tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post9077692898150527508..comments2024-03-27T23:04:35.212+02:00Comments on Ιδιωτική Οδός: Ο φασισμός των «αγίων φονταμενταλιστών»panagiotisandriopouloshttp://www.blogger.com/profile/09966994271065304598noreply@blogger.comBlogger75125tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-51873678326802085712013-02-21T23:14:52.755+02:002013-02-21T23:14:52.755+02:00Ημιχρονο στο ματς και ωρα για απαντηση στον καλο φ...Ημιχρονο στο ματς και ωρα για απαντηση στον καλο φιλο Δημητρη Ρουμελιωτη . Απαντηση για το αν υπαρχουν μαρτυριες συγχρονων οπως πχ για τους Αγιους Δημητριο Γεωργιο Αντωνιο Αθανασιο Βασιλειο Χρυσοστομο Κοσμα Αιτωλο Παυλο Πετρο Νεκταριο κλπ δεν πηρα . Το ποιος ειναι ορθοδοξος απαντησα . Τωρα για το ποιος ειναι γευστικος και ποιος αγευστος Ορθοδοξιας θα δοθει η απαντηση στην Μεαγαλη Κριση απο τον Θεο αυτοπροσωπως . Εκει οσοι παν στο πανω πατωμα θα ειναι οι γευστικοι . Οσοι παμε στο κατω , γιατι για το κατω με εχω θα ειμαστε οι αγευστοι . Χωρις μεσιτειες , καπαρο , προικοσυμφωνα και συμβολαιογραφικα . Τετοια δεν προβλεπονται . Εκει ολοι γυμνοι . Οπως μας γεννησε η μανα μας . Α.ΜAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-22962780865256019292013-02-21T21:47:39.073+02:002013-02-21T21:47:39.073+02:00@ Α.Μ.
Σεβασμος στις αποφασεις της Εκκλησιας σημα...@ Α.Μ.<br /><br />Σεβασμος στις αποφασεις της Εκκλησιας σημαινει και σεβασμος του ιδρυτου της.<br /><br />Εαν η τιμη του αγιου Ραφαηλ ηταν οντως εξαρτημενη απο την προθεση ενος ανθρωπουμ θα ελεγα οτι εχεις δικιο.<br /><br />Εχεις ομως ενα προβλημα που σου διαφευγει και που δειχνει οτι ουσιαστικα εισαι αγευστος Ορθοδοξιας αν και παραθεσες ενα κατεβατο εννοιων για να δειξεις οτι ορθοδοξεις.<br /><br />Σου διεφυγε η κοινη εμπειρια και η κοινη πιστις της Εκκλησιας, και η οποια σε διαψευδει.<br /><br />Και η κοινη εμπειρια της Εκκλησιας συνηγορει υπερ της αγιοτητος και της ισχυος της μεσιτειας του αγιου Ραφαηλ.<br /><br />Η κοινη εμπειρια αυτη , με τα οραματα που εσυ χλευαζεις, ετεθησαν υπ οψιν του Πατριαρχου.<br /><br />Επομενως η θεσις σου κατα της αγιοτητος του αγιου Ραφαηλ του εν Λεσβω, προσβαλει τον Πατριαρχη που τον αγιοκαταηξε μας και την ολη Ορθοδοξια που τον τιμα.<br /><br />Ετσι απλα.<br />Υγιαινε ...<br />Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-73603942061590076052013-02-21T20:59:45.067+02:002013-02-21T20:59:45.067+02:00Μια που εχει ωρα ακομη για να αρχισει το ματς ας α...Μια που εχει ωρα ακομη για να αρχισει το ματς ας απαντησω στον διαδικτυακο φιλο Ρουμελιωτη που το επιθετο του μου θυμιζει την ιδιαιτερη πατριδα του πατερα μου . Λοιπον Χριστιανοι Ορθοδοξοι ειναι οσοι ομολογουν τον Χριστο συμφωνα με το ορθοδοξο Συμβολο της Πιστης , αποδεχονται τα 7 μυστηρια , τις δογματικες αποφασεις των Οικουμενικων Συνοδων , την Αγια Γραφη κατα την εγκεκριμενη εκδοση της Ορθοδοξης Εκκλησιας , την Ιερα Παραδοση την αυθεντικη ομως και οχι αυτα που ακουγαμε μετα τον σεισμο της Θεσσαλονικης οτι καποιοι ειδαν την Παναγια με μαυρες σακκουλες γεματες αιμα πριν τον σεισμο αλλα το ειπαν μετα τον σεισμο , τους 3 βαθμους Ιερωσυνης και στοπ . Δεν εχει υποχρεωση κανεις Χριστιανος να παραδεχεται τιποτα περαν αυτων . Στο αγιολογιο υπαρχει ο μεγας οντως πατηρ Χρυσοστομος αλλα υπαρχει και ο Αρσακιος ο διωκτης του . Κανεις φυσικα δεν παραδεχεται και τον Αρσακιο ως Αγιο . Εριξα μια ματια πριν σε χριστιανικες ιστοσελιδες φυλικα προσκειμενες στον Αγιο Ραφαηλ αλλα και στην ιδια την ιστοσελιδα που ασχολειται αποκλειστικα μεαυτον και τα θαυματα του . Και εκει ομολογειται οτι οσες πληροφοριες εχουμε για αυτον προερχονται απο αποκαλυψεις του ιδιου κατ ιδιαν σε καποιους 500 χρονια μετα την χρονολογια του μαρτυριου του που εδωσε παλι ο ιδιος κατ ιδιαν σε καποιους σε οραμα . Εγω ενα πραγμα ξερω . Οτι την μεν αγιοκαταταξη την κανει η ιεραρχια της εκκλησιας .Αλλα τον τιτλο του μαρτυρα τον δινουν παντα οι διωκτες ενωπιον ολων . Με τον μαρτυρικο θανατο . Οι ρωμαιοι στον Αγιο Δημητριο οι Τουρκοι στον Κοσμα Αιτωλο στον Γρηγοριο τον Ε και αλλους και ουτω καθ εξης . Μετα αποφασιζει η εκκλησια αν αυτος που μαρτυρησε ειναι Αγιος η οχι . Αλλα ολους αυτους τους ειδαν καποιοι να μαρτυρουν in real time . Συγγνωμη για τα κακα αγγλικα μου . Τα υπολοιπα που αναφερει η αξιαγαπητη ηγουμενη Ευγενια Κλειδαρα ειναι γελοιοποιηση της εννοιας του μαρτυριου . Α.ΜAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-11289276912390329912013-02-21T19:09:17.223+02:002013-02-21T19:09:17.223+02:00Ανωμυμε 21 Φεβρουαρίου 2013 - 4:43 μ.μ.
Παντες οι...Ανωμυμε 21 Φεβρουαρίου 2013 - 4:43 μ.μ.<br /><br />Παντες οι ομολογουντες Χριστον ειναι και Χριστιανοι?<br /><br />Ο Αρειος και ο Νεστωριος και ο Παπας τσ Ρωμης, Χριστον ομολογουν, τον Χριστο της αρεσκειας των ομως.<br /><br />Εαν αγορασω ενα πρωϊνο μια κιθαρα γιατι μου αρεσε το κουτι της, μη εχωντας ποτε καμια σχεση με μουσικη, η κατοχη της κιθαρας και το κουβαλημα της στον δρομο με εκανε μουσικο?<br />Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-12214582864752989932013-02-21T17:29:21.511+02:002013-02-21T17:29:21.511+02:00Αρκετα για Σιαμακη , Καντιωτη , Ραφαηλ , Αγουριδη ...Αρκετα για Σιαμακη , Καντιωτη , Ραφαηλ , Αγουριδη κλπ για σημερα. Αντε με το καλο να περασει η Λεβαντε σημερα με διπλο απο το Καραισκακη να γουσταρουμε οι εδω επανω . Α.Μ Υστερογραφο . Αμυνα για σεμιναριο χτες η Μιλαν Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-84687106254858129432013-02-21T17:20:01.097+02:002013-02-21T17:20:01.097+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-3771615645696145532013-02-21T17:17:24.507+02:002013-02-21T17:17:24.507+02:00O Αγουρίδης καθυβρίζεται σκαιότατα εδώ και δεκαετί...O Αγουρίδης καθυβρίζεται σκαιότατα εδώ και δεκαετίες από ολόκληρο τον εσμό του υπαρκτού χριστιανοφασισμού εν Ελλάδι(βασιλοχουντικούς δεσποτάδες,οργανώσεις,"αντιαιρετικούς","αντιοικουμενιστές",ΟΟΔΕδες,ΓΟΧ και κρυφοΓΟΧ, μπλογκοβαρεμένους κ.ο.κ.)Αυτό από μόνο του σίγουρα κάτι λέει.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-1918633807018088172013-02-21T16:57:38.423+02:002013-02-21T16:57:38.423+02:00Δεν εχω φιλε πελεκανε κανεναν ουτε Καντιωτη ουτε Σ...Δεν εχω φιλε πελεκανε κανεναν ουτε Καντιωτη ουτε Σιαμακη ουτε Παισιο ουτε κανεναν γιαευαγγελιο . Με τον Σιαμακη διαφωνω σε αυτα που λεει για Παισιο Κοντογλου και Ντοστογιεφσκυ αλλα και για αλλα . Σε αυτα μου φαινεται ομωςοτι εχει δικιο . Απο ολους μπορουμε να παρουμε κατι και να αποριψουμε κατι αλλο . Τους προτεσταντες θεολογους πρωτα τους ειδα επι χρονια στην ΤV και μετα διαβασα το αρθρο του Σιαμακη . Για τον Αγουριδη ιδια γνωμη με τον Σιαμακη εχει και ο Αμεθυστος που δεν χωνευει τον Σιαμακη . Αρκει να σου πω οτι οχι Σιαμακη και Καντιωτη αλλα και ο Αριστοτελης ακομη με κριτικη σκεψη πρεπει να πρσλαμβανεται . Και ο Μαρξ και ολοι . Και επισης ακομη και προσωπα για να το πουμε και αλλιως που μας μαθαν να μην χωνευουμε πχ Κωλλετης Μαυροκορδατος ειχαν κανει και πολλα θετικα . Δεν υπαρχι ασπρο μαυρο . Απο παντου παιρνουμε απο παντου αποριπτουμε . Α.ΜAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-85664552099470502682013-02-21T16:43:46.318+02:002013-02-21T16:43:46.318+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-74958216545581971842013-02-21T16:43:33.034+02:002013-02-21T16:43:33.034+02:00Για τους Πορφυριο και Παισιο δεν αμφισβητει ουδεις...Για τους Πορφυριο και Παισιο δεν αμφισβητει ουδεις την υπαρξη τους και για μας τους χριστιανους ειναι ανθρωποι του Θεου για τους δε αθεους απλως καλοι ανθρωποι . Για τους νεοφανεις Αγιους δηλαδη αυτους που ουδεις γνωριζε την υπαρξη τους και παρουσιαστηκαν με οραμα σε καποιους παντα σχεδον μοναχους βεβαιως μπορει να αγιοποιηθηκαν αλλα διαφερει το πραγμα απο τους Νεκταριο , Παισιο κλπ . Επισης αρμοδιοι για να γνωριζουμε ειμαστε ολοι οι ομολογουντες Χριστο ως Θεο και οχι καποιος με τον πνευματικο του . Η αγιοτητα παντοτε στηριχθηκε σε αδιασειστα τεκμηρια και οχι στην γνωμη ενος εξομολογου . Αλλα εδω δεβ μιλαμε για αμφισβητηση αγιοτητας αλλα για αμφισβητηση υπαρξης . Εγω τουλαχιστον οταν ηταν η μητερα μου στο νοσοκομειο , διαβασα φυλλαδιο απο την μονη μαλιστα που ειναι στο ονομα του , τα μοιραζουν τετοια φυλλαδια αφοιδως , και σε αυτο το βιβλιαρακι ομολογουνταν οτι ο εν λογω Αγιος δεν ηταν γνωστη η υπαρξη του επι 5 συναπτους αιωνες και φανερωθηκε σε οραμα . Και μετα τμηματικα φανερωσε την ζωη του επισης σε οραματα . Επειδη λοιπον τα εκκατομυρια που μαρτυρησαν στο ονομα του Χριστου στηριχτηκαν σε μαρτυριες των ευαγγελιστων που τον ειδαν ξυπνητοι επι 3 χρονια και οχι σε οραμα και ολοι οι ματυρες μαρτυρησαν ενωπιον ολων ξυπνητων και οχι εν οραμασι θεωρω ολη αυτη την ιστορια αντιστοιχη της Αγιας Αθανασιας του Αιγαλεω που τουλαχιστον ηταν υπαρκτ προσωπο . Το θεμα ειναι σημαντικοτερο απο οτι φαινεται . Α,Μ Υστερογραφο . Καποιοι διαμαρτυρονται για την αγιοκαταταξη του εθνομαρτυρα Χρυσοστομου Σμυρνης . Δεν αμφισβητουν ουτε την ιερατικη του ιδιοτητα ουτε την φυσικη του υπαρξη ουτε τον μαρτυρικο του θανατο ενωπιον μαρτυρων . Αμφισβητουν την αγιοτητα του . Ισως ορθα δεν μπορει κανεις να ξερει που ειναι η ψυχη του . Εδω μιλαμε για περιπτωσεις που δενμ ξερουμε που ηταν το σωμα και κυριως αν υπηρξε . Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-7791048516444422442013-02-21T16:05:02.720+02:002013-02-21T16:05:02.720+02:00@ Α.Μ.
Μπορειτε να εχετε την οποια γνωμη θελετε γ...@ Α.Μ.<br /><br />Μπορειτε να εχετε την οποια γνωμη θελετε για οποιον αγιο της Εκκλησιας.<br />Δικαιωμα σας.<br />Ομως η γνωμη σας, δεν ειναι και κατ' αναγκη συμετρος της αληθειας.<br /><br />Στην Ορθοδοξια εχουμε τον τροπο να ελεγξουμε το αληθες και το γνησιον των συναντησεων μας με το θειο και τα του θειου.<br /><br />Μπορειτε να διαφωνειτε με την Ορθοδοξη Εκκλησια η οποια αγιοκαταταξε τον αγιο Εφραιμ της Νεας Μακρης και τους τρεις αγιων των Καρυων της Λεσβου.<br />Ομως, οπως κατανοειτε, διαφωνειται και με την Ορθοδοξια την ιδια.<br /><br />Μετα, επειδη οποιος ανακατευεται με τα πυτουρα τον τρωνε οι κοτες, αλλα και ζει με τις κοτες, ισως το λογοπαιγνιο σας διευολυνει να κατανοησετε οτι μεσα σε μια ζωη 56 ετων, ειναι προσωπικη περιουσια η κοινωνια με τους αγιους και τους προς αγιοποιηση που αναφερατε.<br /><br />Δοξα τω θεω, η οικογενεια μου εχει προσωπικη εμπειρια της αγιοτητος του γ. Πορφυριου, και προ αλλα και μετα της κοιμησεως του. Βλεπεται η αποδοσις του ονοματος στον γιο μου, δεν ειναι τιποτα αλλο εκτος απο εκφραση αναγνωρισεως των ευεργρτηματων του γ. Πορφυριου στην καθημερινοτητα μας.<br /><br />Οσον αφωρα τον γ. Παϊσιο, εμεις σαν οικογενεια ζουμε εως και σημερα , προς Δοξα Θεου, οσα ειχε πει και ισως και να εκαμε ο γ. Παϊσιος ενα πρωινο του Σεπτ του 1984.<br /><br />Και για τον αγιο Ραφαηλ , αρμοδιος να γνωριζει πλην εμου , ειναι μονον ο πνευματικος μου και η λογιοτητα σας.<br /><br /><br /><br />Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-46057835193546007522013-02-21T15:38:20.982+02:002013-02-21T15:38:20.982+02:00http://www.philologus.gr/4/68-2010-01-01-01-22-30/...http://www.philologus.gr/4/68-2010-01-01-01-22-30/121-2009-03-08-21-45-02?start=21Αυτο το αρθρο φιλοι Πελεκανε Ρουμελιωτη και Χαρη αναφερεται στην διαβρωση της πιστης μας μεσα στις θεολογικες σχολες απο ανθρωπους επηρεασμενους απο την νεοπροτεσταντικη θεολογια . Το γραφει ο Σιαμακης που διαφωνω σε πλειστα οσα μαζι του αλλα στν μελετη κειμενων και μαλιστα απο χειρογραφα ειναι πολυ καλος . Σε αυτο το αρθρο αναφερει και την λαιλαπα της λεγομενης αρνητικης κριτικης που εκ δυσμων ορμωμενη προσπαθει να βγαλει τον Χριστο η ανυπαρκτο η απατεωνα η ονειροπαρμενο και την εκκλησια αιμοβορ πλαστογραφο που εστειλε στον θανατο εκατομυρια ανθρωπους τζαμπα και βερεσε στον θανατο . Αλλα ενω ο πελεκανος που συνηθως διαφωνω δεν θυμωσε για την αμφισβητηση του Ραφαηλ οι 2 συντηριτικοτεροι Χαρης και Ρουμελιωτης θυμωσαν . Ε ας το διαβασεται το λινκ και ας θυμωσετε με αυτα . Εκτος αν κυριοι Χαρη και Ρουμελιωτη ο Χριστος αςφαινεται ψευτης αλλα ο Ραφαηλ προς Θεου μην θιγει . Thanks πελεκανε για το κειμενο που μου εστειλες . Α.ΜAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-69961756483752987652013-02-21T14:51:31.848+02:002013-02-21T14:51:31.848+02:00Και ομως πελεκανε εχω δει πολλα ντοκυμαντερ στο ΣΚ...Και ομως πελεκανε εχω δει πολλα ντοκυμαντερ στο ΣΚΑΥ και στο καναλι της Βουλης οπου προτεσταντες θεολογοι και κληρικοι διαχωριζουν τον Ιησου της ιστοριας απο τον Χριστο της πιστης . Αλλωστε αυτοι εκδιδουν διαρκως τα αποκρυφα ευαγγελια και μαλιστα τους αποδιδουν ιστορικοτητα που αρνουντα στα 4 κανονικα . Και καθηγητες δικοι μας οπως ο μακαριτης Αγουριδης εγκρινουν και επαυξανουν . Εχεις ακουσει σιγουρα για την μεταχρονολογηση των βιβλικων κειμενων που αρνειται φανατικα την πατροτητα τους οπως την δεχεται η ορθοδοξη εκκλησια . Αν δεχτουμε οι ορθοδοξοι την προτεσταντικη μεταχρονολογηση τοτε δεχομαστε 2 πραγματα . Πρωτον οτι η εκκλησια μας ειναι αισχρη πλαστογραφος και δευτερον οτι ολη η πατερικη ερμηνεια στηριχτηκε σε ψευδεπιγραφα κειμενα . Και κατι ακομη που δειχνει την περιφρονηση των προτεσταντων προς την χριστιανικη βιβλο . Την Παλαια Διαθηκη οπου προφητευεται ο Χριστος ακριβως επειδη για ιδρυτη εχουν τον Λουθηρο και οχι τον Χριστο την μεταφραζουν επιτηδες απο το μεταγενεστερο ραββινικο ιουδαικο κειμενο και οχι απο το ελληνικο των εβδομηκοντα λες και τους λειπουν οι ελληνομαθεις . Αρα ας μην λεμε οτι οι αιρετικοι προτεσταντες ειναι εξπερ της βιβλου Θεματοφυλακας και ιδιοκτητης τηςΑγιας Γραφης ειναι η ορθοδοξη εκκλησια . Αυτα εχουν την σημασια τους και ας μην το καταλαβαινουν καποιοι που σκιζουν τα ιματια τους οταν τους αμφισβητησεις τον Αγιο Ραφαηλ αλλα σημασια δεν δινουν οταν παρουσιαζεται ο Χριστος σαν ψευτης οταν αναφερει τον Μωυση ως πραγματικο προσωπο .Α.ΜAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-44146930971855323612013-02-21T13:41:03.324+02:002013-02-21T13:41:03.324+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-33889819853264327572013-02-21T10:37:21.279+02:002013-02-21T10:37:21.279+02:00Η πιστη μας Χαρη δεν στηριζεται στην λογικη . Αλλα...Η πιστη μας Χαρη δεν στηριζεται στην λογικη . Αλλα επειδη ειμουν μανιωδης αναγνωστης αρχαιων κειμενων ειδα οτι ολοι οι αντιχριστιανοι λατινοι και ελληνογλωσοι συγγραφεις του 1ου και 2ου αιωνα Μχ ενω κατηγορουσαν τους χριστιανους δεν αμφισβητουσαν την ιστορικοτητα του Χριστου . Και οχι μονο αυτο αλλα το εχθρικο προς Αυτον Ταλμουδ αναφερει οτι εκανε και θαυματα τα οποια το ιδιο βεβαια χαρακτηριζει ψευτοθαυματα . Ουτε τους διωγμους αμφισβητουσαν οι συγγραφεις των πρωτων Μχ αιωνων αν και ηταν υπερ τους πχ Τακιτος . Και για ολα τα μαρτυρια νεομαρτυρων απο τους Οθωμανους και τον Σταλιν εχουμε εκτος απο χριστιανικες πηγες και μαρτυριες των δημιων τους που καταχωρουσαν βεβαια τις εκτελεσεις . Η πιστη μας Χαρη ειναι κατι που εχει ακραδαντες αποδειξεις οχι στον δογματικο βεβαια τομεα αλλα στην ιστορικοτητα της . Απο τον ιδιο τον Κυριο ημων Ιησου Χριστο μεχρι την καταγεγραμενη με ληξιαρχικες πραξεις της υπαρξης των Νικολαου Πλανα , Παισιου κατα κοσμο Αρσενιου Εζνεπιδη και του εν ζωη γεροντα με βλεμμα μικρου παιδιου Γαβριηλ στο Ορος . Η πιστη μας ειναι κατι που αν χρειαστει μπορει να δωσουμε την ζωη μας η την ευμαρεια μας για να μην κανουμε δα και μεγαλες αμαρτιες εις βαρος συνανθρωπων μας και δεν γινεται να στηριζεται ουτε σε γραωδεις μυθους ουτε σε λεγομενες θαυμαστες αποκαλυψεις εν ειδη οραματος . Το δογματικο μερος βεβαια το πιστευουμε υπερ την λογικη αλλα η ιστορικοτητα ολων των προσωπων απο τους δικαιους της Π.Διαθηκης μεχρι τους τωρινους Αγιους ειναι δεδομενη . Για αυτο τον λογο βαλθηκαν οι προτεσταντες καθηγητες θεολογιας και τους ακολουθουν και οι δικοι μας να αμφισβητουν την ιστορικοτητα των βιβλιων αρχικα της Π.Διαθηκης και μετα και της Καινης . Θελουν οι προτεσταντες να βγαλουν τον Χριστο ψευτη η και ανυπαρκτο . Και οποτε γινεται ανασκαφη στην Παλαιστινη απο αδιαφορους θρησκευτικα επιστημονες και πιστποιειται η αληθεια της Γραφης μας αρα και των λογων του Χριστου οι πρωτοι που γκαριζουν κατα των ανακαλυψεων ειναι οι προτεσταντες Αγγλοαμερικανοι θεολογοι και μετα οι δικοι μας απο κοντα που μεχρι και την Ανασταση του Χριστου την θεωρουνε αλληγορικη . Αυτα να σε κανουν να θυμωνεις και οχι η αμφισβητηση μερικων Αγιων που οταν υποθετικα ζουσαν ουδεις τους πηρε χαμπαρι και μετα εν ειδη οραματος παρουσιαστηκαν σε καποιες καλογριες . Α.ΜAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-28279325672565754112013-02-20T21:45:10.249+02:002013-02-20T21:45:10.249+02:00ΑΜ,
προφανώς μπερδεύεις τον νεομάρτυρα άγιο Ραφαήλ...ΑΜ,<br />προφανώς μπερδεύεις τον νεομάρτυρα άγιο Ραφαήλ της Λέσβου (για τον οποίο υπάρχουν σύγχρονές του πηγές) με τον έτερο νεομάρτυρα άγιο Εφραίμ της Ν. Μάκρης, ο οποίος αγιοκατάχθηκε το 2011 έπειτα από χιλιάδες μαρτυρίες προσκυνητών περί θαυμαστών επεμβάσέων του και όχι απλά από μια μοναχή (η οποία είχε οσιακή βιοτή). Υπάρχει στη μονή του, ολόκληρο το σκήνωμά του, στο οποίο κατατρέχει πλήθος χριστιανών και αναβλύζει ιάσεις παντοδαπάς.<br />Πάντως μην προσπαθείς να εξηγήσεις με τη λογική κάποια πράγματα, γιατί έτσι κι αλλιώς η Πίστη μας είναι κι αυτή η ίδια "παράλογη" για τους άφρονες του μάταιου κόσμου τούτου.<br />Χάρηςhttps://www.blogger.com/profile/13417499938769538762noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-68205539022402069762013-02-20T17:58:37.256+02:002013-02-20T17:58:37.256+02:00διευκρινισα πως δεν θυμαμαι αν προκειται για συμμε...διευκρινισα πως δεν θυμαμαι αν προκειται για συμμετοχη του αγιου σε συνεδριο διαθρησκειακο ή άλλο. το σιγουρο ειναι πως ηταν αντιπροσωπος του Οικουμενικου Θρονου. παντα η Μητερα Εκκλησια συμμετειχε σε ζυμωσεις και διαλογους, κατι που σημερα θεωρειται αμαρτια και προδοσια.<br />το πλεον αξιο αποριας ειναι οτι ο απαξιωτικος τροπος αναφορας στον Αγιο Ραφαηλ δεν ηταν ουτε σωστος ουτε κοσμιος. αν εγινα εγω η αιτια να βλασφημηθει το ονομα του αγιου, ειλικρινα ας με συγχωρεσει. παντως προσωπικα δεν απιστω ποσως στις παμπολλες αποκαλυψεις του ιδιου για τη ζωη του. και ας ηταν μιση χιλιετια πριν.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-62622591948815772922013-02-20T17:12:45.652+02:002013-02-20T17:12:45.652+02:00Κυριε Ρουμελιωτη μελετω ιστορια απο 15 χρονων . 30...Κυριε Ρουμελιωτη μελετω ιστορια απο 15 χρονων . 30 χρονια . Παρατηρησεις αυτου του ειδους περι Αστεριξ που μου αρεσει και αυτος δεν ειναι ευγενικες . Ο Αγιος Ραφαηλ ο νεοφανης ειναι ιδια περιπτωση με τον αγιο Βαλαντιο του μακαριτη Ψαθα στην Εταιρεια Θαυματων . Αφηστε τωρα . Τετοια ακουν καποιοι και μας ειρωνευονται . Αγιος που ουδεις τον γνωριζε οσο ζουσε και που φανηκε 500 χρονια μετα το υποτιθεμενο μαρτυριο του με οραμα μοναχης ειναι μουσαντενιος . Σαν τα θαυματα που αποδιδουν καποιοι στους γεροντες Πορφυριο και Παισιο και εξεφτελιζουν την υστεροφημια τους αλλα και την χιλιοχρονη ιστορια του Ορους . Αλλο οι ιστορικοι εκεινης της εποχης και αλλο η επιχηρηση Αγιος Ραφαηλ που οπως διαβασα σε ενα φυλλαδιο που διακινει η εν λογω ηγουμενη μεχρι και βραχυκυκλωμα αποκατεστησε . Αν μου παραθεσετε πηγη που να αναφερει τον αγιο Ραφαηλ ονομαστικα τον καιρο που ζουσε η εστω 100 χρονια μετα ανακαλω . Α.ΜAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-16280671504839870502013-02-20T16:42:27.795+02:002013-02-20T16:42:27.795+02:00Βλεπω οτι τωρα εχουμε και αμφισβητησεις της αγιοτη...Βλεπω οτι τωρα εχουμε και αμφισβητησεις της αγιοτητος, αγιων της Ορθοδοξιας.<br /><br />Αυτο δεν ισως περιεργο.<br />Το περιεργο ειναι πως δηλωνει Ορθοδοξος,<br />ο αρνουμενος την αγιοτητα, επισημως αγιοκαταχθεντος αγιου.<br /><br />Στο κατω κατω της γραφης, ισχυει το 'ερχου και ειδε' για τον Θεανθρωπο οπως και αυτο ισχυει τους αγιους Του.<br /><br />Εφοσον χλευαζεται καποιες αγιοπνευματικες εμπειριες σχετικα με τον αγιο Ραφαηλ, μπορειτε να εγκαλεσετε τον Οικουμενικο Πατριαρχη ο οποιος υπεγραψε και ανελαβε την ευθυνη της αγιοκαταξεως του.<br /><br />Εαν δεν το κανετε, θα εισται ενοχοι συκοφαντιας της Ορθοδοξου Εκκλησιας, του ιδιου του Αγιου και του Οικουμενικου μας Πατριαρχη, ο οποιος , κατα το Ορθοδοξο εθος, εξητασε την ιδιαιτερη περιπτωση του επιτηδειου προς αγιοκαταξη πιστου της Εκκλησιας μας.<br /><br />@ Α,Μ,<br />Πληροφοριες για την περιοδο που την ιστορικη περιοδο που χλευαζεις, δινει ο Συροπουλος και ο Δουκας.<br /><br />Εκει μαθαμε για τους αζυμιτας της εποχης εκεινης.....<br /><br />Θα σου ελεγα να νηστεψεις λιγο χρωνο απο την TV και τον Asterix και να ανοιξης καποιο βιβλιο.<br /><br />Αρκει μονο να γνωριζεις να μελετας...<br /><br />Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-12169270510362004502013-02-20T15:51:20.586+02:002013-02-20T15:51:20.586+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-37712544325057694272013-02-20T15:13:00.823+02:002013-02-20T15:13:00.823+02:00Ποιος Αγιος Ραφαηλ ; Ο νεοφανης που 500 χρονια καν...Ποιος Αγιος Ραφαηλ ; Ο νεοφανης που 500 χρονια κανεις δεν ηξερε για αυτον και παρουσιαστηκε σαν φαντης μπαστουνι ξαφνικα ;Τωρα δινει και πληροφοριες περι της οικουμενιστικης κινησης του 15ου αιωνα ; Κοροιδευομαστε τωρα ; Α.ΜAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-55788400347007260992013-02-19T22:59:59.937+02:002013-02-19T22:59:59.937+02:00@ Ρουμελιωτη
αγαπητε, αλλο το γραμμα, αλλο το πνευ...@ Ρουμελιωτη<br />αγαπητε, αλλο το γραμμα, αλλο το πνευμα και αλλο η ερμηνεια των κανονων. σε αυτο ειναι υπευθυνοι οι επισκοποι. αν το παρατραβηξουν σε καμια αιρεση, τοτε ο λαος τους τραβα τα αυτακια. μαλλον ο Θεος δια του λαου. <br />παμε λιγο στους αγιορειτες. κατα κανονα, οι αγιορειτες εχουν περισσοτερη αγιοτητα απο μας τους υπολοιπους. αρα πρεπει να σε προβληματισει η εν λογω σταση τους.βλεπουμε δλδ να παραβαινουν εμφανως τον κανονα ΣΤ' που επικαλεισαι:<br />Περὶ τοῦ μὴ συγχωρεῖν τοῖς αἱρετικοῖς εἰσιέναι εἰς τὸν οἶκον τοῦ Θεοῦ, ἐπιμένοντας τῇ αἱρέσει.<br />παω λιγο και στον αγιο Ραφαηλ. προκειται ξεκαθαρα για πληρες συλλειτουργο που εγινε κατω απο πολιτικη πιεση και για συγκεκριμενη σχετικη σκοπιμοτητα, χωρις φυσικα να εχουμε αληθη ενωση εκκλησιων.οποτε τι περιμενες να κανει ο αγιος;;<br />να σου πω ομως κατι που ισως δεν γνωριζεις: σε αποκαλυψη του ιδιου του αγιου, ανεφερε οτι συμμετειχε σε συνεδριο στη γαλλια θρησκευτικου χαρακτηρος, αν θυμαμαι καλα σχετικο με θεματα διαλογων διομολογιακων. δεν το λεω με βεβαιοτητα, παντως να ξερεις οτι οι αγιοι ειχαν διακριση, κατι που εμεις δεν εχουμε. ειμαστε μονοκομματοι. και ξερεις γιατι;; γιατι δεν ειμαστε γνησιοι αγιοι, αλλα φονταμενταλιστες αγιοι.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-82465537883564333872013-02-19T21:50:27.214+02:002013-02-19T21:50:27.214+02:00κε Νουση, θα σας επαναλαβω, το οτι η εν των αγιω Ο...κε Νουση, θα σας επαναλαβω, το οτι η εν των αγιω Ορει πρακτικη, αφωρα τον ηγουμενον, την συνοδεια του και τον φιλοξενουμενον ετεροδοξο.<br />Μην ξεχνατε οτι τον προσερχομενο δεν τον πεταμε εξω με τις κλωτσιες, αντιθετως του δειχνουμαι εμπρακτως, τι εμεις οι Ορθοδοξοι ζουμε σαν αγαπη Χριστου.<br />Επομενως, δεν ειναι σωστο παραδειγμα αυτο, και η οντως συμπροσευχη που τυχον διενεργειται εκει, θα μπορουσε να ειναι ειδωθει οντως ως εμπρακτος οικονομια, καθοσον δεν αποδεχεται την αιρετικοτητα του φιλοξενουμενου η συνοδια που τον φιλοξενει.<br /><br />Στην περιπτωση των αλλων ετεροδοξων συμπροσευχων, δυστηχως εχουμε κατι αλλο, λες και ειναι δυνατον να χωρεσουν δυο πιστεις στην μια Εκκλησια.<br /><br />Ομολογω,οτι δεν εχω αντιληφθει το συνολο των εννοιων τις οποιες χαρακτηριζεται εσεις ως φονταμενταλισμο.<br /><br />Θα σεβασθω την μη επιθυμια σας της μη επεκτασεως του θεματος.<br /><br />Ομως παρακαλω επιτρεψατε μου, μια παρατηρηση.<br /><br />Γραψατε αυτο. " και αλλο μια απλη συμπροσευχη ή ιερατικη συντελετουργια μερικου χαρακτηρος."<br /><br />Δειχνει οτι δεν αντιλαμβανεσθαι την περιπτωση αυτη ως εφαμαρτο ετεροδοξο συμπροσευχη.<br /><br />Ομως οι ιεροι κανονες ειναι σαφεις,οπως ο ΜΕ των αγιων Αποστολων, " Ἐπίσκοπος, ἢ πρεσβύτερος, ἢ διάκονος, αἱρετικοῖς συνευξάμενος μόνον, ἀφοριζέσθω· εἰ δὲ ἐπέτρεψεν αὐτοῖς ὡς κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι, καθαιρείσθω."<br />Αυτο το "ἐπέτρεψεν αὐτοῖς ὡς κληρικοῖς ἐνεργῆσαί τι" κωλυει ολες τις συμπροσευχες με αμφια.<br /><br />Ο Κανὼν Ι' των αγιων Αποστολων<br />Εἴ τις ἀκοινωνήτῳ κἄν ἐν οἴκῳ συνεύξηται, οὗτος ἀφοριζέσθω.<br />κωλυει την απλη συμπροσευχη δυο απλων ανθρωπων.<br /><br />Ο Κανὼν ΜΣΤ' κωλυει το κειμενο και την πρακτικη του Balamand.<br /><br />"Ἐπίσκοπον, ἢ πρεσβύτερον, αἱρετικῶν δεξαμένους βάπτισμα ἢ θυσίαν, καθαιρεῖσθαι προστάττομεν. Τίς γὰρ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαρ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;"<br /><br />O Κανὼν ΣΤ'<br />Περὶ τοῦ μὴ συγχωρεῖν τοῖς αἱρετικοῖς εἰσιέναι εἰς τὸν οἶκον τοῦ Θεοῦ, ἐπιμένοντας τῇ αἱρέσει. της Λαοδικειας ερχεται εις εναντιωση σημερινων πρακτικων.<br /><br />Ο Κανὼν ΛΒ' της Λαοδικειας<br />Ὅτι οὐ δεῖ αἱρετικῶν εὐλογίας λαμβάνειν, αἵτινές εἰσιν ἀλογίαι μᾶλλον, ἢ εὐλογίαι. της Λαοδικειας εχει καταρακωθει συχνακις ενσυνηδειτως.<br /><br />Και το σπουδαιοτερο, ο μς' των αγιων Αποστολων δια της προτασεως "Τίς γὰρ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαρ; ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου;" συνδεει την θεια παραδωσι της αληθειας με την πρακτικη των ιερων κανονων.<br /><br />Ολες αυτες οι παρεκλισεις ειναι αρκουντως δυσπεπτες.<br />Και στερειτικες σωτηριας.<br /><br />Θεωρω λοιπον αδικο τον χαρακτηρισμο του "φονταμενταλισμου" επι των θελόντων να ειναι Ορθοδοξοι.<br /><br />Επι των ΓΟΧ τον κατανοω και τον επικροτω και θα ευρετε πολλους συμφωνους σας.<br /><br />Αλλα βρε παιδι μου, μια που μαλλον ειμαστε συνομηλικοι, το παραδειγμα του Αγιου Ραφαηλ του εν Λεσβω, ο οποιος αρνηθηκε να παραστει στο μετα λατινων συλειτουργο στην Πολη, δεν σου λεει τιποτα???Dimitris Roumeliotishttps://www.blogger.com/profile/15114545933581208158noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-6197604620119194512013-02-19T21:11:03.865+02:002013-02-19T21:11:03.865+02:00@ Ρουμελιωτη
εφοσον δεν απαντω συγκεκριμενα, δεν τ...@ Ρουμελιωτη<br />εφοσον δεν απαντω συγκεκριμενα, δεν το κανω οχι απο αδυναμια παραθεσης μιας θεσης, αλλα απο το ευαισθητον του ζητηματος που δεν επιλυεται σε λιγες αραδες.<br />θυμιζω πως δεν μιλησα για συμπροσευχες ουτε συνεδεσα τους φονταμενταλιστες μονο με την αρνηση των συμπροσευχων. η γκαμα του φονταμενταλισμου περιλαμβανει πολυ περισσοτερα απο το θεμα τουτο και συναμα ας γνωριζουμε οτι και πολλοι μη φονταμενταλιστες ειναι κατα των συμπροσευχων. <br />εφοσον ομως στο μυαλο σας εχετε εντονο το ζητημα τουτο σας επαναλαμβανω: το εφαμαρτο δεν ειναι η πραξη, αλλα η διαθεση με την οποια γινεται και η στοχοθεσια της. μια συμπροσευχη υπο προυποθεσεις δεν ειναι εφαμαρτη. π.χ. οταν στις αγιορειτικες μονες επιτρεπεται η εισοδος αλλοδοξων στις ακολουθιες και η συνεστιαση που συνοδευεται παντα με προσευχη, εχουμε ως καταλαβαινετε ενα ειδος συμπροσευχης. κανονικα θα επρεπε να μην τους επιτρεπουν καν την εισοδο σε ναο και στην τραπεζα τις ωρες αυτες, οπως κανουν οι εσφιγμενιτες. παω και σε πιο ειδικο ζητημα: αλλο η κοινωνια των μυστηριων και η πληρης συνιερουργια εν Ευχαριστια και αλλο μια απλη συμπροσευχη ή ιερατικη συντελετουργια μερικου χαρακτηρος. πρεπει να καταλαβεις, αγαπητε, οτι δεν υπεκφευγω, απλα σου δειχνω οτι ο ορισμος των τελετουργικων οριων και των επιτρεπτων συμπροσευχων ανηκει στην επισημη εκκλησια και οχι σε μας. ειναι δυσκολο θεμα. και θα πρεπει να βγαλεις απο τον νου σου καποιες σταθερες που μας εμαθαν. π.χ. να μη μιλαμε σε αιρετκους μετα απο δυο νουθεσιες. θελει διακριση. οποτε και η συμβουλη μου για εμμονη στην προσωπικη σου μετανοια δεν ηταν λογια του αερα, αλλα η πραγματικοτητα. και να θυμασαι οτι η Ορθοδοξια δεν εχει να χασει απο διαλογους και απο ορισμενες συμπροσευχες. οδηγειται απο το Πνευμα.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-76801988059138636292013-02-19T21:00:32.349+02:002013-02-19T21:00:32.349+02:00Είπε τον καλύτερο, δεν είπε τον καλό. Μέσα σε μια ...Είπε τον καλύτερο, δεν είπε τον καλό. Μέσα σε μια ομάδα μαθητών του Αθηναγόρα, πράγματι ο Βαρθολομαίος ήταν και είναι ο καλύτερος, αν το συγκρίνεις με Ζηζιούλα, Αυγουστίνο Γερμανίας κλπ. Μη μου βγάλεις όμως και τον γέροντα Παίσιο οικουμενιστή. Γιατί πλην των πολλών άλλων είχε πει και για τα τρία πλοκάμια του διαβόλου "μασονία-οικουμενισμός-κομμουνισμός". Ελπίζω να τα αποκηρύττεις και τα τρία.<br />Καληνύχτα φίλε ΠελεκάνεΧάρηςhttps://www.blogger.com/profile/13417499938769538762noreply@blogger.com