tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post73593088054278016..comments2024-03-27T23:04:35.212+02:00Comments on Ιδιωτική Οδός: ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΦΟΡΙΣΜΕΝΟΥ Ν. ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΙΑΤΙΣΤΗΣ ΠΑΥΛΟpanagiotisandriopouloshttp://www.blogger.com/profile/09966994271065304598noreply@blogger.comBlogger39125tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-82579421879939800022013-09-15T16:02:00.404+03:002013-09-15T16:02:00.404+03:00Ο 10-17, έκανε μία ευγενική και εύλογη ερώτηση στο...Ο 10-17, έκανε μία ευγενική και εύλογη ερώτηση στον κ. Ανδριόπουλο, στον οποίον ανήκει το ιστολόγιο.<br />Να απαντήσει ο κ. Ανδριόπουλος, αν θέλει.<br />Ο άλλος κύριος γιατί πετάγεται στη μέση ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-42601398120413464342013-09-15T14:46:18.239+03:002013-09-15T14:46:18.239+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-75664004113599577722013-09-14T22:17:02.790+03:002013-09-14T22:17:02.790+03:00Ο κ. Σωτηρόπουλος είναι αφορισμένος.
Αλλά πώς ανέχ...Ο κ. Σωτηρόπουλος είναι αφορισμένος.<br />Αλλά πώς ανέχεστε τους άλλους αφορισμένους τους αιρετικούς παπικούς να τους λέγει ο Οικουμενικός μας Πατριάρχης "αδελφή εκκλησία";<br />Γιατί κ. Ανδριόπουλε δεν κάνετε κι ένα άρθρο για τον Οικουμενισμό του Παναγιωτάτου, εκτός από τα εγκώμια που του προσάπτετε; <br />Δεν λέω ότι είναι καλή η αποτοίχιση, αλλά είναι καλός ο Οικουμενισμός κ. Ανδριόπουλε;<br />Με αγάπη προς εσάς <br />και την ΑΘΠ τον Οικουμενικό μας Πατριάρχη κ. Βαρθολομαίο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-75962307654703821142013-09-13T18:06:21.419+03:002013-09-13T18:06:21.419+03:00με θαυμασμο παρατηρουμε την αναγκαια εμμεση αναδιπ...με θαυμασμο παρατηρουμε την αναγκαια εμμεση αναδιπλωση του Σωτηροπουλου κατα των συγχρονων εθνολατρων. ποιους να εννοει αραγε;; νομιζω ειναι αυτονοητο και προφανεστατο. το θεμα ειναι επομενως πού βρισκει πλεον ερεισμα ή δικαιωση η υπεραγαν αδικη επιθεση του κατα του Σιατιστης.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-29941432916937962302013-09-11T16:40:37.160+03:002013-09-11T16:40:37.160+03:00μια ακομα διορθωση στο σχολιο 2.10
"σε αισθητ...μια ακομα διορθωση στο σχολιο 2.10<br />"σε αισθητικο επιπεδο (και φυσικα σε προσωπικο και θεολογικο ποσως εγγιζουσα την αφεντια μου, τοσο του ιδιου οσο και εκεινου που τον σιγονταρει και τον φιλοξενει." <br />το σωστο: "σε αισθητικο επιπεδο (και φυσικα σε προσωπικο και θεολογικο ποσως εγγιζουσα την αφεντια μου), τοσο του ιδιου οσο και εκεινου που τον σιγονταρει και τον φιλοξενει."<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-23698384931973405862013-09-11T14:10:57.949+03:002013-09-11T14:10:57.949+03:00απαραιτητες διορθωσεις: καταζρωμαι της χωρου: κατα...απαραιτητες διορθωσεις: καταζρωμαι της χωρου: καταχρωμαι του χωρου(12.49)<br />ισχυει οτι ανεφερα προηγουμενως και με την αποτειχιση σου: ισχυει ο,τι ανεφερα (1.34)<br />θα ηθελα να κατακλεισω την αγονη αυτη διελκυστινδα με μια χρειωδη διευκρινιση: εδειξα υπερβολικη υπομονη και εξηντλησα καθε ιχνος ελεημονος διαθεσης εναντι του ν.π. ομως ξεχειλισε το ποτηρι με την βλακωδεστατη αμετροεπεια του, συνεχομενη και εξοργιστικη καθαρα σε αισθητικο επιπεδο (και φυσικα σε προσωπικο και θεολογικο ποσως εγγιζουσα την αφεντια μου, τοσο του ιδιου οσο και εκεινου που τον σιγονταρει και τον φιλοξενει.<br />ειναι δυστυχημα και εγκληματικη αμελεια (μαλλον οχι τοσο) που τον αφησαν να εκτιθεται και δεν προστατευουν τετοια ατομα οι "πιο συνετοι" του χωρου. τι λετε για αυτο, κ. Σηματη;; τι λες, αγαπητε παλιοφιλε Λ.Ν.; επιμενεις να καταφασκεις τετοιες αθλιοτητες και τοσουτον θλιβερους τυπους;;<br />Κ.Ν.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-25675907173635203942013-09-11T13:34:50.388+03:002013-09-11T13:34:50.388+03:00συμπληρωματικο στο ταλανα ν.π.
επειδη σιγουρα δεν ...συμπληρωματικο στο ταλανα ν.π.<br />επειδη σιγουρα δεν θα αντιληφθεις οσα περι βλασφημιας ανεφερα και θα μου πεις οτι αναφερεσαι στη φραση που ειπα περι δικαιωσης του Χριστου, προληπτικα θα σου απαντησω, γιατι ηδη με κουρασες αρκετα και σου εδωσα υπεραξια πλεοναζουσα τα μεγιστα: οταν ξαναδιαβασεις το χωριο που παραθετω και στο οποιο μιλα ο ιδιος ο Κυριος για τον εαυτο του, θα δεις οτι δεν βλασφημω ποσως στη φραση μου αυτη. αλλα δεν προτιθεμαι να κανω μαζι σου εν προκειμενω θεολογικο διαλογο, γιατι μαλλον θα ειναι ματαιοπονια. κατσε, διαβασε και ισως - επ' αυτου του χωριου και μονον - τα ξαναπουμε.<br />εν κατακλειδι μερικες συμβουλες (σιγα μην τις ακουσεις): οταν γραφεις, μη γρλαφεις με τα ποδια, διοτι ο λογος σου, περα απο γραφικος, ειναι και πεζοδρομιακος και φτηνα πεζολογικος. επισης ειναι ακρως προφορικος και δη χθαμαλοτατου επιπεδου. αυτοεκτιθεσαι. καλυτερα μεινε στην αποτειχιση σου (θα συχωρεθεις λογω ακαταλογιστου, σε διαβεβαιω) διοτι η γραφιδα σου θα σε κολασει εξαπαντος! για παραδειγμα, μολις διαβασει καποιος οσα γραφεις περι... μουτσου, αστο, δε συνεχιζω, δεν ειναι σωστο, ηδη ξεφυγα (δεν εννοω περι χυδαιολογιας και τετοια, αυτα ειναι ηθικιστικα, μακραν απ' εμου).<br />να σε καθησυχασω επισης και για τα υπονοουμενα που αφησα στο προηγουμενο σχολιο μου αναφορικα με τις καταρες σου και τις συνεπειες τους. μην ανησυχεις. δεν σε αγγιζουν. ισχυει οτι ανεφερα προηγουμενως και με την αποτειχιση σου.<br />Κ.Ν.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-91728790286027183832013-09-11T12:49:32.391+03:002013-09-11T12:49:32.391+03:00θα ηθελα και παλι να ζητησω συγγνωμη απο τον φιλο ...θα ηθελα και παλι να ζητησω συγγνωμη απο τον φιλο Παναγιωτη που καταζρωμαι της χωρου και της φιλοξενης διαθεσης του να κανω ενα μικρο αντισχολιασμο στον "δεινο εξ Αυστραλιας θεολογο" (ευελπιστω οχι μεσης εκπαιδευσης) που εγραψε και παλι ολο ταπεινωση και γλυκυτητα, ενοχλημενος απο τις δικες απλες, αληθινες, ρεαλιστικες και περιγραφικες (διο και ενοχλητικες) ανταπαντησεις μας στη δικη του απροκλητη, αλογη, φαιδρη και αηθεστατη επιθεση του επι προσωπικου καθαρα επιπεδου.<br />λεει: "Όλο αυτόν τον οχετό που ξερνά, η κατά τα άλλα "αγαπώσα" καρδιά σου, έστω εν βρασμώ και αντίπραξη στη δική μου σκόπιμη επίθεση, καθόλου δεν σε τιμά". δεν εισαι φαιδρος, ρε φιλε; δλδ εσυ να επιτιθεσαι σκοπιμως (αναιδεστατε, το παραδεχεσαι τοσο ξεδιαντροπα) και εμεις να κανουμε τον μ...; γνωθι οτι οποιος ξυνεται στην γκλιτσα του ποιμενος (εδω εμου) δερεται ανηλεως (εν προκειμενω).<br />συνεχιζεις ανοητως (ως συνηθως):"Είπες τόσα πολλά και προσέθεσες υπέραρκετά στης οργής σου την άδικη ζυγαριά". ενω τα δικα σου σε βαρος μου ηταν δικαια; τι να σου πω βρε, εισαι και μεγαλος ανθρωπος.<br />παω στο πιο γελοιο: "Ευρέθης κι' απεδείχθης ΒΛΑΣΦΗΜΟΣ". πού, ωρε ανεκδιηγητε τυπε;; στο προσωπο σου; δλδ οποιος διαφωνει με σενα και τους ομοφρονες σου (το πλειστον αφρονες οντες) ειναι βλασφημος; θεος την εχεις δει;; πραγματικα και με ολη μου την καλη διαθεση μου ερχεται η ερωτηση: πας καλα;<br />συνεχιζεις με μενος εκ του πληγωμενου σου εγωισμου (οπως και οσα εγραψες για μενα - ποσως δε σε νοιαζει ο Χριστος, για το εγω σου κοπτεσαι περικαταφανεστατως): " Λυπούμαι τη ψυχή σου τη σκοτεινιασμένη. Λυπούμαι και τα νέα παιδιά που διδάσκεις". λυπησου πρωτα τη δικη σου και, τωρα δε διορθωνεται δυστυχως, οσους μουτζαχεντιν και αθεους μαθητες εποιησας.<br />και κλεινω με το κορυφαιο σου, το πιο αθλιο, κακεντρεχες, βδελυρο και χυδαιο: "Αν και ειλικρινά δεν το εύχομαι, να είσαι σίγουρος, ύστερα από τέτοια κατάφωρη βλασφημία, μύρια τραγικά κακά έπονται στη ζωή σου, σε εκκλησιολογικό-κοινωνικό αλλά και προσωπικό επίπεδο". ψευδοπροφητη ανθρωπακο της κακιας ωρας, να γνωριζεις οτι οι αδικες καταρες, περα απο το οτι συνιστουν αμαρτια, επιστρεφουν στην κεφαλη του εκστομιζοντος.<br />οσο για προτροπες του τυπου "ανανηψον" και αλλα συναφη μπουρδολογηματα, εκει που σε παιρνει: στη γυναικα σου (αν σε παιρνει, που δε νομιζω εκει), σε τεκνα, συγγενεις, μαθητες, φιλους και οπου αλλου βρισκεις αποτειχισθεντες ή βλακευοντες που σε ανεχονται ακουοντα και (φευ! χειρον) γραφοντα.<br />Κ.Ν. <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-21615078756418383452013-09-11T08:49:32.156+03:002013-09-11T08:49:32.156+03:00 ο αποτιχισθεις πανταζης ητο μεχρι προτινος ιεροψα... ο αποτιχισθεις πανταζης ητο μεχρι προτινος ιεροψαλτης του ιερου ναου των αγιων κυριλλου και μεθοδιου μελβουρνης ενω εγνωριζε η αρχιεπισκοπη οτι ητο οπαδος του αφορισθεντος σωτηροπουλου τωρα...εχει αποτιχισθει που εκκλησιαζεται που κοινωνει ενας θεος γνωριζει ισως να πηγαινει σε σχισματικες ομαδες π. δημ. μελβουρνηAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-15134995579813562602013-09-11T06:38:22.437+03:002013-09-11T06:38:22.437+03:00@ Λ.Ν.
αναφερει: "Μετά την τελευταία σχολιογρ...@ Λ.Ν.<br />αναφερει: "Μετά την τελευταία σχολιογραφική παρέμβαση του κ.Νούση, η οποία αναφέρεται στην ταπεινότητά μου, και κυρίως εκ του τρόπου με τον οποίο αυτή είναι διατυπωμένη,θεωρώ ότι δεν υφίστανται ουσιώδεις προυποθέσεις για τυχόν διάλογο μαζί του, έστω και σε ιδιωτικό επίπεδο". θεωρω οτι και ηπιοτατα ειναι διατυπωμενη και νηφαλια και τεκμηριωμενα. οι ουσιωδεις προϋποθεσεις που λειπουν κατα την εκεινου γνωμη πολυ φοβουμαι οτι ανηκουν σε αλλα, βαθυτερα επιπεδα, πολλω δε μαλλον στην αδυναμια ικανοποιητικων απαντησεων στα απλα, αλλα τοσο σημαντικα ερωτηματα που εθεσα.<br />νομιζω οτι το προβλημα αποτυπουται κυριοτατα στην ακολουθη φραση του: "Τέλος ευχαριστώ τον ιστολόγο γιατί μου δίδει την ευκαιρία να αναπτύσσω μέσα απ το παρόν ιστολόγιο τις απόψεις μου". τελικα, αδελφε και φιλε, αν συγκαταβαινεις οχι απλα να φιλοξενεισαι απο τετοια ατομα, αλλα και να τα ευχαριστεις και απο πανω, τωοντι δεν υφισταται "λογος" διαλογου, να μην πω ουτε καν σχολιασμου εκ μερους και εμου και οσων δυνανται να σκεφτονται μη φονταμενταλιστικα, ει μη απλα ανθρωπινα, καθημερινα, ητοι περισσοτερον ορθοδοξως.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-15530121910971061212013-09-10T23:25:26.524+03:002013-09-10T23:25:26.524+03:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.nonamehttps://www.blogger.com/profile/16245820753540015962noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-2255849869684606542013-09-10T23:20:57.661+03:002013-09-10T23:20:57.661+03:00Την ώρα που γράφονται αυτά τα υπέροχα μνημεία του ...Την ώρα που γράφονται αυτά τα υπέροχα μνημεία του γραπτού λόγου, (Νούσεια και Αποτειχισμένα), και ενώ παρακολουθούμε με αγωνία την έκβαση του πολέμου Νούση - Αποτειχισμένων, οι Ισλαμιστές μουτζαχεντίν εισέβαλαν στο Χριστιανικό χωριό Μααλούλα της Συρίας, και σφάζουν, αποκεφαλίζουν, απαγάγουν, κλπ....<br />Εκεί υπάρχει και γυναικείο μοναστήρι της Αγίας Θέκλας, με ορφανοτροφείο.<br />Οποιος θεωρεί τον εαυτό του Χριστιανό ας αφήσει το ποντίκι και ας πιάσει το κομποσχοίνι για τις ψυχές αυτές.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-2145174917485850392013-09-10T21:03:59.553+03:002013-09-10T21:03:59.553+03:00Η φρενοβλάβεια του αποτειχισθέντος Πανταζή και των...Η φρενοβλάβεια του αποτειχισθέντος Πανταζή και των ομοϊδεατών του είναι ισοδύναμη με την απεραντοσύνη των ωκεανών!!!<br />Ξεκάθαρα πράγματα!!!<br />Προσοχή σε όσους τους συναναστρέφονται!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-81638229074860912282013-09-10T17:44:07.554+03:002013-09-10T17:44:07.554+03:00κρετινισμός, πενυματική μαλάκυνση, ψυχωτική σκληρυ...κρετινισμός, πενυματική μαλάκυνση, ψυχωτική σκληρυνση, νοητική και λοιπη ακαμψια, αφασια ποικιλωνυμος, αστεία και κενολόγος αμετροέπεια, ακατάσχετη αθυροστομία, ασυγχωρητος επαρχιωτισμος, απεριοριστη κωμικοτητα και απυθμενη βλακοτης, τραγελαφικες παρουσιες και συμπεριφορες, κλαυσιγελωτικά φληναφήματα και ακαταβλητη μπουρδολογια, ακαταμαχητη μωρια και ασυναγωνιστη κακεντρεχεια, αηδιαστικη ασχετοσυνη σε αισχροτατο εκρηκτικο συνδυασμο με επαρση, ηθος αθηες και παιδιαριωδης πολυεπιπεδη συμπεριφορα, αγραμματοσυνη πολυπτυχη και μηδενισμενη πνευματικοτητα, αγιομαχια, εκκλησιομαχια και πασα βλασφημια...<br />ξεχαστηκα, αφαιρεθηκα, αφεθηκα και ξεχασα στον παραπανω αισωπειο μυθο το επιμυθιο, ητοι τι δηλοι ο μυθος: ποσο μπορεις να ασχοληθεις εκτενως και σοβαρα με ατομα φαιδρα και αρρωστα, χωρις να κολλησεις τις συνωνυμες ρετσινιες και να κινησεις σχετικες υποψιες γυρω απο τον εαυτο σου;;<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-26026009084076181252013-09-10T16:11:07.256+03:002013-09-10T16:11:07.256+03:00γραφει ο φιλος (για μενα παντα) Λ.Ν. στο γνωστο βο...γραφει ο φιλος (για μενα παντα) Λ.Ν. στο γνωστο βοθρολογιο:"Το γεγονός ότι πρόκειται εντός των ημερών να επικοινωνήσω από τηλεφώνου με το συνοικότροφο επί τριετία και παλαιό φίλο κ.Κώστα Νούση κάθε άλλο παρά σημαίνει ότι ασπάζομαι τις απόψεις του. Ίσα-ίσα συμβαίνει το αντίθετο. Κάτι τέτοιο και τυφλώ δήλον ,για όσους, εννοείται, παρακολουθούν επισταμένως την αρθρογραφία εκείνου και εμού. 'Αλλωστε ο υποφαινόμενος ΕΠΩΝΥΜΩΣ, υπερασπίστηκα, υπερασπίζομαι και, αν θέλει ο Θεός, θα υπερασπίζομαι και στο μέλλον το δίκαιο του κ.Σωτηρόπουλου γιατί πιστεύω ακραδάντως σε αυτό.<br />Θεώρησα προτιμότερο και λυσιτελέστερο να διαλεχθώ κατ αρχήν ιδιωτικώς και όχι δημοσίως με τον κ.Νούση. Αυτή τη γνώμη έχω και αυτό πρόκειται να κάνω.<br />Λ.Ν."<br />θα ηθελα να παρακαλεσω τον παλιοφιλο και ωραιο τυπο (εξ οσων αναμιμνησκομαι περι εκεινου) Λ.Ν., πριν διαλεχθουμε, να μου απαντησει σε μερικα ερωτηματα: οι περιπτωσεις Οδ.Τσ. και Ν.Π. (αναφερομενες δειγματικως) εμπιπτουν σε ψυχοπαθολογικη κατηγορια ή οχι; θελω την ιατρικη του γνωμη.<br />μια ακομα ερωτηση: αν δεν συμβαινει αυτο, εχουμε ξεκαθαρη περιπτωση συκοφαντων (εξειδικευω στον οδ.τσ. δι' ον μιλησα επανειλημμενως) και βωμολοχων υβριστων; αν αυτοι οι ανθρωποι δεν ειναι πλανεμενοι πνευματικως, τοτε πώς θα τους χαρακτηριζε θεολογικώς, ιατρικως ή και απλα ανθρωπινως και κοινωνικως;;<br />αν εχουν προβλημα, τοτε πώς καταδεχεται να φιλοξενουνται κειμενα του σε τετοιους ιστοχωρους;; δεν φοβαται τον συνεπομενο κακοχαρακτηρισμο και του ιδιου;;<br />αν, φιλε μου, δεν μου απαντησεις επαρκως στα αυτονοητα αυτα ερωτηματα και στις ευλογες τουτες αποριες μου, μην μπαινεις στον ματαιο κοπο να μου τηλεφωνησεις.<br />φιλικα και αδελφικα<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-43258152679743305262013-09-10T16:01:04.983+03:002013-09-10T16:01:04.983+03:00μια διορθωση στο σχολιο μου (3,54): αντι πνευματικ...μια διορθωση στο σχολιο μου (3,54): αντι πνευματικο οφελος, επαγγελματικο.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-2161279992429627452013-09-10T15:58:56.464+03:002013-09-10T15:58:56.464+03:00μια διορθωση στα παραπανω: μεθ΄ εαυτου.
επισης σε ...μια διορθωση στα παραπανω: μεθ΄ εαυτου.<br />επισης σε σχολιο ανωνυμου ανοητου χαιρεκακου υβριστου περι του απαρεμφατου απολεσαι: μη χαιρεσαι. αυτο ειναι το σωστο. μη βιαζεσαι να λασπολογησεις και λοιδορησεις πανω σε υποτιθεμενα γραμματικα σφαλματα μου. εκτος αν αυτο δειχνει οτι σου τελειωσαν τα επιχειρηματα και χτυπας κατω απο τη μεση. αλλα χτυπα ευστοχα, ευλογημενε, γιατι ξεφτιλιζεσαι τζαμπα.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-32977304676842609142013-09-10T15:54:14.518+03:002013-09-10T15:54:14.518+03:00@12.50
"Στο μόνο σημείο που εμφανίζεται μία μ...@12.50<br />"Στο μόνο σημείο που εμφανίζεται μία μικρή έλειψη, είναι η άποψη και η στάση του έναντι των Οργανώσεων, υπό το πρίσμα βέβαια της όποιας προσφοράς προς αυτόν (ιδιαίτερα του ΣΩΤΗΡΟΣ), κατά τα έτη των φοιτητικών σπουδών του, ή ακόμη και σήμερα, ενδεχομένως στον επαγγελματικό τομέα": δεν θεωρω οτι αδικω καπου τις οργανωσεις. απλα ευκαιρως ακαιρως επισημαινω τον δυτικισμο τους, τον ευσεβισμο τους και αλλα αμαρτηματα τους, οπως το εκανα και φιλοξενουμενος ως φοιτητης σε οικημα τους (οχι δωρεαν, εννοειται). σημερα δεν εχω ουτε ειχα ποτε υπ' εκεινων πνευματικο οφελος. δοξα τω Θεω, διωρισθην εκπαιδευτικος εδω και χρονια. αν βεβαια εννοειτε κατι αλλο και δεν το πιανω, διευκρινιστε μου να σας το απαντησω<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-9845236924292487252013-09-10T15:49:01.305+03:002013-09-10T15:49:01.305+03:00μερικες φορες μαχεσαι εις εαυτον και μετ' εαυτ...μερικες φορες μαχεσαι εις εαυτον και μετ' εαυτου αναμεσα στην αποφυγη της υβρης και της κατακρισης απο τη μια και απο την αλλη της καταδικης και κατακεραυνωσης της ανοησιας. με νικησε το δευτερο και συνεχιζω με ενα μυθο του Αισωπου: ανθρωπος τις νηπιαζων ταις φρεσι (εκ πλανης ή εξ ετερας τινος αιτίας;;) καταφερεται κατ' αδελφου γεμων συμπτωματων παρανοιας (σχεδον κλινικη περιπτωση), βωμολοχοε, απυλωτος δι΄ οζουσας γραφιδος, εμετικος, βλακοφρων εως αφρων, βεβλαμμενος πολυμερως, σολοικιζων πολυτροπως, βαρβαριζων χονδροειδως, φαιδροτατος εν τη συνθηματολογικη του "επιχειρηματολογια" (μαλλον προχειρολογια ή αχυρολογια), καραμπινατος ψυχωτικος, φερων μεθ' εαυτου πασαν κακοτητα και εμπαθεια, ηλθε καταλυσαι εις συνασθενη ομοφρονα και ισοαστασιο ταις παθεσι και τη πολυτροπω αλογια αυτων. ημεις δε ενεοι θαυμαζομεν περι του καταντηματος των εκπροσωπων της υπερορθοδοξιας.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-74265333074852820722013-09-10T14:16:12.803+03:002013-09-10T14:16:12.803+03:00Κώστα Νούση, το ότι γράφεις το "απωλέσαι"...Κώστα Νούση, το ότι γράφεις το "απωλέσαι" ανορθόγραφα δεν είναι λάθος προεφηβικής ηλικίας;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-67373988833969003442013-09-10T12:50:37.540+03:002013-09-10T12:50:37.540+03:00 kalon einai pantazis na koitaxi ton eayton toy k... kalon einai pantazis na koitaxi ton eayton toy kai ton 2on gamon toy .... Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-79791908396482874192013-09-10T12:50:37.175+03:002013-09-10T12:50:37.175+03:00Ολοι οι αναγνώστες της Ιδιωτικής Οδού έχουν από πο...Ολοι οι αναγνώστες της Ιδιωτικής Οδού έχουν από πολύ καιρό αντιληφθεί το πνευματικό επίπεδο, την υψηλή μόρφωση και την εν γένει ευγενή ψυχική συγκρότηση του κ. Νούση. Ακόμη και όταν γίνεται "σκληρός" μερικές φορές, αυτό οφείλεται στην υπερβολή κακίας που εκτοξεύεται κατά του προσώπου του, πράγμα που είναι δύσκολα αντιμετωπίσιμο ανθρωπίνως.<br />Στο μόνο σημείο που εμφανίζεται μία μικρή έλειψη, είναι η άποψη και η στάση του έναντι των Οργανώσεων, υπό το πρίσμα βέβαια της όποιας προσφοράς προς αυτόν (ιδιαίτερα του ΣΩΤΗΡΟΣ), κατά τα έτη των φοιτητικών σπουδών του, ή ακόμη και σήμερα, ενδεχομένως στον επαγγελματικό τομέα.<br />Πρέπει να τονισθεί βεβαίως ότι αν υφίσταται κάτι τέτοιο, είναι απολύτως θετικό και θεμιτό, και καθόλου κατηγορητέο.<br />Μία επόμενη ανάρτηση σχετική με αυτό το θέμα θα ήταν απολύτως διαφωτιστική, για όλους εμάς που αγαπούμε και θαυμάζουμε τον κ. Νουση, για τον εύστοχο λόγο του και τις ποικίλες αρετές του.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-67634293150172649212013-09-10T05:02:22.259+03:002013-09-10T05:02:22.259+03:00μας ηρθε και η "απαντηση" του "δειν...μας ηρθε και η "απαντηση" του "δεινου θεολογου" εξ Αυστραλιας ν.π.<br />με δυο - φλυαρια για την περιπτωση του - λογια: παραληρημα, κρεσεντο ψυχοπαθολογιας, γελοιογραφικη "θεολογικη" (και οχι μονο) παρακρουση, φιλοσοφιας (ουχι ανευ του θουκυδιδειου επιρρηματικου σχολιασμου)το αναγνωσμα, επίπεδο γραφης προεφηβικης ηλικιας, φαιδρολογημα ακατασχετης βωμολοχιας, αχαρακτηριστο, ακαταχωρητο και αταξινομητο εξ εποψεως μορφης και περιεχομενου, αυτοευτελιστικη (και ουχι μονο) αποκαλυψη του βαθεος "πνευματικου" μεγαλειου ενιων αποτειχισθεντων, καραγκιοζιλικι ανεπιδεκτο σοβαρου σχολιασμου, αποριας γεννητικο περι της θεολογικης και παιδαγωγικης ταυτοτητας και επαρκειας του εν λογω "κυριου": μωραινει ομως Κυριος ον βουλεται απολεσαι. <br />δεν το βλεπουμε εξαλλου τοσο καιρο να συμβαινει οχι μοναχα με τη γραφικη γραφιδα του ν.π., αλλα και με οσους συναγελαζεται στο παρασυναγωγικο συναφι των σχιζοειδων σχισματικων;<br />Κ.Ν.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-17543372884891633442013-09-08T18:17:49.075+03:002013-09-08T18:17:49.075+03:00''ΟΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΩΦΕΛΟΥΝ
...ΚΑΙ ΜΑΛΛΟ...''ΟΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΩΦΕΛΟΥΝ <br />...ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ''<br /><br />...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ(2)<br /><br />Εάν οι άνθρωποι αυτοί ψυθίριζαν, έστω και δειλά, στον εν λόγω θεολόγο την πραγματική αλήθεια, που είναι η μετάνοια και η συνδιαλλαγή, τότε τα πράγματα δεν θα είχαν οδηγηθεί σ' αυτό το τραγικό αδιέξοδο! Δεν θέλω να απαλλάξω τον θεολόγο από τις τεράστιες ευθύνες που τον βαραίνουν, γιατί εδώ και πολλά χρόνια δεν έχει κάνει την παραμικρή κίνηση – άνοιγμα προς την Εκκλησία και τα συνοδικά της όργανα, αλλά πιστεύω, ακραδάντως, πως τεράστιο μερίδιο ευθύνης κουβαλάνε και οι επίσης αδιάλλακτοι, αμετανόητοι και σκληροτράχηλοι οπαδοί του.<br /><br />Για το τέλος σταχυολογώ ορισμένα βιβλικο- πατερικά άνθη με την ελπίδα να μιλήσουν αυτά, έστω και σε ελάχιστο βαθμό, στις ψυχές των πνευματικά ταλαιπωρημένων αδελφών μας!<br /><br />ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΗΣ ΛΟΥΚΑΣ:’’τι βλέπεις το κάρφος το εν τω οφθαλμώ του αδελφού σου,την δε εν τω σω οφθαλμώ δοκόν ου κατανοείς;’’<br /><br />ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΗΣ:’’Περιπάτει εν οδοίς καρδίας σου άμωμος, και γνώθι σαυτόν,ότι εν πάσι τούτοις άξει σε ο Θεός εις κρίσιν’’<br /><br />ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ:’’ συ τις ο κρίνων αλλότριον οικέτην; τω ιδίω κυρίω στήκει ή πίπτει• σταθήσεται δε• δυνατός γαρ εστίν ο Θεός στήσαι αυτόν’’<br /><br />ΆΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΘΕΟΛΟΓΟΣ:’’ερεύνα σαυτόν πλείον, ή τα των πέλας. Τω μεν γαρ αυτός κερδανείς, τω δ’ οι πέλας. Γνώθι σεαυτόν, άριστε,πόθεν και όστις ετύχθης. Ρεία κεν ώδε τύχης κάλλεος αρχετύπου.<br /><br />ΜΕΓΑΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ:’’Η ακριβής σαυτού κατανόησις αυτάρκη σοι παρέχει χειραγωγίαν προς την έννοιαν του Θεού. Μεμνημένος της φύσεως, ουκ επαρθήση ποτέ• μεμνήση δε εαυτού,εάν προσέχης σαυτόν. Έπαθες, άνθρωπε, ο εγκαλείς και ΤΟ ΜΕΝ ΑΛΛΟΤΡΙΟΝ ΚΑΚΟΝ ΕΠΙΜΕΛΩΣ ΒΛΕΠΕΙΣ, ΤΟ ΔΕ ΣΑΥΤΟΥ ΑΙΣΧΡΟΝ ΟΥΔΑΜΟΥ ΤΙΘΕΙΣ. Τω όντι γαρ έοικε πάντων είναι χαλεπώτατον εαυτόν επιγνώναι. Ου γαρ μόνος οφθαλμός τα έξω βλέπων εφ’ εαυτόν ου κέχρηται τω οράν, αλλά και αυτός ημών ο νους,οξέως το αλλότριον αμάρτημα καταβλέπων, ΒΡΑΔΥΣ ΕΣΤΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΩΝ ΟΙΚΕΙΩΝ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΩΝ ΕΠΙΓΝΩΣΙΝ’’<br /><br />Τα λόγια του αγίου είναι πραγματικός καταπέλτης!<br /><br />Και από τον ΜΕΓΑ ΑΓΑΠΟΛΟΓΟ – ΑΡΑΓΕ ΚΑΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ (;;;) - ΆΓΙΟ ΜΑΞΙΜΟ: ’’Ουκ έστι πόνος ψυχής βαρύτερος συκοφαντίας, καν τε εις πίστιν, καν τε εις βίον τις συκοφαντείται, και ουδείς ταύτης καταφρονείν δύναται, ει μη μόνος ο Θεός αποβλεπόμενος, ως η Σωσάννα, τον μόνον δυνάμενον και εξ’ αναγκών ρύσασθαι, ώσπερ κακείνην, και τους ανθρώπους πλήροφορείσαι, ως και περί εκείνης, και την ψυχήν τη ελπίδι παραμηθήσασθαι’’(από τα Κεφάλαια Περί Αγάπης)<br /><br />Και ένα τελευταίο αποκαλυπτικό από τον ίδιο Άγιο:’’οι μόνον τω ρητώ της αγίας Γραφής παρακαθήμενοι και τη σωματική του νόμου λατρεία θεωρούντες της ψυχής το αξίωμα, ΨΕΚΤΩΣ ΠΟΙΟΥΣΙΝ ΕΑΥΤΟΙΣ ΣΑΡΚΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟΝ’’,δηλαδή με άλλα λόγια πιο απλά, όσοι είναι προσκολλημένοι στο γράμμα της Γραφής μόνο και αφιερώνουν τα ψυχικά αξιώματα στη σωματική και νομική λατρεία, πραγματώνουν μέσα τους τον Λόγο με τρόπο αξιοκατάκριτο!!!<br /><br />Οι άγιοι ξέρουν να λένε τα πράγματα με τ’ όνομά τους! Ξεκάθαρες κουβέντες, που δεν αφήνουν σημεία παρανόησης, εκτός και αν έχουμε κατακυριευτεί από έναν άρρωστο και ανεξέλεγκτο εγωϊσμό.<br /><br />Υ.Γ. Καλά, νομίζω πως η εικαστική παρέμβαση του αγαπητού ιστολόγου είναι όλα τα λεφτά! Μόνο που διαπιστώνει κανείς εντονότατες καντιωτικές επιδράσεις!!!<br /> <br />Λέτε από τις εικόνες και μόνο να συντελεστεί το ΠΟΘΟΥΜΕΝΟ;<br /> <br />ΜΑΚΑΡΙ,…ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ!<br /><br />ΔΙΟΓΕΝΗΣ(Ε.Μ.)<br /><br /><br /><br /><br />ΔΙΟΓΕΝΗΣ(Ε.Μ.)noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-88132324368958530282013-09-08T18:11:57.177+03:002013-09-08T18:11:57.177+03:00''ΟΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΩΦΕΛΟΥΝ
...ΚΑΙ ΜΑΛΛΟ...''ΟΙ ΑΥΛΟΚΟΛΑΚΕΣ ΔΕΝ ΩΦΕΛΟΥΝ <br />...ΚΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΒΛΑΠΤΟΥΝ''<br /><br />Τελικά και να θέλεις να μετανοήσεις με την προοπτική ν' αγιάσεις δεν μπορείς, γιατί κάποιοι άνθρωποι σου δημιουργούν ισχυρά προσκόμματα είτε ηθελημένα είτε αθέλητα, για λόγους που πολλές φορές κι εσύ ο ίδιος αδυνατείς να καταλάβεις.<br />Βέβαια,όταν κάποια στιγμή αντιληφθείς πως τα πράγματα έχουν πάρει λάθος πορεία, μπορεί και να είναι αργά, γιατί το κακό θα έχει συντελεστεί.<br /><br />Κάτι ανάλογο πιστεύω πως συμβαίνει και με την περίπτωση του κ. Σωτηρόπουλου και των ομοϊδεατών του, που έχουν πάρει εργολαβία, στην κυριολεξία, τη σωτηρία όλων των ανθρώπων και την ‘’προστασία’’ τους από το αναρίθμητο πλήθος των ''αιρετικών'', που τους πολιορκεί καθημερινά και τους ''μολύνει'' σε εικοσιτετράωρη βάση, δίχως σταματημό!<br /><br />Οι θλιβεροί αυτοί αυλοκόλακες δεν σταματούν ολημερίς να πλέκουν φαντασιακά εγκώμια στους ’’ πνευματικούς’’ τους πατέρες, που ορισμένες φορές, μάλιστα, ξεπερνούν κι αυτά τα όρια της γελοιότητας. Ακόμη, πολλές φορές ο υπέρμετρος ενθουσιασμός αυτών των αφελών(;) και αγελαίων οπαδών, με αυτοματικό τρόπο ''αγιοποιεί'' πολλούς από αυτούς, χωρίς καν την ύπαρξη στοιχειωδών αγιολογικών κριτηρίων (όπως είναι η ταπείνωση!).Και τότε αναρωτιέσαι πόσο επικίνδυνο παιχνίδι είναι αυτό της αποδοχής και των αδιάκριτων επαίνων.<br /><br />Φέρνεις στο μυαλό σου και τις συγκλονιστικές περιπτώσεις των αγίων, που έτρεχαν να κρυφτούν όταν οσμίζονταν κοσμικούς επαίνους, αναγνωρίσεις και μεγαλεία και με βεβαιότητα πλέον μπορείς να ψελλίσεις τα αυτονόητα: σ’ αυτές τις ιδιόμορφες εκκλησιαστικές καταστάσεις κάτι δεν πηγαίνει καλά• και το σπουδαιότερο, πως τέτοιες πρακτικές είναι ξένες με το πνεύμα του ευαγγελίου μας και της αυθεντικής ασκητικής ζωής των αγίων μας!<br /><br />Από την άλλη, έχοντας κάποιες στοιχειώδεις γνώσεις κοινωνιολογίας της θρησκείας ή καλύτερα των θρησκευτικών αιρέσεων, που επισημαίνουν και καταγράφουν τα κύρια χαρακτηριστικά μίας σέκτας - προσκόλληση σε έναν αρχηγό, θεοποίησή του και προστασία, όταν αυτός απειληθεί από εχθρούς (πραγματικούς ή φαντασιακούς) με μηχανισμούς επιθετικούς και άκρως αντιδημοκρατικούς - καταλαβαίνεις, πλέον, με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, ότι όλα αυτά τα ανησυχητικά φαινόμενα λαμβάνουν χώρα σε πολλά θρησκευτικά περιβάλλοντα και οι αλλοπρόσαλλες αυτές συμπεριφορές κοσμούν πολλά ''πνευματικά αναστήματα'' και γίνονται αυτές οι στάσεις αιτία για τη γέννηση πολλών παθών, ταραχών και σχισμάτων, με αποκορύφωμα ορισμένες φορές τις τραγικές αποτειχίσεις.<br /><br />...ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ(1)<br /><br />από Διογένη(Ε.Μ.)<br />ΔΙΟΓΕΝΗΣ(Ε.Μ.)noreply@blogger.com