Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος κατά την συνεδρία της, την Τετάρτη 11 Ιουνίου 2008, ενέκρινε την συμμετοχή της Εκκλησίας μας:
α. Στην πρώτη Επίσημη Συνεδρία του Καθολικού - Ορθοδόξου Βήματος (Catholic - Orthodox Forum) για την υπεράσπιση των χριστιανικών αξιών εντός της ευρωπαϊκής κοινωνίας, η οποία θα πραγματοποιηθεί στο Trento της Ιταλίας, από 11 έως 14 Δεκεμβρίου 2008.
β. Στην ΙΖ' Γενική Συνέλευση της Επιτροπής Εκκλησιών για τους Μετανάστες στην Ευρώπη (CCME), από 7 έως 11 Οκτωβρίου 2008 στην Κύπρο.
γ. Στην Συνάντηση των εκπροσώπων Τύπου των Εκκλησιών - Μελών του Π.Σ.Ε., η οποία θα λάβει χώρα στην Γενεύη, από 5 έως 7 Σεπτεμβρίου 2008.
δ. Στην Πανευρωπαϊκή Περιβαλλοντική Συνάντηση, η οποία συγκαλείται στο Μιλάνο της Ιταλίας, από 24 έως 28 Σεπτεμβρίου 2008.
ε. Στην ΙΓ' Γενική Συνέλευση του Συμβουλίου Ευρωπαϊκών Εκκλησιών, η οποία συνέρχεται στη Λυών της Γαλλίας, από 15 έως 21 Ιουλίου 2009.
Επίσης στη συνεδρία τής 25 Ιουνίου 2008, η Δ.Ι.Σ. αποφάσισε την συμμετοχή της Εκκλησίας της Ελλάδος στη Συντονιστική Επιτροπή Θεολογικού Διαλόγου Ορθοδόξων και Ρωμαιοκαθολικών από 27.9.2008 έως 4.10.2008, στον Άγιο Νικόλαο Κρήτης.
Η Εκκλησία μας διαλέγεται λοιπόν. Μέ όλους, όπως βλέπετε φίλοι μου. Ευτυχώς! Αυτή η "πολιτική" της συμμετοχής στους διαλόγους και τις διεθνείς συναντήσεις ακολουθήθηκε πιστά από τους μακαριστούς Αρχιεπισκόπους Σεραφείμ και Χριστόδουλο και συνεχίζεται τώρα από τον Μακαριώτατο κ. Ιερώνυμο. Οι Συνοδικοί Αρχιερείς δεν φέρουν, όπως φαίνεται τουλάχιστον, αντίρρηση στη συμμετοχή της Εκκλησίας μας σε διορθόδοξους, διαχριστιανικούς και διεθνείς, για θέματα κοινωνικά, διαλόγους. Έχουν κατανοήσει, θέλω να πιστεύω, την ευεργετική σημασία του διαλόγου. Μένει να την καταστήσουν σαφέστερη και στο ποίμνιό τους, ώστε να μην "σκανδαλίζονται" αναιτίως τινές, φοβούμενοι "παραχάραξη της πίστεως"...
Οι παραχαράκτες!
Παναγιώτη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΣε είδανε κάμποσοι προχθες βράδυ στο κέντρο της Πάτρας να τα... "ψέλνεις" στον π. Αμβρόσιο Γκουρβέλο! Αυτός τι σου 'φταιξε;
Μήπως παραείσαι εμπαθής;
""ώστε να μην "σκανδαλίζονται" αναιτίως τινές, φοβούμενοι "παραχάραξη της πίστεως"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι παραχαράκτες!""
ΑΚΡΙΒΩΣ! ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΗΘΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΟΤΙ ΚΑΜΟΥΝ ΛΟΓΟ ΜΟΝΟ ΟΙ ΑΝΗΘΙΚΟΙ......!!!
Ανώνυμε 7:58μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟρθώς σε πληροφόρησαν οι "κάμποσοι" διάφοροι... Αλήθεια με παρακολουθούν;
Το ενδιαφέρον δεν είναι τι "έψαλα" στον π. Αμβρόσιο, αλλά τι μου είπε εκείνος! Συνοπτικώς μου είπε τα εξής:
1. Ο Μητροπολίτης επέλεξε συνειδητά να μην πάρει θέση στα ζητήματα που έθιξα κατά καιρούς (Καθολικοί κ.λ.π.)"Άλλωστε ποιος ασχολείται σήμερα μ' αυτά;" μου είπε απορών!
2. Δεν με απέλυσε ο Σεβασμιώτατος από την Μονή Γηροκομείου, αλλά το ηγουμενοσυμβούλιο. Εκείνος δεν φέρει ευθύνη. Επίσης, δεν έχει προβεί σε καμία άλλη ενέργεια σε βάρος μου, γιατί κάτι τέτοιο δεν αποδεικνύεται!!!
3. Ο Μητροπολίτης, κατά τον π. Αμβρόσιο, δεν έχει σχέση με τον τρισάθλιο Αλέκο! Κάνω λάθος εκτίμηση!
Τα σχόλια δικά σου...
Τελικά η Εκκλησία της Ελλάδος ακολουθεί πιστά το Φανάρι στον ολισθηρό δρόμο του "διαλόγου"...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ!
Δεν έχεις ιερό και όσιο Ανδριόπουλε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΛες τους ανθρώπους που δεν πουλάνε την πίστη τους "παραχαράκτες"!
Ευτυχώς που δεν είμαστε σαν και σένα.
Εγω δεν κατάλαβα κάτι....γιατί να τα "ψάλλεις" στον π. Αμβρόσιο;Από που και ως πού είναι αυτός ο νέος κληρικός..."μεγαλοπαράγοντας" της Μητροπόλεως Πατρών;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ απάντηση στο ερώτημά σου, ανώνυμε 1:58πμ είναι απλή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜε τον π. Αμβρόσιο γνωριζόμαστε πάρα πολλά χρόνια.
Έχουμε ψάλλει μαζί σε δεκάδες αγρυπνίες και άλλες ακολουθίες όταν ήταν ακόμα Αλέξανδρος.
Του μίλησα ευθέως διότι έχω συνηθίσει, καλώς ή κακώς, να μην κρύβομαι πίσω απ΄ το δάκτυλό μου.
Και αφού ο π. Αμβρόσιος είναι παρά τω Μητροπολίτη, είπα τα δέοντα για να τονίσω ότι τίποτα δεν έχει τελειώσει. Αντιθέτως όλα μόλις αρχίζουν!
ΤΟ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ. ΠΟΛΛΕΣ ΑΓΡΥΠΝΙΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΓΚΟΥΡΒΕΛΟ ΣΤΟ ΓΗΡΟΚΟΜΕΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΑ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ; ΝΑ ΣΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ ΦΙΛΟΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΝΥΝ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΕΣ;
Ο ΑΡΤΕΜΙΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ;
ΑΣΤΟΥΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙΣ ΑΚΡΗ. ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙΣ;
Μέχρι κι ο Γιαννάκης ο Γρίβας μιλάει παντού για την εμπάθειά σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜα γιατί δε ρίχνεις λιγο νερό στο κρασί σου. Δεν σου ταιριάζει αυτή η κατάσταση Παναγιώτη. Αδικείς τον εαυτό σου
Αγαπητέ ανώνυμε 11:21μμ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτά τα έχω ακούσει χιλιάδες φορές (περί εμπαθείας, αδικώ τον εαυτό μου κ.λ.π.) και δεν με αγγίζουν καθόλου.
Το πρόβλημα που αναδεικνύεις είναι τα "εκκλησιαστικά" παιδάκια, που προσκολλώνται στον κάθε αρχιμανδρίτη και ενδιατρίβουν λίαν επιτυχώς στο επάρατο εκκλησιαστικό κουτσομπολιό. Και χάνεται η ζωή τους και δεν το παίρνουν χαμπάρι!..
Οι δε αρχιμανδρίτες είναι ευχαριστημένοι με τους...υποτακτικούς τους...
Αν αυτό δεν είναι κόλαση.........
Μπα μπα; Τι μαθαίνουμε; έγινε και ο συμπαθής Γρίβας παράγοντας της Μητροπόλεως Πατρών?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος είναι ο Γιαννάκης ο Γρίβας ρε παιδιά;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγκρατώ πρόσωπα αλλά όχι ονόματα.
Έλα μωρε που δεν τον ξέρεις...είναι άνευ χαρτοφυλακίου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιαννάκης, Κωνσταντίνος, Κυριάκος, και διάφοροι άλλοι...
ΑπάντησηΔιαγραφήΘλίβομαι όταν βλέπω αυτά τα νεαρά άτομα (δυστυχώς όχι πρόσωπα)να αποτελούν τις ουρές ιερωμένων αγάμων και εγγάμων, οφικιούχων και μη.
Μετακινούμενοι από πανηγύρι σε πανηγύρι και από γραφείο σε γραφείο με αποκλειστική εργασία το λεγόμενο εκκλησιαστικό κουτσομπολιό, αναζητούν τρόπους να γεμίσουν ένα εσωτερικό κενό.
Είναι χαρακτηριστική η περίπτωση ενός των προαναφερθέντων, ο οποίος, επανειλημμένως έχω προσέξει, όταν πάει να πάρει ευχή από ιερείς δίνει την παλάμη του αντεστραμένη σαν να προσφέρει αυτός κάποια ευχή!
Να το ονομάσω πνευματική νηπιότητα αν και είναι ενήλικες; Οι ιερείς όμως που τους δέχονται για ουρά τους; Που τους χρησιμοποιούν για να ανακυκλώνουν ειδήσεις; Που τους φουσκώνουν την κενοδοξία και τον εγωϊσμό;
Πρέπει μάλλον να επαναπροσδιορίσουμε τον όρο πνευματικότητα.
Το χειρότερο: όσο αυτά τα παιδιά παραμένουν λαϊκοί έχει καλώς, παραμένουν στην πτωχεία τους. Όταν όμως αποφασίσουν και γίνουν κληρικοί τότε βγαίνουν όλα τα κόμπλεξ με τις γνωστές κάθε φορά συνέπειες.
Άρα όντως μιλάμε για μία απώλεια ζωής, μία κόλαση όπως ορθά επισημαίνει παραπάνω ο κ.Ανδριόπουλος.
Πατρεύς