tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post8525807864390153873..comments2024-03-27T23:04:35.212+02:00Comments on Ιδιωτική Οδός: ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΙΑΛΟΓΟpanagiotisandriopouloshttp://www.blogger.com/profile/09966994271065304598noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-77538233834932092172008-03-17T15:04:00.000+02:002008-03-17T15:04:00.000+02:00όχι απαραίτητα αγαπητέ.ασχολούμαστε και με τους νε...όχι απαραίτητα αγαπητέ.<BR/>ασχολούμαστε και με τους νεκροζώντανους (ζόμπι)γιατί είναι τρομακτικοί κι εμεί περίεργοι και με τους άταφους νεκρούς γιατί βρωμούν και μας ενοχλούν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-19523720696935626402008-03-15T21:00:00.000+02:002008-03-15T21:00:00.000+02:00Η έστω και μέχρις απορρίψεως αρνητικήκριτική προς ...Η έστω και μέχρις απορρίψεως αρνητική<BR/>κριτική προς το Οικ.Πατριαρχείο,μαρτυ<BR/>ρεί ότι αυτό είναι ζωντανό,και μας απασχολεί.Εάν ήταν νεκρό, δεν θα απα<BR/>σχολούσε κανένα.Με τα κοιμοιτήρια δεν <BR/>ασχολούμαστε.<BR/> Αυτή η αρνητική κριτική μου θυμίζει<BR/>την τακτική κάποιων αθέων,οι οποίοι όπου<BR/>βρεθούν κι όπου σταθούν ασχολούνται<BR/>με το πρόβλημα ΘΕΟΣ,έστω και αρνητι<BR/>κά.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-69702213859440771392008-03-15T20:49:00.000+02:002008-03-15T20:49:00.000+02:00Οι θεολογικοί διάλογοι ποτέ δεν ήταν άμοιροι και π...Οι θεολογικοί διάλογοι ποτέ δεν ήταν <BR/>άμοιροι και πολιτικης.Θυμηθήτε ότι και την Α΄Οικουμ.Σύνοδο την συγκάλεσε <BR/>ο αυτοκράτορας.Το θέμα είναι αν μπο<BR/>ρεί η εκκλησία μέσα απο όλες αυτές τις αντιξοότητες να μαρτυρήσει για <BR/>την αλήθειά της.Πάντοτε αυτό έκανε<BR/>και τώρα μπορεί πάλι να το κάνει.Δεν<BR/>υπάρχουν ιδανικές συνθήκες διαλόγου.<BR/>Δεν καθορίζουν οι ανθρώπινες αδυναμί<BR/>ες την πορεία της Εκκλησίας.Μια σύντο<BR/>μη ματιά στην ιστορία των οικουμενι<BR/>κών συνόδων θα μας πείσει.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-73284714338371845322008-03-11T14:20:00.000+02:002008-03-11T14:20:00.000+02:00είσται ταλιμπάν........αφηστέ τον πατριάρχη ήσυχο ...είσται ταλιμπάν........αφηστέ τον πατριάρχη ήσυχο ρε..............αφήστε τουσ ταλιμπανισμούς.................Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-22797217524923792672008-03-10T13:33:00.000+02:002008-03-10T13:33:00.000+02:00Είναι τουλάχιστον προκλητικό να κατηγορούνται για ...Είναι τουλάχιστον προκλητικό να κατηγορούνται για ζηλωτισμό συλλήβδην όσοι έχουν επιφυλάξεις σχετικά με τη σκοπιμότητα "διαλόγων" που περιλαμβάνουν και συμπροσευχές και πρέπει σώνει και καλά να καταλήγουν σε "κοινά ανακοινωθέντα", που υποτίθεται ότι εκφράζουν και τις δύο πλευρές και είναι στην πραγματικότητα τραβηγμένα από τα μαλλιά. Εκ των προτέρων, δηλαδή, θα πρέπει οι δύο πλευρές να έχουν έρθει σε ένα συμβιβασμό ώστε να βγει ένα κοινό "θεολογικό πόρισμα". Άρα, δεν πρόκειται για επιστημονικά συνέδρια στην περίπτωση αυτή, κανείς δεν θα είχε αντίρρηση πάνω σε αυτό. Πρόκειται για ενέργειες με εκκλησιαστικο-πολιτικά κίνητρα. Αν μάλιστα δει κανείς κάποια πρόσωπα που συμμετέχουν σε τέτοιους διαλόγους και τα οποία έχουν εκφράσει κατά καιρούς θέσεις αντίθετες προς την ορθόδοξη εκκλησιολογία, οι επιφυλάξεις αυξάνονται.<BR/>Από εκεί προέρχεται και η δυσπιστία πολλών Χριστιανών, που δεν είναι κατ' ανάγκη ούτε αντι-δυτικιστές (τότε γιατί ασκούν κριτική στους "διαλόγους" αυτούς και σοβαροί αμερικανοί κληρικοί, για παράδειγμα, όπως ο π. John Reeves, αλλά και πολλοί άλλοι που δεν εκδηλώνονται ανοιχτά;), ούτε ζηλωτές.<BR/>Νομίζω ότι η επίκληση του ζηλωτισμού ως κατηγορία που τσουβαλιάζει όλους τους αντίθετους με τον οικουμενισμό σε ένα σακκί, είναι είτε άγνοια, είτε (το πιθανότερο) ηθελημένη κακοπιστία.<BR/><BR/>http://a-ergodes.blogspot.com/Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-87867054893825554952008-03-10T00:34:00.000+02:002008-03-10T00:34:00.000+02:00κανείς δεν είπε όχι στον διαθρησκειακό διάλογο.λέμ...κανείς δεν είπε όχι στον διαθρησκειακό διάλογο.<BR/><BR/>λέμε όχι στον δογματικό μινιμαλισμό και τις λειτουργικές συμπράξεις με τους αλλοδόξους και αλλοθρήσκους ,οπως έκαναν οι πατέρες και άγιοι μας έως και στις μέρες μας.<BR/><BR/>λέμε όχι στη αιρετική θεωρία των ¨δυο πνευμόνων του χριστιανισμού¨,στην αιρετική θεωρία των κλαδων οι οποιες αμφότερες εισήχθησαν από την πονηρότατη Β Βατικανειο σύνοδο και προσλήφθηκαν αμέσως από τους φαναριώτες.<BR/><BR/>μένουμε σταθεροί στην θεολογία των αγιων,οπως εκφραστηκε από τον μέγιστο των ορθοδοξων δογματολόγων του 20ου αιώνα όσιο Ιουστίνο Πόποβιτς αλλά και από πλήθος αλλων σπουδαιων θεολόγων.<BR/><BR/>μακριά απο τον κοσμοπολιτισμό και την ¨θεολογία¨-επιδόρπιο στα πλουσια γευματα των αιθουσών δεξιώσεων ημεδαπής και αλλοδαπής.Anonymousnoreply@blogger.com