Διήμερο Σεμινάριο Ψαλτικής Τέχνης διοργανώνει στις 15-16 Μαρτίου, στο Πνευματικό Κέντρο του Ιερού Ναού Αγίας Βαρβάρας Πατρών, το νεοϊδρυθέν «Κέντρο Τέχνης Ελληνικής Παραδοσιακής Μουσικής – Χορός Ψαλτικής: Κλείδα», υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του πρωτοψάλτου Δημητρίου Γαλάνη.
Το αναλυτικό πρόγραμμα του Σεμιναρίου έχει ως εξής:
ΣΑΒΒΑΤΟ 6.00 μ.μ. – 9.00μ.μ.
Η ΟΚΤΑΗΧΙΑ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΨΑΛΤΙΚΗΣ
Το αναλυτικό πρόγραμμα του Σεμιναρίου έχει ως εξής:
ΣΑΒΒΑΤΟ 6.00 μ.μ. – 9.00μ.μ.
Η ΟΚΤΑΗΧΙΑ ΣΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ ΤΗΣ ΨΑΛΤΙΚΗΣ
*Παραγωγή των ήχων
*Οι κλάδοι των ήχων στη Νέα Μέθοδο.
ΚΥΡΙΑΚΗ 11.00 π.μ. – 1.00 μ.μ.
ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΦΡΑΣΗ
* Στα έντυπα μουσικά βιβλία
* Στα έντυπα μουσικά βιβλία
* Στα θεωρητικά συγγράμματα
* Στα μουσικά κείμενα – προφορική παράδοση.
Στο σεμινάριο θα διδάξει ο πρωτοψάλτης ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, Δρ. Τμήματος Μουσικών Σπουδών Ιονίου Πανεπιστημίου.
Πρέπει να σημειώσω την εξαιρετική εργασία που έχει κάνει ο Γιώργος Κωνσταντίνου στο «Θεωρητικόν Μέγα της Μουσικής» του ενός εκ των Τριών Διδασκάλων της Νέας Μεθόδου, του Χρυσάνθου του εκ Μαδύτων. Πρόκειται για την κριτική έκδοση του ανέκδοτου αυτογράφου του 1816 και τον παραλληλισμό του με την έντυπη έκδοση του 1832. Ο σχετικός ογκώδης τόμος εκδόθηκε τον περασμένο χρόνο από την Ιερά Μονή Βατοπαιδίου του Αγίου Όρους και αποτελεί πραγματική συμβολή στην έρευνα της εκκλησιαστικής μας μουσικής.
Όλοι εσείς που κάτι σας "βρωμάει", κάτι σας "ενοχλεί", κάτι σας φαίνεται "ύποπτο" με αυτή την "μέθοδο του Καρά", γιατί δεν κάνετε μια κίνηση "κυκλωτική" να πιάσετε τον "ταύρο από τα κέρατα" (από...αλλού λέει η λαϊκή ρύση βέβαια) τώρα που ο κ.Κων/νου (γνωστός "Καραϊκός") θα κατέβει στην Πάτρα;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκεί να σας δω. Όλοι εκ του μακρόθεν και ανωνύμως (ώρα καλή) καλά τα λέμε και πιάνουμε αμα λάχει και δυο-τρεις ταύρους από εκεί που λέει η έκφραση (όχι από τα κέρατα πάντως).
Για να δούμε ποιους θα δούμε!
ΣΙΓΑ ΜΗΝ ΕΛΘΟΥΝ ΟΙ ΚΟΤΕΣ......ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ......
ΑπάντησηΔιαγραφήΉμουν χτες (Σαββάτο 15) και μου άρεσε ! Και είδα κι αρκετό κόσμο!
ΑπάντησηΔιαγραφήΒέβαια ούτε "ταύροι" ούτε "κέρατα" υπήρχαν (δεν καταλαβαίνω άλλωστε γιατί να υπάρχουν).
Πάντα τέτοια εύχομαι στο "Κέντρο Τέχνης Ελληνικής Παραδοσιακής Μουσικής – Χορός Ψαλτικής: Κλείδα" και προσωπικά στον κ.Γαλάνη.
Διαβάζω: "Κέντρο Τέχνης Ελληνικής Παραδοσιακής Μουσικής – Χορός Ψαλτικής: Κλείδα"! Θεέ μου! Τρόμαξα! Τώρα μάλιστα που ο Κωνσταντίνου, ελθών και καταβάς έπιασε τους ταύρους, έδιωξε τις κότες και ανέλυσε τους κλάδους των ήχων, συνετρίβην...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό δεν είναι σύστημα Καρά - είναι σύστημα... Σκαρίμπα!
Κατ΄αρχήν μην τρομάζεις boulis.(βάλε όνομα να σε λέω με το όνομά σου)
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλοι έχουν δικαίωμα να κάνουν ένα σύλλογο, δεν είναι ανάγκη να τρομάζεις. Να χαίρεσαι έπρεπε που επιτέλους κάποιοι αρχίζουν και κινούνται.
Κατα δεύτερον ήσουν εκεί; Αν ήσουν πιστεύω ότι θα ξεκαθάρισες ότι απορία είχες ρωτώντας ευθέως τον ομιλούντα. Αν δεν ήσουν (που μάλλον ήσουν "και ανέλυσε τους κλάδους των ήχων" όπως από μόνος σου λες) κακώς δεν ήσουν.
Έχεις μια άποψη; Έχεις στοιχεία που την υποστηρίζουν ; Πολύ ωραία!
Πήγαινε πιάσε κατ ιδίαν τον αντίπαλο (της απόψεώς σου) και συζήτησέ τον.
Δεν κάθεται να συζητήσει κατ' ιδίαν; Στρίμωξέ τον σε μια δημόσια συζήτηση (όπως αυτή της Πάτρας) όπου θα γίνει και ρεζίλι μη απαντώντας ή απαντώντας χωρίς στοιχεία.
Έκανες κανένα από τα δύο;
Βασίλης Ζάχαρης
Υ.Γ.
...γιατί boulis το να κρυβόμαστε πίσω από ψευδώνυμα μας κάνει "τζάμπα μάγκες".
Αν και με λυπεί βαθέως να ασχοληθώ με τον εκ Τριπόλεως κ. Ζάχαρη, διότι σε διάφορες ιστοσελίδες και ιστολόγια, αν δεν κάμω λάθος, έχει τολμήσει να ειρωνευθεί τον κορυφαίο Μανώλη Χατζημάρκο, θα τού πω ότι δεν κατανοώ καθόλου την ανάγκη να "στριμωχθεί" και να "γίνει ρεζίλι" κανείς σε κάποιο συνέδριο! Είναι πράγματι κρίμα ότι οι καράπληκτοι έτσι αντιλαμβάνονται την διάσταση απόψεων... Οφείλω επίσης δύο διευκρινήσεις:
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Δεν μπήκα στην ουσία. Είπα: Τι να παρακολουθήσεις; Αρκεί ο τίτλος... Μακριά!
2. Δεν με λένε boulis. Με λένε Νούλη, αγαπητέ! Τι να κάμωμε! Αυτό είναι το όνομά μου. Πολλοί δε σχολιαστές με ξέρουν, από ό,τι έχω καταλάβει. Δεν κρύβομαι...
Κοίτα να δεις κ.Νούλη (ή όπως αλλιώς τέλος πάντων...), εγώ δεν είπα να τον στριμώξεις. Είπα να τον ρωτήσεις να σου εξηγήσει γιατί! Αν δεν σου απαντήσει είπα να τον στριμώξεις. Αυτό είπα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω εγώ ειρωνευθεί τον κ.Χατζημάρκο; Δεν νομίζω.... Το μόνο σχετικό που θυμάμαι να έχω πει είναι αυτό: http://www.analogion.com/forum/showpost.php?p=822&postcount=5
Αν το βλέπεις ειρωνικό...
Εκτός και εννοείς κάτι άλλο, οπότε στείλε μου ένα link αν έχεις την καλοσύνη.
Την διάσταση απόψεων απλά την συντηρείς έτσι. Όταν δεν μπαίνεις σε διάλογο για να επιβεβαιώσεις την ορθότητα ή μη της απόψεώς σου, δεν μπορείς να λες ότι "δεν μπήκα στην ουσία" (...και καλά απαξιώ...).
Είσαι απλά "τζάμπα μάγκας" έτσι. Είτε ανωνύμως είτε επωνύμως.
Το τι είναι κρίμα τώρα και ποιοι είναι καράπληκτοι (στα ταμπελάκια καλός είσαι) και ποιοι απλώς πληκτικοί, άσε να το κρίνουν αυτοί που μας διαβάζουν.
Ο εκ Τριπόλεως
Βασίλης Ζάχαρης
Eυτυχώς που αγαπητέ noulis έχεις αυτογνωσία και μας λές ανοιχτά ότι δεν μπαίνεις στην ουσία.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό σημαίνει ότι δεν μπορείς, ότι δεν σε ενδιαφέρει ή ότι δεν ...καταδέχεσαι.
Πάντως είναι ίδιον των "πολεμίων" του Καρά να μη μπαίνουν στην ουσία. Αρκούνται στις γενικολογίες και τους..αφορισμούς.
Κατάλαβέ το, αγαπητέ. Οι καιροί άλλαξαν! Αν δεν μιλάς με επιχειρήματα ακυρώνεσαι. Και φυσικά δεν είναι επιχείρημα οι Τρεις Δάσκαλοι, τους οποίους είναι ηλίου φαεινότερον ότι αγνοείς! Χαίρε!
Αγαπητέ κ. Ζάχαρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΕννοούσα ακριβώς αυτό περί τού "Σόμπατζη", καθώς και ένα άλλο ειρωνικό σχόλιό σας για την συγκλονιστική ερμηνεία τού Μανώλη Χατζημάρκου σε μιαν αποστολική περικοπή, αν δεν απατώμαι. Αν πάλι σας αδικώ ορισμένως, συμπαθάτε με!
Το "εκ Τριπόλεως" ήταν για να σας δείξω ότι σας παρακολουθώ και όχι προς Θεού για να σας υποτιμήσω. Εξ άλλου και ο σεπτός Ποιμενάρχης μας, τον οποίον σεβόμεθα και υποληπτόμεθα, εκ Τριπόλεως είναι!
Επί τής ουσίας τώρα, δεν μπαίνω! Γιατί πώς να εμπιστευθείς ένα συνέδριο - σύλλογο με τέτοιο φοβερό γκροτέσκο τίτλο; Τι διάλογο να κάνεις; Σε ποια γλώσσα;
Ξέρετε η "καραπληξία" είναι και αισθητική! Είναι ένα ιδιότυπο, παραμορφωμένο μπαρόκ, στην εκτέλεση, στην θεωρία, στην γλώσσα, στην όλη ιδεολογία. Έχει πάρει οριστικό διαζύγιο από την απλότητα. Και αυτό εσάς σας αρέσει, εμένα όμως με ενοχλεί...
Αγαπητέ ιστολόγε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠράγματι ούτε με ενδιαφέρει ούτε καταδέχομαι ούτε και μπορώ! Τουλάχιστον έχω αυτογνωσία...
Δεν ξέρω αν ακυρώνομαι όπως μιλάω, αλλά ευχαρίστως θα ανελάμβανα ένα διδακτορικό επί των Τριών Δασκάλων, για να τους μάθω και εγώ ο αδαής, αρκεί να εξασφάλιζα δυο - τρία χρονάκια άδεια ακόμη!...
ο noulis δεν γράφει
ΑπάντησηΔιαγραφήζωγραφίζει...!!!
Χα,χα! Ωραία τα λες noulis! Θα ενδιαφερθείς για τους Τρεις Δασκάλους αν είναι να πάρεις άδεια για διδακτορικό! Εκπαιδευτικός είσαι και κοιτάς τη βόλεψή σου; Ο Καράς, όμως, και οι κατά σε "καράπληκτοι" δεν ασχολούνται με τα της πατρώας μουσικής προσβλέποντες εις ...λούφαν, αλλ' αποβλέποντες εις την αύξησιν και συνέχειαν της μουσικής παράδοσης, όπερ εργώδες εστί!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητέ κ.Νούλη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα της καραπληξίας έχουν καταντήσει καραμέλα και δη πληκτική. Αν εσένα σου αρέσει, η γεύση στην χαρίζω...
Μακάρι να πάρεις την άδεια που θέλεις, για να μάθεις και για τους τρεις.
Τα "δεσποτικά" επίσης στα χαρίζω. Ποτέ δεν μπήκα σε τέτοια συζήτηση (κι ούτε πρόκειται) και δεν έχει νόημα να τα ανακατεύεις σε ένα ΤΕΛΕΙΩΣ μουσικό θέμα για να "θολώσεις" τα νερά.
Αν και επι της ουσίας δεν μπήκες ποτέ μέχρι τώρα (όπως δηλώνεις και ο ίδιος) σου εύχομαι κάποτε να μπεις και σε αυτήν.
Βασίλης Ζάχαρης
Υ.Γ.
Όσο για την αποστολική περικοπή του κ.Χατζημάρκου, άκου το cd του "Απόστολοι και Κρατήματα".
Αγαπητέ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντιπαρέρχομαι τα λοιπά, και έρχομαι στο υστερόγραφο:
Αλίμονο αν περίμενα από σένα να μου υποδείξεις το cd τού Χατζημάρκου! Εγώ έχω κάνει ανακοίνωση σε διεθνές συνέδριο για την τέχνη τού Χατζημάρκου στον Απόστολο... Επιβεβαιώνομαι λοιπόν πλήρως, όταν έλεγα πως τον ειρωνεύεσαι. Αλλά τον Χατζημάρκο τον έχουν χειροκροτήσει αυθόρμητα χιλιάδες λαού γι' αυτά που έλεγε. Ενώ εσάς, 800 χρόνια να λέτε αυτά που λέτε, ουδείς θα σας χειροκροτήσει...
Λυπάμαι...
Αγαπητέ ιστολόγε,
ΑπάντησηΔιαγραφήΆφσε το μάθημα περί... λούφας!
Αν πληρωνόμουν και εγώ 21 ώρες και έκαμα 11, δεν θα είχα ανάγκην αδείας διά παν διδακτορικόν! Ακόμη και περί τής καραπληξίας και των παρενεργειών αυτής!
Aγαπητέ noulis,
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα παράπονά σου για το ωράριο εκεί που ξέρεις! Και ξέρεις πολύ καλά τι εννοώ. Χα,χα!
Στο να αντιπαρέρχεσαι είσαι πολύ καλός (όπως και στα ταμπελάκια) στο αναγνωρίζω! Στο να μην μπαίνεις στην ουσία όμως έχεις μια ξεχωριστή ικανότητα που δεν μπορώ παρα να υποκλιθώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να τελειώνουμε με τον Χατζημάρκο εγώ δεν έχω πει τίποτα ειρωνικό (όποιος θέλει ας διαβάσει τις παραπομπές κι ας κρίνει μόνος του) αν και θα μπορούσα, αλλά δεν είναι δικό μου πρόβλημα τι λέει ο καθένας.
Αν εσύ έχεις κάνει ανακοίνωση σε διεθνές συνέδριο για την τέχνη του Αποστόλου του Χατζημάρκου θα σε παρακαλούσα να μου πεις πιο ήταν να ψάξω να βρω τα πρακτικά και να διαβάσω την εισήγησή σου. Με ενδιαφέρει το θέμα.
Όσο για το χειροκρότημα, άστο καλύτερα... Κι άλλους τους χειροκροτούσαν...
Άλλωστε την διακονία μου στην Εκκλησία εγώ τουλάχιστον δεν την "μετράω" στο χειροκρότημα.
Καλή υπόλοιπη Σαρακοστή.
Βασίλης Ζάχαρης
Υ.Γ.
...το 21 και 11 δεν έχει να κάνει μ' εμένα σωστά; Γιατί λέω από μέσα μου "βρε λες και να μην το έχω πάρει χαμπάρι;;;"
ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΟΥΛΙΣ ΕΔΩ ΔΕΝ ΧΩΡΑΣ ΝΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΑΝΑΛΟΓΙΟ, ΘΑ ΜΠΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ?????????? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ
ΑπάντησηΔιαγραφήΝούλη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΚόψε τις εξυπνάδες και δώσε επιχειρήματα. Είναι γνωστή η πρακτική σου. Όπου σε συμφέρει τα λές, όπου όχι, μούγγα. Έτσι δεν έκανες και με τον μηνυτή σου ; Δεν υπαναχώρησες ; Το τάβλι στην Αγ.Νικολάου δεν σου λέει τίποτα ;
Για απάντα noulis στον ανώνυμο. Τι έγινε ; Έχασες την μιλιά σου ; Γιατί αλλιώς μας έχεις συνηθίσει. Λαλίστατος κατά τά άλλα. Σε έχω δει και να αστειεύεσαι και να συναπολαμβάνεις καφέ με τον γιο του πατρός σε κεντρικό καφέ ; ή κάνω λάθος ; Μάλλον δεν κάνω γιατί δεν ξςφεύγεις εύκολα από το μάτι. Το αντίθετο, το παραγεμίζεις. Χα, χα,!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλήθεια σε νικάει ή τον νικάς στο τάβλι ; ή μηπως τον αφήνεις να κερδίσει λόγω χαμηλού iq και ακαταλόγιστου ; Ποιος πληρώνει τους καφέδες ; Μήπως εκείνος από τα δυνητικά λεφτά της αποζημίωσης ;;;χαχαχαχαα
Ντροπή ρε παιδιά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ κ.Νούλης τουλάχιστον έχει δώσει ένα όνομα. Εσείς τι κάνετε δηλαδή τώρα ανωνύμως;
Έτσι γίνεστε όχι μόνο "τζάμπα μάγκες", αλλά δωρεάν συνοδευτικό cd σε περιοδικού τύπου "ΠΙΣΤΑ"...
Αν θέλετε να πείτε κάτι στον κ.Νούλη ή στον καθένα από εμάς βάλτε ένα όνομα και "χώστε τα μας"! Αλλά επωνύμως και εν παρρησία...
Βασίλης Ζάχαρης
Υ.Γ.
...κοίτα πως τα φέρνει καμιά φορά η ζωή...Δεν το περίμενα ότι θα έρθει μέρα να βγω να υπερασπιστώ τον Νούλη!
ρε νουλισ που εισαι???? ρε...σαρακοστη ρε...εχεις ξεσκισει τα κοντοσουβλια...εθεαθης να τρως βεβαιως βεβαιως...καλα κανεισ """επαγγελματια"""αντε γεια...
ΑπάντησηΔιαγραφή...ο αδυνατος...
Αγαπητέ Β.Ζαχαρη,
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν έχει και τόσο σημασία η ανωνυμία. Αυτά που λέω είναι σωστά ; περί της σχέσης του noulis με τον υιό του πατρός ; Φυσικά και είναι σωστά και αληθινά. Τι θα άλλαζε αν μάθαινες το όνομά μου ; Μην αποπροσανατολίζεις την συζήτηση με τις ανωνυμίες και τα τοιαύτα. Τα έχουμε ξεκαθαρίσει αυτά. Αν θέλει ο ιστολόγος ας κόψει όλα τα ανώνυμα. Γιατί δεν τα κόβει ; Πολύ απλά αυατά που λένε οι ανώνυμοι είναι σωστά. Όχι όλα, όπως όχι όλα δεν είναι σωστά και των επωνύμων. Αν δε σ'αρέσει το ανώνυμο, τότε εγκατάλειψε το μπλογκ. Έτσι λειτουργεί το διαδίκτυο.
Β.ΖΑΧΑΡΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΜΕΝΑ ΜΕ ΛΕΝΕ ΓΕΩΡΓΙΟ ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟ ; ΜΕ ΞΕΡΕΙΣ ; ΑΠΟ ΠΟΥ ; ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΠΟΥ ΕΔΩΣΑ ΕΙΝΑΙ ΑΣΧΕΤΟ ; ΑΝ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟ ΤΙ ΝΟΗΜΑ ΕΧΕΙ; ΟΥΤΕ ΕΣΕΝΑ ΣΕ ΞΕΡΩ. ΚΑΙ ΠΩς ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΤΟ Β.ΖΑΧΑΡΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ; ΑΣΕ ΤΙΣ ΜΠΟΥΡΔΕΣ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΩΝΥΜΟΥΣ. ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΑΝΩΝΥΜΟΣ.
Προφανώς δεν καταλαβαίνετε τι λέω ούτε και πρόκειτε να σας πείσω...
ΑπάντησηΔιαγραφήΕμένα το όνομά μου είναι Βασίλειος Ζάχαρης και δεν έχω ανάγκη να με πιστέψει κανείς αν είμαι αυτός που δηλώνω. Αυτός που έπρεπε να πιστέψει αν είμαι εγώ ή άλλος το πίστεψε μια χαρά! Κι αυτό εμένα μου φτάνει.
Δεν ξέρω ούτε και με νοιάζει τι κάνει ο κ.Νούλης, τι τρώει ο κ.Νούλης, αν είναι όμορφος ο κ.Νούλης ή άσχημος ο κ.Νούλης ή τέλος πάντων ότι του προσάπτεται εσείς που μπορεί να τον γνωρίζετε.
Μια μουσική συζήτηση είχαμε διαφωνήσαμε και τελείωσε! Τα υπόλοιπα είναι εκ του πονηρού!
Απλά δεν μου αρέσει εμένα αυτό το πράγμα. Λέω κάτι και με καλύπτει η ανωνυμία και σαν δικαιολογία έχω το ότι δεν μπορεί να διασταυρωθεί το ποιος είμαι κι αν αυτό που δηλώνω είναι πραγματικό ή όχι...
Ούτε αντρίκειο είναι, ούτε δείχνει ανωτερότητα απόψεων.
Το ότι το διαδίκτυο είναι ανώνυμο, αγαπητέ ανώνυμε, δεν ισχύει. Εμείς το καθορίζουμε αυτό. Αν ας πούμε μας είχες χαρίσει το ονοματάκι σου δεν θα ήταν ανώνυμο.
Τώρα αν αυτά που λες για τον κ.Νούλη αληθεύουν ή όχι δεν μπορώ να γνωρίζω αδερφέ διότι ούτε εσένα γνωρίζω ούτε τον κ.Νούλη.
Μπορώ να γνωρίζω όμως ότι δεν έχουν θέση εδώ. Εδώ έγινε μια μουσική κουβέντα για ένα συγκεκριμένο θέμα κι εσύ (ο κάθε εσύ ανώνυμε-γιατί δυστυχώς είσαι μάζα-όχλος) μπήκες να πείς για κοντοσούβλια και τι τρώει ο ένας και πόσο χοντρός είν' ο άλλος και τι διασυνδέσεις έχει... Αυτό μπορώ να ξέρω ότι αποπροσανατολίζει την συζήτηση!
Εσύ όμως μπήκες να πεις τον καημό σου για τον κ.Νούλη (τον κάθε κ.Νούλη) και γι αυτό δεν θα σε διακόψω άλλο. Κάνε παιχνίδι...
Βασίλης Ζάχαρης
Υ.Γ.
Ναι, δεν μου αρέσει αυτό που γίνεται αλλά δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό...
Είδατε τώρα, αγαπητέ κ. Ζάχαρη, γιατί αποφεύγω να μπω στην ουσία; Αυτό το επίπεδο με αποτρέπει...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑγαπητοί, δεν πρόκειται να απολογηθώ ποτέ σε σας για ο,τιδήποτε! Είναι δικαίωμά μου να κάμω παρέα με όποιον θέλω, να τρώγω ό,τι θέλω, κ.ο.κ. Τι να σας πω! Πράγματι, γελάω πολύ με όλα αυτά που λέτε τα οποία βρίσκω διασκεδαστικά.
Αγαπητέ κ. Ζάχαρη, το συνέδριο που με ερώτησες είναι το 1ο Παγκόσμιο Συνέδριο με θέμα "Βυζαντινός Μουσικός Πολιτισμός", που διοργανώθηκε από το Πανεπιστήμιο τού Πίτσμπουργκ και το Ευρωπαϊκό Κέντρο Τέχνης τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Παιανία. Νομίζω ότι τα Πρακτικά δεν έχουν ακόμη εκδοθεί. Αν ωστόσο βιάζεσαι μπορώ να σού στείλω την ανακοίνωσή μου με κάποιο τρόπο.
έστω κι αν υπογράφει κανείς με ψευδώνυμο(nickname), υπάρχει ένα είδος επωνυμίας, υπάρχει μνήμη!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι ο καθένας πάνω σε αυτό το nickname μπορεί να χτίσει την ηλεκτρονική του ταυτότητα.
να ελευθερωθεί απ' τα δεσμά που του έχει φορτώσει το παρελθόν του...
ή να αποφύγει τα δεσμά που καραδοκούν στο μέλλον(λόγω επωνυμίας)
πάντως είναι προφανής ένας φόβος
και το μεγεθός του, είναι ανάλογο
με το μέγεθος της ανωνυμίας...
Υ.Γ πχ εγώ είμαι ενας μέτρια φοβισμένος!!!
Ασφαλώς και δεν θα συμφωνήσω μαζί σου κ.Νούλη για την ουσία του πράγματος. Το επίπεδο το δημιουργούμε εμείς. Όταν δεν κάνουμε τον κόπο να το δημιουργήσουμε ας μην παραπονιόμαστε μετά για τό ότι το επίπεδο είναι χαμηλό...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς το κρατούσαμε (κι εγώ κι εσύ) επι της μουσικής ουσίας να μην χωρούν εδώ μέσα σχόλια όπως τα παραπάνω. Αλλά άμα δεν μπαίνεις στην ουσία, μπαίνει η "συνουσία" (ο όρος ειπώθηκε σαν λογοπαίγνιο) στην κουβέντα...
Βασίλης Ζάχαρης
Υ.Γ.
Το συνέδριο το έχω υπ' όψιν μου-δεν μπόρεσα να παρευρεθώ όμως γιατί μόλις είχε γεννήσει η γυναίκα μου. Θα περιμένω τα πρακτικά του συνεδρίου, αν θέλετε όμως και μπορείτε να πάρετε το e-mail μου (δεν το γράφω δημόσια δια τον φόβον των...Spammer!) μέσω του κ.Ανδριόπουλου για να μου το στείλετε εκεί, θα σας ήμουν υπόχρεος.
Αγαπητέ μου Παναγιώτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΘαυμάζω την δύναμη που έχει ο κοινωνικός διάλογος ακόμη και μέσα στο διαδίκτυο ώστε να μετατρέπει μία καθαρά μουσική συζήτηση σε μπαράζ ‘’μπηχτών’’ ένθεν και κακείθεν και από ότι καταλαβαίνω στο στόχαστρο βρίσκεται ο κ.Νούλης.
Το επίπεδο της συζήτησης έχει φτάσει πάρα πολύ χαμηλά και λυπούμε γι’ αυτό!
Δεν έχω καταλάβει ακόμη πως από το σύστημα Καρά βρεθήκαμε να συζητούμε για την μήνυση που δέχθηκε ο κ. Νούλης. Επ’ αυτού του θέματος αν και δεν χρειάζεται μπορώ να εξηγήσω στους κυρίους ανωνύμους ότι ο κ.Νούλης ,αυτός που εσείς χαρακτηρίζεται ως έναν «τεμπέλη χονδρό» έδωσε μαθήματα ανωτερότητας και επιπέδου όταν εκδοθείσης της απόφασης του δικαστηρίου που όχι μόνο τον αθώωνε αλλα εκδίκασε και αποζημίωση υπέρ του, εκείνος σταμάτησε την διαδικασία της έφεσης και συμβιβάστηκε με τους αντιδίκους του προς όφελος της γαλήνης και της συναδελφικότητας.
Αλλα για να επιστρέψω στα ‘’δικά μας’’ (μουσικά) θα σύστηνα σε όλους αυτούς που λέγουν τα μύρια όσα για τον κ. Νούλη να επισκεφθούν τον Ναό οπου ψάλει για να νιώσουν το κλίμα κατάνυξης που προσφέρει με τον ιδιαίτερο τρόπο του ψάλειν και την ταπεινότητα του να παραμένει για τόσα χρόνια σε ένα χωριό αρκετά χιλιόμετρα μακριά από την Πάτρα.
Αυτός είναι ο κ.Νούλης αγαπητοί μου μια καρδιά μάλαμα, που κάνει περίφανο όποιον θελήσει να τον κάνει φίλο του.
Υ.Γ Από τις πιο αξιοπρεπείς και σοβαρές τοποθετήσεις σ’ αυτό το ιστολόγιο είναι του κ.Ζάχαρη. Τον συγχαίρω!