tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post6833791870680119431..comments2024-03-29T13:31:56.181+02:00Comments on Ιδιωτική Οδός: ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΓΙΟΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΤΟΥ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΝ ΑΥΤΩpanagiotisandriopouloshttp://www.blogger.com/profile/09966994271065304598noreply@blogger.comBlogger29125tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-24855402038433326032013-10-08T21:51:04.870+03:002013-10-08T21:51:04.870+03:00Έτσι ακριβώς είναι!
Ευτυχώς που τολμάει ο κ.Νούσης...Έτσι ακριβώς είναι!<br />Ευτυχώς που τολμάει ο κ.Νούσης και τα γράφει όλα 'εξω από τα δόντια'!<br />Βρήκαν οι ψυχάκιες τον μπελά τους!!!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-38926810023421453112013-10-08T12:15:24.286+03:002013-10-08T12:15:24.286+03:00στο σχολιο μου 8.54 μια διορθωση: αντι "δεν ε...στο σχολιο μου 8.54 μια διορθωση: αντι "δεν ειναι αξιοι να φερουν οτι αυτο το στοιχειωδες ονομα του ανθρωπου" το ορθο: "δεν ειναι αξιοι να φερουν ουτε αυτο το στοιχειωδες ονομα του ανθρωπου".<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-78309159595570763102013-10-08T11:34:45.625+03:002013-10-08T11:34:45.625+03:00Όσα και να τους πεις κ. Νούση είναι πολύ λίγα!!!
...Όσα και να τους πεις κ. Νούση είναι πολύ λίγα!!!<br /><br />Η ψυχοπαθολογία τους είναι η πρώτη τους φύση!!!!!!!!!!!<br /><br />Και πάλι μπράβο που τολμάς και γράφεις,χωρίς να<br />υπολογίζεις το οποιοδήποτε κόστος!!!<br /><br />ΤΟ ΛΕΕΙ Η ΚΑΡΔΙΑ ΣΟΥ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΤΙΜΙΟΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΠΟΝΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΓΙ' ΑΥΤΌ ΚΑΙ ΑΓΑΝΑΚΤΕΙΣ - ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ - ΜΕ ΤΙΣ ΚΡΑΥΓΑΛΕΕΣ ΑΥΤΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ!!!<br /><br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-39038814751555184472013-10-08T08:54:23.549+03:002013-10-08T08:54:23.549+03:00ποτε δεν κατηγορησα την πατερικη παραδοση οτι με σ...ποτε δεν κατηγορησα την πατερικη παραδοση οτι με συκοφαντησε επι του συγκεκριμενου προσωπικου, ως ετεροι "συγγενεις" τους ιστολογοι. ζητησα ομως τον συγκεκριμενο διαχωρισμο της θεσης τους για ενα τοσο απλο ζητημα, οπως ειναι η διαψευση μιας συκοφαντιας για τρεις κυριως λογους: αφενος για να αποδειξουν εν τοις πραγμασι το δικο τους απλο και κοινο ανθρωπινο ηθος, το οποιο ειναι πολυ υποδεεστερο του χριστιανικου, του οποιου φορεις διατεινονται πως ειναι. αν επομενως δεν διαθετουν το στοιχειωδες, τοτε δεν μπορουν να μας εμπαιζουν με τις διακηρυξεις υπαρξης του τελευταιου. αν επισης δεν μας αποδειξουν οτι εχουν μια κοινη βαση ηθικης, τοτε δεν μπορουμε να διαλεχθουμε καν με τετοια ατομα. τελος, ετσι θα αρχισουν να διαισθανονται την "πλανη" των συναποτειχισμενων αδελφων τους και απο ενα ασχετο φαινομενικα γεγονος θα αρχισει να ξετυλιγεται το νημα της κρυμμενης δυσειδους πραγματικοτητας αυτων των υπερορθοδοξων, που σε πλειστα οσα σημεια δεν ειναι αξιοι να φερουν οτι αυτο το στοιχειωδες ονομα του ανθρωπου. ετσι οχι απλα θα διαχωρισουν τη θεση τους απο εκεινους, αν ειναι τιμιοι, αλλα και πιθανοτατα θα ρχισουν να προβληματιζονται μηπως θα επρεπε να αρχισουν να διαχωριζουν τη θεση τους απο την πλανη της αποτειχισης, που ειναι και το ζητουμενο. <br />να το πω με αλλα απλα λογια: αν ενας ειναι τοσο εμπαθης και στοιχειωδως ανηθικος σε τοσο απλα ζητηματα - μιλαμε για μια απλη και ακοπη και ανωδυνη διαψευση μιας συκοφαντιας, η οποια δια του Λ.Ν. ηδη απεδειχθη και απεκαλυφθη - τοτε εξαπαντος δεν μπορει να μας μιλαει για οικουμενιστικες πλανες και αιρεσεις, οντας ο ιδιος ο ορισμος της καραμπινατης πλανης, κατι που αποδεικνυει αλλωστε καθημερινα και με το αηθες ηθος του των υβρεων, των προπηλακισμων και των βωμολοχιων του. και εννοειται πως οσοι συνηγορουν εμμεσα σε αυτα δια της οποιας συμμετοχης τους σε αυτα τα ιστολογια, εχουν και αυτοι και προβλημα και συνευθυνη. για μενα αυτα ειναι τοσο προδηλα και αυτονοητα. γιατι οχι και για τους αλλους ;<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-58366232068804725422013-10-07T22:44:53.798+03:002013-10-07T22:44:53.798+03:00Ευχαριστώ συνάδελφε Κώστα για την άμεση απάντηση.
...Ευχαριστώ συνάδελφε Κώστα για την άμεση απάντηση.<br />Ως προς εκείνα που έγραψε ο Ανώνυμος 9:08. Συμφωνώ μαζί του. Η Πατερική Παράδοση δεν υπήρχε όταν διατυπώθηκε η κατηγορία εναντίον σου, Κώστα από τον λεγάμενο. Γιατί απαιτείς και από αυτούς την διάψευση, τη στιγμή που διαχώρισαν τη θέση τους μαζί του; Είναι υποχρεωμένοι να διαψεύδουν κάθε τι που ο λεγάμενος γράφει;<br />Γ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-13633705454180328142013-10-07T21:08:08.141+03:002013-10-07T21:08:08.141+03:00Ποια επιτέλους είναι τα κείμενα που μιλάνε για χρη...Ποια επιτέλους είναι τα κείμενα που μιλάνε για χρηματισμό;<br />Η πατερική παράδοση δεν εκδιδόταν πριν τρία χρόνια.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-50910818941026385872013-10-07T20:02:37.777+03:002013-10-07T20:02:37.777+03:00@ Λ.Ν.
σε αντιθεση με την "πατερικη παραδοση&...@ Λ.Ν.<br />σε αντιθεση με την "πατερικη παραδοση" και προς τιμην του ο κ. Λ.Ν. εσπευσε προ ολιγου να διαψευσει τις συκοφαντικες φημες ενιων αποτειχισμενων σε βαρος μου στο αμεσως προαναφερθεν ιστολογιο. περιμενω και απο τους ιστολογους την αμεση αποκατασταση της αληθειας και το ξεκαθαρισμα της θεσης τους, διοτι θεωρω οτι δεν ειναι δα και τοσο δυσκολη η επικοινωνια τους με τους ετερους δυσσεβεις και δυσωνυμους καππαδοκες της αποτειχισης.<br />ωστοσο θα ηθελα να προβω και σε εναν μικρο σχολιασμο της απαντησης του παλιου φιλου (για μενα δεν αλλαξαν τα συναισθηματα, οπως μαλλον επισυνεβη απο την εκεινου πλευρα) και εν Χω αδελφου κ. Λ.Ν.<br />αναφερει ο κ. Λ. οτι προεβη στη συγκεκριμενη διαψευση "κατα συνειδησιακο χρεος". θα προτιμουσα εν προκειμενω να καταγραψει, πολλω δε μαλλον να το διεπραξε, κατα αγαπητικον και φιλικον χρεος.<br />συνεχιζει και λεει: "Από κει και πέρα, δηλώνω για μία ακόμη φορά, ότι δεν προτίθεμαι επ ουδενί να διαλεχθώ είτε δημοσίως είτε ιδιωτικώς με τον κ.Νούση, απ τον οποίο με χωρίζει άβυσσος ιδεολογικών διαφορών". αν και η αποφυγη του διαλογου ειναι φυσει προβληματικη, μπορω εν μερει να κατανοησω το "δημοσιως". το αλλο δεν το "συγχωρω" ευκολα, διοτι ιδιωτικως, περα απο τις οποιες διαφορες τους, συνδιαλεγονται και οι αθεοι και οι αλλοθρησκοι και οι πασης φυσεως αμαρτωλοι. επειτα αυτο το "αβυσσος ιδεολογικων διαφορων" με ξενιζει, διοτι, ακομη και αν υφιστανται αυτες, εξομαλυνονται και υπερβαινονται απο τον χαρισματικο νομο της εν Κυριω αγαπης και φιλαδελφιας. το θεμα ομως ειναι, υπαρχει αυτη ή μονο ειμαστε αρθρα και λογια να αγαπιομαστε, κατα το κοινως ρηθεν;; και αυτη η παρατηρηση δεν παει μονο στον κ. Νανη. δεν κατανοω επισης τι ιδεολογικες διαφορες και δη αβυσσαλεες μπορει να εχουν οι χριστιανοι μεταξυ τους. εκτος και αν ιδεολογικοποιησαν ηδη το εκκλησιαστικο γεγονος κατα τα μετρα του εκαστος (η φραση γιανναρικη για οσους θελουν να μου την πουν). επισης δεν καταλαβαινω γιατι θα μπορουσε να εχουν ιδεολογικες διαφορες οι χριστιανοι, εφοσον τις οποιες ιδεολογιες θα επρεπε να αντικαθιστα και να επικυριαρχει η πιστη στον Χριστο, που ειναι πανω απο κτιστα ιδεολογηματα και προπαντος βιωμα. ΒΙΩΜΑ. αλλα αυτα πια φαινεται να ναι ψιλα γραμματα για τους πιο πολλους...<br />και, αυτοεκτιθεμενος πως, κλεινει: "αυτονόητο επίσης τυγχάνει, ότι η επιλογή των ιστολογίων στα οποία αρθρογραφώ και καταθέτω τις απόψεις μου, αφορά τον υποφαινόμενο και ουδένα έτερο". αυτονοητο εξαπαντος τυγχανει το προαναφερθεν, διο και περιττον, και κατα τους νομους της στοιχειωδους δημοκρατικοτητος και αυτους της αρρητης θειας χορηγηθεισης ελευθεριας. αυτονοητο ωστοσο τυγχανει οτι οι επιλογες μας ειναι de facto και αυτοδικαίως και κατ΄ αυτοματικόν και συνειρμικόν τρόπον προβλητικες αποψεων, ψυχισμων, διαθεσεων, νοοτροπιων, στασεων ζωης, εν ολιγοις χαρακτηρολογικες. με τον τροπο επομενως που τιθεται απο τον κ. Νανη εξαπαντος δεν αφορα επ' ουδενι τον γραφοντα. παρα ταυτα, ομως, με προλαμβανει και με προλαβαινει σε αυτο που θα του ελεγα και ο ιδιος: οτι δλδ δεν θα μπορουσα να διαλεχθω σε καμια περιπτωση με εναν οποιονδηποτε "μεταλλαγμενο" χριστιανο και πολυ περισσοτερο φιλο, τουλαχιστον απο εκεινον που εγω γνωρισα στο παρελθον. εκτος και αν μου αποδειξει εν τοις πραγμασιν το αντιθετο, αρχης γενομενης απο μια απλουστατη, συμβολικη, ευκολοτατη και λυτρωτικη κινηση για εκεινον και τον καθε χριστιανο: να μην ξαναδιαβασει, πολλω δε μαλλον να μην ξαναγραψει σε καφρολογια...<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-70868997387358761952013-10-07T19:44:36.753+03:002013-10-07T19:44:36.753+03:00http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/10/blog-p...http://paterikiparadosi.blogspot.gr/2013/10/blog-post_5.html#comment-form<br />Ο συμφοιτητής σας κύριε Νούση διέψευσε τα περί χρηματισμού σας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-53759986358595095812013-10-07T19:04:55.072+03:002013-10-07T19:04:55.072+03:00αναφορικα με τον Ιερομαρτυρα και οσα εγραψα τελευτ...αναφορικα με τον Ιερομαρτυρα και οσα εγραψα τελευταια, η συνειδηση μου αμφιταλαντευεται αναμεσα στον ελεγχο της ορθοτητας ή μη της συγκεκριμενης αποφασης μου. απο τη μια δλδ αισθανομαι οτι επραξα κατ΄ ελαχιστον το χρεος μου απεναντι στην Εκκλησια, τη θεολογικη αληθεια και τον Αγιο και απο την αλλη ενοχικως εξαιτιας του οτι εγινα αφορμη να ανοιξουν το απυλωτο και βορβορωδες στομα τους και να καθυβρισουν εκ νεου τον Αγιο οι εν λογω αγιομαχοι, οπως διαβασα και πριν απο λιγο σε αναρτηση τους. σε αυτην μαλιστα για μια ακομη φορα αυτοαποκαλυπτουν τις τραγικες τους φιγουρες μεσα απο τις αντιφασεις τους. κατηγορουν δλδ τον αγιο και λενε επι λεξει: "Λεγεται οτι σαν χαρακτηρας ηταν ευεξαπτος, βλοσυρος και θυμωδης.Ετσι ηταν οι Αγιοι; " ποιοι μιλανε πραγματικα! αυτη λοιπον την ερωτηση επιστρεφω στους συγχρονους αυτους "αγιους" που ανελαβαν να καθαρισουν την "οικουμενιστικη" Εκκλησια μας...<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-20384591095839469692013-10-07T18:45:41.333+03:002013-10-07T18:45:41.333+03:00@5.49
με ματιαξες και λαθεψα και πάλι... στη φραση...@5.49<br />με ματιαξες και λαθεψα και πάλι... στη φραση "η απαιτηση μου για δημοσιευση του σχολιου μου και η υπ' αυτων διαψευση της συκοφαντιας τους εις βαρος μου" διαβασε ορθοτερα "η απαιτηση μου για δημοσιευση του σχολιου μου και για την υπ' αυτων διαψευση της συκοφαντιας τους εις βαρος μου".<br />οσον δε αφορα στους συντοπιτες μου και οποιους αλλους διαφερουν αρκετα απο τους αχαρακτηριστους και αμετανοητους αποτειχισμενους, περα απο το οτι εξαπαντος δεν ειμαι τοσο ανοητος να τους βαζω στο ιδιο τσουβαλι, θα τους συμβουλευα να τους εγκαταλειψουν το ταχυτερο δυνατο. και ας παρουν σε αυτο παραδειγμα και ενθαρρυνση απο την ηδη αναλογη σταση και ενεργεια του μητροπολιτου Πειραιως.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-65803750072592412392013-10-07T18:29:55.128+03:002013-10-07T18:29:55.128+03:00@ 5.24
ευχαριστω για τις συμβουλες σας, ειλικρινα....@ 5.24<br />ευχαριστω για τις συμβουλες σας, ειλικρινα. ωστοσο, επειδη η κατασταση με τους εν λογω κυριους εχει φτασει στο απροχωρητο, αυτο που προεχει πια για μενα και καθε ενασχολουμενο θεολογικα με την περιπτωση τους ειναι η τραγικη ουσια του ζητηματος τους και οχι η διαφυλαξη του προσωπικου μας ιματζ.<br />@5.49<br />τα προαναφερομενα περι ουσιας ισχυουν, φιλε μου, και για σενα. τα οποια λαθη και οι παραδρομες εκ βιασυνης δεν γινονται λογω ταραχης, αλλα απο το οτι, γραφων συχνα εδω μεσα, δεν τα ξανακοιτω και γραφω και λιγο γρηγορα για εξοικονομηση χρονου. οταν σε καποιες περιπτωσεις που ξαναδιαβαζω βλεπω κενα ή αλλοιωση του νοηματος, τοτε επανερχομαι με καποια διορθωση.<br />ειλικρινα σου λεω, δεν εχω χασει καμια ψυχραιμια. μα δεν υπαρχει και λογος για αυτο. οι χαρακτηρισμοι μου δεν ειναι προσωπικης εμπαθους επιθετικοτητας, αν και δεχτηκα τετοια λασπη απο τετοιους ανθρωπους. η αληθεια ειναι οτι δεν περιμενα να δω ανθρωπους της Εκκλησιας να μεταλλασσονται σε "υπανθρωπους" - συγχωρησε με και παλι - διοτι ετσι αρχιζει να κλονιζεται η πιστη ολων μας στη χαρη της πνευματικης ζωης. <br />μου γραφεις: "Και μάλιστα, γράφεις πως όλα αυτά ισχύουν, αν δεν δημοσιοποιήσουν το σχόλιό σου.<br />Σαν συνάδελφό σου, που γνωρίζω μερικοὺς από αυτούς (Λαρισαίους), νομίζω πως δεν είναι όλοι ίδιοι".<br />θα ηθελα εδω ναπροβω σε μια αναγκαια διευκρινιση. η απαιτηση μου για δημοσιευση του σχολιου μου και η υπ' αυτων διαψευση της συκοφαντιας τους εις βαρος μου, δεν γινεται διοτι περιμενω την αποκατασταση της ηθικης ταξης και της προσωπικης μου φημης και υποστασης απο την πραξη τους αυτη. θελω απλα να καταδειξω ποσο ανθρωπακια ειναι στην πραγματικοτητα, την ιδια ωρα που διατεινονται οτι ειναι οι μονοι υπερορθοδοξοι και αρα το ηγαπημενο εκλεκτον λειμμα του Κυριου. προκειται για αυταποδεικτη αυτοκαταδικη τους μεσα απο τη μικροτητα και κακοτητα και εγωιστικοτητα που τους διακρινει και η οποια διαφαινεται απο τη μικρη αυτη ανωδυνη ενεργεια, στην οποια δισταζουν να προχωρησουν ενω ειναι τοσο απλη και ευκολη! προκειται για φοβερες διαστροφες λοιπον και δεν μπορουμε να σιωπησουμε αλλο, το ιδιο και η επισημη Εκκλησια, που πρεπει να τους αναχαιτισει με καποια εστω ανακοινωσηή επισημο αφορισμο.ετσι θα συνελθουν οσοι καλοπροαιρετοι ή αγνοουντες ερωτοτροπουν και χαριεντιζονται ή απλα παιζουν με αυτους και τα εν λόγω θεματα, τα εκκλησιαστικα. διοτι δεν εχουμε παιχνιδια εδω, αλλα αμαρτιες. <br />στο ιδιο πνευμα θα ηθελα να βλεπεις και τις εκτοξευσεις των χαρακτηρισμων μου εναντιον τους, τουτεστιν περιγραφικων, δηλωτικων της πραγματικοτητος, αφυπνιστικων και παρακινητικων εις μετανοιαν.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-58650991410462198702013-10-07T17:49:53.290+03:002013-10-07T17:49:53.290+03:00Συμφωνώ με τον Ανώνυμο 3:28. Φίλε Κώστα, φαίνεται ...Συμφωνώ με τον Ανώνυμο 3:28. Φίλε Κώστα, φαίνεται πως γράφεις βιαστικά, εν θερμώ, αναγκάζεσαι να διορθώσεις ένα προηγούμενο σχόλιο σου... Γιατί; Σε πανικοβάλλανε τα σχόλιά τους; Ο Παναγιώτης είναι πιό νηφάλιος όταν απαντά. Γράφεις σαν να μην έχεις δίκιο. Προς τι ο θόρυβος; Τους χαρακτηρίζεις θλιβερα, ποταπα ανθρωπακια, θρασυδειλα και αναιδη, μικροπρεπη και υψηλοφρονα. για μια ακομη φορα κριμα, κριμα γιατι παρασυρουν και αθωες ψυχες που αγνουν και ειναι ευπιστες... κ.λπ.<br />Δεν μας έχεις συνηθίσει Κώστα σε τέτοιους χαρακτηρισμούς. Σε έκαναν και έχασες την ψυχραιμία σου;<br />Και μάλιστα, γράφεις πως όλα αυτά ισχύουν, αν δεν δημοσιοποιήσουν το σχόλιό σου.<br />Σαν συνάδελφό σου, που γνωρίζω μερικοὺς από αυτούς (Λαρισαίους), νομίζω πως δεν είναι όλοι ίδιοι. Ηρέμισε.<br />Γ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-54564680723766159682013-10-07T17:24:48.785+03:002013-10-07T17:24:48.785+03:004,29
Οχι, τα ίδια κείμενα διαβάζουμε. Εγώ δεν ομιλ...4,29<br />Οχι, τα ίδια κείμενα διαβάζουμε. Εγώ δεν ομιλώ, ποιος έχει δίκιο και ποιος άδικο, μιλάω για την εντύπωση που αποκομίζει κανείς διαβάζοντας τα μεν και τα δε.<br />Προσέξτε το ύφος της γραφής και την φρασεολογία σας.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-52045880531530924452013-10-07T16:29:15.446+03:002013-10-07T16:29:15.446+03:00@3.28
μηπως διαβαζουμε αλλα κειμενα;
Κ.Ν.@3.28<br />μηπως διαβαζουμε αλλα κειμενα;<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-55480431145570411772013-10-07T15:28:31.236+03:002013-10-07T15:28:31.236+03:0012,29
Πάντως γενικά τα σχόλια σας, όπως και το παρ...12,29<br />Πάντως γενικά τα σχόλια σας, όπως και το παρόν, γέμουν προσωπικών χαρακτηρισμών, ενώ συνυπάρχει και ένα γενικότερο πνεύμα ταραχής και εκνευρισμού, ενώ τα δικά τους (πλην μερικών του Πανταζή), είναι γραμμένα με πιο ήρεμο ύφος, με απλό και άμεσο λόγο, και προδιαθέτουν θετικά τον αναγνώστη, κερδίζοντας τις εντυπώσεις εις βάρος σας.<br />Αυτό πρέπει να το παραδεχθείτε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-28419058796489728472013-10-07T13:28:30.875+03:002013-10-07T13:28:30.875+03:00οπως το περιμενα, οχι μονο καθυστερει η αποποιηση ...οπως το περιμενα, οχι μονο καθυστερει η αποποιηση της συνενοχης για τη συκοφαντικη μου δυσφημηση απο το ιστολογιο "πατερικη παραδοση", αλλα δεν εγινε ουτε η αναρτηση του αποσταλεντος μου σε αυτους σχετικου σχολιου. θα περιμενω λιγο ακομα, αν και οι ελπιδες μου ειναι ελαχιστες.<br />στο μεταξυ θα ηθελα να ρωτησω απο το "οικουμενιστικο" αυτο βημα τον παλαι ποτε συμφοιτητη μου κ. Λ.Ν. και λαλιστατο αρθρογραφο στο ακατονομαστο ιστολογια και στα συνυπευθυνα συνεργαζομενα με εκεινο ισολογια (π.χ. πατερικη παραδοση) αν θα διαψευσει τις λασπολογιες περι χρηματισμου μου στον χωρο που μας "φιλοξενουσε" αμφοτερους επ' αμοιβη και που ανηκε σε συγκεκριμενη Οργανωση. διοτι εκεινος ξερει πολυ καλυτερα την αληθεια, τουλαχιστον για τη στηριξη μου οικονομικως στα φοιτητικα μου χρονια: οτι ειναι ανυποστατες οι φημες και οχι απλα δεν με βοηθησαν οικονομικα, αλλα και πληρωνα το πληρες ποσο χωρις ουδεμια ελαφρυνση, οπως γινοταν με πολλους αλλους τοτε στο οικημα εκεινο.<br />αν ο κ. Λ.Ν. δεν διαχωρισει τη θεση του απο τις συκοφαντιες αυτες ή δεν ενημερωσει τα σχετικα φιλικα του ιστολογια να το πραξουν χαριν της δικαιοσυνης - για την οποια κοπτετε στα αρθρα του εντονως, π.χ. για το ζητημα των 12, ή αν, μετα τις ενεργειες του αυτες καιτην αρνηση εκεινων να προβουν στη διαψευση, συνεχισει να αρθρογραφει στους εν λογω κυριους, τοτε θα πω για αρχη και μονο δυο λογια: οτι θα προκειται για καποιον αλλον απο τον κ. Λ.Ν. που ειχα γνωρισει, ενα ακομα μεταλλαγμενο προϊον της φασιστικης φονταμενταλιστικης ορθοδοξιας μερικων ζηλωτων και παραφρονων, που τον μεταποιησαν σαν τα μουτρα τους ή που απλα τον εκφραζουν οντα κατ' εικονα και καθ' ομοιωσιν τους. εν αναμονη λοιπον, αγαπητε Λ.Ν. και φιλοι της Πατερικης Παραδοσης.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-84032803475425443352013-10-07T01:08:22.407+03:002013-10-07T01:08:22.407+03:00στο σχολιο μου 12.29 ξεχασα στη φραση "ενα στ...στο σχολιο μου 12.29 ξεχασα στη φραση "ενα στοιχειωδες ιχνος" να προσθεσω: δημοκρατικης ευαισθησιας και καλης προαιρεσης<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-86902112086457028582013-10-07T00:32:38.023+03:002013-10-07T00:32:38.023+03:00κατι που ξεχασα: αν δεν συμβει αυτο που ζητησα, το...κατι που ξεχασα: αν δεν συμβει αυτο που ζητησα, το αυτονοητο δηλαδη, τοτε θα αλλαξω την υπογραφη μου στο σχολιο που τους εστειλα στην εξης μορφη: "χωρις καμια πλεον εκτιμηση. Κ.Ν."<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-19411142649590949912013-10-07T00:29:10.184+03:002013-10-07T00:29:10.184+03:00επ' αφορμη της ως ανω αναμνησης της συκοφαντικ...επ' αφορμη της ως ανω αναμνησης της συκοφαντικης δυσφημησης εκ μερους των φορεων της καφριλας και της χυδαιοτητας, των τολμητιων στη χρηση της ταυτοτητος του χριστιανου, εχω για την ιστορια να σημειωσω και κατι αλλο: χθες εστειλα ένα εκτενες σχολιο - απαντηση στην "πατερικη παραδοση" για ενα αρθρο τους, σε βαρος μου φυσικα. προς στιγμην φανηκε να εχουν ενα στοιχειωδες ιχνος, εφοσον δεν διστασαν να το δημοσιευσουν με το σχολιασμο φυσικα οτι ειμαι απαραδεκτος κλπ. εκτος του οτι πολυ φοβουμαι οτι κατ΄ ελαχιστον κατενοησαν οσα τους εγραψα, τους εστειλα στη συνεχεια ενα συμπληρωματικο σχολιο που τους ζητουσα να διαχωρισουν τη θεση τους απο τους κοινους εκεινους συκοφαντες πανω στο συγκεκριμενο σημειο αυτο της λασπης. και ομως. μεχρι στιγμης ουτε το ανηρτησαν το σχολιο αυτο ουτε φυσικα διευκρινισαν οτι απορριπτουν την οποια γενομενη συκοφαντια. θα περιμενω λιγο ακομα. αν δεν το αναρτησουν και αν δεν παρουν αντρικια και ξεκαθαρη θεση, τοτε θα προκειται για συνενοχους στις αμαρτιες των αλλων και αμετανοητους υποκριτες, που δια το δημοκρατικο φαινεσθαι δημοσιευουν ενα σχολιο αντιφρονουντος, ενω στην ουσια ειναι ιδιοι και ισως χειροτεροι των αλλων, καθοτι υποκριται και πονηροτατοι.<br />θα περιμενω να δω λιγο ακομη. αν δεν το δω, διακοπτω και με αυτους τον οποιο διαλογο και τους παραδιδω στην κοινη χλευη επι τη αμαρτια της δειλιας, της συνενοχης συκοφαντιας και σιωπης και του φαρισαϊσμου.<br />να το πω λιγο απλουστερα: θελουν, τρομαρα τους, να σωσουν την ορθοδοξια και δεν κοιτανε να σωσουν την απλη τους υποληψη απο λαθη και αμαρτηματα που αποφευγουν και οι κοσμικοι ανθρωποι. <br />για την απωλεια της ψυχης τους ουτε λογος να γινεται. ουτε που φανταζονται ποσο ευκολα κολαζεται μια ψυχη οταν βρεθει εξω απο την κιβωτο της σωτηριας... στο μεταξυ, στην εν σαρκι βιοτη τους, μπορουν να φαντασιωνονται σαν τους φρενοβλαβεις και τους σχιζοφρενεις, που ζουν στον δικο τους ομορφο κοσμο, οτι μονοι αυτοι κρατουν τα λαβαρα της Ορθοδοξιας και της αγιοτητας... θλιβερα, ποταπα ανθρωπακια, θρασυδειλα και αναιδη, μικροπρεπη και υψηλοφρονα. για μια ακομη φορα κριμα, κριμα γιατι παρασυρουν και αθωες ψυχες που αγνουν και ειναι ευπιστες... <br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-59486799380788474452013-10-06T18:51:55.235+03:002013-10-06T18:51:55.235+03:00@3.33
ειναι κατι που εκκρεμει εδω και τρια χρονια ...@3.33<br />ειναι κατι που εκκρεμει εδω και τρια χρονια περιπου, ισως και παραπανω.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-64820639557547127812013-10-06T15:33:31.668+03:002013-10-06T15:33:31.668+03:0012-51
Αν και παρακολουθώ από κοντά τις διάφορες αν...12-51<br />Αν και παρακολουθώ από κοντά τις διάφορες αναρτήσεις, δεν έχω δει να σας απευθύνουν κατηγορίες για χρηματισμό. Πως βγάλατε αυτό το συμπέρασμα ?Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-82632979104228254402013-10-06T00:51:27.192+03:002013-10-06T00:51:27.192+03:00@9.35
oι χαρακτηρισμοι προερχονται απο τη δυσειδη ...@9.35<br />oι χαρακτηρισμοι προερχονται απο τη δυσειδη πραγματικοτητα. ειναι μαλλον περιγραφικοι και το ελαχιστον θυμικης προελευσεως. να σας θυμισω, αν δεν το γνωριζετε, οτι οι ανθρωποι αυτοι ειναι κοινοι συκοφαντες. εχουν πει οτι χρηματιστηκα απο οργανωσεις αναποδεικτως και ποτε δεν το ανιρεσαν παρα τις επανειλημμενες εκκλησεις μου.<br />τα επιχειρηματα μου εξαπαντος απευθυνονται σε ωριμους, εχεφρονες και καλοπροαιρετους. ο εχων υγιη ωτα, ετσι τα ακουει. να ειστε απολυτως βεβαιος.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-66614211149769984642013-10-05T22:22:43.234+03:002013-10-05T22:22:43.234+03:00Ο βίος και τα φρικτά μαρτύρια που υπέστη ο Άγιος ...Ο βίος και τα φρικτά μαρτύρια που υπέστη ο Άγιος Χρυσόστομος Σμύρνης είναι γνωστά απέρριψε την πρόταση διαφυγής για να μείνει κοντά στο ποίμνιό του. Το μαρτύριο δεν θεωρείται δεύτερο βάπτισμα έστω και αν υποθέσουμε ότι έσφαλε κάπου ο Άγιος ;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-36273180190232199682013-10-05T21:35:17.957+03:002013-10-05T21:35:17.957+03:006-07 και 6-15 Παραδέχομαι ότι ο κ. Νο...6-07 και 6-15 Παραδέχομαι ότι ο κ. Νούσης γράφει όλες αυτές τις αναρτήσεις από αγάπη προς τον Αγιο, από σεβασμό στις αποφάσεις της Εκκλησίας, και από σφοδρή επιθυμία να ελκύσει στον όρθό δρόμο τους αντιδρώντες, και όχι από κενοδοξία, για να δείξει σε όλους πόσο ικανός θεολόγος είναι, ώστε μπορεί να αντιμετωπίσει 3-4 αντιπάλους.<br />Λέει όμως "διαλεγόμαστε εν αγάπη και ταπεινώσει" και παρακάτω "δεν γράφουμε κατά ενός παράφρονος και ψυχοπαθούς ιστολόγου". <br />Αυτοί οι χαρακτηρισμοί προέρχονται από την αγάπη και την ταπείνωση ?<br />Και κάτι ακόμη. Αν ένας Αγιος χρησιμοποίησε "υβριστικές" λέξεις, έχει την ίδια βαρύτητα με το πού δημοσιεύει κάποιος τις απόψεις του ?<br />Λοιπόν, ή πρέπει ο κ. Νούσης να πάψει να θεωρεί τους αναγνώστες μικρά παιδιά, ή να χρησιμοποιεί ωριμότερα και σοβαρότερα επιχειρήματα.<br />Ας αποφασίσει.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-53601939493699028952013-10-05T18:15:36.583+03:002013-10-05T18:15:36.583+03:00καικατι ακομα στον 10:45
δεν γραφουμε για εναν τρι...καικατι ακομα στον 10:45<br />δεν γραφουμε για εναν τρικαμηνα μονο ή κατα ενος παραφρονος και ψυχοπαθους ιστολογου και αλλων περιξ αυτων. γραφουμε για τον ενα εστω καλοπροαιρετο, που σκανδαλιζεται απο κεινους ή εχει πεσει θυμα τους και τους ακολουθει. οπως μαλιστα ειπε ο γερων Παισιος καποτε στον γραφοντα, "οσοι ειναι καλοπροαιρετοι, θα ειστρεψουν στην Εκκλησια, οσοι εξηλθαν απο εγωισμο, ουδεποτε".<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.com