tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post8376676367900105124..comments2024-03-27T23:04:35.212+02:00Comments on Ιδιωτική Οδός: Ο ΠΕΡΓΑΜΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΙΕΡΟΘΕΟpanagiotisandriopouloshttp://www.blogger.com/profile/09966994271065304598noreply@blogger.comBlogger27125tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-90793413170354742812012-09-30T16:59:49.199+03:002012-09-30T16:59:49.199+03:00Ἀγαπητὴ «φωνή βοῶν (!)»,
Ὁ Ἀνώνυμος 25 Σεπτεμβρίο...Ἀγαπητὴ «φωνή βοῶν (!)»,<br /><br />Ὁ Ἀνώνυμος 25 Σεπτεμβρίου 2012 6:21 μ.μ καλῶς σᾶς διωρθώνει.<br /><br />Στὴν γνωστὴ ῥήση «Φωνὴ βοῶντος...» τὸ «βοῶντος» δὲν εἶναι μετοχὴ ἀπόλυτος, συντασσομένη σὲ γενικὴ πτώση ὅπως γράφετε, διότι τότε τὸ γραμματικῶς ὀρθὸν θὰ ἦτο «φωνῆς βοημένης», κατὰ τὰ συνήθη «Θεοῦ θέλοντος», «καιροῦ ἐπιτρέποντος», «καλῶν ἐχόντων τῶν πραγμάτων», κ.τ.λ. Πρόκειται ἁπλῶς γιὰ μιὰ ἁπλῆ γενικὴ ὑποκειμενική-κτητική καὶ σημαίνει τὴν φωνὴ τοῦ βοῶντος, ἢ γιὰ ἀκρίβεια τὴν φωνὴ βοῶντός τινος ἀνθρώπου. Συνεπῶς, ἡ φράση αὕτη εἶναι ἤδη στὴν ὀνομαστικὴ πτώση, καὶ δὲν χρήζει «μεταφράσεως». <br /><br />Ἐὰν πάλιν δὲν θέλετε νὰ εἶσθε ἡ φωνή, ἀλλὰ ὁ βοῶν, ὅπερ καὶ λογικότερον, τότε ἡ φωνὴ θὰ πρέπει ὡς ἀντικείμενο τοῦ «βοῶν» νὰ συνταχθεῖ στὴν αἰτιατική, δηλ. «ὁ φωνὴν βοῶν ἐν τῇ ἐρήμῳ», ἀλλὰ τότε ἀπομακρύνετε ἔτι περισσότερον τῆς ἁγιογραφικῆς ῥήσεως.<br /><br />Ἔχετε δὲ ὑπόψη σας ὅτι ὅπως ἀναγράφετε τώρα τὸ ψευδώνυμό σας «φωνὴ βοῶν» ἀναφέρεστε ἄθελά σας σὲ φωνὴ ζώων τετραπόδων. Δεῖτε Βασιλειῶν Α´, κεφάλαιο 15, στίχος 14.<br /><br />Ἁπλός τις ἀναγνώστηςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-31279183590574452762012-09-27T13:05:45.806+03:002012-09-27T13:05:45.806+03:00Ανώνυμε 25 Σεπτεμβρίου 2012 6:21 μ.μ., υποθέτω ότι...Ανώνυμε 25 Σεπτεμβρίου 2012 6:21 μ.μ., υποθέτω ότι δεν ξέρετε αρχαία ελληνικά. Η απόλυτη μετοχή εκφέρεται στα αρχαία συνήθως στην γενική πτώση. Η ρήση «φωνή βοώντος εν τη ερήμω, ετοιμάσατε την οδόν Κυρίου…», την οποία μπορείτε να την βρείτε στο κατά Ματθαίον ευαγγέλιο, είναι στη γενική πτώση. Στην ονομαστική πτώση όμως, η ρήση είναι «φωνή βοών εν τη ερήμω...» και όχι βοούσα. Γι' αυτό είμαι μια φωνή ΒΟΩΝ εν τη ερήμω, όπως είμαι άνθρωπος και όχι ανθρώπου.Φωνή Βοών Εν Τη Ερήμωnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-27108500856815815312012-09-26T21:35:41.290+03:002012-09-26T21:35:41.290+03:00Απαράδεκτος ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου να παραποιεί ...Απαράδεκτος ο Μητροπολίτης Ναυπάκτου να παραποιεί κείμενα. Προσβάλλει πρώτα τον εαυτό του. Και το σχήμα. Αυτογελειοποιείται. Και αυτοδιασύρεται. Κρίμα. Μα τόσος κατήφορος; Τόση εμπάθεια; Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-30133026778812455752012-09-26T20:36:49.610+03:002012-09-26T20:36:49.610+03:00pelekanos92 πραγματικα θελει κουραγιο να μαθαινεις...pelekanos92 πραγματικα θελει κουραγιο να μαθαινεις οτι οσα διδασκει η Ορθοδοξη θεολογια εως σημερα ειναι εσφαλμενα...<br /><br />Εαν δεν γνωριζεις Αγγλικα να σου πω σε τι αναφερετε ο Παπανικολαου ...<br /><br />Ο Σεβ. Περγαμου ειχε ο ιδιος δημοσιευσει, κατα τον Παπανικολαου και το αρθρο του, οτι η θεωση αφωρα την υποσταση του προσωπου του Χριστου και οχι την μεθεξη των ακτιστων ενεργειων της Αγιας Τριαδος.<br />Και αυτο ειναι ενα απο τα πολλα, δικαιως ή ΑΔΙΚΩΣ που καταλογιζονται ως παρεκλισεις απο την Ορθοδοξη θεολογια.<br /><br />Μεταφραση στα Ελληνικα απο τα Ελληνικα της πατερικης θεσεως του αγιου Μαξιμου του Ομολογητου δεν θα κανω....<br />εκτος εαν επιμενεις.....Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-53440284522928797962012-09-26T18:30:11.783+03:002012-09-26T18:30:11.783+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-36303408999425862642012-09-26T18:21:55.234+03:002012-09-26T18:21:55.234+03:00Η "Φωνή Βοώντος (και όχι βοών!!)εν τη Ερήμω&q...Η "Φωνή Βοώντος (και όχι βοών!!)εν τη Ερήμω",27.9.2012, 2:44 μ.μ. μας πληροφορεί ότι τα τελευταία 80 χρόνια, 618 παιδιά κακοποιήθηκαν σεξουαλικά από καθολικούς "πρεσβυτέρους" στη Μελβούρνη. Μπορεί να μας πει όμως πόσα παιδιά κακοποιήθηκαν την περίοδο αυτή στην "Ορθόδοξη" Ελλάδα από Ορθοδόξους ιερωμένους; Θα ήταν ενδιαφέρουσα η σύγκριση. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-83383325964012588472012-09-26T16:26:01.224+03:002012-09-26T16:26:01.224+03:00Για εμενα προσωπικα, ειναι απωρειας αξιο, πως ο σε...Για εμενα προσωπικα, ειναι απωρειας αξιο, πως ο σεβαστος Ιεραρχης Περγαμου Ιωαννης και επιστημων, παραπονιεται για την προσθηκη μιας προτασεως, που δεν γνωριζω εαν οντως εχει δικιο , και εαν εχει δικιο , βεβαιως δικαιως παραπονειται.<br />Ομως, οταν εχουμε απο τον λογο του, παρεκλιση της θεοθεν Ορθοδοξου θεολογιας και παραδοσεως, το θεμα της προτασεως κατα την ταπεινη μου γνωμη ωχρια.<br /><br />Αιωνες τωρα η Ορθοδοξια πρεσβευει αλλοτρια της θεσεως του οντως σεβασμομιοτατου Ιεραρχου της Περγαμου, πλην ομως προφανως (εαν δεν απατωμαι) ιδιοπιστουντος.<br /><br />Να τι λεγει ο Αγιος Μαξιμος ο Ομολογητης.<br /><br />μη´. Ζητητέον τοῖς σπουδαίοις, τίνα καθήκει νοεῖν εἶναι τὰ ἔργα ὦν ἤρξατο τῆς γενέσεως ὁ Θεός· καὶ τίνα πάλιν, ὧν οὐκ ἤρξατο. Εἰ γὰρ πάντων κατέπαυσε τῶν ἔργων, ὧν ἤρξατο ποιῆσαι, δῆλον ἐκείνων οὐ κατέπαυσεν, ὧν οὐκ ἤρξατο ποιῆσαι. Μήποτε οὖν, ἔργα μὲν Θεοῦ χρονικῶς ἠργμένα τοῦ εἶναί ἐστι, πάντα τὰ ὄντα μετέχοντα· οἷον αἱ διάφοροι τῶν ὄντων οὐσίαι. Τὸ γὰρ μὴ ὄν, ἔχουσι αὐτῶν τοῦ εἶναι πρεσβύτερον. Ἦν γὰρ ποτε, ὅτε τὰ ὄντα μετέχοντα οὐκ ἦν. Θεοῦ δὲ ἔργα τυχὸν οὐκ ἠργμένα τοῦ εἶναι χρονικῶς, τὰ ὄντα μεθεκτά, ὧν κατὰ χάριν μετέχουσι τὰ ὄντα μετέχοντα· οἷον, ἡ ἀγαθότης, καὶ πᾶν εἲ τι ἀγαθότητος ἐμπεριέχεται λόγῳ. Καὶ ἁπλῶς πᾶσα ζωή,καὶ ἀθανασία καὶ ἁπλότης καὶ ἀτρεψία καὶ ἀπειρία, καὶ ὅσα περὶ αὐτὸν οὐσιωδῶς θεωρεῖται· ἅτινα καὶ ἔργα Θεοῦ εἰσι, καὶ οὐκ ἠργμένα χρονικῶς. Οὐ γὰρ ποτε πρεσβύτερον ἀρετῆς,τὸ οὐκ ἦν· οὐδέ τινος ἄλλου τῶν εἰρημένων· κἂν τὰ μετέχοντα αὐτῶν καθ᾿ αὐτά, ἦρκται τοῦ εἶναι χρονικῶς. (1101) Ἄναρχος γὰρ πᾶσα ἀρετή, μὴ ἔχουσα τὸν χρόνον ἑαυτῆς πρεσβύτερον· οἷα τὸν Θεὸν ἔχουσα τοῦ εἶναι μονώτατον ἀϊδίως γεννήτορα.<br /><br /><br />μβ´. Εἰς τοῦτο ἡμᾶς πεποίηκεν ὁ Θεός, ἵνα γενώμεθα θείας κοινωνοὶ φύσεως, καὶ τῆς αὐτοῦ ἀϊδιότητος μέτοχοι, καὶ φανῶμεν αὐτῷ ὅμοιοι κατὰ τὴν ἐκ χάριτος θέωσιν, δι᾿ ἣν πᾶσάν τε τῶν ὄντων ἡ σύστασίς ἐστι καὶ διαμονή, καὶ ἡ τῶν μὴ ὄντων παραγωγὴ καὶ γένεσις.<br />ζ´. Ὁ τοῖς οὖσι μὴ κατ᾿ οὐσίαν ὑπάρχων μεθεκτός, κατ᾿ ἄλλον δὲ τρόπον μετέχεσθαι τοῖς δυναμένοις βουλόμενος, τοῦ κατ᾿ οὐσίαν κρυφίου παντελῶς οὐκ ἐξίσταται· ὁπότε καὶ αὐτὸς ὁ τρόπος, καθ᾿ ὃν θέλων μετέχεται, μένει διηνεκῶς τοῖς πᾶσιν ἀνέκφαντος. Οὐκοῦν, ὥσπερ ὁ Θεὸς θέλων μετέχεται, καθ᾿ ὃν αὐτὸς οἶδε τρόπον· (1181) οὕτω καὶ θέλων ὑπέστησε τὰ μετέχοντα, καθ᾿ ὃν αὐτὸς ἐπίσταται λόγον, δι᾿ ὑπερβάλλουσαν ἀγαθότητος δύναμιν. Οὐκοῦν τὸ θελήσει τοῦ πεποιηκότος γενόμενον, οὐκ ἂν εἴη ποτὲ θελήσαντι αὐτὸ γενέσθαι, συναΐδιον.<br /><br />μθ´. Πάντων τῶν ὄντων καὶ μετεχόντων καὶ μεθεκτῶν, ἀπειράκις ἀπείρως ὁ Θεὸς ὑπεξῄρηται. Πᾶν γὰρ εἲ τι τὸν τοῦ εἶναι λόγον ἔχει κατηγορούμενον, ἔργον Θεοῦ τυγχάνει· κἂν τὸ μὲν κατὰ γένεσιν ἦρκται τοῦ εἶναι χρονικῶς· τὸ δέ, κατὰ χάριν τοῖς γεγονόσιν ἐμπέφυκεν, οἷα τις δύναμις ἔμφυτος, τὸν ἐν πᾶσι ὄντα Θεὸν διαπρυσίως κηρύττουσα.<br /><br />Να τι λεγει ο Αριστοτελης Παπανικολαου για τον Σεβ. Περγαμου Ιωαννη.<br />There is, however, one contemporary Orthodox theologian who has not joined the consensus of his colleagues in affirming the centrality of theconcept of “energies” for the Orthodox understanding of deification.<br /> <br />For John Zizioulas Theosis is not about participating in the “energies” of God but in the hypostasis<br />of Christ.<br /> <br />While the notion of “energies” is useful andnecessary in understanding a more general relationship between God andcreation, salvation in Christ, i.e., deification, can only be expressed in termsof the category<br />hypostasis , or “person”—or so says Zizioulas.This essay will explore the differences between John Zizioulas’s andVladimir Lossky’s understandings of salvation or<br />theosis<br /><br />DIVINE ENERGIES OR DIVINEPERSONHOOD: VLADIMIR LOSSKYAND JOHN ZIZIOULAS ONCONCEIVING THE TRANSCENDENTAND IMMANENT GOD<br />ARISTOTLE PAPANIKOLAOU<br />Modern Theology 19:3, 358 July 2003 <br />Aristotle Papanikolaou Department of Theology, Fordham University.<br /><br />Αυτα τα θεωρω μεσα στην προσωπικη μου ελεινοτητα , ως σπουδαιοτερα της ενδοχεμενης αδικησεως του Ιεραρχου της Περγαμου.<br /><br />Και κατα πολυ αξιωτερα δημοσιας συζητησεως...<br /><br />Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-18189663783239184222012-09-26T16:00:52.206+03:002012-09-26T16:00:52.206+03:00Το θεμα της ενωσεως ειναι ακανθωδες και σπουδαιο.
...Το θεμα της ενωσεως ειναι ακανθωδες και σπουδαιο.<br /><br />Ολοι οι ορθοδοξοι επιθυμουμαι την ενωση.<br />Και για αυτη προσευχωμασται.<br /><br />Εχουμε ενα ημερολογιακο σχισμα να καλυψουμε και μια παπικη αιρεση.<br /><br />Ομως η ενωση εχει νοημα μονο εαν ειναι εν Χριστω...<br /><br />Και αυτο δεν φαινεται να ειναι της μοδας.<br /><br />Η ενωση μπορει να γινει μονον εαν οσοι εφυγαν οικειοθελως, ζητησουν να επιστρεψουν και οικειοθελως και απωδεχθουν τα οσα το Θεος απεκαλυψε ,αρνουμενοι οσα το ανθρωπινο μυαλο ετεχνουργησε.<br /><br />Θα χαρουμε να δουμε τον Οικουμενικο Πατριαρχη να βαπτιζει τον παπα τσ ρωμης, τον Σεβ. Περγαμου να βαπτιζει τον ρατσιγκερ και τον κο Πανωτη σε χρεος αναδοχου και την αγια πιστη των πατερων μας ΑΛΩΒΗΤΟΝ.<br /><br /><br /><br />Και ολα αυτα, εν Χριστω, και παντων επομενων των πατερων και ΑΠΑΝΤΕΣ ΕΠΙ ΓΗΣ επομενων Χριστου εν τη κοινη πιστη, αποκλειομεων των πονηρων ιδιοπιστιων.<br /><br />Τωρα επι του προκειμενου, εαν ιεραρχης της Ορθοδοξιας μας λεγει οτι η θεωση ειναι θεμα της προσωπικης υποστασεως του Χριστου και οχι των ακτιστων ενεργειων της Αγιας Τριαδος,<br />αυτος Ορθοδοξει???<br /><br />Κατα ποσο το σεβαστο αυτο προσωπο, το οποιο αξιωθηκε της αρχιερωσυνης εν τη Ορθοδοξω Εκκλησια, ορθοτομει τον απεκαλυμενο λογο του Θεου???<br /><br />Και στην νοητικη του προσωπου αυτου ως ιεραρχου και αδελφου, πως θα υπαρξει η ορθοτομηση του λογου του Θεου και η ορθοδοξη εννοια της ενωσεως των αιρεσεων και σχισματων μετα της Εκκλησιας, οταν πρεσβευει τα αλλοτρια ιδιοπιστων???<br /><br />Οταν ο ιεαρχης αυτος ομιλει περι ενωσεως, εχουμε καθε δικαιωμα να φοβουμεθα οτι εννοει μια ενωση του ειδους της καταπτιστου Φεραρας.<br /><br />Εμεις, οταν μιλαμε για ενωση, εννοουμε την οιειοθελη βαπτιση των αιρετικων μετα την αιτηση των να κατηχηθουν και να επιστρεψουν στην Μια Αγια και ΑΔΙΑΙΡΕΤΟ Εκκλησια.<br />Για μια τετοια ενωση πολλοι θα εδιναν και την ζωη τους αγνωστοι στους ανθρωπους και γνωστοι στον Θεο.Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-67988116789328091162012-09-26T15:37:00.530+03:002012-09-26T15:37:00.530+03:00ΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΦΩΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΠΕΙΡ...ΑΦΟΥ ΚΑΙ Ο ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ ΦΩΤΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΦΩΣ ΤΩΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΖΗΣΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ ΘΑ ΠΡΟΚΟΨΕΙ ΠΟΛΥ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-5947201208148445802012-09-26T14:44:52.854+03:002012-09-26T14:44:52.854+03:00Να προσθέσω και τα εξής…
1. Αν και βρίσκονται σήμε...Να προσθέσω και τα εξής…<br />1. Αν και βρίσκονται σήμερα σε πλήρη ευχαριστιακή κοινωνία με την Ρώμη, οι ουνίτες ακόμη ομολογούν «το Πνεύμα το άγιον, το Κύριον, το ζωοποιόν, το εκ του Πατρός εκπορευόμενον…». Αυτή είναι η πραγματική ενότητα στην Εκκλησία, δηλαδή άλλοι να πιστεύουν σ' αυτό και άλλοι σ' εκείνο;<br />2. Γιατί επέτρεψε ο πατριάρχης Βαρθολομαίος στους ετερόδοξους «κληρικούς» να μπουν μες στο ιερό Βήμα, και μάλιστα από την Ωραία Πύλη, κατά τον Εσπερινό της Αγάπης στο Φανάρι; Πότε έληξε το σχίσμα του 1054; Πότε αποφάσισε η Εκκλησία σε πανορθόδοξο επίπεδο ότι οι εκτός Εκκλησίας «κληρικοί» έχουν ιερωσύνη;<br />3. Μήπως ξεχάσαμε και τα σιχαμερά εγκλήματα που γίνονται μες στην Ρ/Καθολική «Εκκλησία»; Διάβασα πρόσφατα στον τύπο ότι κατά τα τελευταία 80 χρόνια, 618 αθώα παιδιά κακοποιήθηκαν σεξουλικά στη Μελβούρνη από τους «πρεσβυτέρους» της «Εκκλησίας» αυτής. Φωνή Βοών Εν Τη Ερήμωnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-87662220971240055932012-09-26T14:08:50.328+03:002012-09-26T14:08:50.328+03:00Ανώνυμοι 25 Σεπτεμβρίου 2012 4:25 μ.μ. και 4:43 μ....Ανώνυμοι 25 Σεπτεμβρίου 2012 4:25 μ.μ. και 4:43 μ.μ., η «επιθυμητή» ένωση μεταξύ Ορθοδόξων και Ρ/Καθολικών (ή ξυρισμένων και γενειοφόρων μάλλον) είναι πραγματικά μία ένωση ΑΝΕΥ προϋποθέσεων. Διότι, οι κύριες θεολογικές διαφορές, όπως το «φιλιόκβε», το «αλάθητο» και το «πρωτείο» του πάπα, και η άσπιλη σύλληψη, οι οποίες μάλιστα εμποδίζουν την «επιθυμητή» ένωση, ΠΟΤΕ δεν συζητούνται στους διαλόγους. Και αν γίνει πραγματικότητα η «επιθυμητή» ένωση, οι Δυτικοί θα συνεχίζουν να ομολογούν «το Πνεύμα το άγιον, το Κύριον, το εκ του Πατρός ΚΑΙ του Υιού εκπορευόμενον…» ενώ εμείς οι «Ανατολικοί» θα ομολογούμε κάτι άλλο. Φωνή Βοών Εν Τη Ερήμωnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-55886878165028320972012-09-26T01:57:10.184+03:002012-09-26T01:57:10.184+03:00Αμάν:και ο Περγάμου στα κουτσομπολιά;
Ωχ Θεέ μου κ...Αμάν:και ο Περγάμου στα κουτσομπολιά;<br />Ωχ Θεέ μου και τον είχα για καλό και άγιο άνθρωπο.<br />Πάει και αυτός.<br />Ολοι κουτσομπολιά ρε σεις;<br />Δεν εχουν με τι να ασχοληθουν;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-13013679731439840542012-09-25T20:23:03.692+03:002012-09-25T20:23:03.692+03:00Περιμένουμε να δημοσιοποιήσετε και την απάντηση το...Περιμένουμε να δημοσιοποιήσετε και την απάντηση του Αγίου Ναυπάκτου στο ιστολόγιό σας καθώς και την δική σας θεολογική τοποθέτηση ως θεολόγου και ιστολόγου με άποψη... Διαφορετικά, απλώς συντηρείτε κι αναπαράγετε ένα σάπιο κλίμα και σύστημα... Όπως καταλαβαίνετε αυτό δεν είναι ένα παιχνίδι εντυπώσεων ή ζήλειας, όπως κάποιοι εκατέρωθεν θέλουν να το παρουσιάζουν... Κι ένα ερώτημα: Πού κρύβεστε όλοι οι λαϊκοί θεολόγοι, ρε παιδιά; Άποψη δεν έχετε; Πώς τους ανέχεστε;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-68001769686755937912012-09-25T19:44:29.570+03:002012-09-25T19:44:29.570+03:00Παίδες, το λεπτό σημείο είναι η ΖΗΛΕΙΑ (μην το υπο...Παίδες, το λεπτό σημείο είναι η ΖΗΛΕΙΑ (μην το υποτιμάτε) που κατατρώγει τα σπλάχνα των (Ελλήνων) Μητροπολιτών.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-69685013515139623972012-09-25T19:31:16.760+03:002012-09-25T19:31:16.760+03:00Παίδες, το λεπτο σημείο κατά το οποίο ο σεβ. Περγά...Παίδες, το λεπτο σημείο κατά το οποίο ο σεβ. Περγάμου κατηγορεί ανοικτά τον σεβ. Ναυπάκτου ότι αλλοιώνει τις θέσεις του και του βάζει λόγια που ο ίδιος όχι μόνο δεν έχει πει αλλά και αντιστρατεύεται κιόλας...<br />Το πήρε κανείς χαμπάρι??Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-33448234720327025292012-09-25T19:10:56.220+03:002012-09-25T19:10:56.220+03:00Όσοι σχολιάζετε την επί 1000 χρόνια πάγια τακτική ...Όσοι σχολιάζετε την επί 1000 χρόνια πάγια τακτική της Εκκλησίας μας να αναζητεί τη γεφύρωση της διαστάσεως μεταξύ των Πατριαρχείων Δύσεως και Ανατολής γιατί ποτέ δεν τέθηκε θέμα ακυρότητος της αρχιερωσύνης του Πάπα ή των Πατριαρχών της Ανατολής και των εξ αυτών ιεραρχιών; Ακόμη και στίς οξύτερες εποχές των μεταξύ μας σχέσεων σε κείμενα και με πράξεις εκκλησιαστικές που αναφέρει η Ιστορία, επιβεβαιώνεται η αμοιβαία αναγνώριση της κοινής ιερωσύνης που απλά δεν συλλειτουργεί τα 1000 τώρα χρόνια λόγω των εκατέρωθεν δογματικών και εθιμικών διαφορών. Τώρα στην Ελλάδα εμφανίστηκε και ένας Δεσπότης που διατυπώνει κάθε τόσο εξωφρενισμούς για να κλονίσει Ιστορία αιώνων και να δείξει την αγνωμοσύνη του στο Πατριαρχείο, που δυστυχώς τον απέλυσε ατιμώρητο και εξελίσσεται σε τιμητή των πάντων. Τελευταία έδειξε και τις βιβλικές γνώσεις του αφού δέν γνωρίζει πώς ο Θεός υπαγόρευσε στον Προφήτη Ελίσσαίο να τελεί τον Αγιασμό του ύδατος ύδατος(Δ΄Βάσ.β,20-22)μιά πράξη που η Παλαιὰ Ρώμη ακολουθεί από την αρχή του β΄αιώνα (105-115)! Το κατάντιο αυτό στην Ελλαδική Ιεραρχία. Ο σεβ. Περγάμου κράτιστος θεολόγος διεθνούς κύρους θα πρέπει να μην ξεχνά τι κάποτε έγραψε ο Μ. Βασίλειος στἠν 92 επιστολή του: < Ήδη δε και όπλον τισί του προς αλλήλους πολέμους πολέμου ή εκδίκηση δήθεν της Ορθοδοξίας, επινενόηται και τας ιδίας έχθρας επικρυψάμενοι, υπέρ της ευσεβείαςεχθραίνειν κατασχηματίζονται> ( Μινίου Ε.Π. 32, 480.) Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-86502773719494689782012-09-25T17:15:21.292+03:002012-09-25T17:15:21.292+03:00Μετά την απάντηση του Ναυπάκτου προς τον Περγάμου,...Μετά την απάντηση του Ναυπάκτου προς τον Περγάμου, θα ήταν ενδιαφέρον να πληροφορηθούμε, προς τα που γέρνει η αλήθεια, με κριτήριο πάντοτε την Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία. <br /><br />ΙΚAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-76393229480026151572012-09-25T17:05:49.949+03:002012-09-25T17:05:49.949+03:00ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΩ ΠΩΣ Ο ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΠΡΟΣΕΚΟΛΛΗΘΗ ...ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΔΙΑΝΟΗΘΩ ΠΩΣ Ο ΙΕΡΟΘΕΟΣ ΠΡΟΣΕΚΟΛΛΗΘΗ ΣΤΟ ΑΡΜΑ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΚΑΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΣΕΡΑΦΕΙΜ .ΖΗΣΗ ΜΕΤΑΛΛΗΝΟΥ ΜΕΤΑΠΑΤΕΡΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-73479186490629039832012-09-25T17:00:53.780+03:002012-09-25T17:00:53.780+03:00Η απάντηση στον σχολιαστή "Φωνή βοών εν τη ερ...Η απάντηση στον σχολιαστή "Φωνή βοών εν τη ερήμω" είναι προφανής.<br />Οι διαφορές μεταξύ ενός Ρωμαιοκαθολικού κι ενός Ορθοδόξου είναι περισσότερο κατανοητές από το Πλήρωμα της Εκκλησίας. Αντιθέτως, οι διαφορά μεταξύ ενός Ορθοδόξου και ενός κατ' όνομα μόνον Ορθοδόξου, είναι εξαιρετικά δυσδιάκριτες και τούτο γιατί η εκκλησιολογική συνείδηση ΟΛΩΝ μας έχει αμβλυνθεί. Με αποτέλεσμα όταν βλέπουμε ράσα, γένια, μαλλιά κ.λπ. εξωτερικά γνωρίσματα, να θεωρούμε ότι αυτομάτω ςκαι ο φορέας τους είναι και φορέας της ανόθευτης πίστεως και Αποστυολικής Διαδοχης.<br />Τέλος, η εκκλησιατσική παράδοση και ιστορία σε πολλές περιπτώσεις, αλλού χρησιμοποίησε την ακρίβεια (μη δεκτά μυστήρια) και αλλού την οικονομία (δεκτά υπό προϋποθέσεις) και τούτο προς θεραπεία των εκκλησιαστικών σχισμάτων. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-88768291971059917012012-09-25T16:43:02.596+03:002012-09-25T16:43:02.596+03:00Ας προσέχουμε να μην λέμε και γράφουμε ατεκμηρίωτα...Ας προσέχουμε να μην λέμε και γράφουμε ατεκμηρίωτα πράγματα. Πότε το Οικουμενικό Πατριαρχείο ζήτησε άνευ προϋποθέσεων ένωση με τους ετεροδόξους; Πότε έβγαλε σχετική απόφαση; Στους σχετικούς Διαλόγους συμμετέχουν μόνον εκπρόσωποι του Οικουμενικού Πατριαρχείου; Πότε οι Μεσσηνίας και Δημητριάδος υποστήριξαν το ξεπούλημα της Ορθοδόξου Πίστεως; Ας σοβαρευτούμε λιγάκι!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-1146168030722961692012-09-25T16:25:14.710+03:002012-09-25T16:25:14.710+03:00Ποια ένωση;;; Μιλάμε για διαλόγους που γίνονται κα...Ποια ένωση;;; Μιλάμε για διαλόγους που γίνονται κατόπιν συνοδικών αποφάσεων.<br />Αν και μακάρι φτάσουμε στο επιθυμητό, τότε η Εκκλησία Συνοδικά πάλι θα ενωθεί, ούτε Πατριάρχης ούτε κανείς αλλά Συνοδικότητα. Οι διαφωνούντες ας διαφωνήσουν συνοδικά και σε κάθε περίπτωση άπαντες να ακολουθήσουν τις συνοδικές αποφάσεις.<br />Τα άλλα είναι εκ του πονηρού. Δήθεν ορθοδοξίες, δήθεν πατερικότητα και στην ουσία ανακατοσούρα στην Εκκλησία και το χειρότερο θεόπνευστες υποκαταστάσεις εκκλησιαστικών θεσμών από αυτόκλητους ορθοδοξοσωτήρες.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-66155171968042597432012-09-25T16:20:44.303+03:002012-09-25T16:20:44.303+03:00Μπορεί κανείς να μας εξηγήσει για ποιους λόγους το...Μπορεί κανείς να μας εξηγήσει για ποιους λόγους το Φανάρι αναγνωρίζει ως έγκυρα τα «μυστήρια» της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας και όχι των «Γ.Ο.Χ.» ή του «Πατριαρχείου Κιέβου»; Μα, και οι τρεις ομάδες<br />δεν είναι εκτός της μίας, αγίας, καθολικής και αποστολικής Εκκλησίας; Φωνή Βοών Εν Τη Ερήμωnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-40433562203186780642012-09-25T16:02:56.432+03:002012-09-25T16:02:56.432+03:00Ανώνυμε 25 Σεπτεμβρίου 2012 3:00 μ.μ., εσείς μπορε...Ανώνυμε 25 Σεπτεμβρίου 2012 3:00 μ.μ., εσείς μπορείτε να πείτε ό,τι θέλετε... Δηλαδή, πρέπει να συμφωνώ με όλες τις αποφάσεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου; <br />Ο τελικός σκοπός των διαλόγων πρέπει να προσδιοριστεί σε πανορθόδοξο επίπεδο, με όλους τους προκαθημένους των κατά τόπους Εκκλησιών παρόντες. Αυτό όμως δεν πρόκειται να γίνει ποτέ καθώς ο Βαρθολομαίος και ο Ιωάννης γνωρίζουν πολύ καλά ότι είναι πάρα πολλοί εκείνοι οι ιεράρχες που δεν επιθυμούν καμία ένωση με τους ετερόδοξους. (Βρείτε μου έναν ιεράρχην της Εκκλησίας της Ελλάδος, εκτός από τους Μεσσηνίας και Δημητριάδος, που να υποστηρίζει το ξεπούλημα της πίστης μας.) Τα Πατριαρχεία Βουλγαρίας και Γεωργίας δεν είναι καν μέλη του ΠΣΕ. Πώς άραγε μπορεί να προχωρήσει το Φανάρι, εκ μέρους όλης της Ορθόδοξης Εκκλησίας, στην άνευ προϋποθέσεων ένωση;Φωνή Βοών Εν Τη Ερήμωnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-334455066339463872012-09-25T15:00:32.501+03:002012-09-25T15:00:32.501+03:00@ Φωνή Βοών Εν Τη Ερήμω
Ο Περγάμου υπακούει σε σ...@ Φωνή Βοών Εν Τη Ερήμω <br /><br />Ο Περγάμου υπακούει σε συνοδικές αποφάσεις, όσοι τον κατηγορείτε που υπακούτε; <br />Το κριτήριο της ορθοδοξίας είναι η συνοδικότητα. Αυτόβουλες θεοπνευστίες με ατελείωτες ξεκάρφωτες πατερικές παραθέσεις ποτέ δεν ήταν ορθόδοξες.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-11713359858322276592012-09-25T13:30:55.643+03:002012-09-25T13:30:55.643+03:00Η ζήλεια δεν υπήρξε ποτέ καλός σύμβουλος για κανέν...Η ζήλεια δεν υπήρξε ποτέ καλός σύμβουλος για κανέναν. Ας το προσέξουν αυτό ιδιαίτερα οι Μητροπολίτες της εν Ελλάδι Εκκλησίας.Anonymousnoreply@blogger.com