tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post4361351450543632816..comments2024-03-27T23:04:35.212+02:00Comments on Ιδιωτική Οδός: ΑΠΟΡΙΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΣΕΒ. ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΝ ΠΕΙΡΑΙΩΣ κ. ΣΕΡΑΦΕΙΜpanagiotisandriopouloshttp://www.blogger.com/profile/09966994271065304598noreply@blogger.comBlogger66125tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-40959535966151457412020-11-24T16:24:48.200+02:002020-11-24T16:24:48.200+02:00Ο χριστιανισμός κατάντησε ένα ατελείωτο κομπολόι σ...Ο χριστιανισμός κατάντησε ένα ατελείωτο κομπολόι σεξουαλικων κανόνων. Ο Ιησούς Χριστός δεν αναφέρει τίποτα για το σεξ μόνο καταδικαζει το διαζύγιο. Το παν είναι η Αγάπη! Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-86695019264814383642012-10-07T14:30:23.600+03:002012-10-07T14:30:23.600+03:00Ποια θεωρειται εσκεμενα αγαπητε ανωνυμε?
Για ποια ...Ποια θεωρειται εσκεμενα αγαπητε ανωνυμε?<br />Για ποια υπερβαση εποκαλεισθαι την ιερα συνοδο της τοπικης εκκλησιας μας? Το να ορθοδοξει καποιος ειναι εποληψιμο?<br />Τοιδιο ακριβως ειχε ακουσθει για αγιους καπωτε.<br />Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-81604300130974710522012-10-07T08:10:56.058+03:002012-10-07T08:10:56.058+03:00ο Πειραιως για μια ακομα φορα φαινεται να υπερεβη ...ο Πειραιως για μια ακομα φορα φαινεται να υπερεβη τα εσκαμμενα. ισως οι παρεμβασεις του αγγιζουν σε μεγαλο βαθμο και τα ορια της θυμηδιας, να μην πω φαιδροτητας. πραγματικα, τι κανει η συνοδος εδω; ποτε θα σταματησει η γραπτη και προφορικη ασυδοσια των εν Ελλαδι ιεραρχων;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-79871858337543832912012-10-04T23:01:23.122+03:002012-10-04T23:01:23.122+03:00α,βρε πελεκάνε με τάπωσες πάλι!α,βρε πελεκάνε με τάπωσες πάλι!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-52288783498342615542012-10-04T21:51:19.013+03:002012-10-04T21:51:19.013+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-91091784767498702952012-10-04T21:23:29.843+03:002012-10-04T21:23:29.843+03:00προς πελεκάνο: ''από την πόλη έρχομαι και ...προς πελεκάνο: ''από την πόλη έρχομαι και στην κορφή κανέλλα''.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-13810825112860828492012-10-04T17:21:40.361+03:002012-10-04T17:21:40.361+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-7320886153047141442012-10-04T12:52:50.761+03:002012-10-04T12:52:50.761+03:00Ο γ.Παϊσιος προφανως δεν "αγιαζει" την ...Ο γ.Παϊσιος προφανως δεν "αγιαζει" την Οικουμενιστικη συμπεριφορα μεσω της ανοχης στην παραβιαση των ιερων κανονων.<br /><br />Χρηση κανόνα σαν κανονιά ειναι η κατακεραυνωση ενος τυχωντος απο την ακρα ακριβεια, ενω θα ηταν λογικοτερο μια οικονομια για την προσωπικη του αμαρτια.<br /><br />Οικονομικα ομως στους κανονες της συμπροσευχης και γενικοτερα για τις σχεσεις Ορθοδοξων με αιρετικους, ειναι περαν της ρησεως του γεροντα.<br /><br />Θελετε να σας μεταφερω την γνωμη του μακαριστου γερωντος για τον οικουμενισμο, ο οποιος ειναι ,μια συστηματικη παραβιαση των ιερων κανονων με διαφωρα προσχηματα.<br />Οπως εκεινο της εκρηκτικης αγαπης που κανει αποδεκτα τα μυστηρια των αιρετικων αλλα στερει ουσιαστικα το θελωντα σωθηναι δια της αρνησεως της βαπτισεως του???<br /><br />Εαν νομιζετε οτι σφαλλω,<br /><br />1) http://www.oodegr.com/oode/biblia/baptisma1/par1.htm<br />Όρος της Αγίας του Χριστού Εκκλησίας περί του βαπτίσματος των Δυτικών (1755)<br /><br />2)<br />Τι με εμποδίζει να βαπτισθώ; Ο Οικουμενισμός, βέβαια!<br /> <br /> http://www.impantokratoros.gr/1740F7DE.el.aspx<br /> <br />Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-34208809689207525432012-10-04T12:51:56.627+03:002012-10-04T12:51:56.627+03:00πάντως όταν υπάρχουν άρθρα που παίρνουν τα πράγματ...πάντως όταν υπάρχουν άρθρα που παίρνουν τα πράγματα και από σεξουαλικής πλευράς τότε γίνεται και πανικός από σχόλια!τυχαίο; όχι βέβαια! Αυτό δείχνει μάλλον ότι έχει εμπεδωθεί στο μυαλό και την ψυχή της συντριπτικής πλειοψηφίας του χριστεπώνυμου λαού ότι όταν λέμε:''αμαρτία'', εννούμε πρώτα από όλα τη σεξουαλική!Τις πταίει γι' άυτό;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-15301230896473301882012-10-04T00:58:16.682+03:002012-10-04T00:58:16.682+03:00Τελικα εκτος απο του να προσβαλλεται τον συνομιλητ...Τελικα εκτος απο του να προσβαλλεται τον συνομιλητη σας, οπως οι σχισματικοι παλιοημερολογιτες και οι αβαπτιστοι λατινοι και λουθηρανοι, εχετε την ικανοτητα ορθοδοξης θεολογικης συζητησεως?Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-13760687916890335672012-10-03T23:03:16.467+03:002012-10-03T23:03:16.467+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-75182289179743654072012-10-03T21:17:38.802+03:002012-10-03T21:17:38.802+03:00Ποιοι ειναι οι κωλυμενοι αγαπητε Ανωνυμε???
Πολυβ...Ποιοι ειναι οι κωλυμενοι αγαπητε Ανωνυμε???<br /><br />Πολυβολειτε τον Σεβ. Πειραιως οπως οι Φαρισαιοι.<br /><br />Σας ενωχλεισε η υποδειξη της αιρετικοτητας της μεταπατερικης και του οικουμενισμου.<br /><br />Σας ενωχλει η εμμονη τους στην πιστη των πατερων μας.<br /><br />Και για αυτο τον λογο τον χλευαζεται.<br /><br /><br />Ακομα και το αυτονοητο, μια ποιμαντικη ενεργεια, για εσας ειναι ευκαιρια προσβολης του.<br /><br />Πρεπει να τιμωρηθει ο Σεβ. Πειραιως γιατι επιθυμει να παραμεινει Ορθοδοξος.<br /><br />Εκαμε κατι λαθος με την ανοικωση αυτη??<br /><br />Ειναι λαθος επιστημονικως? ΟΧΙ<br />Ειναι λαθος ποιμαντικως? ΟΧΙ<br />Ειναι ευκαιρια χλευασμου του? ΝΑΙ<br /><br />Το μονο που προσπαθω να κανω, ειναι να δειξω οτι η ενεργεια του αυτη, ειναι ορθη και συμφωνη με την Ορθοδοξια και την επιστημη.<br /><br />Λιγο πιπερατη για πολλους...<br /><br />Ως Ορθοδοξο πομαντικο θεμα , σε ενα αποσκωπει...<br />Στην σωτηρια...<br /><br />Και η σωτηρια ειναι αμεσα συνηφασμενη με την Θεια Κοινωνια αλλα και με ορθοτητα στη πιστη.<br /><br />Η ακριβεια της θεολογιας επειραζει την Θεια Λατρεια.<br />Η Θεια Λατρεια επειρεαζεται απο την ακριβεια στο δογμα.<br /><br />Και η σωτηρια εχει αμμεση σχεση με τη Θεια Κοινωνια, την ακριβεια στην πιστη, την ορθη Θεια Λατρεια.<br />Ομως αυτη η σωτηρια ειναι προφανως καπως απροσδιοριστη σε δυτικο-λαγνους "Ορθοδοξους"....<br /><br />Εκει ειναι η αιτια της πολεμικης εναντιον του.<br /><br />ΕΑΝ ΤΟΛΜΑΤΕ, ΑΣ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΛΑΤΙΝΟ-ΛΑΓΝΕΙΑΣ ΣΑΣ...<br /><br />Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-3325086540185482882012-10-03T19:32:31.268+03:002012-10-03T19:32:31.268+03:00
Απάντηση: Αγαπητέ Παναγιώτη στοματικό σέξ είναι ... <br />Απάντηση: Αγαπητέ Παναγιώτη στοματικό σέξ είναι όταν πιάνεις με λατρεία στο στόμα σου το όνομα του Βαρθολομαίου και του Ζηζιούλα. <br /> <br />Με αγάπη Αμέθυστος. <br /> <br />Σχόλιο: Έχουν εισβάλλει βίαια στην Εκκλησία χωρίς να το πάρουμε χαμπάρι ΣΥΡΙΓΚΕΙ.<br /> <br />Αμέθυστος Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-70354178726853200452012-10-03T15:45:41.353+03:002012-10-03T15:45:41.353+03:00Κε Ανδριόπουλε,
Τελικά τα "πικάντικα" θ...Κε Ανδριόπουλε, <br />Τελικά τα "πικάντικα" θέματα, άθελά σας βέβαια και ελέω Πειραιώς, προσήλκυσαν πολλούς επισκέπτες και σχολιαστές. Συνεχίστε έτσι!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-21264381433343656262012-10-03T14:52:26.187+03:002012-10-03T14:52:26.187+03:00Γιατί ανακατεύουμε συνέχεια την Θ. Κοινωνία; Και κ...Γιατί ανακατεύουμε συνέχεια την Θ. Κοινωνία; Και κρέας δεν τρώμε την παραμονή, αλλά τις άλλες μέρες του δίνουμε και καταλαβαίνει. Και το θέμα της φθοράς είναι πολύ συζητήσιμο. Πλήθος τροφές βλάπτουν, πολύ ή λίγο, αλλά δεν ψάχνουμε να βρούμε αμαρτίες στα διαιτολόγια των ανθρώπων. Τι πάθανε κάποιοι με το σεξ και κολλάνε τόσο πολύ; <br /><br />nikAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-61375988115899081982012-10-03T13:21:01.685+03:002012-10-03T13:21:01.685+03:00(σε συνεχεια της προηγουμενης αναρτησεως ενεκα του...(σε συνεχεια της προηγουμενης αναρτησεως ενεκα του οριου του μεγεθους του κειμενου)<br /><br /> Κατα δευτερον εκ της παραδοσεως και των ιερων κανονων.<br /><br />ΠΡΟΣΟΧΗ: Θα πρεπει να γινει κατανοητο, οτι το Πηδαλιο σηματοδωτει το τελειο.<br />ΠΡΟΣΟΧΗ: Συνηθως, ο πνευματικος εφαρμοζει οικονομια στο ζευγαρι και οικονομει τα της εγγαμου ζωης προσρμοσμενα κατα την χρυση τομην προς οφελος του ζευγους.<br /><br />Επομενως τα "φοβερα και τρομερα" του Πηδαλιου αφωρουν τους αγαπησαντες πολυν τον Θεον.<br />Επομενως καθε προσπαθεια εξευτελισμου των Ιερων Κανονων και της παραδοσεως, ειναι απολυτα αδικη αν και συνηθισμενη.<br /> Η σαφως δυτικοτροπος και προτεσταντιζουσα θεση του pelekanos92 2 Οκτωβρίου 2012 6:58 μ.μ. "Ο Απ. Παύλος πάλι μιλά για τους ανάξιους να Μεταλάβουν (Ά Κορ 11, 27-34). Δεν ψέγει τους Κορίνθιους για "καποιες σωματικες ενεργειες" που "δεν συναδουν με την Ορθοδοξη πνευματικοτητα", μα επειδή τρώγοντας και πίνοντας έως μεθυσιού στα κοινά τραπέζια, " πονηρω τω τροπω, επιχειρει την αποσιωπηση αλλα και διαστρεβλωση της παραδοσεως και του Πηδαλιου.<br /> <br />κανων ξθ΄ των αγιων Αποστολων.<br />Υποσημειωσις (1)<br />Ει δε τουτο, φανερον οτι μητε τα ανδρογυνα πρεπει να σμιγωνται σαρκικως εκαστη Τετραδι και ς΄ δια το της νηστειας σεμνον και αιδεσιμον, καθως μηδε εν τη μ΄ πρεπει να σμιγωνται.<br />Ατοπον γαρ ειναι ... να καταλυουσι ταυτας με την σαρκικην μιξιν και ηδονην.<br />Οθεν εξισου πρεπει να νηστευουσι ταυτας και με την αποχην των εμποδισμενων εν ταις νηστειαις βρωματτων, και με την αποχην των της σαρκικης μιξεως θεληματων.<br />..... <br />ο δε θειος Παυλος φανερα λεγει, οτι τα ανδρογυνα εκ συμφωνου πρεπει να σχολαζουσιν εις την νηστειαν και προσευχην (α Κορ ζ 5)<br />και να ετοιμαζωνται να μεταλαβουν τα θεια μυστηρια και το Σαββατον και την Κυριακην κατα τον ιγ' του Τιμοθεου Κανονα.<br /><br />κανων ιγ του Τιμοθεου Αλεξανδρειας.<br />Υποσημειωσις (2)<br />Ο δε Βαλσαμων εν τη ια' ερωτοακρισει τη προς τον Μαρκον Αλεξανδρειας λεγει, οτι τα ανδρογυνα αναγκαιως πρεπει να μη σμιγουν οχι μονον κατα την ημεραν τη οπου κοινωνησουν, αλλα και προ της κοινωνιας, και υστερα απο την κοινωνιαν,<br /><br />Κανων λε΄του αγιου Ιωαννου του Νηστευτου<br />Εαν τινας αρσενοκοιτηση την γυναικα του, οκτω χρονους επιτιμαται, ξηροφαγων μετα την ενατην, και ποιων καθ΄ εκαστην μετανοιας διακοσιας.<br /> <br />Κανων β' του αγιου Διονυσιου<br />Υποσημειωσις (1)<br />"Των φυσικων φαινομενων ταις γυναιξι οι ανδρες μη συνερχεσθωσαν προνοιας ενεκα των γενομενων"<br /> <br />Κανων γ' του αγιου Διονυσιου<br />Αυταρκεις δε και οι γεγαμηκοτες εαυτων οφειλουσιν ειναι κριται. Οτι γαρ απεχεσθαι αλληλων προσηκον εκ συμφωνου προς καιρον, ινα σχολασψσι τη προσευχη και παλιν επι τω αυτω ωσιν, ακηκοασι Παυλου γραφοντος.<br /> <br />Κανων ιγ της ς' Οικουμενικης<br />Υποσημειωσις (1)<br />Σημειωσαι οτι ο Πατριαρχης κυρ. Λουκας ερωτηθεις ποσας ημερας πρεπει να απεχουσι γυναικος οι μελλοντες μεταλαβειν, <br />απεφηνατο συνοδικως οτι τρεις ημερας να μην πλησιασουν εις τα γυναικας των,<br /> ου μονον οι ιερωμενοι, αλλα και οι υπανδροι κοσμικοι.<br /> <br />Ειναι δυκολη υποθεση η εν Χριστω , και βεβαιως η καθ΄ οικονομια ασκησι της Ορθοδοξιας.<br /><br />Μια Light Ορθοδοξια κομενη ραμενη στα μετρα της καλοπερασης μας, μονο Ορθοδοξια δεν ειναι.<br />Δοξα τω Θεω, η ορθοδοξη ποιμαντικη εκτος απο την ακριβεια, γνωριζει και την οικονομια.<br /><br />Και βεβαια η οικονομια δεν μπορει να προσβαλει συληβδην την Ορθοδοξη θεολογια και παραδοση,<br />οπως συμβαινει στο θεμα της συμπροσευχης και της αναγνωρισεως του βαπτισματος των αιρετικων.<br /><br />Ποιος σας ειπε οτι τα Ορθοδοξα (ας πουμε Κολλυβαδικα) ζευγαρια δεν απολαμβανουν το κρεβατι τους??<br />Απλα, τα ζευγαρια αυτα ζουν μαζι στο μαξιλαρι τους, αλλα και στο κομποσχοινι τους.<br />Ελπιζω εξ αυτων να εχεται λαβη την απαντηση στο ερωτημα σας κε ΑνωνυμεDimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-64251583280402601502012-10-03T12:39:28.877+03:002012-10-03T12:39:28.877+03:00Τελικά απήντησε στην ερώτηση του ιστολόγου ο Μητρο...Τελικά απήντησε στην ερώτηση του ιστολόγου ο Μητροπ.Πειραιώς; Αν ναι ας μας το αναφέρει ο ιστολόγος διότι πολλοί μένουμε μακριά από την οδό Ιωαν.Γενναδίου στην Αθήνα αλλά και από "Μονές..." και άρα αδυνατούμε ευκόλως να πληροφορηθούμε σχετικά..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-69357190353120512192012-10-03T12:02:28.309+03:002012-10-03T12:02:28.309+03:00Εις απαντησιν προς τον Ανωνυμον 2 Οκτωβρίου 201...Εις απαντησιν προς τον Ανωνυμον 2 Οκτωβρίου 2012 7:01 μ.μ.<br /> " Μετά όμως προσθέτεις ότι «καποιες σωματικες ενεργειες δεν συναδουν με την Ορθοδοξη πνευματικοτητα»<br /> και κάποια άλλη «μπορει να προσβαλει την υγεια μας αλλα και την προσωπικη τιμη [και είναι] εφαμαρτη».<br /> Από που τα βγάζεις αυτά; Ποιος μπορεί να διανοηθεί ώστε να κρίνει έξωθεν <br /> με ποιο τρόπο ο ένας σύζυγος απολαμβάνει το σώμα του άλλου; <br /> Ποιος του δίνει αυτό το δικαίωμα και που βασίζει αυτές τις κρίσεις; <br /> Μήπως στους ιερούς κανόνες; <br /> Ή στην Αγία Γραφή;<br /> Ή στους πατέρες της Εκκλησίας; <br /> Πουθενά φυσικά. <br /> Μόνο από αρρωστημένο μυαλό προέρχονται αυτά."<br /> <br /> Αγαπητέ φίλε ανώνυμε, ας δούμε όλοι πιο αρρωστημένο μυαλό παρήγαγε όλα αυτά.<br /> Πρωτιστως, η καθημερινη ζωη του Ορθοδοξου, του προσκαρτερουντος θεωσιν, ειναι σαφως ασκητικη.<br /> Στην δυτικοτροπο αιρεση ειναι καταγελαστη , αποριπτεα και ανεφαρμοστη η οποια ασκητικοτητα.<br /> <br /> Παντως αρμοδιοτερος παντων στο θεμα της αποχης του ζευγους προ της Θειας Κοινωνιας,<br /> ειναι ο πνευματικος και προφανως η οικονομια που θα εφαρμωσει στο ζευγος, <br /> γιατι η ακριβεια ειναι αρκετα δυσκολη για τους μη αγαπησαντες πολυ τον Θεο ή τους ασθενουντας.<br /> <br /> <br /> Κατα πρώτον, εκ της Αγίας Γραφής.<br /> "εἴ τις τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ φθείρει, φθερεῖ τοῦτον ὁ Θεός· ὁ γὰρ ναὸς τοῦ Θεοῦ ἅγιός ἐστιν, οἵτινές ἐστε ὑμεῖς." (Α΄ Κορ. γ' 17)<br /> Οπως υπεδειξε ο τοσον κατασυκοφαντηθεις Μητρ. Πειραια Σεραφειμ, <br /> ο οποιος ενημερωσε ως ωφειλη το ποιμνιο του, <br /> για τους κινδυνους υγειας μιας ιδιαιτερα συνηθησμενης ερωτικης πρακτικης.<br /> <br /> Ο στοματικος ερωτας, αν και προσφιλης και διαδεδομενος δεν στερειται<br /> καταστασεων προσβολης της υγειας.<br /> <br /> Ο Σεβ. Σεραφειμ, επισημαινει το ανθυγιεινον της πρακτικης, και την βλαβη της υγειας του σωματος.<br /> <br /> Συμφωνα με την Αγια Γραφη, και τον λογον του Απ. Παυλου, οποιος συνειδητα φθειρει το σωμα του,<br /> τοτε φθειρει τον ναο του Θεου και υποκειται εις την πραγματοποιησιν της προειδοποιησεως.<br /> Ο φθειρων εαυτον, φθειρεται παρα Θεου.<br /> <br /> Επομενως, η οικειοθελης φθορα του σωματος, συνιστα αμαρτια.<br /> Οταν δε αυτο θα συμβει λιγες ωρες προ της Θειας Κοινωνιας, η οικειοθελης επιευξη της αμαρτιας, <br /> προφανως καθιστα το ατομο αναξιο προσελευσεως ενωπιον του Αγιου Ποτηριου.<br /> <br /> Επισης ας δουμε τις ειρωνικες παρατηρησεις του pelekanos92.<br /><br />H σταση υπ' αριθμον 69 εχει ιδιαιτερη σημασια. <br />Καταδεικνυει προφανως τα αμοιβαια αισθηματα του ζευγους και την εμπρακτο συνεργασια κατα την συνευρεση τους.<br /><br />Ιδιως η version 69 super plus κατα την οποια εχουμε αμοιβαια καταναλωση των σωματικων εκριματων.<br /><br />Ως Μικροβιολογος γνωριζω καλως το πυθανο μικροβιακο και υικο φορτιο των εκκρισεων αυτων...<br /><br />Να υποθεσω οτι οι κολπικες εκκρισεις και το ανδρικο σπερμα δεν νηστευεται ακομη <br />και το αμεσως προηγουμενο βραδυ, ιδιως μετα κοινης συμφωνιας.<br /> <br />Μηπως προκειται περι αρτησιμων εδεσματων?<br /><br />Να περιμενω μια φιλοσσοφικη υποστηριξη του θεματος απο τον σεβαστο καθηγητη κο. Γιανναρα??<br />Ομολογω οτι θα ειχε ολως ιδιαιτερο επιστημονικο ενδιαφερον.<br />Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-77146686081881071882012-10-03T12:01:49.912+03:002012-10-03T12:01:49.912+03:00Εις απαντησιν προς τον Ανωνυμον 2 Οκτωβρίου 201...Εις απαντησιν προς τον Ανωνυμον 2 Οκτωβρίου 2012 7:01 μ.μ.<br /> " Μετά όμως προσθέτεις ότι «καποιες σωματικες ενεργειες δεν συναδουν με την Ορθοδοξη πνευματικοτητα»<br /> και κάποια άλλη «μπορει να προσβαλει την υγεια μας αλλα και την προσωπικη τιμη [και είναι] εφαμαρτη».<br /> Από που τα βγάζεις αυτά; Ποιος μπορεί να διανοηθεί ώστε να κρίνει έξωθεν <br /> με ποιο τρόπο ο ένας σύζυγος απολαμβάνει το σώμα του άλλου; <br /> Ποιος του δίνει αυτό το δικαίωμα και που βασίζει αυτές τις κρίσεις; <br /> Μήπως στους ιερούς κανόνες; <br /> Ή στην Αγία Γραφή;<br /> Ή στους πατέρες της Εκκλησίας; <br /> Πουθενά φυσικά. <br /> Μόνο από αρρωστημένο μυαλό προέρχονται αυτά."<br /> <br /> Αγαπητέ φίλε ανώνυμε, ας δούμε όλοι πιο αρρωστημένο μυαλό παρήγαγε όλα αυτά.<br /> Πρωτιστως, η καθημερινη ζωη του Ορθοδοξου, του προσκαρτερουντος θεωσιν, ειναι σαφως ασκητικη.<br /> Στην δυτικοτροπο αιρεση ειναι καταγελαστη , αποριπτεα και ανεφαρμοστη η οποια ασκητικοτητα.<br /> <br /> Παντως αρμοδιοτερος παντων στο θεμα της αποχης του ζευγους προ της Θειας Κοινωνιας,<br /> ειναι ο πνευματικος και προφανως η οικονομια που θα εφαρμωσει στο ζευγος, <br /> γιατι η ακριβεια ειναι αρκετα δυσκολη για τους μη αγαπησαντες πολυ τον Θεο ή τους ασθενουντας.<br /> <br /> <br /> Κατα πρώτον, εκ της Αγίας Γραφής.<br /> "εἴ τις τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ φθείρει, φθερεῖ τοῦτον ὁ Θεός· ὁ γὰρ ναὸς τοῦ Θεοῦ ἅγιός ἐστιν, οἵτινές ἐστε ὑμεῖς." (Α΄ Κορ. γ' 17)<br /> Οπως υπεδειξε ο τοσον κατασυκοφαντηθεις Μητρ. Πειραια Σεραφειμ, <br /> ο οποιος ενημερωσε ως ωφειλη το ποιμνιο του, <br /> για τους κινδυνους υγειας μιας ιδιαιτερα συνηθησμενης ερωτικης πρακτικης.<br /> <br /> Ο στοματικος ερωτας, αν και προσφιλης και διαδεδομενος δεν στερειται<br /> καταστασεων προσβολης της υγειας.<br /> <br /> Ο Σεβ. Σεραφειμ, επισημαινει το ανθυγιεινον της πρακτικης, και την βλαβη της υγειας του σωματος.<br /> <br /> Συμφωνα με την Αγια Γραφη, και τον λογον του Απ. Παυλου, οποιος συνειδητα φθειρει το σωμα του,<br /> τοτε φθειρει τον ναο του Θεου και υποκειται εις την πραγματοποιησιν της προειδοποιησεως.<br /> Ο φθειρων εαυτον, φθειρεται παρα Θεου.<br /> <br /> Επομενως, η οικειοθελης φθορα του σωματος, συνιστα αμαρτια.<br /> Οταν δε αυτο θα συμβει λιγες ωρες προ της Θειας Κοινωνιας, η οικειοθελης επιευξη της αμαρτιας, <br /> προφανως καθιστα το ατομο αναξιο προσελευσεως ενωπιον του Αγιου Ποτηριου.<br /> <br /> Επισης ας δουμε τις ειρωνικες παρατηρησεις του pelekanos92.<br /><br />H σταση υπ' αριθμον 69 εχει ιδιαιτερη σημασια. <br />Καταδεικνυει προφανως τα αμοιβαια αισθηματα του ζευγους και την εμπρακτο συνεργασια κατα την συνευρεση τους.<br /><br />Ιδιως η version 69 super plus κατα την οποια εχουμε αμοιβαια καταναλωση των σωματικων εκριματων.<br /><br />Ως Μικροβιολογος γνωριζω καλως το πυθανο μικροβιακο και υικο φορτιο των εκκρισεων αυτων...<br /><br />Να υποθεσω οτι οι κολπικες εκκρισεις και το ανδρικο σπερμα δεν νηστευεται ακομη <br />και το αμεσως προηγουμενο βραδυ, ιδιως μετα κοινης συμφωνιας.<br /> <br />Μηπως προκειται περι αρτησιμων εδεσματων?<br /><br />Να περιμενω μια φιλοσσοφικη υποστηριξη του θεματος απο τον σεβαστο καθηγητη κο. Γιανναρα??<br />Ομολογω οτι θα ειχε ολως ιδιαιτερο επιστημονικο ενδιαφερον.<br />Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-49058054858437477242012-10-03T08:23:15.389+03:002012-10-03T08:23:15.389+03:00@Dimitris Roumeliotis:
Επειδή δεν είναι όλες οι εκ...@Dimitris Roumeliotis:<br />Επειδή δεν είναι όλες οι εκδόσεις του Πηδαλίου ίδιες, δώσε πιο ακριβείς παραπομπές (Σύνοδος, αρ. κανόνος κλπ.)<br /><br />nikAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-75098118072844566542012-10-03T01:41:50.031+03:002012-10-03T01:41:50.031+03:00Οφείλουμε να επισημάνουμε πως η έμμονη και ενδελεχ...Οφείλουμε να επισημάνουμε πως η έμμονη και ενδελεχής ενασχόληση με τα του κρεβατιού είναι ειδικότητα της δυτικής χριστιανοσύνης,την οποία ο κ. Ρουμελιώτης και οι ομόφρονες του κατά τα λοιπά βδελύσσονται..Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-72042777121316328972012-10-03T01:05:47.420+03:002012-10-03T01:05:47.420+03:00Ανωνυμε με προσβαλεις χαρακτηριζωντα με αρρωστημεν...Ανωνυμε με προσβαλεις χαρακτηριζωντα με αρρωστημενο μυαλο.<br />Και τουτο διοτι νομιζεις οτι δεν υφισταται υποδειξις απολαυσεως του συζυγικου ερωτα στην Ορθοδοξη θεολογια και παραδοση.<br />Δεν θα σου πω πολλα. Μονο μια δυο αναφωρες. ΠΗΔΑΛΙΟ σελιδες 230 για την αποχη πριν την θεια κοινωνια και σελιδα 718 για την παραφυσι απολαυση της συζυγου.<br />Εσυ ασκεισαι ολα τα ανθρωπινα δικαιωματα σου. Κανε οτι θες με την γυναικα σου. Ομως μην λες οτι εισαι Ορθοδοξος με υγιες μυαλοDimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-42342492680560541762012-10-02T21:42:31.192+03:002012-10-02T21:42:31.192+03:00Δέσποτα, ηρέμησε, το παράκανες. Δέσποτα, ηρέμησε, το παράκανες. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-27648155645127685112012-10-02T21:34:48.296+03:002012-10-02T21:34:48.296+03:00Αγαπητε Ανωνυμε,
Με οδηγεις στο να γινω περισσοτε...Αγαπητε Ανωνυμε,<br /><br />Με οδηγεις στο να γινω περισσοτερο ξεκαθαρος σε καποιες εννοιες.<br />Κατι που θα ηθελα να αποφυγω.<br />Με εγκαλεις για την αναφωρα μου αυτη.<br />" «καποιες σωματικες ενεργειες δεν συναδουν με την Ορθοδοξη πνευματικοτητα»"<br /><br />Το θεμα ειναι απλο....<br />Εαν η συνειδηση σου , σου επιτρεπει να πας να κοινωνησεις μετα απο μια ηρωϊκη και ευθυμη βραδια "παρα φυσιν" επαφης, τοτε αγαπητε, κανετο, βαπτισε το και "Ορθοδοξη πραξη αγαπης".<br /><br />Μετα, εαν προσεξες, το εφαμαρτη το προσδιοριζω στο επιπεδο της υγειας και της ενδεχομενης βλαβης του σωματος. <br /><br /> Οὐκ οἴδατε ὅτι ναὸς Θεοῦ ἐστε καὶ τὸ Πνεῦμα τοῦ Θεοῦ οἰκεῖ ἐν ὑμῖν; 17 εἴ τις τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ φθείρει, φθερεῖ τοῦτον ὁ Θεός· ὁ γὰρ ναὸς τοῦ Θεοῦ ἅγιός ἐστιν, οἵτινές ἐστε ὑμεῖς. Α Κορ, γ. 16<br /><br />Οπως βλεπεις, η προκληση σωματικης βλαβης ειναι εφαμαρτος, και δεν ειναι προσωπικη μου νοσηροτητα οπως με κατηγορεις.<br /><br />Επισης επι αντε διαβασε κατι απο το Πηδαλιο, πριν η επομενη κωδικοποιηση του, το κανει αγνωριστο...<br />στ' οικ. Συνοδου κανων ρ'<br />Θα προσπαθησω να βρω στο Πηδαλιο κατι ιδιαιτερο που θυμαμαι απο ετων...<br />Βεβαιως το Πηδαλιο ειναι ενας οδηγος, δειχνει το τελειο....που για τους περισοτερους απο εμας ειναι ενεφικτο...<br />Ομως επιφυλασωμαι προς τον παρον , θυμαμαι κατι ειδικοτερο απο το Πηδαλιο, θα το βρω και στο υποδειξω.. <br />Προφανως το αρρωστημενο μυαλο, προσπαθει να φερει στο επιπεδο της αληθειας το ψευδος....<br /><br />Το πως απολαμβανουν τα σωματα τους οι συζυγοι, ειναι προφανως δικο τους θεμα, και οπως ειπα και προηγουμενως, οι περισσοτεροι πνευματικοι αποφευγουν την αναμιξη τους στο θεμα αυτο.<br /><br />ΟΜΩΣ<br /> <br />Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-29282926089510804972012-10-02T19:01:13.550+03:002012-10-02T19:01:13.550+03:00Αγαπητέ Δημ. Ρουμελιώτη που, προς τιμήν σου, γράφε...Αγαπητέ Δημ. Ρουμελιώτη που, προς τιμήν σου, γράφεις επώνυμα και νηφάλια, λες:<br />«Η ορθοδοξια ποτε δεν συχαθηκε (...) τις εγγαμες επαφες των ανθρωπινων σωματων.» Μετά όμως προσθέτεις ότι «καποιες σωματικες ενεργειες δεν συναδουν με την Ορθοδοξη πνευματικοτητα» και κάποια άλλη «μπορει να προσβαλει την υγεια μας αλλα και την προσωπικη τιμη [και είναι] εφαμαρτη». Από που τα βγάζεις αυτά; Ποιος μπορεί να διανοηθεί ώστε να κρίνει έξωθεν με ποιο τρόπο ο ένας σύζυγος απολαμβάνει το σώμα του άλλου; Ποιος του δίνει αυτό το δικαίωμα και που βασίζει αυτές τις κρίσεις; Μήπως στους ιερούς κανόνες; Ή στην Αγία Γραφή; Ή στους πατέρες της Εκκλησίας; Πουθενά φυσικά. Μόνο από αρρωστημένο μυαλό προέρχονται αυτά.Anonymousnoreply@blogger.com