tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post255871162404470395..comments2024-03-27T23:04:35.212+02:00Comments on Ιδιωτική Οδός: Ο ΚΩΣΤΑΣ ΝΟΥΣΗΣ ΠΡΟΣ ΑΠΟΤΕΙΧΙΣΘΕΝΤΑΣ - Η ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΟΔΟΣ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΕΙ ΧΡΥΣΑΥΓΙΤΕΣpanagiotisandriopouloshttp://www.blogger.com/profile/09966994271065304598noreply@blogger.comBlogger41125tag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-21844018298227702522013-10-01T21:37:33.657+03:002013-10-01T21:37:33.657+03:00Αγαπητέ Ανώνυμε 7.44, σίγουρα δεν έχετε διαβάσει ε...Αγαπητέ Ανώνυμε 7.44, σίγουρα δεν έχετε διαβάσει εργασία μου για το θέμα αυτό, με την οποία μιλώ ακριβώς για αυτά για τα οποία αναφέρετε κι εσείς. Στείλτε μου το email σας στο krufosxoleio@yahoo.gr να σας την αποστείλω και να μου στείλετε τα σχόλιά σας.<br />Εδώ πλέον δεν συμμετέχω σε αυτόν τον διάλογο, όπως έχετε καταλάβει,κυρίως για να μην επιβαρυνθεί η υγεία του κ. Νούση, αφού από τα γραφόμενά του φαίνεται πως η διαφορετική άποψη τον οδηγεί σε καταστάσεις σύγχυσης, φαντασίας και νεύρων, καταστάσεις με τις οποίες δεν μπορεί να γίνει συζήτηση, ειδικά όταν αποδείχθηκε περίτρανα ότι ο κ. Νούσης πράττει ακριβώς αυτό για το οποίο κατηγορεί τον π. Ευθύμιο. Επομένως διδάσκομαι από την ορθότατη επιλογή του κ. Ανδριόπουλου και δεν διαλέγομαι (όχι βέβαια γενικώς, όπως αυτός, αλλά ειδικώς με ανθρώπους που δεν μπορούν να διαχειριστούν τα συναισθήματά τους). Καλή καρδιά λοιπόν και το δίκαιο θα λάμψει ούτως ή άλλως.<br />Ν.Μ.δάσκαλοςhttps://www.blogger.com/profile/07409684379878951154noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-10462716103759980982013-10-01T19:44:03.971+03:002013-10-01T19:44:03.971+03:00Σχετικά με τους "ζηλωτές" γέροντες αλλά ...Σχετικά με τους "ζηλωτές" γέροντες αλλά και άλλους του παλαιού ημερολογίου που ανέφερε ο κ. Πολυμενόπουλος, χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής. Όσες χειροτονίες τελέστηκαν μέχρι και την κοίμηση του πρ. Φλωρίνης ήταν εγκυρότατες. Αυτοί που αναφέρει, χειροτονήθηκαν ή εκάρησαν, προ της αλλαγής ή μέχρι και το 1955. Το πρόβλημα ξεκινάει απο Ακάκιο Παπά και μετά.<br />ΥΓ1 Δεν αναφέρετε πουθενά τον γ. Χρύσανθο Αγιαννανίτη, μάλλον γιατί ήταν αρκετά σώφρων για τα παλαιοημερολογήτικα δεδομένα(;)!<br />ΥΓ2 Πρός Δάσκαλο: Ο νυν αρχιεπίσκοπός σας, της γραμμής του πρ. Φλωρίνης, δεν προέρχεται απο το φρενοκομείο, κατα Αντώνιο Γεωργαντά, της Κερατέας; Η γραμμή ακολουθείται πιστά ή κατά το δοκούν;Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-81839260970210777992013-10-01T17:35:41.994+03:002013-10-01T17:35:41.994+03:00@ Πολυμενοπουλο
εαν εισαι τοσο αθωος οσο παρουσιαζ...@ Πολυμενοπουλο<br />εαν εισαι τοσο αθωος οσο παρουσιαζεσαι, απλα να σου επισημανω οτι δεν πρεπει να εχεις τοση αφελη αισιοδοξια περι παραδοσης εγκολπιων, διοτι η αρχομανια και αυτα ακριβως ειναι μια απο τις αιτιες που συντηρειται το παλιοερτολογικο σχισμα εν Ελλαδι.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-4087513379965950012013-10-01T17:14:47.000+03:002013-10-01T17:14:47.000+03:00Αν κατάλαβα καλά, μία Ορθόδοξη Σύνοδος, θἀναι μόνο...Αν κατάλαβα καλά, μία Ορθόδοξη Σύνοδος, θἀναι μόνο εκείνη που θα αποδεχθεί το σχίσμα των Παλαιοημερολογιτών! Σε μια τέτοια Σύνοδο δικιά τους, θα παραδώσουν και τα εγκόλπια οι Π.Η.! Ωραία λογική!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-90100975024632160922013-10-01T17:05:58.060+03:002013-10-01T17:05:58.060+03:00Καθόλου λάθος. Η είδηση αυτή αποτελεί παραπληροφόρ...Καθόλου λάθος. Η είδηση αυτή αποτελεί παραπληροφόρησιν που εκμεταλλεύονται οι Παλαιοημερολογίται. Απευθυνθείτε π.χ. στον Γιέφτιτς, Ράντοβιτς κ.λπ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-26573512804074053982013-10-01T15:39:51.946+03:002013-10-01T15:39:51.946+03:00Προς ανώνυμο 9.20:
Κάνετε λάθος! Ο π. Ιουστίνος δι...Προς ανώνυμο 9.20:<br />Κάνετε λάθος! Ο π. Ιουστίνος διέκοψε το μνημόσυνο από το 1971 (βλ. Ορθόδοξος Τύπος, αρ. 144 / 15.6.1971). Μάλιστα ο Πατριάρχης Σερβίας Γερμανός δεν παρέστη ούτε καν στην κηδεία του.<br />ΥγειαίνετεAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-26042156705962839202013-10-01T14:06:23.224+03:002013-10-01T14:06:23.224+03:00Κύριε Νούση δεν νομίζω ότι χρειάζεται να βαραίνει ...Κύριε Νούση δεν νομίζω ότι χρειάζεται να βαραίνει το κλίμα του διαλόγου μας, άλλωστε οι Θεολογικές μας διαφορές ήταν εκ των προτέρων υπάρχουσες και θα ήταν δύσκολο να περιμένουμε μεταξύ μας συμφωνία. Εγώ για παράδειγμα δεν αποδέχομαι το Κανονικό δικαίωμα του Βαρθολομαίου να κρίνει το θέμα του Οικουμενισμού ή όσων πειθαρχούν στον Πατριάρχη, εσείς μάλλον το δέχεσθε. Με την δική σας λογική και ο Νεστόριος πριν την καθαίρεσή του είχε δικαίωμα Κανονικό να κρίνει τους αντιδρώντες στην Αίρεσή του Ορθοδόξους της Κωνσταντινούπολης. Εάν βέβαια υπάρξει Σύνοδος Αρχιερέων που θα καταδικάσει τον Οικουμενισμό μετά των ηγετών του αυτή θα είναι αληθινά Ορθόδοξη, ως αντίθετη στην Αίρεση, και να είσθε σίγουρος ότι μία τέτοια Σύνοδος, εάν υπάρξει, θα την υπακούσει και η ορθά φρονούσα μερίδα των Ορθοδόξων του Πατρίου, οι δε Αρχιερείς αυτής της μερίδος θα παραδώσουν σε μία τέτοια Σύνοδο άμεσα τα εγκόλπιά τους, υποβιβάζοντας τον εαυτό τους στην τάξη των απλών Μοναχών. Αλλά μην αυταπατάσθε τέτοια Σύνοδος προς το παρόν δεν φαίνεται στον ορίζοντα και θα πρέπει να υπάρξει πολύς αγώνας των ορθά σκεπτομένων Αποτειχισμένων, γιατί υπήρξαν και υπάρχουν και τέτοιοι άλλο εάν εσείς τους αγνοείτε, για να φθάσει η ώρα να εμφανισθεί μία αληθινά Ορθόδοξη Σύνοδος. Όσο για το Ημερολογιακό θέμα δεν είναι τόσο απλό όσο νομίζετε και να είσθε επίσης σίγουρος, ότι η Αληθινά Ορθόδοξη Σύνοδος δεν θα βγάλει τόσο εύκολα και τόσο απλά καταδικαστική απόφαση για το Πάτριο, το οποίο είναι αντικειμενικά κομμάτι του προβλήματος του Οικουμενισμού, αλλά μάλλον θα επιδιώξει λύση που θα υπηρετεί την ενότητα της Εκκλησίας και όχι το πάθος είτε ακραίων Νεοημερολογιτών, είτε αντίστοιχα ακραίων του Πατρίου. Αυτά αγαπητέ, ολοκληρώνοντας μάλλον τον διάλογό μας, χωρίς να μένουμε στις λεπτομέρειες των απόψεών μας, οι αναγνώστες μπορούν να εξάγουν τα συμπεράσματά τους και εμείς να γίνουμε σοφότεροι,μου ευχηθήκατε να υγιαίνω σας ευχαριστώ γι αυτό και εγώ σας αντεύχομαι ο Κύριος να σας χαρίσει τον Φωτισμό Του και σε εσάς και στους ομόφρονες με εσάς και σε εμένα που σας το εύχομαι, ώστε να υπηρετήσουμε αληθινά το Θέλημά ΤουΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-14283660197765781402013-10-01T09:20:29.212+03:002013-10-01T09:20:29.212+03:00Προς κ. Πολυμενόπουλο
Δεν γνωρίζω δι' όλους το...Προς κ. Πολυμενόπουλο<br />Δεν γνωρίζω δι' όλους τους γέροντες που λέτε, αλλά την "καραμέλα που πιπιλάτε" οι Παλαιοημεριλογίται διά τον άγ. Ιουστίνον Πόποβιτς, φτύστε την. Ουδέποτε ο άγ. Ιουστίνος διέκοψε το μνημόσυνον. Ο Σέρβος Ιερομόναχος π. Συμεών Βιλόφσκυ, αν ερωτηθεί, θα σας το επιβεβαιώσει.<br />Όσο διά το εάν απώλεσαν το δικαίωμα του αποφασίζειν, οι Επίσκοποι που δεν έχουν καθαιρεθεί, ασφαλώς και έχουν τοιούτον δικαίωμα, όπως συνέβη και εις άλλας στιγμάς της Εκκλησιαστικής μας Ιστορίας, και αι αποφάσεις των θα κριθούν εκ του αποτελέσματος, διότι από την Σύνοδον, ούτε η αρμοδιότητα αφηρέθη από άλλην Ορθόδοξον Σύνοδο, ούτε την χάριν του τελείν μυστήρια απώλεσαν.<br />Παραδείγματος χάριν. Αν η Σύνοδος των εν Ελλάδι Επισκόπων καταδικάσουν τον Οικουμενισμόν ως αίρεσιν μετά των ηγετών του, και επίσης καταδικάσουν και τους Παλαιοημερολογίτας ως σχίσμα, κατά ποίαν εκκλησιολογικήν έννοιαν η απόφασίς των, δεν θα ισχύει Νομοκανονικά και εκκλησιολογικά; Ως γνωστόν οι Παλαιοημερολογίται δημιούργησαν το σχίσμα, αποσχισθέντες και από την Σύνοδο της Εκκλησίας της Ελλάδος -που κακώς απεδέχθη το Νέον Ημερολόγιον, και από τας Συνόδους των άλλων Πατριαρχείων, που ΔΙΕΤΗΡΗΣΑΝ το Παλαιόν Ημερολόγιον!!! Είναι επίσης γνωστόν, ότι τότε ο Οικουμενισμός ήταν άγνωστος και ως λέξις.<br />Υγίαινε.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-65690504948762323912013-10-01T06:22:29.741+03:002013-10-01T06:22:29.741+03:00@ ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ
"Κύριε Νούση από την απάντη...@ ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ<br />"Κύριε Νούση από την απάντησή σας αντιλαμβάνομαι ή ότι έχετε άγνοια πολλών ιστορικών δεδομένων ή επικαλείσθε δεδομένα επιλεκτικώς.Το πρώτο δεν σας τιμά ως Επιστήμονα και το δεύτερο σαν διαλεγόμενο":ειχα την εσφαλμενη εντυπωση πως θελατε να διαλεχθειτε σοβαρα, αλλα δεν το βλεπω μετα την ανωτερω δηλωση σας. για να δουμε ομως. σας δικαιωνουν οσα παρατιθετε στη συνεχεια;<br />ηδη σας ανεφερα για τον Ιωσηφ τον Ησυχαστη σε προηγουμενο σχολιο, αλλα δεν το ειδατε. ο γεροντας ηταν στους ζηλωτες, αλλα "ανενηψε" και αποχωρησε, το ιδιο και ο Κατουνακιωτης. αλλα βιαζεστε και δε θυμαστε τι ειπαμε μολις πριν λιγο, εμπαθως κινουμενος προφανως.<br />λετε για τους αγιορειτες και τον π. Παισιο. καταρχας δεν ηταν σχεδον ολο το Ορος, ως μας αναφερετε, αλλα λαι δεν μας λετε ποσο κρατησε αυτη η Αποτειχιση τους και τι μορφη ειχε. δλδ προσχωρησαν σε ζηλωτικη σεκτα ή εφτιαξαν δικη τους, σαν τους Ευθυμιανους και τους πασης φυσεως ΓΟΧ; αναφερεστε ακομη σε δυο τρεις αγιορειτες, ειτε ζηλωτες ειτε οχι, οτι ταχα μου ηταν αποτειχισμενοι. αλλα αλλο ταγμενοι θεωρητικα υπερ μιας αποτειχισης και αλλο ζηλωτες και τελικως αποτειχισμενοι. να μας πειτε δλδ για τον Καλλινικο. ηταν αποτειχισμενος ή οχι; ξερεις, φιλε μου, η μιση ή η κρυμμενη αληθεια ειναι ψεμα.<br />παω επισης στον Ιερωνυμο Αιγινης. ναι μεν ακολουθουσε το παλιο, αλλα και τους νεοημερολογιτες δεχοταν και δεν ελεγε ανοησιες περι σχισματος των νεοημερολογιτων και αλλα τετοια. αρα δεν ειχε καμια σχεση με τη σημερινη μορφη της αποτειχισης. μετα απο αυτα δεν νομιζω οτι ισχυει πια ο ισχυρισμος σας οτι "Όλους αυτούς, δυστυχώς, ούτε τους ξέρετε, ούτε θέλετε να τους γνωρίσετε, αλλά με μεγάλη ευκολία τους καταδικάζετε, επιβεβαιώνοντας με αυτή σας την στάση το πόσο επιστημονικά και θεολογικά σκέπτεσθε, εσείς που διδάσκετε τους άλλους".<br />αλλα και να ηταν ακομα αποτειχισμενοι οντως δυο τρεις - που δεν ηταν ή ηταν για λιγο και με αλλη διαθεση και πνευμα, ωςς ο Ιουστινος Ποποβιτς - και παλι δεν μπορουν να συγκριθουν με την πληθωρα των υπολοιπων, με τη συντριπτικη πλειοψηφια των αντιθετα πραττοντων αγιων και χαρισματουχων γεροντων μας.<br />μεχρι την εποχη, παντως, που ευελπιστειτε οτι θα πραγματωθει η Ορθοδοξη συνοδος που θα καυαδικασει τους Οικουμενιστας, επιστρεψτε, εστω και με το ζορι και με νερό στο κρασι του ζηλωτισμου σας, στους κολπους της Μιας Εκκλησιας, για να μην χασετε την ψυχη σας.<br />Κ.Ν.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-56372615161597265102013-09-30T18:43:57.434+03:002013-09-30T18:43:57.434+03:00Κύριε Νούση από την απάντησή σας αντιλαμβάνομαι ή ...Κύριε Νούση από την απάντησή σας αντιλαμβάνομαι ή ότι έχετε άγνοια πολλών ιστορικών δεδομένων ή επικαλείσθε δεδομένα επιλεκτικώς. Το πρώτο δεν σας τιμά ως Επιστήμονα και το δεύτερο σαν διαλεγόμενο. Ο Γέροντας Ιωσήφ ο ησυχαστής με όλη την συνοδεία του( πατέρας Χαράλαμπος, Εφραίμ κ.λ.π) υπήρξαν επί χρόνια ζηλωτές και κατόπιν άλλαξαν στάση. Ομοίως ο Γέροντας Εφραίμ ο Κατουνακιώτης. Ομοίως ο π. Άνθιμος της Αγίας Άννης, ομοίως ο π. Παϊσιος με το μεγαλύτερο τμήμα του Αγίου όρους για ένα διάστημα διέκοψαν το μνημόσυνο του Αθηναγόρα. Ομοίως ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτσς για ένα χρονικό διάστημα διέκοψε το μνημόσυνο. Και δεκάδες άλλοι Αγιορείτες και μη, λιγότερο γνωστοί στο ευρύ Χριστιανικό πλήρωμα έπραξαν ομοίως. Εάν επιθυμείτε την αλήθεια σας έδωσα το έναυσμα, ερευνήστε μόνος σας για τα περαιτέρω. Όσο για τους Γέροντες που ετάχθησαν υπέρ της Αποτείχισης και εκ των προτέρων απορίπτετε, χάριν συντομίας αναφέρω ενδεικτικά, τον γνωστότατο Καλλίνικο τον Ησυχαστή, τον επίσης γνωστότατο Αβακούμ τον ανυπόδητο, τον επίσης γνωστότατο σε όλο το Άγιο Όρος Παπά Μόδεστο της Κερασιάς, τον γνωστότατο επίσης Γέροντα Ιερώνυμο της Αιγίνης, τον Πατέρα Ιωάννη της Αμφιάλλης. Όλους αυτούς, δυστυχώς, ούτε τους ξέρετε, ούτε θέλετε να τους γνωρίσετε, αλλά με μεγάλη ευκολία τους καταδικάζετε, επιβεβαιώνοντας με αυτή σας την στάση το πόσο επιστημονικά και θεολογικά σκέπτεσθε, εσείς που διδάσκετε τους άλλους. Όσο για το άν δικαιούνται οι σημερινές Σύνοδοι να αποφασίσουν για το θέμα του Οικουμενισμού και των Εκκλησιαστικών προβλημάτων που δημιούργησε, η απάντηση είναι απλή. Επίσκοποι που βαρύνονται οι ίδιοι με την κατηγορία αποδοχής ή ανοχής της Αίρεσης του Οικουμενισμού απώλεσαν μόνοι τους το Κανονικό δικαίωμα, ως υπόδικοι επί Αιρέσει, να κρίνουν αυτή την Εκκλησιαστική διαμάχη. Κάποια στιγμή, όταν ο Θεός ευλογήσει, Ορθόδοξοι Επίσκοποι, αληθινά Ορθόδοξοι, όχι στο όνομα αλλά στην Πίστη θα πράξουν αυτό το σωτήριο για την ενότητα της Εκκλησίας έργο<br />ΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-17149447492957844562013-09-30T14:36:32.212+03:002013-09-30T14:36:32.212+03:00@ Πολυμενοπουλο
"Οι σύγχρονοι Γέροντες που αν...@ Πολυμενοπουλο<br />"Οι σύγχρονοι Γέροντες που αναφέρεσθε, τους οποίους όλοι εκτιμούμε για την ζωή και την ηθική διδασκαλία τους έκαναν και λάθη": μα μηπως και οι ηδη αναγνωρισμενοι παλιοτεροι Αγιοι δεν εκαναν λαθη;; και ενιοτε πολυ σοβαρα; <br />συνεχιζετε: " Όσο για το αν υπήρξαν κάποιοι από αυτούς πρώην ζηλωτές και Αποτειχισμένοι, ναι ήταν, όχι ένας όπως λέτε, αλλά αρκετοί, για κάποιο διάστημα της ζωής τους". εξ οσων γνωριζω, κανεις δεν αποτειχιστηκε. αν εσεις <br />ξερετε καποιον, να μου τον πειτε.<br />"Όσο για αντίστοιχους ζηλωτές Γέροντες με διαφορετική στάση στο θέμα της Αποτείχισης, σας αφήνω να το διερευνήσετε μόνος σας, με τρόπο αντικειμένικό, ως επιστήμων της θεολογίας που είσθε": δεν υπαρχει λογος να το διερευνησω, διοτι ο ζηλωτης ειναι ηδη εκτος Εκκλησιας. οποτε ειναι αγιος υπο ισχυραν αμφισβητησιν, τουλαχιστον ως προς το θεμα του να ληφθει σοβαρα υποψιν η εν λόγω στάση του.<br />αλλα και αν θεωρησουμε οτι οι θεοφοροι πατερες δεν ειναι ακομα Πατερες, ως λετε, για ποιον λογο να θεωρησω πατερικη τη σταση του Τρικαμηνα και των Γοχ; με ποιες εγγυησεις; οτι μονο αυτοι καταλαβαν και ερμηνευσαν ορθα την παραδοση; νομιζω η πλανη ειναι φως φαναρι σε ολες τις σχισματικες αυτες κινησεις.<br />λετε τελος: "υποκλέπτοντας την Κρίση του αληθινού Βασιλέως και της αρμόδιας να αποφανθεί αληθινής Ορθοδόξου Συνόδου". αρα η Συνοδος μας, κατα τη γνωμη σας μαλλον, δεν ειναι πια ορθοδοξη; να μου το διευκρινισετε.<br />Κ.Ν.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-69843441015108292712013-09-30T07:25:23.253+03:002013-09-30T07:25:23.253+03:00Κύριε Νούση είναι ίσως καιρός να αρχίσουμε να βάζο...Κύριε Νούση είναι ίσως καιρός να αρχίσουμε να βάζουμε τα πράγματα στην αληθινή τους βάση. Οι σύγχρονοι Γέροντες που αναφέρεσθε, τους οποίους όλοι εκτιμούμε για την ζωή και την ηθική διδασκαλία τους έκαναν και λάθη, αρκετοί από αυτούς, όπως για παράδειγμα στα εσχατολογικά θέματα, όπου υποστήριξαν υπερβολικές απόψεις. Όσο για το αν υπήρξαν κάποιοι από αυτούς πρώην ζηλωτές και Αποτειχισμένοι, ναι ήταν, όχι ένας όπως λέτε, αλλά αρκετοί, για κάποιο διάστημα της ζωής τους, αν θέλετε διερευνήστε το μόνος σας. Το γιατί άλλαξαν στάση ήδη σας εξήγησα και μη νομίζετε ότι πνευματικοί άνθρωποι έπαιρναν τόσο σοβαρές αποφάσεις στηριζόμενοι μόνο σε " όνειρα " , μην τους υποτιμούμε. Καταλαβαίνετε ότι για την Ορθόδοξη Εκκλησία, αντικειμενικά, δεν έχουν, τουλάχιστον ακόμη, την τόσο υψηλή θέση που τους αποδίδετε, ώστε να φθάσουμε μάλιστα στο σημείο να τους θεωρούμε, μόνο αυτούς, " Συμφωνία των Πατέρων". Όσο για αντίστοιχους ζηλωτές Γέροντες με διαφορετική στάση στο θέμα της Αποτείχισης, σας αφήνω να το διερευνήσετε μόνος σας, με τρόπο αντικειμένικό, ως επιστήμων της θεολογίας που είσθε. Αγαπητέ η Εκκλησία δεν είναι κανενός μας, ούτε δική μας, ούτε δική σας, αλλά του Χριστού μας και μόνο του Χριστού μας, εμείς είμαστε στην καλύτερη περίπτωση "αχρείοι" δούλοι και αυτό δεν πρέπει να το λησμονούμε,ιδιαίτερα όταν εύκολα αποφαινόμεθα σε τόσο σοβαρά θέματα για το ποιός είναι Σχισματικός ή εκτός Εκκλησίας υποκλέπτοντας την Κρίση του αληθινού Βασιλέως και της αρμόδιας να αποφανθεί αληθινής Ορθοδόξου ΣυνόδουΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-10184229879479006532013-09-30T00:11:20.018+03:002013-09-30T00:11:20.018+03:00@10.40
"Για τον κ. Νούση η "συμφωνία των...@10.40<br />"Για τον κ. Νούση η "συμφωνία των πατέρων" περιορίζεται στους τρεις μη αναγνωρισμένους αγίους, στους οποίους στηρίζεται;" <br />τραγικο σφαλμα και μεγιστη αγνοια, αγαπητε. δεν ειναι μονον οι τρεις. ειναι πολυ περισσοτεροι. απλως και μονον ενδεικτικα: Σωφρονιος Εσσεξ, Ιωσηφ Ησυχαστης, Εφραιμ Κατουνακιωτης, Φιλοθεος Ζεβακος, Αμφιλοχιος Μακρης, Ευσεβιος Γιαννακακης, Δημητριος Γκαγκασταθης, Ευμενιος Σαριδακης, Αμβροσιος Λαζαρης, ΒΗσσαριων Κορκολιακος (ο αφθαρτος), Χαραλαμπος Διονυσιατης, Εφραιμ Βατοπεδινος, Εφραιμ Φιλοθεϊτης, Αθανασιος Μυτιληναιος, Αντωνιος Σιατιστης και παει λεγοντας...<br />λετε ακομα: " Η μεγάλη μου απορία είναι, γιατί ο κ. Νούσης θεωρεί τους αποτειχισμένους εκτός Εκκλησίας; Αν αποτειχίστηκαν κακώς οι άνθρωποι, είναι άλλο θέμα. Αν αποτειχίστηκαν καλώς, όμως, για μια αίρεση όπως λένε, γιατί να τους κακίζουμε και να τους θεωρούμε εκτός Εκκλησίας."<br />τους θεωρω, διοτι απλα ειναι. και βγηκαν εκουσια. και εν γνωσει. και εν εγωισμω. δειτε λιγο τον καταλογο που σας παρεθεσα αμεσως παραπανω και θα με εννοησετε.<br />και μια διορθωση στο 5.33:<br />να συγχεετε αντι συγχεεται.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-80502622947218138662013-09-29T22:40:34.468+03:002013-09-29T22:40:34.468+03:00Για τον κ. Νούση η "συμφωνία των πατέρων"...Για τον κ. Νούση η "συμφωνία των πατέρων" περιορίζεται στους τρεις μη αναγνωρισμένους αγίους, στους οποίους στηρίζεται; Οι αντίπαλοι μιλούν για εκατοντάδες κείμενα Αγίων που παραθέτει ο Τρικαμηνάς και ο Σημάτης στα βιβλία τους, που συνηγορούν υπέρ της αποτείχισης. Η μεγάλη μου απορία είναι, γιατί ο κ. Νούσης θεωρεί τους αποτειχισμένους εκτός Εκκλησίας; Αν αποτειχίστηκαν κακώς οι άνθρωποι, είναι άλλο θέμα. Αν αποτειχίστηκαν καλώς, όμως, για μια αίρεση όπως λένε, γιατί να τους κακίζουμε και να τους θεωρούμε εκτός Εκκλησίας. Μήπως τους τσουβαλιάζουμε όλους στο ομόηχο κανάλι της "Αποτείχισης";<br />Γ.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-48660520985262931262013-09-29T21:53:55.977+03:002013-09-29T21:53:55.977+03:00Ο Κ.Ν. γνωρίζει τον Αρτέμιο και μιλάει έτσι γι αυτ...Ο Κ.Ν. γνωρίζει τον Αρτέμιο και μιλάει έτσι γι αυτόν;<br />Λίγος σεβασμός δε θα έβλαπτε!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-64343620200162444242013-09-29T20:01:04.992+03:002013-09-29T20:01:04.992+03:00αχ Ελενη...
παρεμπιπτοντως ειδα ενα σχολιο απο μια...αχ Ελενη...<br />παρεμπιπτοντως ειδα ενα σχολιο απο μια συνεορταζουσα και δεν μπορω να μην το αντισχολιασω, διοτι σπανιως βλεπω γυναικες ενασχολουμενες στο διαδικτυο με τετοια θεματα.<br />με ολο τον απαιτουμενο σεβασμο στο ασθενες φυλο, εχω να της πω το εξης στο ακολουθο δηκτικο της, εξ αγνοιας, σχολιακι: "Το τσιρακι του οικουμενιστη Ανδριοπουλου μιλα σαν να ηταν αντιοικουμενιστης!" αγαπητη ελενιτσα, δεν ειμαι τσιρακι ουδενος. αλλοι ισως. αναφορικα δε με τον φιλο Παναγιωτη, πολλοι θα ηθελαν να εχουν ψηγματα της δημοκρατικοτητας εκεινου.<br />λες επισης: "Εσυ Νουση, ποτε πολεμησες τον Οικουμενισμο, εστω απο μεσα; Ποτε ειπες κακο λογο για τον Βαρθολομαιο και τον Ζηζιούλα οπως ο ευλογημενος π. Επιφανιος;" ειδες οτι για σενα ο οικουμενισμος εχει καθαρα πολεμικο χαρακτηρα εναντια σε προσωπα; εμπαθεια ακριτη και αυθαιρετη; <br />για πολλους λογους, ωραια μου Ελενιστα, βλεπεις να ειμαι αντιφατικος. και τουτο απλα διοτι εισαι προκατειλημμενη. εγω μπορω και βλεπω τον π. Επιφανιο οπως ηταν. οχι οπως θα ηθελες εσυ και ο πνευματικος σου πατερας. αν και εσυ προκρινεις τη διακριση, θα δεις οτι δεν υπαρχει αντιφαση καμια. απλα εν συνεσει νηφαλιοτητα. οπως ολοι οι πατερες πλην των Ευθυμιου, Αρτεμιου και των ΓΟΧ.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-70436016878524357322013-09-29T19:44:31.361+03:002013-09-29T19:44:31.361+03:00@ Πολυμενοπουλο Δ.
οι γεροντες στους οποιους αναφε...@ Πολυμενοπουλο Δ.<br />οι γεροντες στους οποιους αναφερομαι ηταν μεγαλοι αγιοι, πολυ περισσοτερο απο οσο φανταζονται οσοι νανοι - δυστυχως τελευταια φυτρωνουν σαν μανιταρια- τολμουν να συγκριθουν μαζιτους και, πολυ περισσοτερο, να τους υπερβουν πολυτροπως. την ιδια ωρα τα ανθρωπακια αυτα, διοτι περι αυτων προκειται ακριβως, μιλουν με μεγαλη αναδεια και αμετροεπεια εις βαρος των αγιων αυτων. ο Θεος πραγματικα να τους ελεησει.<br />οντως ηταν αντιοικουμενιστες. πώς θα μπορουσαν αλλιως; αγιοι ηταν. αλλα ποτε ζηλωτες αδιακριτοι. διο και ουδεποτε απετειχισθησαν. αν δε μερικοι εξ αυτων για ποικιλους λογους "την πατησαν" (βλ. Ιωσηφ Ησυχαστη), γρηγορα ανενηψαν.<br />λετε: "κανείς δεν επιτρέπεται να τους θεωρεί σε όλα αλάθητους, καθώς και άλλους Γέροντες, ζηλωτές, που εσείς παραθεωρείτε, με διαφορετική τοποθέτηση στο θέμα της Αποτείχισης". μα ποιος τους θεωρει αλαθητους; εγω παντως οχι. πολλες φορες μιλησα για λαθη του π. Παϊσιου μαλιστα. αλλα στο θεμα της αποτειχισης συμφωνουν απαντες. στη μη αποτειχιση δλδ. αρα εχουμε consensus patrum. για αυτο επιμενει ο γραφων. οσο για αυτο που λετε για ζηλωτες γεροντες αλλους με αλλητοποθετηση σχετικα, εγω δεν γνωριζω. να μου αναφερετε ποιους ακριβως εννοειτε.<br />τα περι κρισεως που αναφερετε, σιγουρα ισχυουν. αλλα πού να καταλαβουν εκεινοι λογω πλανης. εγιναν κριτες των παντων ηδη οι ιδιοι. η ταπεινωση εχει παει περιπατο. ευχομαι να συνετιστουν πριν να ειναι αργα.<br />Κ.Ν.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-16692265703589658252013-09-29T17:33:53.204+03:002013-09-29T17:33:53.204+03:00@ Iωαννη Ν.
"κ. Νούση η καθ΄ όλη Εκκλησία είν...@ Iωαννη Ν.<br />"κ. Νούση η καθ΄ όλη Εκκλησία είναι ο παϊσιος, ο Ιάκωβος, Πορφύριος; Από πότε τα ''μεμονωμένα'' πρόσωπα (ούτε καν επίσημα άγιοι)εκπροσωπούν την καθ΄όλη Εκκλησία;" φυσικα και οχι. αλλα αυτοι που αναφερατε σιγουρα εκπροσωπουν πολυ περισσοτερο την Εκκλησια απο πολλους αλλους.<br />αγαπητε Ιωαννη, δεν προκειται για μεμονωμενα προσωπα, εφοσον ηδη παρουσιασατε μονος σας πλεον του ενος χαρισματικους πατερες. προκειται οπωσδηποτε για ενα συγχρονο consensus patrum.<br />στμφωνω μαζισας οτι ολοι οι αγιοι, και ο π. παισιος, ησαν αντισυγκρητισται. αυτο αλλωστε δηλωσε επι λεξει προχθες και ο ιδιος ο Οικουμενικος Πατριαρχης.<br />επισης ποτε δεν ειπα οτι αμφισβητω την αγιοτητα του Ιουστινου.<br />στη συνεχεια υπερασπιζεστε τον Δασκαλο. αυτο σας νοιαζει, αναρωτιεμαι, ή η αληθεια και η Ορθοδοξια; εστω. λετε: "Ενω γράφετε προς τον ''Δάσκαλο'' ότι<br />«σου μιλησαμε ολιγον σκληρα και αποτομα», έπειτα γράφετε «μαλλον εσυ νευριασες, διοτι εγω σου απαντησα πολυ ηρεμα και ετσι συνεχιζω»!! δεν πρεπει να συγχεεται τη σκληροτητα με τον εκνευρισμο. μπορει καποιος να μιλα ταυτοχρονα σκληρα (χαριν της αληθειας) αλλα και ηρεμα.<br />θεωρω επισης οτι δεν μπερδευω τα λεγομενα μου. αλλοι εχουν μπερδευτει μεσα στην ανορθοδοξη εκκλησιολογια τους.<br />Κ.Ν.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-57570485913610051622013-09-29T16:38:26.327+03:002013-09-29T16:38:26.327+03:00(ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) Κύριε Νούση εμφανίζομαι ολίγον ...(ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ) Κύριε Νούση εμφανίζομαι ολίγον απρόσκλητος στον διάλογό σας και συγγνώμη για την αυθάδειά μου, αλλά οι Γέροντες που αναφέρεσθε όλοι ανεξαιρέτως ήταν αντιοικουμενιστές, σε κάποιες φάσεις της ζωής τους μάλιστα ήταν και ζηλωτές κάποιοι από αυτούς, βλέποντας όμως τις υπερβολές κάποιων άλλων ζηλωτών άλλαξαν στάση φοβούμενοι τις ακρότητες και τον φανατισμό, που δεν οδηγούν σε Θεοφιλές αποτέλεσμα. Όσο γι αυτούς τους Γέροντες, των οποίων η ηθική διδασκαλία είναι αποδεκτή από κάθε σόφρονα Ορθόδοξο, αλλά κανείς δεν επιτρέπεται να τους θεωρεί σε όλα αλάθητους, καθώς και άλλους Γέροντες, ζηλωτές, που εσείς παραθεωρείτε, με διαφορετική τοποθέτηση στο θέμα της Αποτείχισης, όσο για εσάς , εμάς και γενικώς όλους μας, να είσθε σίγουρος, ότι κάποια ημέρα, μία αληθινή Ορθόδοξη Σύνοδος, Ορθοδόξων Επισκόπων, όχι Οικουμενιστών και συνοδοιπόρων τους, θα αποφανθεί, είτε εμείς τότε ζούμε σε αυτόν τον κόσμο, είτε ευρισκόμεθα κοντά στον Κύριο. Αλλά και Σύνοδος τέτοια, όπως έγιναν παρόμοιες στο παρελθόν της Εκκλησιαστικής ιστορίας, εάν δεν γίνει, όλοι μας είμεθα ήδη στην κρίση του Θεού μας και αυτό το γεγονός, όσοι αληθινά το πιστεύουμε, πρέπει να μας συνετίζει στα όσα εύκολα αποφαινόμεθα εναντίον των άλλωνΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-20849602231748383342013-09-29T16:29:16.493+03:002013-09-29T16:29:16.493+03:00Κύριε Νούση εμφανίζομαι ολίγον απρόσλητος στον διά...Κύριε Νούση εμφανίζομαι ολίγον απρόσλητος στον διάλογό σας και συγγνώμη για την αυδάδειά μου, αλλά οι Γέροντες που αναφέρεσθε όλοι ανεξαιρέτως ήταν αντιοικουμενιστές, σε κάποιες φάσεις της ζωής τους, μάλιστα ήταν και ζηλωτές κάποιοι από αυτούς, βλέποντας όμως τις υπερβολές κάποιων άλλων ζηλωτών άλλαξαν στάση φοβούμενοι τις ακρότητες και τον φανατισμό, που δεν οδηγούν σε Θεοφιλές αποτέλεσμα. Όσο γι αυτούς τους Γέροντες, των οποίων η ηθική διδασκαλία είναι αποδεκτή από κάθε σόφρονα Ορθόδοξο,αλλά κανείς δεν επιτρέπεται να τους θεωρεί σε όλα αλάθητους, καθώς και άλλους Γέροντες, ζηλωτές, που εσείς παραθεωρείτε, με διαφορετική τοποθέτηση στο θέμα της Αποτείχισης, όσο για εσάς , εμάς και γενικώς όλους μας, να είσθε σίγουρος, ότι κάποια ημέρα, μία αληθινή Ορθόδοξη Σύνοδος, Ορθοδόξων Επισκόπων, όχι Οικουμενιστών και συνοδοιπόρων τους, θα αποφανθεί, είτε εμείς τότε ζούμε σε αυτόν τον κόσμο, είτε ευρισκόμεθα κοντά στον Κύριο. Αλλά και Σύνοδος τέτοια, όπως έγιναν παρόμοιες στο παρελθόν της Εκκλησιαστικής ιστορίας, εάν δεν γίνει, όλοι μας ήδη είμεθα στην κρίση του Θεού μας και αυτό το γεγονός, όσοι αληθινά το πιστεύουμε, πρέπει να μας συνετίζει στα όσα εύκολα αποφαινόμεθα εναντίον των άλλωνΠΟΛΥΜΕΝΟΠΟΥΛΟΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-31920669431869749872013-09-29T12:36:37.891+03:002013-09-29T12:36:37.891+03:00Επίσης μην χάνετε τα λόγια σας και μας μπερδεύετε ...Επίσης μην χάνετε τα λόγια σας και μας μπερδεύετε διότι τουλάχιστον την ελληνικήν ακόμα την γνωρίζουμε!<br />Ενω γράφετε προς τον ''Δάσκαλο'' ότι <br />«σου μιλησαμε ολιγον σκληρα και αποτομα», έπειτα γράφετε «μαλλον εσυ νευριασες, διοτι εγω σου απαντησα πολυ ηρεμα και ετσι συνεχιζω»!!<br /><br />Αποφασίστε! Ομιλήσατε ''σκληρά και απότομα'' ή ''πολύ ήρεμα''!!<br /><br />Αυτἀ δια να καταλαβαίνουμε τι γράφετε! Η μήπως τελικά εσείς χάσατε ηρεμία σας και μπερδεύετε τα λεγόμενά σας;ΙΩΑΝΝΗΣ Ν.http://entoytwnika.blogspot.grnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-86080245922038952102013-09-29T12:23:43.376+03:002013-09-29T12:23:43.376+03:00κ. Νούση η καθ΄ όλη Εκκλησία είναι ο παϊσιος, ο Ιά...κ. Νούση η καθ΄ όλη Εκκλησία είναι ο παϊσιος, ο Ιάκωβος, Πορφύριος; Από πότε τα ''μεμονωμένα'' πρόσωπα (ούτε καν επίσημα άγιοι)εκπροσωπούν την καθ΄όλη Εκκλησία; Μήπως ομοιάζει με Προτεσταντικού τύπου η εκκλησιολογία σας; Αλλά αφού το θέτετε κατ΄αυτό τον τρόπο, πείτε μας λοιπόν! Ο π. παίσιος έλεγε:<br /><br /> «Για να συμπροσευχηθούμε με κάποιον, πρέπει να συμφωνούμε στην πίστη».<br /><br />«Ο διάβολος έχει τρία πλοκάμια. Για τους φτωχούς τον κουμμουνισμό, για τους πιστούς τον οικουμενισμό και για τους πλουσίους την μασσωνία».<br /><br />«Οι Άγιοι Πατέρες κάτι ήξεραν και απαγόρευσαν τις σχέσεις με αιρετικό. Σήμερα λένε: Όχι μόνο με αιρετικό, αλλά και με Βουδδιστή και με πυρολάτρη και με δαιμονολάτρη να συμπροσευχηθούμε. Πρέπει να βρίσκωνται στις συμπροσευχές τους και στα συνέδρια και οι Ορθόδοξοι. Είναι μια παρουσία’. Τί παρουσία; Τα λύνουν όλα με την λογική και δικαιολογούν τα αδικαιολόγητα. Το ευρωπαϊκό πνεύμα νομίζει ότι και τα πνευματικά θέματα μπορούν να μπουν στην Κοινή Αγορά...»<br /><br /> († Ιερομονάχου Ισαάκ, Βίος Γέροντος Παϊσίου του Αγιορείτου, Άγιον Όρος 2004, σ.690-691) και († Μακαρίου Ιερομονάχου, Γέροντος Παϊσίου Αγιορείτου Λόγοι σοφίας και χάριτος, Άγιον Όρος, σελ. 73) και (Λόγοι Α΄. Με πόνο και αγάπη για τον σύγχρονο άνθρωπο, Σουρωτή Θεσ/κης 2006, σ. 347).<br /><br />Εσείς συμφωνείτε με τον θεοφόρο πατέρα όπως τον αποκαλείτε παίσιο; Επίσης θεωρείτε ως άγιο τον π. Ιουστίνο Πόποβιτς δια να ομιλήσουμε επιτέλους επί της ουσίας;<br /><br /><br /><br /><br /><br /><br />ΙΩΑΝΝΗΣ Ν.http://entoytwnika.blogspot.grnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-22270176983179743322013-09-29T08:57:14.260+03:002013-09-29T08:57:14.260+03:00@ δασκαλο
μαλλον πρεπει να συμπληρωσω επι της ουσι...@ δασκαλο<br />μαλλον πρεπει να συμπληρωσω επι της ουσιας: να σε ρωτησω και περιμενω απαντηση: παραδεχεσαι ως θεοφορους πατερες τους χαρισματικους γεροντες της εποχης (Παϊσιο, Ιακωβο, Πορφυριο κλπ.); Ναι ή Οχι; ας ξεκινησουμε απο δω και ας αφησουμε τα φληναφηματα. θελω συγκεκριμενη και τεκμηριωμμενη απαντηση. αλλωστε εσυ, ως θεολογος προχωρημενος και βιωματικος και εμβριθης και ακριβης - ετσι φαινεται απο τα λογια σου και τον τροπο που με διορθωνεις - θα μου απαντησεις, εφοσον πρωτα προσευχηθεις. αρα δεν φοβαμαι την απαντηση σου, ουτε και συ θα επρεπε να το φοβασαι. επι το εργον λοιπον.<br />Κ.Ν.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-75683625906857563812013-09-29T08:49:42.065+03:002013-09-29T08:49:42.065+03:00@ δασκαλο
πρωτα μια διορθωση στο 11.34: απαγορευετ...@ δασκαλο<br />πρωτα μια διορθωση στο 11.34: απαγορευετε αντι απαγορευεται<br />και παμε στον δασκαλο και παλι: βλεπεω, αγιε και ειρηνοφορε δασκαλε, μολις σου ειπαμε καποιες αληθειες και σου μιλησαμε ολιγον σκληρα και αποτομα (οχι κατι ιδιαιτερο δλδ, εχασες την ειρηνη σου και εξετραπης. μηπως τελικα δεν εισαι οσο αγιος νομιζεις ή θα ηθελες να εισαι ή, τελοσπαντων, θελεις να μας παρουσιαζεσαι; <br />επι το προκειμενον: γραφεις εχοντας χασει πια την ψυχραιμια σου: "κ.Νούση δυστυχώς μου απαντάτε με επιχειρήματα α-νούσια". σου ειπα μην κλεβεις ατακες και δη απο καραγκιοζοϊστολογια, στα οποια η συγκεκριμενη παιζει κυριολεκτικα σαν ρεφραιν. το πιο σημαντικο: μην διαβαζεις τετοια ιστολογια. βλαπτεσαι απο τη δυσωδια τους και μονο που τα ανοιγεις. επειτα, προκειται για παιδικα ευφυολογηματα με λεξεις, που ειναι πια και βαρετα αλλα και οντως ανουσια. διοτι βλεπω οτι οταν αρχιζεις καποιος να μιλαει ετσι, απλα δειχνει οτι στερεψε απο ουσια, αν την ειχε και ποτε...<br />συνεχιζεις εκνευρισμενος:"Δεν χρειάζεστε μάλιστα να νευριάζετε όταν δεν κατανοείτε κάτι, ούτε να φαντάζεστε ή να τοποθετείτε στο στόμα μου πράγματα ανείπωτα". μαλλον εσυ νευριασες, διοτι εγω σου απαντησα πολυ ηρεμα και ετσι συνεχιζω. με σνομπαρεις ανεπιτυχως οτι δεν σε κατανοω. κριμα που ριχνεις το επιπεδο, αλλα, αν ισχυει, σκεψου μηπως φταις εσυ για την ασαφεια των λογων σου, το κυριοτερον δε, της εκκλησιολογιας σου. επισης ποτε δεν τοποθετω ανειπωτα στο στομα κανενος. ως θα εχεις δει πολλακις, παραθετω αυτουσια τα σχολια των αλλων πριν τα σχολιασω απο την πλευρα μου.<br />κλεινεις: "Αφήστε λοιπόν τις διαστρεβλώσεις και επιδοθείτε στην προσευχή. Άλλωστε θεολόγος, όπως παραδεχτήκατε αλλού, είναι αυτός που προσεύχεται αληθινά.<br />Επί το έργο λοιπόν". σε ευχαριστω για τις συμβουλες αυτες, διοτι με απαλλασεις απο τον κοπο να στις απευθυνω. αυτα ακριβως θα σου εγραφα.<br />Κ.Ν.<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-906949147109519547.post-61455501187179768832013-09-29T00:34:25.355+03:002013-09-29T00:34:25.355+03:00Πολύ ωραία πράγματα συμβαίνουν!!! Ο Π. Σημάτης δια...Πολύ ωραία πράγματα συμβαίνουν!!! Ο Π. Σημάτης διαχωρίζει τελείως την θέση του από τον ιστολόγο της Αποτείχισης στο θέμα της Χρυσής Αυγής. Και όπως τα λέει δικαιώνει τον κ. Ανδριόπουλο ο οποίος τους θεωρεί πολύ σχετικούς....Anonymousnoreply@blogger.com