tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post8482863616259672671..comments2024-03-29T13:31:56.181+02:00Comments on Ιδιωτική Οδός: ΧΩΡΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣpanagiotisandriopouloshttp://www.blogger.com/profile/09966994271065304598noreply@blogger.comBlogger14125tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-16251429524721023452012-11-29T22:01:44.455+02:002012-11-29T22:01:44.455+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-23722311781015557992012-11-29T20:55:00.064+02:002012-11-29T20:55:00.064+02:00Κύριε Νούση απ τη μια μιλάτε για την αποδόμηση της...Κύριε Νούση απ τη μια μιλάτε για την αποδόμηση της εκκλησιαστικής τάξης όταν λαικοί κριτικάρουν επισκόπους αλλά κι εσείς δεν πάτε πίσω, λαικός ων, απαξιώνοντας κατά τρόπο απαράδεκτο το μητροπολίτη Πειραιώς.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-3907294395848419402012-11-29T14:00:51.030+02:002012-11-29T14:00:51.030+02:00"Ζούμε την ακριβώς αντίστροφη νοοτροπία των α..."Ζούμε την ακριβώς αντίστροφη νοοτροπία των αγίων Πατέρων, οι οποίοι αγωνίζονταν για τα πράγματα και όχι για τα νοήματα, για το πνεύμα και όχι για το γράμμα, για τη ζωή και όχι για τις λέξεις."<br /> Τα ωραιότερα πράγματα στη ζωή κ.Νούση δεν είναι πράγματα...Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-23602816768014732302012-11-29T13:39:26.272+02:002012-11-29T13:39:26.272+02:00Οι ίδιοι συγγραφείς και οι ίδιοι σχολιαστές λέγοντ...Οι ίδιοι συγγραφείς και οι ίδιοι σχολιαστές λέγοντας όλοι τα ίδια και τα ίδια και βαυκαλιζόμενοι επι τα ίδια...Επιτέλους δε βαρεθήκατε; ή άλλως(όπως θα έλεγε και ο κ.Νούσης)-δεν έχετε άλλη δουλειά να κάνετε; Ελπίζουμε τουλάχιστον στο τέλος να μας σώσετε!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-34815464911913021762012-11-29T12:50:42.423+02:002012-11-29T12:50:42.423+02:00Προς πληθωρικό αγαπολόγο-σχεσιολόγο: τι γνώμη έχει...Προς πληθωρικό αγαπολόγο-σχεσιολόγο: τι γνώμη έχεις για τα αναθέματα των οικουμενικών και τοπικών συνόδων; Είναι έλλειψη αγάπης; Εσύ αγαπάς περισσότερο απ όσους τα θέσπισαν; Μονοπώλιο δικό σου και κάποιων άλλων που ασπάζονται τις ιδέες σου είναι η αγάπη;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-89130007129416635482012-11-29T08:40:34.385+02:002012-11-29T08:40:34.385+02:00ΑΘΕΟΛΌΓΗΤΑ ΒΡΕΦΙΚΌ SIC ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ! ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΑΡΥΓΔΟ...ΑΘΕΟΛΌΓΗΤΑ ΒΡΕΦΙΚΌ SIC ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ! ΑΥΤΑ ΤΑ ΒΑΡΥΓΔΟΥΠΑ ΓΡΑΦΕΙ Ο Ε.Β. ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΘΕΟΛΟΓΙΚΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ ΑΦΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ Ε.Β. ΜΑΘΕ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΕΣΑΙ ΣΩΣΤΑ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-52676356357976970502012-11-29T01:52:43.191+02:002012-11-29T01:52:43.191+02:00ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΧΕΣΗΣ ΑΓΑΠΗΤΙΚΗΣ !
...ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ ...ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΧΕΣΗΣ ΑΓΑΠΗΤΙΚΗΣ !<br /><br />...ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΧΟΛΙΟΥ !<br /><br />Φιλοσοφικές ιδέες για το φιλόσοφο Ράμφο, αλλά και για άλλους διανοητές, ηθικιστικές ιδέες και φαντασιώσεις για τους υπερασπιστές – ομολογητές, λαϊκούς και θεολόγους ( η ιδιότητα είναι δευτερευούσης σημασίας, εδώ μας απασχολεί η αμεσότητα της εμπειρίας). Ανέξοδες θεολογικές (;) αντιπαραθέσεις, δίχως την παραμικρή δόση αγαπητικής διάθεσης , που να μετατρέπει την όποια διαφορά σε επικοινωνιακό γεγονός, ικανό για να νιώσουμε – γνωρίσουμε (πόσο δύσκολο να αγαπήσουμε), καλύτερα τον πλησίον μας.<br /><br />Όχι άλλα τείχη ανάμεσά μας !<br /> Αυτά βλέπουν και οι εχθροί της εκκλησίας και χαίρονται, σφόδρα, σε καθημερινή πλέον βάση, γιατί η ψυχοπαθολογία των ‘’υπερασπιστών’’ βγάζει μάτια ! <br />Πολλές φορές ακούμε:<br /> «μακριά από το χώρο της εκκλησίας, για να μείνουμε ‘’φυσιολογικοί’’ και κυρίως άνθρωποι !» .<br /> Αυτά, φυσικά, και πάλι δεν μας ακουμπάνε καθόλου, γιατί επιστρατεύουμε τους αμυντικούς μας ψυχαναγκαστικούς μηχανισμούς, (θα ειπωθεί από τους ευσεβείς χριστιανούς : δε μας ενδιαφέρουν οι άθεοι και οι πλανεμένοι –δαιμονισμένοι) και αφήνουμε τον κάθε πλησίον, βορά στα δίχτυα των αιρετικών και των επιτήδειων αγυρτών, που κάνουν πολύ καλύτερα τη δουλειά τους, από τους ορθόδοξους θεολόγους και λαϊκούς! Και μάλιστα στους νέους μας…, που εδώ και πολύν καιρό αδιαφορούν για τα της Εκκλησίας και του ευαγγελικού λόγου και φυσικά… το ρίχνουν στο ποτό, τα ναρκωτικά και τη διασκέδαση !!! <br /><br />Σιγά να μην ασχοληθούν με τις διαμάχες των γραφικών - φανατικών θεολόγων και ιεραρχών !!! <br />Η νέα γενιά θέλει αγάπη και δεν την εισπράττει από κανένα <br />( …εντάξει, υπάρχουν και εξαιρέσεις, όπως ο λαμπρός Νικόλαος Μεσογαίας) πρόσωπο του εκκλησιαστικού χώρου !!! <br />Αυτά, γνωρίζουν να προσφέρουν απρόσιτες ιδέες, μονάχα, δίχως άμεσο αντίκρισμα !<br /><br /> Πότε επιτέλους θα ανανήψουμε, ώστε να καταλάβουμε πιο είναι το επείγον του πράγματος, στους μετανεωτερικούς χρόνους ;<br /><br />Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω κι εγώ, για μία ακόμη φορά, με τις εύστοχες και θεολογικές επισημάνσεις του γράφοντος !<br /><br />Υ .Γ. Θερμά θα παρακαλούσα οι ‘’αμύντορες’’ της πίστης μας να μη με χαρακτηρίσουν ελαφρά τη καρδία ‘’οικουμενιστή΄΄και ΄΄αγαπολόγο’’( άρα παπιστή), <br />γιατί δε θα το αντέξω άλλο πια (! )…και Θα πράξω το απονενοημένο ατόπημα ! <br /><br />Είναι, βλέπετε, και οι μέρες δύσκολες !!!<br /><br />Διογένης / Ε. Μ.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-5962849517337556432012-11-29T01:47:20.891+02:002012-11-29T01:47:20.891+02:00ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΧΕΣΗΣ ΑΓΑΠΗΤΙΚΗΣ !
Η τραγικότητα της πε...ΑΠΟΥΣΙΑ ΣΧΕΣΗΣ ΑΓΑΠΗΤΙΚΗΣ !<br /><br />Η τραγικότητα της περίπτωσης, κ. Νούση, έγκειται σε αυτήν ακριβώς την έλλειψη, που είναι η έκπτωση και ανυπαρξία της αγάπης. <br /> Γιατί, δεν μπορείς από την μία να διατείνεσαι πως η ορθόδοξη πίστη είναι η ενσάρκωση της άφατης αγάπης του Ιησού Χριστού, για την κάθε μια ανθρώπινη ύπαρξη, με τρόπο μοναδικό και ανεπανάληπτο και από την άλλη να καραδοκείς νυχθημερόν να εντοπίσεις την όποια θεολογική παρέκκλιση, τη στιγμή που εσύ ο ίδιος βρίσκεσαι εγκλωβισμένος σε χειρότερη πλάνη. <br /><br />Μιλώ, φυσικά, για τη συστηματική πλέον απουσία αγάπης από τους ‘’αμύντορες’’ της ορθόδοξης πίστης μας.<br /><br />Και οι αποκαλύψεις της πλάνης τους, τον τελευταίο καιρό έχουν ξεπεράσει κάθε προηγούμενο, τουλάχιστον για τους νηφάλιους παρατηρητές των εκκλησιαστικών συμβάντων, δηλαδή τους μη αφιονισμένους από ιδεοληπτικές αγκυλώσεις. <br /> Αυτήν η γλυκιά και ηδονιστική ιδεοκρατία είναι ικανή να σε οδηγήσει, ώστε να απέχεις χρόνους πολλούς από το μυστήριο της ΑΓΑΠΗΣ, που είναι και η πεμπτουσία της σχέσης ΚΤΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΑΚΤΙΣΤΟΥ.<br /><br />Αυτά, όμως, είναι πολύ ‘’ψιλά’’ θεολογικά γράμματα για τους ιδεοληπτικούς ευσεβιστές, αφού η όποια τους εκκλησιαστική παιδεία και αγαθή προαίρεση έχει στην κυριολεξία δηλητηριαστεί από το φαρμάκι της υπερασπιστικής - ομολογιακής – απολογητικής τους ‘’καθαρότητας’’.<br /><br />Ειρήσθω εν παρόδω, μου θυμίζουν την περίπτωση του διανοητή Στέλιου Ράμφου, που ενώ για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα έδειξε να βουτάει για τα καλά στα ‘’βαθιά’’ της Ορθοδοξίας και της πατερικής σκέψης, το ‘’δηλητήριο’’ της φιλοσοφικής γνωσιοθεωρίας και του μαρξιστικού υλισμού, μάλλον δε φάνηκε να το απορρίπτει ο φιλοσοφικός του νους (απουσία εμπειρίας) και έτσι επήλθε η οριστική αλλοίωση, η οποία και διαφαίνεται στην τελευταία του συγγραφή με τίτλο το ‘’Αδιανόητο Τίποτα ‘’, το οποίο ΄΄τίποτα’’ για το φιλόσοφο είναι η νοερή προσευχή της νηπτικής μας παράδοσης και κατ’ επέκταση η θέα του ακτίστου φωτός (θέωση) από το εκκλησιαστικό σώμα – η χαρακτηριστική περίπτωση των αγίων μας. (βλ. διαμάχη Βαρλαάμ και Άγίου Γρηγορίου Παλαμά)<br /><br />...ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ !<br /><br />Διογένης / Ε.Μ.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-54120636318305671092012-11-29T00:58:25.084+02:002012-11-29T00:58:25.084+02:00στον 7:41
"Σίγουρα αν ζούσες εσύ και οι ομόφρ...στον 7:41<br />"Σίγουρα αν ζούσες εσύ και οι ομόφρονές σου στην εποχή τους". μηπως θα μπορουσες να διευκρινισεις τι ακριβως ειμαι εγω και ποιοι ειναι οι ομοφρονες μου;;<br />στον 12.18<br />"Και ποιό θεολογικό -επιστημονικό λόγο εξέφρασες κ. Νούση; Κανένα". ισως ναι, απαντω. μηπως ομως εχεις αποδειξεις ή ενδειξεις οτι οι "απεναντι" εξεφρασαν τοιουτον; οσο για το αν "βαπτιζω" με τη σειρα μου, θεωρω οτι την αρχη την εχουν κανει προ πολλου αλλοι και καλο θα ναι να συνηθιζουν στα αντιποινα. αν και δε θεωρω οτι βαπτιζω. αυτοβαπτιζονται μονοι τους εκτιθεμενοι. <br />"Αν δε πονέσεις στην μετάνοια, μη ασχολείσαι με τους άλλους". κλεινεις υπεροχα. δλδ οι αλλοι που κρινουν κατ'επαγγελμα σχεδον, πονεσαν στη μετανοια;; ας σοβαρευτουμε λιγο.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-17909226402313489372012-11-29T00:18:09.012+02:002012-11-29T00:18:09.012+02:00Ο Νούσης κρίνει αυτους που κρίνουν τους αιρετικούς...Ο Νούσης κρίνει αυτους που κρίνουν τους αιρετικούς φαναριώτες κριτές και ιεροεξεταστές μας, αποφθεγγόμενος ότι δεν πρέπει να κρίνουν, έστω κι αν καταλύουν πλέον τα πάντα μέσα στην Εκκλησία. Το αν θα τους κρίνουμε, αυτό θα το κρίνουν αυτοί τους οποίους κρίνουμε, αφού ως επίσκοποι είναι άκριτοι από κοινούς θνητούς!!! Και διαμαρτύρεται: «Ούτε κουβέντα δε να γίνεται για τη νηφάλια εκφορά θεολογικού, έστω επιστημονικού σχετικού λόγου· το ενδεχόμενο να καταταγείς, μάλλον να βαπτισθείς οικουμενιστής, αιρετιστής, παπίζων, βαρλααμιστής, βαπτισματικός, φραγκολατίνος, εκδυτικισθείς, κουλτουριάρης ή απλά υδαρής περί τα πνευματικά είναι περισσότερο από δεδομένο».<br />Και ποιό θεολογικό»-επιστημονικό λόγο εξέφρασες κ. Νούση; Κανένα. Ή μάλλον: Υβρίζεις «επιστημονικά» για να δείξεις τη διαφορά σου από το χύδην όχλο! Και κατατάσσεις τους άλλους με τη σειρά σου, και τους βαπτίζεις «καθαρούς», «εκλεκτούς» «φονταμενταλιστικού νεοζηλωτικού θεολογίζοντος συρμού», υβριστές κ.λπ., και ηδονίζεσαι με τα κείμενά σου, επειδή κάποιοι τα επαίνεσαν ότι εκφράζουν καλλιεπή θεολογικό λόγο.<br />Οι άλλοι δεν πρέπει να σε κρίνουν. Εσύ, όμως, καθίστασαι κριτής τους. Δάσκαλε που δίδασκες ή, καλύτερα: Δες το κάρφος στο μάτι σου, ή το δοκάρι, βγάλτο, κι έλα ύστερα να βγάλεις και τα δικά μας καρφιά ή δοκάρια.<br />Αν δε πονέσεις στην μετάνοια, μη ασχολείσαι με τους άλλους.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-78627083372137526392012-11-28T23:09:00.099+02:002012-11-28T23:09:00.099+02:00Ο Σωτηρόπουλος παρά τα ελαττώματά του έχει διαγράψ...Ο Σωτηρόπουλος παρά τα ελαττώματά του έχει διαγράψει μια πορεία ειδικά στον τομέα του αντιαιρετικού αγώνα που δεν μπορεί να αμφισβητηθεί από κανέναν απροκατάληπτο. Γι αυτό και αποτελεί το φόβο και τον τρόμο ιδιαίτερα των χιλιαστών. Έχει δε μεταστρέψει ικανό αριθμό αιρετικών. Χώρια η συγγραφική του παραγωγή. Καλό θα ήταν ο Κ.Ν. να μιλά με μεγαλύτερο σεβασμό για το πρόσωπό του.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-59729939278955237912012-11-28T23:05:08.717+02:002012-11-28T23:05:08.717+02:00Ο προηγούμενος σχολιαστής 7.41μμ. να μας γράψει: π...Ο προηγούμενος σχολιαστής 7.41μμ. να μας γράψει: πως φέρθηκε ο Μέγας Βασίλειος στους Ομοουσιανούς, γιατί στο σύμβολο της Πίστεως δεν ονομάζεται το Άγιο Πνεύμα ως Ομοούσιο,πως αποκαλούσε ο Άγιος Κύριλλος στις επιστολές του τον Νεστόριο και ποιοι και γιατί αποκαλούσαν τον Άγιο Συμεών ως Νέο Θεολόγο όταν ζούσε. Αν καταφέρει να μας απαντήσει, ας ξαναγράψει το ευτελές και αθεολόγητα βρεφικό σχόλιό του δίπλα για να εκτεθεί ακόμα περισσότερο.<br />Ο Κ.Νούσης διδάσκει Ορθόδοξο ήθος και Πατερική εκκλησιολογία καιρό τώρα:"Ο έχων ώτα ακούέτω".<br />Ε.Β.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-20590821648494943092012-11-28T21:57:35.949+02:002012-11-28T21:57:35.949+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-50950108873639289622012-11-28T19:41:19.184+02:002012-11-28T19:41:19.184+02:00Οι πατέρες κε Νούση τους οποίους εντελώς άκριτα επ...Οι πατέρες κε Νούση τους οποίους εντελώς άκριτα επικαλείσαι για να δικαιολογήσεις τα αδικαιολόγητα ήταν αταλάντευτοι σε θέματα πίστεως και σχέσεων με τους ετεροδόξους. Σίγουρα αν ζούσες εσύ και οι ομόφρονές σου στην εποχή τους το τι θα τους σέρνατε δεν είναι δύσκολο να το φαντασθεί κανείς!Anonymousnoreply@blogger.com