όταν άλλοι του δίνουν πίκρες τωρα στα γεράματα
Σε μια άλλη φωτογραφία στο σάιτ της Μητρόπολης βλέπουμε καθαρά τον "αγωνιστή" της πίστεως παπα Τάσο Γκοτσόπουλο να προσκυνά τον Άγιο Μύρων του Οικουμενικού Πατριαρχείου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν είναι κι αυτός της παναιρέσεως του Οικουμενισμού παπα Τάσο μου; Πώς τον πλησιάζεις;
Ο ΠΑΠΑ-ΤΑΣΟΣ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΜΥΡΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ! Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΜΥΡΩΝ ΧΡΥΧΟΣΤΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΜΥΡΩΝ ΤΗΣ ΛΥΚΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΑΠΑ-ΤΑΣΟΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΚΑΛΕΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΑΤΡΑ(ΩΣ ΤΩΝ ΤΩΡΙΝΟ ΔΙΑΔΟΧΟ ΤΟΥ ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΥ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΤΗ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ ΜΥΡΩΝ) ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΤΟ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΓ. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΠΑΤΡΩΝ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΝΑΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΨ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ λέξη δημαγωγία σου λέει τίποτε;Στην Εκκλησία δε θελουμε επισκέπτες αλλά συνειδητούς Χριστιανούς.Ξέρεις έστω και ένα που να γινε από τα ανέκτοτα;Επισκέπτες είναι και θαυμαστές του δημαγωγικού του προφίλ,τίποτε άλλο.
Ο Θεός ας τον αναπαύσει!
Ο ΑΜΒΡΟΣΙΟΣ, ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ "ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Μιχαλόπουλε,
Επειδή αμφισβήτησαν μερικοί (π.χ. Τροκτικό, Ρεσάλτο κ.λ.π. ) την αξιοπιστία του άρθρου "ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ" με μόνα τους επιχειρήματα κατηγόριες για δήθεν προβοκάτσια και συκοφαντία ( λες και απειλείται η Εκκλησία, αλίμονο μας αν η Εκκλησία εξαρτιόταν από την ηθική υπόσταση των αντιπροσώπων της ) σας θέτω υπ’ όψιν την άποψη του Μητροπολίτη Καλαβρύτων κ. Αμβροσίου που έγραψε στο blog του σε σχετική ερώτηση.
Είναι η μόνη επίσημη εκκλησιαστική άποψη για την ώρα κι έχει σημασία διότι ο κ. Αμβρόσιος ήταν αυτάδελφος του μακαριστού Χριστοδούλου ,γνώστης της προσωπικής του ζωής και κομιστής της Διαθήκης του στον Αρχιεπίσκοπο.
Ο/Η A.Z. είπε...
Σεβασμιότατε
Θα ήθελα τη γνώμη σας για το άρθρο ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ του περιοδικού ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ.
Έγινε γνωστό σε όλα τα blogs.
Τα στοιχεία τα είχε δημοσιεύσει η Άντζυ Σταθάτου ως "το μυστικό του σφραγισμένου δωματίου" στις εφημερίδες κι από εκεί μάλλον πάρθηκαν.
Η Αρχιεπισκοπή και η Χρυσοπηγή, επισήμως, δεν έχουν διαψεύσει ούτε αποδεχτεί τίποτε.
Είστε νομίζω ο πλέον αρμόδιος, να αναφέρετε με επιχειρήματα κι όχι εξορκίζοντας, όπως κάνουν ορισμένα blogs, για την όλη υπόθεση στοιχεία.
Ίσως σας βάζω δύσκολα, αλλά πρέπει να δοθεί μια απάντηση από κάποια επίσημα χείλη.
Ευχαριστώ.
7/11/2008 3:03 μμ
Ο/Η ΣΤΟΧΑΖΟΜΑΙ και ΓΡΑΦΩ...... είπε...
" Ο/Η A.Z. είπε...
Σεβασμιότατε
Θα ήθελα τη γνώμη σας για το άρθρο ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ του περιοδικού ΙΕΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΑΘΗΚΗ....."
Απαντώ:
Αγαπητέ/ή μοι,
1. Και εγώ ανέγνωσα το περιεχόμενο του συγκεκριμένου άρθρου. Αισθάνθηκα λύπη και αγανάκτηση.
2. Δεν είμαι εις θέσιν να απαντήσω, διότι δεν γνωρίζω τίποτε περισσότερο από τα αναγραφόμενα, ψευδή ή αληθινά, στο δημοσίευμα.
Ουδείς εκ των προσώπων του στενού περιβάλλοντος του μακαριστού Αρχιεπισκόπου μπόρεσε να μου επιβεβαιώσει τα αναγραφέντα.
3. Μοναδική εξαίρεση υπήρξεν ο άλλοτε Αρχιδιάκονος του κυρού Χριστοδούλου π. Άνθιμος, ό οποίος μόνον άπαξ μου ωμίλησε με πόνο ψυχής, για να μου περιγράψει την αχαρακτήριστη συμπεριφορά των προσώπων, τα οποία ενήργησαν την καταγραφήν. Καταγράφοντας τα αντικείμενα προέβαινον σε ανίερα και ασεβή σχόλια εις βάρος του νεκρού, ένεκα των οποίων ο π. Άνθιμος διαμαρτυρόμενος απεχώρησε από την Επιτροπήν, απεσύρθη εις τι δωμάτιον της κατοικίας και ανελύθη εις δάκρυα γιά την κακοποίηση που υφίστατο ο Γέροντάς του, νεκρός πλέον, ο εν ζωή πολυδοξασμένος Αρχιεπίσκοπος.
4. Επίσης η ευγενεστάτη Κυρία Σ., ανήκουσα στην την Αθηναϊκήν κοινωνίαν των προσώπων με υψηλό εισόδημα, μου ωμίλησε με παράπονο για την κακοποίηση του μακαριστού Χριστοδούλου, λέγουσα: 'γιατί δεν βγαίνει κάποιος από σας να υπερασπισθή την μνήμην του αειμνήστου Χριστοδούλου; Εμείς από την εταιρείαν μας και από την οικογένειάν μας εδωρήσαμε στον Μακαριστό Χριστόδουλο τις κουρτίνες, τα φωτιστικά, τα επιπλα, τον Καναπέ Versasse κ.α. μόνο και μόνο από αγάπη και σεβασμό προς την Εκκλησία. Δεν μπορεί το σπίτι του Αρχιεπισκόπου να είναι μίζερο"! Αυτά μου είπε.
5. Μετέφερα το παράπονο της Κυρίας Σ. στη Διαρκή Ιερά Σύνοδο, η οποία όμως δεν έδειξε παραπέρα ενδιαφέρον. Αγνόησε παντελώς το ζήτημα.
6. Μετέφερα επίσης το παράπονο αυτό και σε πρόσωπα, που ανήκαν έως χθες στην αυλή του Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου. Ουδείς όμως προέβη σε κάποια ανακοίνωση.
7. Δεν γνωρίζω λοιπόν τίποτε επί της ουσίας. Επαναλαμβάνω, ότι ουδείς μπόρεσε να μου επιβεβαιώσει το δημοσίευμα. Αλλά και ουδείς υποβλήθηκε στον κόπο να το διαψεύσει. Άρα "δρυός πεσούσης, πας ανήρ ξυλεύεται".
8. Μετά την άνοδό του στον Αρχιεπισκοπικό θρόνο δεν υπήρξα ουδ΄ επί στιγμήν ένα μέλος του στενού κύκλου του Χριστοδούλου. Όταν με εδέχετο σε συνεργασία, τότε που ήμουνα Πρόεδρος της Επιτροπής Εξωτερικών Σχέσεων, με δεχόταν στο Γραφείο του, στην οδό Αγ. Φιλοθέης!
Στον πρώτο όροφο της κατοικίας του, στο Ψυχικό, για πρώτη φορά ανέβηκα μετά την εκδήλωση της ασθενείας του, κυρίως μετά το ΜΙΑΜΙ!
9. Ούτε και οι της Αδελφότητος "ΧΡΥΣΟΠΗΓΗ" γνωρίζουν κάτι περισσότερο. Ο Χριστόδουλος είχε κόψει τα νήματα της επικοινωνίας μαζί τους. Κρατούσε μια τυπική μόνο σχέση με την Χρυσοπηγή! Έτσι τον είχαν κατηχήσει (καταντήσει, θα έλεγα) κάποιοι εκ του κύκλου του.
10. Προσωπικά έμεινα πιστός στη φιλία μας. Αλλά και επικριτικός, οσάκις τούτο ήτο αναγκαίον. Εκείνος όμως δεν ετίμησε τη φιλία μας. Μοναδική εξαίρεση ήταν στα τέλη της ζωής του, όταν εις εμέ, και όχι σε κάποιον άλλον εκ των συνεργατών του, ενεπιστεύθη την Διαθήκην του. Ήτο αυτή μια κορυφαία πράξη αγάπης και εμπιστοσύνης, αλλά αυτή ήλθε πολύ αργά....
Ας είναι αιωνία η μνήμη του.
+Ο Κ & Αι. Α
7/11/2008 11:41 μμ
HTTP://XAIRETE.BLOGSPOT.COM/2008/11/BLOG-POST_7956.HTML
ΣΑΒΒΑΤΟ, 8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2008
Κύριε Ψ. μάλλον άσχετος και ανόητος
ΑπάντησηΔιαγραφή, για να μην πω κάτι χειρότερο εί- σαι ΕΣΥ! Το διάβασες όλο το σχόλιό μου;; Τόσο ΚΑΦΡΙΛΑ πιά! Απομόνωσες
ένα τμήμα, για να χύσεις το δηλητή-
ριό σου;; Μήπως αυτά, που έγραψα είναι ΨΈΜΑΤΑ;;Όσο για το άν έχω παραστεί σε χειροτονίες σε πάμπολ- λες!! Τούτο μόνο σου λέω ΛΥΠΑΜΑΙ το
Μακαριστό, που ειχε τέτοιους οπα- δούς σαν και του λόγου σου και σαν
όλους τους λοιπούς, που κάνουν σαν
μαινόμενοι ταύροι! Φαντάσου να ζού-
σαμε σε άλλες εποχές, ό,τι αντίθε-
το θα το είχατε ΚΑΤΑΣΠΑΡΑΞΕΙ. Μω-
ρε χριστιανοί να σου πετύχουν. Ταύ-
τα και μένω!
Ω.
τα