Η πρώτη Ιδιωτική Οδός μου, φίλοι μου, ήταν – δυστυχώς – μια στήλη στην τότε εφημερίδα του τάχα και εξαδέλφου και γνωστού σήμερα Αλέκου Πατρινές Ώρες.
Πριν 8 χρόνια τέτοια εποχή (19-3-2002) είχα γράψει ένα άρθρο για να υπερασπιστώ τον τότε συκοφαντούμενο για ομοφυλοφιλία και μετέπειτα απολύσαντά με - τον δυστυχή! - ηγούμενο της Μονής Γηροκομείου Συμεών Χατζή.
Πριν 8 χρόνια τέτοια εποχή (19-3-2002) είχα γράψει ένα άρθρο για να υπερασπιστώ τον τότε συκοφαντούμενο για ομοφυλοφιλία και μετέπειτα απολύσαντά με - τον δυστυχή! - ηγούμενο της Μονής Γηροκομείου Συμεών Χατζή.
Έγραφα τότε μεταξύ άλλων:
Φυσικά οι άνθρωποι που κρύβονται πίσω από τον καταγγέλλοντα είναι άνθρωποι… της Εκκλησίας! Δυστυχώς, καθώς η Εκκλησία έχει υποκύψει στην εικονική πραγματικότητα και έχει εκπέσει σ’ ένα νομικό και διοικητικό θεσμό, παρατηρούνται φαινόμενα καιροσκοπισμού, τυχοδιωκτισμού και ανήθικων πρακτικών από τους λειτουργούς της.
Αυτή η κακοδαιμονία οφείλεται ακριβώς σ’ αυτό που επισημαίνει ο π. Μιχαήλ Καρδαμάκης στο τελευταίο του βιβλίο: Η επισκοπή της Ελλαδικής Εκκλησίας, μια καθαρώς διοικητική πυραμίδα που κτίζεται χωρίς αξιοκρατικά και αποστολικά κριτήρια, εξαντλείται στη διαχείριση μιας εξωτερικής και κοινωνικοποιημένης εξουσίας, της οποίας οι υπηρέτες, μέχρι και τον κλητήρα ή του οδηγού του αυτοκινήτου (ή του κάθε τυχάρπαστου Αλέκου προσθέτω σήμερα), παριστάνουν, προς έπαινο (!) του επισκόπου, τους προϊσταμένους και τους δικαστές όλων εκείνων - των κληρικών – (και λαϊκών προσθέτω), που δεν δουλώνονται στη συνεχώς διευρυνόμενη και αυθαδιάζουσα παλαιότητα και παρακμή τους. (Εκκλησία, η ωραιωθείσα Αγάπη).
Αυτή η κακοδαιμονία οφείλεται ακριβώς σ’ αυτό που επισημαίνει ο π. Μιχαήλ Καρδαμάκης στο τελευταίο του βιβλίο: Η επισκοπή της Ελλαδικής Εκκλησίας, μια καθαρώς διοικητική πυραμίδα που κτίζεται χωρίς αξιοκρατικά και αποστολικά κριτήρια, εξαντλείται στη διαχείριση μιας εξωτερικής και κοινωνικοποιημένης εξουσίας, της οποίας οι υπηρέτες, μέχρι και τον κλητήρα ή του οδηγού του αυτοκινήτου (ή του κάθε τυχάρπαστου Αλέκου προσθέτω σήμερα), παριστάνουν, προς έπαινο (!) του επισκόπου, τους προϊσταμένους και τους δικαστές όλων εκείνων - των κληρικών – (και λαϊκών προσθέτω), που δεν δουλώνονται στη συνεχώς διευρυνόμενη και αυθαδιάζουσα παλαιότητα και παρακμή τους. (Εκκλησία, η ωραιωθείσα Αγάπη).
Με βάση τα παραπάνω, φίλοι μου, κάντε τις αναγωγές στο σήμερα και βγάλτε τα συμπεράσματά σας για την τρέχουσα εκκλησιαστική μας πραγματικότητα.
΄Ιδιοι ή παρόμοιοι άνθρωποι... της Εκκλησίας προφανώς προέτρεψαν τον τότε κραυγαλέως και πανθομολογουμένως συκοφαντηθέντα ηγούμενο να σε ευχαριστήσει(για το προ 6ετίας δημοσίευμά σου)εκ των υστέρων και μάλιστα δι' απολύσεως!!! επειδή υπερασπίστηκες(δικαίως επίσης)και άλλον συκοφαντηθέντα! Ω αγάπη που ωραιοποιήθηκες και έγινες Εκκλησία, όπως έγραψε και ο μακάριος πλέον π. Μ. Καρδαμάκης, διατί κακοδαίμων εγένου;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΜην ακούσω άσχημη λέξη για τον π.Συμεών Χατζή.Τέλος.Δεν δέχομαι κριτική για τον άγιο αυτό άνθρωπο.Όλα και όλα.Δεν έχουμε ούτε ιερό ούτε όσιο?Έλεος.Με τα τόσα που έχει υπομείνει ο άνθρωπος τόσα χρόνια.Λάθη μπορεί να κάνει,άνθρωπος είναι.Άλλο αυτό και άλλο να τον κατηγορούμε.Σας παρακαλώ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήARWEN
Ουδείς τον κατηγόρησε τον γέροντα κ.Arwen! Τουναντίον υπ' εμού-αν αναφέρεστε στο άνωθεν του σχολίου σας σχόλιο- χαρακτηρίζεται ως "κραυγαλέως και πανθομολογουμένως συκοφαντηθείς" και σας ευχαριστώ που συμφωνείτε μαζί μου επ' αυτού!
ΑπάντησηΔιαγραφή