tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post1006302208393946420..comments2024-03-27T23:04:35.212+02:00Comments on Ιδιωτική Οδός: ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΕΩΣ Ή ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ;panagiotisandriopouloshttp://www.blogger.com/profile/09966994271065304598noreply@blogger.comBlogger63125tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-61082919796144541152012-08-28T09:23:07.155+03:002012-08-28T09:23:07.155+03:00πού ειναι ο αγαπητος και λαλιστατος κατα τα αλλα π...πού ειναι ο αγαπητος και λαλιστατος κατα τα αλλα πολιος θεολογος; ουκ ην φωνη, ουκ ην ακροασις. να υβριζουμε με τοση ανεση και να αμαυρωνουμε επισκοπους ως αιρετικους εχουμε χρονο και διαθεση. να απαντησουμε ομως σε ενα δουλεμενο αρθρο με επιχειρηματα, ποιουμε την νησσαν. και ξερετε γιατι;διοτι μαθανε καποιοι εδω και χρονια να μονοπωλουν τον θεολογικο λογο και να μη δεχονται αντιλογο. αυτη η φασιστικη νοοτροπια ομως που τους δημιουργηθηκε εξ αυτων των καταστασεων πρεπει να τελειωσει καποια στιγμη. <br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-83365905541042916782012-08-24T01:25:35.786+03:002012-08-24T01:25:35.786+03:00προς δ.τ.
αντε να καταλαβω το απαδον υφος και ηθος...προς δ.τ.<br />αντε να καταλαβω το απαδον υφος και ηθος μου στην ιδιοτητα του θεολογου. του φιλολογου ομως γιατι; ξεχνας ως φαινεται πως οι φιλολογοι διαχρονικα διακρινονται για τις σκληρες τους αντιπαραθεσεις. το αυτο ισχυει και για τους θεολογους, αλλα εσυ προφανως γαλουχηθεις με τα ναματα της ευσεβιστικης οργανωσιακης νοοτροπιας δεν αντιλαμβανεσαι το ορθοδοξον ηθος, το απαδον στον ευσεβισμο και καθωσπρεπισμο, τους γεμοντας εγωλατρειας και ψευδαισθησεων. <br />σε διαβεβαιω δε πως δεν βαλλω κατα σου εμπαθως, διοτι απλα δε σε γνωριζω. εισαι και συ ενας γραφικος ανωνυμος. και η προσωποκεντρικη μας θεολογια ανωνυμους δε γνωριζει, δεν παραδεχεται και με τετοιους δε διαλεγεται. εδω λοιπον σφαλλω εγω δινοντας σε εναν αν-ωνυμο - αρα και αν-αξιο συνομιλητη, ισως και αν-ουσιο - υποσταση. ομιλω σε μια διαλογικη παρυποσταση θα ελεγα, διο και στα σημεια εξετραπην.<br />προχωρω στη μεστη νοηματων δευτερη υποπαραγραφο σου. εδω μας αποκαλυπτεις τη μικροτητα και την κενοτητα σου. αυτοαποκαλυπτεις την προθεση και το βαθυ σου καημο ομιλωντας μας για ψευδαισθηση θριαμβου. αραγε αυτην εππιζητουσες ταλαιπωρε τοσον καιρο; ηταν αντιληπτο σε μας, αλλα επιτελους ηρθησαν τα προσχηματα. ειμαι σιγουρος πως το μονο που σε νοιαζει ειναι να υπεραμυνεσαι ημιθεων θεολογων (στο δικο σου νου) και της ιδεολογηκοποιημενης ορθοδοξωνυμης πιστης σου. για αυτο χρηζεις της περισσης μας επιεικειας.<br />ευσυμπαθητε δ.τ. μπορεις μετα θριαμβου να με καταβαραθρωσεις απλα εξερχομενος της θρασυδειλου και μωροειδεστατης ανωνυμιας σου. τοτε θα αρχισουμε απο την αρχη και θα γινουμε και φιλοι.<br />μετωπα να ξερεις δεν εχω ανοιξει ουτε αισθανομαι να εχω εμπλακει σε τετοια. απλα γραφω αληθειες που φυσει ενοχλουν. τα δημιουργουμενα μετωπα ειναι σαν τις ενοχες. δημιουργουνται σε επιπεδο συνειδησης και οχι σε οντολογικες βασεις.<br />κλεινω με κατι για τον μεγαλο σου ερωτα: ηδη παρηλθε η "αποδοση" της απαρτησης, κατα τον εορτολογικο παραλληλισμο. ποτε προτιθεται να το κανει; και πώς μετα να σε πεισουμε για τη μεγαλοσυνη του αντρος;<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-4097709816196955782012-08-23T16:10:38.104+03:002012-08-23T16:10:38.104+03:00Και μια που το ανοιξαμε το θεμα των γερονταδων των...Και μια που το ανοιξαμε το θεμα των γερονταδων των νεογκουρου αυτων που λιβανιζονται απο οικουμενιστες και αντιοικουμενιστες ποια εκκλησια θα καθαρισει τον κοπρο του Αυγειου ; Η επισημη εκκλησια που αναγνωρισε επισημα τρεις ψευτοαγιους στην λεσβο την δεκαετια του 60 αγιους που δεν υπηρξαν καν σαν φυσικα προσωπα ; Που μπροστα στην κονομα απο αφελεις δεν ντρεπονται να λενε οτι ο ουδεποτε υπαρξας ως φυσικο προσωπο Ραφαηλ φανερωθηκε σε οραμα σε μια καλογρια η κατι τετοιο και ενω ως τοτε ουδεποτε ειχε καταχωρηθει τετοιο προσωπο ξαφνικα της ειπε . Κοιτα να δεις εμενα που με βλεπεις μαρτυρησα πριν 500 χρονια αλλα με ριξαν ενα παρα πισω τωρα χτιστε μονη και ναο στη χαρη μου και εχω και αλλους δυο συναθλησαντες μη τους ριξετε . Τετοια που ουτε ο Τσιφορος ειχε σκεφτει ποτε σε διηγηματα του . Επεσε απο κοντα και ο Κοντογλου να ντυθει λογοτεχνικα το πραγμα και αναγνωριση απο πατριαρχειο και ελλαδικη εκκλησια παρακαλω . Με αφορμη αυτο εγραψε ο Ψαθας την περιφημη εταιρεια θαυματων .Και αν διαβασει κανεις τις συλλογες θαυματων αυτου του συμπαθεστατου ψευτοαγιου μεχρι και βραχυκυκλωμα αποκατεστησε . Οταν λοιπον η επισημη εκκλησια γινεται σουπερ μαρκετ θαυματων φυσικο εινα και οι καλογεροι να βαλουν ενα παγκο λαικης διπλα . Μονο που τωρα χοντρυνε η δουλεια . Και αλλα πολλα μπορει να γραψει καποιος για το πως η εκκλησια του Χριστου εγινε οχι σπηλαιο αλλα ολοκληρο συγκροτημα σπηλιων ληστων μπροστα στους οποιους οι εμποροι που εδιωξε ο Κυριος ηταν απλοι φτωχοδιαβολοι . Και σε αυτα ειναι αναμεμιγμενοι πολλοι και αντιοικουμενιστες και οικουμενιστες . Αυτα τα ολιγα για την ωρα .Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-53767807813613028652012-08-23T12:04:21.337+03:002012-08-23T12:04:21.337+03:00Ναι αγαπητέ φίλε ειδωλοποίηση ανθρώπων, θεολόγων,γ...Ναι αγαπητέ φίλε ειδωλοποίηση ανθρώπων, θεολόγων,γερόντων...Και όπως λες ότι γίνεται αντιπαράθεση επιχειρημάτων ο καθένας μπορεί να δει σε αυτό τον ιδιότυπο ''διάλογο'' οπαδών, το φανατισμό,την προκατάληψη και ένα σωρό άλλα σύνδρομα! Μήπως 'ετσι ήταν και τότε που ο απ.Παύλος είπε για τις ομάδες Απολλώ και Κηφά...Αυτά φίλε μου 09.50 που έχουν λυθεί από τότε επαναλαμάνονται και σήμερα; Όσο για τη γεροντολατρεία και τις σαχλαμάρες περι αντιχρίστου υπάρχουν και επίσημα στις τηλεοράσεις μας αναμεμιγμένες με ακροδεξιές κορώνες! Αυτοί οι άνθρωποι είναι Εκκλησία; Είμαστε Εκκλησία; Κι όμως είμαστε!!! ''Οίκος ανοχής'' η Εκκλησία του Χριστού και μας ανέχεται όλους μας τέτοιοι που είμαστε και μας κάνει Εκκλησία!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-41671109853481004732012-08-23T10:19:37.355+03:002012-08-23T10:19:37.355+03:00Οχι σχολιαστη των 8 και 56 δεν θα ηθελαν οι ιδιοι ...Οχι σχολιαστη των 8 και 56 δεν θα ηθελαν οι ιδιοι την μη ειδωλοποιηση τους αλλωστε οι ιδιοι την προωθουν . Επισης ξερουν οτι και καποιοι αλλοι πχ ακροδεξιοι ακομη και νεοπαγανιστες την προωθουν την ειδωλοποιηση τους μεσα απο περιοδικα και μπλογκς αλλα δεν τους πειραζει καθολουυ . Οι ιδιοι οι γερονταδες η πληγη της τελευταιας εικοσαετιας εχουν αβανταδωρους ναι αβανταδωρους και ετσι λενε το ονομα σου οταν τους επισκεπτεσαι σαν καφετζουδες οι ιδιοι κυκλοφορησαν γελοια προτεσταντικα βιβλια οπως της αμερικανιδας ρελφ για τρομοκρατηση του κοσμου για το 666 και κονομα φυσικα ναι και ο ιδιος ο Παισιος χαζος δεν ηταν ηξερε οτι ολα αυτα με το barcode ειναο τριχες οι ιδιοι διαδιδουν για εαυτους και αλληλους ψευτοθαυματα οι ιδιοι κυκλοφορουνε γεωπολιτικες αναλυσεις για κλαματα εν ειδη προφητειας οτι θα παρουμε την Πολη και τελος προκειται περι μαφιας κυριολεκτικα και η λεξη για οποιον μελετησει το φαινομενο ειναι ακριβεστατη . Αρα οι ιδιοι οι γεροντες ειναι αυτοιπου προωθουν οχι απλα την εν ζωη αγιοποιηση τους αλλα την εν ζωη ειδωλοποιηση τους και των μακαριτων συναδελφων τους θεοποιηση τους . Αποδειξη οταν νεοπαγανιστικα μπλογκς που αρνουνται την θεοτητα του Χριστου γραφουν για τον Παισιο σαν Θεο μια χαρα τα ευλογουνε κατι τετοια . Και πολλοι απο αυτους με την βαρια βιομηχανια ψευτοθαυματων ψευτοεξορκισμων και ψευτοπροφητειων που εχουν στησει και εχουν μετατρεψει το Ορος σε αυλξ των θαυματων εποχης τηςΠαναγιας των Παρισιων οπως την περιγραφει ο Ουγκω εχουν και ποινικες ευθυνες.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-14472055483920342012-08-23T09:50:56.669+03:002012-08-23T09:50:56.669+03:00Ανώνυμε 8:56 π.μ.
Πού είδες εσύ την ειδωλοποίηση τ...Ανώνυμε 8:56 π.μ.<br />Πού είδες εσύ την ειδωλοποίηση των ανθρώπων; Εγώ βλέπω σύγκρουση απόψεων και αντιπαράθεση επιχειρημάτων. Το αν ο άλφα ή ο βήτα υποστηρίζει την γνώμη του ενός ή του άλλου θεολόγου, εσύ αυτό το βλέπεις ως ειδολοποίηση. Για σοβαρέψου λιγάκι και μάθε να κρίνεις τα πράγματα πιο αντικειμενικά. Το "μεμέρισται ο Χριστός", που έχει γίνει καραμέλα στο στόμα των αντιΟργανωσιακών, έχει αλλού εφαρμογή.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-23292810816274243232012-08-23T08:56:43.564+03:002012-08-23T08:56:43.564+03:00Τι ειδωλοποίηση ανθρώπων είναι αυτή; Θεός και Σώμα...Τι ειδωλοποίηση ανθρώπων είναι αυτή; Θεός και Σώμα της Εκκλησίας υπάρχει!Τώρα όσο για τα χαρίσματα μας τα λέει ο Απ.Παύλος! Τι υπερηφάνια χαρισμάτων(;) είναι αυτή που αποπνέεται από συγκεκριμένους θεολόγους ακολουθούμενοι μάλιστα και από οπαδούς!Κύριοι αντι για μέλη της Εκκλησίας μήπως είμαστε μέρη;<br />Τώρα όσο για τους σύγχρονους γέροντες, άνθρωποι αγωνιζόμενοι ήταν και είπαν και λάθος πράγματα!Την αγωνιστικότητα τους τιμούμε στο πέσιμο και το σήκωμα και όχι την ''αλαθητότητά τους'' που ίδιοι σημειωτέον δεν ένοιωθαν ότι είχαν! Το ''εμπόριο των Γερόντων'' σε όλα τα επίπεδα πρέπει να μετριαστεί,άλλωστε μήπως αυτό θα ήθελαν και οι ίδιοι; Προπορεύεται ο Χριστός γι' αυτό λεγόμαστε Χριστιανοί με το όνομα του, κι όχι Σωτηροπουλικοί,Γιαναρρικοί,Καντιωτικοί,Οργανωσιακοί και δεν ξέρω τι άλλο...είδωλο! ''Μεμέρισται ο Χριστός;''Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-60790455617463049212012-08-23T07:55:36.528+03:002012-08-23T07:55:36.528+03:00Φίλε Κώστα Νούση,
Το ύφος και το ήθος των σχολίω...Φίλε Κώστα Νούση, <br /><br />Το ύφος και το ήθος των σχολίων σου απάδουν προς την ιδιότητά σου ως φιλολόγου και θεολόγου και δεν σε τιμούν. Αντιλαμβάνομαι των παθών σου τον τάραχον. <br /><br />Επειδή ουδόλως επιθυμώ να γίνω αιτία περαιτέρω ψυχικής σου διαταραχής (άλλωστε έχεις και άλλα μέτωπα ανοικτά), τερματίζω εδώ την ατελέσφορη συζήτηση μαζί σου παραχωρώντας σου την ευκαιρία να έχεις τον τελευταίο λόγο και την ψευδαίσθηση του θριάμβου. <br /><br />Ειρήνη σοι. <br /><br />δ.τ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-12658047333916084962012-08-23T00:19:47.777+03:002012-08-23T00:19:47.777+03:00"όπως κατέδειξε ο Σωτηρόπουλος": Ποιος, ..."όπως κατέδειξε ο Σωτηρόπουλος": Ποιος, ρε παιδιά;; Πότε;;;; Πού;;;; Απίστευτο!!! Εσείς ακόμη να το πάρετε χαμπάρι;;; Ο ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ λέμε!!!! ΥΓ. Προς δ.τ.: φιλαράκο, μας πήρες το κεφάλι!!! Πολύ παπαγαλία, ρε παιδί μου..... άλλαξε τροπάριο....Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-86768612925665337832012-08-22T23:56:17.978+03:002012-08-22T23:56:17.978+03:00Ποιος σωτηροπουλος και ποιος νουσης εδω ειδα πριν ...Ποιος σωτηροπουλος και ποιος νουσης εδω ειδα πριν λιγο σε καινουργιο ορθοδοξο μπλογκ απιστευτα πραγματα να σου σηκωνεται η τριχα και αν εισαι φαλακρος . Μπροστα σε αυτους και ο σωτηροπουλος και ο νουσης με τα οποια ελλατωματα τους ειναι χρυσοστομοι και βασιλειοι . Σε αυτο το μπλογκ λοιπον το ονομα του ειναι ενα αρχαιο ρητο με 2 λεξεις κανει καποιος φωστηρας ανασκευη ενος αρθρου του σωτηροπουλου που ελεγε ο χριστιανος οτι θα σωθουν και αλλοθρησκοι και ετεροδοξοι . Ελεγε λοιπον αυτος ο φωστηρ που ανασκευαζε ως πολυ επιοιηκη και αιρετικο τον σωτηροπουλο επι λεξη οτι οι μονοι σιγουρα σεσωσμενοι μεχρι στιγμης ειναι 5 . Η Παναγια ο ληστης και οι 3 πρωτοι αρχαιοι εβραιοι πατριαρχες οπως ειπε ολοι οι αλλοι θα κριθουνε και δεν εχουν σιγουρη τη θεση στον παραδεισο . Ουτε Μωυσης που ηταν στη μεταμορφωση ουτε ο Προδρομος ουτε οι αποστολοι ουτε οι μαρτυρες κανεις . Τοσες αιωνες που χτιζει η εκκλησια ναους προς τιμην αγιων πχ Γεωργιου Δημητριου Αικατερινης κκαι αλλων τζαμπα τους χτιζει μπορει τελικα να πανε στα καζανια . Ποια διδασκαλια της εκκλησιας περι θριαμβευουσας εκκλησιας των Αγιων παει περιπατο συμφωνα με αυτον τον φωστηρα . Προφανως ολους τους παραπανω που η εκκλησια τους θεωρει Αγιους αυτος τους εχει φιφτυ φιφτυ αν σωθουν σου λεει μπορει να τους εκανε πλακα ο Θεος και στην δευτερα παρουσια να τους βαλει κανενα κουιζ . Συγνωμη για την αγοραια γλωσσα αλλα πολλαπλασιαζονται αυτοι που λογω σουπερ ορθοδοξου φρονηματος αρνουνται ακομη και στον Προδρομο και τους αποστολους την σιγουρη σωτηρια . Παραφροσυνη νηπτικου τυπουAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-58777868247857184382012-08-22T23:28:25.747+03:002012-08-22T23:28:25.747+03:00θλιβερε, εμπαθεστατε, κακοηθεστατε και αμετανοητε ...θλιβερε, εμπαθεστατε, κακοηθεστατε και αμετανοητε δ. τ.<br /><br />με την κατ' ευφημισμον σου προσφωνηση προσπαθεις να με μειωσεις, αλλα το μονο που επιτυγχανεις ειναι η απροκαλυπτη πλεον εκδιπλωση του εγωισμου σου και της θλιβερης σου μικρονοιας και μικροπρεπειας.<br />1.ο δικος σου συμβουλος ειναι αλλος;<br />2.αναξιο σχολιασμου<br />3. ψαξε λιγο πιο σοβαρα το περι ασθενειας σου.<br />4. να ακολουθεις τις συστασεις μου πιο συχνα, οπως λες εδω. παντως, αν μας ξαναδιαβασεις πιο νηφαλια, θα αλλαξεις γνωμη. αλλα ως ερωτευμενος με τον σωτηροπουλο που εισαι, δεν πρεπει να ελπιζω σε θεαματικες αλλαγες. οσο για τις γραφικες παραπομπες που θαυμαζεις, εσο σιγουρος πως δεν αρκουν επι της Γραφης παραπεμπουν βροχηδον και οι αιρετικοι, ιδια οι χιλιασται.<br />5. εδω μας αναμασας επι λεξει σχεδον το ατοπημα σωτηροπουλου, πανω στο οποιο 'αναθεματισε τον μεγα αιρετικο' Ανθιμο. "Αυτό το τόσο σαφές σημείο της κριτικής του Σωτηροπούλου" μάλλον πρεπει να το καταχωρήσω στην ερωτικη σου προκαταληπτικη εμμονη με τον πολιο. αλλιως στερεισαι βασικων φιλολογικων (για θεολογικες δεν το συζητω καν) προϋποθεσεων, οποτε δεν μπορει να συνεχιστει ο διαλογος επι των ουσιωδων αυτων σημειων.<br />6. "Και δεν μπόρεσα παρά να γελάσω". αυτο το φραστικο δανειο απο προηγουμενο σχολιο μου για σενα με ενεθαρρυνε, διοτι βλεπω οτι ακων εστω διδασκεσαι απο τη μετααξυ μας επικοινωνια. ευχομαι να ανοιξει ο νους σου και στην κατανοηση των υπολοιπων. οσο δε το περι προσωπου θα το αντιπαρελθω, διοτι και ενας νηπιος στα θεολογικα γραμματα κατανοει την κακοηθη γκαφα του σωτηροπουλου. <br /> το ξανασκεφτηκα. μαλλον πρεπει να μαζεψω λιγο την αρχικη μου επιθετικη πολιτικη. τελικα εισαι συμπαθης, διοτι εχεις μια ακαταλογιστη προσκολληση στον πολιο, ακατανοητη για μενα, εσυ ομως ξερεις καλυτερα. ψαξε ομως λιγο πιο επισταμενα: τελικα αγαπας τον Θεο και την αληθεια του πιο πολυ ή ετσι απλα κουβεντα να κανουμε; με αυτο κατα νου σκεψου οτι η ειδωλοποιηση ανθρωπων - εδω ν.σ. - οδηγει μονο σε απομυθευσεις και απογοητευσεις. δικαιωμα στο φαουλ εχει και ο μεγας ν.σ., δε νομιζεις;<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-56659946870201133102012-08-22T22:09:19.348+03:002012-08-22T22:09:19.348+03:00θα καταχραστω τον χωρο των σχολιων για μια υποσημε...θα καταχραστω τον χωρο των σχολιων για μια υποσημειωση αναφορικα με τον ταλεβαντο (εκ του ταλας, να μην το ξεχναμε) επειδη υποσχεθηκα στον Παναγιωτη να μην ασχοληθω ειδικοτερα με τον φαιδρο αυτο ξερολα της ορθοδοξιας.<br />μας εχει κυριολεκτικα ζαλισει τοσες μερες υποσχομενος ανταπαντηση αλλα δε βλεπουμε τιποτα...ολο λογια εισαι, ταλαιπωρε, και τιποτε πιο περα! οπως ακουμε και στο γνωστο ασμα. αντε, μη μας αφηνεις να αγωνιουμε, καλε! ξερεις ποσοι ορθοδοξοι σκανδαλισμενοι απο τα λογια μου κρεμονται απο το ιστολογιο σου;; εκπεμπουν σος ανυπομονα.<br />οσο για μενα, μην ανησυχεις. ειμαι ειρηνικος και ξεπερασα τον πειρασμο. εσυ κοιτα να ξεπερασεις το "λουσιμο" που υπεστης και το οποιο φαινεται να σε ενοχλησε, διο το βαφτιζεις πεζοδρομιακη γλωσσα. ειπε ο γαιδαρος δλδ τον πετεινο...<br />λει ακομα στην κωμικογραφικη τελευταια αναρτηση του οτι ανησυχησαν τα τεκνα του Ιωσηφ και προσπαθησαν να με αποτρεψουν με επωνυμα και ανωνυμα αρθρα και σχολια. μηπως φιλε εισαι σχιζοφρενης; διοτι εγω ουτε ειδα ουτε ακουσα τιποτε. ειδικα τα επωνυμα θα ηθελα να μας τα αναφερεις, εστω ενα. για τα ανωνυμα που λες, δεν εχω λογο. φαινεται εδω μιλα το διορατικο σου χαρισμα.<br />και μια εκκληση: αυτο το εν καιρω που μας ταζεις εδω και καιρο, να μην παρει πολυ καιρο, ετσι;<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-32302200800523054382012-08-22T19:18:52.824+03:002012-08-22T19:18:52.824+03:00Συμπαθέστατε Κώστα Νούση,
1. Αποδεικνύεσαι και π...Συμπαθέστατε Κώστα Νούση, <br /><br />1. Αποδεικνύεσαι και πάλι αγκυλωμένος στις εμμονές σου. Γράφεις: "Με καλείς και πάλι να διαβάσω το έργο του Σωτηροπούλου, λες και έτσι θα αλλάξω γνώμη". Κάκιστος σύμβουλος η προκατάληψη.<br /><br />2. Προδίδεις επιπολαιότητα με την προσκόλλησή σου στο αρχαίο γνωμικό, "ου ζητητέον τις ο λέγων, αλλά τι το λεγόμενον". Λησμονείς προφανώς ότι ο Χριστιανισμός συμπληρώνει την ελλιπή προγονική μας σοφία και διδάσκει ότι και το λεγόμενον είναι αδιαρρήκτως συνδεδεμένο με τον λέγοντα: "Τα δε εκπορευόμενα εκ του στόματος εκ της καρδίας εξέρχεται, κακείνα κοινοί τον άνθρωπο" (Ματθ. 15:18).<br /><br />3. Αλλά και σ' αυτό το αρχαίο γνωμικό είσαι ασυνεπής, καθόσον με τις ειρωνείες και τις ύβρεις σου κατακρίνεις και απαξιώνεις, όσον από σένα εξαρτάται, τον λέγοντα και όχτα λεγόμενά του. Τις γνώμες (λεγόμενα) των ειδημόνων καταφρονείς πλην ενός. Και τον υποφαινόμενο έφθασες να θεωρείς ασθενή! Και εις ανώτερα...<br /><br />4. Ακολουθώντας τη σύστασή σου διάβασα εκ νέου το κείμενο του Ν. Σωτηροπούλου όσο και το δικό σου. Και εθλίβην έτι περισσότερον για τα αυθαίρετα υποκειμενικά αντιεπιστημονικά και αντιθεολογικά συμπεράσματά σου, τα οποία αδικούν όχι τον Σωτηρόπουλο, αλλά σένα τον ίδιο. Το τραγικότερο είναι ότι στερείσαι το "γνώθι σαυτόν", δεν έχεις καθόλου επίγνωση του ολισθήματός σου. Την κατά πάντα τεκμηριωμένη με Γραφικές παραπομπές κριτική του Σωτηροπούλου συ την βάπτισες συνθηματική, προχειρολογική και διαστρεπτική. <br /><br />5. Για σένα είναι διαστροφεύς ο Σωτηρόπουλος των λόγων του Αλεξανδρουπόλεως, επειδή παραφράζοντας τη φράση του Μητροπολίτου, "Η Αγ. Γραφή περιγράφει δυο εκδοχές γένεσης, σύμφωνα πάντα με το κοσμοείδωλο της εποχής της...", μετέτρεψε κάποιον εμπρόθετο προσδιορισμό σε άμεσο αντικείμενο για να καταδείξει το σοβαρό λάθος του δεσπότη. Αλλ' η διατύπωση του Αλεξανδρουπόλεως είναι όντως εσφαλμένη, όπως κατέδειξε ο Σωτηρόπουλος, γιατί η Γραφή δεν περιγράφει ή διδάσκει σύμφωνα με "κοσμοείδωλα", δηλαδή σύμφωνα με κοσμοθεωρίες, ανθρώπινες αντιλήψεις εκάστοτε εποχής, αλλά σύμφωνα με θεία αποκάλυψη. Αν πούμε, ότι η Γραφή στηρίζεται σε ανθρώπινα δεδομένα και όχι σε αλήθειες του Θεού εξ αποκαλύψεως, τότε απορρίπτουμε τη θεοπνευστία της και υποπίπτουμε σε αίρεση. Αυτό το τόσο σαφές σημείο της κριτικής του Σωτηροπούλου συ το κακοποίησες, όπως κακοποίησες και το σύνολο της κριτικής του. <br /><br />6. Αλλά και τον εύστοχο σχολιασμό του Σωτηροπούλου προς τον Άνθιμο, ότι είναι θεολογικά αδόκιμο να ομιλούμε για "το Πρόσωπο, που δημιούργησε τα πάντα", (εφ´ όσον ο Θεός δεν είναι ένα Πρόσωπο, αλλά τρία Πρόσωπα, που δημιούργησαν τον κόσμο και επομένως πρέπει να ομιλούμε για προσωπικό Ον ή προσωπικό Θεό, που δημιούργησε τα πάντα), συ πάλι, αγαπητέ, στερούμενος σοβαρού θεολογικού αντιλόγου τον αντιπαρήλθες ως "ανόητο" και "κακοήθη". Και δεν μπόρεσα παρά να γελάσω με τη σοβαρή διαλεκτική σου. Έγραψες: "Λέτε, φίλτατε (Σωτηρόπουλε), ο δέσποτας να είναι τόσο αγράμματος δογματικά και να χρήζει των υποδείξεών σας, και μάλιστα τέτοιου είδους και ύφους;". Αυτή είναι η σοβαρή και νηφάλια θεολογικο-φιλολογική σου επιχειρηματολογία; <br /><br />Αρκούμαι σ´ αυτά προς το παρόν με την ευχή να απαμβλύνεις την ιδεολογική σου αρτηριοσκλήρωση και την δεσποτοκρατική σου μονομέρεια. Αλλά κάπου εδώ η αισιοδοξία με εγκαταλείπει.<br /><br />δ.τ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-55827861161204355742012-08-22T17:43:11.391+03:002012-08-22T17:43:11.391+03:00ΣΥΓΜΩΜΗ Κ. Κ.Ν. ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ.
Ο 11:54ΣΥΓΜΩΜΗ Κ. Κ.Ν. ΔΙΚΗ ΜΟΥ Η ΠΑΡΑΝΟΗΣΗ.<br /><br />Ο 11:54Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-24520779872493765842012-08-22T16:24:58.852+03:002012-08-22T16:24:58.852+03:00στον αγαπητο 11.54
δεν αναφερθηκα σε εδω σχολιαστη...στον αγαπητο 11.54<br />δεν αναφερθηκα σε εδω σχολιαστη, αλλα σε -αισχρον εστι και λεγειν - μπλογκερ που χωρις να με ξερει λεει περι εμου αισχιστες ανοησιες. δε δισταζω να τον καταταξω στα αθλια υποκειμενα, εκτος και αν εμπρακτως μετανοησει δια δημοσιας συγγνωμης και αναρτησης αναιρετικης των παλαι ποτε συκοφαντιων του προς εμε (περι χρηματισμου μου απο συγκεκριμενη χρ. αδελφοτητα).<br />τελικα η σιωπη σωτηροπουλου ειναι πολυ ηχηρη...<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-20185132702824025212012-08-22T13:00:14.016+03:002012-08-22T13:00:14.016+03:00Έχουμε κουραστεί και πλήξει αφόρητα με τους υπερορ...Έχουμε κουραστεί και πλήξει αφόρητα με τους υπερορθόδοξους υπερασπιστές τύπου Σωτηρόπουλου. Άσχετοι με το αληθινό εκκλησιαστικό πνεύμα συγχρόνων μορφών, όπως ο π. Πορφύριος, ο π. Παϊσιος, ο π. Ιάκωβος. ο π.Σοφρώνιος. Ευτυχώς φωνές σαν του Κ. Νούση μάς δροσίζουν θεολογικά και τον ευχαριστούμε θερμά. <br /><br />Ε.Β.<br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-38332598926183551702012-08-22T11:54:00.436+03:002012-08-22T11:54:00.436+03:00ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΣΧΕΤΙ...ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΩ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΝ ΠΑΝΤΩΣ ΣΧΕΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ 21 Αυγούστου 2012 7:07 μ.μ. ΤΟΤΕ ΟΥΤΕ Ο Κ.Ν. ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΤΟΥ.<br />ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΗ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ "ΑΛΛΟΣ ΑΛΛΑ ΛΕΓΕΙ" ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΣ ΣΙΩΠΗΣΟΥΜΕ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-36069838604731273222012-08-22T10:27:02.956+03:002012-08-22T10:27:02.956+03:00προς δ.τ. επιλογικως
πολλες φορες και στις ακαθαρσ...προς δ.τ. επιλογικως<br />πολλες φορες και στις ακαθαρσιες μπορει να βρεις θησαυρο. ετσι βρηκα πριν απο λιγο στου βοθροστομου (ευχομαι οχι και βοθροψυχου, αλλα πολυ φοβαμαι πως δεν ειναι ετσι)το μπλογκ το παρακατω σχολιο - φαρμακο στην ασθενεια σου και οσων θεοποιουν και ηρωοποιουν σωτηροπουλο και οποιον ετερο μαχητη της πιστεως.<br /><br />Ου ζητητέον τις ο λέγων αλλά τι το λεγόμενον.<br />Αρχαίο γνωμικό<br /><br />και για να επιστρεψω στον αθυροστομο και μελανοψυχο υβριστη του Πατριαρχη, θαυμασα το θρασος του και τη μεγιστη υποκρισια του. σε ενα παραληρημα αυτοδικαιωσης ξεχασε να μας αιτιολογησει τις παλιοτερες προς εμε συκοφαντικες αναρτησεις του. αντ' αυτου και την εκδηλωση μετανοιας, τολμα να μου κανει και κηρυγμα γιαα την ασεβεια μου σε σωτηροπουλο, χαρακτηριζοντας μπουρδες τα λογια του ανθιμου, κατα την προσφιλη του παντα πεζοδρομιακη συνηθεια. επισης μας δειχνει για μια ακομα φορα την πλανη του με την απαξιωση των συγχρονων αγιων γεροντων τους οποιους επικαλουμαι.<br />πραγματικα, φιλε μου δ.τ., αν αποδειχθει οτι ο σωτηροπουλος, ον θαυμαζεις υπερμετρα, εχει επαφες με τετοιους παλανεμενους και τετοια θλιβερα υποκειμενα, δε θα αποφυγω τον πειρασμο να ρχισω να τον καθαιρω στα ματια σου και συλληβδην, ουχι δε μονον εν τοις γραπτοις του, ως επραξα αχρι τουδε.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-72775412706030781582012-08-22T01:49:30.231+03:002012-08-22T01:49:30.231+03:00ευλογημενε δ. (δικηγορε) τ.(του) (σωτηροπουλου)
με...ευλογημενε δ. (δικηγορε) τ.(του) (σωτηροπουλου)<br />με τα αυτα συναισθηματα της απροθυμιας (λογω των εμπαθων σου θλιβερων εμμονων, ανεπιτρεπτων για ορθοδοξο) σου ανταπαντω:<br />με καλεις και παλι να διαβασω το εργο του σωτηροπουλου, λες και ετσι θα αλλαξω γνωμη ή λες και αυτο ειναι το θεμα μας. ισως να το διαβασα κιολας, οποτε παμε στα επιμερους:<br />1. απο οσα προσωπα επικαλεισαι για την αξιοσυνη του ανδρος, εξαίρω μονοτον π. επιφανιο. εχεις να μου προσθεσεις αλλο πιο ηχηρο ονομα για να πειστω; ετσι για να το κλεισουμε αυτο το κολλημα σου.<br />2. σε ευχαριστω. συ ειπας για το σωτηροπουλο μονος, αλλα φυσικα δεν ευχομαι να ισχυουν. το οτι τα σκεφτηκες ομως, κατι σημαινει. η δε υποτιθεμενη ειρωνεια μου στηριζεται στο υπο αναλυσιν κειμενο του και οχι σε συλληβδην απαξια του, οπως αδικα με κατηγορεις.<br />3. σου επισημαινω με τη σειρα μου πως ''αν υπάρχουν μέσα σου αισθήματα απροκαταληψίας'' και ξανακοιταξεις το κειμενο του, θα δεις ποιος ειναι εμπαθης και ποιος νηφαλιος. αυτο εξαλλου δειχνεις με τις υβριστικες σου προς εμε χαμηλου επιπεδου εκφρασεις σου, με τις οποιες γελασα με την καρδια μου. αν δεν καταλαβαινεις ποσο εκτιθεσαι, σκεψου ποσο αδικεις αυτον που υποθετικα υπερασπιζεσαι. μετα, ριξε μια ματια στα δυο κειμενα. εγω απαντω με επιχειρηματα ειλημμενα απο το κειμενο του και το αναλυω θεολογοφιλολογικως. ο δε φιλτατος σωτηροπουλος στα κατα αβθιμου επιχειρηματα ειναι συνθηματικος, προχειρολογικος και διαστρεπτικος. ξεχασες οτι εγκαλει τον ανθιμο επι πολυ μεγαλη αιρεσει; σωπα, καλε, θα ελεγα εγω....<br />4. εδω δειχνεις τον τρομο σου στην προσδωκωμενη απο σενα κατατροπωνουσα με απαντηση σωτηροπουλου. φοβασαι μαλλον οτι θα απογοητευτεις, οπως το ιδιο φοβαμαι και εγω. φοβαμαι ακομα οτι η αυτοκλητη υπερσπιση σου τον εβλαψε μαλλον παρα τον ωφελησε.<br />5. τελικα μαλλον καλα εκανες και τον υπερασπιστηκες, διοτι πολυ φοβαμαι οτι δε θα απαντησει. εσυ θα ηθελες βεβαια να το δεις ως απαξιωση του γιγαντα της θεολογιας σε εναν ευτελη νανο εκπροσωπο της. και αυτο θα ισχυριστεις στους αλλους. μεσα σου ομως θα ξερεις ποσο απεχει αυτο της αληθειας των πραγματων...<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-48412662072602031602012-08-21T22:19:46.936+03:002012-08-21T22:19:46.936+03:00ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ (ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΑΡΑΓΕ Η΄ ΘΡΗΣΚΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ;;;)...ΟΡΙΣΜΕΝΟΙ (ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΑΡΑΓΕ Η΄ ΘΡΗΣΚΟΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ ;;;) ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΚΚΛΗΣΙΟΛΟΓΙΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ !!!!<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-90714433954067043622012-08-21T21:03:56.770+03:002012-08-21T21:03:56.770+03:00Αγαπητέ Κώστα Νούση,
Άφησε κατά μέρος την κεκαλυ...Αγαπητέ Κώστα Νούση, <br /><br />Άφησε κατά μέρος την κεκαλυμμένη εμπάθεια και κάνε τον κόπο να μελετήσεις κάποιες έστω σελίδες από το τρίτομο και όντως επαναστατικό έργο του Ν. Σωτηροπούλου "Ερμηνεία δυσκόλων χωρίων της Γραφής" και μετά έλα να συζητήσουμε αν οι κρίσεις των επαϊόντων θεολόγων είναι "αλληλολιβανίσματα", "υποχρεωτικές και τυπολογικές φιλοφρονήσεις" ή "επαινετικά λεκτικά αντίδωρα". Φρονώ ότι, αν υπάρχουν μέσα σου αισθήματα απροκαταληψίας αλλά και αγάπης για την Αγία Γραφή, θα υπερθεματίσεις σε εκφράσεις ευαρεσκείας για την πρωτότυπη και πρωτοποριακή εργασία και προσφορά του στην ερμηνευτική μας Γραμματεία.<br /><br />Στα επιμέρους ερωτήματά σου απαντώ συντόμως και με μεγάλη απροθυμία. <br /><br />1. Κρίνω κάποιον και εξ ιδίας πείρας και αντιλήψεως, αλλά και βασιζόμενος σε κρίσεις τρίτων, εφ´ όσον αυτοί τυγχάνουν ειδικοί και επαϊοντες, πρόσωπα ευυπόληπτα και φοβούμενα τον Κύριον. <br /><br />2. Συ, αγαπητέ μου, κρίνεις και κατακρίνεις συλλήβδην τον Σωτηρόπουλο ως θεολόγο, και μάλιστα από κεκτημένη ταχύτητα. Όχι μόνο τον ειρωνεύεσαι ως "λέων της ομολογίας", αλλά υποτιμάς και όσους εξ ημών σέβονται και αναγνωρίζουν τους ομολογιακό χαρακτήρα των αγώνων του υπέρ της Ορθοδοξίας, και μας τον εμφανίζεις ως άλλον Δον Κιχώτη, που με ψυχολογικά σύνδρομα αρέσκεται να σκιαμαχεί κατά "σοβαρών" επισκόπων, αντί "να δίνει την εικόνα της χαρισματικής ενότητας και αγάπης". Στο τελευταίο σημείο ομοιάζεις προς τους Οικουμενιστές, που και αυτοί κηρύττουν ενότητα και αγάπη, αλλά σε βάρος της αληθείας. <br /><br />3. Πού είδες εσύ τα "τόσο θλιβερά για το μέγεθός του ατοπήματα" στο κείμενό του για τον Άνθιμο; Τέτοια ατοπήματα υπάρχουν μόνο στη φαντασία σου. Εγώ θλιβερά ατοπήματα, ανοησίες και αυθαιρεσίες, ων ούκ εστιν αριθμός, βλέπω μόνο στο δικό σου κείμενο, το οποίο είναι τραγικά άκομψο, στερείται σαφηνείας και θέτει τη δήθεν σοφία του εν τη ασαφεία. Η κριτική του Σωτηροπούλου προς τον Αλεξανδρουπόλεως είναι σαφής, ακριβής και εμπεριστατωμένη. <br /><br />4. Κανείς απολύτως δεν μου ζήτησε να υπερασπισθώ τον Σωτηρόπουλο. Άλλωστε ένας Σωτηρόπουλος δεν έχει την ανάγκη της δικής μου συνηγορίας. Ασφαλώς και μπορεί να σε "κατατροπώσει", αν θελήσει να ασχοληθεί. Όχι απλά διότι είναι "τόσο μέγας", όπως ειρωνικά γράφεις, αλλά γιατί ορθοτομεί τον λόγο της αληθείας. Εδώ έχει ξετινάξει πλάνες του Γιανναρά και Γιανναρολάγνων μεγαλοσχημόνων ρασοφόρων. Σε σένα θα κολλήσει; <br /><br />δ.τAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-72030336391466409712012-08-21T19:08:13.017+03:002012-08-21T19:08:13.017+03:00Αραγε αυτοι που λενε τοσα κατα του Σωτηροπουλου εν...Αραγε αυτοι που λενε τοσα κατα του Σωτηροπουλου ενω ο Νουσης ξεκαθαριζει οτι εχει μια συγκεκριμενη διαφωνια μαζι του και κατα τα αλλα τον θεωρει σπουδαιο θεολογο αυτοι λοιπον που μεχρι και προτεσταντιζοντα τον βγαζουν αν ο μη γενοιτο φυγει απο αυτο τον κοσμο που κανενας βεβαια δεν μενει αθανατος και το πατριαρχειο στειλει στην εξοδιο ακολουθια αντιπροσωπεια για να εξαρει το εργο του που οντως ειναι μεγαλο τοτε τι θα πουνε ; Υπαρχει το προηγουμενο του Χριστοδουλου που στην κηδεια του αν και ειχε ερθει σε μεγαλη κοντρα ηταν παρων ο ιδιος ο Βαρθολομαιος . Ο Βαρθολομαιος εχει δειξει οτι παρα τα ελλατωματα που εχει σαν ανθρωπος τιμα τους μεγαλους του αντιπαλους . Και τωρα που ο Στυλιανος εξ αφορμης του οποιου εγινε ο αφορισμος τωρα λοιπον που ο Στυλιανος εκδηλωσε αντιθεση στον διαλογο με τους ετεροδοξους τουλαχιστον στον τροπο που γινεται υπαρχει περιπτωση να αθει ο αφορισμος με αμοιβαιες υποχωρησεις . Και το Φαναρι εχει εγνωσμενη διπλωματια και ο Σωτηροπουλος τοσα χρονια που ειναι στο κουρμπετι δεν μπορει εχει και αυτος διπλωματικες ικανοτητες αλλιως δεν θα ηταν τοσες δεκαετιες στο εκκλησιαστικο προσκηνιο . Ας αφησουν λοιπον καποιοι τις κορωνες οτι ο Σωτηροπουλος δεν ειναι επαρκως ορθοδοξος γιατι μπορει να βρεθουνε προ εκπληξεων .Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-43425567296096090902012-08-21T19:07:01.030+03:002012-08-21T19:07:01.030+03:00Όταν τις μπούρδες του οποιουδήποτε τις διαβάζουμε ...Όταν τις μπούρδες του οποιουδήποτε τις διαβάζουμε κατάματα, πίστεψέ με αγαπητέ δ.τ. δεκάρα δε δίνουμε για το πως χαριεντίζονται μεταξύ τους οι όποιοι θεολόγοι και παπάδες. Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-57248195690169698102012-08-21T17:33:53.136+03:002012-08-21T17:33:53.136+03:00θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα (5.06), διοτι πρα...θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα (5.06), διοτι πραγματι οι κρινοντες ιερεις και αρχιερεις δεν πρεπει να λαμβανονται σοβαρα υπ'οψιν στην αντικειμενικη κριση ενος θεολογου. <br />ουτε ομως θα αμφισβητησω το κυρος και τις γνωσεις και την ικανοτητα του σωτηροπουλου. εχει οντως.<br />θα πω ομως κατι σκληρο: η βιβλικη καταρτιση και θεολογικη εμβριθεια δε συνανταται μονο στον χωρο της ορθοδοξιας αλλα πολυ περισσοτερο στους αλλοδοξους, ιδια προτεσταντες και καθολικους. το οτι ''ετυχε'' να βρεθουμε σε ορθοδοξο εδαφος δε μας καθιστα ντε φακτο μεγαλους ομολογητες της πιστεως. αυτο που μας κανει τετοιους ειναι η χαρις του Θεου, που βρισκεται αφθονη στη δικη μας εκκλησια. για να την εχεις ομως, πρεπει να εχεις πνευμα ταπεινωσης, ασκητικο και εκκλησιολογικο. να μην πω οτι πρεπει να εχεις και εμπειρια προσευχης μεγαλη. <br />ο ορθοδοξος θεολογος δει αποδεικνυειν το μεγεθος του δια της εκκλησιολογικης του στασης. με προβληματιζει εντονα αυτο το εκτος εκκλησιας του πολιου. ισα ισα που τα πολλα λιβανισματα ισως τον εβλαψαν κιολας. <br />δεν ξερω αν συμφωνεις, φιλε δ.τ., αλλα μετα απο αυτες τις σκεψεις μπορεις να μας πεις, οπως πριν, "τα συμπερασματα δικα σας";Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-59968318701092646852012-08-21T17:06:27.534+03:002012-08-21T17:06:27.534+03:00Προς δ.τ..: Το γλύψιμο πάει σύννεφο!!!! Προσπαθείς...Προς δ.τ..: Το γλύψιμο πάει σύννεφο!!!! Προσπαθείς, δηλαδή, να μας πείσεις ότι πρόκειται για αντικειμενική αποτίμηση του έργου του Σωτηρόπουλου;;; Αυτό που κάνεις είναι να μας "τσιτάρεις" ως επί το πλείστον φιλοφρονήσεις παπάδων και όχι σοβαρών και καταξιωμένων επιστημόνων!!!! Σιγά τ' αυγά....Anonymousnoreply@blogger.com