Μου λένε, αγαπητοί φίλοι, άνθρωποι μέσα από τον Δήμο Πατρέων, ότι η θέση του συμβούλου για τα «Πρωτοκλήτεια» - συνδέσμου με την Ιερά Μητρόπολη Πατρών, είναι έτοιμη για τον υιό του πατρός!
Η Ιδιωτική Οδός είχε επισημάνει το θέμα ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο. Γράφτηκαν και μερικά πράγματα στον τοπικό τύπο, ο Δήμος εσιώπησε εκκωφαντικά, με την προοπτική «να καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός». Γνωστή δόλια τακτική.
Φαίνεται όμως ότι ο ενδιαφερόμενος δούλευε υπογείως και, απ’ ό,τι μου λένε, το θέμα του, ήτοι ο διορισμός του, με σύμβαση έργου και αμοιβή 12.000 ευρώ (το χρόνο υποθέτω), είναι ένα βήμα πριν την τελική υπογραφή.
Τηλεφώνησα λοιπόν πριν λίγο στον «αρμόδιο» αντιδήμαρχο Αλέξη Σκαρμέα, ο οποίος μου δήλωσε ολότελα αναρμόδιος!
«Δεν κανονίζω εγώ τους συμβούλους του Δημάρχου, δεν εμπλέκομαι», μου είπε κατηγορηματικά.
Τότε, του ανταπαντώ, γιατί τον είχες στα …δεξιά σου στις πρόσφατες συσκέψεις για τα «Πρωτοκλήτεια»;
Δεν θέλησε να απαντήσει ο κ. Αντιδήμαρχος.
Πολύ ωραία! Εγώ τον προειδοποίησα ότι τα χειρότερα είναι μπροστά.
Του εύχομαι να τα ξεπεράσει με τις ευλογίες του πατρός και του υιού.
Θα πει κανείς: «Και τι σε νοιάζει εσένα; Μήπως ήθελες εσύ τη θέση;» Φυσικά όχι, αγαπητοί μου. Τρελός είμαι για να θέλω να μπλέξω με τον Δήμο Πατρέων;
Έχω ξαναπεί ότι καταγράφω την ιστορία. Για την ιστορία του πράγματος, λοιπόν. Για να ξέρουμε πώς κινούνται κάποιοι τύποι και πώς ο Δήμος προσπαθεί να περάσει τις επιλογές του αναιτιολόγητα και στη ζούλα…
Η Ιδιωτική Οδός είχε επισημάνει το θέμα ήδη από τον περασμένο Φεβρουάριο. Γράφτηκαν και μερικά πράγματα στον τοπικό τύπο, ο Δήμος εσιώπησε εκκωφαντικά, με την προοπτική «να καταλαγιάσει ο κουρνιαχτός». Γνωστή δόλια τακτική.
Φαίνεται όμως ότι ο ενδιαφερόμενος δούλευε υπογείως και, απ’ ό,τι μου λένε, το θέμα του, ήτοι ο διορισμός του, με σύμβαση έργου και αμοιβή 12.000 ευρώ (το χρόνο υποθέτω), είναι ένα βήμα πριν την τελική υπογραφή.
Τηλεφώνησα λοιπόν πριν λίγο στον «αρμόδιο» αντιδήμαρχο Αλέξη Σκαρμέα, ο οποίος μου δήλωσε ολότελα αναρμόδιος!
«Δεν κανονίζω εγώ τους συμβούλους του Δημάρχου, δεν εμπλέκομαι», μου είπε κατηγορηματικά.
Τότε, του ανταπαντώ, γιατί τον είχες στα …δεξιά σου στις πρόσφατες συσκέψεις για τα «Πρωτοκλήτεια»;
Δεν θέλησε να απαντήσει ο κ. Αντιδήμαρχος.
Πολύ ωραία! Εγώ τον προειδοποίησα ότι τα χειρότερα είναι μπροστά.
Του εύχομαι να τα ξεπεράσει με τις ευλογίες του πατρός και του υιού.
Θα πει κανείς: «Και τι σε νοιάζει εσένα; Μήπως ήθελες εσύ τη θέση;» Φυσικά όχι, αγαπητοί μου. Τρελός είμαι για να θέλω να μπλέξω με τον Δήμο Πατρέων;
Έχω ξαναπεί ότι καταγράφω την ιστορία. Για την ιστορία του πράγματος, λοιπόν. Για να ξέρουμε πώς κινούνται κάποιοι τύποι και πώς ο Δήμος προσπαθεί να περάσει τις επιλογές του αναιτιολόγητα και στη ζούλα…
Γιατί; Φοβάται κάτι;
τι να πω?
ΑπάντησηΔιαγραφήίσως ότι έχει ο καιρός γυρίσματα...
ή ότι
οι έσχατοι...κτλ
ή
παρηγοριά στον άρρωστο...
Παναγιώτη, ποίοι, άραγε είναι οι άρρωστοι και ποίοι έχουν βαλθεί να μας αρρωστήσουν?
θα τους το επιτρέψουμε?
ως πότε ?
και πάλι,άραγε?
Αυτή η ανάρτηση πηγαίνει γάντι με το χθεσινό δημοσίευμα της εφημερίδας "Σημερινή" σχετικά με την επερώτηση στη Βουλή του κ. Μ.Βέρρα, βουλευτή Αχαίας, για δήθεν προσλήψεις με αντικανονικά κριτήρια και λοιπά.... δεν βλέπει ο κ. Βέρρας πως εδώ έχουμε ωμή πρόκληση ελέω του πατρός και συνεργεία του Δημάρχου και άλλων προσώπων για να τακτοποιηθεί ο υιός του πατρός και να αναδειχθεί σε "παράγοντα...", με ακραιφνή κομματικά κριτήρια;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλος, ποια είναι η ανάγκη μιας τέτοιας θέσης συμβούλου; Για όσους γνωρίζουμε τα εκκλησιαστικά και πατρινά ΚΑΜΙΑ!
Κατσε ρε Παναγιωτη! όλοι απο εναν πατερα προερχόμαστε. Γινε ποιο συγκεκριμένος. Για ποιον μιλας παλι εδω;ονομα δεν εχει; Εσυ μας εχεις συνηθισει να μιλας επωνυμως. Και μπραβο σου. Εδω γιατι δεν μας λες το ονομα του "συμβουλου";
ΑπάντησηΔιαγραφήΜήπως θα διορισθεί ο Υιος του Πατρός;
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκόμα και τον Λόγον έκαμαν επαίτην διορισμών ετούτοι;
Καλα βρε Παναγιωτη, εσυ τον Σκαρμεα και τον Δημο Πατρεων τον βριζεις σε αλλες αναρτησεις σου πολλες φορες. Πως και τον πηρες τηλεφωνο; Μηπως τελικα εισαι φιλαρακι του και δεν μας το λες; Εκτος απο θαρρος της γνωμης εχεις βλεπω και πολυ θρασος!
ΑπάντησηΔιαγραφήAγαπητέ ανώνυμε 10:31
ΑπάντησηΔιαγραφήΕσύ το ονομάζεις "θράσος", αλλά εγώ το θεωρώ αυτονόητο.
Ο κ. Σκαρμέας και κάθε κύριος του Δήμου είναι δημόσιο πρόσωπο, ελέγχεται και κρίνεται για τις πράξεις του που αφορούν στο κοινωνικό σύνολο, και είναι υποχρωμένος να δίνει απαντήσεις.
Εγώ δεν έβρισα τον κ. Σκαρμέα. Αναφέρθηκα, αιχμηρά αν θέλεις, σε συγκεκριμένες πρακτικές και δημόσιες δηλώσεις του.
Το θλιβερό είναι ότι ο κ. Σκαρμέας νομίζει ότι η σιωπή είναι η βασιλική οδός.
Μπορεί. Για τους μοναχούς. Όχι γι' αυτούς που θέλουν την ψήφο του λαού.
Θα μας πει μήπως, επιτέλους, ο κ. Σκαρμέας με ποια ιδιότητα ήταν και πάλι χθες εκ δεξιών του στη σύσκεψη για τα Πρωτοκλήτεια ο υιός του πατρός;
Στον ανώνυμο που με ρωτάει για τη σύνθεση της επιτροπής των Πρωτοκλητείων, απαντώ να κάνει τον κόπο να ρωτήσει τους αρμοδίους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δική μου παρέμβαση συνίσταται στην θεσμοθέτηση αμοιβόμενης θέσης συμβούλου για τα Πρωτοκλήτεια.
Ανεξάρτητα από το αν είναι "φωτογραφική" η θέση, ήτοι για συγκεκριμένο πρόσωπο, θα πρέπει να μας πουν το σκεπτικό του πράγματος.
Με δεδομένο ότι οι επωνυμότατοι σύμβουλοι για τον Πολιτισμό κ.κ. Καρατζάς και Δρουκόπουλος έφυγαν ...νύχτα και ποτέ δεν δόθηκε από τον Δήμο εξήγηση για την φυγή τους.
Εγω θα προτιμουσα απο τα ωραια λογια ως απαντηση σου να αναρτησης και το σχολιο του ανωνυμου. Να ξερουμε τι σε ρωταει. Η λογοκρισια φιλε μου Παναγιωτη δεν σε τιμα ως προσωπικοτητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘ.Κ. ιεροψαλτης της ΜΧΕ
Περιμενω.......................
ΑπάντησηΔιαγραφήΘ.Κ.
Ούτε εσένα σε τιμά ως προσωπικότητα Θ.Κ. να υπογράφεις "ιεροψάλτης της ΜΧΕ". Μας δουλεύεις;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρωτοψαλτης αν θες τοτε! Κι εσυ Πρωτοψαλτης δεν εισαι; και μαλιστα Πατριαρχικος! της ΜΧΕ ολοι ειμαστε! και δεν δουλευω κανενα! οσο δεν απαντας στο ερωτημα μου μαλλον εσυ μας δουλευεις!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘ.Κ.
Γιατί τόσος θόρυβος για το ευτελές ποσό των 12.000 ευρώ κατ΄ έτος. Είναι πολύ μικρό το ποσό το οποίο θα δώσει ο Δήμος. Ας δούμε την πρωτότυπη εργασία την οποία μπορεί να προσφέρει ο «υιός του πατρός» και μετά εκ της εργασίας του ο καθένας θα μπορέσει να τον αξιολογήσει δίκαια και για τη θέση και για την μικρή χορηγία την οποία θα έχει λάβει. Και αν δεν τα καταφέρει ο Δήμος δεν θα ανανεώσει την σύμβαση. Άρα όλα καλά και ωραία. Έτσι είναι «στο Ελλάντα» τώρα θα αλλάξουμε εμείς τα δεδομένα.
ΑπάντησηΔιαγραφήAγαπητέ ανώνυμε 10:15μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι ως απάντηση σου ταιριάζει το της Μαρίας Νεφέλης:
Κρίμας κρίμας κόσμε
σ' εξουσιάζουν μέλλοντες νεκροί
και κανείς κανείς δεν έλαχε
δεν έλαχε ν' ακούσει ακόμη
κάν φωνήν αγγέλων κάν υδάτων πολλών
κάν εκείνο το "έρχου" που σε νύχτες αυπνίας μεγάλης
ονειρεύτηκα.
ρε φίλε 29 Αύγουστος 2008 10:15 μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήέχεις υπόψιν σου ότι ο κοσμάκης δουλεύει σκληρά σε σούπερμαρκετ και γενικά απ το πρωί μέχρι το βράδυ για 600 ευρώ;;;
μάλλον και συ είσαι απ αυτούς που τα βγάζουν έτσι "εύκολα"...
χώρια που ο δήμος πατρέων χρωστάει σε όλην την πάτρα μεγάλα ποσά.
του περισσεύουν για συμβούλους υπο δοκιμήν όπως μας προτείνεις;;
αλλότριος
Αγαπητέ «αλλότριε» μάλλον είσαι υπερβολικός.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε 600 ευρώ άνετα τρως «παντεσπάνι» αντί για «ψωμί».
Εξάλλου ο καθένας λαμβάνει ως αμοιβή για αυτό που προσφέρει.
O «υιός του πατρός» είναι δεδοκιμασμένος εις ιστορικό σύλλογο των Πατρών όπου προσφέρει τις υπηρεσίες του άνευ χορηγίας.
Φιλάκια πολλά!!!!!!!!!
ΕΥΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝ ΖΩΗ ΟΙ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΙ ΙΔΡΥΤΑΙ ΤΟΥ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΥΛΛΟΓΟΥ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑρκετή συζήτηση για το ενδεχόμενο τοποθετήσεως παιδιού παπά σε θέση στον Δήμο Πατρέων. Προσωπικά δεν με εκπλήσσει καθόλου το γεγονός, διότι πάντα οι παπάδες, ήσαν προνομιούχοι αυτοί και τα παιδιά του έναντι των άλλων πολιτών. Δεν ξέρω το πώς, αλλά συνήθως τα παιδιά τους, είναι βολεμένα και μάλιστα τα παιδιά των μεγαλοπαπάδων. Τα περισσότερα εργάζονται στην δημόσιο τομέα, άλλοι στην ιδιωτική εκπαίδευση, και όσα δεν μπορούν να τακτοποιηθούν, βολεύονται ως ψάλτες, ή στην ενορία του μπαμπά, ή στην ενορία φίλου του μπαμπά. Το θέμα είναι να παίρνουν μισθό, ή από τα μυστήρια να κερδίζουν τυχερά. Το ίδιο νομίζω συμβαίνει και με τους ίδιους τους πατέρες των παιδιών, όπου αρκετοί είναι διπλοθεσίτες, και έτσι στερούν την θέση από κάποιον άλλο εργαζόμενο. Συμβαίνει να παίρνουν μισθό ιερέως, καθηγητού ή δασκάλου, και τα τυχερά. Βέβαια το ότι είναι προνομιούχοι Έλληνες οι παπάδες, καταδεικνύετε από το ότι χωρίς κανένα διαγωνισμό ορίζονται ως δημόσιοι υπάλληλοι ευθύς μετά την χειροτονία τους, όταν άλλοι προσπαθούν σε διαγωνισμούς για μια θεσούλα. Αν κάποιος ψάξει, θα δει ότι οι περισσότεροι των παπάδων δεν έχουν υπηρετήσει την στρατιωτική του θητεία στην πατρίδα, για την οποία με δάκρια αναφέρονται στα κηρύγματα, με τα οποία μας φλομώνουν. Τι να πεις και για του κληρικούς που διαβιούν σε μονές «κοινοβιακές», και λαμβάνουν το μισθό του δημοσίου, για την εφημεριακή θέση την οποία παράνομα ως μοναχοί κατέχουν, και τον οποίο μισθό δεν τον καταθέτουν στην μονή αλλά νέμονται και τις εισπράξεις της μονής. Έτσι κάποια μοναστήρια έχουν προσωπικό, μεταξύ των οποίο και μαγείρισσα, διότι τα καλογέρια δεν ασχολούνται καθόλου με τα «διακονίματα» της μονής. Και βέβαια ο μισθός των παπάδων δεν είναι τα 600 ευρώ της πείνας και της καταρράκωσης της ανθρώπινης προσωπικότητας. Προ ημερών, ο Επίσκοπος έλεγε σε παιδιά ότι λαμβάνει 1700 ευρώ, μόνο ως μισθό. Να γίνει αυτό πιστευτώ; μάλλον θα εννοούσε τον βασικό, ακόμα και αν είναι, γιατί να λαμβάνουν μισθό οι ιερομόναχοι που σιτίζονται σε μονές και νέμονται τα τυχερά από βαπτίσεις και παρακλήσεις. Τι τα κάνουν οι υποσχεθέντες ακτημοσύνη τα τυχερά τα οποία λαμβάνουν στις ιερές μονές. Αλλά και οι δεσποτάδες αφού ζουν σε οίκημα της μητροπόλεως, με αυτοκίνητο και όλα τα παρεπόμενα τι τον θέλουν τον μισθό. Δυστυχώς, θα παραμένουν οι προνομιούχοι έλληνες οι παπάδες, και αφού έτσι έχουν συνηθίσει χωρίς αιδώ θα φροντίζουν εκτός από την τοποθέτηση των παιδιών του σε ιδιωτικά εκπαιδευτήρια, και σε διπλοβάρδια κάθε Κυριακή δύο ψαλτηρίων εντός της πόλεως, να τοποθετούν τα παιδιά τους και σε θέσεις φωτογραφικές για να παίρνουν άλλα 1000 ευρώ τον μήνα. Νομίζω ότι ο Παναγιώτης μάταια κοπιάζει να αναδείξει το θέμα. Ο λαουτζίκος που τα παιδιά του είναι άνεργα ή στο μισθό της φτώχειας και της μιζέριας δεν αντιδρά. Δεν γυρνά την πλάτη στους κληρικούς αυτούς που έχουν κάνει τον οίκο του ουρανίου Πατρός σε οίκο εμπορίου και βολέματος των δημοσίων υπαλλήλων παπάδων. Όλοι εμείς δυναμώνουμε τους μεγαλοπαπάδες όταν σπεύδουμε να ασπασθούμε την δεξιά τους και τους δίνουμε τυχερά για να προσευχηθούν για μας. Αχ Θεέ μου κατάντια του εκκλησιαστικού γεγονότος. Tελικά δεν θα εκπλαγώ αν βρει και άλλη θέση ο «υιός του πατρός» για να κερδίσει χρήματα χωρίς ιδρώτα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΩραία τα γράφεις ανώνυμε 9:53 μ.μ. παρόλο που όταν τα διάβασα απελπίστηκα με την εκκλησιαστική κατάσταση της Ελλάδας και εννοώ αυτή των κληρικών. Τι θα μπορούσε άραγε να αναστρέψει αυτή την κατηφορική κατάσταση;
ΑπάντησηΔιαγραφή