tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post626914885812224556..comments2024-03-27T23:04:35.212+02:00Comments on Ιδιωτική Οδός: ΤΑ ΙΕΡΑ ΛΕΙΨΑΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣpanagiotisandriopouloshttp://www.blogger.com/profile/09966994271065304598noreply@blogger.comBlogger4125tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-52975424835006939222015-05-27T09:01:47.237+03:002015-05-27T09:01:47.237+03:00"πηγαίνει κομίζοντας τεμάχιο Τιμίου Ξύλου&quo..."πηγαίνει κομίζοντας τεμάχιο Τιμίου Ξύλου". <br /><br />Για να κομίζει τεμάχιο Τιμίου Ξύλου, θα πρέπει να υπάρχει Τίμιο Ξύλο και αν με αυτό υπονοούμε τον Σταυρό του Κυρίου: <br /><br />Αλλά Σταυρός του Κυρίου επί της γης δεν υπάρχει. Αυτό το βεβαιώνουν τρεις μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας: Ιω. Χρυσόστομος, Κύριλλος Ιεροσολύμων, Εφραίμ ο Σύρος. Αντίθετα, ένας Πατέρας βεβαιώνει, ότι υπάρχει: ο Μεδιολάνων Αμβρόσιος. Εμάς, επειδή έτσι μας βολεύει, προτιμούμε τη γνώμη του ενός. <br /><br />Οι τρεις Πατέρες λένε, ότι ο Χριστός με την Ανάληψή του, πήρε το Σταυρό μαζί του και με αυτόν θα επιστρέψει κατά την β΄ παρουσία. <br /><br />Αλλά και κανένας Πατέρας της Εκκλησίας (Μ. Αθανάσιος, Μ. Βασίλειος, Γρηγόριος Θεολόγος, Γρηγόριος Νύσσης, Ιω. Χρυσόστομος, Κύριλλος Ιεροσολύμων, Μάξιμος ομολογητής, Εφραίμ Σύρος, Ιω. Δαμασκηνός, Γρ. Παλαμάς, κ.ά.) δεν αναφέρει εύρεση του Τιμίου Σταυρού από την αγία Ελένη, ακόμη και οι βιογράφοι της εποχής, Ευσέβιος Καισαρείας (προσωπικός βιογράφος), Σωζωμενός, Σωκράτης. Ένας και πάλι αναφέρει την εύρεση, ο Αμβρόσιος. <br /><br />Οι βιογράφοι λένε, ότι όταν η αγία Ελένη, το 335, σε ηλικία 84 ετών επισκέφθηκε τα Ιεροσόλυμα, ήδη είχε βρεθεί σε ανασκαφές, τεμάχιο ξύλου, "που ενομίσθη, ότι προέρχεται από το Σταυρό του Κυρίου". <br /><br />Να υπενθυμίσουμε δε το γραφέν υπό του Ιω. Δαμασκηνού, ότι "τεμάχιον του Σταυρού (μετά την διάλυσίν του), ου προσκυνήται", διότι έτσι προσκυνείται η ύλη και αυτό αποτελεί ειδωλολατρία, αλλά ολόκληρος ο τύπος του Σταυρού (Έκδοσις ακριβής της Ορθοδόξου Πίστεως). <br /><br />Καθώς καταλαβαίνουμε δε, όλα στραβά, τίποτε σωστό. <br /><br />ΕΚ<br /><br /> Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-87248589935407271902015-05-26T15:14:02.907+03:002015-05-26T15:14:02.907+03:00"Κληρικός, σούπερ σταρ, προσκαλείται σε ιερές..."Κληρικός, σούπερ σταρ, προσκαλείται σε ιερές πανηγύρεις, όπου ευχαρίστως πηγαίνει κομίζοντας τεμάχιο Τιμίου Ξύλου και ιερά λείψανα. Με το τεμάχιο Τιμίου Ξύλου τελεί την ακολουθία του Αγιασμού και εν συνεχεία διαβάζει τους εξορκισμούς του Μεγάλου Βασιλείου!!! Στο τέλος, περιγράφει στους εκστασιασμένους παρευρισκομένους τα παθήματά του από τον πόλεμο που διεξάγει με τις σκοτεινές πνευματικές δυνάμεις...<br />Η πληροφορία ότι στα «μαγαζάκια», τα οποία στήνει εκτός του πανηγυρίζοντος Ναού, πωλείται και η ταινία «ο Εξορκιστής», ελέγχεται ως ανακριβής!"<br />Αυτούσια αντιγραφή σχολίου στο facebook του Σεβ.Μητροπολίτη Χόνγκ-Κονγκ κ.Νεκταρίου στις 23-5-2015. <br />Πολλά τα έτη Σου Σεβασμιώτατε! <br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-20035183837002926862015-05-26T09:06:15.016+03:002015-05-26T09:06:15.016+03:00Θα συμφωνήσω με τις θέσεις σας στο άρθρο αυτό και ...Θα συμφωνήσω με τις θέσεις σας στο άρθρο αυτό και με την διαπίστωσή σας, ότι η προσκύνηση των λειψάνων δεν πρέπει να φαντάζει σαν κάτι το μαγικό. <br /><br />Δυστυχώς όμως και από προσωπική εμπειρία, φαντάζει ως κάτι το μαγικό και μάλιστα η τιμή στην αγία Βαρβάρα τίθεται υπεράνω της τιμής και στον ίδιο το Χριστό:<br /><br />Την Τρίτη, πριν την απόδοση του Πάσχα αποφάσισα να μεταβώ για προσκύνημα στην αγία Βαρβάρα. Έφθασα, όταν είχε ξεκινήσει η θ. λειτουργία και κάθισα στην τεράστια ουρά, που είχε σχηματισθεί έξω από τον Ναό. Η θ. λειτουργία προχωρούσε και όταν έφθασε στο κοινωνικό, αποφάσισα να μεταβώ εντός του Ναού, για να κοινωνήσω. Κανείς άλλος δεν μετακινήθηκε! Βγήκα από την ουρά, πλησίασα την είσοδο, διατύπωσα το αίτημά μου στον ιερέα, που τηρούσε την τάξη και με άφησε να μπω μέσα. Κοινώνησα, μαζί με ελάχιστους πιστούς. Κατόπιν προσκύνησα τα λείψανα της αγίας και με το τέλος της λειτουργίας βγήκα έξω και είδα, ότι η ουρά ήταν μεγαλύτερη. <br /><br />Το ότι δεν έφυγε κανείς άλλος από την ουρά με έβαλα σε σκέψεις: <br /><br />Άραγε, εγώ ήμουν μόνο αμαρτωλή και ζήτησα την θ. κοινωνία "εις άφεσιν αμαρτιών". <br /><br />Άραγε, μόνον εγώ γνώριζα, ότι ο ιερέας με το "μετα φόβου....." κράταγε τον ίδιο το Χριστό; <br /><br />Άραγε, το ότι δεν κινήθηκε κανείς, ίσως να οφείλετο σε επιτίμιο από τον πνευματικό;<br /><br />Άραγε, μήπως η αγία Βαρβάρα τελικά είναι πάνω από το Χριστό, πράγμα που αγνοούσα;<br /> <br />Ή μήπως τελικά άπαντες υποκλεινόμεθα έμπροσθεν του μαγικού, για την σωτηρία του υλικού μας μέρους, αλλά δεν ενδιαφερόμεθα καθόλου για την σωτηρία του πνευματικού μας μέρους; <br /><br />ΕΚ<br /><br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-84849876176023362152015-05-25T13:37:56.580+03:002015-05-25T13:37:56.580+03:00Σας μεταφέρω απόσπασμα από την ομιλία του Μητροπολ...Σας μεταφέρω απόσπασμα από την ομιλία του Μητροπολίτου Κορωνείας κ Παντελεήμονος (Καθρεπτίδη) κατά την θεία λειτουργία στο Ναό της Αγ. Βαρβάρας Αττικής με την ευκαιρία της μεταφοράς και έκθεσης προς προσκύνηση των ιερών λειψάνων της. Τα κύρια σημεία της ομιλίας δημοσιεύτηκαν στο πρακτορείο εκκλησιαστικών ειδήσεων romfea.gr απ' όπου και σταχυολογώ τα εξής:<br /> "Τα Λείψανα των Αγίων τα τιμάμε γιατί; Μήπως πρόκειται για ένα είδος ειδωλολατρίας; Κατηγορηματικά όχι!<br />Διακηρύττουμε ότι στον Ανθρωπο αυτόν, όσο ζούσε, κατοίκησε η Χάρη του Αγ. Πνεύματος, που εχαρίτωσε την ψυχή και το σώμα του.<br />Επομένως αφού αυτό το σώμα εν ζωή ηταν χαριτωμένο και χαριτοφόρο, θα λέγαμε, και χαριτόβρυτο γατί να μη παραμένει και μετά θάνατον;<br />Το εγκατέλειψε η Χάρις; Τιμώντας, λοιπόν, τα Λείψανα των Αγίων δεν τα λατρεύουμε αυτά καθ ' εαυτά, αλλά ζητάμε τις πρεσβείες του τιμωμένου Αγίου και λατρεύουμε το Αγ. Πνεύμα, που καθιστά τα Ι. Λείψανα χαριτόβρυτα.<br />Βέβαια η Χάρις του Αγ. Πνεύματος δεν περιορίζεται, δεν δεσμεύεται και δεν φυλακίζεται, δεν "αποθηκεύεται" πουθενά.<br />Όμως ''όπου θέλει πνεί'' και, διά των αισθητών που Εκείνο επιλέγει, χαρίζεται. Και επειδή εν Χριστώ "εδοξάσθη η φύσις ημών και προς αφθαρσίαν μετεστοιχειώθη" (Ι. Δαμασκηνός), πιστεύουμε ότι σ' αυτά τα αίσθητά, μέσω των οποίων χαρίζεται το Πνεύμα, κατατάσσονται και τα Ι. Λείψανα.<br />Γι' αυτό και κάθε κατάχρηση ή εμπορευματοποίηση των Ι. Λειψάνων αποτελεί ιεροσυλία και βεβήλωση.<br />Τα Τίμια Λείψανα δεν είναι δυνατόν να γίνονται αντικείμενα εκμεταλλεύσεως. Αποτελούν για την Εκκλησία "θησαυρόν άσυλον και όλβον πολυτελή", γι' αυτό και οι πιστοί σπεύδουν αθρόως να τα προσκυνήσουν."Anonymousnoreply@blogger.com